/ Fórumok /

Izraeli véderő (IDF) és légierő (IAF) makettek

Sziasztok! Azért nyitottam ezt a topikot, mert a téma makettezői eléggé szét vannak forgácsolva, és jó lenne, ha végre egy topikba gyűjtenénk a kapcsolódó anyagokat, fotókat.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208.
Narn 477387 2009. szeptember 25. 13:23
Válasz erre
Én is a klasszikus F-16-ot kedvelem. Az izraeliekel (F-16-osok :) ) az a baj, hogy csomó minden felkerült és már inkább doboz formája van ...
Azonkívül jobban hajlok csak a dobozból építés mellet, ennél a gépnél, mert ha megveszem amit ajánlottál, akkor meg vonzza magával a többi sok kis kiegészítőt is.
Megvárjuk Notarius mestert, aztán meglátom.
HUJBI 477386 2009. szeptember 25. 13:09
Válasz erre
megnéztem, F-16A-hoz ajánlja a matricát, ami szerintem annyit tesz, hogy a kabintető alá majd két sorozat stencil kell.

azt kell megnézni, hogy ez a gép milyen hajtóművel és beömlőnyílással (kicsi vagy nagy) repült és hogy az van-e a revell dobozában. nekem elsőre úgy tűnik, hogy nem kell átépítést eszközölnöd.

persze majd egy kis Eduard nem árt meg neki.

ha nem ragaszkodsz ehhez a géphez és nem érintett annyira a válság, vagyis többet tudsz rákölteni, akkor IsraDecal vagy WolfPack átalakító és IsraDecal matrica és lesz egy szép Sufa-d.

hozzáteszem, nekem a korai klasszikus darabok jobban tetszenek, így támogatlak az elképzelésedben.
HUJBI 477385 2009. szeptember 25. 12:53
Válasz erre
notarius hol vagy? gyere és lőjj le, hogy mi van a Netzekkel? :)
HUJBI 477384 2009. szeptember 25. 12:45
Válasz erre
na most jól meglepődtem.

matrica és átalakító F-16 A-hoz /Barak/, C-hez és D-hez van /Sufa/, a B-t még csak meg sem említik. az IsraDecal a B-hez hozta ki az F-16I Sufa átalakítót, pedig az Block 50-es D.

kutakodom, kutakodom...
Narn 477383 2009. szeptember 25. 12:37
Válasz erre
Én konkrétan ezt szeretném. Számomra ugyanúgy néz ki, mint a sima B verzió.

cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/4/1/4/0774414.jpg
farm4.static.flickr.com/3067/3065590852_42f84e4925.jpg
HUJBI 477382 2009. szeptember 25. 12:33
Válasz erre
van 32-es, 48-as és 72-es is.

a 72-eshez van IsraDecal matrica és átalakító is, de ez már az illeszkedő póttartályos változat, Narn barátunkat pedig nem akarom lebeszélni az általa már kinézett matricákról, így most annak nézek utána, hogy a Revell készlethez kell-e még valami.
Gábor166 477381 2009. szeptember 25. 12:29
Válasz erre
HUJBI 477380 2009. szeptember 25. 12:25
Válasz erre
általában a matricák mellé kapsz többletinformációt is, hogy melyik gyártó melyik készletéhez ajánlják, milyen feljavítókat, átalakítókat kell esetleg beszerezni hozzá vagy mik azok, amiket házilag is meg lehet csinálni.

az IsraDecal F-16I Sufa átalakítójához pl. kifejezetten a Revell F-16B-t ajánlják.
Gábor166 477379 2009. szeptember 25. 12:21
Válasz erre
Narn:
Ha Notarius kollégánk benéz, akkor talán tud segíteni.
Véleményem szerint ne a matrica felől közelítsd meg a dolgot. Nézz utána, hogy F-16B-k milyen jelzésekkel léteztek (vagy miről találsz valamit), és utána nézd meg, hogy van-e olyan matrica. F-16D-k is rendszerben vannak, tehát még arra is figyelned kell, hogy valóban "B" legyen a képen. :-)
Narn 477378 2009. szeptember 25. 11:48
Válasz erre
Hello!
Van egy 1/72-es Revell F-16B-m és arra gondoltam, hogy egy IAF verziót készítenék belőle. Dobozból építve megoldható vagy elég nagy különbség van közöttük ?
Két matrica is van, amit kinéztem, de nem tudom, hogy melyik lenne jó ...

