<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
JazzZ | Adatlap | 484963 | 2008. február 15. 09:26 | ||
Tényleg nagyon szép!!! AGS a csapatneve, és a 90es évadban nézett ki így. Előzmény: (484960) Kferro 2008. február 15. 08:57 | |||||
Nowotny | Adatlap | 484962 | 2008. február 15. 09:04 | ||
Kferro | Adatlap | 484961 | 2008. február 15. 09:01 | ||
Mivel játszol? F1C, vagy rFactor? Valamilyen ligában versenyzel? | |||||
Kferro | Adatlap | 484960 | 2008. február 15. 08:57 | ||
Hihi! :))) Amúgy ez melyik csapat autója? Nagyon szép! | |||||
GUGEE | Adatlap | 484959 | 2008. február 14. 22:39 | ||
Schumi7vb | Adatlap | 484958 | 2008. február 14. 18:39 | ||
azért ilyen mert a BMW a többi motorkészitőtől ellentétben nem V motort csinált,hanem soros 4 hengerest,és igy csak egy kipofogó leömlő van. | |||||
Matton | Adatlap | 484957 | 2008. február 14. 17:59 | ||
Nekem a 80-as évek voltak a kedvenceim. Gyermekfejjel hallani a turbókat élőben felejthetetlen volt. Egyszer olyan szerencsém volt ,hogy egy gyermeknep alkalmával beleülhettem Senna Lotusába (azt nem tudom valódi volt-e vagy csak replika)és baromira örültem amikor a tamiya kiadta a T99-est újra. Rögtön rá is vetettem magam egyre ez lett belőle. | |||||
NGPETI | Adatlap | 484956 | 2008. február 14. 16:56 | ||
GUGEE | Adatlap | 484955 | 2008. február 14. 16:00 | ||
Szerintem túl van ragozzva az elektronika!Hamarabb lehetett magasabb fokozatba kapcsolni,mert elbirta a motor,s igy nem volt akkora gond a kipörgésgátló nem léte! Kedvencem Monaco!Sokat láttam Senna körét,igazán zseniális volt,nagyot szólt a honda motor is!Szerintem ha nem bóklászik elötte egy autó, még gyorsabb lehetett volna! G | |||||
trombi0001 | Adatlap | 484954 | 2008. február 14. 15:32 | ||
Írtam, hogy én elfogult vagyok!:-) Komolyra fordítva: de igen, nehezebb volt. Éppen azért, mert más a teljesítményleadás, más a tapadás, főleg mindenféle elektronika nélkül. Nemhogy kipörgésgátló meg lefulladásgátló... És 1600 lóerő Monacóban két hátsó kerékre, az sok. Oda ember kellett... | |||||
GUGEE | Adatlap | 484953 | 2008. február 14. 15:18 | ||
Brutál a gép! Még hasonló kipufogót se láttam! G | |||||
GUGEE | Adatlap | 484952 | 2008. február 14. 15:12 | ||
Srácok, kellemetlenül érzem magam!!! Én 2003 óta nézem az f1-et!Vannak korábbi emlékeim valami fekete Lotusról ,de semmi komkrét.Az f1 mindig kemény volt ,és az is marad!A határon autózni egy fiat 500-zal is lehet,csak senkit nem érdekel! Mivel 5 éve nyomom számítógépen is ,nagyon sok on board felvételt nézek! Nem értek eggyet,hogy nehezebb volt vezetni,esetleg csak más! 1000 paci nagyon nagy szám,de másként mükődtek a motorok,más volt a tapadás. Egy dolog valoban eltávozott a pilótákból: A HALÁLFÉLELEM!!! G | |||||
JazzZ | Adatlap | 484951 | 2008. február 14. 13:09 | ||
trombi0001 | Adatlap | 484950 | 2008. február 14. 12:49 | ||
bakker, GTO Evoluzione, amiből valami 5 darab készült... Ennek a sornak az eszmei értéke egy kisebb ország költségvetését rendbe tenné! :-) | |||||
NGPETI | Adatlap | 484949 | 2008. február 14. 12:44 | ||
trombi0001 | Adatlap | 484948 | 2008. február 14. 11:27 | ||
ez kész! :-) | |||||
JazzZ | Adatlap | 484947 | 2008. február 14. 11:00 | ||
sib | Adatlap | 484946 | 2008. február 14. 10:55 | ||
Sziasztok! Kicsit OFF: 1:1-es F1, 956000 db gyufaszálból, a lakásban :o :D www.autoblog.com/photos/matchstick-mclaren-f1-car/640015/ | |||||
JazzZ | Adatlap | 484945 | 2008. február 14. 10:23 | ||
Igen, eléggé megrázó képek...láttam vele egy interjút, és mutatta a kormányt, teljesen elgörbülve, pfff nem semmi!! Az se, hogy elrakta emlékbe:)) 86ban még csak 6voltam, szóval valszeg a sisak miatt tetszett Rosberg:)))Gondolj bele, idén olyan nyerné a bajnokságot, aki egy futamot nyer!!!:))) 86tól 94ig néztem, utána max újságban olvastam az eseményekről..2003ban kezdtem újra nézni és "muszájból" álonzónak szurkolni:) | |||||
trombi0001 | Adatlap | 484944 | 2008. február 14. 10:05 | ||
Szerintem nincs róla felvétel, edzésen történt és akkor még nem volt bekamerázva a pilótavécé meg a motorhome spájza. Egyébként úgy tudom, hogy korlátot fogott és a cockpit közepénél kettétört az autó, ő meg üléssel együtt elfeküdt a pályán. Nagyon kemény, ahogy ott fekszik és a lábai negatív szögben lógnak mellette. Azzal a '90-es Lotussal alapvető bajok lehettek, ld. még Warwick, Parabolica. Rosberg meg nem annyira gáz, bár az, hogy ő világbajnok lehetett, legalább akkora vicc, mint Hakkinen. Én idén jubilálok, 25. szezonom jön, ennyi még Patresének és De Cesarisnak se volt! :-) | |||||
JazzZ | Adatlap | 484943 | 2008. február 14. 09:43 | ||
és volt váltókar!!:))) Nagyon kemények a régi belső kamerás felvételek, iszonyat megterhelő lehetett vezetni: mondjuk 86ban egy FW11et az időmérőn, 1000ló, jáááj. A lábakról kár, hogy kevés felvétel van, nem emberi amit művelnek! Én 86ban kapcsolódtam bele a F1 nézésbe, akkor még Rosbergnek szurkoltam, de gáz:))) De Angelis kivételével komolyabb baleset nem is nagyon volt, ami súlyosabb sérüléssel járt volna! Még Donelly is összekapta magát 90ben, pedig az úton hevert, hátán az üléssel...Tényleg!! Látta azt valaki, hogy mi is történt ennél az esetnél?? A youtube-on csak már a baleset utáni felvételek vannak fent..!! | |||||
trombi0001 | Adatlap | 484942 | 2008. február 14. 09:34 | ||
Az autók szélesek, arányosak, letisztult vonalúak, színesek, hangosak és rosszindulatúak voltak, a pályák versenypályák voltak és nem vrtuális pléjsztésön-gokart-digitáltévés stúdiók. A pilóták nagyon-nagyon tudtak vezetni, lazák és kicsit zakkantak voltak mind, egészen a baltaarcú megjelenéséig. Hát, nekem kb. ez a '80-as, '90-es évek. De én elfogult vagyok, mert nekem nagyrészt ez tette ki a gyerekkoromat... :-) | |||||
JazzZ | Adatlap | 484941 | 2008. február 14. 09:24 | ||
Igen, jó visszagondolni ezekre az időkre!! Nekem amúgy is a 90es évad a kedvencem, sok szempontból! Bár a turbók hangja se semmi volt!! Rial, Monteverdy, AGS, hmm.. nagyon szép autók, kár értük.. Most is izgalmas és érdekes az F1, de nem tudok kiemelni egy autót se igazán, ami tetszene... Ha meg makettező szemmel nézed, igen nehéz lesz majd matricázni, festeni a mai gépeket a sok kis légterő, stb miatt.. | |||||
JazzZ | Adatlap | 484940 | 2008. február 14. 09:18 | ||
trombi0001 | Adatlap | 484939 | 2008. február 14. 09:02 | ||
Azért milyen csapatok voltak '90-től úgy '94ig, szerintem már csak hozzánk hasonló élemedett korúak emlékeznek rájuk, meg a 38 autóból álló mezőnyre... EuroBrun Monteverdi Onyx Scuderia Italia (aka BMS Dallara) Simtek Pacific Rial szép emlékek... | |||||
JazzZ | Adatlap | 484938 | 2008. február 14. 08:53 | ||
Life Racing Engines a hivatalos nevük, és 90ben próbálkoztak, nulla sikerrel! A motor kezdetben tényleg ez a W12es volt, az utolsó két futamon már Judd V8al indultak (amire az egész kasznit tervezték eredetileg..), és új versenyzővel Giacomelli helyett (GARY Brabham). Érdekesség, hogy pl a Coloni és motort cserélt szezon közben! A szép hangú és ultraszar+nehéz Subaru helyett, inkább a jól bevált Cosworth-ot rakták be.. | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 484937 | 2008. február 13. 23:25 | ||
nekem ez lesz a következő makettem:D | |||||
Nowotny | Adatlap | 484936 | 2008. február 13. 22:11 | ||
üdv. 31: Osella 1982 22: Alfa Romeo 1984 30: Zakspeed 1985 33: Beatrice-Lola 1985 23: Minardi 1986 16: Ford-lola 1986 Bocs hogy beleszólok,de én ezeket tudom. | |||||
GUGEE | Adatlap | 484935 | 2008. február 13. 20:21 | ||
Jos | Adatlap | 484934 | 2008. február 13. 18:10 | ||
valóban, elnézést én is a '86-os FW11-re gondoltam. | |||||
GUGEE | Adatlap | 484933 | 2008. február 13. 18:03 | ||
trombi0001 | Adatlap | 484932 | 2008. február 13. 17:43 | ||
Life W12, '91-ből vagy '92-ből. 3X4 (ezért W12) hengeres motorja volt. Egyetlen versenyre sem tudták kvalifikálni, az évet már nem fejezték be. | |||||
GUGEE | Adatlap | 484931 | 2008. február 13. 17:34 | ||
trombi0001 | Adatlap | 484930 | 2008. február 13. 17:34 | ||
Hát nem tudom, szerintem az első kép se makett. Az a "hűtőkémény" meg nem ugyanaz, mint a mai autókon, hanem a turbó levegőbelépő nyílása. Szóval azon keresztül szívta a turbó az ájert. | |||||
GUGEE | Adatlap | 484929 | 2008. február 13. 17:28 | ||
Nem lehet tutira venni azt amit a net-en írnak!! Ráakadtam egy modelles oldalra,annyi hülyeséget,téves infot még nem olvastam sehol! G | |||||
JazzZ | Adatlap | 484928 | 2008. február 13. 16:55 | ||
jaja...az f1facts oldal az első képen szereplőt fw11nek hozza...a 11b-nek tényleg volt már "kéménye" | |||||
GUGEE | Adatlap | 484927 | 2008. február 13. 16:19 | ||
Jos | Adatlap | 484926 | 2008. február 13. 15:56 | ||
az első kép egy tamiya makett szerintem, FW11b | |||||
trombi0001 | Adatlap | 484925 | 2008. február 13. 15:43 | ||
Egyszerre írtuk! :-) Köszi az infót, igazad van, tényleg a Williams volt a 27-28-as, ez nekem most nem ugrott be. | |||||
trombi0001 | Adatlap | 484924 | 2008. február 13. 15:42 | ||
Ja, 23-24: Minardi! | |||||
Jos | Adatlap | 484923 | 2008. február 13. 15:42 | ||
A sztori alapja, hogy a Williems-é ('78-tól legalább is)volt a 27-28, de mivel Alan Jones '80-ban világbajnok lett, ezért az éppen aktuális VB-kal Jody Scheckter-rel cseréltek számokat, és így került a Ferrarihoz. Mivel '96-ig nem sikerült vb-t nyerniük ezért maradt náluk. Kivéve '90-t, mert Prost vitte magával az "1"-est.De mivel '90-ben Senna lett a bajnok, '91-re visszacserélték a 1-2-t a 27-28-cal. '96-tól lépett életbe a mostani, konstruktőrök szerinti rendszer '78 előtt meg nem tudom, hogy mi volt, de szerintem az csak keveseket érdekel | |||||
trombi0001 | Adatlap | 484922 | 2008. február 13. 15:42 | ||
Hát ja, '81-től '95-ig ezzel a négyféle rajtszámmal mentek. Szóval úgy volt ez a szép új világ beköszönte előtt, hogy szokásjogi alapon el voltak osztva a rajtszámok úgy, hogy: 1-2: világbajnok és csapattársa, 3-4: Tyrrell 5-6: Renault, utána Williams (Red Five Lion!) 7-8: Brabham, 9-10: passz, 11-12: Lotus, majd McLaren, itt sok passz jön, 19-20: Toleman, majd Benetton, megint passz, és 25-26: Ligier 27-28: Ferrari. De pl. '90-ben a McLaren ment a 27-28- assal, mert cseréltek a Ferrarival (akihez ugye érkezett az aktuális világbajnok). | |||||
GUGEE | Adatlap | 484921 | 2008. február 13. 15:29 | ||
Nem tudtam,hogy állandók a rajtszámok,csak mindig láttam 27-28assal meg 1-2-essel is! G | |||||
trombi0001 | Adatlap | 484920 | 2008. február 13. 15:10 | ||
Van neki? Én eddig úgy tudtam, hogy '81-ben, amikor kiosztották a csapatok között az állandó rajtszámokat, ezt éppen ők kapták. Mint a Ligier a 25-26-ost, Brabham a 7-8-ast, stb. De ha tudsz róla sztorit, írd meg! | |||||
GUGEE | Adatlap | 484919 | 2008. február 13. 14:45 | ||
Szia! Mi a története a ferrari 27-28-as rajtszámainak? G | |||||
trombi0001 | Adatlap | 484918 | 2008. február 13. 11:26 | ||
Szerintem az első képen a 11-es van, de versenyen az sem ment így, ez valami demó festés. A másodikon egyértelműen 10-es, '85-ből. | |||||
JazzZ | Adatlap | 484917 | 2008. február 13. 10:51 | ||
trombi0001 | Adatlap | 484916 | 2008. február 13. 08:02 | ||
A baleset után Hunt tartotta a lelket az aszfalton fekfő Petersonban addig a 20 percig, amíg a mentők végre odaértek. Meg tartotta a fejét, hogy ne nézzen a saját lábaira, mert azok, hát, nem voltak jó állapotban. A versenyzők a balesetért egyöntetűen Patresét okolták. Ez így együtt Huntra olyan hatással volt, hogy ezt követően évekig, amikor Formula-1 közvetítéseken szakkommentátor volt, Patresét szidta, mint a bokrot, ahogy feltűnt a képernyőn. | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 484915 | 2008. február 12. 21:20 | ||
eccere irtunk:D | |||||
Matton | Adatlap | 484914 | 2008. február 12. 21:16 | ||
Patreset hibáztatták a baleset okozásáért monzában de nem ő volt a hibás hanem ,hogy átépítették a pályát és a kanyar előtt vészesen összeszűkült. A starter sem várta meg,hogy az összes autó felsorakozzon.Pokoli baleset volt. A youtube-on ha beírjátok Peterson nevét megnézhetitek ezt a balesetet. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |