<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Sztanyi | Adatlap | 485372 | 2008. március 21. 09:53 | ||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 485371 | 2008. március 21. 09:50 | ||||||||||||
akkor annyiért vedd meg!!!Ritka makett,tudomásom szerint! de megnéztem és ahhoz semmi extrát nem kapsz a dobozban. | |||||||||||||||
Schumi7vb | Adatlap | 485370 | 2008. március 21. 08:59 | ||||||||||||
Ferrari 641/2 36.000Ft-ért tudok. | |||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 485369 | 2008. március 21. 08:56 | ||||||||||||
valamit valamiért:) | |||||||||||||||
Lacc | Adatlap | 485368 | 2008. március 21. 08:42 | ||||||||||||
Hát ja, 46.000Ft-ért... | |||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 485367 | 2008. március 21. 08:06 | ||||||||||||
Hali Ferrari rajongók. A MFH kiadta a F2002-est 3 verzióban.Nézzétek meg az összarakásiját,mintha az igazit kellene megépíteni...!www.1999.co.jp/eng/10068185 Nagyon komoly,ezért írtam a múltkor,hogy a Tamiya F1-es makett csak egy jó alap...! :) | |||||||||||||||
Szamuráj | Adatlap | 485366 | 2008. március 20. 09:33 | ||||||||||||
Kferro | Adatlap | 485365 | 2008. március 20. 09:05 | ||||||||||||
Én nem arra gondoltam, hogy verseny közben megjósolják, mert az tényleg nagyon pontos szokott lenni. Viszont sokszor szokták azt megírni, hogy a hétvégi versenyen nagy eső lesz, aztán egy árva felhő sincs az égen. Malaysia amúgy sem egy egyszerű pálya, hát még esőben. Jó lenne látni, hogy mire képesek a srácok ilyen körülmények között. Bár van bennem némi félsz, hogy ha nagyon durván esik, akkor el sem rajtoltatják a mezőnyt. | |||||||||||||||
Schumi7vb | Adatlap | 485364 | 2008. március 19. 21:26 | ||||||||||||
Lacc | Adatlap | 485363 | 2008. március 19. 18:46 | ||||||||||||
Hát, nem tudom. Szerintem inkább épphogy el szokták találni mostanában. Emlékezzetek a tavaly nürburgringi versenyre, mikor percre pontosan kiírták mikor go esni és úgy is lett!:) Amúgy kíváncsi lennék egy esős versenyre így rögtön az év elején! Lehet a pilóták is jobban örülnének neki, ha még az év elején kiderülne mire számítsanak vizes pályán, még most, mikor még nem akkora a veszteség. | |||||||||||||||
Jos | Adatlap | 485362 | 2008. március 19. 18:12 | ||||||||||||
reménykedjünk... | |||||||||||||||
Kferro | Adatlap | 485361 | 2008. március 19. 16:02 | ||||||||||||
Érdekes lesz, ha valóban leszakad az ég. :) Bár az elmúlt években is mindíg voltak ilyen riasztások, de az esetek 90%-ban nem lett belőle semmi... | |||||||||||||||
jos | Adatlap | 485360 | 2008. március 19. 15:20 | ||||||||||||
Még egy kis izgalom... "Vihar csaphat Raikkönenékre Malajziában Nyolcvan százalék, hogy esni fog a hétvégi F1-nagydíjon: villámlás, zivatar, csapadék az előrejelzés mindhárom napra. Heves zivatarok tehetik izgalmassá a hétvégi Malajziai Nagydíjat: a pénteki-szombati edzésekre 80-85 százalék a csapadék esélye, a vasárnapi futamra 60-65." "A víz különösen látványossá és veszélyessé teheti a Forma-1-es futamot, mert idén már nincs kipörgésgátló a kocsikban, azaz a pilóták csak saját érzékeire hagyatkozhatnak. Sokkal könnyebb kicsúszni, megpördülni." | |||||||||||||||
JazzZ | Adatlap | 485359 | 2008. március 19. 13:42 | ||||||||||||
én youtube-on szoktam. Beírod: FIA Review 1989 vagy amelyik évet akarod.. | |||||||||||||||
Kferro | Adatlap | 485358 | 2008. március 19. 13:11 | ||||||||||||
Én itt szoktam ilyeneket találni: www.racing-underground.com Torrentes hely. | |||||||||||||||
Lacc | Adatlap | 485357 | 2008. március 19. 13:03 | ||||||||||||
Hol lehet ilyen futamot megnézni? | |||||||||||||||
Schumi7vb | Adatlap | 485356 | 2008. március 19. 12:57 | ||||||||||||
Egyértelmű,hogy Senna.Nagyon későn fékezett,Prost közben megkezdte a kanyarodást,igy az ütközés elkerülhetetlen volt. | |||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 485355 | 2008. március 19. 11:58 | ||||||||||||
Sziasztok! Az igaz,hogy a technikai fejlődést (főleg a biztonsági részt!) nem kell akadályozni,de... A raliVB-n is voltak korlátozások a B-s autók után,mégis egy-két év múlva az A-snak nevezett autók gyorsabbak voltak ugyan azokon a pályákon!!! Néha az volt az elmúlt években az érzésem,hogy PS-en nevelkedett versenyzők lesznek a F1-ben,mert mindent megold és megbocsájt az elektronika és a mérnök úgyis mindent kiszámol... Néha talán jók az olyan szabályok,ami nem tetszik mindenkinek,mert legalább néhány futamon érdekes dolgok történnek,és itt nem a balesetekre gondolok,mert azt utálom (és ráadásul drága dolog is),hanem néha előkerülnek a VERSENYZŐK is! | |||||||||||||||
matton | Adatlap | 485354 | 2008. március 19. 11:56 | ||||||||||||
Senna! Mivel az ő első tengelye a kanyarív kezdetekor hátrébb volt mint Prostté. Ráadásul Prost az ideális íven haladt Senna pedig még fékúton volt. | |||||||||||||||
JazzZ | Adatlap | 485353 | 2008. március 19. 11:34 | ||||||||||||
Tegnap este a 89as Japán nagydíjat néztem. A kérdés: szerintetek ki volt a szabálytalan(abb)??!! Senna vagy Prost? | |||||||||||||||
hofy26 | Adatlap | 485352 | 2008. március 19. 11:04 | ||||||||||||
Helló Mindenki! Ferrari F2001-ről keresek képeket, a Magyar futamról leginkább! Van valami tippetek, hogy hol találok? Hofy | |||||||||||||||
Schumi7vb | Adatlap | 485351 | 2008. március 18. 17:51 | ||||||||||||
emiatt a baleset miatt leállitották a futamot... | |||||||||||||||
GUGEE | Adatlap | 485350 | 2008. március 18. 17:47 | ||||||||||||
Nekem három hónap után jött meg!Már régen visszakaptam az EBAY-on a pénzem! Ez a magyar posta!! G | |||||||||||||||
GUGEE | Adatlap | 485349 | 2008. március 18. 17:44 | ||||||||||||
Ez lessz a töled vásárolt F310-ből! Szerencsére minimális az átalakítás! Most vettem csak észre,hogy a pilóta feje körül végig ki van párnázva! Érdekes ezt eddig sehol nem láttam. G | |||||||||||||||
JazzZ | Adatlap | 485348 | 2008. március 18. 17:07 | ||||||||||||
trombi0001 | Adatlap | 485347 | 2008. március 18. 14:06 | ||||||||||||
Hűha, köszi! | |||||||||||||||
RCM | Adatlap | 485346 | 2008. március 18. 13:43 | ||||||||||||
trombi0001 | Adatlap | 485345 | 2008. március 18. 12:39 | ||||||||||||
A Fujimi oldalán az áprilisi újdonságok között "reproduction items" alatt szerepel az, hogy GP/2, 1:20 126C2 '83. Ez vajon az lehet, aminek én dekódolom? :-) | |||||||||||||||
JazzZ | Adatlap | 485344 | 2008. március 18. 11:49 | ||||||||||||
JazzZ | Adatlap | 485343 | 2008. március 18. 11:27 | ||||||||||||
Ok, szép lassan lekódoltam közben:)) A bmw-ről ez az egy képem van..: | |||||||||||||||
trombi0001 | Adatlap | 485342 | 2008. március 18. 11:21 | ||||||||||||
Szóval Tamiya TS-12 narancssárga spray-t (meg pár egyéb cuccot) vettem az etamiya.com boltban, február 17-én postázták és még mindig nincs itt. Éppen mostanában mondok le róla lélekben. Remélem, a Ho-Ki be tudta szerezni, mert náluk is akadozott a TS-értékesítés. | |||||||||||||||
Lacc | Adatlap | 485341 | 2008. március 18. 11:03 | ||||||||||||
Pont ez a lényeg benne, hogy van kockázat a nagyoknak is. Eddig csak akkor volt rá példa, hoy valaki az élbolyból kiesett, ha valami műszaki hiba sújtotta, de most végre arra is van esély, hogy "elbambul" az illető, és saját hibájából ront. Elvégre csak emberek ülnek ezekben a versenyuatókban és legalább valami kis szerep jusson az emberi tényezőnek is:)Kíváncsi leszek Hamiltonra is, ha majd csatáznia kell és nem az első helyen tud elhúzni, pláne, ha ezt esőben kell majd megtennie. Amúgy valóban érdekes volt, hogy a rajtnál semmi gumifüst nem volt, úgyhogy valami "svindlit" biztosan kitaláltak, ami pótolja a kipörgésgátlót. | |||||||||||||||
