<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
G.Nagy | Adatlap | 464594 | 2008. január 2. 11:56 | ||||||||||
Tigerfun | Adatlap | 464593 | 2008. január 1. 20:43 | ||||||||||
BUÉK! | |||||||||||||
Tigerfun | Adatlap | 464592 | 2008. január 1. 20:37 | ||||||||||
Köszia segítséget, infót!! És Viking-es rendszámot hol találhatok? | |||||||||||||
jaffa | Adatlap | 464591 | 2008. január 1. 16:08 | ||||||||||
és skypod mert sok az anyag és nem freemailbarát | |||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 464590 | 2008. január 1. 14:42 | ||||||||||
romsitsa | Adatlap | 464589 | 2007. december 31. 22:25 | ||||||||||
Annyit, hogy létezett, vagy hatos (mint a Wanze), vagy hármas csővel (jobb-bal 1-1, középen-felül a harmadik) szerelve. Berlinben vetették be, egy egység kapott belőlük, itt szolgáltaK a Wanzek is. ad | |||||||||||||
panzergera | Adatlap | 464587 | 2007. december 31. 21:17 | ||||||||||
az e-mail címem kocsis747@freemail.hu | |||||||||||||
begyuzs | Adatlap | 464585 | 2007. december 31. 18:52 | ||||||||||
Köszi srácok a segítséget a BR-52-vel kapcsolatban. Kár,hogy nem életszerü rárakni,így az ötlet elvetve. Jaffa: nincs msn-em,ha esetleg a mélcímemre átdobnád,hálás lennék. Köszi,BUÉK mindenkinek! | |||||||||||||
Testa | Adatlap | 464584 | 2007. december 31. 17:14 | ||||||||||
Üdv és Boldog Újévet! Tudtok bármiféle információt vagy képet a háború végén Panzershreckekkel felszerelt Kübelwagenekről? | |||||||||||||
jaffa | Adatlap | 464583 | 2007. december 30. 11:59 | ||||||||||
igazza van emericknek nem mondot dezinformáciot a szenneskocsi ráadásnak nem is volt ilyen formába elterjedt a lencse kocsi volt a szabvány van pár képem keres meg msnn átküldöm ami van | |||||||||||||
jaffa | Adatlap | 464582 | 2007. december 30. 11:58 | ||||||||||
ja és ráadásnak a nyomtáv se meg a festési utasitás se jo a trumpi kitnél nekem van kettö pár dologra odakell figyelni de amugy szép készlet | |||||||||||||
jaffa | Adatlap | 464581 | 2007. december 30. 11:56 | ||||||||||
igazza van emericknek nem mondot dezinformáciot a szenneskocsi ráadásnak nem is volt ilyen formába elterjedt a lencse kocsi volt a szabvány van pár képem keres meg msnn átküldöm ami van | |||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 464580 | 2007. december 29. 22:44 | ||||||||||
Sehogy, egy makettező tett rá egy Vierlinget, talán a tavalyi Euromilitairen. A szeneskocsi teteje sima fémlemez, nem bírna el még egy Flak 38-at sem. Erre a célra kölön légelhárító kocsit alkalmaztak (ha alkalmaztak). ad | |||||||||||||
begyuzs | Adatlap | 464579 | 2007. december 29. 21:12 | ||||||||||
:) Nyilván nem a szén-halom tetejére gondolok.Mögötte van az a "kis" rész. Persze képet épp most nem találok. (eddig is főképp csak kész maketteken láttam,azt is persze jó messziről készítették) | |||||||||||||
Emerick | Adatlap | 464578 | 2007. december 29. 21:05 | ||||||||||
A szeneskocsi tetejére?! Azt hogyan? Az olyan magas lett volna, hogy minden hidat, alagutat bontani kellett volna. Sima pőrekocsi, amire Flakot tettek, magában, betongyűrűvel, vagy egy szenesvagonba (bár utóbbinál gond a magas oldalfal...). Ha felépítményre gondolsz, akkor páncélvonatról van szó. Azt meg külön ilyen célokra (Flak, egyéb löveg, rádió stb) építették. ;) Em. Ui.: ha megint dezimformációnak bizonyul a szövegem, akkor utoljára válaszoltam... :) | |||||||||||||
