<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Muzzy | Adatlap | 468557 | 2010. február 22. 22:37 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 468556 | 2010. február 22. 22:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A két előbbi kép 1944 márciusában készült! :) Egyébként magát az autó felszerelését, kinézetét, állapotát a fehér sárvédőszegélyt leszámítva lehet alapul venni, mert úgy egy normál autónak fog kinézni. ;) A Fő ucai járműve viszont mind lepusztított kocsik voltak, amiket ott helyben szedtek szét a szovjetek, és/vagy a lakosság. Előző állapotuk nehezen beazonosítható, de biztosan frontot megjrt kocsikról van szó. Kvázi szabadkéz. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bubi777 | Adatlap | 468555 | 2010. február 22. 22:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm! A képen látható SS jármű festése és rendszáma is használható referenciaként egy Fő utcai "dio" elkészítésénél? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 468554 | 2010. február 22. 21:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szinte bármilyen német motorizált egységben. Tömegtermék volt akkoriban. És persze a magyar gépesített alaulatoknál is lehetett még néhány darab a '44-es tavaszi összeszerelésekből (értsd: magyar felépítménnyel). A Fő utcai oszlopból szeretnék sorozatképeket látni én is :) A Vízivárosban sokféle jármű volt... De hogy a puhatestűekből mik? Passz. Nem voltam ott. =) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bubi777 | Adatlap | 468553 | 2010. február 22. 21:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Persze 44 vége és 45 elejére gondolok... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bubi777 | Adatlap | 468552 | 2010. február 22. 21:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Emerick és Mindenki! Steyr témában nekem is lenne egy kérdésem. Elképzelhető, hogy az a bizonyos I. ker. Fő utcában lévő járműoszlopban (most nem tettem fel annak a képét)Steyr 1500A/01 is voltak? 1944 és 45-ben még voltak Budapesten ilyen járművek? És ha igen kik használták? Előre is köszönök minden választ! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 468551 | 2010. február 13. 21:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hi! Nehéz Horchokat (Horch Typ 1a) nemigen használtak a valóságban törzskocsinak. A közepes Horchok (Italeri készlet) már igen, de ott is a magasabb rangú tisztek a Steyr 1500-hoz hasonló Kabrio felpítménnyel. A zászló nagyából stimmel, amiket általában matricaként adnak. Leggyakrabban 1, de magas rangú tiszteknél, hátországi kocsikon 2 zászlótartóval. I. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TKr | Adatlap | 468550 | 2010. február 13. 21:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Egy Horch 108-t építek, tábornokinak szeretném megcsinálni, tudnátok segíteni, hogy milyen színű és formájú zászlócska kell az elejére? 1 oldalon vagy mindkettőn? A neten nem találtam képet. Köszi, TK | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 468549 | 2010. február 13. 15:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dééé | Adatlap | 468548 | 2010. február 7. 16:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Wünsdorfi német kiképző alakulatok: www.lexikon-der-wehrmacht.de/Kasernen/Wehrkreis03/KasernenWuensdorf-R.htm | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dééé | Adatlap | 468547 | 2010. február 7. 16:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
D verziónál a német kiképző alakulat jele van rajta. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Arita | Adatlap | 468546 | 2010. február 7. 15:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Közben Dr. Mujzer Péter -na nem személyesen - szinte minden kérdésre megadta a választ: - A 42-ben a doni hadműveleti területre kivonuló 1 tábori Páncéloshadosztály járműveit eredeti német festéssel de magyar hadi jelekkel (számozás, rendszámtábla, ezred jelzés) volt ellátva. A további 42-ben (október) átadott járművek semmiféle magyar vonatkozású jelzést nem kaptak. Az alábbi nyitott kérdések maradtak: - A D verziónál a HAD készletében a jobb oldalon található csapatjelvény melyik ezredé. - Ha magyar akkor érdemes így megcsinálni, mert akkor szemmel is látható a magyar vonatkozás. - Az F2-ek melyik német egységtől (hadosztály, ezred) kerültek át és milyen számozással. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dééé | Adatlap | 468545 | 2010. február 7. 13:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Wünsdofban Pz IV D harckocsival képezték ki a 30. harckocsiezred katonáit. Erre a harckocsira nem került fel a magyar jelzés. fotó:Model és Makett Extra Magyar Páncélosok a II. világháborúban. Fórum az M. kir. 1. tábori páncéloshadosztály harckocsi állományáról: http://www.ww2hunhistory.org/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=164&forum=37 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 468544 | 2010. február 7. 12:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem mindegy a dióban talán mégse gyulladnának ki! Ha meg igen, az legyen s készítője gondja :P | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bikedoki | Adatlap | 468542 | 2010. február 7. 10:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vincus80 | Adatlap | 468541 | 2010. február 6. 23:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Az F1 szürke+magyar hadijel. A későbbiek: "G", "H" sárga+német jelzés. Az F2-ről hirtelen nem találtam most semmit. Üdv V | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Arita | Adatlap | 468540 | 2010. február 6. 22:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen, nem voltam figyelmes, a HAD készletében is Balken-kreutz -van, nem pedig a nyolcszögletű hadi jel, vagyis magyar vonatkozású a D (bár erre nem találtam anyagot), de nem magyar festésű. Marad akkor a franciaországi hadjárat. Újabb probléma: egyszínű szürkére fessem – Panzergrau, vagy mivel 40 júniusa előtt járunk (és a gyártását májusban befejezték) sötét barna (Dunkelbraun - RAL 7017) álcázó foltozást kell alkalmazzak? Fotókon ez előbbit, leírásokban kategorikusan az utóbbit olvasom. Másik kérdésem: Ha F2-t csinálok és magyar vonatkozásút, akkor az egyszínű szürke + Balken-kreutz vagy egyszínű szürke + nyolcszögletű hadi jel ill. a számozás? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Roadblock | Adatlap | 468539 | 2010. február 6. 22:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ma katartikus elmenyben volt reszem... Meglatogattam az Overloon-i WWII muzeumot... Tobb, mint 10.000 m2 es 150nel tobb harci eszkoz, 99%ban szovetseges cuccok...Nemetbol ennyi lathato... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 468538 | 2010. február 6. 21:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem festették át. A matricalapon mondjuk nem tudom kivenni mi az az apró jelzés a fr és homloklemezek, de a kereszt stimmel. Wünsdorfban készült róla egy fénykép, meg egy talán parancsnok Pz 38t-ről amin oktatják a magyar személyzetet. Sajnos nincs előttem hol, de több kiadványban is szerepelnek. Üdv ad | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
denkmeyer | Adatlap | 468537 | 2010. február 6. 20:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Azért van a Párducaimon tigris futómű, mert mindkettő egy-egy 1/25-ös Vstank rc Tiger alsórészre lett az Academy Párduc és Vadászpárduc felső ráillesztve. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Arita | Adatlap | 468536 | 2010. február 6. 18:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Wünsdofban és Esztergomtáborban volt a magyar harckocsizók egy részének átképzése német a harckocsianyagra, de itt Pz.I. oktatóharckocsi, valamint Pzkpfw 38 (t) és Pz.IV.F1. harckocsik segítségével. Aztán ezek mentek az 1. tábori páncéloshadosztály 30. harckocsiezred elnevezéssel a keleti frontra.1942 októberében már csak 59 Pzkpfw. 38 (t) és 14 Pz.IV.F1. állt rendelkezésre ezért a németek Pz.IV.F2, illetve Pz.IV.G-t, valamint L/24 csőhosszú löveggel felfegyverzett Pz.III.N. közepes harckocsit adtak át a magyar 1.tábori páncélos hadosztálynak. Aztán 44 májusa után, de már a a 3. harckocsiezred részére került átadásra Pz.IV.H. ,Stug III.G rohamlöveg és 10db Pz.VI.E Tigris nehéz harckocsi. Vagyis a D-re sehol semmi utalás nincs!Pedig szeretném magyar festéssel megcsinálni, de mindig törekszem a korrekt megoldásra. Ha vki tud segítsen. Vagy ez csak fikció: www.had.hu/magyarazorajzok/hj35003_hj72003.html | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ATTIS | Adatlap | 468535 | 2010. február 6. 16:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Arita | Adatlap | 468534 | 2010. február 5. 22:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Arita | Adatlap | 468533 | 2010. február 5. 22:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez ok, de akkor -szerintem - nem festették volna át "magyar-ra" | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bubu | Adatlap | 468532 | 2010. február 5. 17:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ATTIS | Adatlap | 468531 | 2010. február 5. 16:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát a kedvenceknél a cím úgy van elmentve hogy megamakett webáruház, de úgy látom az utolsó volt de azért nézd meg, Érdekes a long tom-omal is így jártam . | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tankos-romantikus | Adatlap | 468530 | 2010. február 5. 15:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az eredeti csomagolásban párduc futómű van az összesen kiadott 5 makettben. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
wwerta | Adatlap | 468529 | 2010. február 5. 15:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
De miért van alattuk Tigris futómű? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tankos-romantikus | Adatlap | 468528 | 2010. február 5. 15:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bocsi hogy beleszólok, de párducban is 3 különbözőt adtak ki. F, G és egy fémgörgőst. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bubu | Adatlap | 468527 | 2010. február 5. 12:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Attis! Pestről honnan , ha bővebben ki tudnád fejteni!6000ft-ért engenm is érdekelne egy! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
