/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
merciboy 487741 2008. november 9. 15:42
Válasz erre
DSC00031
DSC00031
DSC00032
DSC00032
DSC00033
DSC00033

hali eladó érd habelemihaly@gmail.com
GUGEE 487740 2008. november 9. 13:40
Válasz erre
Kép 368
Kép 368
Kép 369
Kép 369

Ide kéne a matrica!
G
GUGEE 487739 2008. november 8. 15:53
Válasz erre
Srácok!
Szükségem lenne egy db Marlboro matricára!A 640-641 -es szériából!
A szóban forgó matrica a szélvédő elött van felagasztva!
1 :20-as méretben kellene N.Mansell felírattal!
Csak a piros rész érdekel,tehát az is jó ha nincsen rajta a Marlboro felirat!
A beömlő takaró lemezére kéne!
Köszi ha tudtok segíteni!
G
NGPETI 487738 2008. november 6. 19:32
Válasz erre
gondolom,már sokan láttátok,de nagyon jó... :o)
www.youtube.com/watch
GUGEE 487737 2008. november 6. 18:29
Válasz erre
JazzZ!
Rakjál fel légyszi képeket a szörnyetegről!
G
GUGEE 487736 2008. november 6. 17:48
Válasz erre
Bebá 487735 2008. november 6. 17:38
Válasz erre
Gugee!
Mindenre van megoldás,de nem hív.
B
NGPETI 487734 2008. november 6. 17:37
Válasz erre
ehhez mit szóltok? :o)

"Hamiltonnak a Ferrarinál a helye, véli Irvine...
Eddie Irvine, a Ferrari korábbi versenyzője arra buzdítja a világbajnok Lewis Hamiltont, hogy pályafutása későbbi szakaszában mindenképpen szerződjön a Ferrarihoz, még ha a wokingiaknál esélye is van a világbajnoki címek megszerzésére. "Talán győzhet még néhányszor a McLarennel, és kitart Ron Dennis mellett, de egy ponton tovább kell lépnie a Ferrarihoz" - mondta Irvine a Virgin Mediának. Az ír szerint egy igazi F-1-es élmenő számára a maranellói gárda a megfelelő hely a versenyzéshez. "Ott voltam, láttam, hogy milyen, és különbözik attól, mint bármely más csapatnál lenni" - mondta a 42 éves ír."
GUGEE 487733 2008. november 6. 17:02
Válasz erre
Szerintem jobban jársz egy másik kit-el!
G
Kferro 487732 2008. november 6. 12:35
Válasz erre
Megjelent az Interlagos-i Görbe Tükör. Érdemes elolvasni:

www.a5.hu/cikkek/2/29543.shtml
Bebá 487731 2008. november 6. 11:17
Válasz erre
Kferro 487730 2008. november 6. 11:06
Válasz erre
Jaj de cuki az a Momo kormány ott középen! :D
bandi75 487729 2008. november 6. 10:58
Válasz erre
nekem is hasonló problémám van, szeretnék felújítani egy két makettet, amihez kéne uj matrica készlet
neked van tapasztalatod, hogy a tamiya elküld postán ilyesmit?
megirod, hogy van egy ilyem maketted stb.stb. és küldenek?
mennyiért?
kinek kell irni pontosan?
sokat kérdezek, tudom :-)
f2d 487728 2008. november 6. 10:41
Válasz erre
Biztos nem akarnak csapatban világbajnokok lenni.:-D

Szerintem a Renault-nak nincs pénze csak egy komoly versenyzőre. Bár ha az autó jó akkor mérsékeltebb összegért is hajlandók leszerződni a sikerre éhes versenyzők. Button, Webber, Rosberg már kiérdemelne egy ütőképes autót, meg véleményem szerint ők tudnák is vezetni ezt a Renault-ot.
NGPETI 487727 2008. november 6. 10:35
Válasz erre
Ferrari-Bicycle
Ferrari-Bicycle

