/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
JazzZ 485422 2008. március 26. 19:46
Válasz erre
Schumi7vb 485421 2008. március 26. 19:27
Válasz erre
P1000499
P1000499
P1000502
P1000502

száradnak az alkatrészek...
Schumi7vb 485420 2008. március 26. 13:16
Válasz erre
ja,elöbb alapozó,aztán a szín...
Kferro 485419 2008. március 26. 10:02
Válasz erre
Köszi! :)

Igen van. Bár ez az MMG 2007-es modja volt, de van egy magyar fejelsztésű mod, ami már az idei autókat tartalmazza, az F1RFT mod, amit megtalálsz a gphungary.hu-n.
Lacc 485418 2008. március 26. 09:57
Válasz erre
Szép farolás!:) ezek szerint van már 2008-as F1 mod rFactorhoz?
Pisti 485417 2008. március 26. 09:28
Válasz erre
Most latom a választ :)
Pisti 485416 2008. március 26. 09:24
Válasz erre
Alclad-al festeted? Alapoztál alá?
Kferro 485415 2008. március 26. 08:49
Válasz erre
Este sikerült produkálnom rFactorral a Massa-féle kicsúszást. A kanyar kijárati ívén egyszerűen nagyobb gázt adtam, mint kellett volna:

www.youtube.com/watch
Schumi7vb 485414 2008. március 25. 19:25
Válasz erre
matton 485413 2008. március 25. 19:17
Válasz erre
Szép mivel fújtad? Melyik szinnel?
Nhzsolt 485412 2008. március 25. 17:54
Válasz erre
honda racing
honda racing

Sziasztok!
Bár nem makett, de ha valakit érdekel, van 2 db Honda Racing F1 cd-m, tele információkkal, fotókkal és egyebekkel, gyári mindkettő. Az ára a párosnak 500Ft.
Németh Zsolt 20-360-6479 vagy nhrallye@citromail.hu
Schumi7vb 485411 2008. március 25. 17:15
Válasz erre
312t4 motor
312t4 motor
312t4 motor/2
312t4 motor/2
312t4 motor/3
312t4 motor/3
312t4 motor/4
312t4 motor/4

haladtam kicsit a Ferrari 312t4 motorjával,remélem hétvégére elkészülök vele...
Kferro 485410 2008. március 25. 11:01
Válasz erre
Gugee!

"Én csak abban reménykedem,hogy az év közepére Alonso is odaér a mclaren és a sauber szintjére."
Bár nagyon nem szeretem Alonsot, de azt el kell ismernem, hogy Alonso még mindíg nagyon jó. Aminek fejlődnie kell, az a Renault alatta.
Mondjuk nekem nem hiányzok az élbolyból. :)
Kferro 485409 2008. március 25. 10:58
Válasz erre
Damondesign!

", így nem értem, hogy mi a baj a orrkúppal. Biztos nem a legjobb, de azért összelett rakva. "
Az Mp4/20-as orrkúpjának nincs egyéb baja, mint az, hogy teljesen rossz a formája. Keskenyebb, mint kellene, de nem annyira, hogy pl. az Mp4/19-est meg lehetne építeni belőle. :)
Kferro 485408 2008. március 25. 10:55
Válasz erre
Na, igazam lett? Ugye, hogy nem volt eső. :)
A futam izgalmas volt. Minden elismerésem Webberé és Trullié, na meg persze Kimié, aki pont akkor ment egy nagyon gyors kört, amikor kellett.
Massa hibája: sok mindenre fogta a brazil, de szerinte nem ő volt a hibás. Szerintem meg igen. Lehet hallani, ahogy a kitörés előtti pillanatban nagyobb gázt ad, s ez valószínű, sok volt.
GUGEE 485407 2008. március 24. 16:27
Válasz erre
DSCN4245
DSCN4245
DSCN4247
DSCN4247
DSCN4233
DSCN4233
DSCN4538
DSCN4538
DSCN4545
DSCN4545

Ma találtam!
G
GUGEE 485406 2008. március 23. 19:14
Válasz erre
85porgp85-pr-senna
85porgp85-pr-senna
Senna_1994_Imola_02_PHC
Senna_1994_Imola_02_PHC
38421228294_10_resize
38421228294_10_resize
gv80agk8
gv80agk8
GillesVilleneuve_ReneArnoux_Dijion1979
GillesVilleneuve_ReneArnoux_Dijion1979
76
76
Prost_1990_Monaco_01_PHC
Prost_1990_Monaco_01_PHC
173alonso
173alonso
611
611

KELLEMES HUSVÉTI ÜNNEPEKET!!
G
GUGEE 485405 2008. március 23. 12:57
Válasz erre
Haveromnál van ,nekem nincsen cuccom hozzá!Ma rákérdezek!
G
JazzZ 485404 2008. március 23. 12:01
Válasz erre
GUGEE! Ha lesz időd a B187 matricát légyszi scanneld be nekem!! Köszi!
JazzZ 485403 2008. március 23. 11:59
Válasz erre
DSCF0092
DSCF0092
DSCF0100
DSCF0100
DSCF0103
DSCF0103

Jó futam volt!! Közben befejeztem ezt a sz@rt:S
GUGEE 485402 2008. március 23. 11:01
Válasz erre
Kimi tényleg nagyot ment,Massa meg eröltette de nem tudott lépést tartani vele!El ba..ta!Most gondolkodik!
Gratulálok az eredményhez!
Én csak abban reménykedem,hogy az év közepére Alonso is odaér a mclaren és a sauber szintjére.
G
GUGEE 485401 2008. március 23. 10:55
Válasz erre
Ha megnézed a 2007-es on board felvételeket,most visszavesznek egy picit a pedálból!
G
G-funk 485400 2008. március 23. 10:22
Válasz erre
Szerintem most nem nagy gázadás miatt pördült ki. Abban a kanyarban ott csak állni kell a gázon.
Nowotny 485399 2008. március 23. 10:18
Válasz erre
matton 485398 2008. március 23. 10:16
Válasz erre
Ha az a hülye Massa nem cseszi el most még boldogabb lennék.Nagyszerű lett a végeredmény.
Schumi7vb 485397 2008. március 23. 10:05
Válasz erre
eddig 2 futamból 2szer pördült ki,nagy gázadás miatt...
Schumi7vb 485396 2008. március 23. 10:04
Válasz erre
Nekem jelenleg 16 F1-es makettem van,ebből 6 Ferrari mivel őket szeretem a legjobban,de minden érából van makettem csapattól függően,mivel úgy gondoltam igy lesz teljes a gyűjtemény 79es évtől-2000ig vannak,neves pilóták autói pl:Schumi,Senna,Prost,Piquet,Villeneuve,Pironi,Scheckter,stb...
Én is réges rég Ferrari szurkoló vagyok,kiskorom óta(9évesen kezdtem F1-et nézni)akkor még Schumi a benettonnál versenyzett,és örültem neki,hogy a kedvenc csapatomhoz szerződött.Viszont ha aló jönne a Ferrarihoz nagyon nem örülnék neki,bár szerintem a Ferrarinál okosabbak,és nem szerződtetik soha ezt a beképzelt majmot,inkább Vettelt szerződtessék.
Nowotny 485395 2008. március 23. 09:49
Válasz erre
Így van lényeg a Ferrari győzelem, Massa hát eddig egy nagy kérdőjel,lehet hogy ő lesz a kipörgésgátló eggyik nagy vesztese ebben az évben??
Schumi7vb 485394 2008. március 23. 09:44
Válasz erre
ja,másoltam a formulán volt ez a cikk
Schumi7vb 485393 2008. március 23. 09:38
Válasz erre
Jó futam volt,lényeg a Ferrari győzelem,bár massát sajnálom,csalóka ennyit tud,ha ausztráliában nincs hatalmas mázlija akkor ott is ezen a helyen végzett volna...
Nowotny 485392 2008. március 22. 20:31
Válasz erre
Szintén Ferrari szurkoló vagyok mióta az eszem tudom,ha ment nekik ha nem nekik drukoltam és drukolok. Sumiról csak annyit,hogy hihetetlen szerencsésnek érzem magam hogy abban a korban élek mikor láthattam őt versenyezni. Ő egy igazi zseni akárki akármit mond. Senna,? nem igen szerettem,de elismertem a tehetségét és el voltam keseredve mikor megtörtént a baleset. Nagyon-nagyon hiányzott akkor a versenyből.
Igazi zseni volt ő is. Ez a véleményem róla de mondom nem nagyon szerettem.
matton 485391 2008. március 22. 19:39
Válasz erre
Én is úgy vagyok vele mint Buch. Mióta nézem a forma 1-et (1979-óta) Megszálottan a Ferrarinak szurkolok. Akkor is kint voltam a Hungaroringen teljes"harci díszben" amikor a csapat a fasorban sem volt. Bár a pilóták közzül Nelson Piquet volt a kedvencem. És mikor visszavonult nagyon el voltam keseredve. Azóta nem pilótának hanem csapatnak szurkolok. Ha pl Hamilton vagy Sutil lenne a ferrarinál akkor nekik szurkolnék.
Buch 485390 2008. március 22. 17:31
Válasz erre
Üdv Mindenkinek!
Nem értek egyet az előző hozzászolással. Igenis lehet egy csapatnak is szurkolni, hiszen ott rengeteg ember közös erőfeszítése hozza meg az igazi sikert, és csak a jó pilóta a "hab a tortán". Szerintem sokan hajlamosak az éjszakákat áttanácskozó háttér melósokról megfeletkezni. Én Schumit nagyon csiptem, mert nagyon-nagyon értett a vezetéshez, az autó lelkéhez, és ezt a mai napig képes bármikor bízonyítani újra. Hogy voltak malőrje! Hát igen, ezért el lehet marasztalni, de kinek nem, aki sikeres volt ebben a műfajban? Senna, Prost...stb. Ez az én véleményem.
Üdv.
damondesign 485389 2008. március 22. 14:57
Válasz erre
Huhh...

Na átolvastam ezt a topicot az elejétől (nem kevés idő), most találtam csak rá :(
Néhány hozzászólást megejtenék, ha már ennyi időmet elvettétek... :)

Szóval:
Revell Mclaren Mp4/20-t én kb másfél éve építettem, de a gumiknak még nincs bajuk. Nekem az volt az első makettem, azóta sincs túl sok, így nem értem, hogy mi a baj a orrkúppal. Biztos nem a legjobb, de azért összelett rakva. Nekem inkább az első szárnnyal van bajom, méghozzá ferde, és nem akar egyenesan állni.
Van egy másik Revell autóm is, és mindkét terméknél a kerekek felhelyezésével volt gondom. Egyszerűen a felnik túlságosan passzoltak vagy kicsik voltak és nem akartak a helyükre illeszkedni. Még most sem tudtam rendesen helyre rakni.
Most kaptam egy Revell kamiont, remélem nem lesz a kerekekkel gond...

Más:
Én nagy Kimi fan vagyok és sosem szerettem a Ferrarit Schumi miatt (azelőtt Hill fan voltam). Tehát én sem örültem, mikor meghallottam, hogy Kimi a Ferrarihoz igazolt, de nem tartom őt árulónak, sőt most is neki szurkolok, jobban mint eddig. A csapat meg annyira nem érdekel.
Szóval én érdekesnek tartom azt, hogy vki egy csapatnak szurkol. Én inkább egy embernek szurkolok, akinek van személyisége, stílusa, tehetsége :) ... stb.
De egy csapatnak szurkolni? Közben meg változnak az emberek? Ennyi erővel akkor minden évben másnak is szurkolhatnék, nem érezném magam igazi rajongónak.

Ezzel nem akarom megbántani senkit, nyugodtan szurkoljatok csapatnak, félig-meddig azért megértem :)
De Mclarennek azért sem tudok szurkolni, bár Kimi ott volt, mert Ron Dennis-t nagyon nem szeretem...

Hát kb most ennyi... :)
KossuthLajos 485388 2008. március 22. 14:57
Válasz erre
Schumi7vb érdemeiből semmit nem levonva, gondolom ezt nem bekörmölte, hanem valahonnan bemásolta. De ezt én sem tudtam. Derengett, hogy van valami alapítvány Senne nevével fémjelezve, de ennyi volt csak az info. Köszönöm.
Mty 485387 2008. március 22. 14:24
Válasz erre
Schumi7vb 485386 2008. március 21. 17:13
Válasz erre
Az örökség

Ayrton Senna 1960. március 21-én született a brazíliai Sao Paulóban. Kicsi korától kezdődően a versenyzésnek, a sebességnek élt. Gyorsan ért el sikereket, szinte minden kategóriában, ahol elindult, diadalmaskodott is.
1984-ben, a ranglétra küzdelmes megmászása után végre lehetőséget kapott arra, hogy a Forma-1-ben versenyezhessen. 1984 talán legemlékezetesebb versenye, a Monacói Nagydíj is a nevéhez fűződik, hiszen a szakadó esőben, az esélytelen Toleman volánjánál csak azért nem nyert -újoncként- a legendás pályán, mert Jackie Ickx a versenyzésre alkalmatlan körülmények miatt éppen abban a körben állította le a futamot, amikor Senna megelőzte az addig vezető Prostot. A verseny végeredményét az előző kör eredménye alapján állapították meg. Ám Senna talán többet nyert a második hellyel, mint ha ő állhat a dobogó tetejére, hiszen ezek után aki addig véletlenül nem hallott róla, az is megjegyezte a nevét.
Ezt követően a Lotus és a McLaren autóival összesen 41 győzelmet aratott -hatot Monacóban-, a McLarennel három világbajnoki címet szerzett. 1994-ben ült át a Williamsbe abban a reményben, hogy az évek óta gyengélkedő McLaren után végre versenyképes autót kaphat és ismét győzhet. Pole pozíció számát 65-re emelte, ám ennél többet nem tudott már elérni.
1994. május 1-jén a San Marinói Nagydíj 7. körében a Tamburello kanyarban a betonfalnak ütközött. A pályára érkező orvosok már nem tudtak rajta segíteni. Roland Ratzenberger szombati, az időmérő edzésen bekövetkezett halálos balesete után Senna halála már a második volt az elátkozott hétvégén.
Kevesen tudják, hogy a baleset után a Williams mérnökei egy feltekert osztrák zászlót találtak Senna összetört autójában. Ratzenberger tiszteletére akart azzal a kezében körbemenni a verseny végén, miután győzött. Alig ismerte a fiatal osztrákot, mégis rá gondolt, amikor saját életét indult kockáztatni.
Ayrton Senna már életében is sokat törődött másokkal. Különösen az elesett, segítségre szoruló emberek sorsa érdekelte. Élete során több alapítványnak, jótékonykodással foglalkozó szervezetnek adományozott rendszeresen hazájában, Brazíliában. Elsődleges célja ezzel az volt, hogy olyan gyermekeknek segítsen, akik e nélkül elkallódnának, esélyt sem kapnának a tisztes, emberhez méltó életre. Tette mindezt titokban azért, hogy az őt állandóan követő sajtó nehogy megkérdőjelezze, felhasználja segíteni akarását, jó szándékát. Halála előtt nem sokkal nővérével, Viviane Sennával beszélgetett egy saját alapítvány létrehozásáról, ugyanilyen célokkal. Terve megvalósítására már nem volt módja.
Viviane Senna és a Senna család azonban úgy döntöttek, hogy folytatják Ayrton megkezdett munkáját, s létrehozták a Senna Alapítványt, portugál nevén az Instituto Ayrton Senna-t. A szervezet 1994 óta folyamatosan dolgozik. Több mint hétmillió brazíliai gyermeket és fiatalt támogattak és támogatnak, csak az elmúlt évben másfél millió gyermekhez jutottak el, hatvanezer tanárt, 12 ezer iskolát vontak be programjaikba.
A Senna Alapítvány elsősorban Latin-Amerikára és Afrikára koncentrál, de világszerte bejegyzett, politikától független szervezet. Székhelyük Senna szülővárosa, Sao Paulo, innen irányítják a szerteágazó munkát. Az alapítvány vállalt küldetése, hogy Ayrton Senna élete és eszméi alapján hozzájáruljon olyan körülmények és lehetőségek teremtéséhez, amelyeket kihasználva brazíliai gyermekek és fiatalok kibontakoztathassák a bennük rejlő személyes képességeket.
Ennek érdekében az alapítvány különböző programokat dolgozott ki, melyek keretében segítenek például az általános iskolákban az írás és az olvasás elsajátításában nehézségekkel küzdő gyermek fejlesztésében, illetve a különböző okokból lemaradt, megbukott gyermekek felzárkóztatásában. Igyekeznek a gyerekekkel a művészeteken és a sporton keresztül megszerettetni a tanulást és a tudást. De segítenek a tanároknak is, hogy a 21. századhoz méltó módon tudják használni az iskoláikban meglévő eszközöket, illetve elsajátítsák és alkalmazzák a legmodernebb módszereket. Mindemellett a daganatos megbetegedésben szenvedő gyermekeket és fiatalokat kezelő kórházakban létrehoztak ún. „játék-könyvtárakat", amelyek segítségével a gyermekek és szüleik is könnyebben eshetnek túl a sokszor fájdalmas, kellemetlen kezeléseken, hogy azután visszatérhessenek korábbi életükhöz.
A Senna Alapítvány nagy hangsúlyt fektet a gyermekek és fiatalok jogainak védelmére is. Támogatnak minden, a gyermekek jogaival kapcsolatos kiadványt, tudósítást, valamint jó kapcsolatot ápolnak a Brazil Bírók Szövetségével annak érdekében, hogy a gyermekek jogai minden esetben a lehető legteljesebb módon legyenek képviselve.
Világszerte különböző cégek segítik az alapítvány munkáját, ezek közül a legismertebbek talán az Audi, a Compaq, a Banco do Brasil alapítványa a Kellogg alapítványa, a Herbalife, a Mattel, a Microsoft, a Nokia, a Nortel Networks, a Petrobras és az UNESCO.
Az alapítvány minden segítséget szívesen fogad, s különböző lehetőségeket ad arra, hogy az érdeklődők, a szegény illetve hátrányos helyzetű gyermekek sorsát szívén viselők bekapcsolódhassanak a szervezet munkájába. Természetesen bárki adománnyal támogathatja a munkát, de emellett megvásárolhatók különböző termékek is, a Senna logóval ellátott tolltól a pólón és a modelleken át az exkluzív kialakítású cipőig. Ha ezeket az alapítvány boltjában vásároljuk meg, a bevétel 100%-át az Instituto Ayrton Senna kapja.
A Sao Paulo-i általános iskolások ingyenesen kapnak egy képregényt, aminek a címe Senninha. A rajzolt figura, amely már Senna életében elkészült, Ayron Sennát mintázza, s a történetek fiatal „Sennácska" kalandjait mutatják be. A képregények, és a belőlük készült játékok, egyéb kiegészítők megvásárolhatók, s a bevétel 100%-át szintén az Instituto Ayrton Senna kapja.
Magyarországon is elérhető és megfizethető a 2004-ben megjelent „Hivatalos tisztelgés Ayrton Senna emlékének" című DVD, valamint az „A Tribute to Ayrton Senna" című zenei válogatás, amelyeknek bevételei szintén a Senna életének és törekvéseinek méltó emléket állító alapítványt támogatják.
Ayrton Senna élete 1994-ben hirtelen tört derékba, s nem ünnepelheti velünk együtt 48. születésnapját. De talán mi is segíthetünk abban, hogy a gyermekek jobb életéről szóló álma újabb lépésekkel kerüljön közelebb a valósághoz. Habár nem lehet már közöttünk, de élete munkássága halála után is tovább él, s gyermekek millióinak teszi jobbá életét. Ennél szebb születésnapi ajándékot kívánni sem tudnánk Ayrton Sennának.
Hiányzol Ayrton, de emléked örökké élni fog!
Mty 485385 2008. március 21. 17:12
Válasz erre
Baszus több kép lett bocsi
(az a kapkodás)
Mty 485384 2008. március 21. 17:11
Válasz erre
user_11770108_1199289146629
user_11770108_1199289146629
user_11770108_1199289146629
user_11770108_1199289146629
user_11770108_1199289146629
user_11770108_1199289146629

Szasztok Hamilton kocsiját gyártya valamelyik gyártó?
JazzZ 485383 2008. március 21. 15:32
Válasz erre
Miért lenne áruló? Mondtak neki egy nagyon szép összeget, plussz tele volt a töke, hogy nem bír világbajnok lenni:S
A F1 se egy szentimentalista világ, csak a pénz pénz pénz , minél több és ennyi. A pilóta persze lelkesen nyilatkozza, hogy jajjdejóó hogy ehhez a csapathoz került , mindíg erre vágyott, stb..Ja, és ezt se magától, hanem amit a manager mondott neki:S
JazzZ 485382 2008. március 21. 15:20
Válasz erre
mika
mika

MikaHaki a Benettonban??:)
matton 485381 2008. március 21. 11:54
Válasz erre
Én is azért építettem meg a lotust. nekem 14évesen volt szerencsém közelről látnom. Amikor újra kiadta a tamiya előástam az akkor készített képeimet és az alapján készítettem el.
hofy26 485380 2008. március 21. 11:51
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6
7
7
8
8

Helló!
Tegnap Sumi a Pannónia-Ringen tesztelt az IDM bajnok Bauer 1000RR-jeit!
Indult egy házi versenyen is, ott 3. lett.
Pár kép róla, ma este a fókuszban is lesz!
trombi0001 485379 2008. március 21. 11:34
Válasz erre
Érdekes, hogy én Sennát rohadtul rühelltem (hogy finoman fogalmazzak) pályafutása során, különösen '90 Suzuka után. Mostanában kezdem belátni, hogy tényleg valami egyszeri volt. Ezért aztán a Lotust én is megépítettem, mondjuk tetszett is az a gép 10 éves koromban marhára.
KossuthLajos 485378 2008. március 21. 11:24
Válasz erre
Kép 001
Kép 001
Kép 002
Kép 002

Ja, amúgy ezetket most szereztem be. Nem építek Forma 1-et, de ezeket Senna miatt mindenképpen meg akarom csinálni.
KossuthLajos 485377 2008. március 21. 11:18
Válasz erre
Én Hamiltont nem sokba nézem. Gyors, ez vitathatatlan, de még nem igazán bizonyította, hogy éles helyzetben is megállja a helyét. A tavalyi év végén, amikor etolt egy versenyt, akkor is olyan gyermetegnek tüönt a dolog. Sumit én sem igazán kedveltem, de azt meg kell hagyni, hogy nagyon jó versenyző volt. Való igaz, hogy nagyon jó autó volt alatta, de Ő azért sokszor megmutatta, hogy ha kell keményen odateszi magát, és "test - test ellen" is keményen tud küzdeni. Lásd. az utolsó versenyét. De abban egyetértünk, hogy Senna a király és az is marad!
Schumi7vb 485376 2008. március 21. 11:18
Válasz erre
megrendeltem,tudom,hogy nincs hozzá semmi extra,majd szerzek hozzá:D
Sztanyi 485375 2008. március 21. 10:44
Válasz erre
Jól sejted:),de én a Ferrarinak Kimivel(mert egy áruló) együtt sem tudok drukkolni...!
Én Mclaren drukker vagyok és mindegy,hogy ki ül benne!A Jelenlegi párossal semmi problémám sincs,mindkettő szimpi!Tök mindegy melyik nyer vele,csak nyerjen!Sumi nagy pilóta volt,de soha nem érdekelt!Az utolsó pilóta akiért rajongtam az a Senna volt!Heki és Kimi bejött,de ők már a nyomába sem értek a királynak!
De mit lehet tudni,lehet,hogy Hami lesz a következő KIRÁLY!
Lacc 485374 2008. március 21. 10:02
Válasz erre
Ha jól sejtem te sem nagyon komáltad a Schumi-féle Ferrari korszakot:) Raikkonen-es Ferrarit már én is építenék, de Schumisat soha! Akkor inkább Barrichelloét:)
Sztanyi 485373 2008. március 21. 09:53
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.