/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
JazzZ 487742 2008. november 10. 08:22
Válasz erre
Van ilyenem, odaadom!

Merciboy: elfelejtettem az F189-et, sorry!
merciboy 487741 2008. november 9. 15:42
Válasz erre
DSC00031
DSC00031
DSC00032
DSC00032
DSC00033
DSC00033

hali eladó érd habelemihaly@gmail.com
GUGEE 487740 2008. november 9. 13:40
Válasz erre
Kép 368
Kép 368
Kép 369
Kép 369

Ide kéne a matrica!
G
GUGEE 487739 2008. november 8. 15:53
Válasz erre
Srácok!
Szükségem lenne egy db Marlboro matricára!A 640-641 -es szériából!
A szóban forgó matrica a szélvédő elött van felagasztva!
1 :20-as méretben kellene N.Mansell felírattal!
Csak a piros rész érdekel,tehát az is jó ha nincsen rajta a Marlboro felirat!
A beömlő takaró lemezére kéne!
Köszi ha tudtok segíteni!
G
NGPETI 487738 2008. november 6. 19:32
Válasz erre
gondolom,már sokan láttátok,de nagyon jó... :o)
www.youtube.com/watch
GUGEE 487737 2008. november 6. 18:29
Válasz erre
JazzZ!
Rakjál fel légyszi képeket a szörnyetegről!
G
GUGEE 487736 2008. november 6. 17:48
Válasz erre
Bebá 487735 2008. november 6. 17:38
Válasz erre
Gugee!
Mindenre van megoldás,de nem hív.
B
NGPETI 487734 2008. november 6. 17:37
Válasz erre
ehhez mit szóltok? :o)

"Hamiltonnak a Ferrarinál a helye, véli Irvine...
Eddie Irvine, a Ferrari korábbi versenyzője arra buzdítja a világbajnok Lewis Hamiltont, hogy pályafutása későbbi szakaszában mindenképpen szerződjön a Ferrarihoz, még ha a wokingiaknál esélye is van a világbajnoki címek megszerzésére. "Talán győzhet még néhányszor a McLarennel, és kitart Ron Dennis mellett, de egy ponton tovább kell lépnie a Ferrarihoz" - mondta Irvine a Virgin Mediának. Az ír szerint egy igazi F-1-es élmenő számára a maranellói gárda a megfelelő hely a versenyzéshez. "Ott voltam, láttam, hogy milyen, és különbözik attól, mint bármely más csapatnál lenni" - mondta a 42 éves ír."
GUGEE 487733 2008. november 6. 17:02
Válasz erre
Szerintem jobban jársz egy másik kit-el!
G
Kferro 487732 2008. november 6. 12:35
Válasz erre
Megjelent az Interlagos-i Görbe Tükör. Érdemes elolvasni:

www.a5.hu/cikkek/2/29543.shtml
Bebá 487731 2008. november 6. 11:17
Válasz erre
Kferro 487730 2008. november 6. 11:06
Válasz erre
Jaj de cuki az a Momo kormány ott középen! :D
bandi75 487729 2008. november 6. 10:58
Válasz erre
nekem is hasonló problémám van, szeretnék felújítani egy két makettet, amihez kéne uj matrica készlet
neked van tapasztalatod, hogy a tamiya elküld postán ilyesmit?
megirod, hogy van egy ilyem maketted stb.stb. és küldenek?
mennyiért?
kinek kell irni pontosan?
sokat kérdezek, tudom :-)
f2d 487728 2008. november 6. 10:41
Válasz erre
Biztos nem akarnak csapatban világbajnokok lenni.:-D

Szerintem a Renault-nak nincs pénze csak egy komoly versenyzőre. Bár ha az autó jó akkor mérsékeltebb összegért is hajlandók leszerződni a sikerre éhes versenyzők. Button, Webber, Rosberg már kiérdemelne egy ütőképes autót, meg véleményem szerint ők tudnák is vezetni ezt a Renault-ot.
NGPETI 487727 2008. november 6. 10:35
Válasz erre
Ferrari-Bicycle
Ferrari-Bicycle

talán ez a megfizethetőbb verziója... :o)
JazzZ 487726 2008. november 6. 10:23
Válasz erre
Kferro 487725 2008. november 6. 10:18
Válasz erre
Úgy látom, ez az a makett, amit a Hamiltonos reklámban láttunk. Kiváncis lennék egy dobozbontásra, remélem hamarosan lesz ilyen.
Kferro 487724 2008. november 6. 10:17
Válasz erre
Na ja, azért azt lehetett sejteni, hogy Alonso marad a Renaultnál. S ez így van jól. De könyörgöm! Piquet-t miért kellett megtartani?
Kferro 487723 2008. november 6. 10:15
Válasz erre
Nem vagyok egy motorfan, sőt még soha nem is ültem rajta, de ez a Ferrari motor döbbenet! Gyönyörűen néz ki, főleg pirosban! Vajon mennyit kóstál egy ilyen, s makettben megjelenik é e majd?
NGPETI 487722 2008. november 6. 09:50
Válasz erre
NGPETI 487721 2008. november 6. 09:49
Válasz erre
beszélj RCM-mel,nekem annak idején Ő készített ilyeneket
JazzZ 487720 2008. november 6. 09:46
Válasz erre
Srácok, segítsetek légyszi!

Van egy Tamiya B192, amit kb 7-8 éve raktam össze, botrányosan rossz minőségben. Kicsit renoválnám, amit a matricák eltávolításával kezdenék. Hogyan, mi módon, mit javasoltok! A kasztni nincs festve, nincs alapozva, nincs lakkozva! Nem röhögni:P
Várom az ötleteket, javaslatokat!
Köszönöm!
JZ
JazzZ 487719 2008. november 6. 08:17
Válasz erre
f2d 487718 2008. november 5. 23:44
Válasz erre
KossuthLajos 487717 2008. november 5. 22:54
Válasz erre
GUGEE 487716 2008. november 5. 22:53
Válasz erre
26668Fernando Alonso_resize
26668Fernando Alonso_resize

Srácok jó lesz ,ha megszokjátok ALONSO-t a mezőny elején!
Jővőre visszatér!
G
NGPETI 487715 2008. november 5. 21:31
Válasz erre
2008_Ferrari_Bike_Concept_-_V4_Motorcycle_(1)
2008_Ferrari_Bike_Concept_-_V4_Motorcycle_(1)
2008_Ferrari_Bike_Concept_-_V4_Motorcycle_(3)
2008_Ferrari_Bike_Concept_-_V4_Motorcycle_(3)
2008_Ferrari_Bike_Concept_-_V4_Motorcycle_(7)
2008_Ferrari_Bike_Concept_-_V4_Motorcycle_(7)
2008_Ferrari_Bike_Concept_-_V4_Motorcycle_(5)
2008_Ferrari_Bike_Concept_-_V4_Motorcycle_(5)

Ferrari fanoknak :o)
NGPETI 487714 2008. november 5. 21:24
Válasz erre
szitázva talán megoldható lenne az UV szín is
KossuthLajos 487713 2008. november 5. 19:53
Válasz erre
RCM nem biztos, hogy nyerő ötlet lenne, mert ez állítólag valami specko szín. Fluoreszkál a rózsaszínes szín. Egy grafikus ismerősömmel beszéltem és azt mondta, hogy ilyet nem tud a nyomtató nyomtatni. Maga a festék is nagyon drága. Talán a Tamiya, ha más nincs. Tudsz írni e-mail címet, amelyre lehet nekik írni?
ladas22 487712 2008. november 5. 19:32
Válasz erre
vannak még pihent emberek:)
video.racing.hu/schiman_-_forma-1
PüsiLaci 487711 2008. november 5. 19:15
Válasz erre
Próbálj meg írni a Tamiya-nak.
Az a tapasztalatom, hogy nagyon segítőkészek.
Második megoldás: RCM. Készítes vele olyant amilyent akarsz.
KossuthLajos 487710 2008. november 5. 18:32
Válasz erre
merciboy 487709 2008. november 5. 18:25
Válasz erre
NGPETI 487708 2008. november 5. 18:03
Válasz erre
KossuthLajos 487707 2008. november 5. 18:03
Válasz erre
JazzZ 487706 2008. november 5. 17:55
Válasz erre
minardi
minardi

A helyes megfejtők között nem sorsolunk ki semmit! Ki ez a srác ?
JazzZ 487705 2008. november 5. 17:53
Válasz erre
Hát igen, arról ír...és tényleg akörül vvan az ára..:(
Érdemes levelezni vele amúgy, nagy Lotus-fan a srác:))
KossuthLajos 487704 2008. november 5. 16:12
Válasz erre
Ford Sierra RS 500
Ford Sierra RS 500

Hol lehetne a Tamiya ezen autójához matricát szerezni. Akár a Tamiya sajátját, akár valami kiegészítő gyártóét? Természetesen ez a dekor kellene.
Kferro 487703 2008. november 5. 15:57
Válasz erre
Régi beidegződés a társadalomban, hogy a számítógépes játék a gyerekek hobbija. Közben nem is. Pl. elég sok emberkét ismerek, akik velem együtt IL2 mániások. Az átlagéletkorunk a számításaim szerint 30 év körüli.
KossuthLajos 487702 2008. november 5. 15:41
Válasz erre
JazzZ!
Köszi amit belinkeltél, de egy kis segítség nem ártana. Ha jól látom itt a Model Factory Hiro átépítőjéről ír, melyhez kell még a Tamiya 99T makettje. És ha a mostani árakat nézem, akkor ez kb. 36.000 Ft. lenne. Az kissé húzós. vagy ír valamit, amiről én lemaradtam?
Köszi. Kossuth Lajos
GUGEE 487701 2008. november 5. 14:44
Válasz erre
Srácok!
A férfi ember mindig játszik,csak a játékai lesznek egyre drágábbak!
Ismerek olyan elismert állással rendelkező 50-60 éves embereket,akik alig várják,hogy leüljenek a géphez játszani!
Most dumcsiztunk,s fejből nyomta a Monzai kanyarokat ,hogy hányas fokozatban veszi!
G
GUGEE 487700 2008. november 5. 14:37
Válasz erre
Sajnos ez így van!
Régebben beleestem abba a hibába,hogy úgy gondoltam ilyen jó alkalom nem adódik soha!
De ez igy nem igaz!Várni kell ,és mindig találsz valamit!
G
NGPETI 487699 2008. november 5. 14:05
Válasz erre
2005_0828csaladinap0008
2005_0828csaladinap0008
2005_0828csaladinap0034
2005_0828csaladinap0034
2005_0828csaladinap0040
2005_0828csaladinap0040
2005_0828csaladinap0061
2005_0828csaladinap0061
2005_0828csaladinap0035
2005_0828csaladinap0035
2005_0828csaladinap0051
2005_0828csaladinap0051
2005_0828csaladinap0096
2005_0828csaladinap0096
2005_0828csaladinap0117
2005_0828csaladinap0117
2005_0828csaladinap0139
2005_0828csaladinap0139
2005_0828csaladinap0119
2005_0828csaladinap0119
2005_0828csaladinap0154
2005_0828csaladinap0154
2005_0828csaladinap0235
2005_0828csaladinap0235
2005_0828csaladinap0353
2005_0828csaladinap0353
2005_0828csaladinap0378
2005_0828csaladinap0378
2005_0828csaladinap0406
2005_0828csaladinap0406
2005_0828csaladinap0446
2005_0828csaladinap0446
2005_0828csaladinap0455
2005_0828csaladinap0455
2005_0828csaladinap0501
2005_0828csaladinap0501
2005_0828csaladinap0514
2005_0828csaladinap0514
2005_0828csaladinap0600
2005_0828csaladinap0600
2005_0828csaladinap0612
2005_0828csaladinap0612
2005_0828csaladinap0644
2005_0828csaladinap0644
2005_0828csaladinap0744
2005_0828csaladinap0744
2005_0828csaladinap0757
2005_0828csaladinap0757

előkotortam pár "régi" képet,csak hogy fájjon a szívetek ;o)
NGPETI 487698 2008. november 5. 13:34
Válasz erre
ekkorát már nem vállalnék be szervezésileg,de akkor jó volt :o)

sokan segítettek (főleg a gokartpálya vezetősége),de nagyon jól sikerült

kár,hogy lemaradtatok akkor,pedig a "Minden makettezőnek" topikban meghírdettük annak idején
NGPETI 487697 2008. november 5. 13:31
Válasz erre
a "csúcsidőket" nézve a honlapjukon,elsőre nem rossz :o)
JazzZ 487696 2008. november 5. 13:24
Válasz erre
34:046 volt a legjobb, de mindig 8an mentünk egyszerre és lámpás rajt volt! Szóval szabad pálya nem nagyon akadt:) Először voltam itt amúgy...az első köröm 41,998 lett:DDD
Kferro 487695 2008. november 5. 13:19
Válasz erre
Kár, hogy akkor nem tudtam/tudtunk erről. Jó lett volna elmenni. De biztos lesz még mód összehozni valami hasonlót.
Kferro 487694 2008. november 5. 13:17
Válasz erre
"véleményem szerint (majd kijavítotok,ha nincs igazam),a pályák megtanulásának egyik legjobb módja lehet egy szimulátoros versenyzés,valamint fejleszthető vele a "monotonitástűrés" (szép szó) is"
Na ez igaz. Ha 100%-os távú versenyt nézünk, akkor ez kb. másfél óra tömény koncentrációt és ahogy írtad, monotonitást jelent. Erre is fel kell készülni, különben nem fogod befejezni a versenyt.
Máig a legnagyobb sikeremnek és szimulátoros élményemnek tartom azt a monacoi futamot, amit egy országos LAN-partyn értem el. 100%-os táv, az akkori szabályoknak megfelelően csak kipörgésgátló segítség. A verseny lefújása után alig bírtam lábraállni, annyira kimerültem. Az adrenalin meg még vagy negyedóráig dolgozott bennem. Viszont ennek a győzelemnek köszönhetően meg is nyertem a bajnokságot.

"a "szaksajtó-olvasós" véleményedet pedig elfogadom,mert tényleg érdekelnének a valódi okok egy-egy történet mögött"
Én valóban az F1Racinget tudom ajánlani, mert ez egy angol újság (Wéber Gábor a hazai kiadás főszerkesztője), s nagyon közel vannak a tűzhöz. Sokszor van szó benne pl. a versenyzők vezetési stílusáról, s ott olvastam, hogy pl. Alonso teljesen másként dobja be egy kanyarba az autót, mint mondjuk Kimi. Ha esetleg debreceni vagy, szívesen kölcsönadom az eddigi számokat. :)
NGPETI 487693 2008. november 5. 13:00
Válasz erre
ennek örülök,hogy többen pozitívan álltok az ötlethez :o)

kár,hogy 2005 augusztusában még egy makettező sem kapott kedvet a rendezvényünkhöz,ahol az egésznapos gokartozáson kívül volt egy kisebb makett-kiállítás,RC bemutató,hastánc,autóversenyzők gokartversenye,versenyautó-kiállítás,gyermekprogramok,és a "legbevállalósabbak" részére egy meglepetés futam :o)
ráadásul akkor mindezt a "szponzor" jóvoltából igen kedvezményes áron lehetett volna megtenni
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.