talán ez a megfizethetőbb verziója... :o)
JazzZ 487726 2008. november 6. 10:23
Válasz erre
Kferro 487725 2008. november 6. 10:18
Válasz erre
Úgy látom, ez az a makett, amit a Hamiltonos reklámban láttunk. Kiváncis lennék egy dobozbontásra, remélem hamarosan lesz ilyen.
Kferro 487724 2008. november 6. 10:17
Válasz erre
Na ja, azért azt lehetett sejteni, hogy Alonso marad a Renaultnál. S ez így van jól. De könyörgöm! Piquet-t miért kellett megtartani?
Kferro 487723 2008. november 6. 10:15
Válasz erre
Nem vagyok egy motorfan, sőt még soha nem is ültem rajta, de ez a Ferrari motor döbbenet! Gyönyörűen néz ki, főleg pirosban! Vajon mennyit kóstál egy ilyen, s makettben megjelenik é e majd?
NGPETI 487722 2008. november 6. 09:50
Válasz erre
NGPETI 487721 2008. november 6. 09:49
Válasz erre
beszélj RCM-mel,nekem annak idején Ő készített ilyeneket
JazzZ 487720 2008. november 6. 09:46
Válasz erre
Srácok, segítsetek légyszi!

Van egy Tamiya B192, amit kb 7-8 éve raktam össze, botrányosan rossz minőségben. Kicsit renoválnám, amit a matricák eltávolításával kezdenék. Hogyan, mi módon, mit javasoltok! A kasztni nincs festve, nincs alapozva, nincs lakkozva! Nem röhögni:P
Várom az ötleteket, javaslatokat!
Köszönöm!
JZ
JazzZ 487719 2008. november 6. 08:17
Válasz erre
f2d 487718 2008. november 5. 23:44
Válasz erre
KossuthLajos 487717 2008. november 5. 22:54
Válasz erre
GUGEE 487716 2008. november 5. 22:53
Válasz erre
26668Fernando Alonso_resize
26668Fernando Alonso_resize

Srácok jó lesz ,ha megszokjátok ALONSO-t a mezőny elején!
Jővőre visszatér!
G
NGPETI 487715 2008. november 5. 21:31
Válasz erre
2008_Ferrari_Bike_Concept_-_V4_Motorcycle_(1)
2008_Ferrari_Bike_Concept_-_V4_Motorcycle_(1)
2008_Ferrari_Bike_Concept_-_V4_Motorcycle_(3)
2008_Ferrari_Bike_Concept_-_V4_Motorcycle_(3)
2008_Ferrari_Bike_Concept_-_V4_Motorcycle_(7)
2008_Ferrari_Bike_Concept_-_V4_Motorcycle_(7)
2008_Ferrari_Bike_Concept_-_V4_Motorcycle_(5)
2008_Ferrari_Bike_Concept_-_V4_Motorcycle_(5)

Ferrari fanoknak :o)
NGPETI 487714 2008. november 5. 21:24
Válasz erre
szitázva talán megoldható lenne az UV szín is
KossuthLajos 487713 2008. november 5. 19:53
Válasz erre
RCM nem biztos, hogy nyerő ötlet lenne, mert ez állítólag valami specko szín. Fluoreszkál a rózsaszínes szín. Egy grafikus ismerősömmel beszéltem és azt mondta, hogy ilyet nem tud a nyomtató nyomtatni. Maga a festék is nagyon drága. Talán a Tamiya, ha más nincs. Tudsz írni e-mail címet, amelyre lehet nekik írni?
ladas22 487712 2008. november 5. 19:32
Válasz erre
vannak még pihent emberek:)
video.racing.hu/schiman_-_forma-1
PüsiLaci 487711 2008. november 5. 19:15
Válasz erre
Próbálj meg írni a Tamiya-nak.
Az a tapasztalatom, hogy nagyon segítőkészek.
Második megoldás: RCM. Készítes vele olyant amilyent akarsz.
KossuthLajos 487710 2008. november 5. 18:32
Válasz erre
merciboy 487709 2008. november 5. 18:25
Válasz erre
NGPETI 487708 2008. november 5. 18:03
Válasz erre
KossuthLajos 487707 2008. november 5. 18:03
Válasz erre
JazzZ 487706 2008. november 5. 17:55
Válasz erre
minardi
minardi

A helyes megfejtők között nem sorsolunk ki semmit! Ki ez a srác ?
JazzZ 487705 2008. november 5. 17:53
Válasz erre
Hát igen, arról ír...és tényleg akörül vvan az ára..:(
Érdemes levelezni vele amúgy, nagy Lotus-fan a srác:))
KossuthLajos 487704 2008. november 5. 16:12
Válasz erre
Ford Sierra RS 500
Ford Sierra RS 500

Hol lehetne a Tamiya ezen autójához matricát szerezni. Akár a Tamiya sajátját, akár valami kiegészítő gyártóét? Természetesen ez a dekor kellene.
Kferro 487703 2008. november 5. 15:57
Válasz erre
Régi beidegződés a társadalomban, hogy a számítógépes játék a gyerekek hobbija. Közben nem is. Pl. elég sok emberkét ismerek, akik velem együtt IL2 mániások. Az átlagéletkorunk a számításaim szerint 30 év körüli.
KossuthLajos 487702 2008. november 5. 15:41
Válasz erre
JazzZ!
Köszi amit belinkeltél, de egy kis segítség nem ártana. Ha jól látom itt a Model Factory Hiro átépítőjéről ír, melyhez kell még a Tamiya 99T makettje. És ha a mostani árakat nézem, akkor ez kb. 36.000 Ft. lenne. Az kissé húzós. vagy ír valamit, amiről én lemaradtam?
Köszi. Kossuth Lajos
GUGEE 487701 2008. november 5. 14:44
Válasz erre
Srácok!
A férfi ember mindig játszik,csak a játékai lesznek egyre drágábbak!
Ismerek olyan elismert állással rendelkező 50-60 éves embereket,akik alig várják,hogy leüljenek a géphez játszani!
Most dumcsiztunk,s fejből nyomta a Monzai kanyarokat ,hogy hányas fokozatban veszi!
G
GUGEE 487700 2008. november 5. 14:37
Válasz erre
Sajnos ez így van!
Régebben beleestem abba a hibába,hogy úgy gondoltam ilyen jó alkalom nem adódik soha!
De ez igy nem igaz!Várni kell ,és mindig találsz valamit!
G
NGPETI 487699 2008. november 5. 14:05
Válasz erre
2005_0828csaladinap0008
2005_0828csaladinap0008
2005_0828csaladinap0034
2005_0828csaladinap0034
2005_0828csaladinap0040
2005_0828csaladinap0040
2005_0828csaladinap0061
2005_0828csaladinap0061
2005_0828csaladinap0035
2005_0828csaladinap0035
2005_0828csaladinap0051
2005_0828csaladinap0051
2005_0828csaladinap0096
2005_0828csaladinap0096
2005_0828csaladinap0117
2005_0828csaladinap0117
2005_0828csaladinap0139
2005_0828csaladinap0139
2005_0828csaladinap0119
2005_0828csaladinap0119
2005_0828csaladinap0154
2005_0828csaladinap0154
2005_0828csaladinap0235
2005_0828csaladinap0235
2005_0828csaladinap0353
2005_0828csaladinap0353
2005_0828csaladinap0378
2005_0828csaladinap0378
2005_0828csaladinap0406
2005_0828csaladinap0406
2005_0828csaladinap0446
2005_0828csaladinap0446
2005_0828csaladinap0455
2005_0828csaladinap0455
2005_0828csaladinap0501
2005_0828csaladinap0501
2005_0828csaladinap0514
2005_0828csaladinap0514
2005_0828csaladinap0600
2005_0828csaladinap0600
2005_0828csaladinap0612
2005_0828csaladinap0612
2005_0828csaladinap0644
2005_0828csaladinap0644
2005_0828csaladinap0744
2005_0828csaladinap0744
2005_0828csaladinap0757
2005_0828csaladinap0757

előkotortam pár "régi" képet,csak hogy fájjon a szívetek ;o)
NGPETI 487698 2008. november 5. 13:34
Válasz erre
ekkorát már nem vállalnék be szervezésileg,de akkor jó volt :o)

sokan segítettek (főleg a gokartpálya vezetősége),de nagyon jól sikerült

kár,hogy lemaradtatok akkor,pedig a "Minden makettezőnek" topikban meghírdettük annak idején
NGPETI 487697 2008. november 5. 13:31
Válasz erre
a "csúcsidőket" nézve a honlapjukon,elsőre nem rossz :o)
JazzZ 487696 2008. november 5. 13:24
Válasz erre
34:046 volt a legjobb, de mindig 8an mentünk egyszerre és lámpás rajt volt! Szóval szabad pálya nem nagyon akadt:) Először voltam itt amúgy...az első köröm 41,998 lett:DDD
Kferro 487695 2008. november 5. 13:19
Válasz erre
Kár, hogy akkor nem tudtam/tudtunk erről. Jó lett volna elmenni. De biztos lesz még mód összehozni valami hasonlót.
Kferro 487694 2008. november 5. 13:17
Válasz erre
"véleményem szerint (majd kijavítotok,ha nincs igazam),a pályák megtanulásának egyik legjobb módja lehet egy szimulátoros versenyzés,valamint fejleszthető vele a "monotonitástűrés" (szép szó) is"
Na ez igaz. Ha 100%-os távú versenyt nézünk, akkor ez kb. másfél óra tömény koncentrációt és ahogy írtad, monotonitást jelent. Erre is fel kell készülni, különben nem fogod befejezni a versenyt.
Máig a legnagyobb sikeremnek és szimulátoros élményemnek tartom azt a monacoi futamot, amit egy országos LAN-partyn értem el. 100%-os táv, az akkori szabályoknak megfelelően csak kipörgésgátló segítség. A verseny lefújása után alig bírtam lábraállni, annyira kimerültem. Az adrenalin meg még vagy negyedóráig dolgozott bennem. Viszont ennek a győzelemnek köszönhetően meg is nyertem a bajnokságot.

"a "szaksajtó-olvasós" véleményedet pedig elfogadom,mert tényleg érdekelnének a valódi okok egy-egy történet mögött"
Én valóban az F1Racinget tudom ajánlani, mert ez egy angol újság (Wéber Gábor a hazai kiadás főszerkesztője), s nagyon közel vannak a tűzhöz. Sokszor van szó benne pl. a versenyzők vezetési stílusáról, s ott olvastam, hogy pl. Alonso teljesen másként dobja be egy kanyarba az autót, mint mondjuk Kimi. Ha esetleg debreceni vagy, szívesen kölcsönadom az eddigi számokat. :)
NGPETI 487693 2008. november 5. 13:00
Válasz erre
ennek örülök,hogy többen pozitívan álltok az ötlethez :o)

kár,hogy 2005 augusztusában még egy makettező sem kapott kedvet a rendezvényünkhöz,ahol az egésznapos gokartozáson kívül volt egy kisebb makett-kiállítás,RC bemutató,hastánc,autóversenyzők gokartversenye,versenyautó-kiállítás,gyermekprogramok,és a "legbevállalósabbak" részére egy meglepetés futam :o)
ráadásul akkor mindezt a "szponzor" jóvoltából igen kedvezményes áron lehetett volna megtenni
NGPETI 487692 2008. november 5. 12:49
Válasz erre
semmi gond nincs a szimulátorokkal,nem vagyok ellenük,csak nekem nem jött be még eddig,illetve mondhatom úgy,hogy ki is maradt az életemből,és én is "idősödő" vagyok már... :o)

sőt!
pont én voltam pár hónapja,aki belinkelt a másik topikba egy szimulátort,ami már elgondolkodtató volt (nevét nem tudom)

természetesen én is tudok olyan emberekről,akik szimulátor után ültek autóba és jól mentek/mennek!
ennek még örülök is,mert ez is egy kis "fricska" lehetett a többieknek :o)

úgy gondolom,sok mindent meg is lehet tanulni szimulátoron,amit az "életben" drágább lenne,de sajnos rossz tapasztalatom is volt ilyen versenyzőkkel kapcsolatban,de ezt NE VEGYÉTEK MAGATOKRA,NEM NEKTEK SZÓL!
csak egy személyes példára (valós fizikai kárra) gondolok,ami szerencsére szerencsésen megoldódott még akkor...

véleményem szerint (majd kijavítotok,ha nincs igazam),a pályák megtanulásának egyik legjobb módja lehet egy szimulátoros versenyzés,valamint fejleszthető vele a "monotonitástűrés" (szép szó) is
itt akkor van baj (megint nem Rátok értem),ha az életben is egy az egyben próbálja átültetni egy "ifjú titán" az ott látottakat...
az én példámban szereplő emberke,hacsak a felét megtudta volna csinálni élőben,mint a szimulátoron,semmi baj nem lett volna vele,de nem általánosítok,mert sok kivétel is van!

a "szaksajtó-olvasós" véleményedet pedig elfogadom,mert tényleg érdekelnének a valódi okok egy-egy történet mögött
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.