<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
SENNÁS | Adatlap | 470472 | 2011. március 6. 15:55 | ||||||||||||||||||
SENNÁS | Adatlap | 470471 | 2011. március 6. 15:50 | ||||||||||||||||||
ebookee free download ennyi | |||||||||||||||||||||
Jutas | Adatlap | 470470 | 2011. március 6. 15:38 | ||||||||||||||||||
Üdv SENNÁS! Honnan töltöd, ezek érdekelnének engem is. Fel tennéd a linket? | |||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 470469 | 2011. március 6. 14:46 | ||||||||||||||||||
Számvéber | Adatlap | 470468 | 2011. március 6. 14:41 | ||||||||||||||||||
A StuG-ot leszámítva mind magyar. | |||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 470467 | 2011. március 6. 13:13 | ||||||||||||||||||
börni_75 | Adatlap | 470466 | 2011. március 6. 13:12 | ||||||||||||||||||
Jó képek! Roncs készítéshez van benne referenciafotó bőven. | |||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 470465 | 2011. március 6. 12:48 | ||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 470464 | 2011. március 6. 12:44 | ||||||||||||||||||
Van benne sok érdekes fotó, amit eddig nem láttam. | |||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 470463 | 2011. március 6. 12:41 | ||||||||||||||||||
Ez a link se működik, sebaj másoljátok be a keresőbe ezt a címet: https://picasaweb.google.com/gyogyitoesharcos/BattleOfBalaton45Russian02# | |||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 470462 | 2011. március 6. 12:39 | ||||||||||||||||||
Itt van egy letölthető könyv a balatoni csatáról: https://picasaweb.google.com/gyogyitoesharcos/BattleOfBalaton45Russian02 | |||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 470461 | 2011. március 6. 12:37 | ||||||||||||||||||
börni_75 | Adatlap | 470460 | 2011. március 6. 12:20 | ||||||||||||||||||
Szia romeo! Valamiért nem jó a link. Szívesen megnézném! Üdv! | |||||||||||||||||||||
SENNÁS | Adatlap | 470459 | 2011. március 6. 12:04 | ||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 470458 | 2011. március 6. 11:43 | ||||||||||||||||||
Üdv! Rengeteg anyag II. világháborús haditechnikáról itt: https://picasaweb.google.com/gyogyitoesharcos | |||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 470456 | 2011. március 5. 20:04 | ||||||||||||||||||
Üdv! Az első G-5-ös Merci rendszáma 2-467, a 11. kerékpáros zászlóaljtól. (átszervezés után leadva) A második rendszáma E-024 (azt hiszem), és ebben az esetben az 1. lovasdandár kis harckocsi századához tartozott. A Rába-Botond 2-879-es rendszám alapján az 5. gépkocsizó zászlóalj géppuskás századához tartozott. (bár lehet, hogy a bejáratás után átcserélték...) A Marmon-Ford G-917T 2,5 tonnás ST-III katonai fülkés teher rendszáma kiolvashatatlan nekem. Valószínűleg 1A- rendszámos, igazi tömegtermék. Más kérés? :D I | |||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 470455 | 2011. március 5. 19:54 | ||||||||||||||||||
Pofás! Az első kettőt ismertem, a második kettő viszont új volt. Emerick, vagy bárki el tudná olvasni a rendszámaikat? | |||||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 470454 | 2011. március 5. 13:10 | ||||||||||||||||||
romeo | Adatlap | 470453 | 2011. március 5. 12:59 | ||||||||||||||||||
vereri05d | Adatlap | 470452 | 2011. március 5. 09:47 | ||||||||||||||||||
Szia. Ez a fegyver tudtommal csak papíron létezett . Erik | |||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 470451 | 2011. március 4. 20:54 | ||||||||||||||||||
Stét! A megrendelés a Rábánál és a Mávagnál egyszerre történt, kifejezetten nagy tételszámban. A felépítmény szerintem mindig azonos volt. Azonban teljesen eltérő volt a hűtőmaszk. B-343 HansaLloyd: 5. gépvontatású könnyű tüzérosztály járműve volt, beosztva a 9. kerékpáros zászlóalj közvetlen ütegeként (talán az 5/2. üteg). (selejtezedőként felterjesztve 1942 áprilisában) 2A-177 Mávag Botond (motorszám: 344): 1. gépvotatású könnyű tüzérosztály járműve volt. Ezek szerint lövegvontatóként szolgált. A motorkerékpár valóban katonai (!) Sokol 1000ccm oldalkocsis motor. Még rendszám nélkül, de már a központi javítás és átfestés után; azaz valószínűleg 1940-es a fénykép. Üdv: I. | |||||||||||||||||||||
punyam97 | Adatlap | 470450 | 2011. március 4. 15:18 | ||||||||||||||||||
Bundesarchiv_Bild_101I-711-0427-04,_Oberst_Karl_Lorenz_vor_Panzer_V_"Panther".jpg | |||||||||||||||||||||
punyam97 | Adatlap | 470449 | 2011. március 4. 15:17 | ||||||||||||||||||
erről a járműről tudtok vmit:http://www.google.hu/imgres?imgurl=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/55/Bundesarchiv_Bild_101I-711-0427-04,_Oberst_Karl_Lorenz_vor_Panzer_V_%2522Panther%2522.jpg&imgrefurl=http://en.wikipedia.org/wiki/File:Bundesarchiv_Bild_101I-711-0427-04,_Oberst_Karl_Lorenz_vor_Panzer_V_%2522Panther%2522.jpg&usg=__7qigVrJe64FYF4CcAaukD4c6KjM=&h=500&w=799&sz=206&hl=hu&start=0&zoom=1&tbnid=rc68mZajsYw3eM:&tbnh=131&tbnw=179&ei=M_RwTc2cJMrMswb1yZyIDg&prev=/images%3Fq%3DBundesarchiv_Bild_101I-711-0427-04,_Oberst_Karl_Lorenz_vor_Panzer_V_%2527Panther%2527%26um%3D1%26hl%3Dhu%26client%3Dfirefox-a%26sa%3DN%26rls%3Dorg.mozilla:hu:official%26biw%3D1024%26bih%3D574%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=117&vpy=84&dur=2577&hovh=177&hovw=284&tx=174&ty=108&oei=M_RwTc2cJMrMswb1yZyIDg&page=1&ndsp=14&ved=1t:429,r:0,s:0 | |||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 470448 | 2011. március 4. 15:13 | ||||||||||||||||||
...még az is lehet. De a kettő valamelyike, az biztos. | |||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 470447 | 2011. március 4. 12:35 | ||||||||||||||||||
Most leltem egy fórumot. Ott Sokol CWS 1000-nek írják. forum.index.hu/Article/viewArticle | |||||||||||||||||||||
KapusiZoli | Adatlap | 470446 | 2011. március 4. 12:11 | ||||||||||||||||||
Hello! van egy köny, biztos érdekelne, az a címe:A katonai motorkerékpárok története. A Méray kiadó adta ki kb1 éve. Rengeteg érdekes dolog van benne, van benne szó a magyar motorokról is. Üdv: Zoli | |||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 470445 | 2011. március 4. 11:20 | ||||||||||||||||||
Hű, köszi. Nem is tudtam, hogy a Mávag is csinált Botondot. Ez lenne az eltérő felépítmények magyarázata? Vagy miből látszik? Tehát a vonal a 4. gv. tü. osztály, az ismereteid szerint is. Én csak logikáztam. A harckocsi rombusz szerintem ne nagyon zavarjon. Többször láttam már, hogy máshogy festették fel a jelzéseket (és elég sokat láttam már, amit sehol sem írnak - pl.: 1-842, 1-891 jelzésű Botondok, 3 nyíl/lándzsa egy csepp alakú keretben, PaK 38-cal. 2A-385 Botond, élére állított teli négyzet. 2-879 Botond, lapján álló üres nyégyzet...) A képeken 2 külön Botond van. Se a ponyva, se a terepminta nem egyezik. A rendszámot csak sejtésként írtam le. | |||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 470444 | 2011. március 4. 10:20 | ||||||||||||||||||
Helló! Hát a feltételezésedre nem tudok így hirelenjében válaszolni. Mint már annyiszor emlíettem, képanyaggal nem vagyok annyira széleskörűen ellátva. :) De a jelzés nekem nem tetszik, mert ilyen formában páncélozott tüzérséget is lehetne feltételezni, ami biztosan nem volt. Ráadásul időben még nem jutottam el odáig. 1942 őszénél tartok és maradok is egy darabig! (...meló.) (no pláne a jelzés azzal járna, hogy egy páncélos alakulathoz legyen alárendelve a két említett tüzér alakulat. Csapattörténetben nem vagyok jó. :) ) A Hansához egy kis kieg: a B-343 Bofors vontatóként kezdte, majd utána került át a 4.gv könnyű tüzo-hoz. (fényképen látható a jelvénye). Azonban ez az alakulat szét volt osztva a kerékpáros zászlóaljak közt. Így igazából a filmfelvétel kockáján a 9. kerékpáros zászlóalj gépvontatású ütegének egyik járműve látható. A Botond + Göring tarack érdekes. Motorikusan a Botondok nem voltak a toppon és a tarackokat inkább szerették a Hansákkal vontatni, de ezek szerint bevett szokássá vált itt-ott. (Hansából nem volt elég, főleg, hogy 1942-ben selejteztek is néhányat) Az biztos, hogy a vonóhorgokkal is gond volt. (pl Pak 38-at csak a Krupp Protzékról átszerelt horgokkal tudták vontatni.) Ráadásként a legtöbb Botondot át kellett építeni, gyártási hibás meghajtásrendszer miatt, 1942 során. Apropó: a 2A-s rendszámos Botondok nem Rábák, hanem Mávagok. ;) A fényképsorozaton látható egy érdekesség: a hátsó Botond nem löveget, hanem egy egykori lengyel üzemanyagszállító taligát vontatott. (egytengelyes, szögletes kereten három darab 200 lityis hordó fektetve). Elvile a taligának is volt külön rendszáma (ezt érdekességkét közöltem). A fényképsorozatos Botond rendszámának nekifuthatna valaki (ha kikockázná valaki azt megköszönném), mert a 2-921 nem lesz jó... (...ez kivétlesen Rába-Botond. :) ) I. | |||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 470443 | 2011. március 4. 09:26 | ||||||||||||||||||
Lényeges: a képek egyike sem az én tulajdonom, internetről van mind, kivéve a 203 feltételezést. | |||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 470442 | 2011. március 4. 09:24 | ||||||||||||||||||
Üdv! Leltem neten Botondokat, meg Toldit. itt: www.wehrmacht-awards.com/forums/showthread.php Ha jól látom, a keleti front útja még a Göring tarackot vontató Botondnak is nehéz v olt, s Toldival próbálják kirángatni. Egyúttal szeretném megkérdezni Emericket, hogy a mellékelt feltételezés helyes-e. (Erre vonatkozóan semmit nem találtam) Források: A MKH külföldi gyártású pc. hjm-ei könyvben van az 1. és 5. rajza(igaz, ott harckocsi rombuszban). A 2. jelzésű fotón 1941.máj.9-ei Képes vasárnap címoldalán, Göring tck-ot vontató Botondon. A 4-est a délvidéki bevonulás filmjén láttam egy Hansa-Lloydon, szintén Göringgel. A jelzések a 2. és a 4. esetében a tarack pajzsán is megfigyelhetők tisztán. A 3. jelzésút már nem tudom milyen felvételen láttam évekkel ezelőtt, híradóban, de tisztán emlékszem a 3 pontra (már akkor is feltűnt hogy én bizony ilyen jelzést nem ismerek) | |||||||||||||||||||||
SENNÁS | Adatlap | 470441 | 2011. március 4. 09:10 | ||||||||||||||||||
Bobescu | Adatlap | 470440 | 2011. március 4. 08:40 | ||||||||||||||||||
Ha jól emlékszem még a 90es évek végén szerepelt egy ilyen t-34/85 makett a még akkori ,,modell és makett,, -ban. | |||||||||||||||||||||
Számvéber | Adatlap | 470439 | 2011. március 4. 07:52 | ||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 470438 | 2011. március 4. 07:34 | ||||||||||||||||||
Tisztelt Szamveber ur! Most olvastam A Masodik Vh. Teljes Tort. sorozarbol a Pancelosok cimu kotetet. Berlin ostromanal az orosz pancelosok is hasznaltak kotenyezest pancelosaikhoz,ezek voltak kezdetleges, es gyariak-is. Es itt lenne a keresem,esetleg tudna olyan honlapot ajanlani ahol talalok ilyen fotokat. Udvozlettel. | |||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 470437 | 2011. március 2. 21:26 | ||||||||||||||||||
Üdv! Hátőőő. Megtisztelő, de én nagyon messze vagyok a Norbi tudásától! ;) Egy kis apróság a Ford V8-51-hez. A csendőrök hogy kerültek rá, ki tudja. (alkalmi fuvar a bevonuláskor) A kocsi a (M Kir honvéd)105. légvédelmi tüzérosztály 4. ütegéhez tartozott. :) I. | |||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 470436 | 2011. március 2. 21:05 | ||||||||||||||||||
Dehogy unom! :) Öröm hozzáértőtől információt kapni (lassan úgy tekintek rád ilyen témában, mint Számvéber mesterre a Konrad III területén) Jutalmul egy Ford, szinte tapintható rendszámmal :) Most leltem itt: gyujtemeny.vatera.hu/militaria/fenykep/eszeny_1938_november_10_karpatalja_bevonulas_1444381733.html | |||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 470435 | 2011. március 2. 20:53 | ||||||||||||||||||
Hali! Már biztosan unod, hogy én válaszolok... :) Ha jól nézem, ez egy Méray 1000ccm oldalkocsis motor. (általában a Méray Motorkerékpár Rt nagytételben Puch licensziájú motorokat gyártott) Katonai konstrukció, szabványos honvédségi festéssel. Relatíve régi vas, a '30-as évek legelejéről. (sokat sokáig használtak. :) ) I. | |||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 470434 | 2011. március 2. 20:11 | ||||||||||||||||||
DrJoci | Adatlap | 470432 | 2011. március 2. 16:29 | ||||||||||||||||||
oké persze nem arra gondoltam a színek azok oké és nagyon szépen köszönöm :) a mintára gondoltam (6802) komentben és a maketthez adott összeállítási rajzra/útmutatóra gondoltam :) | |||||||||||||||||||||
Roadblock | Adatlap | 470431 | 2011. március 2. 15:31 | ||||||||||||||||||
Az útmutatóból vettem ki a szineket... | |||||||||||||||||||||
Zsóti | Adatlap | 470430 | 2011. március 2. 15:29 | ||||||||||||||||||
Köszönöm a gyors választ! A Vallejo honlapja eszembe se jutott... Jó makettezést! | |||||||||||||||||||||
DrJoci | Adatlap | 470429 | 2011. március 2. 15:06 | ||||||||||||||||||
Szóval ezekkel a színekkel festhetem arra a mintára? vagy az útmutatóban lévőnek több a köze a valósághoz? | |||||||||||||||||||||
Roadblock | Adatlap | 470428 | 2011. március 2. 14:44 | ||||||||||||||||||
WEHRMACHT, SS WW2RAL7021 Panzergrau 056 RAL7028 Dunkelgelb 025 RAL6003 Olivegrün 011 RAL8017 Rotbraun 041 Az ajánlott festékek listája megtalálható a Vallejo lapján is... www.acrylicosvallejo.com/pdf_web/MA_CC071_rev05.pdf | |||||||||||||||||||||
Zsóti | Adatlap | 470427 | 2011. március 2. 14:33 | ||||||||||||||||||
Sziasztok! Abban kérném a segítségeteket, hogy a Vallejo színpalettájáról melyik zöld és barna felel meg a német álcázószíneknek? Elsősorban az Air Color festékek közül lenne jó a kód... Köszi előre is, én nézegettem őket, de nem tudtam eldönteni, hogy melyik az igazi. Aki esetleg használt már ilyet, az hátha pontosabban meg tudná mondani! Jó makettezést! Zsolt | |||||||||||||||||||||
Csodabogár | Adatlap | 470425 | 2011. március 1. 21:24 | ||||||||||||||||||
Nekem rémlik, hogy vagy Pantheren, vagy Jagdpantheren láttam hasábkeresztet a köténylemezen, de az istennek sem találom azt a képet... | |||||||||||||||||||||
SENNÁS | Adatlap | 470424 | 2011. március 1. 20:30 | ||||||||||||||||||
Köszönet Bobescu,atu71,és DrJoci uraknak!Kicsit sajnálom ,de akkor nem teszek én se ilyet fel. | |||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 470423 | 2011. március 1. 20:12 | ||||||||||||||||||
Hello! Igen,es ezert van a RAL szinkod tablazat. Udv. | |||||||||||||||||||||
Csodabogár | Adatlap | 470422 | 2011. március 1. 19:44 | ||||||||||||||||||
sdsdaf! Ha nem tévedek, akkor a Feifel-szűrőkre gondolsz. Az eredetileg szériatartozék volt a Tiger I-eken, de idővel leszerelték őket, mert nem találtattak hasznosnak. A Királytigriseken valóban transzport-lánctalp van - ahogy írtam, ezek a páncélosok ezután a demonstráció után (ami egyébként a korabeli híradónak készült) már a bevagonírozáshoz vonultak, és aztán indultak is Magyarországra. FESTÉSHEZ SOHA NE VEGYÉTEK 100% ELFOGADHATÓNAK SE A GRAFIKÁKAT, SE A MÚZEUMI PÉLDÁNYOKAT! A német páncélosokon 1943-tól három színt alkalmaztak: sötétsárga, olívzöld és vörösesbarna. SEMMI KEKI! üdv bp Ui.: a piros-fehér-sárga Jagdpanther is csak fantasy--kategória. | |||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 470421 | 2011. március 1. 19:41 | ||||||||||||||||||
Hello! Humbrol 105, Nos,en szerintem a zold kodja 6003 olivgrun. Ehhez a RAL szinkod a kovetkezok:Xtacolor x806,humbrol 117?-105,revell 361,testors E7733,tamiya xf58?,gunze-pzcolor h303/tc5. Udv. | |||||||||||||||||||||
DrJoci | Adatlap | 470420 | 2011. március 1. 19:32 | ||||||||||||||||||
atu71 ! Humbrol 155 itt a legalsó i715.photobucket.com/albums/ww155/B33rw0lf/DSCN2609.jpg (bírom ,hogy egy színhez minimum 2 szín tartozik ugyan annál a gyártónál -.-" ) SSZABI ! Oké igazat adok :D akkor legyen tároló doboz :D ,de a lánctalpban tévedtem? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Ezek is most jöttek le (majd 1 óra mire lecsorog egy 110-120 Mb könyv)De jó.20 db Pantheres 22db F/A-18 millió jó könyv van.