<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
JazzZ | Adatlap | 488293 | 2009. január 11. 11:34 | ||||||||
Ohh, köszi az infót! Teszek egy próbát..:) Előzmény: (488292) bigboy 2009. január 11. 10:29 | |||||||||||
bigboy | Adatlap | 488292 | 2009. január 11. 10:29 | ||||||||
Üdv .röviden csiszolópapír amit vízbe mártanak.200 finomság felett már érdemes így használni ./200-2500/.A csiszolópapír nem tömődik el a lecsiszolt festék szemcséktől ,egyenletesebb a felület,nincs por képződés.Ez a csiszolópapírra vonatkozik,nem a csiszolóvászonra.Én 10 éve így használom ezeket a csiszolópapírokat mikor motorokat festek 1-1 ben.bigboy | |||||||||||
JazzZ | Adatlap | 488291 | 2009. január 11. 10:02 | ||||||||
Felvilágosít valaki, hogy mi az a vizes csiszolópapír..? | |||||||||||
JazzZ | Adatlap | 488290 | 2009. január 11. 10:01 | ||||||||
Ezt a görlös témát én is fontolgattam! A fater beleegyezett, már mentem is volna kiválasztani egyet, de a "felsőbb hatalom" közbeszólt! ! Amúgy nincs is vitrinem:))) | |||||||||||
JazzZ | Adatlap | 488289 | 2009. január 11. 09:59 | ||||||||
A vízcsövek saját gyártásúak? ! Nagyon szép kocsi ez a Ferrari is...(halkan modntam) | |||||||||||
Schumi7vb | Adatlap | 488288 | 2009. január 10. 17:57 | ||||||||
látom felraktad az első szárnyat is,nagyon helyesen:))) | |||||||||||
GUGEE | Adatlap | 488287 | 2009. január 10. 16:23 | ||||||||
GUGEE | Adatlap | 488286 | 2009. január 10. 16:18 | ||||||||
Hajrá srácok!Nekem most nincsen kedvem makettolni! A vitrinemet alkotgatom,képek,tökör meg ami kell! Gondoltam felfogadok egy pit görlt,hogy álljon állandóan mellette egy szál tangában! A fiam benne lett volna,de a feleségem leszavazta! G | |||||||||||
matton | Adatlap | 488285 | 2009. január 10. 14:09 | ||||||||
nem egyszerű dologba vágtad a fejszéd. Én meg végleg célegyenesbe fordultam a 126-tal már csak pár apróság kaszni fényezése,gumira a felirat stb.kell rá. kb 2 órai munka és készen van(ha el nem cseszem valahol) | |||||||||||
Aces | Adatlap | 488284 | 2009. január 10. 13:51 | ||||||||
GUGEE | Adatlap | 488283 | 2009. január 10. 10:55 | ||||||||
GUGEE | Adatlap | 488282 | 2009. január 10. 10:45 | ||||||||
JazzZ | Adatlap | 488281 | 2009. január 10. 09:27 | ||||||||
A f1racing-ben megint faja dolgok vannak! Érdemes megvenni! | |||||||||||
Schumi7vb | Adatlap | 488280 | 2009. január 9. 19:31 | ||||||||
70/6213602 | |||||||||||
JazzZ | Adatlap | 488279 | 2009. január 9. 18:29 | ||||||||
GUGEE | Adatlap | 488278 | 2009. január 9. 17:26 | ||||||||
matton | Adatlap | 488277 | 2009. január 9. 16:53 | ||||||||
Guggee,Jazz,sumi! A telóm beadta a kulcsot és nincs meg a számotok. Küldjétek el légyszi. | |||||||||||
JazzZ | Adatlap | 488276 | 2009. január 9. 12:43 | ||||||||
JazzZ | Adatlap | 488275 | 2009. január 9. 08:11 | ||||||||
Szülinapra...: cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll | |||||||||||
trombi0001 | Adatlap | 488274 | 2009. január 9. 07:33 | ||||||||
Első verseny: győzelem, következő "n" számú verseny: kiesés műszaki hiba miatt. :-) | |||||||||||
Schumi7vb | Adatlap | 488273 | 2009. január 8. 19:13 | ||||||||
én viszont örülök,mert megvan ez a verzió is:))) | |||||||||||
Schumi7vb | Adatlap | 488272 | 2009. január 8. 19:11 | ||||||||
azt tudom,hogy a kezdeti gépnél sok gond volt,de lassan megoldották. | |||||||||||
JazzZ | Adatlap | 488271 | 2009. január 8. 11:03 | ||||||||
JazzZ | Adatlap | 488270 | 2009. január 8. 10:34 | ||||||||
Akkor várhatjuk a kidobált Tamiya készletek tízezreit:))) | |||||||||||
trombi0001 | Adatlap | 488269 | 2009. január 8. 09:47 | ||||||||
Így emlékszem én is. | |||||||||||
JazzZ | Adatlap | 488268 | 2009. január 8. 09:22 | ||||||||
A középső képen el vannak írva a feliratok! Agyaltam már ezen régebben is:)) Amúgy: a korai 640esnél a fej melletti nyílásokon a levegő nem csak a szívósorba áramlott, hanem az egész "motortérbe"! Értsd úgy: a motor környezetét hűtötte (volna) ! A vízhőfokra ugyan nem volt nagy befolyása, de ettől még a motor "megfőlhet"! ! ! A V12esnek amúgy is az volt a nagy hibája, hogy a hengerenkénti 5szelep igencsak melegítette egymást! A 641es az első futamon Detroitban igencsak lefőlt, mindkét autóval. Ez a kasztni egy az egyben a tavalyi autó volt! A következő futamon már volt rajta plussz két kisebb beömlő (fej felett, oldalt). Csak ezután következhetett a 641/2 kasztni, lényegesen nagyobb nyílásokkal a vízhűtőknél! Nem lett rossz:) | |||||||||||
trombi0001 | Adatlap | 488267 | 2009. január 8. 08:32 | ||||||||
Egyébként nem is kettő, hanem minimum háromféle airbox volt rajta (alacsony függőleges/ferde, magas), sőt, amit nem tudtam, a 639 és a 640 nagyon nem ugyanaz az autó, az egyikkel teszteltek a szezon előtt, a másikkal pedig rajtoltak Brazíliában, de az előbbinek a hűtőboxán oldalt eredetileg egyáltalán nem is volt nyílás, csak elöl. Most találtam pár képet, bár szerintem a 639-640 összehasonlítást elírták, nyilván a rajtszám nélküli a szezon előtti tesztautó. | |||||||||||
trombi0001 | Adatlap | 488266 | 2009. január 8. 08:18 | ||||||||
Így van, és a 639-esnél mégis valami olyasmi volt a baj, hogy kevés nyílást terveztek a kasztnira és emiatt nem volt elég levegő a hűtéshez. Én úgy emlékszem, hogy ezért helyezték át az airbox-nyílást is. | |||||||||||
Schumi7vb | Adatlap | 488265 | 2009. január 7. 18:45 | ||||||||
már nem azért,de mi köze a melegedésnek ahoz,hogy mennyi levegőt szív be a motor?Az a teljesítményt befolyásolja semmi mást,a motor hűtésére nincs hatással. | |||||||||||
JazzZ | Adatlap | 488264 | 2009. január 7. 16:32 | ||||||||
Ééértem! De ehhez volt valami jó hosszú sztorid is, nem?:)) Amúgy a 641/2 volt fej melletti beömlő is (megint)! :) | |||||||||||
trombi0001 | Adatlap | 488263 | 2009. január 7. 15:48 | ||||||||
Igen, mert az eredetin kevés volt a pilóta feje melletti nyílás, utána tették át e fej fölé. | |||||||||||
JazzZ | Adatlap | 488262 | 2009. január 7. 15:09 | ||||||||
Más: Egyszer azt hiszem Te írtad le, hogy miért is volt kétféle kasztni az F189ből! ! Főttek a motorok, vagy mi volt ? ! | |||||||||||
JazzZ | Adatlap | 488261 | 2009. január 7. 15:06 | ||||||||
Nem TÉged támadtalak le, Teee:)) A blokk ugyanaz! Bár a vízcsőcsonkok nem egyeznek, de ez már csak szőrszálhasogatás:)) | |||||||||||
GUGEE | Adatlap | 488260 | 2009. január 7. 15:02 | ||||||||
Aces | Adatlap | 488259 | 2009. január 7. 15:00 | ||||||||
Megkaptam a csomagot:) Köszönöm! Az anyagiakhoz meg várom a címet:) | |||||||||||
trombi0001 | Adatlap | 488258 | 2009. január 7. 13:48 | ||||||||
Mármint hogy az F189 és a 641 blokkjának kell ugyanolyannak lennie. | |||||||||||
trombi0001 | Adatlap | 488257 | 2009. január 7. 13:47 | ||||||||
Hát, ha túlzás, akkor sem én túlzok, én csak azt írtam le, amit a srác mint kutatómunkája eredményét közreadott. Az biztos, hogy az a 10-15 hozzászóló, aki ma reggelig kommentelt, teljesen meg volt döbbenve és azt nem értették, hogy ezt majdnem 20 évig hogyhogy senki nem vette észre. A gyerek egyébként mellékelt képeket is, tényleg egyértelmű a különbség. A blokknak egyébként szerintem akkor is ugyanannak kell lennie, ha a perifériáknak nem is. Mondjuk 1 dolcsiért én is megvennék egyet a sok kidobott készletből...:-) | |||||||||||
JazzZ | Adatlap | 488256 | 2009. január 7. 13:21 | ||||||||
de lehet, hogy elszúrták amúgy...Ééés? Remélem mindenki eladja a Tamiya-s készleteket, max 1dollár áron:))) | |||||||||||
JazzZ | Adatlap | 488255 | 2009. január 7. 13:15 | ||||||||
ez azért igy kicsit túlzás...! Főként hogy a 641es motorja nem PONTOSAN ugyanaz, mint a 189es! | |||||||||||
trombi0001 | Adatlap | 488254 | 2009. január 7. 13:03 | ||||||||
Besz@rás, az f1m.com-on írja egy gyerek, hogy valahogy feltűnt neki, hogy a frissen kézhez vett Fujimi 641-es motorja mennyivel nagyobb, mint a Tamiya F189-é, pedig elvileg ugyanaz a kettő. Utánajárt, összehasonlított, mért, osztott-szorzott és azt állítja, hogy Fujimi a frankó, a Tamiya (18 évvel ezelőtt!) elszúrta a tervezést, az ő motorjuk szívó-kipufogó rendszerrel, blokkal, mindennel együtt pontosan 1:24-es. Állítólag ezért nem is illeszkedik jól a cockpit hátfalához, hanem rés marad előtte. Ezt egyébként többen meg is erősítették képek csatolásával is. Az f1m-en akinek csak van ilyen Tamiyája, mindenki rémülten kezdte bontogatni a dobozt, most pedig teljes köztük a letargia, van, aki 3 ilyen makettet szerzett be és most senki nem akarja full detailban megépíteni, elment tőle a kedvük. Állítólag már van, aki rá akar állni műgyanta F189 motorok üzemszerű készítésére. | |||||||||||
Bebá | Adatlap | 488253 | 2009. január 6. 16:24 | ||||||||
Ne ugorj GUGEE én Béla vagyok és már elhoztam!Hihihi:-) | |||||||||||
GUGEE | Adatlap | 488252 | 2009. január 6. 16:19 | ||||||||
Kiváncsi vagyok ,hány Gyuri megy el a cimre? Gondolkodom,lehet ,hogy én is leugrok! G | |||||||||||
JazzZ | Adatlap | 488251 | 2009. január 6. 10:26 | ||||||||
Gyuri! Elküldtem a full-view kasztni Miskolcra! Holnap akár mehetsz is érte! A cím: Miskolc, Baross Gábor u. 1. Meteor autóalkatrész Mond, hogy Jakab Zoli küldött egy csomagot:) | |||||||||||
G-funk | Adatlap | 488250 | 2009. január 4. 15:00 | ||||||||
Nememlékszem hogy berakta e már valaki (netán én) egy "kisebb" anglia összeröffenés képeit: www.automotiveforums.com/vbulletin/showthread.php Elég sok F1 autó volt és a jobbik fajtából :) | |||||||||||
GUGEE | Adatlap | 488249 | 2009. január 4. 13:22 | ||||||||
GUGEE | Adatlap | 488248 | 2009. január 4. 13:19 | ||||||||
Nem! Totál elfelejtettem! Volt nekünk régen,csak azért kérdeztem! G | |||||||||||
JazzZ | Adatlap | 488247 | 2009. január 4. 13:16 | ||||||||
GUGEE | Adatlap | 488246 | 2009. január 4. 11:53 | ||||||||
Sziasztok! Nem tudjátok véletlenül,hogy a REVELL ad mostanában ki F1-es gépet? Eddig minden évben adtak ki valamit,most meg nagy a csönd! G | |||||||||||
matton | Adatlap | 488244 | 2009. január 3. 23:29 | ||||||||
Ő nem rajong a makettokért éppen ezért mással leptem meg na annak viszont ötült. | |||||||||||
GUGEE | Adatlap | 488243 | 2009. január 3. 22:52 | ||||||||
Hány makettot kapott az asszony szülinapjára? És örült neki? G |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |