/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
Sztanyi 485372 2008. március 21. 09:53
Válasz erre
Ha ilyen szinten kiadna a MFH egy mostani Mclarent,akkor nem gondolkodnék az árán,azonnal megrendelném...!De ettől függetlenül az F2208-ast meg fogom venni ha kiadja a MFH!
Megvan a Studio27 Mclaren MP4/22-es,az 34000ft volt,de a MFH-hoz képest jóval gyengébb mindenben...!Sajnos!
Sztanyi 485371 2008. március 21. 09:50
Válasz erre
akkor annyiért vedd meg!!!Ritka makett,tudomásom szerint!
de megnéztem és ahhoz semmi extrát nem kapsz a dobozban.
Schumi7vb 485370 2008. március 21. 08:59
Válasz erre
Sztanyi 485369 2008. március 21. 08:56
Válasz erre
Lacc 485368 2008. március 21. 08:42
Válasz erre
Sztanyi 485367 2008. március 21. 08:06
Válasz erre
Hali Ferrari rajongók.
A MFH kiadta a F2002-est 3 verzióban.Nézzétek meg az összarakásiját,mintha az igazit kellene megépíteni...!www.1999.co.jp/eng/10068185
Nagyon komoly,ezért írtam a múltkor,hogy a Tamiya F1-es makett csak egy jó alap...! :)
Szamuráj 485366 2008. március 20. 09:33
Válasz erre
Kferro 485365 2008. március 20. 09:05
Válasz erre
Én nem arra gondoltam, hogy verseny közben megjósolják, mert az tényleg nagyon pontos szokott lenni. Viszont sokszor szokták azt megírni, hogy a hétvégi versenyen nagy eső lesz, aztán egy árva felhő sincs az égen.
Malaysia amúgy sem egy egyszerű pálya, hát még esőben. Jó lenne látni, hogy mire képesek a srácok ilyen körülmények között. Bár van bennem némi félsz, hogy ha nagyon durván esik, akkor el sem rajtoltatják a mezőnyt.
Schumi7vb 485364 2008. március 19. 21:26
Válasz erre
Piquet+Salazar
Piquet+Salazar

régi szép emlékek...
Lacc 485363 2008. március 19. 18:46
Válasz erre
Hát, nem tudom. Szerintem inkább épphogy el szokták találni mostanában. Emlékezzetek a tavaly nürburgringi versenyre, mikor percre pontosan kiírták mikor go esni és úgy is lett!:) Amúgy kíváncsi lennék egy esős versenyre így rögtön az év elején! Lehet a pilóták is jobban örülnének neki, ha még az év elején kiderülne mire számítsanak vizes pályán, még most, mikor még nem akkora a veszteség.
Jos 485362 2008. március 19. 18:12
Válasz erre
Kferro 485361 2008. március 19. 16:02
Válasz erre
Érdekes lesz, ha valóban leszakad az ég. :) Bár az elmúlt években is mindíg voltak ilyen riasztások, de az esetek 90%-ban nem lett belőle semmi...
jos 485360 2008. március 19. 15:20
Válasz erre
Még egy kis izgalom...

"Vihar csaphat Raikkönenékre Malajziában

Nyolcvan százalék, hogy esni fog a hétvégi F1-nagydíjon: villámlás, zivatar, csapadék az előrejelzés mindhárom napra.
Heves zivatarok tehetik izgalmassá a hétvégi Malajziai Nagydíjat: a pénteki-szombati edzésekre 80-85 százalék a csapadék esélye, a vasárnapi futamra 60-65."

"A víz különösen látványossá és veszélyessé teheti a Forma-1-es futamot, mert idén már nincs kipörgésgátló a kocsikban, azaz a pilóták csak saját érzékeire hagyatkozhatnak. Sokkal könnyebb kicsúszni, megpördülni."
JazzZ 485359 2008. március 19. 13:42
Válasz erre
én youtube-on szoktam. Beírod: FIA Review 1989 vagy amelyik évet akarod..
Kferro 485358 2008. március 19. 13:11
Válasz erre
Én itt szoktam ilyeneket találni:

www.racing-underground.com

Torrentes hely.
Lacc 485357 2008. március 19. 13:03
Válasz erre
Hol lehet ilyen futamot megnézni?
Schumi7vb 485356 2008. március 19. 12:57
Válasz erre
Egyértelmű,hogy Senna.Nagyon későn fékezett,Prost közben megkezdte a kanyarodást,igy az ütközés elkerülhetetlen volt.
NGPETI 485355 2008. március 19. 11:58
Válasz erre
Sziasztok!

Az igaz,hogy a technikai fejlődést (főleg a biztonsági részt!) nem kell akadályozni,de...
A raliVB-n is voltak korlátozások a B-s autók után,mégis egy-két év múlva az A-snak nevezett autók gyorsabbak voltak ugyan azokon a pályákon!!!
Néha az volt az elmúlt években az érzésem,hogy PS-en nevelkedett versenyzők lesznek a F1-ben,mert mindent megold és megbocsájt az elektronika és a mérnök úgyis mindent kiszámol...

Néha talán jók az olyan szabályok,ami nem tetszik mindenkinek,mert legalább néhány futamon érdekes dolgok történnek,és itt nem a balesetekre gondolok,mert azt utálom (és ráadásul drága dolog is),hanem néha előkerülnek a VERSENYZŐK is!
matton 485354 2008. március 19. 11:56
Válasz erre
Senna! Mivel az ő első tengelye a kanyarív kezdetekor hátrébb volt mint Prostté. Ráadásul Prost az ideális íven haladt Senna pedig még fékúton volt.
JazzZ 485353 2008. március 19. 11:34
Válasz erre
Tegnap este a 89as Japán nagydíjat néztem. A kérdés: szerintetek ki volt a szabálytalan(abb)??!! Senna vagy Prost?
hofy26 485352 2008. március 19. 11:04
Válasz erre
Helló Mindenki!
Ferrari F2001-ről keresek képeket, a Magyar futamról leginkább!
Van valami tippetek, hogy hol találok?
Hofy
Schumi7vb 485351 2008. március 18. 17:51
Válasz erre
emiatt a baleset miatt leállitották a futamot...
GUGEE 485350 2008. március 18. 17:47
Válasz erre
Nekem három hónap után jött meg!Már régen visszakaptam az EBAY-on a pénzem!
Ez a magyar posta!!
G
GUGEE 485349 2008. március 18. 17:44
Válasz erre
96_Ferrari_F310_DV-06_Q_i01
96_Ferrari_F310_DV-06_Q_i01
96_Ferrari_F310_DV-06_Q_02
96_Ferrari_F310_DV-06_Q_02
96_Ferrari_F310_DV-06_Q_03
96_Ferrari_F310_DV-06_Q_03
96_Ferrari_F310_DV-06_Q_04
96_Ferrari_F310_DV-06_Q_04
96_Ferrari_F310_DV-06_Q_05
96_Ferrari_F310_DV-06_Q_05

Ez lessz a töled vásárolt F310-ből!
Szerencsére minimális az átalakítás!
Most vettem csak észre,hogy a pilóta feje körül végig ki van párnázva!
Érdekes ezt eddig sehol nem láttam.
G
JazzZ 485348 2008. március 18. 17:07
Válasz erre
90-f1-spa
90-f1-spa

gyors motorcsere...:))
trombi0001 485347 2008. március 18. 14:06
Válasz erre
RCM 485346 2008. március 18. 13:43
Válasz erre
320%20Gr5%20c
320%20Gr5%20c
320gr5
320gr5
320gr5b
320gr5b
BMWGr5
BMWGr5
cox%20069
cox%20069
cox%20070
cox%20070
essen2005%20142
essen2005%20142
essen2005%20143
essen2005%20143
ja5is0
ja5is0
jag2ub9
jag2ub9
jag3qm7
jag3qm7
p1020265to1
p1020265to1
p1020268dp7
p1020268dp7
p1020319vq2
p1020319vq2

Remélem segítek.
trombi0001 485345 2008. március 18. 12:39
Válasz erre
A Fujimi oldalán az áprilisi újdonságok között "reproduction items" alatt szerepel az, hogy GP/2, 1:20 126C2 '83. Ez vajon az lehet, aminek én dekódolom? :-)
JazzZ 485344 2008. március 18. 11:49
Válasz erre
88-monza-ad
88-monza-ad
89-f1-unknown-sj-1
89-f1-unknown-sj-1
89-f1-estoril-sj-1
89-f1-estoril-sj-1
88-t-unknown-sm
88-t-unknown-sm

régi szép idők..:
JazzZ 485343 2008. március 18. 11:27
Válasz erre
320gr5
320gr5

Ok, szép lassan lekódoltam közben:))
A bmw-ről ez az egy képem van..:
trombi0001 485342 2008. március 18. 11:21
Válasz erre
Szóval Tamiya TS-12 narancssárga spray-t (meg pár egyéb cuccot) vettem az etamiya.com boltban, február 17-én postázták és még mindig nincs itt. Éppen mostanában mondok le róla lélekben. Remélem, a Ho-Ki be tudta szerezni, mert náluk is akadozott a TS-értékesítés.
Lacc 485341 2008. március 18. 11:03
Válasz erre
Pont ez a lényeg benne, hogy van kockázat a nagyoknak is. Eddig csak akkor volt rá példa, hoy valaki az élbolyból kiesett, ha valami műszaki hiba sújtotta, de most végre arra is van esély, hogy "elbambul" az illető, és saját hibájából ront. Elvégre csak emberek ülnek ezekben a versenyuatókban és legalább valami kis szerep jusson az emberi tényezőnek is:)Kíváncsi leszek Hamiltonra is, ha majd csatáznia kell és nem az első helyen tud elhúzni, pláne, ha ezt esőben kell majd megtennie. Amúgy valóban érdekes volt, hogy a rajtnál semmi gumifüst nem volt, úgyhogy valami "svindlit" biztosan kitaláltak, ami pótolja a kipörgésgátlót.
JazzZ 485340 2008. március 18. 10:59
Válasz erre
trombi0001 485339 2008. március 18. 10:11
Válasz erre
Meg egy hónapja várom hozzá a narancssárga TS-t HK-ból, az ETamiyánál vettem, de szerintem elveszett.
trombi0001 485338 2008. március 18. 10:10
Válasz erre
Nálam most készül a Jaegermeisteres, de sehol nem találok hozzá ref. képeket.
JazzZ 485337 2008. március 18. 09:53
Válasz erre
cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll

nem F1, de pályaautó...
jos 485336 2008. március 18. 09:52
Válasz erre
Hiba
Hiba

Új felvétel került elő a Ferrari-ról
Sztanyi 485335 2008. március 18. 09:29
Válasz erre
Persze jók lennének az előzések,de jelenleg nagyon pórul járhat az aki bevállalós.Egy két példa az utolsó versenyről:Massa,Coulthard,Kimi
RCM 485334 2008. március 18. 09:04
Válasz erre
Szia!
Sajnos a mai F1 tényleg nem erről szól.Ha kemény harcot akarsz látni akkor nagyon ajánlom a WTCC és BTCC versenyeket.Én már lassan teljesen átszokom.:-))
Lacc 485333 2008. március 18. 08:54
Válasz erre
Én is közel harminc vagyok, '93 óta nézem rendszeresen a Forma-1-et, de szerintem igenis kellenek előzések, bevállalások és nemcsak arra várni, hogy majd a boxban... Ennyi erővel lehetne úgyis hogy csak időre megy az egész, egyszerre 1 autó van a pályán, és mondjuk aki x kört a legrövidebb idő alatt megtesz az a győztes aztán kész.
Sztanyi 485332 2008. március 18. 00:40
Válasz erre
Mivel 30 éves vagyok,szerencsére láttam jónéhány F1 versenyt és évadot.Nekem speciel,abszolút nem hiányoznak a 80-90 évek autói.Arra ott vannak az amcsi autók.Előzésekre meg ott a MotoGP:)
Ebből az Ausztrál nagydíj előzéseiből a Mercedes profitált a legjobban,mert legalább perceken keresztül az új AMG SL-t láthatta a világ:)
Ja és plussz,legalább mutatták Hamiltont is,mert ha nem szakad meg ennyiszer a verseny,akkor kb 30-40 másodperccel verte volna a 2. helyezettet:)
Ja és a nagy Sumi a 7 vbjéből 5-öt azzal nyert,hogy olyan autója volt,amiről csak álmodoztak az ellenfelek és Ross Brawn-nal mindent kiszámoltak...
Nekem nagyon bejön a mai F1 és egyet értek Frank Williams-szel,aki szintén nagyon ellenzi a kasztnik és egyebek "klónozását"!Ha már motort bárki vehet a nagyoktól,akkor legalább autót építsenek köré...!
Én is egyetértek,bizonyos lassítási érdekű szabályozásokkal,de ne felejtsük el,hogy az eddigi legnagyobb pilóta nem az elmúlt 7-8 év hiper-szupi techinkájú autókban halt meg,hanem 1994-ben!!!Lásd Kubica,aki elszállt 270-nel és egy hét múlva versenyre jelentkezett Indiben:)
De tényleg igaza van G-funk-nak, tegyetek be maketteket is amiket építetek...!Nekem a kb70 makettemből csak 4 kész F1-es autóm van,azokkal nem villognék:)
de van 2db F1 és 1db Indy makettem a polcon bontatlanul,ha építem őket,majd közzé teszem és szándékomban áll kiállításra,versenyre is elvinni.
üdv és hajrá Mclaren!!!
JazzZ 485331 2008. március 18. 00:22
Válasz erre
G-funk 485330 2008. március 17. 19:38
Válasz erre
skacok, mikor látunk épülő F1 makettet?
esetleg készet versenyen?
erre koncentráljatok inkább mint arra milyen elektronika van az autókban :)))
RCM 485329 2008. március 17. 19:12
Válasz erre
Mindig voltak korszakok amiket a pilótáknak meg kellett szokni.
Wingcar-amikor eltörölték az első két versenyen több volt a kár mint elötte 3 évig!
Turbo korszak és vége-turbó lyukat is meg kellett szokniuk.
Volt idő amikor menet közben a boxból szabályozták az egész autót(még a futóművet is)
amikor ez megszünt akkor jött az igazán karácsonyfa kormány.
A kipörgésgátló hiányát is elöbb utobb megszokja mindenki.
Aki nem az meg eltünik.
Schumi7vb 485328 2008. március 17. 19:02
Válasz erre
jó neked,hogy ilyen közel laksz a pályához...
gyurmakoma 485327 2008. március 17. 18:37
Válasz erre
üdv.
lehet engem itt megköveztek,de nem nagyon szeretem az f1 et.
légvonalban kb 3 kmre lakom a ringtől.
és iszonyat a hangzavar.
eddig nem is nagyon néztem a futamokat sem,de most sikerült megnézem az ucsó 11 kört.
hát frankó volt nagyon.
jó ez a sok módositás most mindenképp.végre nem unalmas :))
GUGEE 485326 2008. március 17. 15:58
Válasz erre
Van egy cd amin világosan kifejtik,hogy bármit lehet korlátozni,a mérnökök ugyis megtalálják a megoldást!Most sem csökkentek a köridök,pedig azt várták.
A falábuak estek -keltek,ez nagyon jól látható volt.Massa is tud vezetni,de a verseny hevében mégiscsak elfelejtette,hogy nincs kipörgésgátló!
A ferrari bakia egyértelmüen a pilótákon mulott!Ehez nem kell szakértő!
Nekem az f1-ben kifejezetten tetszenek a pattogos váltások.Sokat nézem a Champ szériát is,de a kézi váltó miatt nehézkesnek tünik az egész.
A dupla kuplung,gázfröccsöt az f1-ben nem szívesen fogandnám el!
Már most sem olyan szépen,egyenletesen üvöltenek a motorok.
Azt viszont érdekes volt látni,hogy nem füstöltek a kerekek indulásnál!Tuti erre is kitaláltak már valamit!
G
JazzZ 485325 2008. március 17. 15:57
Válasz erre
egyetértek!
De ezzel szerintem egyikünk se azt akarja mondani, hogy a mostani F1 egy nagy szar, vagy nézhetetlen!! Egyszerűen csak más..
trombi0001 485324 2008. március 17. 15:53
Válasz erre
Legyen megint szegecselt almíniumból a monocoque, tiltsák be az összes elektronikát (na jó, a gyújtást ne) és csak olyan pilóták indulhassanak, akik Mansell-bajuszt viselnek, hozzá illő szemöldökkel! Legyen úgy, mint régen volt!:-)

Komolyra fordítva: nekem is jobban tetszett a klasszikus F1, a mai nekem sem adja ugyanazt. Csak hát az van, hogy egyrészt a fentiekhez hasonló szabályokkal nem lehet visszahozni a '80-as éveket, másrészt, kedves hozzám hasonlóan öregedő F1-en szocializálódott kollégák, ismerjük fel, hogy a mai F1-nek nem mi vagyunk a célközönsége. Elég szűk piac lennénk mi 2008-ban. Higgyétek el, a mai nézők többségét nem érdekli, van-e pályán előzés, bevállal-e rövidebb féktávot XY. Ők már azon nevelkedtek, hogy a versenyt a boxban lehet a legbiztosabban megnyerni. Kiszámolható, számítógépesített szórakoztatást keresnek, ezért nézik az egészet. Nem hiszem, hogy azon nézők közül, akik az elmúlt 10 évben szoktak rá a F1-re és pesrze mind nagy Schumacher drukkerek, kijönnének a könnyei, mint nekem, amikor 15 évesen először jutottam ki a Ringre és élőben tapasztaltam meg annak az egésznek a hangját, szagát, érzését, amiért 6 éves korom óta rajongtam. Amikor az első körben 26 autó hangjától rezonált a mellcsontom meg a föld a talpam alatt. Megváltozott a világ, változik a F1 is. Nekünk maradnak a régi videók, képek, könyvek, na meg a makettek!
matton 485323 2008. március 17. 15:25
Válasz erre
Ja a váltó ötlet nem is rossz! De úgy mint régen tolókerekes váltóval és nem szinkronváltóval
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.