www.modelsforsale.com/catalog/product_info.php
www.modelsforsale.com/catalog/product_info.php
HUJBI 477377 2009. szeptember 25. 11:32
Válasz erre
rájuk biza. az M113 workshop sem lehet rossz.

ehhez hasonlót mondjuk az AEF csinál ugyan, de az mintha nem teljesen ugyanez lenne és biztos vagyok benne, hogy a minősége sem az igazi.
Grande 477376 2009. szeptember 25. 11:29
Válasz erre
MR Modellbau konverziós kittre gondolsz?

www.mrmodellbau.com/_shop/product_info.php

Rajtuk kívül nem találtam más gyártót...
HUJBI 477375 2009. szeptember 25. 11:23
Válasz erre
M60A3-hoz ajánlják az átalakítót. mástól még nem láttam, igazából képeket se nagyon találtam az igaziról.

ennek az lehet az oka, hogyha jól tudom, ez a változat exportra készült, egyfajta feljavító csomagnak, de nincs információm vásárlókról (lásd még román Mig-21, görög Hummer stb.). jó alapul szolgált viszont a Magach 7 és Merkava fejlesztésekhez.
Gábor166 477374 2009. szeptember 25. 11:17
Válasz erre
A megjegyzésben foglaltakra én is így emléxem.
Miből lehet Sabra1-et csinálni? M-48 Pattonnak nézem, de bizonytalan vagyok.
HUJBI 477373 2009. szeptember 25. 10:45
Válasz erre
JETfly:
Lezuhant az izraeli légierő egyik F-16A repülőgépe a Hebrontól délre lévő hegyekben. A katasztrófában a pilóta is odaveszett, aki a 2003-as űrsikló katasztrófában elhunyt Ilan Ramonnak volt a fia.

A mindössze 20 éves Assaf Ramon hadnagy a kiképzése utáni 47. felszállása során kiképzési feladatot hajtott végre. A zsidó állam légierejében a hír nagy megütközést keltett, hiszen mégiscsak az ország első űrhajósának fiáról van szó.

A roncsok nagy területen szóródtak szét P´nei Chever település közelében. Szemtanúk elmondása szerint a pilóta megpróbált katapultálni, de sajnos nem járt sikerrel. A baleset körülményeinek tisztázásáig az izraeli légierő felfüggesztette az F-16-osokkal folyó próbarepüléseket.

megj.: ha jól tudom, Ila Ramon részt vett az iraki atomlétesítmények elleni akcióban, mint F-16-os pilóta.
HUJBI 477372 2009. szeptember 24. 19:45
Válasz erre
sabra-1
sabra-1

Sabra...erőteljesen gondolkozom.
HUJBI 477371 2009. szeptember 22. 14:16
Válasz erre
vajon miért nem a Legend toronykosarat használta fel? :)

én is így csináltam a kötényzetet, szétvágtam és az egyik panelt ráragasztottam a Blast-féle (izraeli tank és PSZH kiegészítők) tartóra, aminek a másik felét üresen hagytam.
Grande 477370 2009. szeptember 22. 14:08
Válasz erre
Adam OBrien - Magach 6b Gal Batash. Hmmm.. gyönyörü lesz!

www.migproductionsforums.com/phpBB3/viewtopic.php
HUJBI 477369 2009. szeptember 22. 14:03
Válasz erre
még jó, hogy lehet kapni vízibivalyt. :)

a harckocsizókat már én is néztem, csak nem tudtam, melyik cég.
Grande 477368 2009. szeptember 22. 13:58
Válasz erre
Pár Merkavás dolok a hardcorps models nevü cégtöl. 100 dolláros Merkava 4 lánctalp... pfff...

hardcorpsmodels.com/shop/index.php
HUJBI 477367 2009. szeptember 22. 13:40
Válasz erre
2383-as hozzászólás első kép. olyat akarok.

azt, hogy fordítva van, még elhiszem, de akkor gondolom mindegyik. a pótkeréken van egy összehajtogatott valami, az még tetszik is.
Gábor166 477366 2009. szeptember 22. 13:33
Válasz erre
Mint tudod, teherautót építek. Az iraki képek között nem kevésen egy-egy kerék ott is fordítva volt feltéve. Gondolom a pótkerék pont nem stimmelt.
Fehér felni? Jól értettem?
HUJBI 477365 2009. szeptember 22. 12:35
Válasz erre
a toronykosárra ráléptem, de azt vagy ezren gyártják hozzá.

szerintem rárakom és majd ott fog állni egy katona előtte. láttam már képet, amin menetiránnyal ellentétesen volt feltéve a "rece", de akkor mindegyik, különben körbe-körbe menne, ha csak féloldalasan egyezne. :) most már mindegyik Hummeren van kerék és mindegyik más színű lesz (olivazöld, khaki drab, fekete és fehér) a felni a változatosság kedvéért.
Gábor166 477364 2009. szeptember 22. 11:35
Válasz erre
Tudsz egy fél 8 kerekű Hummert építeni. :-)
Ha a Merk III egyszer előkerül, és én még nem szereztem be egyet (ami igen valószínű) Te pedig nem kapsz kedvet hozzá, majd beszéljünk róla.
HUJBI 477363 2009. szeptember 22. 10:14
Válasz erre
biztos. a test és a torony össze van összerakva, de csak a főbb alkatrészek. meg aztán azt sem tudom, hol van.

jól jártam a ProArt kerekekkel, mindegyik jobbos. :)
Gábor166 477362 2009. szeptember 22. 08:51
Válasz erre
Attól függ mennyire van megkezdve.
Ha már csak a torony géppuska hiányzik, akkor kevéssé érdekel.
Ha tudsz küldj egy képet a mailemre. (Nem sürgős)
Biztos, hogy nem akarod befejezni?
HUJBI 477361 2009. szeptember 21. 21:04
Válasz erre
van az is, de megkezdett. mondjuk ha valakit nem zavar, akkor viheti.
Gábor166 477360 2009. szeptember 21. 20:44
Válasz erre
Hogy miért nem III-asod van? :-)
Ma és holnap makettek pihennek. :-(
HUJBI 477359 2009. szeptember 21. 20:12
Válasz erre
és továbbra is van egy bontatlan Merkava Mk II-esem.
HUJBI 477358 2009. szeptember 21. 18:47
Válasz erre
nekem van egy felesleges Bradley lánctalp, de jó az MLRS-hez is, amiből akár IDF-eset is lehet csinálni.
Jakesz 477357 2009. szeptember 21. 16:57
Válasz erre
Üdv Grande!
Én is most akarom megvenni a fém lánctalpat a Merkava 4-hez,úgyhogy nekem rengeteget segítettél ezekkel a képekkel.Könnyű volt vele dolgozni,mert nekem a T-72-es Friul lánctalppal nem volt gondom,de a Warriorra is vettem láncot,de ott már sok bosszankodás volt.
pipi 477356 2009. szeptember 21. 10:20
Válasz erre
Nézz szét itt - ha még nem ismered.
www.perthmilitarymodelling.com/reviews/vehicles/misc/hmmwv_wheels.htm
Barátunkhoz lejutott már a "szeretetcsomagod"?
HUJBI 477355 2009. szeptember 21. 10:05
Válasz erre
a két méretet én is ismerem, de ez négy. :) amúgy egymagában mindegyik szép. kérdés, miből gondolja egy gyártó, hogy élethűbb lesz a gumija, ha nem hagyja üresen, hanem kamumárkát tesz rá vagy pontokat.

van vagy négy gyártótól FN Mag-on, köszönőviszonyban sincsenek egymással. az egy centi hosszkülönbség a minimum.

