/ Fórumok /

Német harcjárművek a II. világháborúban

Egy topic azoknak akik kíváncsiak a Német Harcjárművek festésére archív fotókra, vagy szívesen megosztanák azokat másokkal.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275.
Ram 468166 2009. november 25. 16:50
Válasz erre
Visi, közlekedni közlekedhet, de legfeljebb Hung Wang-Csing kínai akrobata és gumiember, mert hogy az az "ajtó" a meghajtás/fék karbantartására és max szellőztetésre szolgált, felnőtt ember nemigen fért oda belülről (ezért is volt szükség, hogy kívülről legyen szerelhető).
Visi 468165 2009. november 25. 16:36
Válasz erre
..az elején is van egy ajtószerűség! Vagy rosszul emlékszem? Azon át nem közlekedhet a személyzet?
Giruna 468164 2009. november 25. 16:22
Válasz erre
2009.11.05. 10:07-kor te is kaptál emailt róla, látom a gmail-es címedet a listában.
ATTIS 468163 2009. november 25. 16:05
Válasz erre
Nos ez így kicsit bajos lesz. Először is Kinek a terméke. Aztán döntsd el mikori évjárat, a festés miat kell. Keres 1-2 fotót róla. Gondolom első makett így kézzel és nem sz. pisztolyal fested. Kezdésnek ennyi.
vfrtom 468162 2009. november 25. 14:13
Válasz erre
Üdv!
Számvéber úrtól kérdezném, bár valószínűleg kisebb gondja is nagyobb ennél, hogy aki emailban jelezte vásárlási szándékát az SS-páncélosok Normandiában című könyvre azokkal mi a helyzet?
Válaszát előre is köszönöm
Kocsis Tamás
Szûcs 468161 2009. november 25. 11:24
Válasz erre
Szép napot kívánok mindenkinek!
Most regisztráltam erre az oldalra,abból a célból hogy némi segítséget kapjak a makettezéshez.Erre azért van szükségem mert vettem egy 1:35-ös Tigris makettet,és ezt szeretném kézügyességemnek megfelelően szépen megépíteni.És úgy igazából nem tudom hogy hogy is kezdjek hozzá,na meg majd hogy csináljak koptatást rá...na meg minden ilyen információ érdekelne.Aki tud nekem segíteni annak nagyon szépen előre megköszönöm.
ATTIS 468160 2009. november 22. 20:05
Válasz erre
Hát ősszintén meg vallva 1 kis tovább gondolás az egész. Láttam 1-2 képet ahol régi, elavult v. zsákmányolt járműre különböző egyébb fegyver került.Pld az Opel maultier sorozatvetője helyet katyusáé. Nos 1 megsérült tornyú pzII-re mért ne szerelhettek volna katyusa kilövőt. Tudom. tudom, nincs fotó, se semmi de nekem tetszik és a Tamiya régi PzII-e se olyan nagy szám, hogy ne érné meg 1 érdekes járműt csinálni belőle no meg nem is lehetetlen hogy volt ilyen.
Salieri 468159 2009. november 22. 19:01
Válasz erre
Felépítmény vagy torony megy rá új?Mert,ha torony megy akkor no problem,de,ha olyanra akarod a mint Bereg-ek,akkor viszont abból a korongból ki kell vágnod egy lyukat.
ATTIS 468158 2009. november 22. 16:08
Válasz erre
A gond hogy levettem a tornyot és befedtem a helyét mert 1 másik felépítmény megy rá. Igen ám de hogy megy be a kezelő személyzet? Úgyhogy csak tennem kell 1 ajtót a fedő korongra int a PZIV híd vetők esetébe
KeyPi 468157 2009. november 22. 15:46
Válasz erre
Bocsi, nem néztem a kijelölést, Ram -nál a pont, ez szerelőnyílás.
KeyPi 468156 2009. november 22. 15:44
Válasz erre
A hivatalos neve asszem' toronykoszorú. A kedvedért mondhatom kibúvónak, de ettől nem lesz az :))
Ram 468155 2009. november 22. 15:35
Válasz erre
Attis, ez a motortérbe vezet, kibúvónak tehát nem kifejezetten használható :)
ATTIS 468154 2009. november 22. 15:19
Válasz erre
DSC02184
DSC02184

