/ Fórumok /

Német harcjárművek a II. világháborúban

Egy topic azoknak akik kíváncsiak a Német Harcjárművek festésére archív fotókra, vagy szívesen megosztanák azokat másokkal.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275.
Elektrolakatos 464228 2007. szeptember 16. 10:21
Válasz erre
Attila!

Mivel látom a Google kezelése még mindig nem megy így egy kis segítség!

Üdv:Elektro

images.google.hu/images
Atlasz 464227 2007. szeptember 16. 10:14
Válasz erre
Sziasztok!
Tudna esetleg valaki mutatni képet vagy linket Sd.Kfz.9 FAMO-ról?
Üdv:
Atlasz
Balu 464226 2007. szeptember 15. 23:07
Válasz erre
kocsi_sor_pub
kocsi_sor_pub

Sziasztok!

Újabb kép egy valószínűleg Luftwaffe konvojról. Ismeri valaki a sor elején álló terepjáró típusát??

Előre is köszi:
Balu
tass-lee 464225 2007. szeptember 14. 11:49
Válasz erre
panthertv-01
panthertv-01
panthertv-02
panthertv-02

Hi midenki,

Valaki tudna nekem segíteni eredeti fötót találni kései g párdducokról a 116. páncélos hadosztály kötelékéből?

Köszi

makettinfo.hu/upload/200709/37839_62768_panthertv01.jpg makettinfo.hu/upload/200709/37839_62787_panthertv02.jpg
romsitsa 464224 2007. szeptember 13. 10:39
Válasz erre
Balu 464223 2007. szeptember 12. 21:37
Válasz erre
Szia Emerick!

Köszi az infót!
Emerick 464222 2007. szeptember 12. 21:26
Válasz erre
Az Italeri is a két verzióban ad ablakot: natúrban a szélvédő és a leponyvázott. A képen tényleg úgy néz ki, mintha lenne rajta, de egyébként én még nem láttam képen soha. De ez sokat nem jelent... :)
liverpool 464221 2007. szeptember 12. 21:01
Válasz erre
SchwimmwgnFrundsberg
SchwimmwgnFrundsberg

Bár most hogy így elnézem, ezen mintha lenne ponyva.. Szerintetek?
liverpool 464220 2007. szeptember 12. 20:54
Válasz erre
Üdv,

Volt rendszeresítve a Schwimmwageneken szélvédő-védő (ezt jol kifejeztem :)) ponyva? MErt kübeleken láttam ilyet, de schwimmen még nem? Van esetleg vkinek ilyen fotója?

Köszi

liverpool
Emerick 464219 2007. szeptember 12. 20:40
Válasz erre
Szia!

A WL rendszámok sztem a WH-s listában, azok közt szerepelnek, de egyenlőre nem vagyok biztos ebben az állításomban. :)
Az általad feltett képen szereplő rendszám új volt nekem, és a környező néhányszáz szintén hiányzik, úgyhogy per pill nem tok többet nyilatkozni. Az biztos sztem, hogy az első, ilyen járművekkel nagyobb mennyiségben felszerelt egységek egyikéről van szó, 1940 tájáról (az év elejéről).

Üdv:
E.
romsitsa 464218 2007. szeptember 12. 18:14
Válasz erre
Az egyik korai a másik közép verzió,

korai: kipufogódob a farlemezen, kétkaros lövegrögzítő

közép: más farlemez, kipufogó a test két oldalán, más lövegrögzítő

Üdv

ad
Amon 464217 2007. szeptember 12. 16:59
Válasz erre
Sziasztok!

Kérdésem a következő lenne, hogy a Dragon által kiadott Hummelek között mi a külömbség? Magára a páncélosra gondolok. Kellene hozá kiegészítő csak nem tudom, hogy part vagy eduard vagy lion-roar.

Üdv: Amon
Panther 464216 2007. szeptember 12. 10:20
Válasz erre
Balu 464215 2007. szeptember 11. 22:02
Válasz erre
Ja és ezt a Luftwaffe-s dolgot nem értem.
Hiszen vannak WL-... rendszámok is, most akkor ezek benne vannak a WH- listában is?

Balu
Balu 464214 2007. szeptember 11. 22:00
Válasz erre
Szia Emerick!

Azt hiszem kezdem kapisgálni a dolgot, de valóban elég bonyolult... :)
Értesíts ha jutsz valamire a rendszámommal kapcsolatban...

Köszi!
liverpool 464213 2007. szeptember 11. 14:57
Válasz erre
Csodabogár!

Az emlitett hadosztályok toronyszámaival kapcsolatban megfelelő kiindulási alap lehet mondjuk egy korábbi, a keleti front más szektorában készült fotó? Tehát mennyire változott a hónapok során a toronyszámok felfestésére vonatkozó utasítás(ha volt ilyen és nem a technikai személyzetre volt bízva..)? Azaz változhattak a stencilek (a méretük, az alkalmazott szinek)? Mert ha nem, akkor ki lehetne indulni egy korábban készült fotóból.

liverpool
Emerick 464212 2007. szeptember 11. 14:05
Válasz erre
Szia Balu!

Oké. A háború elején bizton állíthatom, hogy a rendszámokat szakaszosan osztották, ahogyan egy-egy pl. századot alárendeltek egy eggyel felette álló pl zászlóaljnak. Erre volt egy meghatározott állománytábla, ahol a kézifegyverektől a motorokon és gépkocsikon át a szekerekig minden fel volt tűntetve. Ezeket ugyan mindig formálgatták, válzotatták, de az 5-számjegyűeknél (6-nál is) még bőven működött ez az elmélet, ez a rendszer. A rendszámok úgy következtek tehát egymás után, hogy a pl századtörzs (bármi lehet, itt most legyen felderítő század, sima motorizált) motorjai és gépjárművei után a szakaszok motorjai, a gépköcsik, majd végül az ellátó- és műhelykocsik egymás utánban következtek.
Korai 251-es (A és B) esetében ez úgy volt, hogy általában egymás után 6 volt, (a képen ugye ez nem megállaptható, hogy melyik 6-ból és melyik a 6-ból), előtte mögötte más, könnyebb járművekkel, majd vhol ez ismétlődött, épp ahány 6-járműves szakasz volt beosztva a századba. (pardon, itt lejjebb mentünk a felépítésben, de sztem érthető :))A rendszámmal így hirtelen, fejből nem tok semmit mondani. Ahhoz át kell előbb böngésznem a listámat, ahol próbálom a szállításokat összeszedni, és alakulatonként beazonosítani. :) Kissé macerás dolog, de asszem lassan, de haladok...
A háború második felében azonban, nem tudni, épp mikor és miért a rendszámok vezetése megváltozott, és a gyárakba helyezték át a rendszámkiosztást. Azaz egy teljes szállítmány, akár századnyi mennyiségnél is több kész jármű (akkor legyen 251 Ausf D) kapta az egymást követő számokat, majd ezeket igényelt darabszám szerint szanaszét szállították vonattal a lehető legkülönfélébb helyekre.
Amúgy a háború végére már 7-jegyűek lettek a számok, a majdnem eljutottak a 2000000-hoz is, de az vmiért elmaradt. A fura az az, hogy ennél sokalta több jármű készült önmagban Németországban is, márpedig a zsákmányjárműveket is bevonták a számrendszerbe! Úgy gondolom jelenleg, hogy a Luftwaffe járművei a WH-listávban benne vannak, illetve az SS és a rendőrség (Pol-os számokkal) külön lettek vezetve. De ebben nem vagyok teljesen biztos, a WL-ekkel kapcsolatban!
Ha pedig vki rendszám nélküli járművet lát egy fényképen, ott általában az egységhez jutás után festették át, mert a gyári fotókon láthatóan -de olvashatatlanul- látszanak, még 1945-ben is!
Maketteseknek: az Italeri és több esetben más gyártóknál is fals számok szerepelnek!!! Pl.: Italeri Panzerwerfer auf Opel Maultier. ezer százalék, hogy nem a hatjegyű számot katák, hanem már 7-jegyűt viseltek! Egy szám hiányzik a számsorozat közepéből! És ez nem egyedüli eset!

Remélem most tisztább lesz. Ha nem, szólj tényleg, és akkor apróbb részekre szétbonthatom a dolgot. :) Örömmel beszélek erről, csak nem biztos, hogy könnyen átlátható, amit épp mondok/írok. :)

Üdv:
Emerick.
Csodabogár 464211 2007. szeptember 11. 10:29
Válasz erre
Liverpool!

