<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Monty | Adatlap | 469291 | 2010. október 11. 10:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Kontár | Adatlap | 469290 | 2010. október 10. 22:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
kisocsike | Adatlap | 469289 | 2010. október 10. 22:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Köszönöm az infót! Én is erre tippeltem, csak szintén semmi értelmét nem láttam. :) KisÖcsike | |||||||||||||||||||||||||||
Baboon | Adatlap | 469288 | 2010. október 10. 21:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
El nem tudom képzelni, hogy valaki használta... Ekkora baromsággal gyenge pontot csinálni a páncélzaton... | |||||||||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 469287 | 2010. október 10. 20:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Szia! Pisztolyhoz lőrés volt. Ha gond volt, vagy pl vizen keltek át, a lánccal egy mozdulattal el lehetett belülről zárni a nyílást. Üdv: I. | |||||||||||||||||||||||||||
kisocsike | Adatlap | 469286 | 2010. október 10. 20:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Éppen egy Panther D készül nálam, és az lenne a kérdésem, hogy a torony két oldalán, illetve hátulján lévő kis kerek "bigyó", amit belülről egy láncon ki lehet lógatni, az mi célt szolgál? Persze itt annak lyuknak a funkciója érdekesebb. Egy dioráma is lesz köré, amin éppen feltöltik a tankot, és azért lenne érdekes, hogy van-e értelme, illetve jelentősége ebben az esetben. Csatoltam egy képet róla. Előre is köszönöm! Üdv! KisÖcsike | |||||||||||||||||||||||||||
Roadblock | Adatlap | 469285 | 2010. október 7. 21:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Gondolom az OFF hozzaszolasokat elrejtetted.. | |||||||||||||||||||||||||||
Kontár | Adatlap | 469283 | 2010. október 7. 20:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Heló Monty! Az "Email-címed:" szöveg fölött a jobb oldali opcióra "Az összes hozzászólás mutatása" kattints rá és látni fogod az OFF hozzászólásokat is. Képet feltölteni az adatlapodra is tudsz ha beléptél majd a "Személyes adatok" -on belül a "Saját képeim" -nél feltöltöd őket. A hozzászólásodhoz pedig a "Galéria létrehozása/szerkesztése" lehetőségnél tudsz. K | |||||||||||||||||||||||||||
Monty | Adatlap | 469282 | 2010. október 7. 19:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Igen, erre oda szoktam figyelni. Csak azt nem értem, hogy miért nem jelenik meg minden hsz.? | |||||||||||||||||||||||||||
Roadblock | Adatlap | 469280 | 2010. október 7. 19:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Meg az szokott lenni a problema, hogy a fenyes lakk nem kot meg teljesen. Jo,ha 24-48 orat varsz vele, mielott ramesz az olajfestekkel. | |||||||||||||||||||||||||||
Monty | Adatlap | 469275 | 2010. október 7. 19:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Ha kész a kamuflázs, Tamiya x-22 lakkal lefújom, majd utána valamilyen átmosást kap. Túl vagyok a 2. réteg alapfestésen. Bár szerintem csak jövő hét elején jutok oda, hogy átmossam a Párduct. | |||||||||||||||||||||||||||
Amon | Adatlap | 469274 | 2010. október 7. 15:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Meg is van! www.farposst.ru/2010/03/09/Expert_Model_Craft___Realistic_Armor_Finishing_Techniques__Compendium_Films_.html Ja és csak 3GB, de jól bemutat mindent. | |||||||||||||||||||||||||||
Amon | Adatlap | 469273 | 2010. október 7. 15:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Igen két ecsetet használsz. Egyel amivel a magát a darkwasht viszed fel egy pedig amivel higítod eldolgozod a felületen. De van egy naggyon jó videó fent farposst.ru-n Tökéletesen bemutatja a praktikákat nem MIG-es mindjárt elő kotrom a linket. Valami 4gb | |||||||||||||||||||||||||||
Roadblock | Adatlap | 469272 | 2010. október 7. 15:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Fényes lakkal bevonod átmosás előtt? A matt felületen szokott ilyen lenni, hogy bemattul és beszivja ... | |||||||||||||||||||||||||||
Monty | Adatlap | 469271 | 2010. október 7. 14:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
A Pannoncolornak van ilyen dark sienna-ja? Ami nekem furcsa és én nem nagyon szoktam ilyen eredményt kapni, az az hogy a MIG videon amikor átmossa a makettet, akkor szinte magába szívja az anyagot és olyan mattszerű, tényleg használtabb állapot lesz utána, nem olyan steril fényes, mint átmosás előtt. Azért vannak gondjaim ezen a téren. :( Még nem néztem utána, de szívesen tennék fel képeket és nem csak a Párducomról. Galériát kell előbb létrehozni vagy hogy van itt? Köszi. | |||||||||||||||||||||||||||
Monty | Adatlap | 469270 | 2010. október 7. 14:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Szia! Tehát pl. a dark wash-t higítsam thinner for washal? | |||||||||||||||||||||||||||
Roadblock | Adatlap | 469269 | 2010. október 7. 13:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Én olajfestékkel szoktam átmosni, viszont kell egy réteg fényes lakk alá előbb. Ha nem nagyon leharcolt tankot akarsz, akkor dark sienna vagy fekete higitott olajfestéket használj de csak a panelek kiemelésére. Ha sok lenne, akkor tiszta terpentines ecsettel vissza kell mosni kicsit. A lényeg, hogy csak a mélyen ülő részeken maradjon az átmosás. | |||||||||||||||||||||||||||
Amon | Adatlap | 469268 | 2010. október 7. 13:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Szia! Ha van pigment fixered, vagy thinner for wash azzal tudod hígítani és elég szép eredményeket lehet elérni | |||||||||||||||||||||||||||
Monty | Adatlap | 469267 | 2010. október 7. 12:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Szemenkénti, de nem Magic-track. A sárga alapozáson már túl vagyok. Vékony rétegben fújtam át a makettet, de még egyszer át kell fújnom. Még azt nem tudom, hogy nem leharcolt példányként mivel mossam át? Sajnos csak dark wash és brown wash-om van, egyik sem megfelelő a teljes átmosáshoz. Az előbbi a mélyebb éleknél, kibúvó környéke azonban jó lehet. Azt láttam, hogy XF_1 és XF-10 nagyon híg keverékét használják sokan, de sajna enamel festékem egyáltalán nincs. A kettő keveréke amúgy jó lenne jelen esetben a Párduchoz? | |||||||||||||||||||||||||||
Roadblock | Adatlap | 469266 | 2010. október 7. 10:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Nem, nem... A lánctalp festésére talalhatsz elég jó leirásokat a neten, meg a Mig F.A.Q. ia szentel neki pár oldalt... Érdemes átolvasgatni. Gumilánctalp vagy Magic-track, amit adtak hozzá? | |||||||||||||||||||||||||||
Monty | Adatlap | 469265 | 2010. október 7. 09:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Köszönöm. Mind a 3 színem van szerencsére. A lánctalpat nem kell lefújnom sárgára, igaz? | |||||||||||||||||||||||||||
Roadblock | Adatlap | 469264 | 2010. október 7. 08:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Én a háromszinű kamohoz a következőket használom: H403 - Dark Yellow H80 - Khaki Green H47 - Red Brown Tamiya kodot sajna nem tudok, mert nem használok Tamiza festéket... | |||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 469263 | 2010. október 7. 00:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Igen, az a tökéletes szín. | |||||||||||||||||||||||||||
Monty | Adatlap | 469262 | 2010. október 7. 00:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
És szerintetek XF-64 red brown-t használhatok a kamuflázsnál? (Itt pedig wood brown-t ír az összerakási... de ilyen színe tudtommal a Tamiya-nak nincs) | |||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 469261 | 2010. október 6. 20:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
ja, igaz. Szóval alapvetően nem rossz. | |||||||||||||||||||||||||||
Monty | Adatlap | 469260 | 2010. október 6. 20:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 469259 | 2010. október 6. 19:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Hello Monty, Ha viszonylag új állapotúra fested, akkor szerintem fontos lehet hogy "jó" legyen a szín. Annak a Tamiya dark jelónak hanyas a száma? Nekem TS-3 festéksprében van ilyenem, azon nincs XF szám, de asszem XF-59 lehet. A tuti szín Tamiyában kb. az XF-59 és XF-60 1:1 arányú keveréke, de végülis persze jó a sima sötét sárga is, ez nyilván belefér. üdv. | |||||||||||||||||||||||||||
Monty | Adatlap | 469258 | 2010. október 6. 18:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Szia! Örülök, hogy találtam itthol dark yellow-t (Tamiya), nemhogy az árnyalatokon törjem a fejem :) Úgyhogy ezzel szeretném vagy ma este, vagy holnap fújni. A párducom időben '43 augusztusa körül lenne elhelyezve, tehát viszonylag új állapotban lehetett akkor még, hiszen sem a tél, sem az "idő" nem dolgozott még rajta. | |||||||||||||||||||||||||||
Kontár | Adatlap | 469257 | 2010. október 6. 16:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Igen igaz, kinek mi fekszik. | |||||||||||||||||||||||||||
Roadblock | Adatlap | 469256 | 2010. október 6. 15:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Ha filterezed, fakitod a makettet, akkor a H403 végül jó lesz. | |||||||||||||||||||||||||||
Kontár | Adatlap | 469255 | 2010. október 6. 14:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Üdv! Korábban én is a 403-al csináltam (útmutató szerint), de aztán áttértem a 413-ra (újabban pedig a 4-es és 329-es sárgákkal is kísérletezem, igaz ezeken nemárt egy picit setétíteni). Szerintem azért jobb ha világosabb színekkel dolgozol, mert később az átmosás, koszolás még sötétít rajta és így meglesz a kellő árnyalatod. Ízlés dolga, nálam ez jobban bevált, mint amikor a dunkelgelbel indítottam. Persze attól függ te mit szeretnél végeredményként elérni. A sandy brown hasonlóan "sötét", szerintem érdemes fakítani, ha azt választod. K | |||||||||||||||||||||||||||
Monty | Adatlap | 469253 | 2010. október 6. 14:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Ok. Köszi a gyors választ! nagy nehezen én is megtaláltam, hogy a h-403 dark yellow :) | |||||||||||||||||||||||||||
Roadblock | Adatlap | 469252 | 2010. október 6. 14:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Gunze H403 alapszinnek tökléletes lesz | |||||||||||||||||||||||||||
Monty | Adatlap | 469251 | 2010. október 6. 14:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Sziasztok! A Párducomat festeném (D változat), a Dragon valami sandy brown színt ír. Dark yellow-al lefújhatom szerintetek? Előhalásztam egy G változatú Párducom összerakásiját, ott simán dark yellow-t ír. Szerintetek? | |||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 469250 | 2010. október 4. 21:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Tényleg, köszi! Hátulról teljesen olyan mintha egy Wespe lenne pz38(t) futóművel. | |||||||||||||||||||||||||||
Kontár | Adatlap | 469249 | 2010. október 4. 20:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Üdv Tyimosenko! Egy Sd.Kfz. 138/1 Ausf. M (Grille) Valamint itt van még egy "sorozat" szintén Prágából. K | |||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 469248 | 2010. október 4. 19:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Hello Kontár! Jó képek! Utolsó képen szerinted mi lehet a másik jármű? üdv. | |||||||||||||||||||||||||||
Kontár | Adatlap | 469247 | 2010. október 4. 17:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Szép napot! Az 5613-as hozzászólásomba feltöltött képeket kicsit alaposabban szemügyre vettem és gyanús volt, hogy nem téli, hanem keleti lánctalpon van. Kutakodtam és rábukkantam néhány felvételre, amin jobban kivehetők a részletek. Így már látszik, hogy valójában ostkette a helyes megoldás. K | |||||||||||||||||||||||||||
Kontár | Adatlap | 469246 | 2010. október 3. 17:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Üdv! Már biztos látták néhányan, de aki még nem annak ittvan a "2vbtrop" című képen szereplő StuG III G kiszabadítása képekben. www.detektorweb.cz/index.4me Azért a jagdpanzeren is jól mutatott volna. Valaki egyszer ezt mondta: "Abban a bolond háborúban talán ez is megtörténhetett" :) K | |||||||||||||||||||||||||||
X INKVIZÍTOR X | Adatlap | 469245 | 2010. október 3. 11:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
ja, benéztem, télleg III. típus :) kevés látszik a járműből, takarva van az oldala. ami az Ardenneket illeti, szerintem ott is csak normál láncos vadászpáncélosokat vetettek be, lásd fotók... ha lett volna ilyen lánccal felszerelt JPz, akkor a Frühlingserwachen során biztos bevetették volna, hiszen olyan talajviszonyok voltak helyenként, hogy a nehézpáncélosok is elsüllyedtek...de a sok Magyarországon kilőtt jármű képei közt egy ilyen sincs. | |||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 469244 | 2010. október 2. 22:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Elkezdtem kutakodni én is az ostkette-témában. Ezen az oldalon is rákattantak a srácok a kérdésre ahogy látom, bár nincs egy ostkettés jgdpz IV kép se. Viszont van 1 kép az INKVIZÍTOR által feltett Bergepanzerről, amin látszik hogy III tipusú, bár ez nem tartozik a tárgyhoz. www.network54.com/Forum/571595/thread/1202834919/last-1208932126/JPz+IV+and+a+Stug+with+Ostketten Az ugrott még be nekem is, ahogy az oldalon is felmerült, hogy a nyugati fronton, mondjuk az Ardennekben esetleg vetettek-e be ostkettés vadászpáncélost. | |||||||||||||||||||||||||||
hehe | Adatlap | 469243 | 2010. október 2. 20:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
X INKVIZÍTOR X, KONTÁR, köszi a válaszokat. Sajnos én is erre jutottam. A lengyel Wybawnictwo Militaria sorozat Budapest-Balaton 1945(246 számú könyv) kiadása tele van Jagdpanzer IV-ekkel,de mind a sima lánctalppal. Most választanom kell mit építsek: Jagdpanzer IV-et, vagy egy különleges lánctalpat :-) Hehe | |||||||||||||||||||||||||||
X INKVIZÍTOR X | Adatlap | 469242 | 2010. október 2. 18:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
utólag : az egyik Stug III és a Bergepanzer IV Ostkettével van felszerelve, a többin van Winterkette | |||||||||||||||||||||||||||
X INKVIZÍTOR X | Adatlap | 469241 | 2010. október 2. 18:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Kontár | Adatlap | 469240 | 2010. október 2. 17:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
X INKVIZÍTOR X | Adatlap | 469239 | 2010. október 2. 17:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
én eddig csak Pz III,Pz IV,StuG III típusokon láttam ilyesmit. SZERINTEM JPz. IV típusokon nem alkalmazták - de ha valaki fotóval bizonyítja elhiszem :) 1. : mire a JPz IV/ L48 - Pz IV/70 vadászpáncélosok rendszerbe kerültek, a németek már európai hadszíntereken harcoltak, nem olyan terepen mint az orosz fronton - itt ugyanis voltak bitumenutak :):) tehát nem igazán volt szükség az orosz viszonyokra,a sártengerré változott utakhoz-terephez kifejlesztett szélesített lánctalpakra 2.: ezeknek a páncélvadászoknak elég vékony oldalpáncélzata volt, ezért szériatartozéknak számított a kötényezés - más kérdés hogy sokszor nem alkalmazták - ennek pedig olyan a kialakítása, hogy a szélesített lánctalpnak egyszerűen nincs hely. Az általam mellékelt képeken láthatod, milyen közel vannak a köténytartók és a köténylemezek a jármű oldalához. | |||||||||||||||||||||||||||
hehe | Adatlap | 469238 | 2010. október 2. 16:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Sziasztok, van valakinek infója Winterketten alkalmazásáról Jagdpanzer IV-en? Köszi, Hehe | |||||||||||||||||||||||||||
kamovos | Adatlap | 469237 | 2010. október 2. 11:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Szia Gyulus Lehet hogy igazad van! De, ha jó vagy Olaszból, elolvashatod a típus történetét is, és akkor kiderül, hogy az első kép lehet, hogy BMW. Bár ki tudja! Talán a gazdája tudja miből rakta össze! :) www.google.hu/imgres Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||
Gyulus | Adatlap | 469236 | 2010. október 1. 23:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Igen, valószínüleg Ural M-61-es. Erre utal az első fékdob, az első sárvédő, az egész első villa alakja, a berúgókar, a váz kialakítása. Bár nem lennék meglepve, ha lenne rajta egy kicsi ebből is - abból is. Elég ritka a "tipustiszta" veterán motor. Üdv! Gyulus | |||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 469235 | 2010. október 1. 23:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||
Ja, igen a 750-es, boxer Uralt a mai napig gyártják, a szokásos orosz minőségben. Hiába a nagynevű Brembo fék és satöbbi rajta, olyan hegesztésekkel készül, hogy egy szakember sírva fakad... |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Nem vesztegettem az időt és befejeztem a Párduc festését. Este teszek majd fel képeket, és várom az építő kritikákat. :) Eddig csak páncélos-szürke színeket fújtam.
Ma este kap egy záró lakkréteget és aztán meg kell állnom, mert nem volt a dobozban matrica. :(
Sajnos sehol nem találok hozzá a neten. Az Echelon 351011-es matricája kapható a lucky-n, de azok úgy látom, hogy az összes variáns csak zimmerites Párducokhoz van. A 351009-es matricaszettje pont jó lenne, de én nem találtam sehol, ahol megvásárolható.
Ha valakinek meg van ez a szettje és megválna tőle, a lenti emailen jelezze.
De ha valaki egy harckocsi felmatricázásában (Pz.Abt.51 vagy Pz.Abt.52) tudna segíteni, azt is megköszönném. Nem kérem ingyen.
Köszönöm. Email: panhdhead@gmail.com