<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
romsitsa | Adatlap | 471318 | 2011. augusztus 30. 11:00 | ![]() | |
Robi | Adatlap | 471317 | 2011. augusztus 30. 10:44 | ![]() | |
A tarackokat utólag, vagy még a gyárban lefestették? | |||||
romsitsa | Adatlap | 471316 | 2011. augusztus 30. 10:29 | ![]() | |
Szervusz, ha volt a Stugon csavarozott pótpáncél akkor az kilátszott a Zimmerit alól. Ha nem látsz csavarfejeket akkor az két dolgot jelenthet 1. az orr kiegészítő páncélzatát hegesztették és nem csavarozták 2. 1943 őszétől a Stugok páncélvastagságát megnövelték, így az addig 50+30 mm-es lemezek helyett egy db 80 mm-es lemezt használtak. A zimmeritet pedig nagyságrendileg 1943 decemberétől alkalmazták. Üdv ad | |||||
Monty | Adatlap | 471315 | 2011. augusztus 30. 08:33 | ![]() | |
Szia, Nem látszanak csavarok itt sem elöl a pótpáncélnál. Ahol biztos volt, az a lövegblende 2 oldala, de a Cavalier műgyantából így is készítette el, nem kell vesződnöm csavarok ragasztgatásával. A Stug eleje és hátulja csak a kérdéses... | |||||
Monty | Adatlap | 471314 | 2011. augusztus 30. 08:29 | ![]() | |
Itt akkor vajon miért nem látszanak az elején a csavarok? Olyan vastagon vitték fel a zimmeritet vagy lecsavarozták a pótpáncélt? A link, legfelső kép az oldalon: www.cavaliermodels.com/ZimmeritHistory.html | |||||
denkmeyer | Adatlap | 471313 | 2011. augusztus 30. 07:28 | ![]() | |
Szia! Itt láthatsz közelebbről zimmerites Stugot: (fekete-fehér képek) www.rctank-forum.hu/viewtopic.php denk | |||||
t22 | Adatlap | 471312 | 2011. augusztus 29. 17:22 | ![]() | |
látszottak... különben elég vastagon kellett volna kenni, annak meg több haszna nem lett volna. | |||||
Monty | Adatlap | 471311 | 2011. augusztus 29. 15:13 | ![]() | |
Sziasztok! Zimmerites Stug III-nál látszottak-e a nagyobb csavarok vagy teljesen eltakarta őket a zimmerit? Én képeken nem láttam, de azért biztos ami biztos megkérdem... ma este akarom a Cavalier zimmeritet rögzíteni. (Amint látszik is a képen, termetes csavarokkal rögzítették elöl a pótpáncélt a finn Stugokon.) | |||||
Wrecker | Adatlap | 471309 | 2011. augusztus 28. 09:31 | ![]() | |
Szia! Talán ez segít valamit... | |||||
t22 | Adatlap | 471308 | 2011. augusztus 28. 09:18 | ![]() | |
zvereb | Adatlap | 471307 | 2011. augusztus 27. 23:15 | ![]() | |
Sziasztok! Készülő dio hoz kellene nekem pár olyan kép amikor panzereket rakodnak ki az afrikakorps számára hajóról. Valamikor láttam a neten egy kész dio képet, amint egy panzer III ast raknak ki emelve egy hajóból, de nem találom. Elsősorban a felfüggesztés érdekelne (hova akasztották a láncokat stb.) Üdv:z | |||||
hobbista | Adatlap | 471306 | 2011. augusztus 27. 22:22 | ![]() | |
Szia, Mendi! Szerintem k... jól lefestetted a járművet. Szinte sajnálom, hogy a szélvédőt is...Javaslom, koszold a kocsit a szélvédőhöz, így élethűbb is lesz. | |||||
Emerick | Adatlap | 471305 | 2011. augusztus 27. 21:02 | ![]() | |
Stét! Nincsen külön altípus neve a legtöbb 508-asnak. (kivétel az eredeti olaszok, amiknek a változatai eltérő években készültek... De a szakirodalom és az amatőrök is számtalanszor keverik ezeket. Ezért nem traktálom a nagyérdeműt, bonyolítom az írásaimat hosszadalmas részletezéssel. ;) ) I. | |||||
sógor | Adatlap | 471304 | 2011. augusztus 27. 20:55 | ![]() | |
Köszönöm szépen a gyors válaszát Számvéber úr , tisztelettel S | |||||
Számvéber | Adatlap | 471303 | 2011. augusztus 27. 20:34 | ![]() | |
A "Konrad 3"-at többet nem nyomják újra. A téma bővített változata a "Kard a pajzs mögött", amely mindhárom "Konrad" hadműveletet tárgyalja. Üdvözlettel: Számvéber Norbert | |||||
sógor | Adatlap | 471302 | 2011. augusztus 27. 19:32 | ![]() | |
Tisztelt Számvéber úr ,szeretnék megkérdezni öntől ,hogyan lehetne manapság a KONRAD 3 című könyvét beszerezni? Ritkán bukkan fel egy -egy példány (esetleg tervezett újranyomás?) pedig lenne igény rá (szerintem). Tisztelettel sógor. | |||||
Számvéber | Adatlap | 471301 | 2011. augusztus 27. 19:07 | ![]() | |
Robi | Adatlap | 471300 | 2011. augusztus 26. 22:08 | ![]() | |
SD.KFZ 250-es és a 21cm mörser 18 lehetett egy helyen egy időben? Tehát diorámán egymás mellett nem nézne ki furcsán? | |||||
Elnar | Adatlap | 471299 | 2011. augusztus 26. 18:05 | ![]() | |
Ó én hiszek Emericknek (többnyire), meg Guglit is tudok ám használni. Egyszerűen csak nehéz elhinni, hogy minden Fiat 508 :D Mondhatni úgy is: vicceltem. Az alvázat már megleltem ezzel a tortapapír kerékkel, de pont ilyet eddig még nem láttam. Nem volt ezeknek a járműveknek altípus neve? (lengyelül találtam pár dolgot, de úgy még nem tudok) | |||||
Kamovos | Adatlap | 471298 | 2011. augusztus 26. 10:18 | ![]() | |
Szia! Még egy kis segítség, igazolva Emerick állítását. www.google.hu/images Mert nem csak az Origo, de a Google is a barátunk! :) Üdv: kamovos | |||||
Emerick | Adatlap | 471297 | 2011. augusztus 25. 21:36 | ![]() | |
Nem poén! ;) Ilyet nem tudnék kitalálni. A válasz: Igen... Egyértelműen. Fiat 508: eredeti olaszból volt minimum háromféle, és ezekben nincsenek az esetleges átalakítások (pl kisáruszállító stb.),. A Polsk-Fiat 508-ból volt zárt, nyitott, Kabrio-Limo, kb 6-7 féle katonai terepjáró, kisáruszállító, postás ésatöbbi... A Magyar Királyi Honvédségben majd mind előfordult. A korabeli népszerűsége miatt sok volt mindenütt ezekből az autókból és elég jó volt az alkatrészutánpólás. I. | |||||
SENNÁS | Adatlap | 471296 | 2011. augusztus 25. 17:37 | ![]() | |
German42 | Adatlap | 471295 | 2011. augusztus 25. 16:56 | ![]() | |
Sziasztok! Köszönöm a sok segítséget! Most már minden megvan ami kell az elkészítéshez! Üdv German42 | |||||
Elnar | Adatlap | 471294 | 2011. augusztus 25. 14:40 | ![]() | |
Emerick, te viccelsz velem, azt hiszem. :D Ez azt hiszem a 6. teljesen máshogy kinéző jármű, amit Fiat 508-nak hívsz :) Komolyan ennyi verzióban gyártották ezt a csodát? | |||||
Csodabogár | Adatlap | 471293 | 2011. augusztus 25. 13:54 | ![]() | |
Commissar | Adatlap | 471292 | 2011. augusztus 25. 13:09 | ![]() | |
Uhh, elnézést, elgépeltem kicsit :( Szóval osztály- és századparancsnoki szám kell rá. Viszont itt látszik az antennák elhelyezése: www.sixtharmygroup.com/portal/viewtopic.php | |||||
