<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
JazzZ | Adatlap | 484763 | 2008. január 26. 10:56 | ||
GUGGEE köszi a 187es képeket, tényleg elég "fura" makett..Azon gondolkozok, hogy a Tamiya 188asát hogy lehet átalakítani.. | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 484762 | 2008. január 25. 22:42 | ||
Most csinálgatom a Renault Re 30B Turbo motorját,3x3cm a mérete,és már lassan agybajt kapok,ugyanis 27db-ból kell összerakni,ráadásul kék+aluminium a blokk színe,a szíjak azok feketék,a szíjtárcsák meg szürkék,a kipufogó csővek króm,a gyújtás elosztó piros,a gyújtás kábel sárga...Szóval van dolgom rendesen. | |||||
kbx | Adatlap | 484761 | 2008. január 25. 18:22 | ||
Tameo szegecseket akarok venni, nem készletet... Mediamixen van Tameo, csak nincs neki most szegecsük... de azért köszi! | |||||
GUGEE | Adatlap | 484760 | 2008. január 25. 18:16 | ||
Bocsi kbx-nek irtam | |||||
GUGEE | Adatlap | 484759 | 2008. január 25. 18:15 | ||
GUGEE | Adatlap | 484758 | 2008. január 25. 18:14 | ||
Köszi,innen már menni fog remélem a dolog.Most már csak egy 641-est kell keressek és készen leszek a dologgal. G | |||||
kbx | Adatlap | 484757 | 2008. január 25. 18:12 | ||
Srácok! Ti bitosan tudjátok, hogy Tameo kits cuccokat honnan lehet rendelni... Próbáltam a gyártó honlapját, de nem árulnak, csak viszonteladóknak! | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 484756 | 2008. január 25. 18:08 | ||
akarom mondani,a ferrari 100.dik győzelme amit Prost szerzett... | |||||
GUGEE | Adatlap | 484755 | 2008. január 25. 17:44 | ||
Nincsen véletlenül valami magyar oldal(lehet külfüldi is) ahol f1-es tech. dolgoknak utánna lehet olvasni??? Gondolok tengelytáv,kerékméret! g | |||||
GUGEE | Adatlap | 484754 | 2008. január 25. 17:37 | ||
Köszi!!! | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 484753 | 2008. január 25. 17:35 | ||
Prost 100. gyözelme 641/2 | |||||
GUGEE | Adatlap | 484752 | 2008. január 25. 14:49 | ||
Sziasztok!! Köszi az infot!!Sikerült teljesen összezavarnotok. Tehát:Nekem 2db 640-es ferrarim van.A korai és késöi verzió.A korainak még a pilota felett kilátszik a bukókeret és a padlólemeznél négyzet alakú a hűtőnyílás.(protar 1:24)A másiknál már magasított a légbeömlő ,de még mindig négyzet alakú oldalt a nyilás.(hasegawa 640 1:24) A következő a sorban Prost 100. gyözelme(protar 641 1:24).Na ez a 641 vagy a 641/2-es volt??? A 642-es tiszta sor.(hasegawa 642 collectors'Hi-grade Series) A 643 ROSSO japán GP 1:24. Abban nem vagyok 100%,hogy a Revell-nek a 641-ese az melyik verzio??? G | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 484751 | 2008. január 25. 13:52 | ||
1 darabig úgy volt,hogy Senna nem indulhat 90-ben,de a végén bocsánatot kért az FIA-tól igy indulhatott,és a Mclaren fizetette a 100 ezer dolláros büntetést... | |||||
Kferro | Adatlap | 484750 | 2008. január 25. 12:41 | ||
Igaz, ez még csak a 0.9 b verzió. | |||||
Kferro | Adatlap | 484749 | 2008. január 25. 12:41 | ||
Igen, botrány lett belőle. Emlékszem egy videóra, amin Sennát mutatták, mikor a pilóták megbeszélték az esetet. Hát nem igazán értett egyet velük. De ha jól emlékszem, az FIA döntésével sem. | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 484748 | 2008. január 25. 12:17 | ||
az a progi,még nem végleges,lesznek még javitások benne... | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 484747 | 2008. január 25. 12:16 | ||
mekkorra nagy botrány lett az ütközésböl... | |||||
trombi0001 | Adatlap | 484746 | 2008. január 25. 12:14 | ||
'88-ban egyértelműen a McLaren volt a leggyorsabb. Végsebességben is (Honda turbó), meg köridőben is. | |||||
Kferro | Adatlap | 484745 | 2008. január 25. 12:10 | ||
Igen, erre emlékszem. Egyébként mondták már neked, hogy olyan vagy mint egy két lábon járó lexikon? :) Viszont ha Mclaren volt a gyorsabb, akkor nem értem, hogy a progiban miért a Ferrari az? Lehet, hogy egy Ferrari fan készítette a modot? :) | |||||
