/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
GUGEE 488544 2009. január 28. 14:51
Válasz erre
3077291513_0fccbc080a
3077291513_0fccbc080a

p.l.
g
Bachi 488543 2009. január 28. 14:50
Válasz erre
Knyihár Balázs
Igazából nem nagyon járok versenyre, eléggé messze vagyok mindentől, Békéscsaba, csak itt indulgatok, párszor voltam dobogós, egyszer nyertem, autókat csinálgatok és nagy Ferraris vagyok!
GUGEE 488542 2009. január 28. 14:46
Válasz erre
Gondold el a Sauber 2004-ben egy az egyben a 2003-as ferrarival indult!
Oszt mit érek el vele?
Annyit változik az F1 egy év alatt,hogy a tavalyi géppel már semmire sem mész!
G
JazzZ 488541 2009. január 28. 14:46
Válasz erre
GUGEE 488540 2009. január 28. 14:44
Válasz erre
Srácok sajnos nálam a JPS felirat a nyerő!Plus ha még oda van biggyesztve,hogy Ronnie vagy Senna,nem tud szépségben versenyezni semmi vele!
A ferrarik közül mondjuk a China verzió(F2007) viszi a prímet!
G
JazzZ 488539 2009. január 28. 14:40
Válasz erre
Cépatóó!
Te amúgy ki vagy?:))
GUGEE 488538 2009. január 28. 14:37
Válasz erre
A 643-as pont megvan nekem 1:24 Rosso kit-ben!
Éppen készülget,nem mondom szép autó!
Shumi7Vb már megnyugodott!Én sem szeretem Shumit,de a sportra gyakorolt hatása felett nem lehet elmenni!Mondom nem szeretem,de lesz egy külön vitrinem az Ö gépeivel!
Jordan 191-től a F248-asig!
1:24-ben az F 399-el lesz egy kis bibi,de szerintem az F300-as ból meg tudom oldani!Remélem!
Én elöször a ferrari racing napon hallottam a turból és a v12-esek hangját!
Nem volt gyenge,de a mostani gépekkel sincsen semmi bajom!Tetszenek!
G
Bachi 488537 2009. január 28. 14:31
Válasz erre
Nekem a 126 C2 a kedvencem, szerintem minden idők legszebb F1-es autója, főleg első szárny nélkül -egyszerüen gyönyörű!
JazzZ 488536 2009. január 28. 14:30
Válasz erre
Igen,ezt írja az a kis Ferrari könyv...
Szerintem baromság, nem sokat változott a 85öshöz képest, azzal meg eléggé versenyképes volt Alboreto..második lett Prost mögött az év végén..
JazzZ 488535 2009. január 28. 14:29
Válasz erre
GUGEE 488534 2009. január 28. 14:29
Válasz erre
Állítólag az F86-os volt a legszarabb Ferrari amit valaha építettek!
Kit-ben is csak 1:43-ban lehet fellelni!
G
trombi0001 488533 2009. január 28. 14:27
Válasz erre
Na jó, 1500 cc turbó még jöhet... :-)
mondjuk inkább Alboretóval, mint Johanssonnal...
JazzZ 488532 2009. január 28. 14:23
Válasz erre
4176
4176

és egy ilyen? Nekem ő a kedvencem:)
JazzZ 488531 2009. január 28. 14:18
Válasz erre
Pontosan így van, a magasabb fordulat "igényli" a rövidebb kipuff.-ot! A gázáramlás illetve csere felgyorsul, ezért kell, hogy minél előbb távozzon a rendszerből! Ez nem azt jelenti, hogy 25ezernél már csak csonk lenne:))
Bachi 488530 2009. január 28. 14:17
Válasz erre
1998 Január 9-én volt az első teszt akkor 32 kört tett bele Schumi abból hetet a 98-as bordázott gumikon, és a többit meg slicken! Szzóval mindkettő volt rajta.
trombi0001 488529 2009. január 28. 14:17
Válasz erre
Így van. A mélyvörös színhez kifejezetten jól állt a fehér gőz vagy a szürkés füst. :-)
De egyébként a viccen kívül is így gondolom.
trombi0001 488528 2009. január 28. 14:15
Válasz erre
2316341195_a24434ec01
2316341195_a24434ec01

Valami ilyesmi.
JazzZ 488527 2009. január 28. 14:14
Válasz erre
trombi0001 488526 2009. január 28. 14:08
Válasz erre
Nem merem megírni, mert Schumi7vb kolléga titokban meg fog vuduzni. Így legyen csak annyi, hogy nekem a F1-es Ferrari 12 hengeres és mélyvörös, nem tízhengeres Marlboro-színű.
GUGEE 488525 2009. január 28. 14:05
Válasz erre
Még valamit!
A F300-nak volt egy test verziója,tiszta fekete!
A kérdés az,hogy milyen gumik voltak rajta?Slik vagy bordázott!
Találtam ilyet is meg olyat is.Persze ezek makettek ,tehát nem lehet hinni a szemünknek!
G
Bachi 488524 2009. január 28. 13:55
Válasz erre
Szívesen igaz ez már engem is érdekelt...:)
GUGEE 488523 2009. január 28. 13:49
Válasz erre
Bachi 488522 2009. január 28. 13:43
Válasz erre
www.grandprix.com/ft/ft00360.html

Igazság szerint ebben az írásban - bár eléggé száraz, és én se vagyok toppon a műszaki szövegben - azt írja, hogy a magasabb fordulatszám rövidebb kipufogó igényelt, és ezekben az években kezdték el a fordultaszámok elérni a 18000-es nagyságot, amihez már nem volt ideális a hátulra kivezetett cső.

Így a Ferrari elérte, hogy a kipufogó majdnem ideális hosszuságú legyen, viszont ez egy kicsit bekevart az aeroba, főleg a hátsó szárnynál és a kipufogó sújypontja is magasabbra került. Azt, hogy McLaren nem tért át erre ebben az évben az író azzal magyarázza, hogy a McLaren mindig inkább az aerora és a jó alvázra öszpontosított, míg a Ferrari a az erősebb motorra legalább is akkor, így történhetett, hogy a két kocsi eltérő kipufogőval szerepelt. A cikk végén hozzáteszi, hogy valószínűleg a magasabbb fordulatszámok megkövetelik majd, hogy minden csapat áttérjen erre a megoldásra ami eléggé bejött neki...
GUGEE 488521 2009. január 28. 13:19
Válasz erre
GUGEE 488520 2009. január 28. 13:18
Válasz erre
Köszi!
Nézegettem már ezt a lapot,de nem tudom használni(kicsit beszél englis)!
Segítenél?
Köszi
G
Bachi 488519 2009. január 28. 13:07
Válasz erre
A Kanadai nagydíjtól volt a kipufogó felső kivezetésű. Akkor egy csomó újítás volt új diffúzor, szárny...

http://en.wikipedia.org/wiki/Ferrari_F300
trombi0001 488518 2009. január 28. 13:01
Válasz erre
...ööö, Nürburgring?
Csak tipp, lehet, hogy hülyeséget mondok. A kortárs F1-ben nem vagyok otthon, a Ferrari mint olyan pedig nekem 1995 novemberétől megszűnt.:-)
GUGEE 488517 2009. január 28. 12:37
Válasz erre
Szia trombi!
Nem tudod véletlenül,hogy a ferrari F300-ra mikor került kelülre a kipufi?

Mert ugye imolában az X-winges verzionál még nem volt ott!
G
JazzZ 488516 2009. január 28. 12:13
Válasz erre
trombi0001 488515 2009. január 28. 12:01
Válasz erre
Ez nekem megvolt annak idején. Rohadtul nyugati fílingje volt. Nem tudom, hova rakhattam, de ha ennyi pénzt ér, lehet, hogy előkeresem...:-)
JazzZ 488514 2009. január 28. 10:49
Válasz erre
Legyen külön F1 kategória a következő versenyen ? !
JazzZ 488513 2009. január 28. 10:43
Válasz erre
Pirelli 1/20ban esetleg nincs?:))
G-funk 488512 2009. január 28. 10:42
Válasz erre
Eladó egy Goodyear maratott fújósablon 1/24 F1 autókoz - 1000 pénz. Akit érdekel írjon: geronimoworks@gmail.com
G-funk 488511 2009. január 28. 09:55
Válasz erre
szokásos Matton minőség :)
remélem a festés is jó lesz és akkor lesz egy újabb tuti maketted :)
jos 488510 2009. január 28. 08:51
Válasz erre
szia, de most már 6000-ért van fent.
szerintem 5000-ért simán odaadja.
JazzZ 488509 2009. január 28. 08:27
Válasz erre
Igen, érdekelt..! De 10e alatt nem adja oda! Amúgy amik vannak benne képek az autókról, az bárhol a neten fellelhető..! De azért jó lenne:) Köszi, hogy írtál amúgy!
jos 488508 2009. január 27. 22:00
Válasz erre
www.vatera.hu/f1_hungaroring_hivatalos_musorfuzet_1988_ritkasag_123507708.html

Jazz, azt hiszem téged érdekelt...
Próbálj meg alkudni, hátha odaadja mégolcsóbban.
Matton 488507 2009. január 27. 21:14
Válasz erre
Köszi. Látom nagyszerűen sikerült megoldani az ajtó problémáját.gratula !
GUGEE 488506 2009. január 27. 20:26
Válasz erre
05
05
03
03

Azért ez büntet!
G
SzucsLaszlo67 488505 2009. január 27. 19:18
Válasz erre
HPIM4755
HPIM4755
HPIM4756
HPIM4756
HPIM4757
HPIM4757
HPIM4758
HPIM4758

Matton!
Ez nagyon fasza és azt hiszem tudom is a kábelrögzítés módját.
Kicsit barkácsoltam én is.
GUGEE 488504 2009. január 26. 20:04
Válasz erre
Igen!
Mielött összeraknád ,találsz benne egy fém ,létrára hasonlító darabot.(2 db-t)
Aszem 6-os anyagból van.A közökbe hegesztetsz ugyan úgy tartókat,magyarul 4 helyett 8 polcod lesz!
Az üvegesnél csináltatsz hozzá üveg polcot,s már is kész a vitrin!
Én ugy csináltam meg,hogy az ajtaja a hátulja!A hivatlan kezek nem tudnak belenyúlni!
A láébak helyett raksz rá görgöket,igy könnyű forgatni,ha ki akarsz venni belőle valamit.
Azért lássuk be,azt a nyolc polcot megtölteni a mi sebességünkkel eltart egy ideig.
Ha kinövöd szétszeded,és tudsz csinálni egy kétszer akkorát.
Ha majd eljutunk oda vagy az enyém készen lesz ,referálok!
Ez a legolcsóbb megoldás.Az ajtónál van egy kis hézag,de nem vészes!Azt hittem sokksl jobban porosodik.
G
GUGEE 488503 2009. január 26. 19:54
Válasz erre
Pedig akkor szép igazán,ha nézegeted öket!
Én azt tervezem,hogy minden autó mögé rakok egy rá jellemző képet,pilótát,eseményt!
Lehet kapni karbon foliát,azt rakom az autók alá!
Egy kis táblácska.PL:williams Fw 14 monza.
Szerintem tök jól fog kinézni!
G
Schumi7vb 488502 2009. január 26. 19:19
Válasz erre
Matton 488501 2009. január 26. 19:14
Válasz erre
Nekem sincs vitrinem. Amikor szóba kerül,hogy veszek egyet mindenki elkezd lármázni,hogy nincs hova tenni. Az autóim igy dobozban pihennek.
GUGEE 488500 2009. január 26. 18:34
Válasz erre
Én is költözöm a pinyóba!
Kipakolom,átköltözik a sok szar Anyámhoz.Egy fasza kis fészket csinálok belőle!
G
GUGEE 488499 2009. január 26. 18:32
Válasz erre
Vegyél egy ikea vitrint!
12000 környékén van.Ha kinövöd szétszeded és csinálsz belőle nagyobbat!
Ha érdekel leírom hogy hogyan!
G
GUGEE 488498 2009. január 26. 18:30
Válasz erre
Hajszárító!Az segít a dolgon.Nekem egy gunze volt elcsavarodva,de nem gyengén!
Az első szárny beért (előről nézve persze)a hátsó közepéig!
De a hajszárító az segített!
G
Schumi7vb 488497 2009. január 26. 17:50
Válasz erre
vitrin az kéne nekem is,lassan elkészül 2db 1/12-es,és per pillanat nem tudom hova fogom tenni...a másik,hogy nálam itthon meg van tiltva,hogy hozzányúlkáljanak,már csak a kutyát kéne betanitani erre...
Schumi7vb 488496 2009. január 26. 17:46
Válasz erre
ja nekem is csak a baj van vele,olyan szépen el van csavarodva a kaszni,hogy rossz ránézni...
Matton 488495 2009. január 26. 17:37
Válasz erre
Magyaráz is érte,hogy már megint a pincébe vagyok. De amúgy rengeteg meló van vele,hogy tényleg szép legyen, mintha nem tamiya lenne.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.