a legjobban ez a Mini gyűjteményemen látszik. van kb. 40 darab, a méretarány talán három-négyféle, de nincs két egyforma nagyságú, csak egy gyártón belül.
Gábor166 477354 2009. szeptember 21. 09:45
Válasz erre
Nem vagyok Hummer szakértő, de én eddig az eredetin két gumiméretet tünt fel.
A régieken egy kisebb, keskenyebb az újakon meg egy nagyobb. Persze ettől még lehet.
A műgyanta géppuskákkal jártam így. Azonos típus különböző gyártóktól és közel 1 cm hossz különbség.
HUJBI 477353 2009. szeptember 21. 08:59
Válasz erre
szerintem elraboltak néhány svéd mérnököt. :)

most már mind a négy Hummerre van kerekem és mindegyik más gyártótól. nincs kettő egyforma átmérőjű és vastagságú. :)
Gábor166 477352 2009. szeptember 21. 07:58
Válasz erre
Sok más harcjárművet is mindennek lehet nevezni, csak szépnek nem.
Nekem például bejön a 4-es. Igaz, sokmindenre hasonlít, csak tankra nem. :-)
HUJBI 477351 2009. szeptember 21. 07:44
Válasz erre
a Merkava 4 a szemenkénti lánctalptól se lesz szebb. :) építsetek Namert.
Grande 477350 2009. szeptember 20. 20:31
Válasz erre
Pedig drága. 27 Euro a Friulmodell honlapján...
MrChef 477349 2009. szeptember 20. 20:09
Válasz erre
Ezt hogyér' adják? Mert vmelyik honlapon SOKezer Ft-ért árultak Friult; remélem, tényleg nem ilyen drasztikusan emeltek árat.
HUJBI 477348 2009. szeptember 20. 13:18
Válasz erre
hummer_29
hummer_29
tn_800x600_114429_04868_HUMVEE_iyraeli_talakts_4
tn_800x600_114429_04868_HUMVEE_iyraeli_talakts_4
tn_800x600_114429_04965_HUMVEE_iyraeli_talakts_13
tn_800x600_114429_04965_HUMVEE_iyraeli_talakts_13
tn_800x600_114416_76498_HUMVEEIzraeli_atalakitas
tn_800x600_114416_76498_HUMVEEIzraeli_atalakitas

küldöm mindenkinek, aki szereti.
sulyid 477347 2009. szeptember 20. 12:48
Válasz erre
HUJBI 477346 2009. szeptember 20. 12:47
Válasz erre
mai gyerek, mindent elhisz, amit a neten olvas. :)
sulyid 477345 2009. szeptember 20. 12:35
Válasz erre
Ezt írják a wikipédián:
Centurion AVRE 165
Combat Engineer Version armed with 165 mm gun
HUJBI 477344 2009. szeptember 20. 12:14
Válasz erre
akkor van rá némi esély, hogy tényleg az.
sulyid 477343 2009. szeptember 20. 12:01
Válasz erre
Az angol wikipédia szerint ez 1 páncélozott műszaki mentő 165 mm löveggel.
HUJBI 477342 2009. szeptember 20. 11:46
Válasz erre
még a végén beleszeretek, annyit mutogatjátok. :)
HUJBI 477341 2009. szeptember 20. 11:45
Válasz erre
ez egy tolólapos, reaktív páncélos késői változat lehet, vagy angol, vagy ausztrál, majd a nálam okosabbak megmondják.
Grande 477340 2009. szeptember 20. 11:43
Válasz erre
2rpv5oi
2rpv5oi
2wp6ul0
2wp6ul0
2zitt74
2zitt74
2075eso
2075eso
fz9j7o
fz9j7o
23wntbp
23wntbp
28lh0z
28lh0z
m96fpk
m96fpk
wmfn6q
wmfn6q

Képek a Friulmodell új, Merkava MK. IV fém meghajtókerék és szemenkénti lánctalp szettjéről. Nem akartam armorama linket rakni, úgysem működik itt...
sulyid 477339 2009. szeptember 20. 11:34
Válasz erre
800px-Centurion-Bridgelayer-latrun-1
800px-Centurion-Bridgelayer-latrun-1
800px-Centurion-Bridgelayer-latrun-1
800px-Centurion-Bridgelayer-latrun-1
800px-PumaAPC01
800px-PumaAPC01

Ez melyen fajta centurion akarna lenni?Rendszerben volt az izraeli haderőben?Találtam képet a hídvetőről is.Az egyik kedvenc izraeli járművem a Puma.
HUJBI 477338 2009. szeptember 20. 11:14
Válasz erre
szívesen. találtam izraeli műszaki mentőt és létezett hídvető változat is.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208.