<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
MrChef | Adatlap | 477137 | 2009. augusztus 29. 11:54 | ||
HUJBI | Adatlap | 477125 | 2009. augusztus 29. 10:58 | ||
nem kell ehhez gyereknek lenni, anno a kollégiumi szobatársam barátnője is simán megcsinálta az első igazán jól sikerült M-113-asommal. azt hitte, gurul. ja, én be-. | |||||
Amon | Adatlap | 477124 | 2009. augusztus 26. 20:59 | ||
Ez is igaz. De álltalában célra vezető. Gyerek mellett nehéz is makettezni. De ha nekedis járni fog akkor lesz ám brrr a szőnyegen a tankal. De én ezt megoldottam | |||||
HUJBI | Adatlap | 477123 | 2009. augusztus 26. 20:49 | ||
notarius | Adatlap | 477122 | 2009. augusztus 26. 20:43 | ||
notarius | Adatlap | 477121 | 2009. augusztus 26. 20:43 | ||
Kösz. Ez egy nagyon találó indoklás, de nem mindig jön be. :) | |||||
MrChef | Adatlap | 477120 | 2009. augusztus 26. 20:29 | ||
Hoppá, milyen király (amúgy cseh) honlapot találtam! www.blueair.cz/ | |||||
HUJBI | Adatlap | 477119 | 2009. augusztus 25. 20:52 | ||
mi az a sok csík, nem volt marlboros matricád? | |||||
Amon | Adatlap | 477118 | 2009. augusztus 25. 20:49 | ||
Nekem beletörődőtt anno. Mondtam neki mehetek kocsmába. Végeredmény végülis csöndvan itthon is vagy. De ne mnde nap. Notarius! Szép lett! grat | |||||
notarius | Adatlap | 477117 | 2009. augusztus 25. 20:34 | ||
Kösz. :) Hát nem volt egyszerű az escihez tervezett cucc összefaragása az Eduard IIIC-hez, amihez még toldani is kellett. A kamó freehand. | |||||
csabbee | Adatlap | 477116 | 2009. augusztus 25. 18:49 | ||
Gratuláció! Nagyon pöpec lett,gondolom nem adta egykönnyen magát.A kamó freehand,vagy Tack-kos? Üdv:Csabi. | |||||
MrChef | Adatlap | 477115 | 2009. augusztus 25. 13:07 | ||
Házas még nem vagyok, de bnőm van.:-) A makettezés általában (rossz esetben) mindig ütközőpont, mintha az ember kupiba járna a rosszarcú haverjaival...pedig nem is, legalább ezt értékeljék a nők. Naja, én sem vagyok ott minden versenyen. Ha rá is érnék mindre, akkor meg túl sok pénz menne el összesen. Na, akkor megnézem a Friul választékát.:-) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 477114 | 2009. augusztus 25. 12:04 | ||
Tényleg szép volt az a F-16i, csak a festése nem volt jó. A zöld, megint a zöld volt elszúrva... | |||||
notarius | Adatlap | 477113 | 2009. augusztus 25. 11:49 | ||
Két okból: egyrészt nem volt kézs, másrészt meg a házas embernek be kell osztani a programokat. Prága jobbnak tűnik, mint ZEG. A Centurionomra én Friult vettem. Nem eladó. :) | |||||
MrChef | Adatlap | 477112 | 2009. augusztus 25. 11:28 | ||
Embeeer! Miért nem hoztad a zalaegerszegi versenyre? Odavágtad volna a többi repülőt! volt egy szép F-16i is. A tiéd baromi jól néz ki! van vkinek ötlete (esetleg eladó) szemenkénti lánctalpra 1967-es IDF Centurion tankhoz? Az AFV Club kitemhez kellene, mert ugyan a makett gyönyörű, és minden kiegészítőt adtak hozzá, de pofátlanul ronda gumi lánctalp jár hozzá... | |||||
notarius | Adatlap | 477111 | 2009. augusztus 25. 11:00 | ||
Kösz. :) Ha nagyítod a képeket, akkor látható. A első rétege olyan lett, mintha sztatikus töltést kapott volna a makett egyes felületeken. Kicsit javított rajta a többi réteg, de rücskös. | |||||
Ákos | Adatlap | 477110 | 2009. augusztus 25. 10:52 | ||
A hibáitól függetlenül nagyon szép lett! De lehet, hogy a hibákat csak te látod... | |||||
notarius | Adatlap | 477109 | 2009. augusztus 25. 10:19 | ||
A hibái miatt. | |||||
HUJBI | Adatlap | 477108 | 2009. augusztus 25. 10:16 | ||
miért csak otthonra? | |||||
notarius | Adatlap | 477107 | 2009. augusztus 24. 19:46 | ||
HUJBI | Adatlap | 477106 | 2009. augusztus 24. 17:06 | ||
arról vagyok híres. :) | |||||
notarius | Adatlap | 477105 | 2009. augusztus 23. 20:33 | ||
HUJBI | Adatlap | 477104 | 2009. augusztus 23. 20:11 | ||
majd megoldom valahogy...:( | |||||
notarius | Adatlap | 477103 | 2009. augusztus 20. 23:37 | ||
Nincs benne. | |||||
HUJBI | Adatlap | 477102 | 2009. augusztus 20. 21:33 | ||
az vajon benne van a dobozban? ellenkező esetben be kell áldoznom az RF-4-esemet. | |||||
notarius | Adatlap | 477101 | 2009. augusztus 20. 12:21 | ||
Úgy tudom fegyverzet csak minimálisra korlátozódott (infra légiharc rakéták). A szárny az RF orrsegédszárny nélküli vékony szárnya a nagyobb sebesség miatt. Egyébként a saját használt E-k lettek átszabva eredetileg is. | |||||
HUJBI | Adatlap | 477100 | 2009. augusztus 20. 12:05 | ||
köszi, megnéztem. F-4E-ből lesz, ami remélem, már úton van. kíváncsi lennék a cockpit-ra is. van róla infód, hogy a kamera beépítésével változott-e a fegyverzet és a képességek, mert az átépítő csak néhány dolgot ad pluszba? | |||||
notarius | Adatlap | 477099 | 2009. augusztus 19. 17:13 | ||
Küldtem mailben. A papírosakat jövő héten rábízom a T-nőre. :) | |||||
notarius | Adatlap | 477098 | 2009. augusztus 19. 17:05 | ||
Ha nem, hát nem. :) | |||||
HUJBI | Adatlap | 477097 | 2009. augusztus 19. 14:53 | ||
nem. szerinted? ) már megrendeltem hozzá a Hasegawát. | |||||
notarius | Adatlap | 477096 | 2009. augusztus 18. 21:13 | ||
HUJBI | Adatlap | 477095 | 2009. augusztus 18. 21:00 | ||
nekem a Cutting Edge Phantomhoz volt, de kétszer akkora, mint az Eduard. viszont héber betűkészlettel le lehetne gyárta(t)ni. | |||||
csabbee | Adatlap | 477094 | 2009. augusztus 18. 19:04 | ||
Tényleg,48-as héber szalagokat gyárt valaki?A következő F-16C-t amit tervbe vettem jó lenne olyanokkal feldíszíteni. | |||||
HUJBI | Adatlap | 477093 | 2009. augusztus 18. 17:43 | ||
ho-ho-ho...amúgy szerintem túl nagyok. le kéne kicsinyíteni az Eduard méretére, az talán valamivel közelebb áll a valósághoz. | |||||
notarius | Adatlap | 477092 | 2009. augusztus 18. 14:20 | ||
Van egy csomó képem. :) Sőt nyomtatott verzió is. Héber stencilekért cserébe. :) | |||||
HUJBI | Adatlap | 477091 | 2009. augusztus 18. 12:47 | ||
mekkorát fogtok nézni, amikor előrukkolok a héber RBF zászlóimmal. majd egyszer. :) a Peace Jack Phantom projekt rövidesen indul. akinek van infója róla, az ne fogja vissza magát, én egy képet találtam összesen (Orange Tail). | |||||
ltom74 | Adatlap | 477090 | 2009. augusztus 18. 10:54 | ||
Hat eleg jo lett, gratula! | |||||
borisz | Adatlap | 477089 | 2009. augusztus 17. 21:47 | ||
Látványos, bizony. Én csak arra voltam kíváncsi, hogy valóságos-e. A géped már láttam:) | |||||
csabbee | Adatlap | 477088 | 2009. augusztus 17. 18:42 | ||
Szia Borisz! Én is építettem "felcetlizve" egy F-16I-t,itt van fenn a Makettek rovatba,megnézheted(ez itt nem a reklám helye...). Elsősorban azért szalagoztam fel mert rohadt jól mutat. Üdv. | |||||
ltom74 | Adatlap | 477087 | 2009. augusztus 17. 17:15 | ||
bocsi ezeket mindig keverem :-O | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 477086 | 2009. augusztus 17. 17:07 | ||
ltom74 Úgy néz ki igazságod vagyon, de a csűrő angolul "aileron", a "flaps" az a fékszárnyakat (ívelőlapokat) jelenti. Üdv R. | |||||
ltom74 | Adatlap | 477085 | 2009. augusztus 17. 16:36 | ||
Csak igy jo az F-15-osnel az osszes alvaltozatanal is, nem csak az E stb-nel. Ha nincs hidraulika nyomas igy allnak a csurok(flaps). Ha jar a hajtomu akkor a szivocsatornak lefele neznek. Itt lehet nezegetni www.airliners.net/search/photo.search | |||||
borisz | Adatlap | 477084 | 2009. augusztus 17. 16:15 | ||
Világos már. Ákos, akkor a sok cetlivel élethű a fegyverzés, na értem:) A szétbontással én is így vagyok, építene inkább kettőt, ami kevéssé van megbontva. Vaagy... ha szerelük izzadnak felette akkor rendben, bár megint kétséges, hogy egyszerre bányásszák-e szét a gépet. | |||||
salou | Adatlap | 477083 | 2009. augusztus 17. 13:53 | ||
Így van, esetenként a szó szoros értelmében a felszállás előtt, kigurulás után járó hajtóművek mellett veszik ki a safety pin-eket. | |||||
Ákos | Adatlap | 477082 | 2009. augusztus 17. 13:22 | ||
borisz! A gép állhat készültségben is felfegyverezve a betonon (Izraelben elég sokszor előfordulhat, tekintve az állapotokat), de ebben az esetben a biztonsági "tüskék" (legtöbb esetben rajt a remove before flight zászlóval) a fegyverekben maradnak, csak felszállás előtt szedik ki. Ha valaki így csinálja, az a valósághű. MrChef! A cél nélküli szétbontásnak én sem látom az értelmét, ilyen makettnél általában fotóról dolgozom. | |||||
MrChef | Adatlap | 477081 | 2009. augusztus 17. 10:33 | ||
Van igazság abban, amit mondasz. Nekem a direkt a mahettversenyre szénné nyitogatott repülőktől van herótom, amelyeknek közük nincs a valósághoz, de a készítője meg akarja mutatni, mekkora májer volt az 50ezer Ft-nyi kiegészítők megvásárlásával... | |||||
borisz | Adatlap | 477080 | 2009. augusztus 17. 09:56 | ||
Jólvan, meggyőztetek. Tehát elképzelhető, hogy éppen ott áll a repülő karácsonyfa a betonon, godolom, akármelyik másik légierőnél is(már ahol van mit fellógatni, ugye...) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 477079 | 2009. augusztus 17. 04:48 | ||
Lehet, hogy bevetésre vár és a műszakiak addig a többi gépet pakolják. :) Mindenesetre engem a függesztményeknél sokkal jobban zavar az F-16-os hibás kamója. A zöldet nem találta el a makett építője. :) | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 477078 | 2009. augusztus 16. 23:27 | ||
Hali A kezdeti F-15 változatoknál még hiba a két lefelé lógó csűrőlap, de az E vált. Strike Eagle és származékainál /izraeli I és szingapúri S/ már új fedélzeti rendszerek vannak, igy itt már nem hiba a földön álló gépen lefelé lógó mindkét csűrő. Diorámában viszont ha láthatóan "működik" a hajtómű /tehát van hidraulika-nyomás a rendszerben/, a csűrőknek vagy semlegesben kell állni, vagy ha a pilcsi éppen kitériti a botot oldalra, akkor egyik fel, másik le. Üdv R. | |||||
doky3 | Adatlap | 477076 | 2009. augusztus 16. 23:23 | ||
A kép alapján elhiszem. Sajna nem találom ahol erről volt szó, pedig még a készítője a kitikák után meg is jegyezte hogy három hónap munkája van benne. Na mindegy, ettől még nyugodtan alszom:)) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Próbakép(p)
El-Al