begyuzs | Adatlap | 464577 | 2007. december 29. 20:38 | ||||||||||
Sziasztok. Lehet,hogy nem ez a megfelelő topik,de hátha... Trumpeter féle BR-52-es mozdonyt szeretném elkészíteni.A madarak csiripelték,hogy a szeneskocsi tetejére rendszeresen légelhárító üteget raktak (Flak 38?). Erről szeretnék némi infót,képet,akármit,hogy miképp rögzítették,stb. Előre is köszönöm a segítséget. Petya | |||||||||||||
Donor | Adatlap | 464576 | 2007. december 29. 19:07 | ||||||||||
Bocsi, nem vagyok áptudét a témában. Jó makettes holtig tanul (főleg, ha csak most kezdte el érdekelni a dolog) Donor | |||||||||||||
jaffa | Adatlap | 464575 | 2007. december 29. 18:14 | ||||||||||
donor ezt most komolyan kérded ? mivel hálivudnak nem volt királytigrise ezért az m47 csinálták meg a nézöknek mindegy volt | |||||||||||||
Donor | Adatlap | 464574 | 2007. december 29. 17:55 | ||||||||||
Köszi, de akkor miért a németek harcoltak vele? Donor | |||||||||||||
Fimre | Adatlap | 464573 | 2007. december 29. 17:51 | ||||||||||
Donor! M47 patton. Imi | |||||||||||||
Donor | Adatlap | 464572 | 2007. december 29. 17:45 | ||||||||||
Sziasztok! A halál 50 órája c. filmben milyen típusú harckocsikat vezettek Hesslerék? Köszi: Donor | |||||||||||||
Testa | Adatlap | 464571 | 2007. december 29. 01:32 | ||||||||||
Amon! :D Hát köszönöm ,én is erre gondoltam ,de azért megkérdeztem,mrt éppen egy leharcolt királytigrisen dolgozom és az ásó lefogató bilincseit elszúrtam.Úgyhogy onnan leszedem a zimmeritezést,és egy lövésnyomot fogok készíteni. Mégegyszer kösz! | |||||||||||||
Amon | Adatlap | 464570 | 2007. december 29. 01:22 | ||||||||||
Hát ha ténlegy ott találta el akkor valószínűnek tartom, hogy bele edzette magát a páncél felső rétegébe vagy eltávozott egy másik galaxisba. :-) Szóval annak hült helyét se fogod találni. | |||||||||||||
Testa | Adatlap | 464569 | 2007. december 29. 01:07 | ||||||||||
Üdv! Nem biztos ,hogy itt kéne megkérdeznem ,de azért megteszem :),szóval hogy ha egy német tankon (pl.:királytigris)eltalálták az oldalát ,ott ahol egy szerszámlefogató bilincs volt ,akkor az a bilincs leeshetett?Vagy rajtamaradt ,csak alaposan összegyűrődve? Előre is köszönöm! (És mégegyszer bocs ,ha ezt nem ide kellett volna ) | |||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 464568 | 2007. december 28. 23:52 | ||||||||||
Lehet, hogy volt Wehrmacht jármű is, de az Italeri dobozban konkrétan egy Wiking ho. által használt jármű található, így a WH-s rendszám szóba se jöhet. Emlákeim szerint ez van a donozban: www.panzernet.net/panzernet/fotky/polopasy/10/006.gif ad | |||||||||||||
Emerick | Adatlap | 464567 | 2007. december 28. 21:42 | ||||||||||
Szia! Volt Wehrmacht jármű is. Bár egyenlőre nem tisztázott, hány db épült és melyik egység használta. Az én személyes véleményem az, hogy a nagyobb számban készült Pak 35/36-ot eredetileg vontató, majd hordozó járművek közül lett néhány Pak 38-al átépítve. Ad-hoc, azaz az épp rendelkezésre álló mennyiségből, főleg gyaloghadosztályoknál. (Az Italeri ezt adja, és ráadásul postai bélyegzővel ellátott rendszámokkal, ahogyan azt kell!) Üdv: Em. | |||||||||||||
Tigerfun | Adatlap | 464566 | 2007. december 28. 17:50 | ||||||||||
Hali! Az SdKfz 10 DEMAG - PAK 38-as páncélelhárítóval ellátott változatát, kizárólag csak az SS alkalmazta? Egy magyar weblapon ez az információ lelhető fel. Ellenben a maketgyártó (Italeri), csak wehrmacht-os felségjelzéseket ad a kit-hez. Laci Ui.: egyébként mi a gyakorlati tapasztalat a kit-tel kapcsolatban? Még nem kezdtem hozzá. | |||||||||||||
Fimre | Adatlap | 464565 | 2007. december 22. 21:04 | ||||||||||
JazzZ! Ennyire ne legyél kreatív!Külső, látható jele nem volt, max a ballonkerék , meg a ponyva a visszapillantó tükrön...:) Imi | |||||||||||||
JazzZ | Adatlap | 464564 | 2007. december 22. 20:46 | ||||||||||
Emerick! Köszi a segítséget! Én is légszűrőre gondolok, hogy másmilyen lehetett (később)! A 90es években a Safari rallyn indulóknak a levegőszűrője ki volt vezetve (pl a tetőre..), hogy ne a motortérben kavargó levegőt szívja be.. Lehet, hogy itt is kivezették valahová..? Legyek kreatív?:))) Üdv JZ | |||||||||||||
Emerick | Adatlap | 464563 | 2007. december 22. 10:31 | ||||||||||
Jazz! Ballonkerekek és trópusi légszűrők. Kb ennyi. A ballonkerék ugye gyárilag van a makettekhez, a légszűrőt passzolom, mert még nem láttam képről. Gondolom nem túl komoly egység. Viszont egy jó adag Kübelt még szürkén és légszűrők nélkül vittek a DAKhoz. Em. | |||||||||||||
Taxis | Adatlap | 464562 | 2007. december 22. 10:15 | ||||||||||
Még egyszer köszönöm Csodabogár! Sajnos a Sas utca nekem pár száz kilométerre van, tehát megpróbálom a fényképek alapján valahogyan összerakni a képet. Üdv Taxis | |||||||||||||
Csodabogár | Adatlap | 464561 | 2007. december 21. 16:13 | ||||||||||
Taxis! Jó rajzot még nem láttam, maradnak a fotók. Nézd végig az összes ardennes-i képet, az mind ilyen. Vagy ha van rá lehetőséged, gyere be a SAS-ba valamikor, és kerítek NEked egy rajzot. Egy-két éve elkezdtem megcsinálni, bár a fara és a teteje mindmáig kérdőjel, mert arról nem akad használható fénykép. Legalábbis én még nem találtam... :-( Üdv Cs | |||||||||||||
JazzZ | Adatlap | 464560 | 2007. december 21. 15:33 | ||||||||||
Srácok!! A Kübelwagen Africa-Korps verziójának a motorja különbözött a "hagyományostól"? Értem ez alatt pl. a légszűrőt...vagy a hűtést Előre is köszönöm a segítséget! JZ | |||||||||||||
Taxis | Adatlap | 464559 | 2007. december 21. 12:50 | ||||||||||
Köszi szépen Csodabogár! A gyári festés szabványra van valahol rajz, vagy valami amiből ki lehetne indulni? Üdv Taxis | |||||||||||||
Csodabogár | Adatlap | 464558 | 2007. december 21. 10:26 | ||||||||||
Szia Rozsdi! Köszi, akkor keresek tovább... :-( Taxis! Van időd? :-) Az első képen valóban a s.SS.Pz.Abt.501 páncélosa, míg a másodikon a s.Pz.Abt.509-é van - valószínűleg. Mindkét osztály 1944 végi gyártású Tigereket kapott, amelyeknek minimális eltéréssel mind ugyanolyan volt a festése, ami szabvány szerint készült. A meghajtó kerék még a hagyományos, 9 foggal (magyarországi fotón eddig még nem találtam a késői kivitelűt) Az 501-ek toronyszámai mindmáig talányosak, de a 3. szd. valószínűleg fehér keretes piros számokat használt. Egyébként, ha jobban megnézed, ezen a páncéloson is látszik a téli álca maradéka. Az 509-ek Tigrisein (akárcsak az 503-okén) többször látható ilyesmi pótpáncélozás. Ezek eltakarták a toronyszámot, mert gyakorlatilag az eredeti két sor helyett négy sorban voltak felrögzítve a lánctagok. A szám amúgy fehér keretes fekete... A foltok pedig fehér festék, illetve sár nyomai. :-) Üdv Cs | |||||||||||||
Taxis | Adatlap | 464557 | 2007. december 20. 22:42 | ||||||||||
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem két királytigris festésével és egy-két apróság egyeztetésével. Az asztalomon hever két Dragon KT és természetesen, a magyarországi harcokban résztvevő tigrisek közül választottam nekik festést. A fényképeket a lengyel Militaria publikácókban találtam. Az első gépet az 501. SSsHPzAbt - ból szeretném megcsinálni. Ezzel a géppel a következő pontokban nem vagyok teljesen tisztában: - a szám tényleg 322? - a szám színe piros fehér kontúrral / más? - a meghajtó kerék korai 9 fogú / későbbi 18 fogú? - a festés éles festékátmenetekből áll - ez a festés standardizált volt / a foltok véletlenszerűen voltak festve? - van még valami amire vigyázzak az építésénél? A második tigris a Bison Decals - Balaton 45 készlet kínálatából lenne, 509. sHPzAbt a 123-as számú. Amiben nem vagyok biztos: - a pót lánctalpszemek a tornyon nem egészen standardok - fedhették a számot? - a kereszt csak fekete? - a festés - a színek diffúz / éles átmenetűek? - a foltok a gépen fehér festék maradványok / sár? - van még valami amire oda kellene figyelnem? Minden segítségért, véleményért meg tanácsért előre hálás vagyok. Taxis | |||||||||||||
Rozsdás | Adatlap | 464556 | 2007. december 20. 22:23 | ||||||||||
Üdv! A Szárföldit egy ismerősöm találta meg, a többit korabeli katonai térkép és helyismeret segítségével. Természetesen 1-2 órát a szakirodalom fölött kell tölteni. Üdv, Rusty | |||||||||||||
Mekett | Adatlap | 464555 | 2007. december 20. 22:16 | ||||||||||
Szia Rozsdás! A szárföldi képeket illetően megkérdezhetem, hogy honnan jutottatok el a településhez? A készítő mondta, vagy egyszerűen kerestétek és ráakadtatok? | |||||||||||||
Rozsdás | Adatlap | 464554 | 2007. december 20. 20:57 | ||||||||||
Üdvözletem! Az utóbbi időben találtam egy két képet, az első kép Szárföldön készült, egy öreg fotós készítette közvetlenül a háború után. Sajnos miután meghalt a családnál csak ez az egy háborús vonatkozású kép maradt meg. Csodabogár! Sajnos nem tudom a székesfehérvári képek történetét, én interneten böngészve találtam rá. Visszatérve a 333-as (104) Pz IV L/70-re szerintem 80%, hogy a 9.SS Pz. Div.-hez tartozott. A 91-es számú Wirbelwind Sér-hegy, a 99-es Bergehetzer szintén Balatonfűzfő vasútállomás. Most jött elő a környékről pár Horch alkatrész is. Üdv, Rusty | |||||||||||||
tray | Adatlap | 464553 | 2007. december 19. 15:47 | ||||||||||
Hajjaj, ennél sokkal több különbség volt az egyes verziók között, bár ezek a leglátványosabbak. Rakok fel még pár képet a Csörömpös topikba, majd ott folytassuk! | |||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 464552 | 2007. december 19. 12:21 | ||||||||||
Új visszafutógörgők, új tetőlemez, új kupolaajtó, kitekintőnyílások a torony oldalán, vékonyabb homlokpáncél, esetleg más motorfedél, légszűrő vagy van, vagy nincs a jobb oldalon, más csőszájfék, vékonyabb fedőlemez a toronyventilátoron, más hosszúságú cső. De a konkrét járművek alapján több-kevesebb változtatnivaló is lehet. ad | |||||||||||||
bope | Adatlap | 464551 | 2007. december 19. 11:39 | ||||||||||
Köszönöm! Míg válaszoltam kaptam az új hozzászólást. Nincs valahol, vagy valakinek olyan több nézetes műszaki rajza, amin összevethetőek a különbségek? Az Academi kittje lehet hogy nem teljesen OK? (Pz IV. J/H) Bope | |||||||||||||
bope | Adatlap | 464550 | 2007. december 19. 11:32 | ||||||||||
Kösz! Elég kimerítő volt. Gondolom az F és a J között akkor még jóval több a különbség. A fotókon nem nagyon láttam eltérést, igaz azok többnyire oldalról, ill. elölről készültek. csak azért érdekel a dolog mert láttam egy jó festésű F2-t nekem meg egy J hever otthon bedobozolva, és miminden kell az átalakításhoz, ill. házilag megoldható-e. Üdv: Bope | |||||||||||||
Zoli28 | Adatlap | 464549 | 2007. december 19. 11:19 | ||||||||||
bope! Az F2 és a G között a látható külömbség a csőszájfékben volt,meg a lővegcső hosszában.Az F2-en 1 terelőlappal látták el a csőszájféket,mig a G kettővel.A lövegcső az F2-ön Kwk-40 L/43,mig a 1942 végétöl gyártott G-en Kwk-40 L/48 hosszúságu volt.A H-nál megváltoztatták a láncfeszitő és a meghajtó kerék kialakitását.A légszűrőket a tank oldalán helyezték el.Új parancsnoki kupolát kapot,amit egy darabbol álló tetőajtóval láttak el.Légvédelmi géppuskafelfogatást tettek a parancsnoki kupolára.A vezető és rádiós oldalsó figyelő nyilását elhagyták.A gumiperemes támasztógörgök helyet acélperemest is használtak.Gyárilag zimmerit réteggel vontákbe.A J-nél még válktoztattak a láncfeszitő kerék kialakitásán,és a kipufogódobot elhagyták,helyette két csővet használtak. Üdv Zoli28 | |||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 464548 | 2007. december 19. 09:57 | ||||||||||
Az F2/G-ről van két jó rajz a csörömpös topikban kicsit lentebb. A H/J között: Darutartó bakok a tetőlemezen Mérgesgáz detektor a tetőlemezen Nahwerteidigungswaffe a tetőlemezen Oldalsó és front kitekintőnyílások részleges vagy teljes hiánya a tornyon Pk-i kupola ajtaja nem felfele hanem oldalra nyílik Csöves kipufogó dob helyett Toronyforgató motor hiánya - hátul bal oldalon hiányzik a kisebb kipufogódob Vonószemek elöl hátul nem külön darabok, hanem az oldalpáncélból vágták ki öntött láncfeszítő egyes verziókon gumimentes visszafutók először négy majd három per oldal A váltóház fedelén nincsenek hűtőnyílások csak két nyitófül Jobboldali légszűrő hiánya a vezető és rádiós nyílásai előtti golyófogók alakja változik Lemezkötény helyett Thomaháló Ezek a lényegesebbek ad | |||||||||||||
bope | Adatlap | 464547 | 2007. december 19. 09:00 | ||||||||||
Sziasztok! Tudnátok abban segíteni, hogy a Pz. IV. családon belül az F2, G, H, J típusok között milyen külső látható különbségek voltak, ha a kötény lemezeket nem vesszük figyelembe? Köszönöm! Bope | |||||||||||||
Fimre | Adatlap | 464546 | 2007. december 18. 19:15 | ||||||||||
Sati! At OT 251-esnek mindkét oldalán volt a kerék mögött kipufogó és dob, míg a 251-esnek csak bal oldalon.Erről is meg lehet őket különböztetni... Imi | |||||||||||||
Szpal | Adatlap | 464545 | 2007. december 18. 17:56 | ||||||||||
Csodabogár! KÖSZÖNÖM! Akkor keresek vmi mást! | |||||||||||||
Csodabogár | Adatlap | 464544 | 2007. december 18. 17:48 | ||||||||||
Sziasztok! Hellyel-közzel... mármint az internet. Tigris I-et nem valószínű, illetve NAGYON nem valószínű, hogy "ambus"-ra festettek. Ráadásul addigra a "DR"-nek már nem is volt Tiger-alakulata Üdv Cs | |||||||||||||
Szpal | Adatlap | 464543 | 2007. december 18. 17:36 | ||||||||||
Köszönöm!! És nem lehetséges h a fronton festettek mintákat?? Még egyszer kösz! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Válaszokat köszönöm.