<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
GUGEE | Adatlap | 488544 | 2009. január 28. 14:51 | ||
Bachi | Adatlap | 488543 | 2009. január 28. 14:50 | ||
Knyihár Balázs Igazából nem nagyon járok versenyre, eléggé messze vagyok mindentől, Békéscsaba, csak itt indulgatok, párszor voltam dobogós, egyszer nyertem, autókat csinálgatok és nagy Ferraris vagyok! | |||||
GUGEE | Adatlap | 488542 | 2009. január 28. 14:46 | ||
Gondold el a Sauber 2004-ben egy az egyben a 2003-as ferrarival indult! Oszt mit érek el vele? Annyit változik az F1 egy év alatt,hogy a tavalyi géppel már semmire sem mész! G | |||||
JazzZ | Adatlap | 488541 | 2009. január 28. 14:46 | ||
GUGEE | Adatlap | 488540 | 2009. január 28. 14:44 | ||
Srácok sajnos nálam a JPS felirat a nyerő!Plus ha még oda van biggyesztve,hogy Ronnie vagy Senna,nem tud szépségben versenyezni semmi vele! A ferrarik közül mondjuk a China verzió(F2007) viszi a prímet! G | |||||
JazzZ | Adatlap | 488539 | 2009. január 28. 14:40 | ||
GUGEE | Adatlap | 488538 | 2009. január 28. 14:37 | ||
A 643-as pont megvan nekem 1:24 Rosso kit-ben! Éppen készülget,nem mondom szép autó! Shumi7Vb már megnyugodott!Én sem szeretem Shumit,de a sportra gyakorolt hatása felett nem lehet elmenni!Mondom nem szeretem,de lesz egy külön vitrinem az Ö gépeivel! Jordan 191-től a F248-asig! 1:24-ben az F 399-el lesz egy kis bibi,de szerintem az F300-as ból meg tudom oldani!Remélem! Én elöször a ferrari racing napon hallottam a turból és a v12-esek hangját! Nem volt gyenge,de a mostani gépekkel sincsen semmi bajom!Tetszenek! G | |||||
Bachi | Adatlap | 488537 | 2009. január 28. 14:31 | ||
Nekem a 126 C2 a kedvencem, szerintem minden idők legszebb F1-es autója, főleg első szárny nélkül -egyszerüen gyönyörű! | |||||
JazzZ | Adatlap | 488536 | 2009. január 28. 14:30 | ||
Igen,ezt írja az a kis Ferrari könyv... Szerintem baromság, nem sokat változott a 85öshöz képest, azzal meg eléggé versenyképes volt Alboreto..második lett Prost mögött az év végén.. | |||||
JazzZ | Adatlap | 488535 | 2009. január 28. 14:29 | ||
GUGEE | Adatlap | 488534 | 2009. január 28. 14:29 | ||
Állítólag az F86-os volt a legszarabb Ferrari amit valaha építettek! Kit-ben is csak 1:43-ban lehet fellelni! G | |||||
trombi0001 | Adatlap | 488533 | 2009. január 28. 14:27 | ||
Na jó, 1500 cc turbó még jöhet... :-) mondjuk inkább Alboretóval, mint Johanssonnal... | |||||
JazzZ | Adatlap | 488532 | 2009. január 28. 14:23 | ||
JazzZ | Adatlap | 488531 | 2009. január 28. 14:18 | ||
Pontosan így van, a magasabb fordulat "igényli" a rövidebb kipuff.-ot! A gázáramlás illetve csere felgyorsul, ezért kell, hogy minél előbb távozzon a rendszerből! Ez nem azt jelenti, hogy 25ezernél már csak csonk lenne:)) | |||||
Bachi | Adatlap | 488530 | 2009. január 28. 14:17 | ||
1998 Január 9-én volt az első teszt akkor 32 kört tett bele Schumi abból hetet a 98-as bordázott gumikon, és a többit meg slicken! Szzóval mindkettő volt rajta. | |||||
trombi0001 | Adatlap | 488529 | 2009. január 28. 14:17 | ||
Így van. A mélyvörös színhez kifejezetten jól állt a fehér gőz vagy a szürkés füst. :-) De egyébként a viccen kívül is így gondolom. | |||||
trombi0001 | Adatlap | 488528 | 2009. január 28. 14:15 | ||
JazzZ | Adatlap | 488527 | 2009. január 28. 14:14 | ||
és forralja a vizet, ha lehet:))) | |||||
trombi0001 | Adatlap | 488526 | 2009. január 28. 14:08 | ||
Nem merem megírni, mert Schumi7vb kolléga titokban meg fog vuduzni. Így legyen csak annyi, hogy nekem a F1-es Ferrari 12 hengeres és mélyvörös, nem tízhengeres Marlboro-színű. | |||||
GUGEE | Adatlap | 488525 | 2009. január 28. 14:05 | ||
Még valamit! A F300-nak volt egy test verziója,tiszta fekete! A kérdés az,hogy milyen gumik voltak rajta?Slik vagy bordázott! Találtam ilyet is meg olyat is.Persze ezek makettek ,tehát nem lehet hinni a szemünknek! G | |||||
Bachi | Adatlap | 488524 | 2009. január 28. 13:55 | ||
Szívesen igaz ez már engem is érdekelt...:) | |||||
GUGEE | Adatlap | 488523 | 2009. január 28. 13:49 | ||
Bachi | Adatlap | 488522 | 2009. január 28. 13:43 | ||
www.grandprix.com/ft/ft00360.html Igazság szerint ebben az írásban - bár eléggé száraz, és én se vagyok toppon a műszaki szövegben - azt írja, hogy a magasabb fordulatszám rövidebb kipufogó igényelt, és ezekben az években kezdték el a fordultaszámok elérni a 18000-es nagyságot, amihez már nem volt ideális a hátulra kivezetett cső. Így a Ferrari elérte, hogy a kipufogó majdnem ideális hosszuságú legyen, viszont ez egy kicsit bekevart az aeroba, főleg a hátsó szárnynál és a kipufogó sújypontja is magasabbra került. Azt, hogy McLaren nem tért át erre ebben az évben az író azzal magyarázza, hogy a McLaren mindig inkább az aerora és a jó alvázra öszpontosított, míg a Ferrari a az erősebb motorra legalább is akkor, így történhetett, hogy a két kocsi eltérő kipufogőval szerepelt. A cikk végén hozzáteszi, hogy valószínűleg a magasabbb fordulatszámok megkövetelik majd, hogy minden csapat áttérjen erre a megoldásra ami eléggé bejött neki... | |||||
GUGEE | Adatlap | 488521 | 2009. január 28. 13:19 | ||
GUGEE | Adatlap | 488520 | 2009. január 28. 13:18 | ||
Köszi! Nézegettem már ezt a lapot,de nem tudom használni(kicsit beszél englis)! Segítenél? Köszi G | |||||
Bachi | Adatlap | 488519 | 2009. január 28. 13:07 | ||
trombi0001 | Adatlap | 488518 | 2009. január 28. 13:01 | ||
...ööö, Nürburgring? Csak tipp, lehet, hogy hülyeséget mondok. A kortárs F1-ben nem vagyok otthon, a Ferrari mint olyan pedig nekem 1995 novemberétől megszűnt.:-) | |||||
GUGEE | Adatlap | 488517 | 2009. január 28. 12:37 | ||
Szia trombi! Nem tudod véletlenül,hogy a ferrari F300-ra mikor került kelülre a kipufi? Mert ugye imolában az X-winges verzionál még nem volt ott! G | |||||
JazzZ | Adatlap | 488516 | 2009. január 28. 12:13 | ||
Nem rossz ötlet;) | |||||
trombi0001 | Adatlap | 488515 | 2009. január 28. 12:01 | ||
Ez nekem megvolt annak idején. Rohadtul nyugati fílingje volt. Nem tudom, hova rakhattam, de ha ennyi pénzt ér, lehet, hogy előkeresem...:-) | |||||
JazzZ | Adatlap | 488514 | 2009. január 28. 10:49 | ||
Legyen külön F1 kategória a következő versenyen ? ! | |||||
JazzZ | Adatlap | 488513 | 2009. január 28. 10:43 | ||
Pirelli 1/20ban esetleg nincs?:)) | |||||
G-funk | Adatlap | 488512 | 2009. január 28. 10:42 | ||
Eladó egy Goodyear maratott fújósablon 1/24 F1 autókoz - 1000 pénz. Akit érdekel írjon: geronimoworks@gmail.com | |||||
G-funk | Adatlap | 488511 | 2009. január 28. 09:55 | ||
szokásos Matton minőség :) remélem a festés is jó lesz és akkor lesz egy újabb tuti maketted :) | |||||
jos | Adatlap | 488510 | 2009. január 28. 08:51 | ||
szia, de most már 6000-ért van fent. szerintem 5000-ért simán odaadja. | |||||
JazzZ | Adatlap | 488509 | 2009. január 28. 08:27 | ||
Igen, érdekelt..! De 10e alatt nem adja oda! Amúgy amik vannak benne képek az autókról, az bárhol a neten fellelhető..! De azért jó lenne:) Köszi, hogy írtál amúgy! | |||||
jos | Adatlap | 488508 | 2009. január 27. 22:00 | ||
www.vatera.hu/f1_hungaroring_hivatalos_musorfuzet_1988_ritkasag_123507708.html Jazz, azt hiszem téged érdekelt... Próbálj meg alkudni, hátha odaadja mégolcsóbban. | |||||
Matton | Adatlap | 488507 | 2009. január 27. 21:14 | ||
Köszi. Látom nagyszerűen sikerült megoldani az ajtó problémáját.gratula ! | |||||
GUGEE | Adatlap | 488506 | 2009. január 27. 20:26 | ||
SzucsLaszlo67 | Adatlap | 488505 | 2009. január 27. 19:18 | ||
Matton! Ez nagyon fasza és azt hiszem tudom is a kábelrögzítés módját. Kicsit barkácsoltam én is. | |||||
GUGEE | Adatlap | 488504 | 2009. január 26. 20:04 | ||
Igen! Mielött összeraknád ,találsz benne egy fém ,létrára hasonlító darabot.(2 db-t) Aszem 6-os anyagból van.A közökbe hegesztetsz ugyan úgy tartókat,magyarul 4 helyett 8 polcod lesz! Az üvegesnél csináltatsz hozzá üveg polcot,s már is kész a vitrin! Én ugy csináltam meg,hogy az ajtaja a hátulja!A hivatlan kezek nem tudnak belenyúlni! A láébak helyett raksz rá görgöket,igy könnyű forgatni,ha ki akarsz venni belőle valamit. Azért lássuk be,azt a nyolc polcot megtölteni a mi sebességünkkel eltart egy ideig. Ha kinövöd szétszeded,és tudsz csinálni egy kétszer akkorát. Ha majd eljutunk oda vagy az enyém készen lesz ,referálok! Ez a legolcsóbb megoldás.Az ajtónál van egy kis hézag,de nem vészes!Azt hittem sokksl jobban porosodik. G | |||||
GUGEE | Adatlap | 488503 | 2009. január 26. 19:54 | ||
Pedig akkor szép igazán,ha nézegeted öket! Én azt tervezem,hogy minden autó mögé rakok egy rá jellemző képet,pilótát,eseményt! Lehet kapni karbon foliát,azt rakom az autók alá! Egy kis táblácska.PL:williams Fw 14 monza. Szerintem tök jól fog kinézni! G | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 488502 | 2009. január 26. 19:19 | ||
Matton | Adatlap | 488501 | 2009. január 26. 19:14 | ||
Nekem sincs vitrinem. Amikor szóba kerül,hogy veszek egyet mindenki elkezd lármázni,hogy nincs hova tenni. Az autóim igy dobozban pihennek. | |||||
GUGEE | Adatlap | 488500 | 2009. január 26. 18:34 | ||
Én is költözöm a pinyóba! Kipakolom,átköltözik a sok szar Anyámhoz.Egy fasza kis fészket csinálok belőle! G | |||||
GUGEE | Adatlap | 488499 | 2009. január 26. 18:32 | ||
Vegyél egy ikea vitrint! 12000 környékén van.Ha kinövöd szétszeded és csinálsz belőle nagyobbat! Ha érdekel leírom hogy hogyan! G | |||||
GUGEE | Adatlap | 488498 | 2009. január 26. 18:30 | ||
Hajszárító!Az segít a dolgon.Nekem egy gunze volt elcsavarodva,de nem gyengén! Az első szárny beért (előről nézve persze)a hátsó közepéig! De a hajszárító az segített! G | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 488497 | 2009. január 26. 17:50 | ||
vitrin az kéne nekem is,lassan elkészül 2db 1/12-es,és per pillanat nem tudom hova fogom tenni...a másik,hogy nálam itthon meg van tiltva,hogy hozzányúlkáljanak,már csak a kutyát kéne betanitani erre... | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 488496 | 2009. január 26. 17:46 | ||
ja nekem is csak a baj van vele,olyan szépen el van csavarodva a kaszni,hogy rossz ránézni... | |||||
Matton | Adatlap | 488495 | 2009. január 26. 17:37 | ||
Magyaráz is érte,hogy már megint a pincébe vagyok. De amúgy rengeteg meló van vele,hogy tényleg szép legyen, mintha nem tamiya lenne. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
p.l.
g