Mond azt létszíves hogy ez az a kibúvó!
KeyPi 468153 2009. november 22. 14:31
Válasz erre
Igen, kivétel az ausf J, és L verzió. Az előbbin a test két oldalán, az utóbbin a tetején alakítottak ki búvónyílásokat.
ATTIS 468152 2009. november 22. 11:34
Válasz erre
Kérdés! PZ II-ek vezető részébe előre csak a tornyon keresztül lehettet bejutni. Nem is volt más bebújó nyílás.
Bubu 468149 2009. november 19. 22:11
Válasz erre
Uraim!
Köszönöm az anyagokat!Hogy mitől meddig szolgált és pontosan melyik frontokon az nekem is homályos volt.Viszont a Dragon festési útmutatója szerint (amiről tudom,hogy nem szentírás)ezt a típust még 1944-ben is használta a Pz.Rgt.22,21.Pz Div. Normandiában!Kösz mindenkinek és aki esetleg még rendelkezne infóval az kérem ne tartsa magában:)
Üdv:Bubu
Han 468148 2009. november 19. 21:35
Válasz erre
Hát igazat megvallva egy Tigrisben vagy egy Párducban jobban éreztem volna magam 44-ben mint 1 korai panzer4-esben, és főleg jobban mint 1 pz2-esben:) Úgyhogy nem irigylem a legénységet:D
ATTIS 468147 2009. november 19. 21:33
Válasz erre
IMG
IMG

Ja és valahol láttam olyan képet ahol Pz.II-es volt látható és felirat szerint Franciaország1944.Ez nem c,de ebböl se lehettet sok.
ATTIS 468146 2009. november 19. 21:11
Válasz erre
Dr.S.Hart & Dr.R.Hart-A II.világháború német páncélosai c. könyve.
Salieri 468145 2009. november 19. 21:06
Válasz erre
"Cinizmus... Hiszem, ha látom; pláne az állományjelentés papírait. :)))"
Jaj már Emerick!Mióta ott lent dolgozgatsz papír nélkül neked már nem is infó az infó:D;)
Emerick 468144 2009. november 19. 20:58
Válasz erre
Hali!
Hát bámi legyek, ha ilyen egyszerűen meg lehet állapítani, melyik PzIV volt Ausf B vagy C! Az Ausf A-kat könnyen fel lehet ismerni, viszont szerintem sok C-t és D-t ezekből építették át. Nem tudom, m volt Attis forrsa, de én arra szavaznék, hogy a lengyelhadjáratbana legtöbb PzIV Ausf B volt... A C-k zömét szerintem '39 szeptemberéig ne sikerült harcoló egységeknek aradéktalanl átadni.
Ezek az öreg vasak '43-ban? Hm... Képet-képet-képet. És ne sufnitning átfegyverzett szörnyeket, mint a Dragon készlete hosszú csövű Aus E-vel... ;)
Cinizmus... Hiszem, ha látom; pláne az állományjelentés papírait. :)))

I.
vincus80 468143 2009. november 19. 20:46
Válasz erre
Sziasztok!

Ha már a témánál vagyunk:
jól tudom, hogy a Magyar Hdsg.-ben nem volt rendszeresítve Pz IV D? Csak Németo.-ban, kiképzésen használtak D-t? A régi Modell és Makett Extrában egy képet találtam róla.
Tehát magyar vonatkzású D-t csak ebben a formában lehet dion ábrázolni?

Üdv
V
ATTIS 468142 2009. november 19. 20:33
Válasz erre
Panzer IV Ausf. C
Panzer IV Ausf. C
Névtelen1
Névtelen1

Az Ausf. C-t, 1938-39-ben állították hadrendbe. Ennél a típusnál a lövegtorony elejét 30 mm vastag páncéllal látták el, és az alváz elülső részének páncélzatát pedig egyetlen lemezzel oldották meg. Ez volt az első típus, amit már sorozatban gyártottak. 1939 augusztusáig összesen 134 Ausf. C készült el, és ez a változat alkotta a Lengyelországban bevetett Pz. IV-esek zömét. Néhányuk egészen 1943-ig szolgálatban maradt.
Itt jegyzem meg hogy nagy fába vágtad a fejszét mivel a legtöbb fotó alatt a C or D felirat látható.
Bubu 468141 2009. november 19. 19:10
Válasz erre
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni az 1940 -ben a francia(vagy a lengyel) fronton harcolt Panzer IV Ausf. C páncélosokkal kapcsolatban. Érdekelne a témában minden!Konkrét helyszínek ahol ezen páncélosok megfordultak , festésminták , toronyszámok , fényképek , linkek bármi ami segít hiteles környezetbe helyezni a makettet .
Segítségeteket elõre is köszönöm:Bubu
ATTIS 468140 2009. november 18. 10:50
Válasz erre
én barnának- hu 160,sárga hu 93-94 keveréke, zöldnél valamelyik világos és sötét keveréke
mokush 468139 2009. november 18. 09:21
Válasz erre
M8_1
M8_1
M8_2
M8_2

Sziasztok!
Kb. 10 éve hagytam abba az építgetést, de most úgy néz ki, hogy talán ismét belevágok.
Ez az egyik utolsó munkám. Tudom, hogy nem a legjobb, mai szemmel sok dolgot másként csinálnék... Mindenesetre kérnék szépen építő jellegű kritikát, észrevételeket, véleményeket, ötleteket, stb...
borni_75 468138 2009. november 17. 20:39
Válasz erre
Sziasztok!
II. világháborús háromszínű német kamuflázs színkódjára lenne szükségem Humbrol vagy Revell színkódokban!

Előre is köszönöm!
Anubis 468137 2009. november 17. 20:36
Válasz erre
Sajnos én is csak pár másodpercig láttan egy doko.filmben ,fotoket én sem találtam
így maradt az emlékezés és a fantázia.
De még mindig keresek fotokat , de kezdem feladni,lehet hogy csak az egy létezet
amit a felvételen láttam.
Üdv mindenkinek! Józsi
Teuton 468136 2009. november 17. 20:28
Válasz erre
Hi Roadblock!
Szép a cucc, viszont a notek lámpán még dolgozni kellene.
üdv: teuton
W123qp 468135 2009. november 17. 19:55
Válasz erre
A szöveg szerint itt a FAMO 9-est tesztelték kísérleti parancsnokság által. A vontatási képességeit azzal próbálták, hogy utána akasztottak egy "tigrises-utánfutót".
Véleményem szerint ezt inkább azért nem alkalmazták, mivel ez csak jó minőségű úton volt bevethető, mint, ahogy a képen is látszik. De harci körülmények között vagy terepen egyszerűbb volt 3 FAMO-t ráakasztani, oszt hajrá. Nem beszélve arról, ha egy Tigris mondjuk hajtáslánc problémájával állt ki, azt mire felcsörlőzték a trélerre, az időben sem lehetett kevés.
Roadblock 468134 2009. november 17. 11:18
Válasz erre
Sd.kfz 184 elephant 036
Sd.kfz 184 elephant 036
Sd.kfz 184 elephant 038
Sd.kfz 184 elephant 038
Sd.kfz 184 elephant 039
Sd.kfz 184 elephant 039
Sd.kfz 184 elephant 042
Sd.kfz 184 elephant 042
Sd.kfz 184 elephant 044
Sd.kfz 184 elephant 044
Sd.kfz 184 elephant 041
Sd.kfz 184 elephant 041
Sd.kfz 184 elephant 045
Sd.kfz 184 elephant 045
Sd.kfz 184 elephant 035
Sd.kfz 184 elephant 035

Gondolom 1:35.

Az én Ferdinandom még fent pihen a polcon viszont a "meztelen" Elephantomról felteszek pár képet.
Nivea 468133 2009. november 17. 10:32
Válasz erre
KingTiger 468132 2009. november 17. 10:29
Válasz erre
Üdv mindenki!
CSodabogár késői gyártású Hansell tornyú tank,de van egy porse tornyos tigris is.
Han 468131 2009. november 16. 20:07
Válasz erre
Ilyet még én sem láttam. Ha tudsz rakj fel légyszi archív képet, kíváncsi vagyok hogy néz ki eredetiben!
ATTIS 468130 2009. november 16. 19:51
Válasz erre
Roadblock 468129 2009. november 16. 19:22
Válasz erre
A köténypáncél ötlet honnan származik?CSak mert én még nem láttam ilyet fotón...
Ja és a zimmerittel mi lett?
Anubis 468128 2009. november 16. 18:28
Válasz erre
IMG_0012
IMG_0012
IMG_0015
IMG_0015
IMG_1810
IMG_1810
IMG_1814
IMG_1814
IMG_1816
IMG_1816
IMG_1817
IMG_1817
IMG_1822
IMG_1822
IMG_1831
IMG_1831
IMG_1836
IMG_1836
IMG_1839
IMG_1839
IMG_1842
IMG_1842
IMG_1844
IMG_1844
IMG_1851
IMG_1851
IMG_1850
IMG_1850

Helló!
Egy FerdinantElephaent.
KeyPi 468127 2009. november 15. 13:05
Válasz erre
Akkor marad a bovingtoni 234/3, pl. a warwheels.net -en találsz róla néhány belső képet. Ettől függetlenül állítom, hogy több referenciát fogsz találni a lövegről, ha a rövidcsövű pz. IV -eseket keresed...
zozso 468126 2009. november 15. 11:09
Válasz erre
Az lemaradt, hogy sokminden apróság még nincs rajta.

üdv
zozso 468125 2009. november 15. 11:08
Válasz erre
DSCF1524
DSCF1524
DSCF1526
DSCF1526
DSCF1528
DSCF1528
DSCF1529
DSCF1529

Hali.

Nálam ez van készülőben, várom a véleményeket, tanácsokat.(a hátsó sárvédő még csak oda van próbálva)
Mykman 468124 2009. november 14. 18:39
Válasz erre
KeyPi , kívülről annyi van mint a fene , de engem az ágyú maga érdekelne nem csak a mantlet :( ilyet meg csak elvétve láttam azok is kb használtatatlanok ahoz hogy megnézzem a dragon verziója szorul-e feljavításra. Nyitott 234/3 as ba lenne ott meg mindene kint van.
Sennás 468123 2009. november 14. 17:41
Válasz erre
gluer 468122 2009. november 14. 17:36
Válasz erre
a képaláírás szerint ez egy teszt volt a "fegyverkisérletiintézetben"
ezek szerint nem vált be :)
Csodabogár 468121 2009. november 14. 16:54
Válasz erre
Kingtiger!

Ennél kicsit szűkebb időintervallum kéne... :-(
A Királytigriseket csak 1944-45-ben használták. Korai vagy késői gyártású érdekel, zimmeritezett vagy nem...?

Egyébként ha visszakeresel ebben a topicban, anno ide is feltettem róla anyagot.

Üdv

Cs
Sennás 468120 2009. november 14. 16:43
Válasz erre
Bundesarchiv_Bild_101I-022-2926-11A,_Russland,_Abschleppen_eines_Tiger_I
Bundesarchiv_Bild_101I-022-2926-11A,_Russland,_Abschleppen_eines_Tiger_I
Waffen-Arsenal_Special_Band_36_-_Der_schwere_Zugkraftwagen_18t_Sd.Kfz.9_FAMO.pdf - Adobe Reader
Waffen-Arsenal_Special_Band_36_-_Der_schwere_Zugkraftwagen_18t_Sd.Kfz.9_FAMO.pdf - Adobe Reader

Sziasztok!Én eddig az elsö képen látható vontatási modszert ismertem a Tigriseknél a második képen lévő tréleres vontatásról én még nem hallottam.Nem úgy volt hogy olyan teherbirású trélert nemtudtak épiteni ami elhúzna egy Tigrist?Vagy a szövegből kiderülne mi is ez?
KingTiger 468119 2009. november 14. 16:31
Válasz erre
Helo!
1944-45
KeyPi 468118 2009. november 14. 16:13
Válasz erre
Próbálj azokra a harceszközökre keresni, amelyeket ezzel a löveggel szereltek. (pl. Pzkfw IV. ausf A - F1) Rengeteg képet fogsz találni.
Mykman 468117 2009. november 14. 16:04
Válasz erre
Sziasztok !
Referencia képeket keresek a 7.5 cm es KwK 37 L/24 es löveghez. Kerestem de nem találtam eddig. Múzeumi felújított is jó lenne.
Csodabogár 468116 2009. november 14. 13:33
Válasz erre
Kingtiger!

Keleti fronton, de mikor? Egyébként van egy fórum, amin ezzel a témával külön foglalkozik egy topic.

Üdv

Cs
ATTIS 468115 2009. november 13. 18:56
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275.