<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
JazzZ | Adatlap | 489394 | 2009. március 18. 10:17 | ||
"Ha második vagy, Te vagy az első, aki veszít.." Előzmény: (489393) szp 2009. március 18. 08:30 | |||||
szp | Adatlap | 489393 | 2009. március 18. 08:30 | ||
Sziasztok! Szerintem jó lehet és nekem tetszik az új szabály.Nem rajongok különösebben Felipe-ért,de tavaly az útolsó,mindent eldöntő versenyen azzal,hogy a legtöbbet tette a sikerért,vagyis megnyerte azt jobban megérdemelte volna a bajnoki címet.Egy kicsit unom a "jó a ...hely" egy-egy versenyen.Nagyon rég követem a szériát,a legjobb 11 eredményes rendszer is jó lehetne megint.Az elmúlt vita miatt nem akarok hasonlítgatni,de Valentino Rossi is úgy lett 8x bajnok,hogy mindig a Gp győzelem a cél.Ezért ennyire népszerű és ülnek le milliók a tv-k elé.De hogy maradjak az F1-nél,Senna is így versenyzett:"...csak a futamgyőzelem számít." Üdv,István | |||||
Aces | Adatlap | 489392 | 2009. március 17. 23:22 | ||
Kösz! Az előbb nem vettem észre hogy lejjebb már volt róla szó:S Sztanyi F2007-én megakadt a szemem:D Amugy szerintem is szar! Nemtudom ki találja ezeket a marhaságokat de nem értem hogy mire jó ez a variálás. Ezt csak az eddigi leghülyébb szabályhoz a "nem cserélhetsz gumit hogy összetörd magad"-hoz tudom hasonlítani:) De remélem ez se lesz hosszú életű! | |||||
vlevi | Adatlap | 489391 | 2009. március 17. 22:51 | ||
Röviden? Szar. 10-6-4 számozást kell visszahozni, és kész. Ja, hogy megint lesz egy sumakker, aki így Magny Cours-ban már világbajnok lehet? Hát, az új aranyeres rendszerrel is... A régi 10-6-4 számozásban benne volt az a jó tulajdonság, hogy amikor Senna elment Prost mellett, akkor ezzel 8 ponttal fordította meg kettejük közt az arányt, ami már majdnem egy futamgyőzelem "ára". Ha a mostani 10-8-6 számozásban csinálod meg ugyanezt, akkor nemérdemes erőlködni, mert azt a +2 pontot, amivel nekem több lesz, és -2, amivel neki kevesebb, összesen 4 pont különbséget egy laza autókázással egy 5. helyen be lehet hozni. | |||||
Aces | Adatlap | 489390 | 2009. március 17. 22:11 | ||
GUGEE | Adatlap | 489389 | 2009. március 17. 22:06 | ||
Aces | Adatlap | 489388 | 2009. március 17. 21:18 | ||
Sziasztok lehet le vagyok maradva de most olvastam az új aranyérem rendszerről. Kíváncsi vagyok mik a vélemények ezzel kapcsolatban | |||||
Ete | Adatlap | 489387 | 2009. március 17. 20:53 | ||
Nincsenek sajnos! | |||||
Aces | Adatlap | 489386 | 2009. március 17. 20:00 | ||
Sztanyi | Adatlap | 489385 | 2009. március 17. 19:57 | ||
Köszi! Jöhetnek,inkoknitóban lakom...! :) Csak a laboratóriumot találják a lakcímemen... :) Ez a Japán GP verzió és csak pár kisebb kiegészítő elemet nem fogok rátenni a kész autóra! | |||||
Aces | Adatlap | 489384 | 2009. március 17. 19:50 | ||
PüsiLaci | Adatlap | 489383 | 2009. március 17. 19:49 | ||
Vélemény van, de nem fogsz neki örülni. Nekem nagyon tetszik! Küldöm érte az ukrán maffiát. | |||||
Sztanyi | Adatlap | 489382 | 2009. március 17. 19:31 | ||
Hali, itt egy kis update a F2007-ről...,még a szivacsban lévő alkatrészeket kell ráépíteni és persze a kerekeket a tőcsavarokkal együtt! Sajnos mivel a eltörtem az egyik oldalon a komplett hátsó felfüggesztést,így kicsit csálén fog állni,de még próbálok egy kicsit korrigálni rajta.Az elsőn is kell még csiszolni,mert egyenlőre a henger alakú egység nem fér rá a fékhűtőre... A panelozáson még lesz egy kis vékonyítás,meg pár helyen vannak még kisebb festés vagy karbon javítgatások hátra!Lassan kezd összeállni a Kimi bajnoki gépe! Akinek van véleménye,ossza meg nyugodtan. | |||||
matton | Adatlap | 489381 | 2009. március 17. 19:09 | ||
most hétvégén | |||||
vlevi | Adatlap | 489380 | 2009. március 17. 17:44 | ||
"végre nyomni fogják neki,és nem matekolnak!" Akkor, amikor 10-6-4 volt a pontrendszer, nem 10-8-6, akkor is matekoltak, de a végén az jött ki, hogy egy 2. helyért járó 6 pont alig több, mint a fele az első helyért járó 10-nek, érdemes megkockáztatni azt az előzést, nagyjából fele-fele amit nyersz vagy veszítesz rajta pontokban. Mármint, ha megelőzöd, vagy az előzésnél kicsúszol. A 10-8-6 esetén viszont csak 20%-ot nyerhetsz, de egy kicsúszással 80%-ot bukhatsz el. Arra már érthetőbb, hogy azt mondták, nem éri meg a kockázatot. De én félek tőle, hogy vannak ott olyan maketzsenik, akik ebből is összeraknak valami számháborút, csakazért, hogy ne kelljen előzni. | |||||
PüsiLaci | Adatlap | 489379 | 2009. március 17. 17:43 | ||
Sziasztok, Ma megjött a Ferrari 248F1. Hétvégénkészítek róla képeket. | |||||
GUGEE | Adatlap | 489378 | 2009. március 17. 17:26 | ||
Én egy valamit nem értek! Ha mondjuk az ex hondában ülő Button megnyerí az első 5 futamot. Ezt követöen a fejlesztésekkel a többiek utolérik sött lehagyják öket,akkor ez a végéig elég lehet nekik? A renault,BMW,Ferrari,mclaren körbeveri egymást(most jó esély van rá)már el is bukták a címet!Most,hogy ennyire számít a helyezés ,vajon lesz-e csapatutasítás még keményebben! Most igazán vérre megy! G | |||||
GUGEE | Adatlap | 489377 | 2009. március 17. 17:07 | ||
Bocsi srácok,de HAJRÁ ALONSÓ! G | |||||
GUGEE | Adatlap | 489376 | 2009. március 17. 17:06 | ||
Nyilván (sajnos)nem lesz olyan penge a renault mint én várom,de a mcmerci sem olyan szar lesz mint mondják! Remélem egymásnak ugrik a három világbajnok! Azt rebesgetik,hogy végre az agresszív vezetési stilusnak kedvez a slik gumi! Ha bírni fogják a gumik ,érdekes dolgokat fogunk látni tölük. Én személy szerint kicsit félek a gumiktól,nekem nem jön be ez a puha -kemény keverékes játszadozás! Lehet csak azért van,hogy beszéljünk a gumikról! G | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 489375 | 2009. március 17. 16:24 | ||
végre nyomni fogják neki,és nem matekolnak! | |||||
JazzZ | Adatlap | 489374 | 2009. március 17. 16:17 | ||
mikor is lesz? :$ | |||||
matton | Adatlap | 489373 | 2009. március 17. 15:38 | ||
Akkor majd ütközünk! | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 489372 | 2009. március 17. 15:37 | ||
matton | Adatlap | 489371 | 2009. március 17. 15:32 | ||
Sziasztok én megyek Szolnokra. | |||||
Kferro | Adatlap | 489370 | 2009. március 17. 15:29 | ||
:D Azt majd akkor, ha kiderül, hogy versenyzők terén is egyezik az ízlésünk. :) | |||||
rrobbie | Adatlap | 489369 | 2009. március 17. 15:25 | ||
Kferro | Adatlap | 489368 | 2009. március 17. 15:22 | ||
:) Na jóvan, egyezik a véleményünk, ezután is veszek PM-et. :) Közben én is olvastam az éremrendszer bevezetését, nagyon kiváncsi vagyok, hogy ez milyen változásokat hoz majd. | |||||
rrobbie | Adatlap | 489367 | 2009. március 17. 15:11 | ||
ja, Ferrari adatok nélkül nem mennek semmire :P | |||||
JazzZ | Adatlap | 489366 | 2009. március 17. 15:08 | ||
A motorjához vannak képeid referenciába? | |||||
Kferro | Adatlap | 489365 | 2009. március 17. 15:06 | ||
Kéne indítani itt ezen a fórumon, F1 szerető emberek lévén egy egyszerű tippelős játékot. :) Mondjuk az első három helyezettet kellene eltalálni, s minden találat egy pont. Időmérő és futam számítana. | |||||
GUGEE | Adatlap | 489364 | 2009. március 17. 15:00 | ||
A győzelmek száma dönti el a vb-címet 2009-ben Nem kell félni,lesz itt csihi-puhi! G | |||||
GUGEE | Adatlap | 489363 | 2009. március 17. 14:56 | ||
Nekem 7300-lett a totoya! A száll. nagyon megdobta. G | |||||
Kferro | Adatlap | 489362 | 2009. március 17. 14:45 | ||
Norbert Haug nyilatkozta a Mclaren gyenge szerepléséről: "Az első versenyeken nem a győzelemért, hanem a pontszerző helyezésekért harcolunk. Egyelőre nem versenyképes az autó. A bajnoki csata miatt nem tudtunk olyan tempóban fejleszteni, mint a vetélytársak." A csapat tudja mi a hiba, így ezen dolgoznak. "Növelni kell a leszorító erőt, de ez nem megy gyorsan. Figyelni kell a részletekre is, így hat verseny is szükséges lehet, hogy a McLaren-Mercedes előrelépéseket tegyen." Mivel az évad közben tilos a teszt, nehezebb lesz behozni a hátrányt." | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 489361 | 2009. március 17. 14:31 | ||
matton! Lehet, hogy lemaradtam, de jössz Szolnokra? Illetve ki jön? Szívesen értekeznék ott egy-két emberkével F1 ügyben sör mellett. | |||||
Ete | Adatlap | 489360 | 2009. március 17. 14:15 | ||
Igen, nekem is ez a tapasztalatom az MP 4/7-el. Pontosan tegnap harcoltam vele, de én is a festés mellett döntöttem. Úgyhogy ma este ez lesz a program. | |||||
matton | Adatlap | 489359 | 2009. március 17. 10:04 | ||
az a matrica szerintem szar láttam már. Akkor is festettem volna ha az enyémben benne lenne. Jobban jársz ha fested szerintem. | |||||
JazzZ | Adatlap | 489358 | 2009. március 17. 08:45 | ||
KÖszi Gyuri! Még a 'piros' rész csak-csak pótolható lenne..De skótok a japánok:S :) | |||||
Sztanyi | Adatlap | 489357 | 2009. március 17. 00:32 | ||
Köszi szépen! remélem már nemsoká be tudom fejezni... üdv | |||||
drsp | Adatlap | 489356 | 2009. március 16. 23:59 | ||
Köszi! Mindenképp, de nem tudom mikorra fejezem be... Egyetértek Gugee véleményével, ütős lett a 2007-es. Gratula! P | |||||
Sztanyi | Adatlap | 489355 | 2009. március 16. 23:46 | ||
Szia, szépe lett! Te szándékozod elhozni majd egy versenyre,kiállításra,majd ha készen lesz? üdv | |||||
Sztanyi | Adatlap | 489354 | 2009. március 16. 23:45 | ||
Köszi,igyekszem... Meg kell vele küzdeni az tény,de jobb,mint egy Studio27 és a lényeg jobb,mint amit vártam tőle! | |||||
drsp | Adatlap | 489353 | 2009. március 16. 23:34 | ||
matton | Adatlap | 489352 | 2009. március 16. 22:00 | ||
A piros színű részek matricája és a gumimatricák | |||||
JazzZ | Adatlap | 489351 | 2009. március 16. 21:27 | ||
NHZsolt | Adatlap | 489350 | 2009. március 16. 20:44 | ||
Ismét egy link, kíváncsi vagyok, ki mit szól hozzá. Minden esetre egy másik topic-ba is felteszem, hiszen ott is aktuális lehet. :-) www.carzi.com/2009/01/23/ferrari-suzuki-hyabusa-trike/ | |||||
Bebá | Adatlap | 489349 | 2009. március 16. 20:02 | ||
rrobbie | Adatlap | 489348 | 2009. március 16. 19:57 | ||
szerintem általában Gunzét | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 489347 | 2009. március 16. 18:58 | ||
tudja valaki,hogy a Fujimi melyik festék gyártó termékeit irja a makettek festésére? | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 489346 | 2009. március 16. 18:29 | ||
látod milyen,ezért kérdeztem.Régen beszéltünk erről,hogy a 1220-ast szoktak cockpit belsejébe rakni. | |||||
GUGEE | Adatlap | 489345 | 2009. március 16. 18:27 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |