<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Tyimosenko | Adatlap | 468953 | 2010. június 24. 17:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidgul | Adatlap | 468952 | 2010. június 24. 17:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Remek dioráma téma. Német technika plusz az orosz tőzeges láp ilyen csodákra képes. Ezek után azon sem lennék meglepve, ha a restaurátoroknak csak ki kellene pucolni a belsejét, üzemanyagot töltenének bele és már menne is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kontár | Adatlap | 468951 | 2010. június 24. 17:01 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ÁÁÁ gyönyörűségem! Főleg szemből tetszik a dög :) K | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 468950 | 2010. június 24. 16:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az utoelete mar sajnos nem olyan szep. Eveket allt a szabadeg alatt, talan mostanra mar megvette valaki. Ha valaki tudja most epp merre van, leci irja meg. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Amon | Adatlap | 468949 | 2010. június 24. 16:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon nagy videó! De kész, hogy elindultak a görgők. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Roadblock | Adatlap | 468948 | 2010. június 24. 15:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kemény...Az egyik nagy kedvencem... :)) Hogy én ilyet sosem tudtam találni mondjuk horgászás közben. :)) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
MAZHL2005 | Adatlap | 468947 | 2010. június 24. 15:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EgyRemeteHentes | Adatlap | 468946 | 2010. június 24. 12:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
köszönöm a kimerítő választ. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Roadblock | Adatlap | 468945 | 2010. június 24. 11:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi... A következő lépésekben értem el ezt a szint, állapotot: 1. Alapozás - Gunze H32 Field Grey 2. Preshading az élekre, panel határokra - Gunze H12 Flat black 3. Hordozószin - Gunze H401 Panzer Grey - higitva, több rétegben vékonyan felvive 4. Fakitás 1. - Gunze H401-H11 panzer grey-flat white 90-10% keverékkel 5. Fakitas 2. - agyon higitott Gunze 305 10-90% festék-higitó - csak a panelek közepét ködöltem át vele. 6. Matricák majd fényes lakk (Gunze H30) majd 2 nap száradási idő 7. Filterezés - navy blue, grey, brown vagy sienna nem emléxem, light blue 8. Átmosás az élekre, a felesleg visszatörlése 9. Matt Vallejo lakk, ettől nem csak mattul a felület, de kicsit fakulnak is a szinek Ami hiányzik még az a szárazecsetelés illetve a pigmentek... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidgul | Adatlap | 468944 | 2010. június 24. 10:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gluer! Na igen. A probléma abból is adódott, hogy egy internetes festékátváltót használtam, ami (mint utóbb kiderült) nem volt elég pontos. Amikor megkaptam a korrekt színeket akkor kaptam hozzá egy Vallejo színtáblázatot is amin minden stimmelt. Ennek ellenére inkább a 71.096-ot (Panzer Olive Green 1943) használtam néhány csepp világosabb zölddel világosítva. Az eredménnyel elégedett lettem. Kösyi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
EgyRemeteHentes | Adatlap | 468943 | 2010. június 24. 09:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon jól néz ki a hídvető. Már csak az lenne a kérdésem milyen színt használtál! (ez a német páncélos szürke? - és a festék kódot is megadnád?) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gluer | Adatlap | 468942 | 2010. június 24. 09:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A Vallejo Model Air sorozatban a 71.007 számú festék szerepel RAL6003 -ként és ott is Olive Green a neve. A kavarodás abból adódhat, ha átváltó táblázatban valaki szerint másik Vallejo festék jobban megfelel az eredeti RAL színnek (pl.71.092) ami a gyártónál viszont FS kóddal és névvel szerepel Aztán, hogy melyik hasonlít jobban az eredetire az majd akkor derül ki ha felfújod :)) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Roadblock | Adatlap | 468941 | 2010. június 23. 22:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm... Olvastam ProModell cikket, minden tiszteletem Forintos úrnak, de én találtam olyan képeket, ahol a jelzések igy vannak... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 468940 | 2010. június 23. 21:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Maga a makett szép lesz, de érdemes elolvasni, van egy cikk a 2009/3-as ProModellben a makett építéséről. Ott azt írja, hogy rossz a matricázási útmutató, mert talált egy képet a jármű jobb oldaláról, azon nincsen kereszt, és a 35-ös szám a kereszt helyén van. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Teuton | Adatlap | 468939 | 2010. június 23. 20:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hi Roadblock! Sokkal szebben makettezel, mint ahogy a hadtörténethez értesz! :)) Üdv. Teuton | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Roadblock | Adatlap | 468938 | 2010. június 23. 18:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Most készülget...Remélem nagyobb sikere lesz, mint a hadtörténeti "eszmefuttatásaimnak" :)) A hid koszolása kb 60-70% és hiányzik még ez-az a páncélosról is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 468936 | 2010. június 22. 12:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 468935 | 2010. június 22. 12:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidgul | Adatlap | 468934 | 2010. június 22. 00:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vlevi, Inkvizítor! Köszönöm a válaszokat. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy07 | Adatlap | 468933 | 2010. június 21. 23:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ezek a képek a 250-esről megjelentek az Allied-Axis kiadvány 10. számában is. Ott azt írja a váltómű burkolatáról hogy: "covered with metal and fiber". | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kontár | Adatlap | 468932 | 2010. június 21. 21:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali! A forgószél project ott tart, hogy világosítani szeretném a sárgát, amit alapszínként fújtam fel. Picit sötétebb lett mint szerettem volna és néhány festéket is be kell szereznem a folytatáshoz. Megvárom Miskolcot, hátha ott sikerül mindent beszerezni, ha nem akkor marad a rendelés és a további várakozás. Grat a vizsgádhoz, várom a képeket! :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tiv | Adatlap | 468931 | 2010. június 21. 20:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ja köszi, küldheted! Az adatlapomon lévő e-mailre légyszives. Nemsokára teszek fel képeket a 250/9 esről, túl vagyok a záróvizsgámon, úgyh most már teljesen átadom magam a makettezésnek :) Neked hogy áll a wirbelwind? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gyurma | Adatlap | 468930 | 2010. június 21. 18:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv Kontár! Nagyszerű képek, éppen jókor:) Le is mentettem mindet:D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kontár | Adatlap | 468929 | 2010. június 21. 18:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Néhány hazai vonatkozású kép a vadászról. Ahelyett, hogy a makettjeimet csinálnám... :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kontár | Adatlap | 468928 | 2010. június 21. 17:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kontár | Adatlap | 468927 | 2010. június 21. 17:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Egy kis MP-s sorozat, remélem nem baj, hogy ide tettem. Tiv! Az Sd.Kfz.250-es könyv francia nyelvű, így megmondom őszintén nem killódtam a fordítgatással, de ha érdekel még szívesen elküldöm. K | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tiv | Adatlap | 468926 | 2010. június 21. 11:06 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én is úgy olvastam, hogy megváltozott a RAL táblázat a háború után, a német sötétsárga (RAL 7028) teljesen eltűnt, az olivzöld is más szerintem, csak a csokibarna változatlan talán. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 468925 | 2010. június 20. 23:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát akkor ott a Valejo valamit nagyon elnézett. Mert a RAL 6003 most is Olive Green. Direkt nem makettfestéket keresten a guglival, de akkor is azt dobja ki. www.e-powdercoating.com/powder+coating/index.php És itt is Olive Green www.tikkurila.com/industrial_coatings/metal_surfaces/ral_colour_cards/ral_classic_colour_card/ral_6003.3190.xhtml | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
X INKVIZÍTOR X | Adatlap | 468924 | 2010. június 20. 23:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
szerintem a szemedben...állítólag az 50es években megváltoztak a RAL -kódok, és emiatt / ha ez igaz egyáltalán / LEHETSÉGES hogy mostani 6003 nem ugyanaz mint a 40es években gyártott...én amúgy Gunzét használok,ha terepmintát festek,a Vallejo inkább telibefújt - nagyfelületű alap festésre jó... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidgul | Adatlap | 468923 | 2010. június 20. 19:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdvözlet az uraknak! Kissé zavart vagyok a Párducom festését illetően. Vallejo Air festékeket használok, csakhogy a szakirodalom által említett RAL-6003 Olivgrün a festék gyártója szerint nem Olivgrün hanem közép zöld (medium green). A Vallejo gyárt ugyan olíva zöldet (mely még ránézésre passzol is a harcjárműveken használt festék színére), de a RAL kód nem egyezik. A kérdésem az, hogy szerintetek melyikben bízzak? A RAL kódban vagy a szememben? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 468922 | 2010. június 20. 03:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hat nem tudom, szerintem a haboruban alkalmaztak vegyesen a gumirozott es acel visszafutogorgot, de hogy itt egyik oldalra ilyen kerult, masikra olyan...gondolom nem akartak a muzeumlatogatot megzavarni azzal, hogy csalen allnak a gorgok. :) Szerintem ennyi belefer. A zimmerites jagdpanzer egyebkent pont Aberdeenbol szarmazik, a 60as evek korul adtak vissza, a nemetek lathatoan jobban megbecsulik mint a jenkik. Igen, Aberdeenben es Kubinkaban vannak bosszanto dolgok. USA-ban valtozik a helyzet, epp most szallitjak a kiallitasi anyagot egy masik allamban kialakitott muzeumba, allitolag fedett helyen lesznek. Az Elefantot nemreg restauraltak kulsoleg, a Tiger I-esuket is, talan mostanra mar Amerikaban is van ujra. Az oroszok szerintem a restauralasi szerencsetlenkedeseik ellenere tiszteletremelto modon bannak azzal a gyujtemennyel, meg legalabb nem vagdaltak a harckocsik oldalat. A snegiri-i Tigris I viszont felhaborito, hogy ott rohad a parkban ementaliva juggatott allapotban. udv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
X INKVIZÍTOR X | Adatlap | 468921 | 2010. június 20. 02:55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hööömmm, lehet én vagyok naiv, vagy túlságosan szőrszálhasogató, de nem találtak volna olyan fémmegmunkáló üzemet - vállalatot - manufaktúrát, ami öntött - esztergált - gyártott volna nekik a hiányzó támgörgőkből egy mintadarab alapján annyit, amennyi kell ?Azért ott nem olyan csórók mint az itteni múzeumok...sőt, szerintem úgy is legyártották volna hogy nem kell érte fizetni, mert reklám a cégnek, hogy segíthetik a múzeumot. olyan képet láttam már, hogy 1-2 görgő hiányzott, vagy acélperemes helyett gumiperemes volt vagy fordítva / oroszoknál is a T34 nél szokás volt különböző futógörgőket alkamazni / , de hogy a két oldal teljesen különböző legyen, olyat nem :) ami a munsterieket illeti, valóban szépek a munkáik,például az aberdeeni sarlatánok példát vehetnének róluk, mert az az igazi gyalázat amit ott csinálnak...és Kubinkában is vannak érdekes dolgok :):) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 468920 | 2010. június 19. 19:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hu INKVIZITOR, szepen leosztottad szegeny nemet restauratorokat. :)) Mentsegukre legyen mondva, azert a felemas visszafutogorgo nem olyan nagy hiba, ha hiba egyaltalan, raadasul ezt jarmuvet a franciak restauraltak, borzaszto rossz allapotbol, nagyon hianyos futomuvel. A masikon viszont a sok zimmerit tenyleg eleg feltuno. Munsterben profik dolgoznak, sok hibat ott nem lehet amugy felfedezni szerintem. udv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 468919 | 2010. június 19. 13:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv Freddy! Szerintem nagyon jól sikerült! Gratulálok! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 468918 | 2010. június 19. 12:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 468917 | 2010. június 19. 12:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ja, erre. Az orosz formatervezés mindig is híres volt:) Visszafoglalt példányról még nem is hallottam. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kontár | Adatlap | 468916 | 2010. június 19. 12:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hali Erre gondolsz? Nem vitték túlzásba a "dizájnerek" :) Egyébként én olyan Pz.III-ra gondoltam, amit nem alakítottak át. K | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 468915 | 2010. június 19. 12:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A fehér csillag zavarhatta meg őket, a katonák egyenruhája alapján egyértelműen oroszokról van szó. Kontár: PzIII-ból még egy orosz változatot is csináltak, Szu-76/L-42 néven, 7,62-es orosz löveggel. A zsákmánycuccokkal mondjuk csak az a baj, hogy német tankok vezetésénél jóval kevesebbért/kamubb indokkal is küldtek gulágra embereket... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kontár | Adatlap | 468914 | 2010. június 19. 11:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Korábban én is olvastam arról, hogy a ruszkik kijavították és hadrendbe állították a német páncélosokat. StuG-ról és Pz. III -ról is láttam ilyen képeket. K | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Csodabogár | Adatlap | 468913 | 2010. június 19. 11:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Sokkal valószínűbb, hogy ezeket a Panthereket nem egyszerre zsákmányolták, hanem egyenként, s csak miután összegyűlt egy komolyabb mennyiség, abból szerveztek egy alakulatot. Ilyen történt Magyarországon is - zsákmányolt Panthereket és Hummeleket alkalmaztak együtt egy ideig. Ugyanakkor megtörtént, hogy az oroszok egyszerre 14 (legalábbis ha jól emlékszem) Tiger I-t tudtak zsákmányolni, mivel a németeknek nem volt kapacitásuk elmenekíteni egy komplett javítóbázist. És azok a Tigerek még javíthatóak voltak... A németek leggyakrabban egyébként úgy tették tönkre a páncélosaikat -ha volt rá idejük-, hogy kiengedték a hidraulika-folyadékot a löveg zárszerkezetéből, és úgy sütötték el. Az X INKVIZÍTOR X által említett kép valóban nálunk készült - Szentkirályszabadja közelében, egy, a 8. útról nyíló úton. Azok a járművek már nem igazán voltak használhatóak, amikor az oroszok kezébe kerültek - valószínűleg környéken lévő több német javítóbázisról szedték őket, hogy elvigyék őket. A Pz.IVL70(A)-nak pl. rövidre van kötve a lánctalpa vontatáshoz, a Pantherek seggén meg tartalék lánctalpak vannak felstócolva - ráadásul a legtöbbnek le van robbantva a csőszájféke. cs | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
BÉPÉ | Adatlap | 468912 | 2010. június 19. 11:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia PzZoll! Lelkiekben készülj fel arra, hogy jó néhány helyen méretproblémákkal fogsz találkozni,vagyis egyik elem nem illik bele a másik darabon számára kialakított helyre, ráadásul nem eldugott(nem látható) területekről van szó. Üdv: BÉPÉ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Wrecker | Adatlap | 468911 | 2010. június 19. 11:20 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Sennás ! Akkor valami nem stimmel ! Ha elfogott német páncélosokról lenne szó, akkor az a minimum, hogy a keresztek minél jobban látszódjanak a harckocsikon. Itt szerintem az a lényeg, hogy hadrendbe állított, működőképes, csillaggal átfestett páncélosokról van szó ! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 468910 | 2010. június 19. 11:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Háát a Németeket nem ilyennek ismerem.Tudod a mondást nem hagyunk az ellenségnek hátra semmit{esetleg csapdát csinálni belőle--az meg sok idő}.A fene tudja.Biztos voltak olyan helyzetek amiben nem volt más lehetőség.A Wrecker 5278 hozzászólása ugyan az a kép csak ellentétes oldalról mint a 5274.Lehet propaganda képnek készült."Komplett Német hadosztályt ejtettünk fogságba!"URRÁÁÁ! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
X INKVIZÍTOR X | Adatlap | 468909 | 2010. június 19. 10:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ha kifogyott az üzemanyag és / vagy a lőszer,megadta magát a motor vagy a váltómű, nem nagyon volt más lehetőség, mint otthagyni a járművet - lévén a német tankok súlya, és a műszaki - mentő páncélosok kis száma miatt az elvontatás nem volt könnyű feladat... az Ardennekben is otthagyták a Tiger IIB -k egy részét, felrobbantás nélkül, Józsa Béla " Tigrisek az Ardennekben " című könyve teli van ilyen képekkel. a kézigránátokat meg inkább önvédelemre magukkal vitték, minthogy a toronyba - csőbe dobálják...SZERINTEM :) Van orosz könyvem, ahol van olyan kép, hogy egy Panther oszlop - legalább 6-8 jármű egymás mögött - áll egy úton otthagyva, legelöl egy Pz IV / 70 (A), a képaláírás szerint ráadásul Magyarországon készült a fotó... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 468908 | 2010. június 19. 10:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Wrecker és vereri05d!Igazából nekem az a furcsa,hogy lehetett így lerohanni egy német csapatot{hanyatt homlok}elmenekültek,fogságba estek? Ennyi működőképes járművet hátrahagyni.Meddig tart egy gránátot a csőbe,a toronyba dobni?Nem hagyok ott nekik semmit.Nemde? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Wrecker | Adatlap | 468907 | 2010. június 19. 00:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ennek a Panther egységnek a parancsnoka Sotnikov gárdahadnagy volt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vereri05d | Adatlap | 468906 | 2010. június 19. 00:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Wrecker | Adatlap | 468905 | 2010. június 18. 23:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ezeket a Panther harckocsikat a szovjet hadsereg zsákmányolta 1944 közepén Lengyelországban. A képek 1944 szeptemberében készültek Lengyelországban. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 468904 | 2010. június 18. 21:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 468903 | 2010. június 18. 21:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Most nézegetem a WW2Photos--Soviet Forces ott találtam.{attól még lehet amcsi} |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
A lengyel stug IV is eredeti motorjaval mozgaskepes, pedig csak par eve, asszem 2006-ban szedtek ki a foldbol.