/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
JazzZ 484763 2008. január 26. 10:56
Válasz erre
GUGGEE köszi a 187es képeket, tényleg elég "fura" makett..Azon gondolkozok, hogy a Tamiya 188asát hogy lehet átalakítani..
Schumi7vb 484762 2008. január 25. 22:42
Válasz erre
Most csinálgatom a Renault Re 30B Turbo motorját,3x3cm a mérete,és már lassan agybajt kapok,ugyanis 27db-ból kell összerakni,ráadásul kék+aluminium a blokk színe,a szíjak azok feketék,a szíjtárcsák meg szürkék,a kipufogó csővek króm,a gyújtás elosztó piros,a gyújtás kábel sárga...Szóval van dolgom rendesen.
kbx 484761 2008. január 25. 18:22
Válasz erre
Tameo szegecseket akarok venni, nem készletet...
Mediamixen van Tameo, csak nincs neki most szegecsük...
de azért köszi!
GUGEE 484760 2008. január 25. 18:16
Válasz erre
GUGEE 484759 2008. január 25. 18:15
Válasz erre
GUGEE 484758 2008. január 25. 18:14
Válasz erre
Köszi,innen már menni fog remélem a dolog.Most már csak egy 641-est kell keressek és készen leszek a dologgal.
G
kbx 484757 2008. január 25. 18:12
Válasz erre
Srácok!
Ti bitosan tudjátok, hogy Tameo kits cuccokat honnan lehet rendelni...
Próbáltam a gyártó honlapját, de nem árulnak, csak viszonteladóknak!
Schumi7vb 484756 2008. január 25. 18:08
Válasz erre
akarom mondani,a ferrari 100.dik győzelme amit Prost szerzett...
GUGEE 484755 2008. január 25. 17:44
Válasz erre
Nincsen véletlenül valami magyar oldal(lehet külfüldi is) ahol f1-es tech. dolgoknak utánna lehet olvasni???
Gondolok tengelytáv,kerékméret!
g
GUGEE 484754 2008. január 25. 17:37
Válasz erre
Köszi!!!
Schumi7vb 484753 2008. január 25. 17:35
Válasz erre
GUGEE 484752 2008. január 25. 14:49
Válasz erre
Sziasztok!!
Köszi az infot!!Sikerült teljesen összezavarnotok.
Tehát:Nekem 2db 640-es ferrarim van.A korai és késöi verzió.A korainak még a pilota felett kilátszik a bukókeret és a padlólemeznél négyzet alakú a hűtőnyílás.(protar 1:24)A másiknál már magasított a légbeömlő ,de még mindig négyzet alakú oldalt a nyilás.(hasegawa 640 1:24)
A következő a sorban Prost 100. gyözelme(protar 641 1:24).Na ez a 641 vagy a 641/2-es volt???
A 642-es tiszta sor.(hasegawa 642 collectors'Hi-grade Series)
A 643 ROSSO japán GP 1:24.
Abban nem vagyok 100%,hogy a Revell-nek a 641-ese az melyik verzio???
G
Schumi7vb 484751 2008. január 25. 13:52
Válasz erre
1 darabig úgy volt,hogy Senna nem indulhat 90-ben,de a végén bocsánatot kért az FIA-tól igy indulhatott,és a Mclaren fizetette a 100 ezer dolláros büntetést...
Kferro 484750 2008. január 25. 12:41
Válasz erre
Igaz, ez még csak a 0.9 b verzió.
Kferro 484749 2008. január 25. 12:41
Válasz erre
Igen, botrány lett belőle. Emlékszem egy videóra, amin Sennát mutatták, mikor a pilóták megbeszélték az esetet. Hát nem igazán értett egyet velük. De ha jól emlékszem, az FIA döntésével sem.
Schumi7vb 484748 2008. január 25. 12:17
Válasz erre
az a progi,még nem végleges,lesznek még javitások benne...
Schumi7vb 484747 2008. január 25. 12:16
Válasz erre
mekkorra nagy botrány lett az ütközésböl...
trombi0001 484746 2008. január 25. 12:14
Válasz erre
'88-ban egyértelműen a McLaren volt a leggyorsabb. Végsebességben is (Honda turbó), meg köridőben is.
Kferro 484745 2008. január 25. 12:10
Válasz erre
Igen, erre emlékszem. Egyébként mondták már neked, hogy olyan vagy mint egy két lábon járó lexikon? :)

Viszont ha Mclaren volt a gyorsabb, akkor nem értem, hogy a progiban miért a Ferrari az? Lehet, hogy egy Ferrari fan készítette a modot? :)
Szamuráj 484744 2008. január 25. 12:06
Válasz erre
Szia! 1988-ban a McLaren volt a legerősebb csapat, olyannyira, hogy egy verseny kivételével az összeset ők nyerték meg, Senna-Prost váltakozva, fej-fej mellett haladva.Külön érdekesség volt a 88-as portugál nagydíj, amikor Senna a célegyenesben majdnem leszorította Prostot. A verseny után Prost közölte Sennával: ha ennyire akarod a bajnokságot, nyerd meg, de jövőre nem leszek engedékeny: következménye 1989 Suzuka, amikor a sikán előtt összeakadtak. :))) Bocsi, de nem hagyhattam ki! :)) Szami
Schumi7vb 484743 2008. január 25. 12:03
Válasz erre
Kferro 484742 2008. január 25. 11:58
Válasz erre
Kicsit Off.
Tegnap kipróbáltam az rFactor alá készült '88-as F1 modot. Nagyon jó érzés, hogy Senna, Mansell, Patrese, s a többi versenyző autójába be lehet ülni, hiszen gyerekként ezidőtájt kezdtem nézni az F1-et. Viszont létezik, hogy 1988-ban a Ferrari volt a legerősebb? Én úgy emlékeztem, hogy a Mclaren volt a leggyorsabb, ám tegnap közel egy másodperccel tudtam jobb időt futni a Ferrarival, mint a Mclarennel.
JazzZ 484741 2008. január 25. 11:49
Válasz erre
jakab.zoltan@freemail.hu

Ezeket is köszi amúgy!!
trombi0001 484740 2008. január 25. 11:44
Válasz erre
JazzZ 484739 2008. január 25. 11:43
Válasz erre
Schumi7vb 484738 2008. január 25. 11:41
Válasz erre
ilyen volt...
ilyen volt...
ilyen lett...
ilyen lett...

ilyen volt a 640-es az első versenyeken,aztán ilyen lett...
Schumi7vb 484737 2008. január 25. 11:35
Válasz erre
azt nem tudom,gondolom valami kártéritést kapott...
trombi0001 484736 2008. január 25. 11:17
Válasz erre
Ferrari 640 = F1-89
Valóban ebben volt először félautomata váltó. 1989-ben az első versenytől mentek vele, '80 óta az első szívó Ferrari volt. Az első versenyt megnyerte (Mansell), aztán sorozatos műszaki hibák. Rájöttek, hogy a légnyílások túl kicsik és nem jó helyen vannak (a pilóta feje mellett kétoldalt). Áttervezték, feltették a pilóta feje fölé, innentől 641.

1990-et a 641-gyel kezdték, Imolától kezdve jött 641/2. Ez nem sokban különbözött a 641-től, a hűtődobozok elején legömbölyítették azt a részt, ahol a kasztnival találkozik és szélesebb lett az airbox a versenyző sisakja felett. Prost megnyerte volna vele a VB-t, ha Senna nem üti ki az utolsó versenyen, Japánban.

A gép annyira jó volt, hogy különösebb fejlesztés nélkül nekimentek vele 1991-nek is. Ebből totális bukta lett, az ellenfelek a télen izomból fejlesztettek (Williams: aktív felfügesztés, McLaren-Honda: motorerő). Szezon közben kezdtek el kapkodni, megcsinálták a 643-at, ami minden idők egyik legszebb, de leggyengébb és legmegbízhatatlanabb F'-ese lett. Technikailag még ez is a 641-re épült.

'92-ben átestek a ló másik oldalára, forradalmi fejlesztés gyanánt dupla alvázas géppel kísérleteztek( F92, F92/A). Az eredmény: az egyenesekben a Brabhamek és Minardik lenyomták őket végsebességben.

'93-ban leszerelték az egyik alvázat, biztosra igyekeztek menni és inkább nulláról elkezdeni a fejlesztést. Ebben az évben már jöttek a pontok, Alesi vezetett is Portugáliában az első boxkiállásig.

'94: 412 Traversale, tök új autó, iszonyat motorerővel és végsebességgel (Berger nyer Hockenheimben, Alesit meg sem tudják szorítani Monzában, amig szét nem reccsen a váltó), kezelhetetlen kanyarvételi tulajdonságokkal, valamint borzasztó lerobbanási aránnyal.

'95: 412 T2, kezdenek beérni a fejlesztések, Alesi első és egyetlen győzelme, javul a megbízhatóság is. A szezon végére a gép versenyképes, ha nem is a Benettonnal, de a többiekkel mindenképpen. Ősszel megérkezik M. Schumacher, akiről ugye azt tanították nekünk, hogy ő hozta fel a Ferrarit a sz@ból. Nekem pedig véget ér 15 év feltétel nélküli rajongás a piros 27-28-asok iránt.
ChevyG 484735 2008. január 25. 09:31
Válasz erre
hát, tuti igazad van. Én a NASCAR-t szeretem/ismerem. Távol áll az f1től.

üdv
jos 484734 2008. január 25. 08:38
Válasz erre
...és Mansell meg is nyerte vele az évad (89) első futamát (Brazíl).
Nowotny 484733 2008. január 25. 07:11
Válasz erre
Nagyon komoly ilyet még nem pipáltam,legalább megcsinálta vagy cserélte neki a csapat?.:)
Schumi7vb 484732 2008. január 24. 23:30
Válasz erre
jó,azon is kormány váltó volt,de az teljesen autómata,és az eccerübb szerkezet mint a félautómata versenyváltó...
ChevyG 484731 2008. január 24. 23:15
Válasz erre
jó, akkor léci olvass utána erről a kocsiról: Edsel Bermuda (az évjárat 1959)

üdv!
Schumi7vb 484730 2008. január 24. 23:03
Válasz erre
Ennek annyi a rövid története,hogy mikor Schumi 1999-ben a Brit nagydíjon eltörte a lábát,mert tönkrement a fékje és orral becsapodott a gumifalba a kocsi eleje nagyon összetört,visszont a Ferrarisok megcsinálták,bár többé F1-es futamon nem használták azt a kasznit,pár évvel ezelött egy gazdag emberke megvette ezt a Ferrarit és bemutatokón autózott vele,csak az volt a gond,hogy a javitás nem birta a menet közbeni rázkódást,és a képen látható módon szétesett...
Schumi7vb 484729 2008. január 24. 22:51
Válasz erre
GUGEE 484728 2008. január 24. 22:42
Válasz erre
0815halfedferrari2
0815halfedferrari2
0815halfedferrari1
0815halfedferrari1
FerrariF1Crash
FerrariF1Crash

Oszt erröl mit tudtok???
ChevyG 484727 2008. január 24. 22:17
Válasz erre
Schumi7vb 484726 2008. január 24. 19:51
Válasz erre
Igen,és a Ferrari volt az első aki a kormányra rakta a váltógombokat mint a mai F1-es autókban megszokhattuk.Addig jobb kézzel oldalra kellett nyúlni a botváltóhoz és kuplungolni minden egyes váltásnál,Ferrari ezt oldotta meg...
Nowotny 484725 2008. január 24. 19:35
Válasz erre
Gondoltam hogy benézem,olyan rég volt már,de nagyon jó versenyek voltak.:)
Sztanyi 484724 2008. január 24. 19:25
Válasz erre
Szia,
Az első képen a Thierry Boutsen van,a másodikon meg szintén ő és a Williamsban meg a Nelson Piquet.A Nannini-nek Fekete alapon ezüst csíkok voltak a bukóján.A tamiya 1/20-as pilota és mérnök setjéhez volt régen...
üdv
Matton 484723 2008. január 24. 19:24
Válasz erre
Akkor rosszul tudtam pedig esküdni mertem volna rá.

ChevyG Igen a félautómata ezt jelenti
Nowotny 484722 2008. január 24. 19:00
Válasz erre
Ez még talán Nanníni autója. Jól emlékszem hogy ez az ő sisakja?
ChevyG 484721 2008. január 24. 18:59
Válasz erre
a félautomata mit takar? váltani kell, csak kuplungolni nem?
üdv
ChevyG 484720 2008. január 24. 18:58
Válasz erre
Schumi7vb 484719 2008. január 24. 18:58
Válasz erre
félautómata váltó már a 640-esben is volt...
Matton 484718 2008. január 24. 17:56
Válasz erre
Félautómata sebességváltóval lett szerelve a 641/2
GUGEE 484717 2008. január 24. 17:42
Válasz erre
b187_1
b187_1
f1
f1

Szia!
Küldenék képeket a benettonrol,de BÉNA vagyok és nem birom lebutitani a képeket!
Irj Email cimet és átküldöm!!!
G
GUGEE 484716 2008. január 24. 17:30
Válasz erre
ferrari_312s_spazzaneve
ferrari_312s_spazzaneve
224
224
123
123

A másik kedvenc!!!
GUGEE 484715 2008. január 24. 17:27
Válasz erre
GP97107
GP97107
18_142lr
18_142lr
18_142op
18_142op
e176_1
e176_1

Szia!
Köszi az infot!Csak azért kérdeztem,mert megvan az összes 640-es (kivéve 641/2).Ha nincs válltozás nem hajtok rá!
Találtam képet egy teszt verziorol,csak azt nem tudom ,hogy a karbon réteget hogyan tudom rátenni!
g
Szamuráj 484714 2008. január 24. 15:39
Válasz erre
A 641/2 ha jól tudom apróbb változtatásokban különbözik, a levegőbeömlők környékén, majd utánanézek, az biztos, h minimális, talán a motornál volt nagyobb változtatás. Azt olvastam tegnap, hogy a 641/2 először az 1990-es san marinói nagydíjon debütált. Szami ui: köszi a Simtek 941-ről a képet :)
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.