<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
X INKVIZÍTOR X | Adatlap | 472332 | 2011. december 17. 00:47 | ||
Csodabogár2 | Adatlap | 472331 | 2011. december 16. 22:43 | ||
Szia! És eddig se parancsnoki, se szakállas lövegpajzzsal szerelt, fémgörgős Pantherrel nem találkoztam. (tekintve, hogy alig huszonegy-két darab készült, ráadásul a szakállas lövegpajzs bevezetése előtt, nem valószínű, hogy volt) üdv bp | |||||
Szlovi | Adatlap | 472330 | 2011. december 16. 22:13 | ||
Szevasztok! Szeretnék megépíteni egy acélgörgős-késői lövegpajzsos Panther G-t,csak kevés képet találtam róla.Tudnátok segíteni?Készült ilyen parancsnokiba is? Üdv.:Szlovi | |||||
lacipapa | Adatlap | 472329 | 2011. december 16. 20:34 | ||
papgyuri! Nagyon köszönöm,mindent elfogadok,mert egyenlőre csak láncom lesz. Torony ajtó és köríves kipufogó védő biztosan kellene.A többit nem tudom,hogy mit kell még átalakítani.Az alapkészletem Italeri No 286 TIGER I aufs.E/H1.-TUNISIA 1943,SICILY 1943 -voltak bevetve,122,732,141,222-torony számokkal.A többit magánban bonyolítsuk, lacipapa-ezerkilencszáznegyvenhét-kukac-gmail.com vagy 06-70/258-27-23-ha adsz elérhetőséget,megkereslek. X IKVIZÍTOR X Neked is köszönöm a képeket ,ilyen jókat én nem találta sehol a neten.Igaz a netezésben is eléggé kezdő vagyok. | |||||
papgyuri | Adatlap | 472328 | 2011. december 16. 18:30 | ||
Lacipapa! Ha megírod hogy mire lesz szükséged az átalakításhoz (toronyajtó, kipufogóvédő stb.)küldök neked, elég sok maradékom van tigrishez... | |||||
X INKVIZÍTOR X | Adatlap | 472327 | 2011. december 16. 18:05 | ||
X INKVIZÍTOR X | Adatlap | 472326 | 2011. december 16. 18:01 | ||
lacipapa | Adatlap | 472325 | 2011. december 16. 17:49 | ||
Tudtam én,hogy fajin srácok vagytok!Köszönöm a segítséget,ha még találsz ilyen jó képeket nagyon megköszönöm! A torony oldalán lévő ajtó lefelé nyílik,és csak a jobb oldalán van? A Friul ATL-06-os láncot hozza rá a "jézuska",mivel itt ezt a tippet kaptam. A tornyon a lőrés akkor csak a bal oldalon volt? üdv,Laci | |||||
X INKVIZÍTOR X | Adatlap | 472324 | 2011. december 16. 17:15 | ||
Lacipapa itt van kettő nagytotál a korai vasakról, itt kb minden látszik, ami az Italeri készletben NINCS :) a hátsó nézetnél látszik a torony oldalán az ajtó, amit az Italeri szintén kihagyott a készletből, ha jól emléxem...mindkét oldalra a bal oldali " lőrést " adja - ezt nem tudom hogy találták ki..ja, és a készletben lévő lánctalpat is ki kell cserélni koraira - ha még nem mondták - ugyanis abban a köztes-késői verziókra jellemző lánctalp van :):) a legjobb választás egy korai Academy szemenkénti lánc, ócsó és jó, és pont passzol az Italeri maketthez. | |||||
happy | Adatlap | 472323 | 2011. december 16. 12:09 | ||
lacipapa | Adatlap | 472322 | 2011. december 16. 08:54 | ||
Szervusztok Köszönöm mindenkinek a segítséget,gyüjtöm az anyagot,aztán majd meglátom!Ha a fritz megépítette én is meg tudom csinálni,gondolom :)!Jó lett volna több oldali kép anyag amiből könnyebben el tudnék indulni! Még egyszer köszi,üdv mindenkinek Laci | |||||
Emerick | Adatlap | 472320 | 2011. december 15. 20:20 | ||
Stét! Egyetlen CV-33 volt a honvédségben! A többi mind CV-35! ;) I. | |||||
