| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| Roadblock | Adatlap | 469269 | 2010. október 7. 13:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Amon | Adatlap | 469268 | 2010. október 7. 13:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Szia! Ha van pigment fixered, vagy thinner for wash azzal tudod hígítani és elég szép eredményeket lehet elérni | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Monty | Adatlap | 469267 | 2010. október 7. 12:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Szemenkénti, de nem Magic-track. A sárga alapozáson már túl vagyok. Vékony rétegben fújtam át a makettet, de még egyszer át kell fújnom. Még azt nem tudom, hogy nem leharcolt példányként mivel mossam át? Sajnos csak dark wash és brown wash-om van, egyik sem megfelelő a teljes átmosáshoz. Az előbbi a mélyebb éleknél, kibúvó környéke azonban jó lehet. Azt láttam, hogy XF_1 és XF-10 nagyon híg keverékét használják sokan, de sajna enamel festékem egyáltalán nincs. A kettő keveréke amúgy jó lenne jelen esetben a Párduchoz? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Roadblock | Adatlap | 469266 | 2010. október 7. 10:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Nem, nem... A lánctalp festésére talalhatsz elég jó leirásokat a neten, meg a Mig F.A.Q. ia szentel neki pár oldalt... Érdemes átolvasgatni. Gumilánctalp vagy Magic-track, amit adtak hozzá? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Monty | Adatlap | 469265 | 2010. október 7. 09:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Köszönöm. Mind a 3 színem van szerencsére. A lánctalpat nem kell lefújnom sárgára, igaz? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Roadblock | Adatlap | 469264 | 2010. október 7. 08:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Én a háromszinű kamohoz a következőket használom: H403 - Dark Yellow H80 - Khaki Green H47 - Red Brown Tamiya kodot sajna nem tudok, mert nem használok Tamiza festéket... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tyimosenko | Adatlap | 469263 | 2010. október 7. 00:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Igen, az a tökéletes szín. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Monty | Adatlap | 469262 | 2010. október 7. 00:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
És szerintetek XF-64 red brown-t használhatok a kamuflázsnál? (Itt pedig wood brown-t ír az összerakási... de ilyen színe tudtommal a Tamiya-nak nincs) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tyimosenko | Adatlap | 469261 | 2010. október 6. 20:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ja, igaz. Szóval alapvetően nem rossz. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Monty | Adatlap | 469260 | 2010. október 6. 20:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tyimosenko | Adatlap | 469259 | 2010. október 6. 19:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Hello Monty, Ha viszonylag új állapotúra fested, akkor szerintem fontos lehet hogy "jó" legyen a szín. Annak a Tamiya dark jelónak hanyas a száma? Nekem TS-3 festéksprében van ilyenem, azon nincs XF szám, de asszem XF-59 lehet. A tuti szín Tamiyában kb. az XF-59 és XF-60 1:1 arányú keveréke, de végülis persze jó a sima sötét sárga is, ez nyilván belefér. üdv. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Monty | Adatlap | 469258 | 2010. október 6. 18:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Szia! Örülök, hogy találtam itthol dark yellow-t (Tamiya), nemhogy az árnyalatokon törjem a fejem :) Úgyhogy ezzel szeretném vagy ma este, vagy holnap fújni. A párducom időben '43 augusztusa körül lenne elhelyezve, tehát viszonylag új állapotban lehetett akkor még, hiszen sem a tél, sem az "idő" nem dolgozott még rajta. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kontár | Adatlap | 469257 | 2010. október 6. 16:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Igen igaz, kinek mi fekszik. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Roadblock | Adatlap | 469256 | 2010. október 6. 15:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ha filterezed, fakitod a makettet, akkor a H403 végül jó lesz. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kontár | Adatlap | 469255 | 2010. október 6. 14:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Üdv! Korábban én is a 403-al csináltam (útmutató szerint), de aztán áttértem a 413-ra (újabban pedig a 4-es és 329-es sárgákkal is kísérletezem, igaz ezeken nemárt egy picit setétíteni). Szerintem azért jobb ha világosabb színekkel dolgozol, mert később az átmosás, koszolás még sötétít rajta és így meglesz a kellő árnyalatod. Ízlés dolga, nálam ez jobban bevált, mint amikor a dunkelgelbel indítottam. Persze attól függ te mit szeretnél végeredményként elérni. A sandy brown hasonlóan "sötét", szerintem érdemes fakítani, ha azt választod. K | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Monty | Adatlap | 469253 | 2010. október 6. 14:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ok. Köszi a gyors választ! nagy nehezen én is megtaláltam, hogy a h-403 dark yellow :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Roadblock | Adatlap | 469252 | 2010. október 6. 14:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Gunze H403 alapszinnek tökléletes lesz | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Monty | Adatlap | 469251 | 2010. október 6. 14:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sziasztok! A Párducomat festeném (D változat), a Dragon valami sandy brown színt ír. Dark yellow-al lefújhatom szerintetek? Előhalásztam egy G változatú Párducom összerakásiját, ott simán dark yellow-t ír. Szerintetek? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tyimosenko | Adatlap | 469250 | 2010. október 4. 21:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Tényleg, köszi! Hátulról teljesen olyan mintha egy Wespe lenne pz38(t) futóművel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kontár | Adatlap | 469249 | 2010. október 4. 20:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Üdv Tyimosenko! Egy Sd.Kfz. 138/1 Ausf. M (Grille) Valamint itt van még egy "sorozat" szintén Prágából. K | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tyimosenko | Adatlap | 469248 | 2010. október 4. 19:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Hello Kontár! Jó képek! Utolsó képen szerinted mi lehet a másik jármű? üdv. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kontár | Adatlap | 469247 | 2010. október 4. 17:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Szép napot! Az 5613-as hozzászólásomba feltöltött képeket kicsit alaposabban szemügyre vettem és gyanús volt, hogy nem téli, hanem keleti lánctalpon van. Kutakodtam és rábukkantam néhány felvételre, amin jobban kivehetők a részletek. Így már látszik, hogy valójában ostkette a helyes megoldás. K | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kontár | Adatlap | 469246 | 2010. október 3. 17:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Üdv! Már biztos látták néhányan, de aki még nem annak ittvan a "2vbtrop" című képen szereplő StuG III G kiszabadítása képekben. www.detektorweb.cz/index.4me Azért a jagdpanzeren is jól mutatott volna. Valaki egyszer ezt mondta: "Abban a bolond háborúban talán ez is megtörténhetett" :) K | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| X INKVIZÍTOR X | Adatlap | 469245 | 2010. október 3. 11:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ja, benéztem, télleg III. típus :) kevés látszik a járműből, takarva van az oldala. ami az Ardenneket illeti, szerintem ott is csak normál láncos vadászpáncélosokat vetettek be, lásd fotók... ha lett volna ilyen lánccal felszerelt JPz, akkor a Frühlingserwachen során biztos bevetették volna, hiszen olyan talajviszonyok voltak helyenként, hogy a nehézpáncélosok is elsüllyedtek...de a sok Magyarországon kilőtt jármű képei közt egy ilyen sincs. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tyimosenko | Adatlap | 469244 | 2010. október 2. 22:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Elkezdtem kutakodni én is az ostkette-témában. Ezen az oldalon is rákattantak a srácok a kérdésre ahogy látom, bár nincs egy ostkettés jgdpz IV kép se. Viszont van 1 kép az INKVIZÍTOR által feltett Bergepanzerről, amin látszik hogy III tipusú, bár ez nem tartozik a tárgyhoz. www.network54.com/Forum/571595/thread/1202834919/last-1208932126/JPz+IV+and+a+Stug+with+Ostketten Az ugrott még be nekem is, ahogy az oldalon is felmerült, hogy a nyugati fronton, mondjuk az Ardennekben esetleg vetettek-e be ostkettés vadászpáncélost. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| hehe | Adatlap | 469243 | 2010. október 2. 20:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
X INKVIZÍTOR X, KONTÁR, köszi a válaszokat. Sajnos én is erre jutottam. A lengyel Wybawnictwo Militaria sorozat Budapest-Balaton 1945(246 számú könyv) kiadása tele van Jagdpanzer IV-ekkel,de mind a sima lánctalppal. Most választanom kell mit építsek: Jagdpanzer IV-et, vagy egy különleges lánctalpat :-) Hehe | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| X INKVIZÍTOR X | Adatlap | 469242 | 2010. október 2. 18:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
utólag : az egyik Stug III és a Bergepanzer IV Ostkettével van felszerelve, a többin van Winterkette | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| X INKVIZÍTOR X | Adatlap | 469241 | 2010. október 2. 18:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kontár | Adatlap | 469240 | 2010. október 2. 17:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| X INKVIZÍTOR X | Adatlap | 469239 | 2010. október 2. 17:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
én eddig csak Pz III,Pz IV,StuG III típusokon láttam ilyesmit. SZERINTEM JPz. IV típusokon nem alkalmazták - de ha valaki fotóval bizonyítja elhiszem :) 1. : mire a JPz IV/ L48 - Pz IV/70 vadászpáncélosok rendszerbe kerültek, a németek már európai hadszíntereken harcoltak, nem olyan terepen mint az orosz fronton - itt ugyanis voltak bitumenutak :):) tehát nem igazán volt szükség az orosz viszonyokra,a sártengerré változott utakhoz-terephez kifejlesztett szélesített lánctalpakra 2.: ezeknek a páncélvadászoknak elég vékony oldalpáncélzata volt, ezért szériatartozéknak számított a kötényezés - más kérdés hogy sokszor nem alkalmazták - ennek pedig olyan a kialakítása, hogy a szélesített lánctalpnak egyszerűen nincs hely. Az általam mellékelt képeken láthatod, milyen közel vannak a köténytartók és a köténylemezek a jármű oldalához. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| hehe | Adatlap | 469238 | 2010. október 2. 16:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Sziasztok, van valakinek infója Winterketten alkalmazásáról Jagdpanzer IV-en? Köszi, Hehe | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| kamovos | Adatlap | 469237 | 2010. október 2. 11:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Gyulus Lehet hogy igazad van! De, ha jó vagy Olaszból, elolvashatod a típus történetét is, és akkor kiderül, hogy az első kép lehet, hogy BMW. Bár ki tudja! Talán a gazdája tudja miből rakta össze! :) www.google.hu/imgres Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Gyulus | Adatlap | 469236 | 2010. október 1. 23:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Igen, valószínüleg Ural M-61-es. Erre utal az első fékdob, az első sárvédő, az egész első villa alakja, a berúgókar, a váz kialakítása. Bár nem lennék meglepve, ha lenne rajta egy kicsi ebből is - abból is. Elég ritka a "tipustiszta" veterán motor. Üdv! Gyulus | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| vlevi | Adatlap | 469235 | 2010. október 1. 23:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ja, igen a 750-es, boxer Uralt a mai napig gyártják, a szokásos orosz minőségben. Hiába a nagynevű Brembo fék és satöbbi rajta, olyan hegesztésekkel készül, hogy egy szakember sírva fakad... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| vlevi | Adatlap | 469234 | 2010. október 1. 23:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Szerintem az első nem R75. Akár még URAL is lehet, erre utal a váz alakja a hátsó tengelynél. Teljesen más a henger, az első, hátsó felfüggesztés. Az R75 hengere elég jellegzetes, azzal a két félgömbbel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Emerick | Adatlap | 469233 | 2010. október 1. 18:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Kieg: a Triumph motorok kiegészíthetőek TWN és Ardie márkanevekkel is, ugyanis a 3 üzem hasonló, könnyű kategóriájú motorkerékpárokat gyártott, ráadásul azonos márkajelzéssel a benzintankjukon. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kontár | Adatlap | 469232 | 2010. október 1. 18:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Akkor már én is! Milyen szépen csiripel az R12 :) K | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| kamovos | Adatlap | 469231 | 2010. október 1. 16:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Kontár Ez a BMW R12 www.youtube.com/watch Ez pedig a BMW R75 www.youtube.com/watch Kicsit szétnéztem a barátaimnál (origo, google)én is. arra a megállapításra jutottam, hogy az 1-es és a 3. képen is BMW-R75 van Üdv: kamovos Ui: köszönöm mindenkinek a segítséget! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| vukitomi | Adatlap | 469230 | 2010. szeptember 27. 20:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Szia kamovos! A harmadik képen egy R 75-ös BMW van. Az első motoron a fékdob orosz gyártmány.Inkább uralnak tűnik. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Gyulus | Adatlap | 469229 | 2010. szeptember 27. 19:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Szia kamovos! A 3. képen egy BMW R75 látható. A pálmafa törzsén a szvasztika helyén a "Viharsarok Veteránjármű Klub Békéscsaba" emblémája látható. Több képet is találsz róla ha a guglin a rendszám alapján rákeresel! Üdv! Gyulus | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kontár | Adatlap | 469228 | 2010. szeptember 27. 18:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| kamovos | Adatlap | 469227 | 2010. szeptember 27. 18:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Kontár | Adatlap | 469226 | 2010. szeptember 27. 15:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Valóban jó lenne tudni. Jól látom a "1011-001" képen a háttérben azok Nebelwerferek? K | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| wittman44 | Adatlap | 469225 | 2010. szeptember 27. 15:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Jó lenne tudni, hol készültek a képek? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tyimosenko | Adatlap | 469224 | 2010. szeptember 26. 00:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Köszi az infót. Ez szuper. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Emerick | Adatlap | 469223 | 2010. szeptember 25. 20:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Természetesen a múzeum tulajdon. Restaurált és tökéletesen működik! (a múzeum udvarán tesztelték is :) ) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| romeo | Adatlap | 469222 | 2010. szeptember 25. 13:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Freddy | Adatlap | 469221 | 2010. szeptember 24. 23:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Szerintem a múzeumé, elég régóta ott van. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Tyimosenko | Adatlap | 469220 | 2010. szeptember 24. 23:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Köszi. Magyarországon is van pár tudtommal, gondolom valaki odaadhatta kölcsönbe a múzeumnak. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Freddy | Adatlap | 469219 | 2010. szeptember 24. 18:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Én úgy tudom, egyike a kevés megmaradt eredetinek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Ha nem nagyon leharcolt tankot akarsz, akkor dark sienna vagy fekete higitott olajfestéket használj de csak a panelek kiemelésére. Ha sok lenne, akkor tiszta terpentines ecsettel vissza kell mosni kicsit. A lényeg, hogy csak a mélyen ülő részeken maradjon az átmosás.