/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
f2d 489594 2009. március 29. 12:39
Válasz erre
Elektrolakatos 489593 2009. március 29. 12:24
Válasz erre
ööö...izé...hát...ha most olyan lennék mint egy másik csapat szurkolói, (nem mondom meg, hogy ezüstösek 8-))akkor kezdeném azt a dumát ami ilyenkor tőlük szokott elhangzani..."persze mert a Ferka és az FIA..."...

NO COMMENT!
Schumi7vb 489592 2009. március 29. 12:21
Válasz erre
tavaly is kapott rengeteg lehetőséget a bizonyitásra,csak hát elba..ta,nem kicsit,nagyon.még szép,hogy a Ferrari a jobb pilótát támogatja!
GUGEE 489591 2009. március 29. 12:17
Válasz erre
Hamilton most már harmadik,de lehet,hogy 14.-e után gyöztesként tekintünk rá!
Szerintem 80% ,hogy elveszik a pontokat a "csaló" csapatoktól!
G
GUGEE 489590 2009. március 29. 12:14
Válasz erre
Dobjál légyszi képet róla!(csavarokról)
G
Sztanyi 489589 2009. március 29. 12:11
Válasz erre
Köszi,

remélem azért tovább tart,majd Ferrarinak is a felzárkózás,mert a mclarennek sokkal többet kell fejlődnie az élmezőnyhöz.
Sztanyi 489588 2009. március 29. 12:08
Válasz erre
Köszi,

van egy csomo maratott csavarom,majd azokat teszek a lyukakba.
GUGEE 489587 2009. március 29. 11:59
Válasz erre
Tényleg szép lett!
Mit csinálsz a szabadon maradt lyukakkal?Pl első szárnyvég
A kerekek miatt irigyellek azok nagyon szépek lettek!

G
f2d 489586 2009. március 29. 11:41
Válasz erre
Azért nem kell csüggedni. A Ferrari-nál egy ideje hagyomány a gyenge évadkezdés. Szerintem elég gyorsan feldolgozzák az év elején összegyűjtött tapasztalataikat és Európában már ők lesznek a favoritok. Én Kimit sem írnám le egy verseny alapján, ha csapat vezetése ebben az évben mellette teszi le a voksát, akkor még bőven van világbajnoki esélye. Az pedig teljes mértékben igaz, hogy Kimi az F2007-tel soha többet nem lesz világbajnok.:-DDD

Amúgy a makett gyönyörű.
GUGEE 489585 2009. március 29. 11:33
Válasz erre
Marci!
Ne csak nézd az f1-et,kicsit lássál is,hogy mi történik a pályán!
Nézd meg 14 órakor is,akkor lehet,hogy észreveszed az első kanyarnál a balesetett!
Érdemes figyelned egy eltérő formájú autót is villogó lámpákkal!
G
Sztanyi 489584 2009. március 29. 11:33
Válasz erre
Igazad van.Én is meglepődtem,hogy Hami a körülményekhez képest milyen jól ment.Kihozta a most gyengébb autóból a maximumot és meglett az eredménye.A Ferrari meg nem tudom,hogy mit csinált,de majd biztosan javítanak.
PüsiLaci 489583 2009. március 29. 11:32
Válasz erre
Sztanyi 489582 2009. március 29. 11:30
Válasz erre
F2007 097
F2007 097
F2007 096
F2007 096
F2007 094
F2007 094
F2007 092
F2007 092
F2007 091
F2007 091
F2007 089
F2007 089
F2007 086
F2007 086

Tegnap ismét tudtam haladni a F2007-tel.Kimi ebben volt elösször és utoljára világbajnok...

Elég komolyak a méretei,erre jó példa az 1/24-es ENZO összehasonlítás.

Már csak a kerekeket kell bejezni,felkerül még a kamera,a 4db oldalsó terelőszárny és a tükrök.Meg van még pár kisebb festés és karbonjavítgatás.
f2d 489581 2009. március 29. 11:23
Válasz erre
Ha így nézzük, akkor Trulli még náluk is nagyobb tehetség, mert a boxból indulva harmadik lett. Azért ez nem ennyire egyszerű. Technikai sportokban rengeteg tényező közre játszik a végeredményben a versenyző tehetsége mellett.

Egyébként az meg senki számára nem kétséges, hogy Hamilton sokkal jobb versenyzői kavalitásokkal rendelkezik, mint Massa. Csakhogy ám Massa egy Ferrari-ban ül, ami azért jelentősen eltörpíti a tehetségbeli különbségeket.
Marci 489580 2009. március 29. 11:08
Válasz erre
Most lehet látni, hogy Hamilton sokkal jobb pilóta mint Massa. Ahogy eltünt a superautó előnye fasorba sincs. Hamilton a 18. helyről egy roszabb autóval mint a ferrári! Szupertehetség!
f2d 489579 2009. március 29. 10:49
Válasz erre
Jó volt ez a verseny (elejétől a végéig élvezhető volt).
Nagyon kár volna ezt a diffuzor ügyet tovább bolygatni. A nagy költségvetéssel dolgozó csapatok egyszerűen "elaludtak" és ezért megérdemlik, hogy a (kényszerből) találékonyabb kisebb budget-vel rendelkező team-ek most előnyt élvezzenek velük szemben. Amúgy is hamarosan a nagyok is megcsinálják a saját technikai elgondolásukat erre a diffuzor témára és vissza billen a régi egyensúly.

Kubica ügyében pedig az egyik szemem sír, a másik meg nevet. Annak nagyon örülök, hogy nem második akart lenni a versenyen, ezért minél hamarabb megakarta előzni Vettel-t. Viszont egy kicsit gondolkodhatott volna, mert a 8 pont kereken 8-cal több mint amit így szerzett.

BMW Mpower!
matton 489578 2009. március 29. 10:46
Válasz erre
Tuti jó verseny volt! Ennek örömére megkeresem Suminak ma a mercimotort.
Nowotny 489577 2009. március 29. 10:41
Válasz erre
Én gratulálok a Brawn autóknak,a Ferrari betlizett,Hamilton meg hogy hogyan keveredett a 4 helyre az csoda.
Schumi7vb 489576 2009. március 29. 09:23
Válasz erre
Na a Ferrari megint elcseszte Massa versenyét,a piás szokás szerint falnakcsapta a vasat.
rrobbie 489575 2009. március 28. 22:26
Válasz erre
Már Richard Branson a Virgin tulajdonosa, mint szponzor, ott ugrált a boxban a kvalifikáció után... Jön a pénz! :)
NHZsolt 489574 2009. március 28. 21:33
Válasz erre
Ha bele gondoltok, a pontokon túl nagyon nagy üzleti értéke is van a győzelemnek. Ha a pontokat utána az íróasztalnál módosítják, de mondjuk a fehér Brawn autó nyer az év első futamán, akkor egy nagyon komoly ütőkártya van a kezükben, bárkivel is tárgyalnak reklámról. Mégpedig, hogy egy majdnem eltűnő csapatnál ilyet tudtak fejleszteni, és ennyire versenyképesek, jobbak, mint a múlt év nagyjai... Nos, ez dollármilliókban mérhető tény lesz.
Az FIA egy gittegylet, hasonlóan sok más ilyen társasághoz.
A mérnökök (ezért fizetik Őket és ráadásul ebben van a legnagyobb kihívás) megkeresik azokat a pontokat, szavakat, amikbe kapaszkodva lehet olyat alkotni amit más nem tesz meg, vagy nem vesz észre. És ebből nagyon komoly előny származhat.
Minden esetre várom a reggelt... :-)
GUGEE 489573 2009. március 28. 19:35
Válasz erre
Az a gond,hogy ellentmondás van a szabályban!
A szabály meghozatalának a miértjével nem stimmel!A tapadást szerették volna eltolni a mechanikai tapadás felé,s a difuzor aero jellegű tapadást generál!
Ezért mondom,hogy a szabály szellemével nincs öszzhangban!Ezt kifogásolják a csapatok!
A köridők kordában tartása volt a cél,de hiába,a körrekordtól már csak három tizedre vagyunk!
Azért szép volt Brawn GP!
G
f2d 489572 2009. március 28. 19:00
Válasz erre
Ezek után nem lenne túl korrekt betiltani. Az meg miért baj, hogy nem a megszokott top csapatok vannak az élen? Ahogy mondod a nagyok szerintem is ledolgozzák a hátrányukat 3-4 verseny alatt, de addig egy kicsit a többieknek is kijár a sikerélmény. Legalább színesebbek kicsit a versenyek.
GUGEE 489571 2009. március 28. 18:11
Válasz erre
Szép!
Szekér helyett jól mutat a kertben!Mindjárt itt a jó idő,lehet teleültetni muskátlival!
A gokartból meg lehet szökőkút!
G
GUGEE 489570 2009. március 28. 16:51
Válasz erre
Ha jól tudom,mivel már csütürtökön óvtak,elvehetik a pontokat!
Én a FIA-t hibáztatom,mert nem tudott pontos,egyértelmű,megkerülhetetlen szabályokat alkotni!
A mérnököknek meg az a dolga,hogy kihasználják a kiskapukat!A csapatok már az első teszten kérték az FIA állásfoglalását!Az öreg Charli kisétált és félvállról közölte,hogy szabályosak!
Mindenki tudta,hogy ez lesz!
G
GUGEE 489569 2009. március 28. 16:43
Válasz erre
Köszi a képet!Csinos egy gép!
Azért én egy kicsit több évben gondolkodom!
G
Schumi7vb 489568 2009. március 28. 15:28
Válasz erre
Szerintem nem fogják törölni az eredményeket,max nem lehet használni,de ez is csak Ápr. 14-én fog kiderülni.Ne feledjük,hogy amit a Brawn GP használ az 0,5mp előnyt jelent,feltételezzük,hogy a többiek is lemásolják,vagy betiltják akkor ez eltünik,de akkor is még ott vannak az élen,és amint lehet látni sokkal jobban vezethető a Brawn autók mint a többieké,na ez a baj!
NGPETI 489567 2009. március 28. 14:40
Válasz erre
a Toyota a rallyVB-n is csinált már hasonló "emlékező" dolgot,csak ott motoron belül,de az is kiderült... :o)
JazzZ 489566 2009. március 28. 14:36
Válasz erre
p1110039
p1110039
p1110042
p1110042
p1110043
p1110043

Szerintem ez érdekesebb, mint a holnapi futam:))
vlevi 489565 2009. március 28. 14:29
Válasz erre
vlevi 489564 2009. március 28. 14:28
Válasz erre
Most viszont azt olvastam, hogy a Toyota hátsó szárnya szabálytalan, hátrazavarták őket. Hami pedig váltót cserélt, őt is hátrazavarták. A Ferrarinak meg beszólt a Redbull, vagy ki a fene.
Kérdem én, érdemes egyáltalán megtartani a rajtot, vagy elég a tárgyalóasztalnál megbeszélni, ki legyen a győztes?
Gerasimenko 489563 2009. március 28. 14:23
Válasz erre
Toygli
Toygli

Még 2006-ban csináltam és azóta is tart!
A festék meg TS-49 Bright Red volt..
Gerasimenko 489562 2009. március 28. 14:20
Válasz erre
Hát szerintem futamok eredményét már nem fogják törölni!
Max. annyi ,hogy betiltják a kettős diffúzort.

Csak azt nem értem ,hogy már hetek óta hallani és látni ,hogy milyen jól mennek így!
-Miért nem másolták le a többiek?
-Ja, hogy tudjanak óvni...
GUGEE 489561 2009. március 28. 09:49
Válasz erre
Azt azért ne felejtsük el,hogy a szezon Európában" kezdödik"!
A mostani elsőket szerintem hamar utolérik ,de le is hajrázhatják!
A többi csapat is beveti a kettös difuzort!Ha meg illegálisnak nyilvánítják,akkor törölhetik az első két futam eredményét!
G
f2d 489560 2009. március 28. 08:07
Válasz erre
Vettel-nek külön dicséret, Webber-t hazai pályán verte meg. Örülhet, hogy nem vette meg a Ferrari.
f2d 489559 2009. március 28. 08:04
Válasz erre
Ez jó volt. Végre valami ténylegesen megváltozott az F1-ben.
Akik minden áron brazil világbajnokot szeretnének lehet, hogy idén megkapják, de Barrichello személyében.:-DDD
GUGEE 489558 2009. március 27. 20:40
Válasz erre
20047_190218_500x300
20047_190218_500x300

Szegény Hami most döbbent rá,hogy tényleg szar a verda!
Még a végén összejön az Alonso Hami csata!
Mert valjuk be a Renault sem a legjobb!
G
Schumi7vb 489557 2009. március 27. 18:44
Válasz erre
P1020068
P1020068
P1020069
P1020069

Míg szárad a Sauber,addig elkezdem a Ferrarit
Schumi7vb 489556 2009. március 27. 13:55
Válasz erre
Elektrolakatos 489555 2009. március 27. 08:10
Válasz erre
Szabadedzés2.
Szabadedzés2.

Aki esetleg lemaradt róla:
drsp 489554 2009. március 27. 07:53
Válasz erre
matton 489553 2009. március 26. 21:17
Válasz erre
Sumi! Még nem kerestem mert most estem haza de hétvégén feltúrom ,meg dobok képet a motorról
GUGEE 489552 2009. március 26. 19:13
Válasz erre
könyörgök !.!.!linket szeretnék!:!:
g
GUGEE 489551 2009. március 26. 18:48
Válasz erre
braun tyrrell honda 020 91 1/24 modena/nakajima w/p.e.p
ez jobban tetszik!
6 font a posta!
g
JazzZ 489550 2009. március 26. 17:23
Válasz erre
GUGEE 489549 2009. március 26. 17:22
Válasz erre
Nekem még nem volt gondom vele!Igaz ennél még nem martam ki!
Köszi a kodokat!
Ha kimarom majd referálok!
G
Schumi7vb 489548 2009. március 26. 16:33
Válasz erre
Ts 51 Mica Blue
Ts 41 Coral Blue
Sárga,fehér,fekete stb...
SMS 1024 alvázhoz,futómű
cockpit még nem tudom,de valami kevlár féle
Schumi7vb 489547 2009. március 26. 16:29
Válasz erre
az a baj,hogy ott baromi vékony az anyag,és ha kimarod akkor nem lesz tartása!
GUGEE 489546 2009. március 26. 16:21
Válasz erre
Szerintem meg jól nézne ki!
Majd összehasonlítjuk!
Ird fel miket használsz!(festék,carbon matrica)Nekem ne keljen keresgetni!
G
Schumi7vb 489545 2009. március 26. 16:12
Válasz erre
Gyuri!

Megtaláltad a merci motort?
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.