<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Schumi7vb | Adatlap | 484913 | 2008. február 12. 21:16 | ||
itt a videó a balesetről,egyébként nem Patrese volt a hibás hanem az aki a startlámpákat kezelte...youtube.com/watch Előzmény: (484912) Schumi7vb 2008. február 12. 21:12 | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 484912 | 2008. február 12. 21:12 | ||
az 1978. szeptember 10-én volt,Ronnie Peterson tüdőembóliában meghalt. | |||||
JazzZ | Adatlap | 484911 | 2008. február 12. 20:58 | ||
ebben az évben volt is valami nagy balesete, amit okozott...nem? | |||||
GUGEE | Adatlap | 484910 | 2008. február 12. 20:43 | ||
A studio 27 cseh(vagy a másik)cég,probállom tölük megszerezni! Ha nem megy ,japánból! G | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 484909 | 2008. február 12. 19:50 | ||
GUGEE | Adatlap | 484908 | 2008. február 12. 19:17 | ||
Schumi7vb | Adatlap | 484907 | 2008. február 12. 19:12 | ||
KossuthLajos | Adatlap | 484906 | 2008. február 12. 18:43 | ||
Brutálisan néz ki! | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 484905 | 2008. február 12. 18:43 | ||
Csak nem Riccardo Patrese? | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 484904 | 2008. február 12. 17:31 | ||
79-es Arrows Patrese,Mass páros... | |||||
GUGEE | Adatlap | 484903 | 2008. február 11. 22:42 | ||
JazzZ | Adatlap | 484902 | 2008. február 11. 16:17 | ||
Áá, köszii! Közben elolvastam rendesen a "termékleírást" és tényleg!!! Fém felnijei vannak... MOndjuk nekem nem életbevágó, pont nem érdekel az anyaga felninek..A doboza viszont jobban tetszett, mint a "sima":)) Remélem emiatt nem maradok le egyikről se... | |||||
GUGEE | Adatlap | 484901 | 2008. február 11. 15:09 | ||
A tiedröl nincs képem ,de ezen is jól látszanak az alu felnil!! | |||||
GUGEE | Adatlap | 484900 | 2008. február 11. 14:53 | ||
JazzZ | Adatlap | 484899 | 2008. február 11. 14:51 | ||
A hátsó szárny a 193ason ilyen fura forma volt pl a Monaco-i nagydíjon, olyat szeretnék gyártani...Viszont a Tamiya 192eséből készülne, az meg 1:20as ugye.. Más: nem tudom láttad-e melyik Hasegawa B190ért megyek?! Ha igen, akkor láttad, hogy az van a dobozra írva, hogy "High Grade Type".. Láttál már ilyet?? Milyen ápgréd lehet benne?:)) A képeken semmi se látszik.. üdv JZ | |||||
GUGEE | Adatlap | 484898 | 2008. február 11. 13:57 | ||
Szia! Nálam csak 1:24-est találsz! Ha tudok szivesen segítek! G | |||||
GUGEE | Adatlap | 484897 | 2008. február 11. 13:56 | ||
Pont most találtam egy oldalt,ahol utánna lehet olvasni! Az eredményt majd megosztom veletek! G | |||||
bebá | Adatlap | 484896 | 2008. február 11. 10:34 | ||
Helló! Köszi,sajnos kissé macerás művelet! Bercibá | |||||
JazzZ | Adatlap | 484895 | 2008. február 11. 10:31 | ||
GUGEE: a B193asod 1:20as vagy 1:24es? A hátsó szárnyban kellene egy kis segítség!! Ha 1:20as:)) | |||||
trombi0001 | Adatlap | 484894 | 2008. február 11. 07:52 | ||
...izé, fordítva, szóval a '85-ös kerekek a '84-es gépre. | |||||
trombi0001 | Adatlap | 484893 | 2008. február 11. 07:50 | ||
Sch! Kevlárt inkább régen használtak ('90-es évek elejéig), fenéklemezt, cockpit-belsőt és néhány karosszériaelemet (motorborítás pl) készítettek belőle. | |||||
trombi0001 | Adatlap | 484892 | 2008. február 11. 07:47 | ||
GG! Nézz utána, jók-e a '84-es kerekek a '85-ös autóra, nekem úgy rémlik, '85-ben jött ki a Good Year az új méretű gumikkal, addig az első kerekek jóval kisebbek voltak a hátsóknál. | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 484891 | 2008. február 10. 22:35 | ||
Sztanyi | Adatlap | 484890 | 2008. február 10. 20:20 | ||
Szia, ez tényleg meggyőző,de én már összevesztem a SMS-tal...! :) egyébként természetesen nekem is van a karbon raktáramban belőle...,mit lehet tudni!:) | |||||
PüsiLaci | Adatlap | 484889 | 2008. február 10. 19:52 | ||
Berci Bá, ez nagyon jól sikerült. De hát tőled ez is várja az ember. Nagyon szupi! | |||||
GUGEE | Adatlap | 484888 | 2008. február 10. 19:44 | ||
KUUU:::JÓÓÓ! | |||||
GUGEE | Adatlap | 484887 | 2008. február 10. 19:43 | ||
GOOO ALONSO!!! | |||||
bebá | Adatlap | 484886 | 2008. február 10. 19:35 | ||
Schumi7vb | Adatlap | 484885 | 2008. február 10. 19:33 | ||
FORZA FERRARI!! | |||||
GUGEE | Adatlap | 484884 | 2008. február 10. 19:04 | ||
Kimi nekem is nagyon szimpi,és bevallom elsápadtam amikor megláttam a 2008-as ferrarit! Én abban bizom,hogy az Alonso gyerek látta a R28-as terveit,sezután döntött! Nekem is az a véleményem,hogy nehéz Kimivel tartani a lépést,de a pösze Massa szerintem fogható lessz! Remélem Hamilton is!! G | |||||
GUGEE | Adatlap | 484883 | 2008. február 10. 18:56 | ||
Köszi !! Én most fw22-re vadásztam!2 az-az kettö dolcsiért vettem meg! Hot Wheels 1:24-es,de nagyon szép darab!! G Sok sikert hozzá!! | |||||
GUGEE | Adatlap | 484882 | 2008. február 10. 18:52 | ||
Szia! Nekem tetszenek.Szerintem a Hasegawa szintjén vannak! Felrakok egy dobozbontást róla! G | |||||
G-funk | Adatlap | 484881 | 2008. február 10. 14:44 | ||
Schumi7vb | Adatlap | 484880 | 2008. február 10. 14:37 | ||
akkor ilyesféle karmon mintával kéne a szárnyakat bevonni... | |||||
Sztanyi | Adatlap | 484879 | 2008. február 10. 11:47 | ||
oké,a füst sokat segít az tény és a hi definition-nek jó a mintája,de az is törik az íveken:) szerencsére nem csak az SMS gyárt karbont...,lehet választani,kinek mi a szimpatikus! | |||||
JazzZ | Adatlap | 484878 | 2008. február 10. 11:32 | ||
GUGEE!!! Ebayen van 3db Hasegawa B190, ha érdekel!! Egyikért már megyek,ettől a sráctól van a Tyrell 019 is.. MOst nem szeretném elszalasztani, mint múltkor..:S | |||||
G-funk | Adatlap | 484877 | 2008. február 10. 11:06 | ||
na azért ne általánosítsunk :) a sima csíkos azért elmegy egy kis smoke kezeléssel, és a high definition meg egyenesen tuti :) | |||||
G-funk | Adatlap | 484876 | 2008. február 10. 11:05 | ||
hát ez a fajta minta karbon-kevlár néven fut. Nemtudom hogy mire való igaziból, de szinte biztos hogy nem külső felületekre. Lehet esetleg kerékjárat, vagy egyéb belső elemek. | |||||
Sztanyi | Adatlap | 484875 | 2008. február 10. 10:47 | ||
Sajna a SMS karbon szinte semmire sem jó,persze vannak többen is akik ezt szeretik. Én arra használom csak,hogy pár autómhoz megvettem a komplett sablonos csomagot és a hátlap lefénymásolása után eladogattam őket.Én nem szeretek vele dolgozni és az eredménye sem tetszik. | |||||
Lacc | Adatlap | 484874 | 2008. február 10. 09:33 | ||
Nekem van egy félkész Tamiya PIAA Accordom, igaz, a leírása nem írja, hogy karbonmatrica kell rá(vagy egyáltalán bármilyen matrica), de a rajta lévő fekete-fehér fotón az első lökhárítón egy kis részen mintha ilyen mintás karbon lenne... | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 484873 | 2008. február 9. 23:48 | ||
akkor a SCALE MOTORSPORT-os féle karbon ami nekem van az mire jó? | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 484872 | 2008. február 9. 23:37 | ||
nem jött semmi... | |||||
G-funk | Adatlap | 484871 | 2008. február 9. 22:41 | ||
hát szerintem vagy modelers vagy KA | |||||
Matton | Adatlap | 484870 | 2008. február 9. 20:41 | ||
Matton | Adatlap | 484869 | 2008. február 9. 20:32 | ||
Szia Gergő. Én tavaly kezdtem versenyre járni igaz csak a bólyain és szoboszlón voltam de szerintem egyre többen fognak f1-es autót szerepeltetni versenyen. Véleményem szerint ehhez kellett ez a topic ahol ebben a témában a tapasztalatainkat meg tudjuk osztani egymással. | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 484868 | 2008. február 9. 19:53 | ||
irtam mailt,lécci válaszolj rá. | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 484867 | 2008. február 9. 19:53 | ||
akkor milyen kéne? | |||||
G-funk | Adatlap | 484866 | 2008. február 9. 19:41 | ||
Egy általános kérdés mindenkihez. Itt sok szép érdekes makettet láttam emberektől, de versenyen nem nagyon látni f1 autót kivéve Moson. Miért nem jöttök makettverenyekre? | |||||
G-funk | Adatlap | 484865 | 2008. február 9. 19:39 | ||
Milyen minőségűek a protar makettek? Nekem még egy sem volt, viszont elnézve a gyűjteményed elég sok érdekes típusa van | |||||
G-funk | Adatlap | 484864 | 2008. február 9. 19:35 | ||
A kivitelezés jó, de a matricaválasztás nem. Ez a fajta sms nem szárnyra való. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |