<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
KLZ | Adatlap | 464336 | 2007. október 14. 16:43 | ||
Szia Amon! Köszi, de sajna már ismerem... | |||||
Amon | Adatlap | 464335 | 2007. október 14. 13:14 | ||
Ez valamiért lemaradt beute.narod.ru/ | |||||
Amon | Adatlap | 464334 | 2007. október 14. 13:14 | ||
KLZ | Adatlap | 464333 | 2007. október 14. 12:30 | ||
Hali!!! A Mellékelt képen látható átalakított német 75 mm-es KV 1-esről szeretnék infókat! Milyen egységek alkalmazták? Wehrmacht vagy SS? Hol és mikor? Nyílván 1942-től, a SZU-ban. Kurskban részt vett? Egyáltalán hány db alakítottak át? Vki tud róla infót? Nem sok mindent találtam a neten... Laci | |||||
Panther | Adatlap | 464332 | 2007. október 14. 11:17 | ||
Szia Jaffa! Tetszik a nickneved, csak nem Stargate? :) Sajnos a prototípusokat én nem nagyon kedvelem, nem vagyok híve a milett volna ha... makettezésnek. De ezen az oldalon mindent megtalálsz ami a Pantherrel függ össze!!! www.panther1944.de/ Panther | |||||
jaffa | Adatlap | 464331 | 2007. október 13. 22:53 | ||
szia remélem tudsz segiteni párduc fan vagyok mind a 17 prototipus meg akarom épiteni ha van képed roluk bövebben azt megköszöném az alptipusok megvannak több fajta festésel is üdv | |||||
Panther | Adatlap | 464330 | 2007. október 13. 19:48 | ||
Vfrtom! Először is engedd meg, hogy gratuláljak egy nagyon szép és hálás kis járművet választottál, a Jagdpanther nekem is nagy kedvencem! Lévén, hogy Pantherről van szó! De ami nagyon fontos, hogy kérlek írd meg melyik készletről van szó mert nem biztos,, hogy az adott jármű zimmeritezve volt-e! Nos ami a réteget illeti elég vékony kellene hogy legyen, mondjuk kb negyed mm. Én csak a kisujjammal szoktam szétkenni a felületen, a kockák pedig mindíg az adott fotó alapján és szemre készülnek. Ha megírod itt a fórumon melyik verzió, szívesen megosztok veled(veletek) pár képet, mindenki okulására! Panther | |||||
vfrtom | Adatlap | 464329 | 2007. október 11. 04:51 | ||
Ja történetesen egy jagdpantherről lesz szó. vfrtom | |||||
vfrtom | Adatlap | 464328 | 2007. október 11. 04:51 | ||
Helló Panther! Milyen vastagon kened fel a neoflexet? És ha nincs gyári zimmeriteződ , hogyan lehet megoldani a kiskockák méretezését? köszi vfrtom | |||||
Panther | Adatlap | 464327 | 2007. október 10. 16:14 | ||
Szerbusz Krisztián! Én a harckocsiaim nagy részét a tamiya kanál neoflex egyveleggel csináltam. Bátran állíthatom a végeredmény tökéletes. Nem beszélve a pattogzódásokról! Egyetlen egyszer csináltam atak zimmerittel, de sajnos nagyon sok helyen rossz volt a méretezés! Üdv: Panther | |||||
Krisztián | Adatlap | 464326 | 2007. október 10. 15:53 | ||
Hello Panther! Te mivel szoktad a zimmerit mintát bele nyomatni? ÜDv Krsztián | |||||
szezsolt | Adatlap | 464325 | 2007. október 9. 20:09 | ||
Bocs azt hittem felrakta! Van egy-két kiadványom m10/m36-ról, de túl sok helyet foglal. Majd még megpróbálom email-en elküldeni. üdv Zsolt | |||||
szezsolt | Adatlap | 464324 | 2007. október 9. 20:07 | ||
Smoke! | |||||
Adrián | Adatlap | 464323 | 2007. október 9. 17:42 | ||
Panther | Adatlap | 464322 | 2007. október 9. 14:31 | ||
Szia Krisztián! Természetesen meg tudod csinálni Te magad is. a Tamiya zimmerit készlete kb3800 magyar pezetának felel meg. Egyszeri befektetés totálisan jó eredmény! A neoflexet ne akard hígítanui mert az tubusból kinyomva zseniális! De ha mindenáron akarod, akkor nagyon kevés nitrohígítóval megteheted! Panther | |||||
Emerick | Adatlap | 464321 | 2007. október 9. 13:53 | ||
Szia Adrián! Voltak, a 3. páncélos hadosztály állományában. Korábban szerepelt egy kép itt ebben a topicban. Keresgélj vissza, és megtalálod biztosan. Az alapján lehet morfondírozni a festésén is. ;) E. | |||||
rittal | Adatlap | 464320 | 2007. október 9. 13:50 | ||
mindenesetre ha találkozol ilyen kit-tel nekem is szólj! :) | |||||
Bombraider | Adatlap | 464319 | 2007. október 9. 13:21 | ||
Szia! KoraModels kiadta az átalakítót a Dragon maketthez. Itt láthatod a mesterdarab készülését: smallscaleafv.com/ANG/Technika39/72_JagdpanzerE-100.htm üdv:bomb | |||||
Balu | Adatlap | 464318 | 2007. október 9. 13:02 | ||
Szia Emerick! Köszi a sok infót! Ez a kép amit küldtél tényleg perdöntő a korábbi képeimmel kapcsolatban! Így most már valóban meghajlok azelőtt, hogy a korábbi képeimen Wanderer-ek voltak! :) Szép napot! | |||||
JazzZ | Adatlap | 464317 | 2007. október 9. 09:41 | ||
Kösszii!!! És ki gyárt ilyet? Én fogok..?:)) | |||||
rittal | Adatlap | 464316 | 2007. október 9. 09:29 | ||
Az az E100-as szupertank alapjára tervezett StuG | |||||
JazzZ | Adatlap | 464315 | 2007. október 9. 09:20 | ||
Adrián | Adatlap | 464314 | 2007. október 8. 22:32 | ||
Emerick | Adatlap | 464313 | 2007. október 8. 21:17 | ||
Heló! Itt egy link, hogy össze lehessen hasonlítani a Horch 830R-t (1.) és a Wanderer W11-t (2.): www.autogallery.org.ru/k/ha/hh830RwanW11_1990_Baydeww2.jpg Üdv: E. | |||||
Emerick | Adatlap | 464312 | 2007. október 8. 19:51 | ||
Szia Balu! :) Sztem ez egy Mercedes Benz 260 Stuttgart. Amiért mondom, az az, hogy a hátsó csomagtartó alacsony építésőnek tűnik a roncson is, és egészen le van rakva a lökhárító fölé. A többinél -pl Wanderer 11- ott ez a hátsó szekrény sokkal magasabb volt. (ebbe nem fért el rádió, a Wandererbe akár kettő is)A másik, hogy a Horchokon kívül -ez nem Horch és kész... :)- a VW (vagy Kdf) -nem gyártott Einheits PKW-t- és a Mercedes használt dísztárcsákat. Ezen a kocsin elöl a gumiabronccsal együtt az is meg van. :) Üdv: Emerick. | |||||
Balu | Adatlap | 464311 | 2007. október 8. 15:50 | ||
Krisztián | Adatlap | 464309 | 2007. október 8. 13:51 | ||
Hello Panther! Azt szeretném tudni, ha mégis a zimmerit készités mellet maradtok akkor milyen árban találok Tamiya eszközt és úgye a legegyszerűbb a neoflexből, de mivel lehetne a neoflexet higítani? Üdv Krisztián! | |||||
busi | Adatlap | 464308 | 2007. október 7. 23:10 | ||
Emerick Köszi az infót!!! busi | |||||
Emerick | Adatlap | 464307 | 2007. október 7. 20:20 | ||
Busi! A motorterek kadmium-vörös színűek voltak, a motor natúr fém volt, bár a rengeteg olaj és egyéb kenőanyag miatt feketés árnyalata lett. Sys! A Stug 40 nagyából ugyanaz, mint a Stug IIIG. Az utóbbi volt tudomásom szerint a valós megnevezés. Üdv: E. | |||||
sys | Adatlap | 464306 | 2007. október 7. 00:01 | ||
Sziasztok! Amatőr kérdés egy repülőstől: mi a különbség a StuG IIIG és a StuG 40 között külsőleg? A választ előre is köszönöm. Üdv | |||||
busi | Adatlap | 464305 | 2007. október 5. 23:14 | ||
Sziasztok. Lenne egy kérdésem:Tiger 1 late: motor,motortér színei érdekelnének. Kár hogy nem tudom feltenni,de van egy képem egy restaurált gépről amin a motortér kékes,a motor pedig szürke.Mig arhív képeken a moci inkább fekete. Mások makettjén a motortér alapozó vörös,a motor fekete.Melyik az igazi? Aki tud valamit légyszi irjon. Köszi. busi | |||||
Panther | Adatlap | 464304 | 2007. október 2. 16:24 | ||
Krisztián! Az atak zimmeritet a legolcsóbban a jadar model oldaláról tudod beszerezni. 3000-3500 as áron mozognak. www.jadar.com.pl Üdv: Panther | |||||
Krisztián | Adatlap | 464303 | 2007. október 2. 15:03 | ||
Hello! Azt szeretném tudni, hogy hol és milyen áron lehet Atak zimmeritet venni egy Tigris 2-re? Kösz Krisztián | |||||
Balu | Adatlap | 464302 | 2007. október 1. 11:49 | ||
Sziasztok! Köszi a sok infót! Hát ismét sok ujdonságot tudtam meg tőletek! :) Emerick! Én leginkább a rádiós kocsiról találtam infót és szögletes sárhányóval ezért nem sejtettem, hogy ez is Einheits Diesel. A rádiós kocsinak még makett változata is van 1:72-ben. Így először arra gondoltam, hogy valami zsákmányolt cucc lehet..:) Üdv: Balu | |||||
tray | Adatlap | 464301 | 2007. október 1. 02:13 | ||
Hmmm. Akkor az tényleg az. Talán ha 50 fotót láttam eddig a kérdéses járműről, de ilyen kerek sárhányójút még egyet sem. De ez most annak tűnik. Ezek után már nem lep meg az sem, ha a jobb oldalra is felraktak egy pótkereket, vagyis Balu képén a jobb szélső teherautó is EinheitsDiesel. | |||||
romsitsa | Adatlap | 464300 | 2007. október 1. 00:49 | ||
tray | Adatlap | 464299 | 2007. szeptember 30. 22:10 | ||
(Na jó, kicsit jobban megnéztem, a bal oldalira a tippjeim valószínűleg rosszak, és valóban egy Einheits-hoz hasonlít a legjobban, de a hátsó kerekek körül a sárhányója "kerek", nem olyan szögletes, mint amilyen az Einheits-oknak volt.) | |||||
tray | Adatlap | 464298 | 2007. szeptember 30. 21:50 | ||
Szerintem a bal oldali egy Praga vagy egy Mercedes LG3000, a jobb oldali leginkább az EinheitsDiesel-hez hasonlít, de annak csak a jobb oldalán volt pótkerék, tudtommal bal oldalon egy benzineskanna volt rendszeresítve. | |||||
Emerick | Adatlap | 464297 | 2007. szeptember 30. 20:49 | ||
Szia Balu! Einheitsdieselek, egyértelműen. Talán a Borgward vagy Magirus üzemáből. Sajna itt sem állapítható meg, csak ha az emblémát látná az ember a hűtőmaszk felett. A normál számát nem ismerem, de ezek egyszerű csapatszállítónak tűnnek. Rengeteg féle verzióban készültek, és igenis sok 4x6-os hajtású teherautója volt a német hadseregnek! :) Eredetileg Reichswehr által rendszeresített, és a Wehrmacht számára tövábbra is gyártott típus ez. Gyakogság szállításán kívül használták tüzérségi vontatóként, rádióskocsiként, műhelykocsiként, tüz megfigyelőként, és -bemérőként, törzsbusznak, mentő-sebesültszállítónak és lőszerszállítónak. Az egyetlen típus ez, melyet egységesen gyártott, szinte ugyanolyan kinézettel és kivitellel (más és más motorokkal) több üzem. (Magirus, Henschel, Borgward, Mercedes-Benz, Krupp és fejből nem tom a többit...) Volt még más 4X6-os tgk is: Krupp Protze (2L43, vagy vmi ilyen a gyári típusneve). Illetve relatíve nagy számú angolszász járművet (Dunkerque), olyanokat, mint Studebaker, Daimond T, GMC és Ford tgk-k, Morris parancsnoki 3-tengelyes törzskocsik és számos hasonló... Üdv: E. | |||||
romsitsa | Adatlap | 464296 | 2007. szeptember 30. 17:58 | ||
Balu | Adatlap | 464295 | 2007. szeptember 30. 17:13 | ||
Balu | Adatlap | 464294 | 2007. szeptember 29. 17:45 | ||
Köszi az infót Emerick! | |||||
Amon | Adatlap | 464293 | 2007. szeptember 29. 15:52 | ||
Atlasz | Adatlap | 464292 | 2007. szeptember 29. 15:44 | ||
Szia ! Én H 47-eset szoktam használni. Üdv: Atlasz | |||||
Amon | Adatlap | 464291 | 2007. szeptember 29. 13:05 | ||
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy a német páncélosok piros alapozó színének a kodja kellene nekem gunze-ban. Előre is köszi | |||||
vermate | Adatlap | 464290 | 2007. szeptember 28. 21:58 | ||
Sziasztok! Kettenkrad motorteréről keresek fényképeket. Ha valaki esetleg el tudná küldeni a WWP teljes Kettenkrados kiadványát, az lenne a legjobb, de külön motortér képeknek is örülnék! Előre is köszönöm! Vermate | |||||
Emerick | Adatlap | 464289 | 2007. szeptember 28. 20:48 | ||
Szia! Frankfurter Maschinenbau AG. :) Nem tudom, mit gyártottak, de ez tuti, hogy vmi bányászati kompi. (Volt egy Framo nevű gyár is, de akkor nem tom, mi az "o".) Sztem a légkalapácsokkal kivájták a atalajt, és szimpla betongyűrűket-talapzatokat tettek le a Flakok köré. Ez a két (pontosabban valszeg 4 db ágyúállás volt ott összesen) vhol Németországban lehet. (...ugyebár a második löveg a katonák mögött látszik a háttérben kicsit homályosan) E. :) | |||||
collins | Adatlap | 464288 | 2007. szeptember 28. 16:09 | ||
A korai Tiger B motorháztetején az a kiálló valami nem más mint a légperiszkóp(ha jól mondom..) helye. A gyártás elején még úgy készítették őket hogy képesek legyenek vízi átkelésre. Aztán-csakúgy mint a Panthernél-elhagyták ezt. | |||||
Balu | Adatlap | 464287 | 2007. szeptember 28. 13:57 | ||
Amon | Adatlap | 464286 | 2007. szeptember 28. 13:27 | ||
Na hirtelen ezt találtam! www.cyber-hobby.com/html/6349.htm |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |