<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
romsitsa | Adatlap | 471272 | 2011. augusztus 15. 13:27 | ||||||||||||
romeo | Adatlap | 471271 | 2011. augusztus 15. 13:15 | ||||||||||||
Erre most nem tudok válaszolni. A teherautó sárvédőjére gondolsz? | |||||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 471270 | 2011. augusztus 15. 13:14 | ||||||||||||
Előre is köszönöm, a képek tulaja esetleg az alakulatot, alakulatokat be tudná azonosítani? Üdv ad | |||||||||||||||
romeo | Adatlap | 471269 | 2011. augusztus 15. 13:01 | ||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 471268 | 2011. augusztus 15. 11:56 | ||||||||||||
Szervusz, ezek gyönyörűek. Van több is esetleg? Üdv ad | |||||||||||||||
Paul | Adatlap | 471267 | 2011. augusztus 13. 16:58 | ||||||||||||
üdv Én így szoktam:www.makettek.eoldal.hu/fenykepek/elkeszult-makettek/dragon-1_72-king-tiger-henschel-turret/ De akármit is csinálsz fújd vissza az összes görgőt,mert azt én itt elrontottam és azóta is bánom. üdv | |||||||||||||||
Lapidus | Adatlap | 471266 | 2011. augusztus 13. 10:48 | ||||||||||||
Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni, hogy gumi lánctalpat, hogy érdemes felrakni? Előbb fessem meg aztán tegyem fel, esetleg tegyem fel előbb a futóműre aztán fessem meg és utána tegyem fel az egészet a makettre? Az első lánctalpasomat csinálom és nagyon félek, hogy elcseszem! | |||||||||||||||
SENNÁS | Adatlap | 471265 | 2011. augusztus 12. 22:32 | ||||||||||||
SENNÁS | Adatlap | 471264 | 2011. augusztus 12. 22:23 | ||||||||||||
Sziasztok!Csinál(t) valaki mostanában Schwimmwagent?A Tamiya 1:35-n dolgozom.Azt vettem észre a teknőn belül van(lenni kellene) oldalanként 2 "merevítőnek" de a japánok ezt valamiért lehagyták.Néztem a Voyager réz maratását de ők se adták hozzá.Pótlásra megfelelő lenne a stirol lap? Azt is kérdezném a uraktól 5. képen látható benzines kanna felfogatást látott már valaki Scwimin?(nem akarnám az utastérbe rakni) Köszönet:SENNÁS | |||||||||||||||
heathen | Adatlap | 471263 | 2011. augusztus 11. 15:17 | ||||||||||||
Sziasztok! Informáciot szeretnék a Krupp és a Rheinmetall által gyártott 5 darab Neubaufahrzeug sorsáról.Egyes források szerint Norvégiában maradtak a háború végéig (az a 3,ami épségben maradt),más források szerint részt vettek von Kleist 1. Panzer Gruppe-jében, ahol egyik megsemmisült Dubno közelében 1941. junius 28. vagy 29.-én, más források szerint meg kettöt kilöttek a román határ közelében,amelyeket aztán novemberben visszaszállitottak Németországba. Egy cikket írok roluk, nem akarok hülyeséget irni a sorsukat illetöen, és ezért kellene a segitség. Nagy köszönetem elöre is minden segitségért! Balázs | |||||||||||||||
denkmeyer | Adatlap | 471262 | 2011. augusztus 11. 08:20 | ||||||||||||
Szépek azok a Csabák, jó lenne egyet közelről megnézni... | |||||||||||||||
romeo | Adatlap | 471261 | 2011. augusztus 10. 22:11 | ||||||||||||
romeo | Adatlap | 471260 | 2011. augusztus 9. 14:10 | ||||||||||||
wwerta | Adatlap | 471259 | 2011. augusztus 8. 20:03 | ||||||||||||
Igen erről a forgó részes festési rendeletről volt tudomásom, csak azt nem tudtam hogy mikor iktatták be. Köszönöm a segítséget! El is döntöttem, egyszínű görgők lesznek, de akkor nem csak sárga:) | |||||||||||||||
Commissar | Adatlap | 471258 | 2011. augusztus 8. 19:40 | ||||||||||||
Volt egy '44 augusztusi rendelet, amiben az 'ambush' mintát is meghatározták, hogy forgó részre nem lehet mintát festeni, mert az nagyon feltűnő a levegőből. Így a görgők csak egyszínűek lehettek, persze nem csak sárga. | |||||||||||||||
wwerta | Adatlap | 471257 | 2011. augusztus 8. 17:32 | ||||||||||||
Valaki megtudná mondani, hogy a Király Tigrisen ha "ambush" festés minta volt, akkor a futógörgők kaptak terepszínt vagy csak a sárga szín volt rajtuk? Láttam már ilyet is olyat is maketten, de eredeti képen még csak egyszínű görgővel. Én viszont pont a 3 színű görgőre pályáznék. Köszönöm a választ! | |||||||||||||||
Csodabogár | Adatlap | 471256 | 2011. augusztus 8. 10:17 | ||||||||||||
Ha emlékezetem nem csal, akkor a "Panther - The quest for combat supremacy" című könyvben. Sajnos a legtöbb könyvemet eladtam, így már nemigen tudom visszakeresni. bp | |||||||||||||||
denkmeyer | Adatlap | 471255 | 2011. augusztus 8. 08:46 | ||||||||||||
Szia Csodabogár! Hol olvastad, hogy a fémgörgők nem váltak be láncszemtörések miatt? (nem kételkedem, csak én is szívesen olvasnám azt a forrás) | |||||||||||||||
Csodabogár | Adatlap | 471254 | 2011. augusztus 7. 10:46 | ||||||||||||
Tudtommal nem. | |||||||||||||||
gábor76 | Adatlap | 471253 | 2011. augusztus 7. 10:39 | ||||||||||||
Üdv. Nashorn létezett ambush mintával? | |||||||||||||||
Paul | Adatlap | 471252 | 2011. augusztus 7. 10:31 | ||||||||||||
nagyon szépen köszönöm, most már biztos hogy ezt a 221 est csinálom meg. üdv | |||||||||||||||
Csodabogár | Adatlap | 471251 | 2011. augusztus 7. 07:54 | ||||||||||||
Paul! 1944. őszén a Pantherek egy kis szériáját (kb. 20 darabot, talán picivel többet) úgynevezett féngörgőkkel szereltek fel, kísérleti jelleggel. ezeket több alakulatnak is kiosztották, a Te általad választott gép az 1."LAH"SS-páncéloshadosztály "Peiper" páncélozott harccsoportjába tartozott. Első és egyetlen bevetésére az 1944. december 16-án indított "Wacht am Rhein" hadművelet során került sor, amikor is pár nappal később La Gleize-ben veszteséglistára került. Személyzete: parancsnok - Hscha. Heinz Knappich vezető - Rttf. Erich Werner irányzó - Strm. Heinz Hofmann töltő-kezelő - Kölber rádiós - Arnold Mikolaschek Ez a változat egyébként nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, mivel a fémgörgők egyszerűen eltörték a lánctalptagokat. üdv bp | |||||||||||||||
silent8 | Adatlap | 471250 | 2011. augusztus 7. 07:45 | ||||||||||||
Keri | Adatlap | 471249 | 2011. augusztus 7. 07:30 | ||||||||||||
ww2incolour.blogspot.com/2011/06/big-cat-in-hungary.html Nagy lánctalpas izé kiszínezve.Tényleg ilyen színük volt?Szépes ez a Tiger II vagy mineve. Keri | |||||||||||||||
Paul | Adatlap | 471248 | 2011. augusztus 6. 20:13 | ||||||||||||
Emerick | Adatlap | 471247 | 2011. augusztus 6. 15:33 | ||||||||||||
Érdekes a nem előírásos, kisebb méretű abroncsozás. (szerintem 3 tonnás közúti teherautó abroncsai...) | |||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 471246 | 2011. augusztus 6. 13:45 | ||||||||||||
Milyen színű lehetett egyébként ez, zöld? | |||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 471245 | 2011. augusztus 5. 10:09 | ||||||||||||
Azt tudom, a csőszájfék nélküli változatról sok kép van a 2. vh-ból, és abból be is zsákoltam egyet. Volt viszont egy csőszájfékesem is, azt el akartam adni. De akkor nem:) | |||||||||||||||
romeo | Adatlap | 471244 | 2011. augusztus 5. 02:03 | ||||||||||||
Freddy! Valahol van olyan fotóm is, amelyen magyar GMC vontat göringet, majd igyekszem megkeresni - ez is a "demokratikus" hadsereg idejébő való. | |||||||||||||||
romeo | Adatlap | 471243 | 2011. augusztus 5. 01:57 | ||||||||||||
Üdv Freddy! A fotó a magyar "demokratikus" hadsereg idejéből származik (1947-1949), a göringet meg ne add el, mert a honvédség használta. | |||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 471242 | 2011. augusztus 5. 00:50 | ||||||||||||
A kései változatú Göringemet viszont most akartam eladni- ezek szerint akkor mégis lesz helye a gyűjteményben, csak nem a 2. vh-s szekcióban:) | |||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 471241 | 2011. augusztus 5. 00:47 | ||||||||||||
Nem lehet, hogy háború utáni kép? Kossuth apánk nagyalakú képe a házfalakon inkább a késői 40-es éveket idézi. | |||||||||||||||
romeo | Adatlap | 471240 | 2011. augusztus 4. 23:17 | ||||||||||||
vfrtom | Adatlap | 471239 | 2011. augusztus 4. 05:43 | ||||||||||||
Szerintem sima szürke , fehér meszeléssel vagy fehér lepedőkkel. | |||||||||||||||
German42 | Adatlap | 471238 | 2011. augusztus 3. 15:01 | ||||||||||||
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Van egy 1/72-es flakvierling légvédelmi ágyúm, és ehhez lenne szükségem festési ötletre. A helyszín egy téli fenyőerdő valahol a keleti fronton. Egyébként nem tudom hogy alkalmaztak-e ilyen lövegen terepmintát, de abból indulok ki hogy a flak 88-asoknál igen. Előre is köszi! Üdv | |||||||||||||||
Sziráki | Adatlap | 471237 | 2011. augusztus 3. 14:16 | ||||||||||||
romsitsa ezenkívül ír még valami hasznosat a Schiffer könyv? | |||||||||||||||
Ceró | Adatlap | 471236 | 2011. augusztus 2. 13:54 | ||||||||||||
romsitsa | Adatlap | 471235 | 2011. augusztus 1. 15:16 | ||||||||||||
Szervusztok, Niebelungenwerke a helyszín a Schiffer könyv alapján. Üdv ad | |||||||||||||||
Sszabi | Adatlap | 471234 | 2011. július 31. 10:32 | ||||||||||||
Persze, én gyűjtök most már egyre, ilyen festéssel egészen ütősen néz majd ki:)De megelékszek egy academy makettel is... | |||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 471233 | 2011. július 30. 20:54 | ||||||||||||
Egyértelműen Honvédség tábla. ;) A Csaba vezér Csaba, dupla adag rádióval. :) Szép nemesacél... :) | |||||||||||||||
romeo | Adatlap | 471232 | 2011. július 30. 19:15 | ||||||||||||
Üdv! A rendszámtáblán talán "honvédség" felirat van. www.vatera.hu/gyujtemeny/militaria/fenykep/katonak_honvedsegi_auto_elott_fenykep_11021322_1466590154.html | |||||||||||||||
Sziráki | Adatlap | 471231 | 2011. július 30. 18:32 | ||||||||||||
Mért gyűjti valaki?:-) | |||||||||||||||
romeo | Adatlap | 471230 | 2011. július 30. 17:48 | ||||||||||||
Emerick | Adatlap | 471229 | 2011. július 30. 11:01 | ||||||||||||
Sajna nincs... Csak az itteni képet bogarászom... :) | |||||||||||||||
Sszabi | Adatlap | 471228 | 2011. július 30. 08:26 | ||||||||||||
Mire kiderül mit is látunk, addigra összegyűlik a pénz egy pz IV-esre :) | |||||||||||||||
Sziráki | Adatlap | 471227 | 2011. július 29. 22:14 | ||||||||||||
Bocs Emerick | |||||||||||||||
Sziráki | Adatlap | 471226 | 2011. július 29. 22:14 | ||||||||||||
Emerik van jobb képed is ? | |||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 471225 | 2011. július 29. 21:55 | ||||||||||||
Üdv! Érdekes lenne tudni, melyik üzemben kezdték el a sorozat gyártását. (a sárhányón az utolsó sor: "Aus Ostmarks Gauen"... :) ) Viszont én korai J-re szavaznék. Nincs oldalt a páncéltesten kitekintő nyílás. Se szerszám, se normál festés. Szerintem csupán alapozóval lekent (100.) Pz IV Ausf J. (pl a Bosch lámpa gyári fényes sötétzöld...) Csáó: I. | |||||||||||||||
Sziráki | Adatlap | 471224 | 2011. július 29. 21:30 | ||||||||||||
Krupp-Grusonwerk AG, Vogtländische Maschinenfabrik AG, Nibelungenwerke GmbH ők gyártották A PZ-ket de nem tudom hogy futott e több üzem ezek alatt a gyártó nevek alatt! | |||||||||||||||
Tyimosenko | Adatlap | 471223 | 2011. július 29. 21:21 | ||||||||||||
Talán az adott üzem legyártott 100. járműve lehet?... |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
arra (gondolom híradós alakulat lehetett) esetleg a mentőre, hogy az egyáltalán magyar-e, nem tudom kibogarászni a rendszámot?
Üdv
ad