<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Számvéber | Adatlap | 469403 | 2010. október 24. 08:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
A hasábkeresztet nem is vettem észre...:))) Előzmény: (469400) Emerick 2010. október 23. 20:59 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vargapeter | Adatlap | 469402 | 2010. október 23. 22:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, Kis segitsegre lenne szuksegem! SS (!) egysegek altal hasznalt Sd.Kfz. 7 Early fellanctalpasrol szeretnek tobb informaciot kapni! (festes, jelzesek) Esetleg par keppel, ha valaki lenne kedves segiteni, azt nagyon szepen megkoszonnem! Peter | |||||||||||||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 469401 | 2010. október 23. 21:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Hopp, lemaradt: ez egy Ausführung C. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 469400 | 2010. október 23. 20:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
1940, nyugati front. Ha lengyel helyszín lenne, a Panzeren sima fehér kereszt lenne. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||
busi | Adatlap | 469399 | 2010. október 23. 20:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Köszi a válaszokat Fiuk! | |||||||||||||||||||||||||||||||
X INKVIZÍTOR X | Adatlap | 469398 | 2010. október 23. 15:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
ha azok a fejfákon a páncélos személyzetének sapkái, 1941 elötti a felvétel - a képen látható Pz. IV is egy korai változatú példány, ez látható a láncmeghajtó kerékből : A,B,C,D ezek közül valamelyik, biztosabbat csak akkor tudnék mondani ha látnám a homlokpáncélt... | |||||||||||||||||||||||||||||||
Számvéber | Adatlap | 469397 | 2010. október 23. 08:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Kedves busi! A két jobboldali fejfán szerintem Schutzmütze-k láthatók. Ezeket 1940-ben is ritkán viselték. Szerintem a kép 1939-ben lengyel földön vagy pedig a nyugati hadjárat idején készülhetett 1940-ben. Üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||
busi | Adatlap | 469396 | 2010. október 22. 21:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
busi | Adatlap | 469395 | 2010. október 22. 21:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok Meg kérdezmém hogy ismeri -e valaki a képet?Az érdekelne hogy melyik fronton készülhetett?Ha tippelnem kellene talán a nyugatin valahol francia o ban a táj alapján+a rendezett temetés.Meg az oroszföld más,nem? De jo lenne biztosabb a figurák miatt. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Monty | Adatlap | 469394 | 2010. október 22. 19:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia! Az emelőt korrigálni fogom. A szálhúzást nem teljesen értem, de biztos bennem van a hiba. :) Sajnos csak ma vettem észre a sdaját fotóimat nézegetve, hogy hátul lefelejtettem a vonószemeket. Nem tudom hogy. Végülis fel tudom tenni, vagy hagyjam így? (Bár nem hiszem, hogy engedték volna a valóságban enélkül, hiszen ilyen hanyagság miatt akár el is veszthettek volna egy értékes harckocsit.) üdv. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Monty | Adatlap | 469393 | 2010. október 22. 19:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia! Ennél jobban semmiképp sem akarom koszolni. Így is féltem, hogy átesek a ló túloldalára. Tudom az ördög a részletekben rejlik... egy pici lepattogzódást csináltam a torony két oldalán felül, egy kis lefolyást, de tényleg nem akartam rozsdásítani. Majd a következő Párducomnál nem fogom vissza magam ilyen téren. :) Azért köszi az észrevételt, és örülök, hogy nem csak nekem tetszik! Remélem hamarosan diorámára kerül. üdv. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 469392 | 2010. október 22. 15:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Inkvi az emelőnél azt akarta mondani, hogy így, ha megindul a tankod, az emelő hátul kiesik, mert pont a leszorító két rudat hagytad ki. Két, pár milis szál csak, de így tényleg zavaró. Kék Notek lámpához valahol hallottam a kék öngyújtóból való szálhúzást. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Tiv | Adatlap | 469391 | 2010. október 22. 14:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia! Jól néz ki valóban! Még kicsit koszolni kéne szerintem, mert így túl tiszta. Rozsa, kosz lefolyások, festék lepattogzódás még kellene rá szerintem. Aztán a végén por. És talán nem is kéne lelakkozni, mert azzal túl egyhangúvá válna. Max akkor fújd át matt lakkal ha túlzottan fénylik, és utána jöhet a koszolás. Tiv | |||||||||||||||||||||||||||||||
Monty | Adatlap | 469390 | 2010. október 22. 09:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia Inkvizítor! Hát mondhattad volna hamarabb az apróságokat! :)) A lámpával nem tudom mit csinálok még..., az emelőt megpróbálom javítani, de nem teljesen értem mit kellene csinálnom. Majd megpróbálok valami nagyobb bontású, lehetőleg színes fotót találni hogy nézett ki a hátulja pontosan. A lánctalpat már nem fogom javítani, mert annak csak elbaltázás lesz a vége. Ráadásul ami fotókat láttam, ott az átfúrás téglalap alakú. Fogalmam nincs azt hogy kellene megoldani. A Friul láncain sincs egyébként átfúrás, jól tudom? "egész jó lett az eredmény" Azért köszi a dicséretet! :) üdv. | |||||||||||||||||||||||||||||||
X INKVIZÍTOR X | Adatlap | 469389 | 2010. október 21. 20:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Monty egész jó lett az eredmény, néhány apróság :) a hátsó notek lámpa /balodalt, a tárolódoboz alatt / : azt ki kellett volna cserélni átlátszó öntőkeretből készült húzott szálra, és befesteni kék színűre. az emelő tartóiba tegyél húzott szálat függőlegesen a tartók végén lévő szárnyasanyák alá, mert így semmi sem tartja ott az emelőt :):) erről tettem be képet is hogy érthetőbb legyen. a lánctalp vezetőtarajai áttörtek / elég idegölő munka kifúrni 200 db lánctagon, de a látvány mindenképp megéri a fáradtságot, bár kezdők inkább akkor próbálkozzanak ezzel ha már van rutinjuk, nehogy tönkretegyék az alkatrészeket /, ezt legközelebb vedd figyelembe. mindettől függetlenül jól néz ki. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Monty | Adatlap | 469388 | 2010. október 21. 19:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia! Köszönöm! A linket is köszi, pár nap alatt lejön majd a video. :) üdv. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Amon | Adatlap | 469387 | 2010. október 21. 18:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia Monty! Szép munka csak így tovább! Ajánlok neked még két videót amit érdemes megnézni! www.farposst.ru/2010/08/21/tehnika___vyvetrivaniya___emalyu___Enamel_weathering_techniques.html www.farposst.ru/2010/08/20/tehnika_okraski_btt_akrilom___AFV_acrylic_techniques.html | |||||||||||||||||||||||||||||||
Monty | Adatlap | 469386 | 2010. október 21. 17:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Lassan végére érek a Párducom elkészítésének. Már csak a záró lakkréteg felfújása van hátra... hacsak valaki észre nem vesz még valami hibát, amit orvosolnom kell(ene). :) Tegnap felfújtam egy enyhe porréteget, ahol szükségesnek láttam (vízszintes felületek), ill. picit többet (megült port imitálva) a különböző széleknél. Igyekeztem a megfelelő egyensúlyt megtalálni. A lövegcső kormozása remélem elfogadhatóra sikeredett. Inkvizítor! Próbálkoztam a festék + hintőpor megoldással, de próba harcjárműre felkenve miután kiszáradt, inkább barna volt, mint rozsda. Próbáltam korrigálni a színárnyalatot, jobb is lett, de nagyon "rozsdás" lett volna. Így maradt a képen látható változat, amit MIG rozsda olajjal értem el, úgy hogy higítóval picit belenyúltam, de nem mostam el teljesen. Miután kiszáradt fixatívval rögzítettem. Sajnos rozsda pigmentem nincs, ezért azzal nem tudtam még kicsit rádolgozni. Nem tudom, hogy mennyire látható néhol a képeken, egy problémám van, mégpedig, amikor átecseteltem a makettet fixálóval (MIG), akkor néhol meglátszik a száradás nyoma, és bizonyos szögből fényesnek hat. Remélem a lakk majd megszűnteti. Találkozott esetleg valaki ilyen problémával? | |||||||||||||||||||||||||||||||
hoekloos | Adatlap | 469385 | 2010. október 21. 16:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Jó zajos kütyü lehetett ez... | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kontár | Adatlap | 469384 | 2010. október 21. 16:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Kontár | Adatlap | 469383 | 2010. október 21. 14:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Én Flakwerfer néven ismerem ezt a fegyvert, de majd utánanézek még. K | |||||||||||||||||||||||||||||||
hoekloos | Adatlap | 469382 | 2010. október 21. 10:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
hoekloos | Adatlap | 469381 | 2010. október 20. 21:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Ciki:)(meg lehet próbálni leszedni azt a görgőt, nem mindíg ragad annyira a ragasztó- no persze óvatosan) | |||||||||||||||||||||||||||||||
Roadblock | Adatlap | 469380 | 2010. október 20. 21:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Az is egy jó megoldas lehet, csak nem hiszem, hogy mar összerakott makett esetében járható út... :)) | |||||||||||||||||||||||||||||||
hoekloos | Adatlap | 469379 | 2010. október 20. 20:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Vagy befogod a görgőt egy kézifúróba és egy szikével addig esztergálod amíg jó nem lesz. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Roadblock | Adatlap | 469378 | 2010. október 20. 20:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
A gumiégetes úgy tudod megcsinálni, hogy ha van valami kézifúród, hogy befogsz egy csiszolófejet és átmész a peremen addig, amig a kellő vékonyságot el nem éri. Macerás, de nem lehetetlen feladat. Én 1:72ben is csináltam már. Stabil kéz és egy jó kézifúró azért kell hozzá... :) | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kontár | Adatlap | 469377 | 2010. október 20. 18:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Mindenkinek köszönöm a segítséget! Gyűjtök egy kis erőt és újra nekiesek az Orrszarvúnak. Ez a gumi "égetés" érdekes lesz :) K | |||||||||||||||||||||||||||||||
CrazyCharlie | Adatlap | 469376 | 2010. október 20. 16:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
X INKVIZÍTOR X | Adatlap | 469375 | 2010. október 20. 15:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
M39, VAGY M40 zubbony van a figurákon, és csizma, ez jellemzően háború eleji viselet, de mivel a németeknél mindenki azt hordta amihez hozzájutott, utalták számára, szerezte, vagy lehuzta egy halottról, vagy ellopta egy ruharaktárból, így elképzelhető háború végére is, bár addigra nem a csizma volt az általános viselet hanem a bakancs lábszárvédővel,a zubbonyok pedig M43 és M44 / rövid, derékig érő,alsó zsebek nélkül, az angol gyalogsági zubbonyhoz hasonló /. csak rajtad áll, hová-milyen környezetbe helyezed, de inkább 39-43 közötti korszak. Kontár vááá, egyre jobb ! viszont ha ennyire kiég a felépítmény, SZERINTEM a görgök egy részéről tuti leég a gumiperem! | |||||||||||||||||||||||||||||||
CrazyCharlie | Adatlap | 469374 | 2010. október 20. 14:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Tiv | Adatlap | 469373 | 2010. október 20. 10:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia! Ez egyre jobb! Jól megcsináltad a leszakadt lánctalpat is, grat! Talán még annyi, hogy a fekete és szürke égett részeket összemoshatnád, hogy szép átmenet legyen. Igazán én sem értek hozzá, hogy hogy lehet szép kiégett járművet készíteni, csak tipp. Üdv. Tiv | |||||||||||||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 469372 | 2010. október 19. 20:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Helló! A képről nem derül ki! ;) Viszont kutattam néhány hónapot és kiderült, hogy az 1000 db USA Ford C- +háromtagú szám kombinációjú rendszámokat kaptak, C-000-tól C-999-ig. Alakulatokat viszont csak a konkrét számok alapján lehet megadni. I. | |||||||||||||||||||||||||||||||
jerry82 | Adatlap | 469371 | 2010. október 19. 20:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Hello Kontár Nekem nagyon tetszik munkád Ha elfogadsz egy tanács ,a fútógörgökön lévő gumi leégését imitálhatod még | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kontár | Adatlap | 469370 | 2010. október 19. 19:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Üdvözletem! A szakadt lánctalp jó ötlet volt (Kössz Tiv!), amihez hozzáadtam még pár futógörgőt is. Javítottam itt-ott a koszoláson is, a vízszintes felületek pedig kaptak még port, a rozsdával viszont próbáltam óvatosan bánni. A képek újfent lámpafénynél készültek frissen ahogy elkészültem vele, így néhol még felcsillan... Ha valakinek van még valami jó ötlete szívesen fogadom. K | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 469369 | 2010. október 19. 18:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Köszi Monty! | |||||||||||||||||||||||||||||||
Monty | Adatlap | 469368 | 2010. október 19. 18:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia! Hadvezérrel vedd fel a kapcsolatot. Nagyon korrekt. info[kukac]had[pont]hu üdv. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 469367 | 2010. október 19. 17:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 469366 | 2010. október 19. 15:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Hú, tényleg, kölni a Ford üzem.:) Azt viszont hol látod te a képen, hogy C-rendszámosak! Nekem nagyobb felbontásban van meg ez a kép, de azon se látszik még a rendszám. | |||||||||||||||||||||||||||||||
X INKVIZÍTOR X | Adatlap | 469365 | 2010. október 19. 12:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Monty nem csak eső miatt, hanem mert a hő hatására lepattogott a festék:) csak múzeumi, restaurált járműveken szokás terepszínre festeni a kipufogócsövet... de ha nem akarod enyhén rozsdásra - senki nem kötne bele egyébként, ha olyan - festheted sötétszürkére, csak a végét jól kormozd össze, fújj rá matt feketét. Tamiya X-22-t nem ismerem, Gunze és Testors lakkokat használok. várjuk a fotókat ! | |||||||||||||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 469364 | 2010. október 19. 10:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia! Kivétel nélkül mind USA Ford 3 tonnások. (mind C-rendszámos). Ezek hajón jöttek a jenkiktől közvetlenül, kereken 1000db. Egyébként a Ford németországi üzeme nem Berlinben, hanem Kölnben volt! ;) Sőt,a regeteg Kölnből vásárolt személy- és teherautó még csak nem is látta Berlint, mert más útvonalakon érkeztek hozzánk a vasút jóvoltából. I. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Monty | Adatlap | 469363 | 2010. október 19. 07:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia Inkvizítor! Nem veszem kötöszködésnek, ezért tettem be képeket és hát tanuló fázisban vagyok. :) Ha nem kamufázsos a kipufogó, akkor milyenre volt festve eredetileg? Sárga alapszín? Két hónap alatt ennyire berozsdásodhatott? Az orosz nyár hírhedten száraz volt, nem sok eső érhette a tankokat. Ezt még függőben hagyom. Tegnap fixáltam a pigmenteket. Ma kap egy leheletvékony flat earth átködölést a motorterek környékén a vízszintes felületeken és zárólakk. Jó az x-22 rá? Aztán befejezem a templomot. | |||||||||||||||||||||||||||||||
X INKVIZÍTOR X | Adatlap | 469362 | 2010. október 19. 02:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Monty egész jó lett az eredmény, gratula. viszont megint kötözködni fogok :) ha 2-3 hónapja van a csapatoknál = TEREPEN a jármű, akkor bizony a test alja, a köténylemezek, a görgők eléggé porosak lesznek, hiszen egyrészt nem garázsban tárolják a fronton járműveket, másrészt a néhai Szovjetúnióban jóformán csak a városokban voltak bitumenutak, az úthálózat jó része földút volt - ezeken közlekedve megint csak poros lesz a jármű. és mint korábban emlitettem, a kipufogókat nem fújták terepmintásra,leégett volna róluk a szép kamuflázs / a Nehézpáncélosok című könyv szerint a benzinmotoros német tankok kipufogói úgy felhevültek üzemeltetés közben, hogy állítólag még messziről is jól láthatóan izzottak a sötétben - ha ez igaz,akkor nem mondtam hülyeséget :) / szóval, vagy sötétszürke, vagy vörösesbarna. ha nagyon mutatós kipufogót akarsz, akkor hintőport tegyél a vörösbarna festékbe, kutyulj egy kb sár sűrűségű masszát, aztán szépen dolgozd el a csöveken-ha jól csinálod, pont olyan rücskös lesz mint az eredetiek. teszek is be egy képet az érthetőség kedvéért. a pótlánc tagok jól vannak így, ahhoz már ne nyúlj, 2-3 hónap alatt nem lett annak semmi baja, nehogy összerozsdázd :) | |||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 469361 | 2010. október 18. 21:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 469360 | 2010. október 18. 20:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Ford G917T típusú, Berlinben gyártott licencmodellek. /Bár ezek, mivel osztott szélvédősek, egyenesen USA-bélieknek tűnnek/ | |||||||||||||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 469359 | 2010. október 18. 18:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Monty | Adatlap | 469358 | 2010. október 18. 06:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia! Köszi! Igen, főleg a kereszt nem az igazi... Ma alakítok még rajta. Acél színnel van festve belül a ködgránátvető. üdv. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 469357 | 2010. október 17. 23:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Hello Monty, Szerintem jól néz ki! A matricákon öregítenék még a helyedben. A ködgránátvető vége biztos hogy fekete? üdv. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Monty | Adatlap | 469356 | 2010. október 17. 22:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Így alakult a Párducom. A lánctalpon kell még dolgoznom. A lövegcső végére kell korom. És talán a pótlánctagok oldalt még túl sterilek. Igyekeztem nem agyon koszolni. Mivel '43 augusztusi lesz a diorámám, talán úgy 2-3 hónapja lehetett a csapatoknál a Párduc. Tudom, nem hibátlan, de azért igyekeztem. Mit gondoltok? | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kontár | Adatlap | 469355 | 2010. október 17. 12:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Este lámpafénynél készültek a képek, így erősebbnek tűnhet. A koszoláson fogok alakítani, porozás még kerül rá, de a rozsdát nem akartam túlzásba vinni, mert egy "frissen" kiégett látványt szerettem vola megvalósítani. Néhol festéklepattogzódással is próbálkoztam, viszont a küzdőtér koszolásában nem voltam biztos, hogy jó irányba megyek-e. Igen dioban jobban mutatna, de még nem érzem magam elég felkészültnek ahhoz, hogy megvalósítsam... Egy olyan képet láttam, ahol az Orrszarvú darabokban végezte, de a többinél "csak" a hátsó és oldalsó lemezek engedték el magukat. Gondolom az ott tárolt gránátok detonációja okozhatta. K | |||||||||||||||||||||||||||||||
Tiv | Adatlap | 469354 | 2010. október 17. 10:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia Kontár! Jól néz ki, leszakadt lánctalppal, egy kis dióban, igazi ékszer lenne. Talán a sárga kicsit erős, vagy csak a kép torzítja el a színt? Pigmentekkel talán még élethűbbé tudnád tenni, némi rozsda, por... Tiv |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |