<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
HUJBI | Adatlap | 476065 | 2009. január 30. 22:30 | ||
Gábor166 | Adatlap | 476064 | 2009. január 30. 22:02 | ||
Azt hiszem az új Achzariton nem 4-es kerék van. Csak gumiperemest láttam rajtuk. Talán Mk. II vagy Mk. III görgők lehetnek. A torziós rudakat is kicserélték. APC Pullmann. :-) | |||||
HUJBI | Adatlap | 476063 | 2009. január 30. 21:26 | ||
a képre írtam poénból. ha ezt építeném meg, akkor nyugodtan árulhatnám. :) | |||||
Gábor166 | Adatlap | 476062 | 2009. január 30. 20:34 | ||
Milyen gyártmányú görgőkről van szó? | |||||
HUJBI | Adatlap | 476060 | 2009. január 30. 16:41 | ||
úgy értem, aki ilyen diorámát csinál, annak nem kell. :) de hát nálam ugye sem Merkava, sem Azcharit nem fog készülni. | |||||
Gábor166 | Adatlap | 476059 | 2009. január 29. 21:39 | ||
Nem kapkodod el? Láttad az Achzarit II görgőit? | |||||
HUJBI | Adatlap | 476058 | 2009. január 29. 20:35 | ||
Merkava 4 görgők eladók. :) | |||||
Sulyid | Adatlap | 476057 | 2009. január 29. 20:31 | ||
Ennek is sok esze van:) | |||||
torpokoska | Adatlap | 476056 | 2009. január 29. 20:25 | ||
csak nektek ötletnek i446.photobucket.com/albums/qq184/abflug_r34/reference%20photos/Mud_Day-Israel-1.jpg | |||||
HUJBI | Adatlap | 476055 | 2009. január 29. 19:39 | ||
kérdés, hogy mivel akarod átalakítani. ha átalakító készletet használsz, akkor amihez elsősorban javasolják. ha magad építed, akkor ebből a szempontból tök mindegy. volt szerencsém az Italeri, Esci, UM, Tamiya és Trumpeter T-55-ösökhöz. egyértelműen a Tamiya a legjobb. méretre nagyjából egyeznek, pontosságban, részletességben viszont vannak különbségek. a Tamiya 10 ezer forint körül kapható, de szerintem megéri. maratásból az Aber a legrészletesebb, de a Part és az Eduard is tökéletes. szemét leszek, de közlöm, hogy van vagy 100 fotóm. :) ja, és készül a saját Enigmám is. | |||||
notarius | Adatlap | 476054 | 2009. január 29. 17:58 | ||
Tulajdonképpen bármelyik, de igazán a Tamiyával érdemes kezdeni valamit, a többi elég gyenge. | |||||
pipi | Adatlap | 476053 | 2009. január 29. 14:14 | ||
Sziasztok! Kicsit off, de bátorkodom feltenni itt is a kérdésem: Véleményetek szerint melyik gyártó T-55-se alkalmas Iraki Enigma átalakításra? Köszi előre is! Üdv | |||||
CrazyCharlie | Adatlap | 476052 | 2009. január 29. 12:49 | ||
Köszi! Az oldalkötényezéshez eddig nem volt szerencsém, és az elülső részt sem láttam ennyire másnak...így már azért erőteljesen meggondolandó a dolog. Hihetetlen, hogy milyen "jó" megfigyelőképességgel vagyok megáldva... :-( | |||||
Grande | Adatlap | 476051 | 2009. január 29. 12:39 | ||
Itt egy Merkava I www.missing-lynx.com/gallery/modern/mimerk.htm és egy Merkava II www.missing-lynx.com/gallery/modern/rpmerk.htm Lehet nézni a különbségeket :) | |||||
CrazyCharlie | Adatlap | 476050 | 2009. január 29. 12:21 | ||
Hááát...egyáltalán nem tűnik egyszerűnek. Ha majd Gábortól megkapom a képeket, akkor meglátom; aztán lehet, hogy inkább a Tamiya I-eséből indulok el :-) | |||||
CrazyCharlie | Adatlap | 476049 | 2009. január 29. 12:19 | ||
Az nagyon jó lenne. Elfogadom az ajánlatod, köszönöm! | |||||
HUJBI | Adatlap | 476047 | 2009. január 28. 22:07 | ||
Mk. 2: toronypáncél mindkét oldalon, új erőátvitel, ködgránátvető, nagyobb kipufogórács, új 60 mm-es gránátvető, újratervezett motorház, lézer detektor a tornyon, új oldalsó kötényzet, áttervezett toronykosár, új felfüggesztés, új futógörgők. hááát...sok sikert. :) | |||||
Gábor166 | Adatlap | 476046 | 2009. január 28. 21:48 | ||
CC: Ha igaz, Hujbinál van egy Mk. I-esem. Talán jövőhéten hozzám jut. Mivel egy Mk. II-most épül, felajánlom, hogy a maketteket egymás mellett lefotózom. Aztán elküldöm az emeil címedre. OK? | |||||
HUJBI | Adatlap | 476045 | 2009. január 28. 21:41 | ||
Mk II-esekről láttam aknataposós képeket. az átalakításról nem merek nyilatkozni. az Mk. 1-est 73-ban kezdték fejleszteni, 78-ban mutatkozott be, 82-ben részt vett a harcokban Libanonban, az itteni tapasztalatok alapján fejlesztették ki és jelent meg 83-ban az Mk. 2-es. az 10 év, nem tudom, mekkorák a külső különbségek. | |||||
CrazyCharlie | Adatlap | 476044 | 2009. január 28. 21:04 | ||
Okés, köszi! | |||||
HUJBI | Adatlap | 476043 | 2009. január 28. 21:01 | ||
ja, csak nem válaszoltak. holnap teszek még egy kétségbeesett kísérletet. | |||||
CrazyCharlie | Adatlap | 476042 | 2009. január 28. 20:55 | ||
Az Academy Merkava II-jét át lehet faragni Merkava I-re? Konkrétan az aknataposós változat beszerzésén gondolkodom, így adódik a kérdés: az I-esek is hordoztak KMT-4-est? HUJBI Utána tudtál kérdezni a Chieftain-nek? | |||||
Gábor166 | Adatlap | 476041 | 2009. január 28. 20:52 | ||
Akkor nem fogom összerakni a Merkava I-et és az Achzaritot. Úgy tűnik, nem "kortársak". | |||||
HUJBI | Adatlap | 476040 | 2009. január 28. 20:45 | ||
1985-ig elhúzódott, de nem találtam infót az Azcharitról. 2006-ban említik először Libanon kapcsán. | |||||
HUJBI | Adatlap | 476039 | 2009. január 28. 20:44 | ||
HUJBI | Adatlap | 476038 | 2009. január 28. 20:38 | ||
vajon honnan jött az ötletem? :) azóta Hummeren is láttam. | |||||
HUJBI | Adatlap | 476037 | 2009. január 28. 20:38 | ||
Magach 3 és 5 1970-es évek (150 darab M48A5) Magach 6 1970-es évek (M60) Magach 6B 1980-as évek (Merkava 1 láncalp) Magach 6B Gal (Hullám) 1990-es évek (célzórendszer) Magach 6B Gal Batash (áttervezett páncél) Magach 7A 80-as évek (6B-vel egyszerre, de Blazer ERA helyett passzív páncél) Magach 7C (áttervezet páncél) | |||||
Gábor166 | Adatlap | 476036 | 2009. január 28. 20:31 | ||
Köszönöm! A toronykosárban figyeltet a hátizsákot? :-) Akkor Achzarit '82 Libanon kizárt? | |||||
HUJBI | Adatlap | 476035 | 2009. január 28. 20:27 | ||
ez a kép megvan.:) Azcharit '80-as évek közepe-vége. Merkava 1 1979. április Merkava 2 1983. Merkava 3 1989. Merkava 4 200. március | |||||
Gábor166 | Adatlap | 476034 | 2009. január 28. 20:25 | ||
HUJBI | Adatlap | 476033 | 2009. január 28. 20:12 | ||
körülnézek a fejemben. :) | |||||
Gábor166 | Adatlap | 476032 | 2009. január 28. 20:11 | ||
Egy helyen a Magach 7D = Magach 8 meghatározást találtam. Úgy tűnik, itt kis anomália mutatkozik. Nem találtam olyan oldalt, ahol azt taglalták volna, hogy milyen tank mettől meddig volt rendszerben. Elsősorban a Merkavákra voltam kíváncsi. Másodsorban az Achzarit rendszerbeállításának dátumára. Van valami infód? | |||||
HUJBI | Adatlap | 476031 | 2009. január 28. 18:31 | ||
olcsóbb. jobb nem biztos nem, az életben nem tudsz olyan minőséget produkálni fröccsöntéssel, mint gyantából. | |||||
HUJBI | Adatlap | 476030 | 2009. január 28. 18:29 | ||
mert a 7-es után fejlesztették ki, de a 6-osból. :) | |||||
Gábor166 | Adatlap | 476029 | 2009. január 28. 13:50 | ||
Ezt lehet, hogy Te érted, de nekem magas. :-) Ezt kifejtenéd jobban? Miért nyolcas a 6B? A Magach, hogy Gal Batash? | |||||
sulyid | Adatlap | 476028 | 2009. január 28. 08:37 | ||
Kár érte ha fröccs öntött lenne az sokall jobb lenne és olcsóbb is lenne. | |||||
HUJBI | Adatlap | 476027 | 2009. január 27. 21:35 | ||
HUJBI | Adatlap | 476026 | 2009. január 27. 21:29 | ||
az APC a csapatszállító az ARV a műszaki-mentő változat. az israeli-weapons, a supervideo és a militaryphotos oldalakon van egy köteg kép. a legújabb változatok már automata géppuskával vannak felszerelve. | |||||
sulyid | Adatlap | 476025 | 2009. január 27. 21:19 | ||
Ez a kép mindent elárul:) | |||||
HUJBI | Adatlap | 476024 | 2009. január 27. 21:13 | ||
HUJBI | Adatlap | 476023 | 2009. január 27. 21:10 | ||
gyakorlatilag mindent. írd be, hogy Namer és guglizd ki. :) | |||||
sulyid | Adatlap | 476022 | 2009. január 27. 13:11 | ||
Mit lehet tudni a merkava műszaki mentő/vontató verziojáról?Tennétek fel róla képeket? | |||||
Gábor166 | Adatlap | 476021 | 2009. január 26. 21:16 | ||
Véletlenül ezt éppen olvastam valahol. Ahogy torpokoska írta ez kapja a legtöbb ütést. Ha túl merev lenne hamar megrepedne, eltörne. Rugalmasnak kell lennie. Motor elöl! | |||||
torpokoska | Adatlap | 476020 | 2009. január 26. 21:07 | ||
vélhetően öntött vas/acél-ból van és súly csökkentés céljából a többi lemez | |||||
HUJBI | Adatlap | 476019 | 2009. január 26. 20:45 | ||
akkor miért ez a lukas? :) | |||||
sulyid | Adatlap | 476018 | 2009. január 26. 19:33 | ||
torpokoska | Adatlap | 476017 | 2009. január 26. 19:32 | ||
azért mert az első görgő nagyobb terhelést kap (több ütés éri, dinamikus terhelésként) mint a többit, ez különösen igaz keményebb, kövesebb talajon ezért erősebbre készítik | |||||
sulyid | Adatlap | 476016 | 2009. január 26. 19:27 | ||
torpokoska | Adatlap | 476015 | 2009. január 25. 21:38 | ||
tessék a talány folytatódik www.dishmodels.com/gshow.htm az oldal alján angol felirat mkIV töltőkezekő buvónyílással | |||||
Grande | Adatlap | 476013 | 2009. január 25. 20:02 | ||
Tényleg mintha ott lenne a búvónyílás és találtam egy képet, amin szintén van ott valami... img.blog.yahoo.co.kr/ybi/1/24/56/shinecommerce/folder/34/img_34_21883_6 de akkor itt miért nincs? Pedig alap MK IV és nem LIC verziók, ahol csak a Legend kitjére hivatkozva tudom azt mondani, hogy van töltőkezelő búvónyílás... img.blog.yahoo.co.kr/ybi/1/24/56/shinecommerce/folder/6/img_6_3652_0 img.blog.yahoo.co.kr/ybi/1/24/56/shinecommerce/folder/6/img_6_19333_9 Lehetséges, hogy a sima MK IV verzión nincs, csak az MK IV LIC verzión töltőkezelő búvónyílás? Ha azt mondják "harcárműre!", akkor a deszantajtón keresztül rohan helyére a pajtás? Egyébként ajánlom ezt az oldalt, vannak remek Merkava fotók :) kr.blog.yahoo.com/shinecommerce/MYBLOG/yblog.html |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
de én nem építek 4-est, különösen nem olyat, ami a képen van és nem árulom a görgőket, főleg nem a Te Azcharit 2-dhöz. :)
én innen nem látom, hogy ezen mi van.