denkmeyer | Adatlap | 468526 | 2010. február 5. 12:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen a Jagdpantert ismerem, megvan nekem is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ATTIS | Adatlap | 468525 | 2010. február 5. 10:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sőt tudtommal 3 fajta is vaj azt hiszem a jagpanter is van .Hát a figurák tényleg furcsák valószínű csak a harckocsizót használom fel. Nos a minőség tényleg közepes Az Mg-k feljavítandóak, és 1-2 hegesztés is kel rá. Engem a méret fogott meg no meg a 6000ft ár. A motort nem is használom fel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
denkmeyer | Adatlap | 468524 | 2010. február 5. 09:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sdsdaf | Adatlap | 468523 | 2010. február 4. 20:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Háát ha már ennyit dolgoztam volna az elefántal akkor egy normálisabb antennát pl, citerahúrt igazán megérdemelne, vagy legalább egy vékonyabb húzott szálat. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 468522 | 2010. február 4. 20:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Es szerinted milyen a minosege, elethusege? Annak idejen kb kozepesre ertekeltek a Modell&Makett-es cikkben, bar a figuraknak kicsit olyan tartasa volt mint a csehszlovak Igracsek-figuraknak. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ATTIS | Adatlap | 468521 | 2010. február 4. 19:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen az tegnap hozták Pestről | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
börni_75 | Adatlap | 468520 | 2010. február 4. 19:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Kontár! Nekem is nagyon tetszik az Elefántod. Azonban szerintem jobb lenne, ha előbb a megkezdett munkádat fejeznéd be, mert utána már talán nehezebb újra nekiállni. Én még a lánctalpat megdolgoznám egy kicsit(fényes kopásokat tennék rá, és a jobb oldalánál felül nem ér hozzá a futógörgőhöz). A festés tényleg nagyon jó. Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kontár | Adatlap | 468519 | 2010. február 4. 18:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdvözlet! Először is köszönöm a bíztató szavakat. Ha ránézek a makettjeimre eszembe jutnak dolgok, amiket még hozzátennék, megváltoztatnék... de egyenlőre ő és a többiek is pihennek. A folytatásban viszont jön a Forgószél! :) Addig is jó munkát mindenkinek! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 468518 | 2010. február 4. 18:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hello Kontar, Jol nez ki. A befolyatas hianyzik szerintem meg a makettrol. Meg esetleg karcolasok. Ez a voroses kosz nagyon illik ra! udv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 468517 | 2010. február 4. 18:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hello ATTIS, Panther A. Ez ugye az academy 1:25-ose. Ez a Te maketted? udv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
jutas88 | Adatlap | 468516 | 2010. február 4. 18:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gratulálok! Szerintem is szép munka! Lassan nevet kellene változtatnod :D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ATTIS | Adatlap | 468515 | 2010. február 4. 17:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TIGRIS | Adatlap | 468514 | 2010. február 4. 17:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kontár | Adatlap | 468513 | 2010. február 4. 16:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szépjónapot! Megérkeztek! :) Szép idő volt, ezért kivittem és csináltam néhány képet. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kferro | Adatlap | 468512 | 2010. február 4. 10:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Arita! Melyik Pz. IV. D-t készíted? Én pár hete kezdtem bele a Dragon félébe. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 468511 | 2010. február 4. 00:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hello Kontar! Tehetnel meg fel kepet a Elefantrol, ha nem gond. Koszi elore is! udv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kontár | Adatlap | 468510 | 2010. február 2. 23:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv néked Tyimosenko elvtársam! Igen haladok, mert ilyen jóidőben máshoz nem nagyon van kedvem. Mr. Hobby Weathering Pastel Set 1 és Set 2- vel csinálom és hozzá "esetenként" a Mr. Apueous Hobby Color hígítót. Jobb képek talán holnap várhatóak, mert ezeken sajnos a lényeg nem nagyon látszik :S | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 468509 | 2010. február 2. 22:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hello Kontar! Jo gyorsan haladsz. Mivel koszoltad? Egesz jol nez ki. udv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kontár | Adatlap | 468508 | 2010. február 2. 20:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 468507 | 2010. január 27. 09:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia, jól tudod. Ez a D nem került a Honvédséghez, de ezen képezték át a személyzet egy részét, azt hiszem Németországban. A jelzések stimmelnek. Üdv ad |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Esetleg nincs valami infód a magyar felépítményről? (ajz, fénykép), esetleg rendszám? Sajnos festéktérképről már nem is álmodom :(
Muzzy