Az alakulatok, amelyeket felsoroltam, mind 1944 decemberében érkeztek Magyarországra. Jelzés-ügyben merő egy homály az egész... sajna alig van olyan kép, ami nálunk készült olyan német páncélosról, amin van hadosztály-jelzés... :-(
Viszont bátran álcázhatod őket fehérrel! :-)

Cs
Wakama 464210 2007. szeptember 11. 07:54
Válasz erre
Szia Balu!
A "German Armored Trains In World War 2" nekem is megvan a Schiffertől. Szeretnék egy biztosan létező járművet csinálni. Ha nem találok konkrétan erről olyan képet, akkor inkább megcsinálom egyszínűre.
De nagyon köszönöm a fáradozásodat.
Üdv
Wakama
Balu 464209 2007. szeptember 10. 22:19
Válasz erre
Ja és a háború vége felé hány jegyűek szerepeltek??
Balu 464208 2007. szeptember 10. 22:18
Válasz erre
Szia Emerick!

Akkor szólok hogy nem világos... :D
Főleg a vége nem, hogy: rendeltetés szerinti század-zászlóalj rendben lettek kiosztva, ahogy elmélet szerint kiszabták az állományokat... ??

Ennek a rendszáma ha jól olvasom WH-19675, akkor ebből kihúzhatunk vmi infót?

Balu
Emerick 464207 2007. szeptember 10. 21:04
Válasz erre
A háború elején zömmel 5 meg 6jegyű számok szerepeltek -értelem szerűen, a 6jegyűből is az első számok...- és az Ausf A ésB-k zömmel korábbi rendszámokat kaptak... Vhogy így... :D (a 4jegyűek általában puhatestűek, meg a kiszolgált 6radok, a többi meg már kb 43-ig rendeltetés szerinti század-zászlóalj rendben lettek kiosztva, ahogy elmélet szerint kiszabták az állományokat... Ha nem volt világos, szólj nyugodtan, majd átfogalmazom. :)

E.
Balu 464206 2007. szeptember 10. 20:33
Válasz erre
Szia Emerick!

Köszi a gyors választ! Ezt a rendszámdolgot hogy érted?

Balu
Balu 464205 2007. szeptember 10. 20:18
Válasz erre
Szia Wakama!

Megnéztem a Schiffer kiadványát. Mondjuk erről a tipusról speciel nincs terepmintás kép, de egyéb típusokról elég sok van. Szóval valószínű ebből is volt terepmintás. Ha gondolod el tudom küldeni scannelve... kb 20 Mb. ha kell akkor olyan címet mondj ahol tudsz ennyit fogadni!

Üdv!
Emerick 464204 2007. szeptember 10. 20:14
Válasz erre
Szia Balu!

SdKfz 251/valahány (sztem sima /1), valószínűleg -a rendszám kapcsán- Ausführung A, de lehet B is. (vegyesen kapták a rendszámokat, elég hosszú időintervallumban.)

E.
Balu 464203 2007. szeptember 10. 20:10
Válasz erre
fel_lanc_1_pub
fel_lanc_1_pub
fel_lanc_2_pub
fel_lanc_2_pub

Sziasztok!

Van valakinek ötlete, ilyen kevés részletből hogy melyik féllánctalpas látható a képeken?

Üdv: Balu
liverpool 464202 2007. szeptember 10. 18:35
Válasz erre
Köszönet Csodabogár!

Most már csak az alakulat jellemző jelzéseit kell megnéznem (toronyszám, esetleg egyedi dolgok, etc.) Kaptak/kaphattak ezek fehér meszelést? Nem fotóról dolgozom ugyan, de amennyire lehet szeretném kiiktatni a bizonytalansági tényezőket. Mert feltételezhető hogy mondjuk egy nem éleskontúros festésűről van fotó hogy téli meszelés van rajta, akkor valszeg az alakulat többi, le nem fotózott Panthere (köztük az éleskontúros festésűek is) lemeszelődtek. :)

liverpool
Csodabogár 464201 2007. szeptember 10. 16:44
Válasz erre
izé...I/26
Csodabogár 464200 2007. szeptember 10. 16:44
Válasz erre
Hirtelenjében: 3.páncéloshadosztály, 6. páncéloshadosztály, I/24 páncélososztály, I626 páncélososztály
liverpool 464199 2007. szeptember 10. 16:33
Válasz erre
Üdv,

Egy 1944 nov/dec fordulóján gyártott Panthert építek (már lassan egy éve..), annak minden sajátosságával (legalábbis remélem semmi sem kerülte el a figyelmem). A festése a szokásos háromszínű, zöld alapon. A gond ott kezdődik, hogy arról fogalmam sincs mely alakulatok kaphattak ekkori gyártású, éleskontúros festésű Panther G-t. Van vkinek ötlete, vagy forrása a dologgal kapcsolatban? Ha igen azért nagyon hálás lennék. :) Ugyanis nem akarok addig semmiféle jelzést ráfesteni.

liverpool
Balu 464198 2007. szeptember 9. 19:25
Válasz erre
Szia Wakama!

Van egy Shiffer könyvem ami a témával foglalkozik. Holnapra megpróbálom előkeresni neked... :)

Balu
Balu 464197 2007. szeptember 9. 17:02
Válasz erre
Szia Muzzy!

Új képek az Orosz rovatban! ;)
Wakama 464196 2007. szeptember 8. 19:04
Válasz erre
Pz III Draisine
Pz III Draisine
Railcar
Railcar
Railcar 1
Railcar 1

Sziasztok!
Artilleriewagen témában lenne szükségem némi segítségre. Olyan képeket keresek, ahol nem egyszínü a festés. A Revell útmutatója szerint lézetek ilyenek, de fényképet én még nem találtam. Hátha valakinek van ilyesmi a gyűjteményében.
Üdv
Wakama
Balu 464195 2007. szeptember 7. 14:50
Válasz erre
Szia Muzzy!

Nézz át kicsit légyszi a Szovjet/Orosz harcijárművek topicba... :)

Balu
Emerick 464194 2007. szeptember 6. 21:34
Válasz erre
Inkább Kfz 11. 251-eseket nemigen használtak lövegek vontatására, mert ahhoz kevés volt belőlük. A lövegek évjáratát sajna nem tom, de az 1. páncélosok jelentősebb feltöltést még 43 végén kaptak utoljára. 44 őszén asszem egy zászlóaljat kaptak a páncélgránátosok, de semmire sem merek megesküdni...
sarkanyhuzo 464193 2007. szeptember 6. 21:27
Válasz erre
hali!
meg tudja vki mondani, hogy az 1.pzdiv. 1944 szept. végén-okt elején milyen (korai, vagy késői) 10,5-sel rendelkezett?
és a vontatáshez mit használtak? sdkfz11 vagy 251? és abból a C vagy a D változatuk volt?
köszi: Joe
heart68 464192 2007. szeptember 6. 16:30
Válasz erre
084 - agb
084 - agb
161 - alj
161 - alj
177 - amd
177 - amd
271 - panzer3mode
271 - panzer3mode
297 - stug
297 - stug
068 - captured_german_tanks
068 - captured_german_tanks
130 - p000036
130 - p000036
189 - stug_13
189 - stug_13
190 - stug_g
190 - stug_g

Szeva csörömpösön nép!:) használjátok a képeket, hát ha segit valakinek...
halaci 464191 2007. szeptember 5. 21:04
Válasz erre
Köszi, ezt nem tudtam, nagyon furán nézett ki a képen.
Emerick 464190 2007. szeptember 5. 20:51
Válasz erre
Sziasztok!

Minap hibáztam, hát itt az összehasonlítás egy most felbukkant képen:
cgi.ebay.de/Foto-SdKfz-Panzer-L-61b-EMIL-K18-Sfl-IVa-MAX-SELTEN_W0QQitemZ170146228487QQihZ007QQcategoryZ15504QQcmdZViewItem
Remélem működik. :O
(Az egyik Dicker Max a kettőből és a két Sturer Emil.)

Üdv:
E.
gábor76 464189 2007. szeptember 5. 11:04
Válasz erre
Csak azért vetődött fel a kérdés mert a szinte minden harckocsi amit eddig láttam,akár elhagyott akár kilött úgy állt ghogy ajtó ablak nyitva.Mintha direkt a nézelődöknek lenne...
Stefan 464188 2007. szeptember 5. 10:27
Válasz erre
Meg, hát egy belső robbanástól, ami azért egy telitalálatnál nagy eséllyel előfordult a légnyomás biztos kifele nyomott mindent (még a darálthúst is, ha a brutális részét is bele akarom venni)...
Balu 464186 2007. szeptember 5. 09:49
Válasz erre
Szia gábor76!

Az egyik ok valóban az amit mondasz, hogy a kiváncsi bámészkodók bele nézegettek főleg ha ellenséges járműről volt szó és még nem láttak előtte olyat, aztán meg nem csukták vissza.
További ok lehet még hogy a kilövés során olyan deformációk jöttek létre a jármű testén amitől eleve nem lehetett visszacsukni.
És talán az egyik leglényegesebb, hogy a kifelé menekülő esetleges túlélöknek nem az ajtók visszacsukása volt a legfőbb gondja. :)

Balu
gábor76 464185 2007. szeptember 5. 09:32
Válasz erre
Lenne egy kérédésem ami talán másoknak etalon.Miért van a kilött harcjármüveken mindig minden nyitva.Kifosztják öket fotozás elött vagy csak hagyomány?
Bocs ha furcsát kérdeztem.
IRon 464184 2007. szeptember 5. 09:16
Válasz erre
Az E-10 különleges lengőkarokat kapott volna és a hasa a földig ültethatő lett volna ezáltal. Igy egy nagyon alacsony védelmi pozíciot vehetett volna fel. Ebben a pozicioban nem tudott volna mozdulni, csak mintegy beásott löveg tevékenykedett volna.
halaci 464183 2007. szeptember 5. 08:44
Válasz erre
A PMMS-re felkerült egy pár kép a Trumpeter októberben megjelenő E-10-eséről. Nem ismerem a jószágot, csak annyit tudok, hogy a Hetzer utódváltozata lett volna, de a képeken a futómű fura. Az egyik változaté olyan, mint ha fejjel lefelé szerelték volna be, nehezen tudom így elképzelni a lépcsőmászást. Csak a Trumpi a hülye, vagy valóban volt ennek két, eltérő konfigurációjú futóműve?
Ja, a link (a dobozgrafikára kattintva nyílik a galéria, eléggé alul van):

www.perthmilitarymodelling.com/newkitnews/trumpeter.htm
Emerick 464182 2007. szeptember 4. 21:51
Válasz erre
Amúgy sztem az első Lengyelország elfoglalása után készült -viharvert járművek, szimpla fehér keresztekkel-, a második talán franciaországi, a harmadik meg ugye már oroszországi. :)
Emerick 464181 2007. szeptember 4. 21:47
Válasz erre
Szia Balu!

A K betű az a Kleist hadcsoport jelvénye (Ewald von Kleist neve nyomán, mint a kisebb harccsoportoknál is), mely több gépesített, páncélos és gyaloghadosztályból állt. Franciaországban ez még "csak" a XXII. hadtestet jelentette (két alárendelt páncélos hadtesttel), állandóan váltakozó alárendelt kisebb egységekkel, majd 1940 novemberétől kibővítve és átnevezve 1. páncélos csoporttá. Ekként harcolt a keleti fronton, ahol is 41 októberében megkapta az 1. páncélos hadsereg nevet. Ezen belül belőni, milyen egységhez is tartoznak a képeken látható szépséges járművek, szinte lehetetlen. Általában rendesen -ha van- csak a felfestett G és K betűk látszanak. (a két nagy páncélos csoport: Guderian és Kleist)

Üdv:
Emerick.
Balu 464180 2007. szeptember 4. 21:30
Válasz erre
Sd.Kfz. 222 & 232_pub
Sd.Kfz. 222 & 232_pub
Sd.Kfz. 232_pub
Sd.Kfz. 232_pub
Citroen_1_pub
Citroen_1_pub

Sziasztok!

Itt van újabb 2db kép Sd.Kfz. 222 és 232-kről (esetleg 231) kinek mi a véleménye? A képek szerintem a háború korai szakaszában készülhettek 40 talán 41-ben.
A járművek elején felfestett "K" betűk találhatók. Van valakinek ötlet, hogy ez mit jelenthet?
Valamint van egy képem Franciaországban zsákmányolt Citroen kisteherautókról amiken szintén látható a "K" betű. A kép 1940-ben készült Franciaországban. Érdekes...

Üdv: Balu
Balu 464179 2007. szeptember 4. 14:45
Válasz erre
Azaz későbbit akartam irni! :)
Balu 464178 2007. szeptember 3. 22:16
Válasz erre
A 24. páncélos ho. 1943-09-10-ig szolgált Olaszországban, elvileg először az ausf. H -kat látták el zimmerittel. 1943-09 hó után. Egyböl ilyen "szép" munkát végeztek volna? :)
Szóval lehet hogy 24. pánzélos ho.ban szolgált a jármű de kép szerintem régebbi..

Balu
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275.