<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
f2d | Adatlap | 489594 | 2009. március 29. 12:39 | ||
Akkor a FIA tényleg be...hatja. Előzmény: (489591) GUGEE 2009. március 29. 12:17 | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 489593 | 2009. március 29. 12:24 | ||
ööö...izé...hát...ha most olyan lennék mint egy másik csapat szurkolói, (nem mondom meg, hogy ezüstösek 8-))akkor kezdeném azt a dumát ami ilyenkor tőlük szokott elhangzani..."persze mert a Ferka és az FIA..."... NO COMMENT! | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 489592 | 2009. március 29. 12:21 | ||
tavaly is kapott rengeteg lehetőséget a bizonyitásra,csak hát elba..ta,nem kicsit,nagyon.még szép,hogy a Ferrari a jobb pilótát támogatja! | |||||
GUGEE | Adatlap | 489591 | 2009. március 29. 12:17 | ||
Hamilton most már harmadik,de lehet,hogy 14.-e után gyöztesként tekintünk rá! Szerintem 80% ,hogy elveszik a pontokat a "csaló" csapatoktól! G | |||||
GUGEE | Adatlap | 489590 | 2009. március 29. 12:14 | ||
Sztanyi | Adatlap | 489589 | 2009. március 29. 12:11 | ||
Köszi, remélem azért tovább tart,majd Ferrarinak is a felzárkózás,mert a mclarennek sokkal többet kell fejlődnie az élmezőnyhöz. | |||||
Sztanyi | Adatlap | 489588 | 2009. március 29. 12:08 | ||
Köszi, van egy csomo maratott csavarom,majd azokat teszek a lyukakba. | |||||
GUGEE | Adatlap | 489587 | 2009. március 29. 11:59 | ||
Tényleg szép lett! Mit csinálsz a szabadon maradt lyukakkal?Pl első szárnyvég A kerekek miatt irigyellek azok nagyon szépek lettek! G | |||||
f2d | Adatlap | 489586 | 2009. március 29. 11:41 | ||
Azért nem kell csüggedni. A Ferrari-nál egy ideje hagyomány a gyenge évadkezdés. Szerintem elég gyorsan feldolgozzák az év elején összegyűjtött tapasztalataikat és Európában már ők lesznek a favoritok. Én Kimit sem írnám le egy verseny alapján, ha csapat vezetése ebben az évben mellette teszi le a voksát, akkor még bőven van világbajnoki esélye. Az pedig teljes mértékben igaz, hogy Kimi az F2007-tel soha többet nem lesz világbajnok.:-DDD Amúgy a makett gyönyörű. | |||||
GUGEE | Adatlap | 489585 | 2009. március 29. 11:33 | ||
Marci! Ne csak nézd az f1-et,kicsit lássál is,hogy mi történik a pályán! Nézd meg 14 órakor is,akkor lehet,hogy észreveszed az első kanyarnál a balesetett! Érdemes figyelned egy eltérő formájú autót is villogó lámpákkal! G | |||||
Sztanyi | Adatlap | 489584 | 2009. március 29. 11:33 | ||
Igazad van.Én is meglepődtem,hogy Hami a körülményekhez képest milyen jól ment.Kihozta a most gyengébb autóból a maximumot és meglett az eredménye.A Ferrari meg nem tudom,hogy mit csinált,de majd biztosan javítanak. | |||||
PüsiLaci | Adatlap | 489583 | 2009. március 29. 11:32 | ||
Nekem nagyon tetszik! | |||||
Sztanyi | Adatlap | 489582 | 2009. március 29. 11:30 | ||
Tegnap ismét tudtam haladni a F2007-tel.Kimi ebben volt elösször és utoljára világbajnok... Elég komolyak a méretei,erre jó példa az 1/24-es ENZO összehasonlítás. Már csak a kerekeket kell bejezni,felkerül még a kamera,a 4db oldalsó terelőszárny és a tükrök.Meg van még pár kisebb festés és karbonjavítgatás. | |||||
f2d | Adatlap | 489581 | 2009. március 29. 11:23 | ||
Ha így nézzük, akkor Trulli még náluk is nagyobb tehetség, mert a boxból indulva harmadik lett. Azért ez nem ennyire egyszerű. Technikai sportokban rengeteg tényező közre játszik a végeredményben a versenyző tehetsége mellett. Egyébként az meg senki számára nem kétséges, hogy Hamilton sokkal jobb versenyzői kavalitásokkal rendelkezik, mint Massa. Csakhogy ám Massa egy Ferrari-ban ül, ami azért jelentősen eltörpíti a tehetségbeli különbségeket. | |||||
Marci | Adatlap | 489580 | 2009. március 29. 11:08 | ||
Most lehet látni, hogy Hamilton sokkal jobb pilóta mint Massa. Ahogy eltünt a superautó előnye fasorba sincs. Hamilton a 18. helyről egy roszabb autóval mint a ferrári! Szupertehetség! | |||||
f2d | Adatlap | 489579 | 2009. március 29. 10:49 | ||
Jó volt ez a verseny (elejétől a végéig élvezhető volt). Nagyon kár volna ezt a diffuzor ügyet tovább bolygatni. A nagy költségvetéssel dolgozó csapatok egyszerűen "elaludtak" és ezért megérdemlik, hogy a (kényszerből) találékonyabb kisebb budget-vel rendelkező team-ek most előnyt élvezzenek velük szemben. Amúgy is hamarosan a nagyok is megcsinálják a saját technikai elgondolásukat erre a diffuzor témára és vissza billen a régi egyensúly. Kubica ügyében pedig az egyik szemem sír, a másik meg nevet. Annak nagyon örülök, hogy nem második akart lenni a versenyen, ezért minél hamarabb megakarta előzni Vettel-t. Viszont egy kicsit gondolkodhatott volna, mert a 8 pont kereken 8-cal több mint amit így szerzett. BMW Mpower! | |||||
matton | Adatlap | 489578 | 2009. március 29. 10:46 | ||
Tuti jó verseny volt! Ennek örömére megkeresem Suminak ma a mercimotort. | |||||
Nowotny | Adatlap | 489577 | 2009. március 29. 10:41 | ||
Én gratulálok a Brawn autóknak,a Ferrari betlizett,Hamilton meg hogy hogyan keveredett a 4 helyre az csoda. | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 489576 | 2009. március 29. 09:23 | ||
Na a Ferrari megint elcseszte Massa versenyét,a piás szokás szerint falnakcsapta a vasat. | |||||
rrobbie | Adatlap | 489575 | 2009. március 28. 22:26 | ||
Már Richard Branson a Virgin tulajdonosa, mint szponzor, ott ugrált a boxban a kvalifikáció után... Jön a pénz! :) | |||||
NHZsolt | Adatlap | 489574 | 2009. március 28. 21:33 | ||
Ha bele gondoltok, a pontokon túl nagyon nagy üzleti értéke is van a győzelemnek. Ha a pontokat utána az íróasztalnál módosítják, de mondjuk a fehér Brawn autó nyer az év első futamán, akkor egy nagyon komoly ütőkártya van a kezükben, bárkivel is tárgyalnak reklámról. Mégpedig, hogy egy majdnem eltűnő csapatnál ilyet tudtak fejleszteni, és ennyire versenyképesek, jobbak, mint a múlt év nagyjai... Nos, ez dollármilliókban mérhető tény lesz. Az FIA egy gittegylet, hasonlóan sok más ilyen társasághoz. A mérnökök (ezért fizetik Őket és ráadásul ebben van a legnagyobb kihívás) megkeresik azokat a pontokat, szavakat, amikbe kapaszkodva lehet olyat alkotni amit más nem tesz meg, vagy nem vesz észre. És ebből nagyon komoly előny származhat. Minden esetre várom a reggelt... :-) | |||||
GUGEE | Adatlap | 489573 | 2009. március 28. 19:35 | ||
Az a gond,hogy ellentmondás van a szabályban! A szabály meghozatalának a miértjével nem stimmel!A tapadást szerették volna eltolni a mechanikai tapadás felé,s a difuzor aero jellegű tapadást generál! Ezért mondom,hogy a szabály szellemével nincs öszzhangban!Ezt kifogásolják a csapatok! A köridők kordában tartása volt a cél,de hiába,a körrekordtól már csak három tizedre vagyunk! Azért szép volt Brawn GP! G | |||||
f2d | Adatlap | 489572 | 2009. március 28. 19:00 | ||
Ezek után nem lenne túl korrekt betiltani. Az meg miért baj, hogy nem a megszokott top csapatok vannak az élen? Ahogy mondod a nagyok szerintem is ledolgozzák a hátrányukat 3-4 verseny alatt, de addig egy kicsit a többieknek is kijár a sikerélmény. Legalább színesebbek kicsit a versenyek. | |||||
GUGEE | Adatlap | 489571 | 2009. március 28. 18:11 | ||
Szép! Szekér helyett jól mutat a kertben!Mindjárt itt a jó idő,lehet teleültetni muskátlival! A gokartból meg lehet szökőkút! G | |||||
GUGEE | Adatlap | 489570 | 2009. március 28. 16:51 | ||
Ha jól tudom,mivel már csütürtökön óvtak,elvehetik a pontokat! Én a FIA-t hibáztatom,mert nem tudott pontos,egyértelmű,megkerülhetetlen szabályokat alkotni! A mérnököknek meg az a dolga,hogy kihasználják a kiskapukat!A csapatok már az első teszten kérték az FIA állásfoglalását!Az öreg Charli kisétált és félvállról közölte,hogy szabályosak! Mindenki tudta,hogy ez lesz! G | |||||
GUGEE | Adatlap | 489569 | 2009. március 28. 16:43 | ||
Köszi a képet!Csinos egy gép! Azért én egy kicsit több évben gondolkodom! G | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 489568 | 2009. március 28. 15:28 | ||
Szerintem nem fogják törölni az eredményeket,max nem lehet használni,de ez is csak Ápr. 14-én fog kiderülni.Ne feledjük,hogy amit a Brawn GP használ az 0,5mp előnyt jelent,feltételezzük,hogy a többiek is lemásolják,vagy betiltják akkor ez eltünik,de akkor is még ott vannak az élen,és amint lehet látni sokkal jobban vezethető a Brawn autók mint a többieké,na ez a baj! | |||||
NGPETI | Adatlap | 489567 | 2009. március 28. 14:40 | ||
a Toyota a rallyVB-n is csinált már hasonló "emlékező" dolgot,csak ott motoron belül,de az is kiderült... :o) | |||||
JazzZ | Adatlap | 489566 | 2009. március 28. 14:36 | ||
vlevi | Adatlap | 489565 | 2009. március 28. 14:29 | ||
Rosszul mondtam, fordítva van. www.f1hirek.hu/hir/Most_a_Williams_tamadja_a_Ferrarit_es_a_Red_Bull_Racinget_200904281244 | |||||
vlevi | Adatlap | 489564 | 2009. március 28. 14:28 | ||
Most viszont azt olvastam, hogy a Toyota hátsó szárnya szabálytalan, hátrazavarták őket. Hami pedig váltót cserélt, őt is hátrazavarták. A Ferrarinak meg beszólt a Redbull, vagy ki a fene. Kérdem én, érdemes egyáltalán megtartani a rajtot, vagy elég a tárgyalóasztalnál megbeszélni, ki legyen a győztes? | |||||
Gerasimenko | Adatlap | 489563 | 2009. március 28. 14:23 | ||
Gerasimenko | Adatlap | 489562 | 2009. március 28. 14:20 | ||
Hát szerintem futamok eredményét már nem fogják törölni! Max. annyi ,hogy betiltják a kettős diffúzort. Csak azt nem értem ,hogy már hetek óta hallani és látni ,hogy milyen jól mennek így! -Miért nem másolták le a többiek? -Ja, hogy tudjanak óvni... | |||||
GUGEE | Adatlap | 489561 | 2009. március 28. 09:49 | ||
Azt azért ne felejtsük el,hogy a szezon Európában" kezdödik"! A mostani elsőket szerintem hamar utolérik ,de le is hajrázhatják! A többi csapat is beveti a kettös difuzort!Ha meg illegálisnak nyilvánítják,akkor törölhetik az első két futam eredményét! G | |||||
f2d | Adatlap | 489560 | 2009. március 28. 08:07 | ||
Vettel-nek külön dicséret, Webber-t hazai pályán verte meg. Örülhet, hogy nem vette meg a Ferrari. | |||||
f2d | Adatlap | 489559 | 2009. március 28. 08:04 | ||
Ez jó volt. Végre valami ténylegesen megváltozott az F1-ben. Akik minden áron brazil világbajnokot szeretnének lehet, hogy idén megkapják, de Barrichello személyében.:-DDD | |||||
GUGEE | Adatlap | 489558 | 2009. március 27. 20:40 | ||
Schumi7vb | Adatlap | 489557 | 2009. március 27. 18:44 | ||
Schumi7vb | Adatlap | 489556 | 2009. március 27. 13:55 | ||
oksi,köszike! | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 489555 | 2009. március 27. 08:10 | ||
drsp | Adatlap | 489554 | 2009. március 27. 07:53 | ||
matton | Adatlap | 489553 | 2009. március 26. 21:17 | ||
Sumi! Még nem kerestem mert most estem haza de hétvégén feltúrom ,meg dobok képet a motorról | |||||
GUGEE | Adatlap | 489552 | 2009. március 26. 19:13 | ||
könyörgök !.!.!linket szeretnék!:!: g | |||||
GUGEE | Adatlap | 489551 | 2009. március 26. 18:48 | ||
braun tyrrell honda 020 91 1/24 modena/nakajima w/p.e.p ez jobban tetszik! 6 font a posta! g | |||||
JazzZ | Adatlap | 489550 | 2009. március 26. 17:23 | ||
GUGEE | Adatlap | 489549 | 2009. március 26. 17:22 | ||
Nekem még nem volt gondom vele!Igaz ennél még nem martam ki! Köszi a kodokat! Ha kimarom majd referálok! G | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 489548 | 2009. március 26. 16:33 | ||
Ts 51 Mica Blue Ts 41 Coral Blue Sárga,fehér,fekete stb... SMS 1024 alvázhoz,futómű cockpit még nem tudom,de valami kevlár féle | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 489547 | 2009. március 26. 16:29 | ||
az a baj,hogy ott baromi vékony az anyag,és ha kimarod akkor nem lesz tartása! | |||||
GUGEE | Adatlap | 489546 | 2009. március 26. 16:21 | ||
Szerintem meg jól nézne ki! Majd összehasonlítjuk! Ird fel miket használsz!(festék,carbon matrica)Nekem ne keljen keresgetni! G | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 489545 | 2009. március 26. 16:12 | ||
Gyuri! Megtaláltad a merci motort? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |