<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
busi | Adatlap | 464308 | 2007. október 7. 23:10 | ![]() | |
Emerick | Adatlap | 464307 | 2007. október 7. 20:20 | ![]() | |
Busi! A motorterek kadmium-vörös színűek voltak, a motor natúr fém volt, bár a rengeteg olaj és egyéb kenőanyag miatt feketés árnyalata lett. Sys! A Stug 40 nagyából ugyanaz, mint a Stug IIIG. Az utóbbi volt tudomásom szerint a valós megnevezés. Üdv: E. | |||||
sys | Adatlap | 464306 | 2007. október 7. 00:01 | ![]() | |
Sziasztok! Amatőr kérdés egy repülőstől: mi a különbség a StuG IIIG és a StuG 40 között külsőleg? A választ előre is köszönöm. Üdv | |||||
busi | Adatlap | 464305 | 2007. október 5. 23:14 | ![]() | |
Sziasztok. Lenne egy kérdésem:Tiger 1 late: motor,motortér színei érdekelnének. Kár hogy nem tudom feltenni,de van egy képem egy restaurált gépről amin a motortér kékes,a motor pedig szürke.Mig arhív képeken a moci inkább fekete. Mások makettjén a motortér alapozó vörös,a motor fekete.Melyik az igazi? Aki tud valamit légyszi irjon. Köszi. busi | |||||
Panther | Adatlap | 464304 | 2007. október 2. 16:24 | ![]() | |
Krisztián! Az atak zimmeritet a legolcsóbban a jadar model oldaláról tudod beszerezni. 3000-3500 as áron mozognak. www.jadar.com.pl Üdv: Panther | |||||
Krisztián | Adatlap | 464303 | 2007. október 2. 15:03 | ![]() | |
Hello! Azt szeretném tudni, hogy hol és milyen áron lehet Atak zimmeritet venni egy Tigris 2-re? Kösz Krisztián | |||||
Balu | Adatlap | 464302 | 2007. október 1. 11:49 | ![]() | |
Sziasztok! Köszi a sok infót! Hát ismét sok ujdonságot tudtam meg tőletek! :) Emerick! Én leginkább a rádiós kocsiról találtam infót és szögletes sárhányóval ezért nem sejtettem, hogy ez is Einheits Diesel. A rádiós kocsinak még makett változata is van 1:72-ben. Így először arra gondoltam, hogy valami zsákmányolt cucc lehet..:) Üdv: Balu | |||||
tray | Adatlap | 464301 | 2007. október 1. 02:13 | ![]() | |
Hmmm. Akkor az tényleg az. Talán ha 50 fotót láttam eddig a kérdéses járműről, de ilyen kerek sárhányójút még egyet sem. De ez most annak tűnik. Ezek után már nem lep meg az sem, ha a jobb oldalra is felraktak egy pótkereket, vagyis Balu képén a jobb szélső teherautó is EinheitsDiesel. | |||||
romsitsa | Adatlap | 464300 | 2007. október 1. 00:49 | ![]() | |
tray | Adatlap | 464299 | 2007. szeptember 30. 22:10 | ![]() | |
(Na jó, kicsit jobban megnéztem, a bal oldalira a tippjeim valószínűleg rosszak, és valóban egy Einheits-hoz hasonlít a legjobban, de a hátsó kerekek körül a sárhányója "kerek", nem olyan szögletes, mint amilyen az Einheits-oknak volt.) | |||||
tray | Adatlap | 464298 | 2007. szeptember 30. 21:50 | ![]() | |
Szerintem a bal oldali egy Praga vagy egy Mercedes LG3000, a jobb oldali leginkább az EinheitsDiesel-hez hasonlít, de annak csak a jobb oldalán volt pótkerék, tudtommal bal oldalon egy benzineskanna volt rendszeresítve. | |||||
Emerick | Adatlap | 464297 | 2007. szeptember 30. 20:49 | ![]() | |
Szia Balu! Einheitsdieselek, egyértelműen. Talán a Borgward vagy Magirus üzemáből. Sajna itt sem állapítható meg, csak ha az emblémát látná az ember a hűtőmaszk felett. A normál számát nem ismerem, de ezek egyszerű csapatszállítónak tűnnek. Rengeteg féle verzióban készültek, és igenis sok 4x6-os hajtású teherautója volt a német hadseregnek! :) Eredetileg Reichswehr által rendszeresített, és a Wehrmacht számára tövábbra is gyártott típus ez. Gyakogság szállításán kívül használták tüzérségi vontatóként, rádióskocsiként, műhelykocsiként, tüz megfigyelőként, és -bemérőként, törzsbusznak, mentő-sebesültszállítónak és lőszerszállítónak. Az egyetlen típus ez, melyet egységesen gyártott, szinte ugyanolyan kinézettel és kivitellel (más és más motorokkal) több üzem. (Magirus, Henschel, Borgward, Mercedes-Benz, Krupp és fejből nem tom a többit...) Volt még más 4X6-os tgk is: Krupp Protze (2L43, vagy vmi ilyen a gyári típusneve). Illetve relatíve nagy számú angolszász járművet (Dunkerque), olyanokat, mint Studebaker, Daimond T, GMC és Ford tgk-k, Morris parancsnoki 3-tengelyes törzskocsik és számos hasonló... Üdv: E. | |||||
romsitsa | Adatlap | 464296 | 2007. szeptember 30. 17:58 | ![]() | |
Balu | Adatlap | 464295 | 2007. szeptember 30. 17:13 | ![]() | |
Balu | Adatlap | 464294 | 2007. szeptember 29. 17:45 | ![]() | |
Köszi az infót Emerick! | |||||
Amon | Adatlap | 464293 | 2007. szeptember 29. 15:52 | ![]() | |
Atlasz | Adatlap | 464292 | 2007. szeptember 29. 15:44 | ![]() | |
Szia ! Én H 47-eset szoktam használni. Üdv: Atlasz | |||||
Amon | Adatlap | 464291 | 2007. szeptember 29. 13:05 | ![]() | |
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy a német páncélosok piros alapozó színének a kodja kellene nekem gunze-ban. Előre is köszi | |||||
vermate | Adatlap | 464290 | 2007. szeptember 28. 21:58 | ![]() | |
Sziasztok! Kettenkrad motorteréről keresek fényképeket. Ha valaki esetleg el tudná küldeni a WWP teljes Kettenkrados kiadványát, az lenne a legjobb, de külön motortér képeknek is örülnék! Előre is köszönöm! Vermate | |||||
Emerick | Adatlap | 464289 | 2007. szeptember 28. 20:48 | ![]() | |
Szia! Frankfurter Maschinenbau AG. :) Nem tudom, mit gyártottak, de ez tuti, hogy vmi bányászati kompi. (Volt egy Framo nevű gyár is, de akkor nem tom, mi az "o".) Sztem a légkalapácsokkal kivájták a atalajt, és szimpla betongyűrűket-talapzatokat tettek le a Flakok köré. Ez a két (pontosabban valszeg 4 db ágyúállás volt ott összesen) vhol Németországban lehet. (...ugyebár a második löveg a katonák mögött látszik a háttérben kicsit homályosan) E. :) | |||||
collins | Adatlap | 464288 | 2007. szeptember 28. 16:09 | ![]() | |
A korai Tiger B motorháztetején az a kiálló valami nem más mint a légperiszkóp(ha jól mondom..) helye. A gyártás elején még úgy készítették őket hogy képesek legyenek vízi átkelésre. Aztán-csakúgy mint a Panthernél-elhagyták ezt. | |||||
Balu | Adatlap | 464287 | 2007. szeptember 28. 13:57 | ![]() | |
Amon | Adatlap | 464286 | 2007. szeptember 28. 13:27 | ![]() | |
Na hirtelen ezt találtam! www.cyber-hobby.com/html/6349.htm | |||||
tray | Adatlap | 464285 | 2007. szeptember 28. 13:21 | ![]() | |
A Porsche torony homloka kerek, a Henschell torony eleje lapos, szögletes. A motorház tetején, ahogy Amon is mondja, az ott a légszűrő (helyesebben "Opening for air intake"). | |||||
Amon | Adatlap | 464284 | 2007. szeptember 28. 08:38 | ![]() | |
Szia! Korai királytigris a hátó jeölésed az a kipüfogót védte a páncélos motorház tetején meg valószínű, hogy légszürő de nembiztos | |||||
Krisztián | Adatlap | 464283 | 2007. szeptember 28. 08:20 | ![]() | |
Emerick | Adatlap | 464282 | 2007. szeptember 27. 20:04 | ![]() | |
Szia! :) Sztem is ez egy Acht-acht. A masina meg nem tom mi, de bányászati eredetű cuccnak tűnik. Kompi lenne? De minek az egy hómező közepére? E. | |||||
Sonka_papa | Adatlap | 464281 | 2007. szeptember 27. 17:14 | ![]() | |
JazzZ! Sztem 72-ben meglehet könnyen ( az már más kérdés, hogy szép lesz-e :D )csinálni a zimmeritet, sztem... Csak egy kis gyakorlás és kísérletezgetés kell, meg persze a megfelelő szerszámok/anyag amivel megcsinálod. | |||||
Balu | Adatlap | 464280 | 2007. szeptember 27. 16:25 | ![]() | |
JazzZ | Adatlap | 464279 | 2007. szeptember 27. 14:16 | ![]() | |
hmhm...mit ajánlasz? Vegyek olyan kit-et, ami gyárilag zimmerites?:) Készíteni izgalmasabb lenne... | |||||
Panther | Adatlap | 464278 | 2007. szeptember 26. 20:32 | ![]() | |
JazzZ | Adatlap | 464277 | 2007. szeptember 26. 13:14 | ![]() | |
A Tamiya zimmerit-kése használható 1/72-ben is? Ha nem, akkor nem venném meg... Előre is köszönöm! JZ | |||||
gipszjakab | Adatlap | 464276 | 2007. szeptember 26. 07:53 | ![]() | |
Szia bgysoldier! PzIB 1/72 az italerinél asszem gyártásban van. 1-2 hete Budapesten a körúti HO-KI-ban és a körtéri Replikában is volt a polcon. SHBalage | |||||
Emerick | Adatlap | 464275 | 2007. szeptember 25. 21:19 | ![]() | |
Szia! PzII meg van ex Matchbox, ma Revellnek nevezve, sőt, kb 40-50 figurával is, meg két leFH18-al. ;) | |||||
bleki | Adatlap | 464269 | 2007. szeptember 25. 11:54 | ![]() | |
Sziasztok! Nem válalna valaki pénzért II. vh-s makettek összeszerelését és festését? Ha van valaki, dobjon egy mailt: bleki@freemail.hu | |||||
gábor76 | Adatlap | 464268 | 2007. szeptember 25. 11:14 | ![]() | |
JazzZ | Adatlap | 464267 | 2007. szeptember 25. 09:56 | ![]() | |
Balu | Adatlap | 464266 | 2007. szeptember 24. 23:39 | ![]() | |
Szia Emerick! Nekem nagyon tetszenek a beszámolóid mivel ebben a téma körben nem vagyok túl jártas... Köszi az infókat! Amugy szerintem műgyantában mintha valaki gyártaná a járműveket :) Csak rohadt drága... Üdv: Balu | |||||
JazzZ | Adatlap | 464265 | 2007. szeptember 24. 21:17 | ![]() | |
Anneliese nem Henschel volt? Egy Italeri kit-ben mintha nem Porsche toronnyal lenne..Amúgy köszi a bíztatást, képeket teszem fel, ha kész:)) | |||||
bgysoldier | Adatlap | 464264 | 2007. szeptember 24. 12:03 | ![]() | |
Sziasztok! Tudnátok segíteni honnan tudnék beszerezni 1/72-ben PZ. I és II-t?? | |||||
Emerick | Adatlap | 464263 | 2007. szeptember 24. 10:16 | ![]() | |
Szia Balu! Még betegen is válaszolok. :) Ez ugyanaz a bizonyos leichte geländegängige PKW melyről szó volt. (Korrigálnám magamat: a leichte Einheits PKW az más; azaz a bizonyos turcsi orrú kis terepjáró, melyről még a hűtőmaszk alapján se lehet tudni, vajon BMW vagy Hanomag vagy Stöwer-e...) Ezek között alig volt különbség. Tényleg csak az erőforrás és a hűtőmaszk volt az eltérés. Ezek is SdKfz 12-esek, azaz az ajtó nélküli 4 személyes csapatszállítók. A kép sztem Lengyelországban készült. Lehet megint Horch, Mercedes vagy Wanderer. (a lapos far miatt viszont szűkül a kör: Wanderer W11, Mercedes-Benz 260 Stuttgart, és az általad említett Horch 830R is lehet, de többeket már ki lehetett zárni.) A minap találtam néhány képet, amin RW-s rendszámmal ezek a kocsik Pak 35/36-asokoat vontatnak. Ugyanis a konstrukció még a Reichswehr idejéből származik, mint az Einheitsdiesel-é. Talán pont emiatt váltak elavulttá a 41-es szovjet harcok során, és emiatt tűntek el 41-42-ben véglegesen. (Kár, mert ezek sztem marha jól néznek ki.) (kicsit más: ugyanebből az időből származik pl a Phänomen Granit 25H is, mely sztem az egyik legtipikusabb mentő és műhelykocsi volt a háborút megelőzően, illetve az elején, és vmilyen oknál fogva -nem volt más helyette :)- még 44-ben is rendszersen feltűnik. Üdv: Emerick. Ui.: ezek a kis bemutató szövegek természetesen úgy szólnak, hogy aki kicsit is érdeklődik ezek a korai gépek iránt, megtudhat ezt-azt felőlük. Marha nehéz eligazodni közöttük. Sajnos makettben ezek nem léteznek alapvetően, mely személy szerint igen csak nagy szívfájdalmam. Remélem tetszenek ezek a kis beszámolók másoknak is. :) | |||||
Balu | Adatlap | 464262 | 2007. szeptember 23. 22:41 | ![]() | |
Szia Emerick! Találtam egy újabb képet. Szerintem a kérdéses terepjáró szerepel rajta egy diszfelvonuláson. Valószínűleg egy elfoglalt városban. Sajnos csak messziről látszik. De a sárvédője mintha hasonló lenne az előző képen szereplőhöz. Mit gondolsz ez is az a típus? Ja valszeg a kép igy egy hátrébb haladó terepjáróból készült. Üdv: Balu | |||||
dani.p90 | Adatlap | 464261 | 2007. szeptember 22. 22:06 | ![]() | |
Sziasztok! Csodabogár küldtem mailt a címedre nézd meg légyszives! üdv.Dani | |||||
tray | Adatlap | 464260 | 2007. szeptember 20. 18:15 | ![]() | |
A legjobb példa erre Anneliese: Porsche-tornyos, zimmerites KT, jónéhány kép készült róla fehérre meszelt korszakából. Más típusok is biztosan átestek a meszelésen, szóval csak bátran :) | |||||
JazzZ | Adatlap | 464259 | 2007. szeptember 20. 17:33 | ![]() | |
Köszi a választ! Igazából nem a szinezéssel van a bajom, hanem hogy a valóságban létezhetett-e olyan Királytigris, ami le lett meszelve:) | |||||
Panther | Adatlap | 464258 | 2007. szeptember 20. 13:43 | ![]() | |
Krisztián! Két megoldás létezik. Vagy Te készíted el a Zimmeritet, és akkor a szerszámot kell hozzá megvenned, vagy eleve a Zimmeritet vásárolod meg. Viszont akkor, csak ezt a harckocsit tudod annyiért beborítani, mint amennyiért veszel egy szerszámkészletet a Tamiyatól. Ha az egyszeri dolog mellett döntesz akkor az Atak cég csodás Zimmeriteit tudom a figyelmedbe ajánlani: www.atakmodel.com.pl/ Ha a szerszám akkor Tamiya. Mindkettő beszerezhető ezen az oldalon: www.jadar.com.pl/ Üdv: Panther | |||||
Balu | Adatlap | 464257 | 2007. szeptember 20. 09:34 | ![]() | |
Ja és a W11-nek mintha a hátsó sárvédője is jobban kiálna. | |||||
Balu | Adatlap | 464256 | 2007. szeptember 20. 09:32 | ![]() | |
Szia Emerick! Hát nem is tudom lehet igazad van. Csak egy dolog nem tetszik nekek: az ivelt sárvédő. A W11-nél amiről én láttam képet mindenhol visszafut a sárvédő a kerék mellé és nem nyúlik el annyira mint az én képemen. Hát nem tudom... Köszi a linket! Majd még keresgélek én is. Balu | |||||
Krisztián | Adatlap | 464255 | 2007. szeptember 20. 09:05 | ![]() | |
Hello Panther! Segítenél abban, hogy a Királytigrises diot szeretnék csinálni amin a tank Porsche tornyos csak azt nem tudom, hogy hol lehet a tankhoz hol lehet zimmeritet venni. Üdv Krisztián | |||||
Emerick | Adatlap | 464254 | 2007. szeptember 19. 20:07 | ![]() | |
Szia Balu! Sztem ott van az 1-es is, mert horpadtnak tűnik a tábla számomra. (nem azonos a "dőlésszöge" a számoknak) :) www.autogallery.org.ru/wand11.htm Én az mondom: vagy Horch, vagy Wanderer W11. (Utóbbira szavaznék :), mert abból volt talán a legtöbb...) Itt a link a Wandererről. Sztem ugyanazok a részletek. Csak más a maszk. A sárvédők és a Kübelwagen, ajtó nélküli karosszéria egyenkarosszéria volt. Leichte Personenkraftwagen-ként volt rendszeresítve. Volt Wandere, Horch, Stöwer, Mercedes (ez még nem volt írva, MB 170VK névvel létezett). Sztem. Az lenne a jó, ha előkerülne még egy kép, amin ugyanez a konvoly van, csak jobban látszik az autó. (sok különbség tényleg nem volt ezen autók közt...) E. :) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Köszi az infót!!!
busi