Szamuráj | Adatlap | 484744 | 2008. január 25. 12:06 | ||
Szia! 1988-ban a McLaren volt a legerősebb csapat, olyannyira, hogy egy verseny kivételével az összeset ők nyerték meg, Senna-Prost váltakozva, fej-fej mellett haladva.Külön érdekesség volt a 88-as portugál nagydíj, amikor Senna a célegyenesben majdnem leszorította Prostot. A verseny után Prost közölte Sennával: ha ennyire akarod a bajnokságot, nyerd meg, de jövőre nem leszek engedékeny: következménye 1989 Suzuka, amikor a sikán előtt összeakadtak. :))) Bocsi, de nem hagyhattam ki! :)) Szami | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 484743 | 2008. január 25. 12:03 | ||
Mclaren volt a legjobb... | |||||
Kferro | Adatlap | 484742 | 2008. január 25. 11:58 | ||
Kicsit Off. Tegnap kipróbáltam az rFactor alá készült '88-as F1 modot. Nagyon jó érzés, hogy Senna, Mansell, Patrese, s a többi versenyző autójába be lehet ülni, hiszen gyerekként ezidőtájt kezdtem nézni az F1-et. Viszont létezik, hogy 1988-ban a Ferrari volt a legerősebb? Én úgy emlékeztem, hogy a Mclaren volt a leggyorsabb, ám tegnap közel egy másodperccel tudtam jobb időt futni a Ferrarival, mint a Mclarennel. | |||||
JazzZ | Adatlap | 484741 | 2008. január 25. 11:49 | ||
trombi0001 | Adatlap | 484740 | 2008. január 25. 11:44 | ||
You got it! :-) | |||||
JazzZ | Adatlap | 484739 | 2008. január 25. 11:43 | ||
tehetek, de béna lett.. | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 484738 | 2008. január 25. 11:41 | ||
ilyen volt a 640-es az első versenyeken,aztán ilyen lett... | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 484737 | 2008. január 25. 11:35 | ||
azt nem tudom,gondolom valami kártéritést kapott... | |||||
trombi0001 | Adatlap | 484736 | 2008. január 25. 11:17 | ||
Ferrari 640 = F1-89 Valóban ebben volt először félautomata váltó. 1989-ben az első versenytől mentek vele, '80 óta az első szívó Ferrari volt. Az első versenyt megnyerte (Mansell), aztán sorozatos műszaki hibák. Rájöttek, hogy a légnyílások túl kicsik és nem jó helyen vannak (a pilóta feje mellett kétoldalt). Áttervezték, feltették a pilóta feje fölé, innentől 641. 1990-et a 641-gyel kezdték, Imolától kezdve jött 641/2. Ez nem sokban különbözött a 641-től, a hűtődobozok elején legömbölyítették azt a részt, ahol a kasztnival találkozik és szélesebb lett az airbox a versenyző sisakja felett. Prost megnyerte volna vele a VB-t, ha Senna nem üti ki az utolsó versenyen, Japánban. A gép annyira jó volt, hogy különösebb fejlesztés nélkül nekimentek vele 1991-nek is. Ebből totális bukta lett, az ellenfelek a télen izomból fejlesztettek (Williams: aktív felfügesztés, McLaren-Honda: motorerő). Szezon közben kezdtek el kapkodni, megcsinálták a 643-at, ami minden idők egyik legszebb, de leggyengébb és legmegbízhatatlanabb F'-ese lett. Technikailag még ez is a 641-re épült. '92-ben átestek a ló másik oldalára, forradalmi fejlesztés gyanánt dupla alvázas géppel kísérleteztek( F92, F92/A). Az eredmény: az egyenesekben a Brabhamek és Minardik lenyomták őket végsebességben. '93-ban leszerelték az egyik alvázat, biztosra igyekeztek menni és inkább nulláról elkezdeni a fejlesztést. Ebben az évben már jöttek a pontok, Alesi vezetett is Portugáliában az első boxkiállásig. '94: 412 Traversale, tök új autó, iszonyat motorerővel és végsebességgel (Berger nyer Hockenheimben, Alesit meg sem tudják szorítani Monzában, amig szét nem reccsen a váltó), kezelhetetlen kanyarvételi tulajdonságokkal, valamint borzasztó lerobbanási aránnyal. '95: 412 T2, kezdenek beérni a fejlesztések, Alesi első és egyetlen győzelme, javul a megbízhatóság is. A szezon végére a gép versenyképes, ha nem is a Benettonnal, de a többiekkel mindenképpen. Ősszel megérkezik M. Schumacher, akiről ugye azt tanították nekünk, hogy ő hozta fel a Ferrarit a sz@ból. Nekem pedig véget ér 15 év feltétel nélküli rajongás a piros 27-28-asok iránt. | |||||
ChevyG | Adatlap | 484735 | 2008. január 25. 09:31 | ||
hát, tuti igazad van. Én a NASCAR-t szeretem/ismerem. Távol áll az f1től. üdv | |||||
jos | Adatlap | 484734 | 2008. január 25. 08:38 | ||
...és Mansell meg is nyerte vele az évad (89) első futamát (Brazíl). | |||||
Nowotny | Adatlap | 484733 | 2008. január 25. 07:11 | ||
Nagyon komoly ilyet még nem pipáltam,legalább megcsinálta vagy cserélte neki a csapat?.:) | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 484732 | 2008. január 24. 23:30 | ||
jó,azon is kormány váltó volt,de az teljesen autómata,és az eccerübb szerkezet mint a félautómata versenyváltó... | |||||
ChevyG | Adatlap | 484731 | 2008. január 24. 23:15 | ||
jó, akkor léci olvass utána erről a kocsiról: Edsel Bermuda (az évjárat 1959) üdv! | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 484730 | 2008. január 24. 23:03 | ||
Ennek annyi a rövid története,hogy mikor Schumi 1999-ben a Brit nagydíjon eltörte a lábát,mert tönkrement a fékje és orral becsapodott a gumifalba a kocsi eleje nagyon összetört,visszont a Ferrarisok megcsinálták,bár többé F1-es futamon nem használták azt a kasznit,pár évvel ezelött egy gazdag emberke megvette ezt a Ferrarit és bemutatokón autózott vele,csak az volt a gond,hogy a javitás nem birta a menet közbeni rázkódást,és a képen látható módon szétesett... | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 484729 | 2008. január 24. 22:51 | ||
GUGEE | Adatlap | 484728 | 2008. január 24. 22:42 | ||
ChevyG | Adatlap | 484727 | 2008. január 24. 22:17 | ||
...és mikor volt ez? | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 484726 | 2008. január 24. 19:51 | ||
Igen,és a Ferrari volt az első aki a kormányra rakta a váltógombokat mint a mai F1-es autókban megszokhattuk.Addig jobb kézzel oldalra kellett nyúlni a botváltóhoz és kuplungolni minden egyes váltásnál,Ferrari ezt oldotta meg... | |||||
Nowotny | Adatlap | 484725 | 2008. január 24. 19:35 | ||
Gondoltam hogy benézem,olyan rég volt már,de nagyon jó versenyek voltak.:) | |||||
Sztanyi | Adatlap | 484724 | 2008. január 24. 19:25 | ||
Szia, Az első képen a Thierry Boutsen van,a másodikon meg szintén ő és a Williamsban meg a Nelson Piquet.A Nannini-nek Fekete alapon ezüst csíkok voltak a bukóján.A tamiya 1/20-as pilota és mérnök setjéhez volt régen... üdv | |||||
Matton | Adatlap | 484723 | 2008. január 24. 19:24 | ||
Akkor rosszul tudtam pedig esküdni mertem volna rá. ChevyG Igen a félautómata ezt jelenti | |||||
Nowotny | Adatlap | 484722 | 2008. január 24. 19:00 | ||
Ez még talán Nanníni autója. Jól emlékszem hogy ez az ő sisakja? | |||||
ChevyG | Adatlap | 484721 | 2008. január 24. 18:59 | ||
a félautomata mit takar? váltani kell, csak kuplungolni nem? üdv | |||||
ChevyG | Adatlap | 484720 | 2008. január 24. 18:58 | ||
Schumi7vb | Adatlap | 484719 | 2008. január 24. 18:58 | ||
félautómata váltó már a 640-esben is volt... | |||||
Matton | Adatlap | 484718 | 2008. január 24. 17:56 | ||
Félautómata sebességváltóval lett szerelve a 641/2 | |||||
GUGEE | Adatlap | 484717 | 2008. január 24. 17:42 | ||
Szia! Küldenék képeket a benettonrol,de BÉNA vagyok és nem birom lebutitani a képeket! Irj Email cimet és átküldöm!!! G | |||||
GUGEE | Adatlap | 484716 | 2008. január 24. 17:30 | ||
GUGEE | Adatlap | 484715 | 2008. január 24. 17:27 | ||
Szia! Köszi az infot!Csak azért kérdeztem,mert megvan az összes 640-es (kivéve 641/2).Ha nincs válltozás nem hajtok rá! Találtam képet egy teszt verziorol,csak azt nem tudom ,hogy a karbon réteget hogyan tudom rátenni! g | |||||
Szamuráj | Adatlap | 484714 | 2008. január 24. 15:39 | ||
A 641/2 ha jól tudom apróbb változtatásokban különbözik, a levegőbeömlők környékén, majd utánanézek, az biztos, h minimális, talán a motornál volt nagyobb változtatás. Azt olvastam tegnap, hogy a 641/2 először az 1990-es san marinói nagydíjon debütált. Szami ui: köszi a Simtek 941-ről a képet :) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |