<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
NGPETI | Adatlap | 487435 | 2008. október 16. 09:59 | ||
NGPETI | Adatlap | 487434 | 2008. október 16. 09:35 | ||
NGPETI | Adatlap | 487433 | 2008. október 16. 09:13 | ||
Kimi talán "túl nyugodt" lett az utóbbi időben... eleinte több "küzdeni akarás" látszott a versenyzésében és folyamatosan,nemcsak egy-egy alkalommal igazán VERSENYZETT! az autó meg olyan amilyen (NEM FELTÉTLENÜL ROSSZ ÉRTELEMBEN),tehát azzal kell teljesíteni,ez minden csapatnál így van a BMW-nek pedig valószínűleg kell egy német pilóta a szponzorok miatt :o) szerencsétlen Ferrari pedig hiába épít "jó autót",ha a csapat és egy idióta "közlekedési lámpa" elrontja az egész évüket... | |||||
f2d | Adatlap | 487432 | 2008. október 16. 08:59 | ||
Heidfeld nem tudta tartani a fejlődési ütemet a BMW-vel. Nem elég csak egy csapathoz leszerződni mint ígéretes pilóta, hanem folyamatosan dolgozni kell a sikerért mind csapatban, mind egyénileg. Én úgy látom, hogy Kubica és a BMW ilyen téren egymásra talált, ezért nem is lenne semmi értelme neki elmenni a Ferrari-hoz. Véleményem szerint sincs Heidfeld-nek helye a BMW-nél, de biztos nyomós oka volt a csapat vezetésnek, hogy őt válsztották (gondolom gazdasági okai). "hátha jövőre olyan autót építene az olasz csapat" A Ferrari mindig is jó autót épített, jövőre is jót fog, ebben biztos vagyok. Csak az a kérdés, hogy kinek. Tavaly pl Raikkönen az ötödik verseny után nyilatkozta, hogy végre olyan fejlesztések is bekerülnek az autóba ami neki fekszik. Onnantól kezdve folyamatos fejlődést mutatott, 5. 4., majd folyamatosan dobogón volt úgy, hogy 5 versenyt meg is nyert. Massa pedig eltűnt a ködbe mögötte, pedig az első öt versenyig 33-23-ra vezetett csapaton belül. Az idei évben az lehet a probléma Kimi-vel, hogy Massa sokkal jobban tudta csapaton belül vele szemben érvényesíteni az akaratát, csakhát Massa-ból soha nem lesz világbajnok, legalábbis nagyon remélem. | |||||
NGPETI | Adatlap | 487431 | 2008. október 16. 08:08 | ||
erről beszélem,hogy az ilyen és hasonló beszólásoknak nincs itt helye (szerencsére nem is volt) ebben a fórumban! reméljük nem is lesz | |||||
drsp | Adatlap | 487430 | 2008. október 15. 21:41 | ||
köszi-köszi-köszi! | |||||
matton | Adatlap | 487429 | 2008. október 15. 21:35 | ||
Nagyon jól sikerült! Gratula csak így tovább! | |||||
drsp | Adatlap | 487428 | 2008. október 15. 21:28 | ||
Nowotny | Adatlap | 487427 | 2008. október 15. 20:16 | ||
Nowotny | Adatlap | 487426 | 2008. október 15. 20:15 | ||
Egy kis rajt Massa belsőjéből. http://videa.hu/videok/sport/2008-fuji-rajt-massaval-alonso-f1-ferrari-EVi0834F0t7WEXet | |||||
matton | Adatlap | 487425 | 2008. október 15. 17:41 | ||
Szia trombi ha a c2 motorteréről vagy burkolat nélküli képed van tegyél már fel légyszi mert nálam is tervbe van véve a megépítése és szeretném mind pontosabban elkészíteni. Köszi előre is. | |||||
trombi0001 | Adatlap | 487424 | 2008. október 15. 15:45 | ||
Na, előkerestem a két könyvet. Elég sok fénykép van mindkét autóról, de inkább csak kívülről meg magáról a motorról. A váltó egyiken sem látszik. A C3-asról van egy elég nagy kép hátulnézetből, de a hátsó futóműnek az a része, ami ilyen kereszttartó-szerűség, ami a lengőkarokat tartja, az teljesen eltakarja a váltót. A C4-esről meg van egy metszetrajz, de elég kusza, azon sem látszik a váltó. A motorról viszonylag sok kép van, de pont ahol a váltó kezdődne, oda lóg be mindkét gépen a b...tt nagy hátsó szárny, úgyhogy azokon sem látszik semmi. Szóval nem hiszem, hogy sokra mégy vele, referenciaképnek elég kevés. | |||||
JazzZ | Adatlap | 487423 | 2008. október 15. 15:05 | ||
Venni...:))) De ha alig látszódnak ki a földből, akkor inkább kihagyom... Köszi azért! JZ | |||||
GUGEE | Adatlap | 487422 | 2008. október 15. 14:19 | ||
Schumacher: "Soha nem mondtam és soha nem gondoltam, hogy én vagyok a legjobb" És ez igy is van!Nem úgy mint Hamilton! G | |||||
GUGEE | Adatlap | 487421 | 2008. október 15. 14:13 | ||
Mit szeretnél velük? A jók 1:20-as STUDIO 27 árban vannak! G | |||||
GUGEE | Adatlap | 487420 | 2008. október 15. 14:11 | ||
1:43Ezt a méretarányt most írom le elöször! G Aszem RCM-nek van!Láttam nála! G | |||||
JazzZ | Adatlap | 487419 | 2008. október 15. 10:24 | ||
Gugee! Vannak 1/43as Onyx vagy akármilyen verdáid? Ha igen, mérj már le nekem egyet, légyszi! Hossz, szélesség...Kösziii! JZ | |||||
Kferro | Adatlap | 487418 | 2008. október 15. 08:10 | ||
Szerintem a három imént említett név közül Vettel illene leginkább a Ferrarihoz. Bevallom, egyelőre Kubicát nem tudom elképzelni piros overallban. Egyébként meg hátha jövőre olyan autót építene az olasz csapat, ami jellemzően alulkormányzott, s így Kiminek jobb éve lenne. Közben Theissen ezt nyilatkozta Heidfeldről: "Nem nagyon tudott összerakni egy-egy jó kört, ezért úgy döntöttünk, elhalasztjuk a döntést. Minden támogatást megadtam neki, hogy átsegítsem ezen a hullámvölgyön, hogy jelentőset javuljon, és újra visszatérjen a régi formája. Amikor ez megtörtént, Szingapúr után egyből meghoztuk a döntést." Nem hiszem el, hogy a BMW ennyire felelőtlenül döntött. Nick, bár volt egy-egy villanása, rendre gyengén szerepelt egész évben (nem csak Kubicához képest). Erre végre ismét jól szerepel, s egyből megkötik vele a szerződést. Amire válaszul a hétvégén megint gyengusz volt. | |||||
GUGEE | Adatlap | 487417 | 2008. október 14. 20:56 | ||
Schumi7vb | Adatlap | 487416 | 2008. október 14. 19:44 | ||
Kubicával,vagy Vettellel jobban járnának. | |||||
GUGEE | Adatlap | 487415 | 2008. október 14. 16:30 | ||
SHUMI! Az olasz sajtó a finn világbajnok idei gyenge teljesítménye miatt azt pedzegeti, hogy a Ferrari jobban járna, ha jövőre lecserélné Räikkönent Alonsóra. G | |||||
GUGEE | Adatlap | 487414 | 2008. október 14. 16:07 | ||
Srácok! Azért vannak igazi hülyék is az ebay-on! A Williams FW26-ot Senna nevével akarja eladni! Lemaradtam valamiről? G | |||||
GUGEE | Adatlap | 487413 | 2008. október 14. 15:53 | ||
Nem a nullárol indulok! A kasznit nem gond megreszelni,de ha már ennyi energiát belefeccölök nem akarom a belső dolgokkal elbaltázni! Ez protár 126C2 1:24-ben!Ha nem 1:24-et gyüjtenék már régen megvettem volna a HIRO kit-et! Lehet ,hogy igy is megveszem ,lemásolom 1:24-ben és aztán valakire rásózom baráti áron! Van már matricám is mind a kettöhöz! G | |||||
trombi0001 | Adatlap | 487412 | 2008. október 14. 15:39 | ||
Este megnézem ezt a két könyvet, ha találok vlmit, megpróbálom beszkennelni. Hogyan akarod átalakítani? Meg miből, a Fujimi készletből, vagy van valami műgyanta cuccod? | |||||
GUGEE | Adatlap | 487411 | 2008. október 14. 15:36 | ||
GUGEE | Adatlap | 487410 | 2008. október 14. 15:35 | ||
GUGEE | Adatlap | 487409 | 2008. október 14. 15:32 | ||
Engem a váltó érdekelne,és a hátsó felfüggesztés! Szeretnék a 126 C2 -ből átalakítani a c3-at ,c4-et! Ahogy a képeket nézegetem,a váltó változott ,szögletesebb lett a c4-en! Ha találsz valami képet ,szivesen venném ha felraknád! Köszi! | |||||
GUGEE | Adatlap | 487408 | 2008. október 14. 15:26 | ||
Csak nem mondhatom,hogy többet tudok nála!Akkor nem segít!(csak el ne olvassa) G | |||||
trombi0001 | Adatlap | 487407 | 2008. október 14. 15:23 | ||
Ja, meg a C4-esből is volt többféle, nyilazott és egyenes szárnyakkal, rövid és hosszú oldaldobozokkal, meg egy ilyen átmeneti szezonvégi gép is volt a 156/85-ös kasznijával. Végig kellene nyomozni, mikor mi változott kívül-belül. | |||||
trombi0001 | Adatlap | 487406 | 2008. október 14. 15:21 | ||
Könyvben van, de ott sem sok sajna. (Schlegelmilch: Fascination Formula 1, meg egy Ferrari Formula Cars c. könyvem is van.) Elvileg a motornak ugyanannak kell lennie, mint az összes 126-osban. Úgy tudom, a C4-esben a motorelektronikára fejlesztettek elég komolyan, mert '84-ben már korlátozgatták a versenyen felhasználható benzint és hatékonyabbá kellet tenni a gépet. Őszintén szólva én a C3-at sem tudom megkülönböztetni a C2B-től, legfeljebb a karbon szárnyak alapján, bár az meg már '82 végén is volt. | |||||
JazzZ | Adatlap | 487405 | 2008. október 14. 15:18 | ||
GUGEE | Adatlap | 487404 | 2008. október 14. 15:15 | ||
JazzZ | Adatlap | 487403 | 2008. október 14. 15:13 | ||
Trombinak ma jó napja van, hihi:)) | |||||
GUGEE | Adatlap | 487402 | 2008. október 14. 14:52 | ||
Ha megfigyelted,Kovi mindig több benzinnel megy mint Hami!Mindig Hamié a jobb taktika,vagy az éppen a gumiknak megfelelő etapok beosztása! A ferrarinál sem igy gondolták a dolgot,hogy Massa megveri rendre Kimit. Most már csak néznek bambán és nem tudnak beleszólni a dologba. Ezt elba...ták a Ferrarinál! G | |||||
GUGEE | Adatlap | 487401 | 2008. október 14. 14:45 | ||
Trombi! Nincsenek véletlenül képeid a ferrari 126 c3 és a c4-ről? És mint élő lexikon ,mi a változás a motor és váltó terén? Megköszönném a segítségedet! G | |||||
Kferro | Adatlap | 487400 | 2008. október 14. 14:11 | ||
Mentalitás? A tavalyi évben élesen kiütközött a Mclaren és Alonso stílusa közötti különbség. Alonso heves, déli, míg a német hűvös, precíz...stb. | |||||
f2d | Adatlap | 487399 | 2008. október 14. 13:11 | ||
Ezt a mentalitás dolgot nem értem. Miért, a BMW vagy Alonso nem szeretne nyerni? Heidfeld-del kapcsolatban: minden szerződés utólagosan módosítható. | |||||
JazzZ | Adatlap | 487398 | 2008. október 14. 12:59 | ||
:)) De ez a lényeg, nah! | |||||
trombi0001 | Adatlap | 487397 | 2008. október 14. 12:58 | ||
Jaj, nemá, zavarba hozol... :-) | |||||
JazzZ | Adatlap | 487396 | 2008. október 14. 12:24 | ||
Trombi, nagy király vagy: "Amúgy nem hiszem, hogy az FIA Massából akar VB-t csinálni, mindössze azt akarják, hogy az utolsó futamon dőljön el a bajnokság, és ennek megfelelően alkalmazzák a szabályokat, hogy úgy mondjam. " Gondoljatok bele! Az utolsó futamon hány brazil nem lenne ott, vagy kapcsolná be a tv-t, ha már a brazil futam előtt nem lenne kérdés a VB sorsa! Nézzék meg egy brit (vagy finn, vagy lengyel vagy magyar, hihi) pilóta örömét? Hát nem... Így viszont kimennek,bekapcsolják, mert van még esélye a "saját fiuknak"! Egyébként ezek a "furadöntések" nem újdonságok, régen is voltak szép számmal! Schumi rajongók szerintem sejtik... | |||||
Kferro | Adatlap | 487395 | 2008. október 14. 12:19 | ||
Az én véleményem még mindig az, hogy a BMW-vel járna a legjobban, de a BMW is vele csinálná a legjobb vásárt. Kubica nyilatkozott a napokban olyasmit, hogy a BMW és Alonso két különböző mentalitást képviselnek. Egyébként meg azzal, hogy Heidfeld-del is szerződést hosszabbítottak feleslegessé teszi az ilyen álmodozásokat. Igaz szerintem hibát követett el a BMW ezzel. Bár lehet, hogy így egyszerűbb lesz egy esetleges jövő évi VB címért harcolva eldönteni ki az egyes és ki a kettes. | |||||
salou | Adatlap | 487394 | 2008. október 14. 11:59 | ||
Hát igen érdekes dolgok ezek...annó egy VB címet a McLaren ill. Hakkinen bizton elvesztett éppen azért mert ők fifti-fifti alapon mentek. Ez százbiztos. Pontosan emlékszem rá hogy Culthard-nak egyetlenegyszer kellett volna Hakit előreengedni, és nyert ügyük lett volna. Más csapatnál ezt "egyszerűbben" megoldották! | |||||
f2d | Adatlap | 487393 | 2008. október 14. 10:39 | ||
Szerintem az nem baj, ha két erős versenyző van egy csapaton belül, mert ha csak másodlagosan is, de a csapat világbajnoki cím is fontos. A legnagyobb gond az, hogy nem volt az első versenytől kezdve csapatsorrend. Véleményem szerint, ha Massa folyamatosan támogatta volna Kimit, már eldőlt volna az egyéni világbajnoki cím. Így Massának kell megoldani a feladatot, akinek a versenyzői kvalitása szerintem ezt nem adja ki. Csak egy-két pályán kívül meghozott döntéssel tudott versenybe maradni az évvégéig. (Hangsúlyozom, hogy ez a saját véleményem) Alonso, ha marad, akkor kényszerből, ezzel az autóval -hiába a javuló tendencia- nincs esély a világbajnoki címre. Szerintem Briatore távozásával a csapat is egy-két éven belül távozik a forma1-ből. Az én véleményem még mindig az, hogy a BMW-vel járna a legjobban, de a BMW is vele csinálná a legjobb vásárt. A BMW-nek most kell egy igazi klasszis, bár Kubica is nagyon jó úton halad afelé, de még nem az. | |||||
Kferro | Adatlap | 487392 | 2008. október 14. 09:54 | ||
A Ferrari ott követte el a hibát, hogy két potenciálisan erős versenyzőt szerződtetett le, így Massa és Kimi gymástól raboltak el pontokat. Kovalainen jó versenyző, de nem annyira, hogy Hamiltonnak gondot okozzon a legyőzése. Egyébként nagy összeget mernék rátenni, hogy Alonso marad a Renault-nál. Egyetlen aprócska dolog lehet, ami talán hezitálásra készteti, ez pedig ama tény, hogy 2009-ben Briatore hátrébb fog vonulni, s a csapatfőnöki tisztet átadja másnak. | |||||
f2d | Adatlap | 487391 | 2008. október 13. 17:59 | ||
Massának akkor már nem volt matematikai esélye sem, ezért kellett segítenie Kimit. Idén ez pont hogy fordítva van. Egyébként meg Schumacher is nagyon sokat köszönhet a csapattársainak, főleg Barrichellonak, de ez így van rendjén. Ha nincs egyes, kettes számú pilóta egy csapatban az nagyon megtudja magát bosszúlni. Lásd tavalyi McLaren, se csapat vb, se egyéni. | |||||
drsp | Adatlap | 487390 | 2008. október 13. 17:57 | ||
Irgumburgum! Tessék leszállni Kimiről, OK? :) Azt nem értem, miért baj az, ha vki nem megy bele nyilatkozatháborúba, hanem csendben, (én is csendben mondom: tisztességesen...) próbál egy láthatólag nem neki fekvő géppel menni. Alonso is idén nyerte el elismerésemet, most teszi a dolgát, nincs májerkodás. Egyébként Hamit is elfogadom a maga módján, de ő nekem kicsit kisgyereknek tűnik a felnőttek között (bocs Peti...) | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 487389 | 2008. október 13. 17:53 | ||
ja,és nem a ferrari hosszabított vele,hanem rejkó egyoldalúan meghosszabítatta a szerződését,mivel a szerződésében volt 1 ilyen lehetőség,de ez nem jelenti aszt,hogy a ferrari nem teszi ki,amint lehetősége adódik rá.Kubicával,Vettellel többet érnének. | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 487388 | 2008. október 13. 17:46 | ||
Látom te is elfelejted azt a picurka tényt,hogy tavaly nem kimi nyerte meg a vb-t hanem hamilton vesztette el,ja és ha massa nem segít neki braziliában akkor most is még csak igéret lenne.Ki látott már olyan vb-t aki a csapattársnak köszönheti a címét? | |||||
f2d | Adatlap | 487387 | 2008. október 13. 17:30 | ||
Hm.. Nem volt jó vásár? Tavaly a lehetetlenből megnyerte az egyéni világbajnoki címet, amikor már mindenki lemondott róla. Az utolsó négy versenyből 3-at nyert, Japánban pedig 3. lett. Szerintem nagyon jó vásárt csinált vele e Ferrari, nem véletlen a szerződés hosszabítás. | |||||
GUGEE | Adatlap | 487386 | 2008. október 13. 17:16 | ||
Kimi nem eléggé jó fejlesztő pilóta.Ha megy a szekér akkor nagyon megy neki! Szerintem most az autóval van baja,nem melegszenek eléggé a gumik. G |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
és azoknak,akik csak "szín" alapján ítélnek meg egy versenyzőt,ehhez mit szólnának?
ezt a lehetőséget is ennyire elleneznétek?
"Patrick will test for Formula One team Honda in November 2008."
"Danica Patrick... Amerikai autóversenyző - gondolnátok? Ha úgy vezet, ahogy kinéz...reszkess F-1:)))"
"Elképzelhető, hogy a Super Aguri kiválása után 2009-ben ismét 22autó körözget majd az F1-ben! Mivel a Honda állítólag, egy Amerikai csapatot kíván támogatni a jövőben! Talán Danica Patrick-nak építenek egy csapatot? Mint anno Satonak! Így maradhatnak a régi pilóták, és jöhet a várva-várt Danica is!"
"Sikerére Európában is felfigyeltek, olyannyira, hogy nem elképzelhetetlen, hogy a jövőben a Formula-1-ben versenyezhet."
"Nagyon hiányzik egy női pilóta a mezőnyből, és Danica tökéletes lenne, hiszen nemcsak jól és gyorsan vezet, de még kulcsa is van az amerikai piac felé” – mondta Ecclestone."
most pedig,hogy még érdekesebb legyen a dolog,mindenki "cáfolja" az eddig F1-teszt híreket... :o)