/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
JazzZ 489394 2009. március 18. 10:17
Válasz erre
"Ha második vagy, Te vagy az első, aki veszít.."
szp 489393 2009. március 18. 08:30
Válasz erre
Sziasztok! Szerintem jó lehet és nekem tetszik az új szabály.Nem rajongok különösebben Felipe-ért,de tavaly az útolsó,mindent eldöntő versenyen azzal,hogy a legtöbbet tette a sikerért,vagyis megnyerte azt jobban megérdemelte volna a bajnoki címet.Egy kicsit unom a "jó a ...hely" egy-egy versenyen.Nagyon rég követem a szériát,a legjobb 11 eredményes rendszer is jó lehetne megint.Az elmúlt vita miatt nem akarok hasonlítgatni,de Valentino Rossi is úgy lett 8x bajnok,hogy mindig a Gp győzelem a cél.Ezért ennyire népszerű és ülnek le milliók a tv-k elé.De hogy maradjak az F1-nél,Senna is így versenyzett:"...csak a futamgyőzelem számít." Üdv,István
Aces 489392 2009. március 17. 23:22
Válasz erre
Kösz!
Az előbb nem vettem észre hogy lejjebb már volt róla szó:S
Sztanyi F2007-én megakadt a szemem:D

Amugy szerintem is szar! Nemtudom ki találja ezeket a marhaságokat de nem értem hogy mire jó ez a variálás. Ezt csak az eddigi leghülyébb szabályhoz a "nem cserélhetsz gumit hogy összetörd magad"-hoz tudom hasonlítani:) De remélem ez se lesz hosszú életű!
vlevi 489391 2009. március 17. 22:51
Válasz erre
Röviden?
Szar.
10-6-4 számozást kell visszahozni, és kész. Ja, hogy megint lesz egy sumakker, aki így Magny Cours-ban már világbajnok lehet? Hát, az új aranyeres rendszerrel is...
A régi 10-6-4 számozásban benne volt az a jó tulajdonság, hogy amikor Senna elment Prost mellett, akkor ezzel 8 ponttal fordította meg kettejük közt az arányt, ami már majdnem egy futamgyőzelem "ára". Ha a mostani 10-8-6 számozásban csinálod meg ugyanezt, akkor nemérdemes erőlködni, mert azt a +2 pontot, amivel nekem több lesz, és -2, amivel neki kevesebb, összesen 4 pont különbséget egy laza autókázással egy 5. helyen be lehet hozni.
Aces 489390 2009. március 17. 22:11
Válasz erre
GUGEE 489389 2009. március 17. 22:06
Válasz erre
Aces 489388 2009. március 17. 21:18
Válasz erre
Sziasztok lehet le vagyok maradva de most olvastam az új aranyérem rendszerről. Kíváncsi vagyok mik a vélemények ezzel kapcsolatban
Ete 489387 2009. március 17. 20:53
Válasz erre
Aces 489386 2009. március 17. 20:00
Válasz erre
Sztanyi 489385 2009. március 17. 19:57
Válasz erre
Köszi!

Jöhetnek,inkoknitóban lakom...! :)
Csak a laboratóriumot találják a lakcímemen... :)

Ez a Japán GP verzió és csak pár kisebb kiegészítő elemet nem fogok rátenni a kész autóra!
Aces 489384 2009. március 17. 19:50
Válasz erre
PüsiLaci 489383 2009. március 17. 19:49
Válasz erre
Vélemény van, de nem fogsz neki örülni.
Nekem nagyon tetszik! Küldöm érte az ukrán maffiát.
Sztanyi 489382 2009. március 17. 19:31
Válasz erre
F2007 061
F2007 061
F2007 062
F2007 062
F2007 063
F2007 063
F2007 064
F2007 064
F2007 065
F2007 065
F2007 066
F2007 066
F2007 068
F2007 068
F2007 069
F2007 069
F2007 070
F2007 070

Hali,
itt egy kis update a F2007-ről...,még a szivacsban lévő alkatrészeket kell ráépíteni és persze a kerekeket a tőcsavarokkal együtt!
Sajnos mivel a eltörtem az egyik oldalon a komplett hátsó felfüggesztést,így kicsit csálén fog állni,de még próbálok egy kicsit korrigálni rajta.Az elsőn is kell még csiszolni,mert egyenlőre a henger alakú egység nem fér rá a fékhűtőre...
A panelozáson még lesz egy kis vékonyítás,meg pár helyen vannak még kisebb festés vagy karbon javítgatások hátra!Lassan kezd összeállni a Kimi bajnoki gépe!

Akinek van véleménye,ossza meg nyugodtan.
matton 489381 2009. március 17. 19:09
Válasz erre
vlevi 489380 2009. március 17. 17:44
Válasz erre
"végre nyomni fogják neki,és nem matekolnak!"
Akkor, amikor 10-6-4 volt a pontrendszer, nem 10-8-6, akkor is matekoltak, de a végén az jött ki, hogy egy 2. helyért járó 6 pont alig több, mint a fele az első helyért járó 10-nek, érdemes megkockáztatni azt az előzést, nagyjából fele-fele amit nyersz vagy veszítesz rajta pontokban. Mármint, ha megelőzöd, vagy az előzésnél kicsúszol.
A 10-8-6 esetén viszont csak 20%-ot nyerhetsz, de egy kicsúszással 80%-ot bukhatsz el. Arra már érthetőbb, hogy azt mondták, nem éri meg a kockázatot.
De én félek tőle, hogy vannak ott olyan maketzsenik, akik ebből is összeraknak valami számháborút, csakazért, hogy ne kelljen előzni.
PüsiLaci 489379 2009. március 17. 17:43
Válasz erre
Sziasztok,

Ma megjött a Ferrari 248F1. Hétvégénkészítek róla képeket.
GUGEE 489378 2009. március 17. 17:26
Válasz erre
Én egy valamit nem értek!
Ha mondjuk az ex hondában ülő Button megnyerí az első 5 futamot. Ezt követöen a fejlesztésekkel a többiek utolérik sött lehagyják öket,akkor ez a végéig elég lehet nekik?
A renault,BMW,Ferrari,mclaren körbeveri egymást(most jó esély van rá)már el is bukták a címet!Most,hogy ennyire számít a helyezés ,vajon lesz-e csapatutasítás még keményebben!
Most igazán vérre megy!
G
GUGEE 489377 2009. március 17. 17:07
Válasz erre
Bocsi srácok,de HAJRÁ ALONSÓ!
G
GUGEE 489376 2009. március 17. 17:06
Válasz erre
Nyilván (sajnos)nem lesz olyan penge a renault mint én várom,de a mcmerci sem olyan szar lesz mint mondják!
Remélem egymásnak ugrik a három világbajnok!
Azt rebesgetik,hogy végre az agresszív vezetési stilusnak kedvez a slik gumi!
Ha bírni fogják a gumik ,érdekes dolgokat fogunk látni tölük.
Én személy szerint kicsit félek a gumiktól,nekem nem jön be ez a puha -kemény keverékes játszadozás!
Lehet csak azért van,hogy beszéljünk a gumikról!
G
Schumi7vb 489375 2009. március 17. 16:24
Válasz erre
végre nyomni fogják neki,és nem matekolnak!
JazzZ 489374 2009. március 17. 16:17
Válasz erre
matton 489373 2009. március 17. 15:38
Válasz erre
KossuthLajos 489372 2009. március 17. 15:37
Válasz erre
matton 489371 2009. március 17. 15:32
Válasz erre
Sziasztok én megyek Szolnokra.
Kferro 489370 2009. március 17. 15:29
Válasz erre
:D

Azt majd akkor, ha kiderül, hogy versenyzők terén is egyezik az ízlésünk. :)
rrobbie 489369 2009. március 17. 15:25
Válasz erre
:D
akkor mostantól vegyél inkább kettőt! :)
Kferro 489368 2009. március 17. 15:22
Válasz erre
:)
Na jóvan, egyezik a véleményünk, ezután is veszek PM-et. :)

Közben én is olvastam az éremrendszer bevezetését, nagyon kiváncsi vagyok, hogy ez milyen változásokat hoz majd.
rrobbie 489367 2009. március 17. 15:11
Válasz erre
ja, Ferrari adatok nélkül nem mennek semmire :P
JazzZ 489366 2009. március 17. 15:08
Válasz erre
A motorjához vannak képeid referenciába?
Kferro 489365 2009. március 17. 15:06
Válasz erre
Kéne indítani itt ezen a fórumon, F1 szerető emberek lévén egy egyszerű tippelős játékot. :)
Mondjuk az első három helyezettet kellene eltalálni, s minden találat egy pont. Időmérő és futam számítana.
GUGEE 489364 2009. március 17. 15:00
Válasz erre
A győzelmek száma dönti el a vb-címet 2009-ben
Nem kell félni,lesz itt csihi-puhi!
G
GUGEE 489363 2009. március 17. 14:56
Válasz erre
Nekem 7300-lett a totoya!
A száll. nagyon megdobta.
G
Kferro 489362 2009. március 17. 14:45
Válasz erre
Norbert Haug nyilatkozta a Mclaren gyenge szerepléséről:

"Az első versenyeken nem a győzelemért, hanem a pontszerző helyezésekért harcolunk. Egyelőre nem versenyképes az autó. A bajnoki csata miatt nem tudtunk olyan tempóban fejleszteni, mint a vetélytársak."

A csapat tudja mi a hiba, így ezen dolgoznak. "Növelni kell a leszorító erőt, de ez nem megy gyorsan. Figyelni kell a részletekre is, így hat verseny is szükséges lehet, hogy a McLaren-Mercedes előrelépéseket tegyen."

Mivel az évad közben tilos a teszt, nehezebb lesz behozni a hátrányt."
KossuthLajos 489361 2009. március 17. 14:31
Válasz erre
matton!
Lehet, hogy lemaradtam, de jössz Szolnokra? Illetve ki jön? Szívesen értekeznék ott egy-két emberkével F1 ügyben sör mellett.
Ete 489360 2009. március 17. 14:15
Válasz erre
Igen, nekem is ez a tapasztalatom az MP 4/7-el. Pontosan tegnap harcoltam vele, de én is a festés mellett döntöttem. Úgyhogy ma este ez lesz a program.
matton 489359 2009. március 17. 10:04
Válasz erre
az a matrica szerintem szar láttam már. Akkor is festettem volna ha az enyémben benne lenne. Jobban jársz ha fested szerintem.
JazzZ 489358 2009. március 17. 08:45
Válasz erre
KÖszi Gyuri! Még a 'piros' rész csak-csak pótolható lenne..De skótok a japánok:S :)
Sztanyi 489357 2009. március 17. 00:32
Válasz erre
Köszi szépen!

remélem már nemsoká be tudom fejezni...

üdv
drsp 489356 2009. március 16. 23:59
Válasz erre
Köszi!
Mindenképp, de nem tudom mikorra fejezem be...
Egyetértek Gugee véleményével, ütős lett a 2007-es.
Gratula!
P
Sztanyi 489355 2009. március 16. 23:46
Válasz erre
Szia,

szépe lett!
Te szándékozod elhozni majd egy versenyre,kiállításra,majd ha készen lesz?

üdv
Sztanyi 489354 2009. március 16. 23:45
Válasz erre
Köszi,igyekszem...
Meg kell vele küzdeni az tény,de jobb,mint egy Studio27 és a lényeg jobb,mint amit vártam tőle!
drsp 489353 2009. március 16. 23:34
Válasz erre
IMG_8064
IMG_8064
IMG_8067
IMG_8067

Hello mindenki!
Elékészült az orrkúp...
matton 489352 2009. március 16. 22:00
Válasz erre
A piros színű részek matricája és a gumimatricák
JazzZ 489351 2009. március 16. 21:27
Válasz erre
honda44
honda44

Hogy is van ez? Mi hiányzik ezekből a "fekete dobozokból"..? Konkrétan a 4/4ből..
NHZsolt 489350 2009. március 16. 20:44
Válasz erre
Ismét egy link, kíváncsi vagyok, ki mit szól hozzá. Minden esetre egy másik topic-ba is felteszem, hiszen ott is aktuális lehet. :-)
www.carzi.com/2009/01/23/ferrari-suzuki-hyabusa-trike/
Bebá 489349 2009. március 16. 20:02
Válasz erre
rrobbie 489348 2009. március 16. 19:57
Válasz erre
Schumi7vb 489347 2009. március 16. 18:58
Válasz erre
tudja valaki,hogy a Fujimi melyik festék gyártó termékeit irja a makettek festésére?
Schumi7vb 489346 2009. március 16. 18:29
Válasz erre
látod milyen,ezért kérdeztem.Régen beszéltünk erről,hogy a 1220-ast szoktak cockpit belsejébe rakni.
GUGEE 489345 2009. március 16. 18:27
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.