Számvéber | Adatlap | 471291 | 2011. augusztus 25. 10:51 | ![]() | |
Ezredparancsnoki Tiger? Ez jó...:) | |||||
Commissar | Adatlap | 471290 | 2011. augusztus 25. 10:04 | ![]() | |
German42! Kívülről a plussz esernyőváz kinézetű antenna az extra ráidóhoz és a toronyban lévő párhuzamosított géppuska hiánya tűnhet fel, bár az utóbbi lehet, hogy nem látszik. Meg a kevesebb lőszer sem annyira. Ha jól emlékszem, Sd. Kfz 267 Tiger Befehls zászlóaljparancsnoki és 268 századparancsnoki változat létzett, a rádió típusában tértek el és már Afrikába is ment parancsnoki változat. A toronyszám ezred- illetve századparancsnoki legyen. A www.tiif.de oldalon nézz szét képek után. | |||||
Emerick | Adatlap | 471289 | 2011. augusztus 24. 21:33 | ![]() | |
Polski-Fiat 508, minden bizonnyal postakocsi. Ha az, akkor nagy fogás. ;) | |||||
Elnar | Adatlap | 471288 | 2011. augusztus 24. 21:25 | ![]() | |
Üdv! No, megint jövök a nem-német-ám-de-magyar dolgokkal. Emerick, vagy bármelyik szaki meg tudná mondani ennek a járműnek a kilétét? gyujtemeny.vatera.hu/militaria/fenykep/horthy_katonai_parancsnoki_auto_foto_1473147033.html | |||||
German42 | Adatlap | 471287 | 2011. augusztus 24. 09:08 | ![]() | |
Sziasztok! Készíteni szeretnék egy korai változatú tigris I-es parancsnoki járművet. Azt akarom tudni hogy egy ilyen járműnek milyen külső plusz dolgokat kellet tartalmaznia? Pl: antenna, sorszám, festés stb. Minden ötletet szívesen fogadok! Köszi! ÜDv German42 | |||||
Csodabogár | Adatlap | 471286 | 2011. augusztus 22. 22:25 | ![]() | |
Hirtelenjében ennyi, holnap keresek még. A StuGon súlytábla, a Pantheren gyári szám. | |||||
Vidgul | Adatlap | 471285 | 2011. augusztus 22. 17:23 | ![]() | |
Köszönöm a válaszokat Urak! Commissar! Na jah, tényleg kicsit furán hangzik a dolog, de sose lehet tudni :D Csodabogár! '43 előtt már gyárilag is német szürkék voltak a járművek igaz? A bevagonírozási súlytábla meg gyártási szám hogy nézett ki és hová rakták azokat. Bocsánat az amatőr kérdésekért de egy idős klubtársamtól kaptam kb. 20 darab félkész német harcjárművet és azokhoz abszolút suta vagyok. Már a szemem kifolyik annyit bámulom a képernyőt információ után kutatva :D Köszi Vidgul | |||||
Csodabogár | Adatlap | 471284 | 2011. augusztus 22. 09:46 | ![]() | |
A gyárban csak a stencilek kerültek fel: bevagonírozási súlytábla, gyári szám, kerekes járműveknél meg a megengedett legnagyobb nyomás mennyisége, hasábkereszt. 1943 efbrurjától ezek az egyszínű sötétsárga járművekre kerültek, ameylek így mentek ki az alakulatokhoz. Ot festették rjuk az álcázást, meg a megfelelő toronyszámot. 1944 auguszuts-szeptembertől már egyre több esetben (de nem mindig!) a gyárban felkerültek az álcázószínek is. üdv bp | |||||
Commissar | Adatlap | 471283 | 2011. augusztus 22. 09:28 | ![]() | |
Vidgul! Az utánpótlásként kapott járművekre a jelzéseket már a végfelhasználó egység karbantartói festették fel. Az kicsit fura lenne, hogy bocsi ezredes úr, de nem érkezett R01-es jelzésű harckocsi, jó lesz egy 562-es is? ;) | |||||
Vidgul | Adatlap | 471282 | 2011. augusztus 21. 20:18 | ![]() | |
Sziasztok! A profik számára talán kissé amatőr kérdésem lenne. A német harcjárművekre a számozásokat és az alakulatok jelzéseit már csak akkor festették fel amikor azok megkapták a járműveiket vagy már eleve úgy érkeztek oda? Köszi a válaszokat. Vidgul | |||||
romsitsa | Adatlap | 471281 | 2011. augusztus 17. 20:58 | ![]() | |
Szervusz, sárga alapon nagy zöld foltok barna kontúrral. Itt elég jó képek vannak róla. www.geolocation.ws/v/W/4d62be7587865650ff007f26/warsaw-uprising---polish-barricade-on/en A barikádba beépített Jpz. mintája a homloklemezen gyanúsan egyezik a Chwat festéséval. üdv ad | |||||
Wrecker | Adatlap | 471280 | 2011. augusztus 17. 19:47 | ![]() | |
Sziráki | Adatlap | 471279 | 2011. augusztus 17. 18:16 | ![]() | |
csak azzal tudok segíteni hogy az oldalán a hasábkeresztek helyén is az a figura és felírat szerepelt mint a front páncélon! | |||||
Rommel93 | Adatlap | 471278 | 2011. augusztus 17. 16:18 | ![]() | |
vincus80 | Adatlap | 471277 | 2011. augusztus 16. 13:05 | ![]() | |
Szia! Igen. Ha jól tudom, a "Móricz" egy zsákmányolt T-38-as. Üdv: V | |||||
romsitsa | Adatlap | 471276 | 2011. augusztus 16. 12:37 | ![]() | |
Szervusz, köszi a típus azonosítást. A szovjet "csótány" T-38, lehet hogy ebből lett később a Móricz. Üdv ad | |||||
Elnar | Adatlap | 471275 | 2011. augusztus 15. 21:49 | ![]() | |
Üdv! A kétéltű tank a Magyar Királyi Honvédség külföldi gyártású páncélos harcjárművei alapján szerintem is T-38. A híradó alakulat valami központi főegység lehet szerintem, mivel egyszerre mutatja a vezetékes, és a rádiós jelzéseit is, ráadásul nagyon díszesnek mondható. | |||||
Emerick | Adatlap | 471274 | 2011. augusztus 15. 20:25 | ![]() | |
Hali! A négy kép sorrendben: Ford BB mentő (csak magyar honvédségi használatra készültek), nemtommi (tudom, nagy blama...), T-38 talán, Ford V8-51. Ugyanaz a híradó alakulat. A BB kapcsán majd utánanézek, de nem ígérek semmit. Rendszámot pedig nem látok, sajna. :D:D:D I. | |||||
romsitsa | Adatlap | 471273 | 2011. augusztus 15. 13:34 | ![]() | |
Szervusz, az egyszerűsített/későbbi Göring tarackot használata a M. Kir. Honvédség, 1944-ben is kaptak belőlük. Üdv ad | |||||
romsitsa | Adatlap | 471272 | 2011. augusztus 15. 13:27 | ![]() | |
Szervusz, arra (gondolom híradós alakulat lehetett) esetleg a mentőre, hogy az egyáltalán magyar-e, nem tudom kibogarászni a rendszámot? Üdv ad | |||||
romeo | Adatlap | 471271 | 2011. augusztus 15. 13:15 | ![]() | |
Erre most nem tudok válaszolni. A teherautó sárvédőjére gondolsz? | |||||
romsitsa | Adatlap | 471270 | 2011. augusztus 15. 13:14 | ![]() | |
Előre is köszönöm, a képek tulaja esetleg az alakulatot, alakulatokat be tudná azonosítani? Üdv ad | |||||
romeo | Adatlap | 471269 | 2011. augusztus 15. 13:01 | ![]() | |
romsitsa | Adatlap | 471268 | 2011. augusztus 15. 11:56 | ![]() | |
Szervusz, ezek gyönyörűek. Van több is esetleg? Üdv ad |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
minden technika kapott a gyárakban alapszínt, szürkét vagy sárgát (ha német lövegekről beszélünk).
Üdv
ad