/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
Schumi7vb 484913 2008. február 12. 21:16
Válasz erre
itt a videó a balesetről,egyébként nem Patrese volt a hibás hanem az aki a startlámpákat kezelte...youtube.com/watch
Schumi7vb 484912 2008. február 12. 21:12
Válasz erre
az 1978. szeptember 10-én volt,Ronnie Peterson tüdőembóliában meghalt.
JazzZ 484911 2008. február 12. 20:58
Válasz erre
ebben az évben volt is valami nagy balesete, amit okozott...nem?
GUGEE 484910 2008. február 12. 20:43
Válasz erre
A studio 27 cseh(vagy a másik)cég,probállom tölük megszerezni!
Ha nem megy ,japánból!
G
Schumi7vb 484909 2008. február 12. 19:50
Válasz erre
GUGEE 484908 2008. február 12. 19:17
Válasz erre
10040671t
10040671t
10040671n
10040671n

Studio 27 -ben szeretném megvenni (1:24)!
G
Schumi7vb 484907 2008. február 12. 19:12
Válasz erre
KossuthLajos 484906 2008. február 12. 18:43
Válasz erre
KossuthLajos 484905 2008. február 12. 18:43
Válasz erre
Schumi7vb 484904 2008. február 12. 17:31
Válasz erre
79-es Arrows Patrese,Mass páros...
GUGEE 484903 2008. február 11. 22:42
Válasz erre
JazzZ 484902 2008. február 11. 16:17
Válasz erre
Áá, köszii! Közben elolvastam rendesen a "termékleírást" és tényleg!!! Fém felnijei vannak... MOndjuk nekem nem életbevágó, pont nem érdekel az anyaga felninek..A doboza viszont jobban tetszett, mint a "sima":)) Remélem emiatt nem maradok le egyikről se...
GUGEE 484901 2008. február 11. 15:09
Válasz erre
xq_aud-img500x375-1187606827f189h_1
xq_aud-img500x375-1187606827f189h_1
xq_aud-img500x367-1187607151f189h_2
xq_aud-img500x367-1187607151f189h_2

A tiedröl nincs képem ,de ezen is jól látszanak az alu felnil!!
GUGEE 484900 2008. február 11. 14:53
Válasz erre
Ha jól tudom alu felni,de nem 100%!
G
JazzZ 484899 2008. február 11. 14:51
Válasz erre
A hátsó szárny a 193ason ilyen fura forma volt pl a Monaco-i nagydíjon, olyat szeretnék gyártani...Viszont a Tamiya 192eséből készülne, az meg 1:20as ugye..

Más:
nem tudom láttad-e melyik Hasegawa B190ért megyek?! Ha igen, akkor láttad, hogy az van a dobozra írva, hogy "High Grade Type".. Láttál már ilyet?? Milyen ápgréd lehet benne?:)) A képeken semmi se látszik..
üdv
JZ
GUGEE 484898 2008. február 11. 13:57
Válasz erre
Szia!
Nálam csak 1:24-est találsz!
Ha tudok szivesen segítek!
G
GUGEE 484897 2008. február 11. 13:56
Válasz erre
Pont most találtam egy oldalt,ahol utánna lehet olvasni!
Az eredményt majd megosztom veletek!
G
bebá 484896 2008. február 11. 10:34
Válasz erre
Helló!

Köszi,sajnos kissé macerás művelet!

Bercibá
JazzZ 484895 2008. február 11. 10:31
Válasz erre
GUGEE: a B193asod 1:20as vagy 1:24es? A hátsó szárnyban kellene egy kis segítség!! Ha 1:20as:))
trombi0001 484894 2008. február 11. 07:52
Válasz erre
...izé, fordítva, szóval a '85-ös kerekek a '84-es gépre.
trombi0001 484893 2008. február 11. 07:50
Válasz erre
Sch!
Kevlárt inkább régen használtak ('90-es évek elejéig), fenéklemezt, cockpit-belsőt és néhány karosszériaelemet (motorborítás pl) készítettek belőle.
trombi0001 484892 2008. február 11. 07:47
Válasz erre
GG!
Nézz utána, jók-e a '84-es kerekek a '85-ös autóra, nekem úgy rémlik, '85-ben jött ki a Good Year az új méretű gumikkal, addig az első kerekek jóval kisebbek voltak a hátsóknál.
Schumi7vb 484891 2008. február 10. 22:35
Válasz erre
brabham
brabham
BMW-T1
BMW-T1
BMW-t2
BMW-t2
BT501
BT501
BT521
BT521
BT522
BT522
BT552
BT552
BT55E1
BT55E1
BT55E2
BT55E2

Brabham Bmw
Sztanyi 484890 2008. február 10. 20:20
Válasz erre
Szia,
ez tényleg meggyőző,de én már összevesztem a SMS-tal...! :)
egyébként természetesen nekem is van a karbon raktáramban belőle...,mit lehet tudni!:)
PüsiLaci 484889 2008. február 10. 19:52
Válasz erre
Berci Bá, ez nagyon jól sikerült.
De hát tőled ez is várja az ember.
Nagyon szupi!
GUGEE 484888 2008. február 10. 19:44
Válasz erre
GUGEE 484887 2008. február 10. 19:43
Válasz erre
bebá 484886 2008. február 10. 19:35
Válasz erre
s-m 001
s-m 001
s-m 002
s-m 002

Helló!
Ezzel a fotóval szeretném a mundér becsületét megvédeni.
Igaz, hogy a Scale Motorsport matrica nehezen kezelhető
de végül megadja magát.
Sokan nem szeretik, de én még nem töröltem a "raktár kész-
letemből. Elnézést a kép mínőségért.

Bercibá
Schumi7vb 484885 2008. február 10. 19:33
Válasz erre
GUGEE 484884 2008. február 10. 19:04
Válasz erre
Kimi nekem is nagyon szimpi,és bevallom elsápadtam amikor megláttam a 2008-as ferrarit!
Én abban bizom,hogy az Alonso gyerek látta a R28-as terveit,sezután döntött!
Nekem is az a véleményem,hogy nehéz Kimivel tartani a lépést,de a pösze Massa szerintem fogható lessz!
Remélem Hamilton is!!
G
GUGEE 484883 2008. február 10. 18:56
Válasz erre
Köszi !!
Én most fw22-re vadásztam!2 az-az kettö dolcsiért vettem meg!
Hot Wheels 1:24-es,de nagyon szép darab!!
G
Sok sikert hozzá!!
GUGEE 484882 2008. február 10. 18:52
Válasz erre
Szia!
Nekem tetszenek.Szerintem a Hasegawa szintjén vannak!
Felrakok egy dobozbontást róla!
G
G-funk 484881 2008. február 10. 14:44
Válasz erre
Schumi7vb 484880 2008. február 10. 14:37
Válasz erre
karbon
karbon

akkor ilyesféle karmon mintával kéne a szárnyakat bevonni...
Sztanyi 484879 2008. február 10. 11:47
Válasz erre
oké,a füst sokat segít az tény és a hi definition-nek jó a mintája,de az is törik az íveken:)
szerencsére nem csak az SMS gyárt karbont...,lehet választani,kinek mi a szimpatikus!
JazzZ 484878 2008. február 10. 11:32
Válasz erre
GUGEE!!!
Ebayen van 3db Hasegawa B190, ha érdekel!! Egyikért már megyek,ettől a sráctól van a Tyrell 019 is.. MOst nem szeretném elszalasztani, mint múltkor..:S
G-funk 484877 2008. február 10. 11:06
Válasz erre
na azért ne általánosítsunk :)
a sima csíkos azért elmegy egy kis smoke kezeléssel, és a high definition meg egyenesen tuti :)
G-funk 484876 2008. február 10. 11:05
Válasz erre
hát ez a fajta minta karbon-kevlár néven fut. Nemtudom hogy mire való igaziból, de szinte biztos hogy nem külső felületekre. Lehet esetleg kerékjárat, vagy egyéb belső elemek.
Sztanyi 484875 2008. február 10. 10:47
Válasz erre
Sajna a SMS karbon szinte semmire sem jó,persze vannak többen is akik ezt szeretik.
Én arra használom csak,hogy pár autómhoz megvettem a komplett sablonos csomagot és a hátlap lefénymásolása után eladogattam őket.Én nem szeretek vele dolgozni és az eredménye sem tetszik.
Lacc 484874 2008. február 10. 09:33
Válasz erre
Nekem van egy félkész Tamiya PIAA Accordom, igaz, a leírása nem írja, hogy karbonmatrica kell rá(vagy egyáltalán bármilyen matrica), de a rajta lévő fekete-fehér fotón az első lökhárítón egy kis részen mintha ilyen mintás karbon lenne...
Schumi7vb 484873 2008. február 9. 23:48
Válasz erre
akkor a SCALE MOTORSPORT-os féle karbon ami nekem van az mire jó?
Schumi7vb 484872 2008. február 9. 23:37
Válasz erre
G-funk 484871 2008. február 9. 22:41
Válasz erre
hát szerintem vagy modelers vagy KA
Matton 484870 2008. február 9. 20:41
Válasz erre
Matton 484869 2008. február 9. 20:32
Válasz erre
Szia Gergő. Én tavaly kezdtem versenyre járni igaz csak a bólyain és szoboszlón voltam de szerintem egyre többen fognak f1-es autót szerepeltetni versenyen. Véleményem szerint ehhez kellett ez a topic ahol ebben a témában a tapasztalatainkat
meg tudjuk osztani egymással.
Schumi7vb 484868 2008. február 9. 19:53
Válasz erre
irtam mailt,lécci válaszolj rá.
Schumi7vb 484867 2008. február 9. 19:53
Válasz erre
G-funk 484866 2008. február 9. 19:41
Válasz erre
Egy általános kérdés mindenkihez. Itt sok szép érdekes makettet láttam emberektől, de versenyen nem nagyon látni f1 autót kivéve Moson. Miért nem jöttök makettverenyekre?
G-funk 484865 2008. február 9. 19:39
Válasz erre
Milyen minőségűek a protar makettek? Nekem még egy sem volt, viszont elnézve a gyűjteményed elég sok érdekes típusa van
G-funk 484864 2008. február 9. 19:35
Válasz erre
A kivitelezés jó, de a matricaválasztás nem. Ez a fajta sms nem szárnyra való.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.