/ Fórumok /

Német harcjárművek a II. világháborúban

Egy topic azoknak akik kíváncsiak a Német Harcjárművek festésére archív fotókra, vagy szívesen megosztanák azokat másokkal.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275.
pepe 465749 2008. november 1. 10:53
Válasz erre
Sziasztok!
Segítsen valaki!
Van egy PZ.Sfl.IVb (Sd.Kfz 165/1) Harckocsim, milyen színű lehetett a belseje?
Ez a harckocsi felülről nyitott, ezért fontos a belső.
Ha valaki tud segítsen, köszi.
Pepe
Amon 465748 2008. november 1. 10:42
Válasz erre
Sziasztok!

Sikerült az utobbi hetekben beszereznek Egy Pz 38t ausf G és egy Pz4 ausf D
-t Tristar mind a kettő veri a dragont.
Kérdés a Magyar hadseregnek volt Pz4 D-je? Mert mind a kettőt magya felségjelekkel akarom elkészíteni.

A válaszokat ellőre is köszönöm

Üdv: Amon
zoli 465747 2008. október 30. 15:34
Válasz erre
Mivel tudtommal a németek elég precízen dokuemntálták a dolgokat, és ennek ellenére nem találni dokumentumokat arra vonatkozóan, hogy mi alapján kereáltak rendszámokat, talán nem is volt benne rendszer. Most jót röhögnek rajtunk a túlvilágról.
Én azt mondom, hogy kiválasztok egy képet a netről, azt a rendszámot felfestem, és kész. Aztán megyek egy kört a motorral, és biztosan találok valami hozzáértőt, aki beleköt :) Aztán tájékoztatlak titeket is. Addigis köszi a segítségeteket, és a problémámba invesztált időtöket
Blackarmy 465746 2008. október 30. 15:24
Válasz erre
Hát nem egyszerű eset az biztos. Most, hogy olvaslak, emlékszem, írtál már itt a németekkel való diskurzusodról és a nehézségekről. Bár sok irat megmaradt és sokszor nem a racionális helyen vannak, nem akarok találgatni se okoskodni. Ehhez nem értek.
Emerick 465745 2008. október 30. 15:13
Válasz erre
Köcce. Egyébként ismerek olyan netes helyeket, ahol a freiburgi kollegák (hm...) is megfodulnak. A válasznak utánajártam: halovány lila gőzük se nincsen. :) Sőt, ugyanez volt az ő véleményük is. ;) A korabeli nyilvántartást elméletileg a rendőrség vezette (mivel a civil számokat is ők adták ki, ráadásul a közlekedésben volt ezeknek a rendszámoknak ugyanúgy jelentősége), az pedig minden bizonnyal megsemmisült, ráadásul az állományát is beolvasztották az SS-be (hivatalnokokkal együtt). A háború második felében meg áttértek arra, hogy a konkrét üzemek kaptak egy adag számot (kb ezresével), azok meg azért nem maradtak meg. (bombázások...)
Blackarmy 465744 2008. október 30. 13:32
Válasz erre
Történészként elég nehezen foglalkozhatnál ilyen marginális témával munkaidőben. :-) Szerintem semelyik intézményvezető sem tolerálná mint kutatási témát. Én az vagyok, de van bőven mivel szöszölni, adminisztrálni stb. és még kutatni is. ezt csak hobbiként lehet űzni. De egyébként ha ez az egész ennyire fontos neked, akkor miért nem veszed fel a kapcsolatot a Freiburg (am Breisgau)-i katonai levéltár munkatársaival? Már többször írtál itt a rendszámokról, elhiszem, hogy nagy anyagot gyűjtöttél össze, de sokszor panaszkodsz bizonytalanságokról, mindezt feloldhatná a szakhivatal iratainak áttanulmányozása. Az Interneten sok mindent megtalálni, de ezt nem. Gratulálok egyébként a kitartó munkához, az ilyen részlet kutatások nagyon hasznosak, hiszen őrültnek kell lenni hozzá kicsit ;-)
dasboat 465743 2008. október 30. 11:26
Válasz erre
A lánctalpaknak AAA így kell állniuk szemből nézve nem pedig vvv bár van kivétel.
AAA vvv
nagyon jó lett a stugod
Emerick 465742 2008. október 30. 10:41
Válasz erre
Nagyon nagy jóindulattal amatőr. Nem tudom, hány éve, de lassan 7 vagy 8 biztosan van. Sulin gondolkodtam már, de nem hiszem, hogy jó hadtörténész lehetnék...
Sima ügy lenne, ha a WH, WL WM számsorok külön futottak volna (én is erre gondoltam sokáig), de nem. Mert számos civil kocsi (ritkán, de van olyan képem, ahol civil és katonai rendszámmal is szerepelnek) betűkódját vagy WH, vagy WL-re cserélték, a szám változása nélkül. A WM kocsikra is ez érvényes, kiegészítve azzal, hogy azok nagy része zsákmányanyag volt, főleg Dunkerque után. (...a legtöbb persze WL és WH-val futott.) Ahogy észrevettem eddig, ezek nem külön listák voltak, hanem egy. (kivétel is van bőven, de mostanra szerintem annyira megkavarodott az olvasók többsége, hogy nem kezdek bele...) Ha kis számkóddal találkozom (pl WM-nél), ott valószínűleg régi, '20-as évek beli motorok, autók azok, melyek a civil számsorból kikerültek. Viszont a Reichswehr teljes állománya is átkerült, egyszerű betűcserével...
zárásul: bonyolult ez az egész. Még sokáig fog tartani, hogy végleges választ lehessen megkockáztatni... Na, én abbahagytam a fecsegést, szerintem mostanra tényleg mindenki belekavarodott. :)

Más: valaki keresett valami hasonló számozást, talán 12. SS Pantherre. A festése sajna nemigen látszik...
odkrywca-online.com/forum_pics/picsforum23/scan0810240020.jpg

Em.
zoli 465741 2008. október 30. 10:12
Válasz erre
Hát most már annyira nem ragaszkodok eredeti renszámhoz. Mert ha Ti sem tudjátok pontosan, hogy mi alapján alkották a számozást, akkor nem sok ember lesz, aki beleköt majd.
De ez a wh, wl, wm még mindig nem hagy nyugodni. Azért nem, mert szerintem, és Blackarmy szerint is úgy lenne értelme, ahogy leírtuk (de én könyvelőnek készülök, talán ezért látom máshogy a rendszereket :)). Lehet, hogy a számok folytatólagosak rajtuk, talán úgy gyártották, hogy a számokat sorba egymás után, és csak a betűket változtatgatták, aztán szétosztogatták a különböző erők között. Mióta, és milyen szinten foglalkozol a dologgal? Történész vagy?
Emerick 465740 2008. október 30. 09:28
Válasz erre
chrito.users1.50megs.com/nummernschilder/ssverteilung2.htm
Tévedtem, ez csak 1940-ig van részletezve...
Emerick 465739 2008. október 30. 09:20
Válasz erre
Látom, teljesen nem jött át, amit mondtam. A daybyday-en lévő összesítés nem stimmel. Hidd el nekem, hogy én talán kapizsgálok róla vmit. (képekkel együtt gyűjtöm a rendszámokat...) A WM-WL-WH és civil betűkódok egyetlen számsorba tartoznak nagy valószínűség szerint. Az SS-nek meg ahhoz túl sok egysége volt, hogy csakis tűzoltásra használják. Az LdW remek hely, de nehezen töltődnek fel a dolgok, és van nem egy pontatlanság is. ;) /...ha a forumán körbenézel, bele fogsz akadni "valakinek" a nevébe... :) / Az angolszász forrásoktól pedig óvakodnék, mert nyelvi-fordítási problémájuk sokszor van...
Látom Zoli, teljes mértékben ragaszkodsz a hiteles rendszámhoz. Az SS elméleti rendszámkiosztásához is van egy összesítés, hamarosan megkeresem és bemásolom, rendben?
Egyébként szerintem tök nyóc, ki milyen számsort tesz fel a makettjére, mert asszem 2000000 hadsereges/civil és közel 1000000 SS jármű összeszedése eléggé sokáig fog tartani, addig meg marad a saját ízlés és kedv...

I.
Blackarmy 465738 2008. október 30. 08:40
Válasz erre
Kicsit gáz ez az oldal :-) Pl. nem szívesen találkoznék ezzel az amerikai katonával.
zoli 465737 2008. október 30. 07:25
Válasz erre
Hali!

Találtam pár fotót, van amin jól látszik a rendszám.
http://9sshohenstaufen.com/Memberphotos.html

Na kezdek tanulni, mert holnap vizsga
Blackarmy 465736 2008. október 29. 22:29
Válasz erre
xDSCN8685.790x525
xDSCN8685.790x525

Bocs, az eredeti problémát már nem is láttam. Van pár kiadvány a Market Gardenről, sajnos most nincs időm átnézni őket. Gyorsan keresgéltem a neten, hátha tudok segíteni.
http://market-garden.ww2.klup.info/
Alábbi dioráma nem tökéletes, egy távolba szakadt honfitársunk csinálta, hátha a motor rendszáma korrekt. De még nézelődök, most már nem hagyom annyiban.
zoli 465735 2008. október 29. 21:35
Válasz erre
Szerintem a számsor tök mindegy. Akkor sem hiteles, ha olyan egység rendszámát koppintom le, aminek semmi köze a Hohenstaufen-hez. Mert persze pont ehhez a divízióhoz nem találtam számsort
Blackarmy 465734 2008. október 29. 21:28
Válasz erre
Pontosan. De egyébként akkor jársz a legjobban, ha fotóról választasz az adott járműhöz rendszámot. Az önállóan kreált számsor buktatókat rejt, azon túl, hogy nem hiteles.
zoli 465733 2008. október 29. 21:23
Válasz erre
Ide írok, nem mailben, hátha mást is érdekel a téma :). Ha nem, nyugodtan ugassatok le.

Nem kötekedni akarok, de én a neten találtam ide vonatkozó írást: http://chrito.users1.50megs.com/nummernschilder/license1.htm

Tehát én ebből azt szűröm le, hogy a heer az a szárazföldön tevékenykedett. A luftwaffe-nál is voltak természetesen földi járművek, de azok WL rendszámmal: http://www.wehrmachtsgespanne.stoeberl.org/KS750.jpg

A lexikon der Wehrmacht oldalon is külön van szedve a wehrmachton belül: http://www.lexikon-der-wehrmacht.de/inhaltsverzeichnis1.htm

Úgyhogy szerintem a Wehrmachtot a W jelöli, és a H, L, M pedig a wehrmachton belül a többit.

Ami biztos, hogy az SS teljesen külön volt ezektől, és azt olvastam, hogy inkább "tűzoltó" tevékenységeket végzett, ezért küldözgették ide-oda.
Blackarmy 465732 2008. október 29. 21:21
Válasz erre
Ez itt lent kicsit már keverés. A Weichsmarine szó jelentése már eléggé messze lenne attól amit írni akarsz. :-)
Annyit pontosítsunk, hogy van a Wehrmacht aminek a parancsnoka Hitler és a teljes haderőt jelenti. Ennek része a Heer (szárazföld), Luftwaffe (légi), Kriegsmarine (vízi) erők. A rendszámon az első betű W - mint Wehrmacht, míg a második a haderőnemet jelenti. Az SS más tészta, de itt nem számít.
Csak ennyit akartam
Emerick 465731 2008. október 29. 20:50
Válasz erre
Szia!
Nos, a WH a Wehrmacht, WM Kriegsmarine (nekem Weichsmarine szöveg rémlik a rövidítés kapcsán), a WL a Luftwaffe (azaz nem csak a légvédelemé, hanem amblok értendő a teljes légierős gépjárműállományra). Ez így mind a Heer (vagy Wehr) része volt, számozásuk ahogy én most ezt gondolom, egy számsorban szerepelt, benne gyakorlatilag a meglévő civil gépjárművek 75%-ával (ez tartományonként más és más volt). Az SS sok járművel rendelkezett szintén, a háború végén hatjegyű (7-essel kezdődő) számokat is használtak már. Értelem szerűen a számok többtagúsága az idő (és az állományba vett járművek száma) kapcsán folyamatosan nőtt. A Heer alakulatait nehéz kibogarászni konkrétan, kinél mi volt. Az SS esetében ez picit egyszerűbb (kevesebb jármű, kevesebb helyre került.). Az viszont rendhagyó, hogy a WL állomány zöme valójában zömmel civil és zsákmány forrásból származott és többségében (légierős ruházatú katonákkal) a szárazföldi erőknél voltak (pl gyalogos egységekben).
Az ATü tényleg atmoszférát jelent. Viszont az átfestések számától függően sokszor elveszett a gépekről. Ráadásul típustól függően változott (pl egy Sokol, egy BMW R4, DKW NZ350, egy NSU 251OSL és Zündapp KS350 esetében is simán eltértek, pedig méretre, teljesítményre különbség nemigen volt...).
Ha volna kérdésed még, nyugodtan írj mailt is. ;)

Üdv:
I.
zoli 465730 2008. október 29. 15:54
Válasz erre
első kerékben csak 1.5, és hátul 2.75
zoli 465729 2008. október 29. 15:50
Válasz erre
Szia!

Igen, azokat is fel akarom majd festeni, csak elfelejtettem legutóbb :) De nem tart az semeddig.
pistike 465728 2008. október 29. 11:56
Válasz erre
Szia!

Ne felejtsd el a guminyomás-értékeket is felfesteni a sárvédőkre!
Ha jól emlékszem a motor elején (a menetirány szerinti bal oldalon) 1,75 ATÜ (atmoszféra?), a hátsó keréken és az oldalkocsin 2,75 ATÜ. De ha tévedek, javítson ki valaki! Ha meg nem mondtam újat, akkor bocsi!
sulyid 465727 2008. október 29. 10:28
Válasz erre
ja bocsi elírtam a Botond Models készlete érdekelne
sulyid 465726 2008. október 29. 10:27
Válasz erre
Sziasztok a balaton modell 1/72 turán készletét keresem nincsen valakinek egy eladó példány?
zoli 465725 2008. október 29. 10:18
Válasz erre
Meg még azt szeretném kérdezni tőled, hogy én úgy tudom, hogy a szárazföldi a Heer, tehát WH, a légvédelem WL (luftwaffe), és a tengerészet a WM (marine) Akkor ezek külön egységek nem?
zoli 465724 2008. október 29. 10:14
Válasz erre
Szia!
Köszi a gyors választ. Legutóbb is Veled kommunikáltam, akkor az volt a gondom, hogy milyen számok szerepelhetnek a redszámon. De a legtöbb ss rendszámon 5 számjegy szerepel. De ha azt mondod, hogy van 6 számjegyből álló is, akkor az mégjobb. A motorom fennt van az ural.hu képtár, zoló07 képeinél, ha érdekel. Kíváncsi lennék a véleményedre a színével kapcsolatban. Mennyire reális a szín, amivel lefújtam. Persze a képen kicsit csalóka, de azért ha nagyon nem stimmel, akkor az látszik. Még nincsen kész a motor, képet csak a folyamat kedvéért raktam fel.
Emerick 465723 2008. október 29. 10:01
Válasz erre
Szervusz!

Helyes következtetés. WH-s rendszámmal elvétve láttam eddig képet SS gépről. Tehát SS rendszámot tegyél fel rá. Nagyából meg is felel, ha az említett wh-s számot meghagyod, cak a betűt cseréled ki. Ebbe kevesen kötnének ezek után. WH-s számmal egy motor '39, '40 táján fordult gyakran elő (bár ha megmaradt, akkor tovább is), az SS viszont sosem jutott el a hétszámjegyű számokhoz. A SS egyébként az átvett gépeit mindig átszámozta. Csereszabatos elvileg csak a civil, WL, WH és WM betűk voltak, mert az elsők zöme át lett véve a haderőbe (egyszerű betűcserével), a többi meg a felhasználótól függött a Heeren belül (ugyebár a szárazföldi, tengeri és légierők mind a Heerhez tartoztak...).

Üdv:
I.
romsitsa 465722 2008. október 29. 09:58
Válasz erre
Szia,

kizárt a csere, WH előtag a Heer járművein volt a WSS-en SS előtag.
Az oldaldobozokra festettek rendszámot?
Nem csak a rendszámtáblákon szerepelt?

ad
zoli 465721 2008. október 29. 09:53
Válasz erre
Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni wehrmacht jelés ügyben. Korábban már tettem fel itt kérdést, és korrekt választ kaptam, remélem most is találok segítőt. A kérdésem az lenne, hogy van egy oldalkocsis ural m72-esem, és wehrmacht design-ra építgetem. Az oldalkocsira a 9-es ss páncélos divízió (hohensatufen) jelzését festettem fel. Viszont rendszámot, és az oldalkocsi dobozain a jelzést pl. WH-211 432 szeretnék. De csak most jutott eszembe, hogy egy ss alakulat járművein lehet-e wh jelzés? SS rendszámot láttam már, de akkor az oldaldobozra is SS- xxx xxx jelzést fessek? Köszi a választ előre is.
csabesz83 465720 2008. október 28. 21:51
Válasz erre
Hello!

Kösz a felhomályosítást!
A képeken látható szín nem is rossz...
Ram 465718 2008. október 28. 16:40
Válasz erre
Szia!
A belső tér alsó fele (igazából nem teljesen világos, hogy az angol fórumokon "below the sponson" alatt mit értenek, szerintem kábé a lánctalp felső szintjével megegyező szint lehet) a háború első felében kékesszürke (RAL 7009), később anyaghiány miatt szimpla vörös alapozó volt, míg a felső részeket és a tornyot Elfenbein (elefántcsont) színnel festették, tudomásom szerint. Előbbi színt a Humbrol 115-ös számmal gyártotta valamikor, de leálltak vele, a helyettesítésre megfelelő keverékkel kapcsolatban bővebbet James Tainton VBench blogján találhatsz: www.planetarmor.com/forums/showpost.php
Az elefántcsont színnel kapcsolatosan ugyancsak vannak itt infók. Üdv,
Ram
csabesz83 465717 2008. október 28. 15:48
Válasz erre
Sziasztok!

Milyen színű/volt egy Királytigris belső tere?
Láttam képen már szürkéset, vajszerűt...
Ki mit mond?
bbloodhund 465716 2008. október 28. 14:46
Válasz erre
pz4a
pz4a

Okok igaz... annyira érdekelt hogy utánanéztem és rájöttem, én raktam fordítva... :D Abszolút bocs
Mty 465715 2008. október 28. 13:37
Válasz erre
Gyurma 465714 2008. október 28. 13:19
Válasz erre
bűn lenne nem elvinni :D
KeyPi 465713 2008. október 28. 12:46
Válasz erre
Nincs az fordítva. Az az eleje, amerre a löveg néz. :)
sziklakks 465712 2008. október 28. 12:43
Válasz erre
jól van felrakva a lánc.Nagyon baba!Persze,hogy vigyed a !
bbloodhund 465711 2008. október 28. 12:34
Válasz erre
Szép, de sztem a lánctalpat fordítva raktad fel!
Roadblock 465710 2008. október 28. 12:03
Válasz erre
STUG III Aus.f G pic1
STUG III Aus.f G pic1
STUG III Aus.f G pic2
STUG III Aus.f G pic2
STUG III Aus.f G pic3
STUG III Aus.f G pic3
STUG III Aus.f G pic4
STUG III Aus.f G pic4
Az extra ládák még nem a véglegesek...
Az extra ládák még nem a véglegesek...

Haladtam egy kicsit :) a STUG-gal...
Vélemények? Szerintetek nevezzem a Bólyai versenyre? :o
KeyPi 465709 2008. október 27. 19:58
Válasz erre
Ha pedig sürgős itt a Revell-é, ami szvsz. ugyanaz:
www.revell.de/manual/03061.PDF
KeyPi
KeyPi 465708 2008. október 27. 19:42
Válasz erre
Szia,
Ha holnapig ráér, beszkennelem.
Üdv. KeyPi
oburzin 465707 2008. október 27. 13:23
Válasz erre
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
DEMAG D7 with FLAK 38, SD.KFZ. 10/5
Italeri összeszerelési rajzot keresek
Giruna 465706 2008. október 27. 11:45
Válasz erre
romsitsa 465705 2008. október 27. 10:26
Válasz erre
pz38
pz38
pz381
pz381
pz382
pz382
pz383
pz383
pz384
pz384
pz385
pz385
pz386
pz386

Hali,

ezek voltak a gépen.
Forrás: M+M különszám és net.

Üdv

ad
kokler 465704 2008. október 27. 07:28
Válasz erre
Zoli_28 465703 2008. október 26. 23:19
Válasz erre
PanzerjagerITTTPipe
PanzerjagerITTTPipe
Pzj IB  DAK
Pzj IB DAK

Szia Kokler!

Két kép afrikábol.

Üdv:Zoli_28
vereri05d 465702 2008. október 26. 22:57
Válasz erre
AZ ardenneki offenzíva legfőbb összecsapása BAstogne.nál volt.
ez volt e legjelentősebb 44 es év végén.
sulyid 465701 2008. október 26. 22:13
Válasz erre
Stoumunt-nál nagy csata volt és Namur-nál meg Liegénél?
Nowotny 465700 2008. október 26. 21:32
Válasz erre
Bastogne-nak nézz utána,ott elég komoly volt a front.
kokler 465699 2008. október 26. 20:52
Válasz erre
Helosztok.
Megint a segítségeteket kérném, nemtalálok sehol afrikai képet 4.7 cm Pak auf PzKpfw 1 Ausf B tankról.
Ebben kérném a segítségeteket.
Üdv Kokler
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275.