<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
JazzZ | Adatlap | 485422 | 2008. március 26. 19:46 | ||
Milyen OFF-os háttered van?:)) Előzmény: (485421) Schumi7vb 2008. március 26. 19:27 | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 485421 | 2008. március 26. 19:27 | ||
Schumi7vb | Adatlap | 485420 | 2008. március 26. 13:16 | ||
ja,elöbb alapozó,aztán a szín... | |||||
Kferro | Adatlap | 485419 | 2008. március 26. 10:02 | ||
Köszi! :) Igen van. Bár ez az MMG 2007-es modja volt, de van egy magyar fejelsztésű mod, ami már az idei autókat tartalmazza, az F1RFT mod, amit megtalálsz a gphungary.hu-n. | |||||
Lacc | Adatlap | 485418 | 2008. március 26. 09:57 | ||
Szép farolás!:) ezek szerint van már 2008-as F1 mod rFactorhoz? | |||||
Pisti | Adatlap | 485417 | 2008. március 26. 09:28 | ||
Most latom a választ :) | |||||
Pisti | Adatlap | 485416 | 2008. március 26. 09:24 | ||
Alclad-al festeted? Alapoztál alá? | |||||
Kferro | Adatlap | 485415 | 2008. március 26. 08:49 | ||
Este sikerült produkálnom rFactorral a Massa-féle kicsúszást. A kanyar kijárati ívén egyszerűen nagyobb gázt adtam, mint kellett volna: www.youtube.com/watch | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 485414 | 2008. március 25. 19:25 | ||
Ts-30 silver leaf | |||||
matton | Adatlap | 485413 | 2008. március 25. 19:17 | ||
Szép mivel fújtad? Melyik szinnel? | |||||
Nhzsolt | Adatlap | 485412 | 2008. március 25. 17:54 | ||
Schumi7vb | Adatlap | 485411 | 2008. március 25. 17:15 | ||
Kferro | Adatlap | 485410 | 2008. március 25. 11:01 | ||
Gugee! "Én csak abban reménykedem,hogy az év közepére Alonso is odaér a mclaren és a sauber szintjére." Bár nagyon nem szeretem Alonsot, de azt el kell ismernem, hogy Alonso még mindíg nagyon jó. Aminek fejlődnie kell, az a Renault alatta. Mondjuk nekem nem hiányzok az élbolyból. :) | |||||
Kferro | Adatlap | 485409 | 2008. március 25. 10:58 | ||
Damondesign! ", így nem értem, hogy mi a baj a orrkúppal. Biztos nem a legjobb, de azért összelett rakva. " Az Mp4/20-as orrkúpjának nincs egyéb baja, mint az, hogy teljesen rossz a formája. Keskenyebb, mint kellene, de nem annyira, hogy pl. az Mp4/19-est meg lehetne építeni belőle. :) | |||||
Kferro | Adatlap | 485408 | 2008. március 25. 10:55 | ||
Na, igazam lett? Ugye, hogy nem volt eső. :) A futam izgalmas volt. Minden elismerésem Webberé és Trullié, na meg persze Kimié, aki pont akkor ment egy nagyon gyors kört, amikor kellett. Massa hibája: sok mindenre fogta a brazil, de szerinte nem ő volt a hibás. Szerintem meg igen. Lehet hallani, ahogy a kitörés előtti pillanatban nagyobb gázt ad, s ez valószínű, sok volt. | |||||
GUGEE | Adatlap | 485407 | 2008. március 24. 16:27 | ||
Ma találtam! G | |||||
GUGEE | Adatlap | 485406 | 2008. március 23. 19:14 | ||
GUGEE | Adatlap | 485405 | 2008. március 23. 12:57 | ||
Haveromnál van ,nekem nincsen cuccom hozzá!Ma rákérdezek! G | |||||
JazzZ | Adatlap | 485404 | 2008. március 23. 12:01 | ||
GUGEE! Ha lesz időd a B187 matricát légyszi scanneld be nekem!! Köszi! | |||||
JazzZ | Adatlap | 485403 | 2008. március 23. 11:59 | ||
GUGEE | Adatlap | 485402 | 2008. március 23. 11:01 | ||
Kimi tényleg nagyot ment,Massa meg eröltette de nem tudott lépést tartani vele!El ba..ta!Most gondolkodik! Gratulálok az eredményhez! Én csak abban reménykedem,hogy az év közepére Alonso is odaér a mclaren és a sauber szintjére. G | |||||
GUGEE | Adatlap | 485401 | 2008. március 23. 10:55 | ||
Ha megnézed a 2007-es on board felvételeket,most visszavesznek egy picit a pedálból! G | |||||
G-funk | Adatlap | 485400 | 2008. március 23. 10:22 | ||
Szerintem most nem nagy gázadás miatt pördült ki. Abban a kanyarban ott csak állni kell a gázon. | |||||
Nowotny | Adatlap | 485399 | 2008. március 23. 10:18 | ||
Na erre gondolok pont. | |||||
matton | Adatlap | 485398 | 2008. március 23. 10:16 | ||
Ha az a hülye Massa nem cseszi el most még boldogabb lennék.Nagyszerű lett a végeredmény. | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 485397 | 2008. március 23. 10:05 | ||
eddig 2 futamból 2szer pördült ki,nagy gázadás miatt... | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 485396 | 2008. március 23. 10:04 | ||
Nekem jelenleg 16 F1-es makettem van,ebből 6 Ferrari mivel őket szeretem a legjobban,de minden érából van makettem csapattól függően,mivel úgy gondoltam igy lesz teljes a gyűjtemény 79es évtől-2000ig vannak,neves pilóták autói pl:Schumi,Senna,Prost,Piquet,Villeneuve,Pironi,Scheckter,stb... Én is réges rég Ferrari szurkoló vagyok,kiskorom óta(9évesen kezdtem F1-et nézni)akkor még Schumi a benettonnál versenyzett,és örültem neki,hogy a kedvenc csapatomhoz szerződött.Viszont ha aló jönne a Ferrarihoz nagyon nem örülnék neki,bár szerintem a Ferrarinál okosabbak,és nem szerződtetik soha ezt a beképzelt majmot,inkább Vettelt szerződtessék. | |||||
Nowotny | Adatlap | 485395 | 2008. március 23. 09:49 | ||
Így van lényeg a Ferrari győzelem, Massa hát eddig egy nagy kérdőjel,lehet hogy ő lesz a kipörgésgátló eggyik nagy vesztese ebben az évben?? | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 485394 | 2008. március 23. 09:44 | ||
ja,másoltam a formulán volt ez a cikk | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 485393 | 2008. március 23. 09:38 | ||
Jó futam volt,lényeg a Ferrari győzelem,bár massát sajnálom,csalóka ennyit tud,ha ausztráliában nincs hatalmas mázlija akkor ott is ezen a helyen végzett volna... | |||||
Nowotny | Adatlap | 485392 | 2008. március 22. 20:31 | ||
Szintén Ferrari szurkoló vagyok mióta az eszem tudom,ha ment nekik ha nem nekik drukoltam és drukolok. Sumiról csak annyit,hogy hihetetlen szerencsésnek érzem magam hogy abban a korban élek mikor láthattam őt versenyezni. Ő egy igazi zseni akárki akármit mond. Senna,? nem igen szerettem,de elismertem a tehetségét és el voltam keseredve mikor megtörtént a baleset. Nagyon-nagyon hiányzott akkor a versenyből. Igazi zseni volt ő is. Ez a véleményem róla de mondom nem nagyon szerettem. | |||||
matton | Adatlap | 485391 | 2008. március 22. 19:39 | ||
Én is úgy vagyok vele mint Buch. Mióta nézem a forma 1-et (1979-óta) Megszálottan a Ferrarinak szurkolok. Akkor is kint voltam a Hungaroringen teljes"harci díszben" amikor a csapat a fasorban sem volt. Bár a pilóták közzül Nelson Piquet volt a kedvencem. És mikor visszavonult nagyon el voltam keseredve. Azóta nem pilótának hanem csapatnak szurkolok. Ha pl Hamilton vagy Sutil lenne a ferrarinál akkor nekik szurkolnék. | |||||
Buch | Adatlap | 485390 | 2008. március 22. 17:31 | ||
Üdv Mindenkinek! Nem értek egyet az előző hozzászolással. Igenis lehet egy csapatnak is szurkolni, hiszen ott rengeteg ember közös erőfeszítése hozza meg az igazi sikert, és csak a jó pilóta a "hab a tortán". Szerintem sokan hajlamosak az éjszakákat áttanácskozó háttér melósokról megfeletkezni. Én Schumit nagyon csiptem, mert nagyon-nagyon értett a vezetéshez, az autó lelkéhez, és ezt a mai napig képes bármikor bízonyítani újra. Hogy voltak malőrje! Hát igen, ezért el lehet marasztalni, de kinek nem, aki sikeres volt ebben a műfajban? Senna, Prost...stb. Ez az én véleményem. Üdv. | |||||
damondesign | Adatlap | 485389 | 2008. március 22. 14:57 | ||
Huhh... Na átolvastam ezt a topicot az elejétől (nem kevés idő), most találtam csak rá :( Néhány hozzászólást megejtenék, ha már ennyi időmet elvettétek... :) Szóval: Revell Mclaren Mp4/20-t én kb másfél éve építettem, de a gumiknak még nincs bajuk. Nekem az volt az első makettem, azóta sincs túl sok, így nem értem, hogy mi a baj a orrkúppal. Biztos nem a legjobb, de azért összelett rakva. Nekem inkább az első szárnnyal van bajom, méghozzá ferde, és nem akar egyenesan állni. Van egy másik Revell autóm is, és mindkét terméknél a kerekek felhelyezésével volt gondom. Egyszerűen a felnik túlságosan passzoltak vagy kicsik voltak és nem akartak a helyükre illeszkedni. Még most sem tudtam rendesen helyre rakni. Most kaptam egy Revell kamiont, remélem nem lesz a kerekekkel gond... Más: Én nagy Kimi fan vagyok és sosem szerettem a Ferrarit Schumi miatt (azelőtt Hill fan voltam). Tehát én sem örültem, mikor meghallottam, hogy Kimi a Ferrarihoz igazolt, de nem tartom őt árulónak, sőt most is neki szurkolok, jobban mint eddig. A csapat meg annyira nem érdekel. Szóval én érdekesnek tartom azt, hogy vki egy csapatnak szurkol. Én inkább egy embernek szurkolok, akinek van személyisége, stílusa, tehetsége :) ... stb. De egy csapatnak szurkolni? Közben meg változnak az emberek? Ennyi erővel akkor minden évben másnak is szurkolhatnék, nem érezném magam igazi rajongónak. Ezzel nem akarom megbántani senkit, nyugodtan szurkoljatok csapatnak, félig-meddig azért megértem :) De Mclarennek azért sem tudok szurkolni, bár Kimi ott volt, mert Ron Dennis-t nagyon nem szeretem... Hát kb most ennyi... :) | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 485388 | 2008. március 22. 14:57 | ||
Schumi7vb érdemeiből semmit nem levonva, gondolom ezt nem bekörmölte, hanem valahonnan bemásolta. De ezt én sem tudtam. Derengett, hogy van valami alapítvány Senne nevével fémjelezve, de ennyi volt csak az info. Köszönöm. | |||||
Mty | Adatlap | 485387 | 2008. március 22. 14:24 | ||
Te asztan érted a dolgot! | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 485386 | 2008. március 21. 17:13 | ||
Az örökség Ayrton Senna 1960. március 21-én született a brazíliai Sao Paulóban. Kicsi korától kezdődően a versenyzésnek, a sebességnek élt. Gyorsan ért el sikereket, szinte minden kategóriában, ahol elindult, diadalmaskodott is. 1984-ben, a ranglétra küzdelmes megmászása után végre lehetőséget kapott arra, hogy a Forma-1-ben versenyezhessen. 1984 talán legemlékezetesebb versenye, a Monacói Nagydíj is a nevéhez fűződik, hiszen a szakadó esőben, az esélytelen Toleman volánjánál csak azért nem nyert -újoncként- a legendás pályán, mert Jackie Ickx a versenyzésre alkalmatlan körülmények miatt éppen abban a körben állította le a futamot, amikor Senna megelőzte az addig vezető Prostot. A verseny végeredményét az előző kör eredménye alapján állapították meg. Ám Senna talán többet nyert a második hellyel, mint ha ő állhat a dobogó tetejére, hiszen ezek után aki addig véletlenül nem hallott róla, az is megjegyezte a nevét. Ezt követően a Lotus és a McLaren autóival összesen 41 győzelmet aratott -hatot Monacóban-, a McLarennel három világbajnoki címet szerzett. 1994-ben ült át a Williamsbe abban a reményben, hogy az évek óta gyengélkedő McLaren után végre versenyképes autót kaphat és ismét győzhet. Pole pozíció számát 65-re emelte, ám ennél többet nem tudott már elérni. 1994. május 1-jén a San Marinói Nagydíj 7. körében a Tamburello kanyarban a betonfalnak ütközött. A pályára érkező orvosok már nem tudtak rajta segíteni. Roland Ratzenberger szombati, az időmérő edzésen bekövetkezett halálos balesete után Senna halála már a második volt az elátkozott hétvégén. Kevesen tudják, hogy a baleset után a Williams mérnökei egy feltekert osztrák zászlót találtak Senna összetört autójában. Ratzenberger tiszteletére akart azzal a kezében körbemenni a verseny végén, miután győzött. Alig ismerte a fiatal osztrákot, mégis rá gondolt, amikor saját életét indult kockáztatni. Ayrton Senna már életében is sokat törődött másokkal. Különösen az elesett, segítségre szoruló emberek sorsa érdekelte. Élete során több alapítványnak, jótékonykodással foglalkozó szervezetnek adományozott rendszeresen hazájában, Brazíliában. Elsődleges célja ezzel az volt, hogy olyan gyermekeknek segítsen, akik e nélkül elkallódnának, esélyt sem kapnának a tisztes, emberhez méltó életre. Tette mindezt titokban azért, hogy az őt állandóan követő sajtó nehogy megkérdőjelezze, felhasználja segíteni akarását, jó szándékát. Halála előtt nem sokkal nővérével, Viviane Sennával beszélgetett egy saját alapítvány létrehozásáról, ugyanilyen célokkal. Terve megvalósítására már nem volt módja. Viviane Senna és a Senna család azonban úgy döntöttek, hogy folytatják Ayrton megkezdett munkáját, s létrehozták a Senna Alapítványt, portugál nevén az Instituto Ayrton Senna-t. A szervezet 1994 óta folyamatosan dolgozik. Több mint hétmillió brazíliai gyermeket és fiatalt támogattak és támogatnak, csak az elmúlt évben másfél millió gyermekhez jutottak el, hatvanezer tanárt, 12 ezer iskolát vontak be programjaikba. A Senna Alapítvány elsősorban Latin-Amerikára és Afrikára koncentrál, de világszerte bejegyzett, politikától független szervezet. Székhelyük Senna szülővárosa, Sao Paulo, innen irányítják a szerteágazó munkát. Az alapítvány vállalt küldetése, hogy Ayrton Senna élete és eszméi alapján hozzájáruljon olyan körülmények és lehetőségek teremtéséhez, amelyeket kihasználva brazíliai gyermekek és fiatalok kibontakoztathassák a bennük rejlő személyes képességeket. Ennek érdekében az alapítvány különböző programokat dolgozott ki, melyek keretében segítenek például az általános iskolákban az írás és az olvasás elsajátításában nehézségekkel küzdő gyermek fejlesztésében, illetve a különböző okokból lemaradt, megbukott gyermekek felzárkóztatásában. Igyekeznek a gyerekekkel a művészeteken és a sporton keresztül megszerettetni a tanulást és a tudást. De segítenek a tanároknak is, hogy a 21. századhoz méltó módon tudják használni az iskoláikban meglévő eszközöket, illetve elsajátítsák és alkalmazzák a legmodernebb módszereket. Mindemellett a daganatos megbetegedésben szenvedő gyermekeket és fiatalokat kezelő kórházakban létrehoztak ún. „játék-könyvtárakat", amelyek segítségével a gyermekek és szüleik is könnyebben eshetnek túl a sokszor fájdalmas, kellemetlen kezeléseken, hogy azután visszatérhessenek korábbi életükhöz. A Senna Alapítvány nagy hangsúlyt fektet a gyermekek és fiatalok jogainak védelmére is. Támogatnak minden, a gyermekek jogaival kapcsolatos kiadványt, tudósítást, valamint jó kapcsolatot ápolnak a Brazil Bírók Szövetségével annak érdekében, hogy a gyermekek jogai minden esetben a lehető legteljesebb módon legyenek képviselve. Világszerte különböző cégek segítik az alapítvány munkáját, ezek közül a legismertebbek talán az Audi, a Compaq, a Banco do Brasil alapítványa a Kellogg alapítványa, a Herbalife, a Mattel, a Microsoft, a Nokia, a Nortel Networks, a Petrobras és az UNESCO. Az alapítvány minden segítséget szívesen fogad, s különböző lehetőségeket ad arra, hogy az érdeklődők, a szegény illetve hátrányos helyzetű gyermekek sorsát szívén viselők bekapcsolódhassanak a szervezet munkájába. Természetesen bárki adománnyal támogathatja a munkát, de emellett megvásárolhatók különböző termékek is, a Senna logóval ellátott tolltól a pólón és a modelleken át az exkluzív kialakítású cipőig. Ha ezeket az alapítvány boltjában vásároljuk meg, a bevétel 100%-át az Instituto Ayrton Senna kapja. A Sao Paulo-i általános iskolások ingyenesen kapnak egy képregényt, aminek a címe Senninha. A rajzolt figura, amely már Senna életében elkészült, Ayron Sennát mintázza, s a történetek fiatal „Sennácska" kalandjait mutatják be. A képregények, és a belőlük készült játékok, egyéb kiegészítők megvásárolhatók, s a bevétel 100%-át szintén az Instituto Ayrton Senna kapja. Magyarországon is elérhető és megfizethető a 2004-ben megjelent „Hivatalos tisztelgés Ayrton Senna emlékének" című DVD, valamint az „A Tribute to Ayrton Senna" című zenei válogatás, amelyeknek bevételei szintén a Senna életének és törekvéseinek méltó emléket állító alapítványt támogatják. Ayrton Senna élete 1994-ben hirtelen tört derékba, s nem ünnepelheti velünk együtt 48. születésnapját. De talán mi is segíthetünk abban, hogy a gyermekek jobb életéről szóló álma újabb lépésekkel kerüljön közelebb a valósághoz. Habár nem lehet már közöttünk, de élete munkássága halála után is tovább él, s gyermekek millióinak teszi jobbá életét. Ennél szebb születésnapi ajándékot kívánni sem tudnánk Ayrton Sennának. Hiányzol Ayrton, de emléked örökké élni fog! | |||||
Mty | Adatlap | 485385 | 2008. március 21. 17:12 | ||
Baszus több kép lett bocsi (az a kapkodás) | |||||
Mty | Adatlap | 485384 | 2008. március 21. 17:11 | ||
JazzZ | Adatlap | 485383 | 2008. március 21. 15:32 | ||
Miért lenne áruló? Mondtak neki egy nagyon szép összeget, plussz tele volt a töke, hogy nem bír világbajnok lenni:S A F1 se egy szentimentalista világ, csak a pénz pénz pénz , minél több és ennyi. A pilóta persze lelkesen nyilatkozza, hogy jajjdejóó hogy ehhez a csapathoz került , mindíg erre vágyott, stb..Ja, és ezt se magától, hanem amit a manager mondott neki:S | |||||
JazzZ | Adatlap | 485382 | 2008. március 21. 15:20 | ||
matton | Adatlap | 485381 | 2008. március 21. 11:54 | ||
Én is azért építettem meg a lotust. nekem 14évesen volt szerencsém közelről látnom. Amikor újra kiadta a tamiya előástam az akkor készített képeimet és az alapján készítettem el. | |||||
hofy26 | Adatlap | 485380 | 2008. március 21. 11:51 | ||
trombi0001 | Adatlap | 485379 | 2008. március 21. 11:34 | ||
Érdekes, hogy én Sennát rohadtul rühelltem (hogy finoman fogalmazzak) pályafutása során, különösen '90 Suzuka után. Mostanában kezdem belátni, hogy tényleg valami egyszeri volt. Ezért aztán a Lotust én is megépítettem, mondjuk tetszett is az a gép 10 éves koromban marhára. | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 485378 | 2008. március 21. 11:24 | ||
KossuthLajos | Adatlap | 485377 | 2008. március 21. 11:18 | ||
Én Hamiltont nem sokba nézem. Gyors, ez vitathatatlan, de még nem igazán bizonyította, hogy éles helyzetben is megállja a helyét. A tavalyi év végén, amikor etolt egy versenyt, akkor is olyan gyermetegnek tüönt a dolog. Sumit én sem igazán kedveltem, de azt meg kell hagyni, hogy nagyon jó versenyző volt. Való igaz, hogy nagyon jó autó volt alatta, de Ő azért sokszor megmutatta, hogy ha kell keményen odateszi magát, és "test - test ellen" is keményen tud küzdeni. Lásd. az utolsó versenyét. De abban egyetértünk, hogy Senna a király és az is marad! | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 485376 | 2008. március 21. 11:18 | ||
megrendeltem,tudom,hogy nincs hozzá semmi extra,majd szerzek hozzá:D | |||||
Sztanyi | Adatlap | 485375 | 2008. március 21. 10:44 | ||
Jól sejted:),de én a Ferrarinak Kimivel(mert egy áruló) együtt sem tudok drukkolni...! Én Mclaren drukker vagyok és mindegy,hogy ki ül benne!A Jelenlegi párossal semmi problémám sincs,mindkettő szimpi!Tök mindegy melyik nyer vele,csak nyerjen!Sumi nagy pilóta volt,de soha nem érdekelt!Az utolsó pilóta akiért rajongtam az a Senna volt!Heki és Kimi bejött,de ők már a nyomába sem értek a királynak! De mit lehet tudni,lehet,hogy Hami lesz a következő KIRÁLY! | |||||
Lacc | Adatlap | 485374 | 2008. március 21. 10:02 | ||
Ha jól sejtem te sem nagyon komáltad a Schumi-féle Ferrari korszakot:) Raikkonen-es Ferrarit már én is építenék, de Schumisat soha! Akkor inkább Barrichelloét:) | |||||
Sztanyi | Adatlap | 485373 | 2008. március 21. 09:53 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |