/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
JazzZ 488293 2009. január 11. 11:34
Válasz erre
Ohh, köszi az infót! Teszek egy próbát..:)
bigboy 488292 2009. január 11. 10:29
Válasz erre
Üdv .röviden csiszolópapír amit vízbe mártanak.200 finomság felett már érdemes így használni ./200-2500/.A csiszolópapír nem tömődik el a lecsiszolt festék szemcséktől ,egyenletesebb a felület,nincs por képződés.Ez a csiszolópapírra vonatkozik,nem a csiszolóvászonra.Én 10 éve így használom ezeket a csiszolópapírokat mikor motorokat festek 1-1 ben.bigboy
JazzZ 488291 2009. január 11. 10:02
Válasz erre
Felvilágosít valaki, hogy mi az a vizes csiszolópapír..?
JazzZ 488290 2009. január 11. 10:01
Válasz erre
Ezt a görlös témát én is fontolgattam! A fater beleegyezett, már mentem is volna kiválasztani egyet, de a "felsőbb hatalom" közbeszólt! ! Amúgy nincs is vitrinem:)))
JazzZ 488289 2009. január 11. 09:59
Válasz erre
A vízcsövek saját gyártásúak? ! Nagyon szép kocsi ez a Ferrari is...(halkan modntam)
Schumi7vb 488288 2009. január 10. 17:57
Válasz erre
látom felraktad az első szárnyat is,nagyon helyesen:)))
GUGEE 488287 2009. január 10. 16:23
Válasz erre
25 1-24 Revell rat fink
25 1-24 Revell rat fink

Nem semmi ez a revell kit!
G
GUGEE 488286 2009. január 10. 16:18
Válasz erre
Hajrá srácok!Nekem most nincsen kedvem makettolni!
A vitrinemet alkotgatom,képek,tökör meg ami kell!
Gondoltam felfogadok egy pit görlt,hogy álljon állandóan mellette egy szál tangában!
A fiam benne lett volna,de a feleségem leszavazta!
G
matton 488285 2009. január 10. 14:09
Válasz erre
CIMG0909
CIMG0909
CIMG0910
CIMG0910
CIMG0912
CIMG0912
CIMG0913
CIMG0913
CIMG0914
CIMG0914

nem egyszerű dologba vágtad a fejszéd. Én meg végleg célegyenesbe fordultam a 126-tal már csak pár apróság kaszni fényezése,gumira a felirat stb.kell rá. kb 2 órai munka és készen van(ha el nem cseszem valahol)
Aces 488284 2009. január 10. 13:51
Válasz erre
PA221366
PA221366
PA221378
PA221378
PA221380
PA221380

Helló!
Elkezdem a ferrárit. Pár kép:
GUGEE 488283 2009. január 10. 10:55
Válasz erre
Kép 436
Kép 436

Ehez a géphez kéne,!2005-szép emlékű USA gp verzió!
Marlboro matrica van hozzá,de akkor le kellene fényezni pirosra a kameránál a szárnyat!
Nem akarok hozzányúlni!
Segítsetek!MInden megoldás érdekel!
G
GUGEE 488282 2009. január 10. 10:45
Válasz erre
dec196
dec196
10076373a
10076373a

Honnan tudnék a 2005,2006-os Ferrarikhoz 1:24-ben Barcode decalt szerezni?
Ezek a képen 1:18 -asok!Csak gyártatni lehet?
G
JazzZ 488281 2009. január 10. 09:27
Válasz erre
A f1racing-ben megint faja dolgok vannak! Érdemes megvenni!
Schumi7vb 488280 2009. január 9. 19:31
Válasz erre
70/6213602
JazzZ 488279 2009. január 9. 18:29
Válasz erre
GUGEE 488278 2009. január 9. 17:26
Válasz erre
matton 488277 2009. január 9. 16:53
Válasz erre
Guggee,Jazz,sumi! A telóm beadta a kulcsot és nincs meg a számotok. Küldjétek el légyszi.
JazzZ 488276 2009. január 9. 12:43
Válasz erre
LigierJS35-5engine
LigierJS35-5engine

Trombi! Ehhez nincs valami sztorid? :)
JazzZ 488275 2009. január 9. 08:11
Válasz erre
trombi0001 488274 2009. január 9. 07:33
Válasz erre
Első verseny: győzelem, következő "n" számú verseny: kiesés műszaki hiba miatt. :-)
Schumi7vb 488273 2009. január 8. 19:13
Válasz erre
én viszont örülök,mert megvan ez a verzió is:)))
Schumi7vb 488272 2009. január 8. 19:11
Válasz erre
azt tudom,hogy a kezdeti gépnél sok gond volt,de lassan megoldották.
JazzZ 488271 2009. január 8. 11:03
Válasz erre
JazzZ 488270 2009. január 8. 10:34
Válasz erre
Akkor várhatjuk a kidobált Tamiya készletek tízezreit:)))
trombi0001 488269 2009. január 8. 09:47
Válasz erre
JazzZ 488268 2009. január 8. 09:22
Válasz erre
A középső képen el vannak írva a feliratok! Agyaltam már ezen régebben is:))

Amúgy: a korai 640esnél a fej melletti nyílásokon a levegő nem csak a szívósorba áramlott, hanem az egész "motortérbe"! Értsd úgy: a motor környezetét hűtötte (volna) ! A vízhőfokra ugyan nem volt nagy befolyása, de ettől még a motor "megfőlhet"! ! ! A V12esnek amúgy is az volt a nagy hibája, hogy a hengerenkénti 5szelep igencsak melegítette egymást!
A 641es az első futamon Detroitban igencsak lefőlt, mindkét autóval. Ez a kasztni egy az egyben a tavalyi autó volt! A következő futamon már volt rajta plussz két kisebb beömlő (fej felett, oldalt). Csak ezután következhetett a 641/2 kasztni, lényegesen nagyobb nyílásokkal a vízhűtőknél! Nem lett rossz:)
trombi0001 488267 2009. január 8. 08:32
Válasz erre
1989%20brazilian%20gp%20-%20nigel%20mansell%20(ferrari%20640)
1989%20brazilian%20gp%20-%20nigel%20mansell%20(ferrari%20640)
1989%20Ferrari%20639%20640%20F01
1989%20Ferrari%20639%20640%20F01
Nigel%20Mansell%20Rio%201989%20Ferrari%20640
Nigel%20Mansell%20Rio%201989%20Ferrari%20640

Egyébként nem is kettő, hanem minimum háromféle airbox volt rajta (alacsony függőleges/ferde, magas), sőt, amit nem tudtam, a 639 és a 640 nagyon nem ugyanaz az autó, az egyikkel teszteltek a szezon előtt, a másikkal pedig rajtoltak Brazíliában, de az előbbinek a hűtőboxán oldalt eredetileg egyáltalán nem is volt nyílás, csak elöl. Most találtam pár képet, bár szerintem a 639-640 összehasonlítást elírták, nyilván a rajtszám nélküli a szezon előtti tesztautó.
trombi0001 488266 2009. január 8. 08:18
Válasz erre
Így van, és a 639-esnél mégis valami olyasmi volt a baj, hogy kevés nyílást terveztek a kasztnira és emiatt nem volt elég levegő a hűtéshez. Én úgy emlékszem, hogy ezért helyezték át az airbox-nyílást is.
Schumi7vb 488265 2009. január 7. 18:45
Válasz erre
már nem azért,de mi köze a melegedésnek ahoz,hogy mennyi levegőt szív be a motor?Az a teljesítményt befolyásolja semmi mást,a motor hűtésére nincs hatással.
JazzZ 488264 2009. január 7. 16:32
Válasz erre
Ééértem! De ehhez volt valami jó hosszú sztorid is, nem?:))

Amúgy a 641/2 volt fej melletti beömlő is (megint)! :)
trombi0001 488263 2009. január 7. 15:48
Válasz erre
Igen, mert az eredetin kevés volt a pilóta feje melletti nyílás, utána tették át e fej fölé.
JazzZ 488262 2009. január 7. 15:09
Válasz erre
Más:

Egyszer azt hiszem Te írtad le, hogy miért is volt kétféle kasztni az F189ből! ! Főttek a motorok, vagy mi volt ? !
JazzZ 488261 2009. január 7. 15:06
Válasz erre
Nem TÉged támadtalak le, Teee:)) A blokk ugyanaz! Bár a vízcsőcsonkok nem egyeznek, de ez már csak szőrszálhasogatás:))
GUGEE 488260 2009. január 7. 15:02
Válasz erre
O.K Remélem tudod használni!
G
Aces 488259 2009. január 7. 15:00
Válasz erre
Megkaptam a csomagot:) Köszönöm!
Az anyagiakhoz meg várom a címet:)
trombi0001 488258 2009. január 7. 13:48
Válasz erre
Mármint hogy az F189 és a 641 blokkjának kell ugyanolyannak lennie.
trombi0001 488257 2009. január 7. 13:47
Válasz erre
Hát, ha túlzás, akkor sem én túlzok, én csak azt írtam le, amit a srác mint kutatómunkája eredményét közreadott. Az biztos, hogy az a 10-15 hozzászóló, aki ma reggelig kommentelt, teljesen meg volt döbbenve és azt nem értették, hogy ezt majdnem 20 évig hogyhogy senki nem vette észre. A gyerek egyébként mellékelt képeket is, tényleg egyértelmű a különbség. A blokknak egyébként szerintem akkor is ugyanannak kell lennie, ha a perifériáknak nem is.

Mondjuk 1 dolcsiért én is megvennék egyet a sok kidobott készletből...:-)
JazzZ 488256 2009. január 7. 13:21
Válasz erre
de lehet, hogy elszúrták amúgy...Ééés? Remélem mindenki eladja a Tamiya-s készleteket, max 1dollár áron:)))
JazzZ 488255 2009. január 7. 13:15
Válasz erre
ez azért igy kicsit túlzás...! Főként hogy a 641es motorja nem PONTOSAN ugyanaz, mint a 189es!
trombi0001 488254 2009. január 7. 13:03
Válasz erre
Besz@rás, az f1m.com-on írja egy gyerek, hogy valahogy feltűnt neki, hogy a frissen kézhez vett Fujimi 641-es motorja mennyivel nagyobb, mint a Tamiya F189-é, pedig elvileg ugyanaz a kettő. Utánajárt, összehasonlított, mért, osztott-szorzott és azt állítja, hogy Fujimi a frankó, a Tamiya (18 évvel ezelőtt!) elszúrta a tervezést, az ő motorjuk szívó-kipufogó rendszerrel, blokkal, mindennel együtt pontosan 1:24-es. Állítólag ezért nem is illeszkedik jól a cockpit hátfalához, hanem rés marad előtte. Ezt egyébként többen meg is erősítették képek csatolásával is. Az f1m-en akinek csak van ilyen Tamiyája, mindenki rémülten kezdte bontogatni a dobozt, most pedig teljes köztük a letargia, van, aki 3 ilyen makettet szerzett be és most senki nem akarja full detailban megépíteni, elment tőle a kedvük. Állítólag már van, aki rá akar állni műgyanta F189 motorok üzemszerű készítésére.
Bebá 488253 2009. január 6. 16:24
Válasz erre
Ne ugorj GUGEE én Béla vagyok és már elhoztam!Hihihi:-)
GUGEE 488252 2009. január 6. 16:19
Válasz erre
Kiváncsi vagyok ,hány Gyuri megy el a cimre?
Gondolkodom,lehet ,hogy én is leugrok!
G
JazzZ 488251 2009. január 6. 10:26
Válasz erre
Gyuri! Elküldtem a full-view kasztni Miskolcra! Holnap akár mehetsz is érte!
A cím: Miskolc, Baross Gábor u. 1. Meteor autóalkatrész
Mond, hogy Jakab Zoli küldött egy csomagot:)
G-funk 488250 2009. január 4. 15:00
Válasz erre
Nememlékszem hogy berakta e már valaki (netán én) egy "kisebb" anglia összeröffenés képeit:
www.automotiveforums.com/vbulletin/showthread.php

Elég sok F1 autó volt és a jobbik fajtából :)
GUGEE 488249 2009. január 4. 13:22
Válasz erre
372c351a
372c351a

Erröl a részről kéne használható fotó!
Köszi elöre is!
G
GUGEE 488248 2009. január 4. 13:19
Válasz erre
Nem! Totál elfelejtettem!
Volt nekünk régen,csak azért kérdeztem!
G
JazzZ 488247 2009. január 4. 13:16
Válasz erre
Olvastad a Pojeda-ről mit írtam a másik topicban ?

JZ
GUGEE 488246 2009. január 4. 11:53
Válasz erre
Sziasztok!
Nem tudjátok véletlenül,hogy a REVELL ad mostanában ki F1-es gépet?
Eddig minden évben adtak ki valamit,most meg nagy a csönd!
G
matton 488244 2009. január 3. 23:29
Válasz erre
Ő nem rajong a makettokért éppen ezért mással leptem meg na annak viszont ötült.
GUGEE 488243 2009. január 3. 22:52
Válasz erre
Hány makettot kapott az asszony szülinapjára?
És örült neki?
G
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.