romsitsa | Adatlap | 472318 | 2011. december 15. 13:00 | ||
Azért az átképzésre és használatra átadott tigrisekről elég tetemes mennyiségű kép van plusz még a filmek. www.tiif.de/thread.php Üdv ad | |||||
vincus80 | Adatlap | 472317 | 2011. december 15. 12:13 | ||
Szia! Igen, gondolom nem lesz...nemrég volt róla szó (talán pont itt), hogy a korabeli fotók, és videófelvételek nagy része (80-90%?) megsemmisült. :S | |||||
Elnar | Adatlap | 472316 | 2011. december 15. 12:04 | ||
Á, értem, olyan olaszos lazasággal készült :D Lehet, több gyárban csinálták és mindegy "jobban tudta" hogy kell. vincus80: Olyat nem fogsz találni. Ezek is ritkaságnak számítanak. 10 db harcjárművet nem fotóztak össze vissza. Átadásnál készült egy sorozat, meg úgy hébe-hóba 1-2 fotó. 3 fotóról tudok a 114-esről, 4-ről a 214-esről, ezek késői típusok. Mindkettő átadás kori (ha nem csak kiképzéskor készült fotók, és ezeket meg sem kapták) | |||||
romsitsa | Adatlap | 472314 | 2011. december 15. 11:44 | ||
Nem tudom igazán. Ha megnézed a képeket a kitekintők formája, helye, de még a felszerelési tárgyak helye is változhatott. Mintha "ahogy esik, úgy puffan" építették volna. Üdv ad | |||||
Elnar | Adatlap | 472313 | 2011. december 15. 11:40 | ||
Köszi a gyors választ! Akkor a kitekintők különbözősége, csak altípus/széria változtatás? | |||||
romsitsa | Adatlap | 472312 | 2011. december 15. 11:34 | ||
A képet meg elfelejtettem, bocs. Üdv ad | |||||
romsitsa | Adatlap | 472311 | 2011. december 15. 11:25 | ||
Szervusz, a képeden mindegyik jármű CV-35. A tuti különbség CV-33 és 35 között a szegecsek száma, sűrűsége. Feltételezhetően nem egy CV-33 volt nálunk, de nem is szerepelt túl nagy számban. Üdv ad | |||||
Elnar | Adatlap | 472310 | 2011. december 15. 11:11 | ||
Kép lemaradt. H-157-ig csak CV 33-ast láttam, utána meg csak CV 35-öst. Itt egy kép ami mutatja a különbséget. A háttérben a H-112, H-114 CV 33, míg az előtérben a H-17 CV 35. | |||||
romsitsa | Adatlap | 472309 | 2011. december 15. 11:07 | ||
Szervusztok, az elérhető képek és filmfelvételek alapján a Honvédség korai, közép és késői tigriseket is kapott, ezek 1943. április-május és ezt követő gyártmányok lehettek. Ez az oldal felsorolja a tigrisen végrehajtott különböző változtatásokat: www.alanhamby.com/changes.shtml Szerény véleményem szerint az italeri készletéből (talán 1943. március előtti gyártmány, bár nem ismerem a készletet) csak nagyobb beavatkozással lehet korai magyar tigrist készíteni. Üdv ad | |||||
Elnar | Adatlap | 472308 | 2011. december 15. 11:01 | ||
Na akkor tisztázzunk valamit: A magyaroknak CV 33 vagy CV 35 Ansaldojuk volt? A net azt írja, hogy a CV 35 erősebb motorú és páncélú. Külsőre annyi különbséget létok csak, hogy a 33-asnak az oldalsó kitekintője csak egy nyílás, míg a 35-ösnek meg van erősítve egy páncéllemezzel. Ezek alapján nem csak egy darab CV 33-as volt, hanem úgy az állomány fele. Most akkor ez hogy is van? | |||||
Csodabogár | Adatlap | 472307 | 2011. december 15. 10:12 | ||
Csodabogár | Adatlap | 472306 | 2011. december 15. 10:09 | ||
8669-es hozzászólásban ott a fénykép a magyar használatban lévő korai Tiger I-ről... | |||||
vincus80 | Adatlap | 472305 | 2011. december 15. 09:53 | ||
Tiszteletem! Ugyan nekem nincs képem magyar Tigrisről, de ezeket a kapott járműveket nem alakították át...tehát a "gyári" késői verzió volt, "gyári" felszereltséggel. Azt, hogy konkrétan melyik páncélosról mi hiányzott (sárvédő, oldalkötény, kipuff. takarólemez) sajnos szintén nem tudom, hátha raknak be képeket. Tehát az építést-átalakítást el lehet kezdeni. Meg kell nézegetni a különbségeket a késői, és a kora között képeken, illetve összeállítási rajzon: www.1999.co.jp/eng/10110732 További jó építgetést, és kellemes napot! Üdv: V | |||||
Számvéber | Adatlap | 472304 | 2011. december 15. 08:11 | ||
Tyimosenko | Adatlap | 472303 | 2011. december 14. 23:49 | ||
Meg lehet a torony jobboldalán is még egy nagy kerek kibúvónyílás. Meg a ködgránátvetők is máshol vannak. | |||||
lacipapa | Adatlap | 472302 | 2011. december 14. 21:17 | ||
Szervusztok! Való ,igaz a készletben a Tunisia 1943 1.KOMPANIE,SPZ.ABT.501 és 2.KOMPANIE ,SPZ.ABT.504-SICILY 1943 kamuflázzsal van. A kipufogó lemezek is valóban szögletesek ,lámpák is úgy ahogy említetted. A sárvédő oldalt,olyan mint amilyenről Csodaqbogár2 kései fényképén van. Olyan képet tudnál feltenni amilyen sárvédőt kellene készíteni,hogy magyar legyen? A kipufogó burkolatát is ,gondolom,meg tudom csinálni lemezből.Persze jó lenne ,ha lenne olyan képanyagom ,amiből ,megközelítően megfelelő gépet készíteni.Kezdő vagyok ezen a területen,nem is tudom,hol keressek anyagot.Mindenképpen magyart szeretnék belőle! Üdv,Laci | |||||
Excessor | Adatlap | 472301 | 2011. december 14. 21:11 | ||
Hello! A táblázat szerint 10 db magyar Tigris volt. Nem 13 db az a valóságban? (A +3 db a Hollósi-Kuthy László szülinapi ajándéka volt állítólag az okoskönyvek szerint.) | |||||
X INKVIZÍTOR X | Adatlap | 472300 | 2011. december 14. 19:00 | ||
bezony, az Italeri korai Tigere az 501. SPzAbt. járművét tartalmazza, a szériaváltozatokhoz képest más sárvédők elöl, lámpák a homlokpáncélon, és szögletes a kipufogók védőlemezei, nem körívesek ( ezek elhagyhatók persze, ezzel is meg is van oldva ez a gond, de a lámpákat át kell rakni a test tetőlemezére, és kicserélni az első sárvédőket ) | |||||
romsitsa | Adatlap | 472299 | 2011. december 14. 16:04 | ||
Szervusz, a korai magyar tigrisek ránézésre 1943 április-május környékén készültek, az italeri makettje viszont sejtésem szerint az Afrikába küldött verziót tartalmazza, ami jóval korábbi és elég sok részletében eltér. Üdv ad | |||||
Csodabogár2 | Adatlap | 472296 | 2011. december 13. 22:56 | ||
Elnar | Adatlap | 472295 | 2011. december 13. 22:39 | ||
Nos, hát ez bizony így van. De bizonyíték erejű, hogy volt magyar használatban (még ha a felvétel után a fritzek vitték is elfelé a tankot) ha csak 10 percig is :D | |||||
atu71 | Adatlap | 472294 | 2011. december 13. 22:17 | ||
Hello! A Magyar Steelben talatam,csak gondoltam hatha jo lehet:-) | |||||
Emerick | Adatlap | 472293 | 2011. december 13. 22:16 | ||
Honvédségi mentőautóból átpakolják a sebesülteket egy Tiger I motorháztetőjére... Logikus. Alig van beállított szellemisége a felvételnek... | |||||
atu71 | Adatlap | 472291 | 2011. december 13. 22:09 | ||
Elnar | Adatlap | 472289 | 2011. december 13. 15:44 | ||
filmhiradok.nava.hu/watch.php 122
i11.servimg.com/u/f11/12/91/48/74/tigre12.jpg 114 És mindenféle szláv kiadványban... | |||||
lacipapa | Adatlap | 472288 | 2011. december 13. 12:38 | ||
Még egy kérdés! Hol lehet ezekről a németek által átadott hk-k ról képeket föllelni ami segítene az építésben? | |||||
lacipapa | Adatlap | 472287 | 2011. december 13. 12:31 | ||
Szia! Nem akarok hüjeséget csinálni,nekem az Italeri, TIGER I aufs.E/H1 készletem van! Ebből szeretnék magyart építeni /nem zimmeritest!/ és ehhez javaslod az ATL-06-os láncot? Elnézést az okvetetlenkedésért,de nem vagyok igazán jártas a témában. köszi,Laci | |||||
Elnar | Adatlap | 472286 | 2011. december 13. 12:20 | ||
ATL-06, a képek alapján ezeken: 214-(Kőszeghy); 114; 122. A 301 és 332 nem megállapítható | |||||
lacipapa | Adatlap | 472285 | 2011. december 13. 11:01 | ||
A dobozon lévő képhez az -early ATL-25 hasonlít,de nem tudom nekünk ilyen volt-e? | |||||
Csodabogár | Adatlap | 472284 | 2011. december 13. 10:58 | ||
Ahogy megnéztem a képeimet, a magyar használatú korain is kései lánctalp volt (legalábbis az egyiken biztos) ATL-06 | |||||
Csodabogár | Adatlap | 472283 | 2011. december 13. 10:57 | ||
Kaptunk korait is meg késeit is. Az ATL-116 a legkorábbi, olyat VALÓSZÍNŰLEG nem kaptunk. | |||||
lacipapa | Adatlap | 472282 | 2011. december 13. 10:49 | ||
Magyart szeretnék belőle,de nem tudom melyik típus volt. A Friul hozott egy újabbat is ATL-116 ? | |||||
Csodabogár | Adatlap | 472281 | 2011. december 13. 10:46 | ||
lacipapa | Adatlap | 472280 | 2011. december 13. 10:26 | ||
Szervusztok! Lehet,hogy már valaki kérdezte,de nem találom. A kérdésem az lenne,hogy TIGER I aufs.E/H1-hez milyen katalógus számú Friul lánc való? köszönöm,Laci | |||||
punyam97 | Adatlap | 472279 | 2011. december 12. 19:32 | ||
ez a lövegcső(modellesmakett.hu/german_75_cm_gun_barrel_w_muzzle_brake_for_panther_a usf_da_and_early_g.html) jó e az Italeri panther A-jahoz(www.tj-models.co.uk/panther-ausfa--italeri-270-135-393-p.asp
)? | |||||
Elnar | Adatlap | 472278 | 2011. december 11. 21:52 | ||
Biztosan 7A-325, nem csak valószínű.:) (kikockáztam, hogy biztos legyen) Ráadásul ugyanabban a felvételben van egy 7A-4.. rendszámú Stalinetz S-2 is | |||||
Emerick | Adatlap | 472277 | 2011. december 11. 21:27 | ||
Sziasztok! Főleg, hogy tábori postával kiküldték a gépkocsizó szeroszlopoknak a fémplatni rendszámokat. ;) I. | |||||
Freddy | Adatlap | 472276 | 2011. december 11. 21:10 | ||
Tárgyaltuk itt korábban, ebben a videóban van: filmhiradok.nava.hu/watch.php Nem látható teljesen jól az egész, de a legvalószínűbben ennek látszik. A jármű eleje nem látszik, de feltételezem, hogy ha a hátuljára volt energia szabvány rendszámtáblát festeni, akkor az elejéről sem hagyták le. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
ekkis segítség :) van a Google keresőjének képkereső opciója, ha oda beírod a számodra éppen aktuális jármű nevét-típusát, nagy valószínűséggel többszáz fotót fog rádborítani,amiből válogathatsz kedvedre - az én fotóim nagy része is került a gépemre.
avagy militaymachine.blogspot.com :):) többszáz letölthető könyv, minden témában.