/ Fórumok /

Német harcjárművek a II. világháborúban

Egy topic azoknak akik kíváncsiak a Német Harcjárművek festésére archív fotókra, vagy szívesen megosztanák azokat másokkal.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275.
Kontár 468817 2010. június 11. 20:50
Válasz erre
250_9_01
250_9_01
250_9_02
250_9_02
250_9_03
250_9_03
250_9_04
250_9_04
250_9_05
250_9_05

Szép estét!

Még néhány felvétel a 250/9 -ről. Igaz nem színes, de talán jó lehet annak aki a témában utazik.
Gyurma 468814 2010. június 7. 13:03
Válasz erre
W123qp 468813 2010. június 7. 12:12
Válasz erre
Ezt a képet én is megtaláltam.
Egyébként ha kell az összerakási rajz, akkor az fent van a CMK honlapján!

www.cmkkits.com/en/detail-sets-accessories/pzkpfw-iv-engine-set/
Gyurma 468812 2010. június 7. 11:36
Válasz erre
CMK3017a
CMK3017a

W123qp!
Van komplett, szerintem CMK másolat.Nincs rejz, vagy vázlat, még sok minden homályos, leginkább a pontos elhelyezések lesznek neccesebbek.
A légszűrőről találtam képet: a mellékelt kép alján lévő vörös "doboz"+az a nagy vörös cső. Szerintem.
Gyurma 468811 2010. június 7. 11:31
Válasz erre
Kontár!
Igen, segít és nagyon köszönöm!
W123qp 468810 2010. június 7. 09:44
Válasz erre
Gyurma!

Miből áll a motortered?
Csak a motort vetted meg vagy kompletten szűrőstől, ventilátorostól, vízhűtőstől?
Nekem a levegőszűrő jelent egy kis gondot, én meg erről nem találok képet...
A CMK és valamelyik más gyártó honlapján is találtam képet a szűrőről, de természetesen mind a kettő más...
Kontár 468809 2010. június 7. 07:45
Válasz erre
01
01
02
02
03
03
04
04
05
05

Üdv!

Nekem a Vomag féléről van egy bemutató füzetem, remélem segít.
W123qp 468808 2010. június 6. 22:21
Válasz erre
Stug IV felújítás a lengyeleknél:

muzeumbronipancernej.pl/

Én Pz IV-hez használom referenciaként.
Gyurma 468807 2010. június 6. 18:12
Válasz erre
Üdv Mindenkinek!
Épp egy Panzer IV L/70(A)-t építek. Vettem hozzá motorteret is, de nem találtam fényképet se Panzer IV, se Jagdpanzer motorteréről.
Ha valaki ismer honlapot, ahol vannak motorteres fotók, vagy saját képei között van ilyen, annak köszönöm a segítségét!
Előre is köszönöm!
Horváth György
moreau 468806 2010. június 6. 16:56
Válasz erre
Hi!

Google-be ha beütöd h panther 435, az első kép egy fotó lesz róla - bár mintha háború utáni lenne.
vereri05d 468805 2010. június 6. 15:42
Válasz erre
Szia, én már láttam ilyen párducot archív képen, de ritka.
üdv Erich
Tiv 468804 2010. június 6. 12:01
Válasz erre
Szia!
Nem vágom pontosan az esőmintás festést, az ambush camora gondolsz?
Henshel tornyos királytigriseken sokon látni, de hogy a Porsche tornyosakra is festettek e ilyen camot azt nem tudom, rákerestem de egy ilyen képet sem találtam. De szerintem ettől még lehetséges, attól függ, hogy mikor és hol vetették be őket. Nem vagyok szakértő, úgyh meghagynám másnak a válasz lehetőséget.
Tiv
Vidgul 468803 2010. június 6. 11:25
Válasz erre
Ismeretlen 435-ös egység
Ismeretlen 435-ös egység

Üdv az Uraknak!

Sikerült potom pénzért szereznem egy Dragon késői Párduc G. változatot. A festési útmutatóban szerepel egy Balaton környéki harcokban részt vett "ismeretlen" egység festési sémája is. Mivel nem vagyok nagy ász a német páncélosok terén ezért azt szeretném kérdezni, hogy a mellékelt képen látható álca mennyire hiteles?
Zsóti 468802 2010. június 4. 16:35
Válasz erre
közben sikerült megoldanom a problémát, úgyhogy már nem aktuális a kérdés! :)
Paul 468801 2010. június 4. 14:54
Válasz erre
üdvözlet
Azt szeretném kérdezni hogy porsce tornyos királytigrisen volt e esőmintás festés.
köszi
üdv
Zsóti 468800 2010. június 4. 11:10
Válasz erre
Üdv!
A segítségeteket szeretném kérni! 1/72-ben építek Tigris 1-est, és zimmeritezni szeretném a lövegpajzsot! Mivel lehetne e legjobb végeredményt kihozni belőle? Várom az ötleteiteket!
Üdv, Zsolt!
Kontár 468797 2010. június 2. 22:04
Válasz erre
Hetzer26
Hetzer26
Hetzer57
Hetzer57
Hetzer18
Hetzer18
Hetzer6
Hetzer6
Hetzer9
Hetzer9

Jóestét!

Egyenlőre nem tudom biztosan ez mennyire felel meg a korabeli viszonyoknak, de gondoltam megmutatom. Egyébként a téma engem is érdekel, mert az Aufklarungspanzerem kapcsán nekem is lesz vele dolgom, így elkezdtem gyűjteni az infókat.
Számvéber 468796 2010. június 1. 07:56
Válasz erre
Emlékeim szerint a magyar rohamtüzérségnek átadott Jg.Pz. 38(t) vadászpáncélosokat még a németek festették le. A magyarok csak a toronyszámokat festették fel.

Üdv
Kontár 468795 2010. május 31. 21:36
Válasz erre
Üdv!

Személy szerint mind a magyar, mind a német járműveket illetően találkoztam olyan felvételekkel, ahol a búvónyílás/ajtó belső felülete nincs a külső mintázatnak megfelelően festve. A háború folyamán a német páncélosoknál változott a belső tér színe és nem mindig kerültek "álcázásra" azok a nyíló felületek, amelyek időnként láthatóvá váltak. Szóval előfordult ez is, az is.
Elnar 468794 2010. május 31. 21:17
Válasz erre
A farposston egy még jobb van, szerintem. "Tanki honvedsega" /Honvédségi tankok/
www.farposst.ru/2008/12/18/bronekollekciya_2005__3___tanki_honvedshega.html Részletes többnézeti és metszetrajzok, fotók, festések. Sajnos orosz.
börni_75 468793 2010. május 31. 21:10
Válasz erre
Sziasztok!
Köszönöm a Magyar Steel-t! Letöltöttem, nagyon jóóó!
Elnar 468792 2010. május 31. 20:57
Válasz erre
CV 35 -
CV 35 - '41 Délvidék
T-038 - KATÓKA -
T-038 - KATÓKA - '45 Balaton

A magyarok is kívül-belül terepszínre festették a járműveik ajtajait az egész háború alatt, akkor a németek miért ne tették volna? Példának egy Ansaldo a Délvidéki bevonulásról, illetve egy Hetzer a '45-ös utolsó rohamból. Mindkettőn jól látszódik az ajtók belső terepfestése.
Kontár 468791 2010. május 31. 13:43
Válasz erre
Üdv!

A hátsó ajtós festésben igazad lehet, bár harc "közben" én sem tudom elképzelni, hogy nyitva tartották. Más dolog ha váratlanul meglepik őket... Sztm ennél a típusnál túl nagy jeletőssége nem volt a hátsó ajtóbelső "álcázásának", de a sárga szín attól még reális lehet.
Sajnos képeket én sem láttam csak, azt tudom mondani amit olvastam, ezért elefántcsontra sztm a vezetőfülke felőli rész lehetséges, de maketteket nézve szinte csak sárga és annak árnyalataival találkoztam, ami arra enged következtetni, hogy más típusokat vettek figyelembe.
Sok sikert a továbbiakban, ha találok még valamit megírom! :)
Sennás 468790 2010. május 31. 13:24
Válasz erre
DIESEL 468789 2010. május 31. 13:20
Válasz erre
ok domokostibor88@freemail.hu köszönöm szépen
Tiv 468788 2010. május 31. 13:18
Válasz erre
Bundesarchiv_Bild_101I-111-1800-04,_Nordeuropa,_Nachrichtentruppen
Bundesarchiv_Bild_101I-111-1800-04,_Nordeuropa,_Nachrichtentruppen

Szia!
A belső tér színét illetően találtam egy érdekes fotót.
Forrás: commons.wikimedia.org/wiki/Category:SdKfz_250
A hátsó ajtót érdemes figyelni, szerintem ez sötét sárga és még camo színek is vannak rá festve, úgy mint kívül, és épp ezért az egész belső teret sötét sárgára festhették, mivel a hátsó ajtón keresztül be lehet látni. Mondjuk harc közben természetesen mindig zárva tartották a hátsó ajtót. Na épp ez a kettősség a tűzoltó készülék esetében, hogy akkor most sárga, vagy vörös? (mivel a hátsó ajtónál van) Én a vörösnél maradtam, mert állítólag a járművek belsejében lévőket így festették, hogy könnyem megtalálják tűz esetén, a kívül elhelyezetteket pedig a járművel egyszínűre.
Jó hogy ezeket a részleteket itt megdumáljuk, mert tényleg nincs semmilyen forrás ezekenek a típusoknak a belső teréről, nem tudom, hogy egyáltalán a makettnél miről vettek mintát. Úgyh én is köszi!
Tiv
Kontár 468786 2010. május 31. 13:06
Válasz erre
Heló DIESEL!

Itt megtalálod a depositos linket: military-machine.blogspot.com/2009/06/magyar-steel-hungarian-armour-in-wwii.html

Egyébként mindenkinek ajánlom azt a blogot, kész "aranybánya" :)
Sennás 468785 2010. május 31. 13:03
Válasz erre
www militari-machine 2009 06 09 de ha löksz egy mail címet 1perc átküldöm
Kontár 468784 2010. május 31. 12:58
Válasz erre
Szép napot!

Kezdek zavarba jönni :) Kutattam egy kicsit a témában és van egy olyan "verzió", hogy a belső tér elefántcsont színű, mivel jóformán zárt járműről van szó és (csak) a torony belseje sötét sárga (akár a külső). Illetve említést tesznek még páncélos szürkéről a belső teret illetően. A 9-esről nem találtam belsőteres korablei felvételt, nem úgy, mint a többi 250-esről. Így a váltó burkolatával kapcsolatban sem tutok biztosat mondani. Amit Tiv említ a burkolatról sztm korrekt. A bőr"burkolat" vagy ha mást terítettek rá sztm kényelmi szempont lehetett és nem biztos, hogy minden járműben egyformán előfordult. Érdemes lenne a többi lövészpáncélos típusra támaszkodni referenciákat illetően, mert egetverő eltérések nem voltak vagy akár "improvizálni" is lehet :)
DIESEL 468783 2010. május 31. 12:57
Válasz erre
megírnád hogy melyik oldalon
szépen megköszöném:)
Sennás 468782 2010. május 31. 12:49
Válasz erre
Magyar Steel - Hungarian Armour in WWII
Magyar Steel - Hungarian Armour in WWII

Ilyen könyvet találtam az ingyen letöltős oldalon.
Tiv 468781 2010. május 31. 11:19
Válasz erre
Bocs nem motor burkolat akart lenni hanem a váltó ház burkolata
Tiv 468780 2010. május 31. 11:09
Válasz erre
Tiv 468779 2010. május 31. 11:07
Válasz erre
250_7interiorGermanManual
250_7interiorGermanManual
250_1sMG
250_1sMG

Az új makett megjelenésekor én is mérges lettem... én még a nyáron vásároltam az enyémet és utána jelent meg pár hónappal, amikor már építettem a belső teret. De ahogy te is mondod ez is egy jó makett, ennyi pénzért bőven megéri.
A motor burkolat is egy kényes kérdés, én sem tudom hogy jó e, de próbáltam róla referenciákat szerezni sima 250-esekről, és ott sok helyen egyáltalán nincs rajta ilyen védő burkolat, csak magában a válóház. Más fotókon vagy maketteken pedig úgy látni, hogy van rajta és a teteje bőr színű, mintha valami rá lenne terítve. Az útmutató is így mutatja, és az alkatrészen is van valami határvonal ami ezt sejteti.
Például: tanksandthings.niceboard.net/tanks-diorama-wip-f2/dml-sdkfz250-1-neu-t3019.htm www.armorama.com/modules.php
Úgyhogy a képek alapján úgy döntöttem, hogy én is bőr színűre festem.

Néhány restaurált 250-es:
www.militarymodelling.com/news/article.asp vincesgallery.smugmug.com/gallery/1019521
Sok a hasonlóság a típusok között, úgyhogy ezekről is lehet lesni.
Nem haragudtam meg, majd Kontár megmondja a frankót :)
Tiv
Bobi25 468778 2010. május 30. 21:42
Válasz erre
Szia Tivadar!
Igen, igen, szintén ugyanazt a gépet építjük! Annyi hogy maratást nem használok!
Sokat segítettél a képeiddel, köszönöm és a Többieknek is nagyon köszönöm!
Nagyon szép, mind a két gép, a Tied is, meg a kontáré is! :)

Igen láttam már az újonnan kiadott 250/9-est, dimenziókkal jobb, és sokkal szebb!
Talán bánom is hogy ezt vettem, de úgymond, szerintem 5000-t megért a gép, bár a Szállítónál, nem tudom hogy ismered-e a srácot, Nála az ujjat, 9000-t megszerezhetné az ember! Na mindegy! Egy kicsit ideges is voltam mikor megérkezett ez a gép hozzám, mert másnap pont az ujjat, az új kiadást, felrakta a cserebere fórumra!
ÁÁÁ de mindegy! Jó lesz! :)

Figy, de most úgy igazából, szóval lehet hogy hülyeséget beszélek ,de, ööö Én sem tudom, de valahogy Én úgy érzem hogy a váltónak a borítását nem bőrszínre kellet volna lefestened, mert ha jól látom az ülések is ugyanerre a színre vannak festve!
Szóval Nekem kicsit gyanús a dolog! Remélem nem haragudtál meg most rám! Csak Én is próbálok infókat gyűjteni! Szóval ha ezt a levelet Kontár Te is olvasod, jó lenne ha hozzászólnál a dologhoz!

Jó lenne ha tovább folytatnák ezt a levelezést!
Szia
Tiv 468777 2010. május 30. 21:08
Válasz erre
P1020039
P1020039
P1020041
P1020041
P1020042
P1020042
P1020045
P1020045
P1020049
P1020049
P1020050
P1020050
P1020052
P1020052
P1020058
P1020058
P1020064
P1020064
P1020063
P1020063

Szia!
Én is egy 250/9-est építek éppen egy diohoz, nemsokára alapozáshoz és festéshez érek. A jármű belső terét már elkészítettem itt van pár kép, ha ez segít. Igazság szerint én sem tudom hogy jó e amit csináltam mert nincs semmi forrás ennek a típusnak a belső teréről, csak az útmutatóra támaszkodtam, meg a saját megérzéseimre.
Amugy melyik típust/készletet építed? A Neu típust vagy a háború elejit? Enyém a Neu, a dragon régi kiadású készletéből. Nemrég kiadták újra és állítólag valamivel pontosabb és nem sorjás.
Plusz felhasználtam még az Eduard maratását meg némi házi feljavítást is csináltam hozzá. Az Eduard maratást nem szívesen ajánlom mert elég pontatlan sok helyen.
Én a belső teret is sötét sárgára festettem, mert azt olvastam, hogy az ilyen járműveknél ez volt a szokás, főleg a háború vége felé, mivel félig nyitottak voltak, ezért a belső teret is álcázni kellett. A tűzoltó készülék viszont teljes rejtély, lehetett vörös, sárga de akár szürke is a régi gépeken.
Remélem segítettem, ha van még kérdésed magánban is megbeszélhetjük.
Tiv
bubi777 468776 2010. május 30. 20:43
Válasz erre
Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy a a RAL 5012 German Lichtblau színt (festést) mely helyeknél használták a német járműveknél? Talán motor, váltó?

Forrás:
www.perthmilitarymodelling.com/newkitnews/lifecolor.html
Kontár 468775 2010. május 29. 01:25
Válasz erre
01
01
02
02
03
03
04
04
05
05
06
06

Üdv Bobi25!

Először is köszönöm a megtiszteltetét, híztam 10 kilót :) Pengének nem mondanám magam, inkább csak műkedvelőnek. Lövészpáncélosok terén nincs nagy rutinom, de amit az Urak javasoltak sztm teljesen korrekt és eltérőt magam sem tapasztaltam. A "sötét"sárga, homoksárga esetleg fakóbb árnyalatai beleférnek. Koszolás, koptatás terén pedig érdemes az élethelyzetet figyelembe venni. Néhány képpel remélem én is segíteni tudok.
Cápa 468774 2010. május 28. 21:04
Válasz erre
Szia Bobi!

Ha sárga lesz az alapszíned, akkor a teljes belső alapszínét is nyugodtan veheted sárgára.
Persze a részleteket, mint ülések, rádió, stb. ki kell dolgozni rendesen a saját színeikkel.
Mivel ez egy feltehetően mozgalmas életű jármű volt, már csak a felderítő szerepkör miatt is,illetve, hogy a belsőben szolgálták ki a fegyverzetet, a belseje is lehet talán leharcoltabb, kopottasabb.
Bobi25 468773 2010. május 28. 20:21
Válasz erre
Szia Erik!
Igen, valami ilyesmire gondoltam! Homok alapszínem szeretnék dolgozni, ez így van, hogy inkább az!
Most legalább van egy kis fogalmam a dologról, köszönöm! Mert Én gondoltam arra is hogy matt fehér az egész belül és fekete tempera visszamosással oldom meg a koszolást!
De a kép szerint, szó se lehet a fehérről!
Ok, ezt nem tudtam!

Köszi Erik!
vereri05d 468772 2010. május 28. 20:09
Válasz erre
sdkfz 250 9
sdkfz 250 9

Szia. Habár nem a Kontár vagyok, lehet h én is tudok neked segíteni.
Nem tudom, hogy milyen festékekkel dolgozol, de az sdkfz 250/9 általában kapott egy sárga vagy páncélos szürke alapot . Inkább a sárga. Azzal nyugodtan lealapozhatod és jöhet a camo. Ízlések és pofonok.
Sdkfz 250/9 ről szerintem pontos képanyagot nem fogsz találni, bár kitudja.
Van egy kép a gyűjteményemben.
Remélem hasznát veszed.
üdv Erik
Bobi25 468771 2010. május 28. 19:58
Válasz erre
Sziasztok!
Kis segítséget szeretném kérni!
Most kezdtem el egy sd.kfz.250/9-et összerakni, és igazság szerint, még félhernyót, így hogy belsőteres fél lánctalpast még nem raktam össze, érzem hogy nem lesz vele gond, de egy valamit még nem tanultam meg, hogy egy ilyen gépnek a belső kialakítása, és a festése!
Ha tudnátok képet felrakni, legyen az eredeti, vagy makett belső tér, megköszönném!
Kontár, remélem olvasod, benned nagyon bízok, mert Te penge vagy ezekben!
Köszi előre
Kontár 468770 2010. május 28. 08:05
Válasz erre
Ha jól tudom ezeknél a típusoknál az volt a gond, hogy a lövedék kezdősebessége "alacsony" volt, a rövid cső nem volt éppen alkalmas harckocsik leküzdésére, pláne a T-34, KV típusok ellen nem vált be. Gyengébben páncélozott célpontok ellen már hatásos volt.
A Pz.IV F1 kezdetben jól szolgált, de amint szembetalálkozott a fentebb említett szovjet típusokkal már látszott, hogy nem elég hatékony (jött is a hosszú csövű változat). Így a magyar harckocsizók sem érhettek el komolyabb sikereket, amikor felszerelték őket ezekkel a páncélosokkal.
A Zrínyik is inkább a gyalogság támogatásában szerepeltek jól, terv volt (és egy prototípus) a Zrínyi hosszab löveggel való gyártásáról, ami már alkalmas a páncélosok leküzdésére (akár a StuG-ok).
A Turánról egyébként én is azt olvastam, hogy elég pontosan lehetett vele lőni. Továbbá probléma volt, hogy a megfelelő karbantartó személyzet nem mindig állt rendlkezésre, a Turán pedig egy "érzékeny" szerkezet volt. A sérült harckocsik elszállításában sem mindig jeleskedtek a mieink és gyakran szorultak német segítségre.
Elnar 468769 2010. május 27. 22:38
Válasz erre
Üdv Panzer_rgt!

Mintha azt olvastam volna valahol régen, hogy a PzIV-et szerették is meg nem is, mert jól ment és egyszerű volt kezelni, de pontatlan volt. A Turánokból a védettséget hiányolták eleinte. Később már a tűzerőt is. Lőttek ki velük pár dolgot, de nem volt általános. A Zrínyiket szerették mert lapos volt és erős - na meg ugyanezért még jobban, később a StuGokat

Némileg ontopic:
a military-machine.blogspot.com legújabb letöltései közt van egy szolidan Tiger I-nek nevezett link. Na annak a kiadványnak az 56-57. oldalán magyar Tigrisek vannak. /Legalábbis magyar személyzetű/ Néhány ismert; nekem néhány új volt. Viszont nagy felbontásúak.
Panzer_rgt 468768 2010. május 27. 22:11
Válasz erre
Köszönöm a választ Kontár!
Kontár 468767 2010. május 27. 20:08
Válasz erre
Üdv Panzer_rgt!

A Turánokkal kapcsolatban csak annyit olvastam eddig, hogy "elvétve lehetett hallani sikerekről". Páncélvédettség és tűzerő szempontjából nem tudtak egyenrangú ellenfélként fellépni a sovjet harckocsikkal szemben.
Panzer_rgt 468766 2010. május 27. 18:50
Válasz erre
Hát úgy látszik senki nem tudja a választ a kérdésemre...

még1x:Nem tudja valaki hogy honvédeink a 2.világháborúban értek e el egyáltalán sikereket a TuránII. ill. a Pz.kpfw.IV F1 típusokkal?
vereri05d 468765 2010. május 27. 18:36
Válasz erre
Sziasztok.
Van egy 1:35 ös Flakvierlingem 2 kerekű pótkocsival.
Kéne egy kis segítség hogy ezt csak nagyobb döggel lehetett vontatni?
Gondolok itt a Famora vagy a Demagra.
Sennás 468764 2010. május 27. 18:12
Válasz erre
Köszönöm a képeket.A színek miatt jó lesz.Van nekem 2 könyvem amiben vannak 1:35 léptékű rajzok arról meg majd a méretet leveszem.De köszi!
Wrecker 468763 2010. május 26. 23:04
Válasz erre
Jagdp-1
Jagdp-1
Jagdp-2
Jagdp-2
Jagdp-3
Jagdp-3
Jagdp-4
Jagdp-4

Szia Sennás !

Talán ad valamennyi támpontot ez a pár rajz is.
Van néhány egész jó háromnézeti rajzom a dobozosról, bár azok sem lesznek ennél nagyobbak.
A dobozos változat 1944. áprilisában jelent meg először.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275.