/ Fórumok /

Német harcjárművek a II. világháborúban

Egy topic azoknak akik kíváncsiak a Német Harcjárművek festésére archív fotókra, vagy szívesen megosztanák azokat másokkal.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276.
Panther 464327 2007. október 10. 16:14
Válasz erre
Szerbusz Krisztián!

Én a harckocsiaim nagy részét a tamiya kanál neoflex egyveleggel csináltam. Bátran állíthatom a végeredmény tökéletes. Nem beszélve a pattogzódásokról! Egyetlen egyszer csináltam atak zimmerittel, de sajnos nagyon sok helyen rossz volt a méretezés!

Üdv: Panther
Krisztián 464326 2007. október 10. 15:53
Válasz erre
Hello Panther!

Te mivel szoktad a zimmerit mintát bele nyomatni?

ÜDv Krsztián
szezsolt 464325 2007. október 9. 20:09
Válasz erre
Bocs azt hittem felrakta!
Van egy-két kiadványom m10/m36-ról, de túl sok helyet foglal. Majd még megpróbálom email-en elküldeni.

üdv
Zsolt
szezsolt 464324 2007. október 9. 20:07
Válasz erre
Smoke!
Adrián 464323 2007. október 9. 17:42
Válasz erre
Panther 464322 2007. október 9. 14:31
Válasz erre
Szia Krisztián!

Természetesen meg tudod csinálni Te magad is. a Tamiya zimmerit készlete kb3800 magyar pezetának felel meg. Egyszeri befektetés totálisan jó eredmény! A neoflexet ne akard hígítanui mert az tubusból kinyomva zseniális! De ha mindenáron akarod, akkor nagyon kevés nitrohígítóval megteheted!

Panther
Emerick 464321 2007. október 9. 13:53
Válasz erre
Szia Adrián!

Voltak, a 3. páncélos hadosztály állományában. Korábban szerepelt egy kép itt ebben a topicban. Keresgélj vissza, és megtalálod biztosan. Az alapján lehet morfondírozni a festésén is. ;)

E.
rittal 464320 2007. október 9. 13:50
Válasz erre
mindenesetre ha találkozol ilyen kit-tel nekem is szólj! :)
Bombraider 464319 2007. október 9. 13:21
Válasz erre
Szia!
KoraModels kiadta az átalakítót a Dragon maketthez.
Itt láthatod a mesterdarab készülését:
smallscaleafv.com/ANG/Technika39/72_JagdpanzerE-100.htm

üdv:bomb
Balu 464318 2007. október 9. 13:02
Válasz erre
Szia Emerick!

Köszi a sok infót!

Ez a kép amit küldtél tényleg perdöntő a korábbi képeimmel kapcsolatban! Így most már valóban meghajlok azelőtt, hogy a korábbi képeimen Wanderer-ek voltak! :)

Szép napot!
JazzZ 464317 2007. október 9. 09:41
Válasz erre
Kösszii!!! És ki gyárt ilyet? Én fogok..?:))
rittal 464316 2007. október 9. 09:29
Válasz erre
Az az E100-as szupertank alapjára tervezett StuG
JazzZ 464315 2007. október 9. 09:20
Válasz erre
53
53

A zöld-fehér járműnek mi a típusa? Köszönöm! J.Z.
Adrián 464314 2007. október 8. 22:32
Válasz erre
Auklarungspanzer
Auklarungspanzer

Sziasztok!

Tudja valaki, hogy az Aufklarungspanzer volt-e Mo-n? És milyen festéssel?
Köszi!

Üdv!
Emerick 464313 2007. október 8. 21:17
Válasz erre
Heló!

Itt egy link, hogy össze lehessen hasonlítani a Horch 830R-t (1.) és a Wanderer W11-t (2.):
www.autogallery.org.ru/k/ha/hh830RwanW11_1990_Baydeww2.jpg

Üdv:
E.
Emerick 464312 2007. október 8. 19:51
Válasz erre
Szia Balu! :)

Sztem ez egy Mercedes Benz 260 Stuttgart. Amiért mondom, az az, hogy a hátsó csomagtartó alacsony építésőnek tűnik a roncson is, és egészen le van rakva a lökhárító fölé. A többinél -pl Wanderer 11- ott ez a hátsó szekrény sokkal magasabb volt. (ebbe nem fért el rádió, a Wandererbe akár kettő is)A másik, hogy a Horchokon kívül -ez nem Horch és kész... :)- a VW (vagy Kdf) -nem gyártott Einheits PKW-t- és a Mercedes használt dísztárcsákat. Ezen a kocsin elöl a gumiabronccsal együtt az is meg van. :)

Üdv:
Emerick.
Balu 464311 2007. október 8. 15:50
Válasz erre
roncsok3_pub
roncsok3_pub

Sziasztok!
Itt egy újabb kép egy PKW-ről. Ez szegény rosszul járt és kilőtték...

Emerick!
Szerinted ez melyik típus??

Balu
Krisztián 464309 2007. október 8. 13:51
Válasz erre
Hello Panther!

Azt szeretném tudni, ha mégis a zimmerit készités mellet maradtok akkor
milyen árban találok Tamiya eszközt és úgye a legegyszerűbb a neoflexből,
de mivel lehetne a neoflexet higítani?

Üdv Krisztián!
busi 464308 2007. október 7. 23:10
Válasz erre
Emerick
Köszi az infót!!!
busi
Emerick 464307 2007. október 7. 20:20
Válasz erre
Busi!

A motorterek kadmium-vörös színűek voltak, a motor natúr fém volt, bár a rengeteg olaj és egyéb kenőanyag miatt feketés árnyalata lett.

Sys!

A Stug 40 nagyából ugyanaz, mint a Stug IIIG. Az utóbbi volt tudomásom szerint a valós megnevezés.

Üdv:
E.
sys 464306 2007. október 7. 00:01
Válasz erre
Sziasztok!
Amatőr kérdés egy repülőstől: mi a különbség a StuG IIIG és a StuG 40 között külsőleg? A választ előre is köszönöm.
Üdv
busi 464305 2007. október 5. 23:14
Válasz erre
Sziasztok.
Lenne egy kérdésem:Tiger 1 late: motor,motortér színei érdekelnének.
Kár hogy nem tudom feltenni,de van egy képem egy restaurált gépről amin a
motortér kékes,a motor pedig szürke.Mig arhív képeken a moci inkább fekete.
Mások makettjén a motortér alapozó vörös,a motor fekete.Melyik az igazi?
Aki tud valamit légyszi irjon.
Köszi. busi
Panther 464304 2007. október 2. 16:24
Válasz erre
Krisztián!

Az atak zimmeritet a legolcsóbban a jadar model oldaláról tudod beszerezni. 3000-3500 as áron mozognak.

www.jadar.com.pl

Üdv: Panther
Krisztián 464303 2007. október 2. 15:03
Válasz erre
Hello!

Azt szeretném tudni, hogy hol és milyen áron lehet Atak zimmeritet venni
egy Tigris 2-re?

Kösz Krisztián
Balu 464302 2007. október 1. 11:49
Válasz erre
Sziasztok!

Köszi a sok infót! Hát ismét sok ujdonságot tudtam meg tőletek! :)

Emerick!
Én leginkább a rádiós kocsiról találtam infót és szögletes sárhányóval ezért nem sejtettem, hogy ez is Einheits Diesel. A rádiós kocsinak még makett változata is van 1:72-ben. Így először arra gondoltam, hogy valami zsákmányolt cucc lehet..:)

Üdv: Balu
tray 464301 2007. október 1. 02:13
Válasz erre
Hmmm. Akkor az tényleg az. Talán ha 50 fotót láttam eddig a kérdéses járműről, de ilyen kerek sárhányójút még egyet sem. De ez most annak tűnik.

Ezek után már nem lep meg az sem, ha a jobb oldalra is felraktak egy pótkereket, vagyis Balu képén a jobb szélső teherautó is EinheitsDiesel.
romsitsa 464300 2007. október 1. 00:49
Válasz erre
tray 464299 2007. szeptember 30. 22:10
Válasz erre
(Na jó, kicsit jobban megnéztem, a bal oldalira a tippjeim valószínűleg rosszak, és valóban egy Einheits-hoz hasonlít a legjobban, de a hátsó kerekek körül a sárhányója "kerek", nem olyan szögletes, mint amilyen az Einheits-oknak volt.)
tray 464298 2007. szeptember 30. 21:50
Válasz erre
Szerintem a bal oldali egy Praga vagy egy Mercedes LG3000, a jobb oldali leginkább az EinheitsDiesel-hez hasonlít, de annak csak a jobb oldalán volt pótkerék, tudtommal bal oldalon egy benzineskanna volt rendszeresítve.
Emerick 464297 2007. szeptember 30. 20:49
Válasz erre
Szia Balu!

Einheitsdieselek, egyértelműen. Talán a Borgward vagy Magirus üzemáből. Sajna itt sem állapítható meg, csak ha az emblémát látná az ember a hűtőmaszk felett. A normál számát nem ismerem, de ezek egyszerű csapatszállítónak tűnnek.
Rengeteg féle verzióban készültek, és igenis sok 4x6-os hajtású teherautója volt a német hadseregnek! :) Eredetileg Reichswehr által rendszeresített, és a Wehrmacht számára tövábbra is gyártott típus ez. Gyakogság szállításán kívül használták tüzérségi vontatóként, rádióskocsiként, műhelykocsiként, tüz megfigyelőként, és -bemérőként, törzsbusznak, mentő-sebesültszállítónak és lőszerszállítónak. Az egyetlen típus ez, melyet egységesen gyártott, szinte ugyanolyan kinézettel és kivitellel (más és más motorokkal) több üzem. (Magirus, Henschel, Borgward, Mercedes-Benz, Krupp és fejből nem tom a többit...)
Volt még más 4X6-os tgk is: Krupp Protze (2L43, vagy vmi ilyen a gyári típusneve). Illetve relatíve nagy számú angolszász járművet (Dunkerque), olyanokat, mint Studebaker, Daimond T, GMC és Ford tgk-k, Morris parancsnoki 3-tengelyes törzskocsik és számos hasonló...

Üdv:
E.
romsitsa 464296 2007. szeptember 30. 17:58
Válasz erre
Balu 464295 2007. szeptember 30. 17:13
Válasz erre
teher_konv_pub
teher_konv_pub

Sziasztok!

Van valakinek ötlete, hogy milyen típusú teherautók láthatók a képen? Annyi biztos, hogy németek. De nekik tudtommal nem nagyon voltak 6x6 teher gépjárműveik...

ÜDv: Balu
Balu 464294 2007. szeptember 29. 17:45
Válasz erre
Köszi az infót Emerick!
Amon 464293 2007. szeptember 29. 15:52
Válasz erre
Atlasz 464292 2007. szeptember 29. 15:44
Válasz erre
Szia !
Én H 47-eset szoktam használni.
Üdv:
Atlasz
Amon 464291 2007. szeptember 29. 13:05
Válasz erre
Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy a német páncélosok piros alapozó színének a kodja kellene nekem gunze-ban.

Előre is köszi
vermate 464290 2007. szeptember 28. 21:58
Válasz erre
Sziasztok!
Kettenkrad motorteréről keresek fényképeket.
Ha valaki esetleg el tudná küldeni a WWP teljes Kettenkrados kiadványát, az lenne a legjobb, de külön motortér képeknek is örülnék!

Előre is köszönöm!
Vermate
Emerick 464289 2007. szeptember 28. 20:48
Válasz erre
Szia!

Frankfurter Maschinenbau AG. :) Nem tudom, mit gyártottak, de ez tuti, hogy vmi bányászati kompi. (Volt egy Framo nevű gyár is, de akkor nem tom, mi az "o".) Sztem a légkalapácsokkal kivájták a atalajt, és szimpla betongyűrűket-talapzatokat tettek le a Flakok köré. Ez a két (pontosabban valszeg 4 db ágyúállás volt ott összesen) vhol Németországban lehet. (...ugyebár a második löveg a katonák mögött látszik a háttérben kicsit homályosan)

E. :)
collins 464288 2007. szeptember 28. 16:09
Válasz erre
A korai Tiger B motorháztetején az a kiálló valami nem más mint a légperiszkóp(ha jól mondom..) helye. A gyártás elején még úgy készítették őket hogy képesek legyenek vízi átkelésre. Aztán-csakúgy mint a Panthernél-elhagyták ezt.
Balu 464287 2007. szeptember 28. 13:57
Válasz erre
Leg_V_2_pub
Leg_V_2_pub
Leg_V_5_pub
Leg_V_5_pub

Szia Emerick!

Valóban kompi lehet, mivel a következő képen mintha ásnának valamit a sportársak.. :)
Egy-két szerszámnak nagyon légkalapács formája van..
Ja és itt egy közelebbi kép a műszerről! :)

ÜDv: Balu
Amon 464286 2007. szeptember 28. 13:27
Válasz erre
Na hirtelen ezt találtam!
www.cyber-hobby.com/html/6349.htm
tray 464285 2007. szeptember 28. 13:21
Válasz erre
A Porsche torony homloka kerek, a Henschell torony eleje lapos, szögletes.
A motorház tetején, ahogy Amon is mondja, az ott a légszűrő (helyesebben "Opening for air intake").
Amon 464284 2007. szeptember 28. 08:38
Válasz erre
Szia!

Korai királytigris a hátó jeölésed az a kipüfogót védte a páncélos motorház tetején meg valószínű, hogy légszürő de nembiztos
Krisztián 464283 2007. szeptember 28. 08:20
Válasz erre
Tigris II
Tigris II

Hello Panther!

Azt szeretném tudni, hogy ezzen a képen egy Porche tornyos Tigris II-en
nem tugom mi az a két dolog a tankon? A képen az 334-es Tigrist szeretném elkészíteni!
Emerick 464282 2007. szeptember 27. 20:04
Válasz erre
Szia! :)

Sztem is ez egy Acht-acht. A masina meg nem tom mi, de bányászati eredetű cuccnak tűnik. Kompi lenne? De minek az egy hómező közepére?

E.
Sonka_papa 464281 2007. szeptember 27. 17:14
Válasz erre
JazzZ!
Sztem 72-ben meglehet könnyen ( az már más kérdés, hogy szép lesz-e :D )csinálni a zimmeritet, sztem...
Csak egy kis gyakorlás és kísérletezgetés kell, meg persze a megfelelő szerszámok/anyag amivel megcsinálod.
Balu 464280 2007. szeptember 27. 16:25
Válasz erre
Leg_V_1_pub
Leg_V_1_pub
Leg_V_4_pubJPG
Leg_V_4_pubJPG

Sziasztok!

Itt egy kép egy szerintem 88 lövegről, valamint a hozzá tartozó "valamiről"... :)
Mi lehet ez szerintetek? Talán áramfejlesztő?
Előre is köszi a segítséget!

Balu
JazzZ 464279 2007. szeptember 27. 14:16
Válasz erre
hmhm...mit ajánlasz? Vegyek olyan kit-et, ami gyárilag zimmerites?:) Készíteni izgalmasabb lenne...
Panther 464278 2007. szeptember 26. 20:32
Válasz erre
JazzZ 464277 2007. szeptember 26. 13:14
Válasz erre
A Tamiya zimmerit-kése használható 1/72-ben is? Ha nem, akkor nem venném meg...
Előre is köszönöm!
JZ
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276.