JazzZ | Adatlap | 485340 | 2008. március 18. 10:59 | ||||||||||||
trombi0001 | Adatlap | 485339 | 2008. március 18. 10:11 | ||||||||||||
Meg egy hónapja várom hozzá a narancssárga TS-t HK-ból, az ETamiyánál vettem, de szerintem elveszett. | |||||||||||||||
trombi0001 | Adatlap | 485338 | 2008. március 18. 10:10 | ||||||||||||
Nálam most készül a Jaegermeisteres, de sehol nem találok hozzá ref. képeket. | |||||||||||||||
JazzZ | Adatlap | 485337 | 2008. március 18. 09:53 | ||||||||||||
jos | Adatlap | 485336 | 2008. március 18. 09:52 | ||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 485335 | 2008. március 18. 09:29 | ||||||||||||
Persze jók lennének az előzések,de jelenleg nagyon pórul járhat az aki bevállalós.Egy két példa az utolsó versenyről:Massa,Coulthard,Kimi | |||||||||||||||
RCM | Adatlap | 485334 | 2008. március 18. 09:04 | ||||||||||||
Szia! Sajnos a mai F1 tényleg nem erről szól.Ha kemény harcot akarsz látni akkor nagyon ajánlom a WTCC és BTCC versenyeket.Én már lassan teljesen átszokom.:-)) | |||||||||||||||
Lacc | Adatlap | 485333 | 2008. március 18. 08:54 | ||||||||||||
Én is közel harminc vagyok, '93 óta nézem rendszeresen a Forma-1-et, de szerintem igenis kellenek előzések, bevállalások és nemcsak arra várni, hogy majd a boxban... Ennyi erővel lehetne úgyis hogy csak időre megy az egész, egyszerre 1 autó van a pályán, és mondjuk aki x kört a legrövidebb idő alatt megtesz az a győztes aztán kész. | |||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 485332 | 2008. március 18. 00:40 | ||||||||||||
Mivel 30 éves vagyok,szerencsére láttam jónéhány F1 versenyt és évadot.Nekem speciel,abszolút nem hiányoznak a 80-90 évek autói.Arra ott vannak az amcsi autók.Előzésekre meg ott a MotoGP:) Ebből az Ausztrál nagydíj előzéseiből a Mercedes profitált a legjobban,mert legalább perceken keresztül az új AMG SL-t láthatta a világ:) Ja és plussz,legalább mutatták Hamiltont is,mert ha nem szakad meg ennyiszer a verseny,akkor kb 30-40 másodperccel verte volna a 2. helyezettet:) Ja és a nagy Sumi a 7 vbjéből 5-öt azzal nyert,hogy olyan autója volt,amiről csak álmodoztak az ellenfelek és Ross Brawn-nal mindent kiszámoltak... Nekem nagyon bejön a mai F1 és egyet értek Frank Williams-szel,aki szintén nagyon ellenzi a kasztnik és egyebek "klónozását"!Ha már motort bárki vehet a nagyoktól,akkor legalább autót építsenek köré...! Én is egyetértek,bizonyos lassítási érdekű szabályozásokkal,de ne felejtsük el,hogy az eddigi legnagyobb pilóta nem az elmúlt 7-8 év hiper-szupi techinkájú autókban halt meg,hanem 1994-ben!!!Lásd Kubica,aki elszállt 270-nel és egy hét múlva versenyre jelentkezett Indiben:) De tényleg igaza van G-funk-nak, tegyetek be maketteket is amiket építetek...!Nekem a kb70 makettemből csak 4 kész F1-es autóm van,azokkal nem villognék:) de van 2db F1 és 1db Indy makettem a polcon bontatlanul,ha építem őket,majd közzé teszem és szándékomban áll kiállításra,versenyre is elvinni. üdv és hajrá Mclaren!!! | |||||||||||||||
JazzZ | Adatlap | 485331 | 2008. március 18. 00:22 | ||||||||||||
G-funk | Adatlap | 485330 | 2008. március 17. 19:38 | ||||||||||||
skacok, mikor látunk épülő F1 makettet? esetleg készet versenyen? erre koncentráljatok inkább mint arra milyen elektronika van az autókban :))) | |||||||||||||||
RCM | Adatlap | 485329 | 2008. március 17. 19:12 | ||||||||||||
Mindig voltak korszakok amiket a pilótáknak meg kellett szokni. Wingcar-amikor eltörölték az első két versenyen több volt a kár mint elötte 3 évig! Turbo korszak és vége-turbó lyukat is meg kellett szokniuk. Volt idő amikor menet közben a boxból szabályozták az egész autót(még a futóművet is) amikor ez megszünt akkor jött az igazán karácsonyfa kormány. A kipörgésgátló hiányát is elöbb utobb megszokja mindenki. Aki nem az meg eltünik. | |||||||||||||||
Schumi7vb | Adatlap | 485328 | 2008. március 17. 19:02 | ||||||||||||
jó neked,hogy ilyen közel laksz a pályához... | |||||||||||||||
gyurmakoma | Adatlap | 485327 | 2008. március 17. 18:37 | ||||||||||||
üdv. lehet engem itt megköveztek,de nem nagyon szeretem az f1 et. légvonalban kb 3 kmre lakom a ringtől. és iszonyat a hangzavar. eddig nem is nagyon néztem a futamokat sem,de most sikerült megnézem az ucsó 11 kört. hát frankó volt nagyon. jó ez a sok módositás most mindenképp.végre nem unalmas :)) | |||||||||||||||
GUGEE | Adatlap | 485326 | 2008. március 17. 15:58 | ||||||||||||
Van egy cd amin világosan kifejtik,hogy bármit lehet korlátozni,a mérnökök ugyis megtalálják a megoldást!Most sem csökkentek a köridök,pedig azt várták. A falábuak estek -keltek,ez nagyon jól látható volt.Massa is tud vezetni,de a verseny hevében mégiscsak elfelejtette,hogy nincs kipörgésgátló! A ferrari bakia egyértelmüen a pilótákon mulott!Ehez nem kell szakértő! Nekem az f1-ben kifejezetten tetszenek a pattogos váltások.Sokat nézem a Champ szériát is,de a kézi váltó miatt nehézkesnek tünik az egész. A dupla kuplung,gázfröccsöt az f1-ben nem szívesen fogandnám el! Már most sem olyan szépen,egyenletesen üvöltenek a motorok. Azt viszont érdekes volt látni,hogy nem füstöltek a kerekek indulásnál!Tuti erre is kitaláltak már valamit! G | |||||||||||||||
JazzZ | Adatlap | 485325 | 2008. március 17. 15:57 | ||||||||||||
egyetértek! De ezzel szerintem egyikünk se azt akarja mondani, hogy a mostani F1 egy nagy szar, vagy nézhetetlen!! Egyszerűen csak más.. | |||||||||||||||
trombi0001 | Adatlap | 485324 | 2008. március 17. 15:53 | ||||||||||||
Legyen megint szegecselt almíniumból a monocoque, tiltsák be az összes elektronikát (na jó, a gyújtást ne) és csak olyan pilóták indulhassanak, akik Mansell-bajuszt viselnek, hozzá illő szemöldökkel! Legyen úgy, mint régen volt!:-) Komolyra fordítva: nekem is jobban tetszett a klasszikus F1, a mai nekem sem adja ugyanazt. Csak hát az van, hogy egyrészt a fentiekhez hasonló szabályokkal nem lehet visszahozni a '80-as éveket, másrészt, kedves hozzám hasonlóan öregedő F1-en szocializálódott kollégák, ismerjük fel, hogy a mai F1-nek nem mi vagyunk a célközönsége. Elég szűk piac lennénk mi 2008-ban. Higgyétek el, a mai nézők többségét nem érdekli, van-e pályán előzés, bevállal-e rövidebb féktávot XY. Ők már azon nevelkedtek, hogy a versenyt a boxban lehet a legbiztosabban megnyerni. Kiszámolható, számítógépesített szórakoztatást keresnek, ezért nézik az egészet. Nem hiszem, hogy azon nézők közül, akik az elmúlt 10 évben szoktak rá a F1-re és pesrze mind nagy Schumacher drukkerek, kijönnének a könnyei, mint nekem, amikor 15 évesen először jutottam ki a Ringre és élőben tapasztaltam meg annak az egésznek a hangját, szagát, érzését, amiért 6 éves korom óta rajongtam. Amikor az első körben 26 autó hangjától rezonált a mellcsontom meg a föld a talpam alatt. Megváltozott a világ, változik a F1 is. Nekünk maradnak a régi videók, képek, könyvek, na meg a makettek! | |||||||||||||||
matton | Adatlap | 485323 | 2008. március 17. 15:25 | ||||||||||||
Ja a váltó ötlet nem is rossz! De úgy mint régen tolókerekes váltóval és nem szinkronváltóval |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Megvan a Studio27 Mclaren MP4/22-es,az 34000ft volt,de a MFH-hoz képest jóval gyengébb mindenben...!Sajnos!