/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
GUGEE 489844 2009. április 5. 14:18
Válasz erre
A Palik tényleg IDIÓTA!
K.B. 40 másodpercig virított a BMW-POWER a hátsó szárnyon, s folyamatosan Nakajimázta!
Ez a két Hülye nem tudom mit keres ott.Gyuszika hozta a formályát,de Palik alulmúlta most magát!Igaz gratula érte,mert azt nagyon nehéz volt!
Figyelitek milyen bután-rafináltan csempészi bele a Shell reklámokat a közvetítésbe!
Háromszor -négyszer elmondja a Shell mérnök szövegét!Na ezért van még itt!
Engem különösen nem érdekel ,hogy mit beszél,de néha már átkapcsolnék más közvetítésre!
Az egyetlen ember az RTL-nél a Wéber aki tudja miröl beszél,nem beszél össze vissza!
G
Sztanyi 489843 2009. április 5. 14:11
Válasz erre
Ez a verseny még a múlt hetinél is nézhetetlenebb volt.

Pár észrevételem:
-Palik&Gyuszi kritikán aluli
-Bernie&Max a két maki jól megcsinálták a szabályokat és a kezdési időpontot.Jól beletrafáltak...
-Ferrari,már megint mit csináltak?
-A toyota tippem majdnem bejött.
-Button megérdemli,megint jól csinált mindent.
-Mclaren:nagyon gyengék,de versenytempóban nem voltak rosszabbak a Ferrarinál,ami elég meglepő!
G-funk 489842 2009. április 5. 13:17
Válasz erre
Ja az előző meg a mostani futamon is folyamatosan téveszti a "hasonló" autókat RB vs TR meg Williams vs. BMW
Aces 489841 2009. április 5. 13:17
Válasz erre
Zozi 489840 2009. április 5. 13:00
Válasz erre
igazad van.
palik 20 éve kommentálja az F1-et de mai napig fogalma sincs róla mit néz és miről beszél. Az ott trulli vagy mégsem, az ott button ja nem barichello...

IDIÓTA! akkora arca van de nemtudom mire.. arra hogy egyszer 40el felborult a sivatagba? akkor is szerinte 170el mentek :D:D hogyneee :DD

szóval én úgy nézek forma 1et,hogy MUTE és zenét hallgatok, mert felcsesz ez a 20 forintos ember.

Sziasztok, szép napot!
atis76 489839 2009. április 5. 12:57
Válasz erre
Na! Dobogós helyek: 1. vihar 2. Safeti car 3. A bennt maradt pilóták. Ja és Raikkonen fagyija.
NGPETI 489838 2009. április 5. 12:50
Válasz erre
nincs a tv-ben egyetlen,kevésbé "nagyarcú" ember sem,mint a Palik?
Gyuszikát minden alkalommal porig alázza...

már csak az értékelésre leszek kíváncsi a mai futam után,és arra,hogy mikorra derül ki a végeredmény... :o)
Aces 489837 2009. április 5. 11:43
Válasz erre
Nagyon jól néz ki! Gondolom élőben még jobb:)
Sztanyi 489836 2009. április 5. 11:33
Válasz erre
Na ez az ami engem pont nem érdekel,mint írtam már régebben.Mindössze 4db (2pár ) kis szárnyacska hiányzik róla.

Én egy tipikus bemutató autónak szántam az álványra,ami csináltam neki.

Egyébként igazad van!
GUGEE 489835 2009. április 5. 10:08
Válasz erre
Nekem csak egy bajom van ezzel a F 2007-essel!
Így soha nem nézett ki egyetlen versenyen vagy teszten sem!
G
Sztanyi 489834 2009. április 5. 09:27
Válasz erre
F2007 139
F2007 139
F2007 140
F2007 140
F2007 146
F2007 146
F2007 145
F2007 145
F2007 141
F2007 141
F2007 144
F2007 144

Hali,

A bal elsőn már nem lehet kicserélni a gumit,mert rá kellett ragasztanom a felnit a fékre és nem jön la,csak a felfüggesztés eltörésével!Ez már így marad sajnos!

Próbáltam pár képet csinálni róla,talán most jobbak voltak a fényviszonyok,mint tegnap!
szp 489833 2009. április 5. 09:07
Válasz erre
Szia! Az nagyon jó kis mini-gyűjtemény lesz.Már most megcsodálnám őket így egymás mellett.Azzal,hogy embereknek talán nem ugyanazok tetszenek,valóban nincs semmi gond.Ez így van rendjén.Ez ne legyen senkinek sem harc tárgya:)A sci-fi Ferrari tényleg jó lett,és a Mclarenek is biztos frankók lesznek majd.Üdv
matton 489832 2009. április 5. 08:14
Válasz erre
Sztanyi 489831 2009. április 4. 22:10
Válasz erre
Én nagyon örülnék neki ha végre tudna nyerni valamelyik Toyota,annyit küzdöttek már...,persze remélem,hogy a Mcik is el tudnak jönni,bár nem sok sanszuk van.

Tippen:

Trulli v Button meg Hami kapaszkodjon fel amennyire csak tud,a többi nem érdekel...
Remélem kapnak egy só kis zuhit is,hátha az Alonso és a Hami fel tudnak jönni...
Sztanyi 489830 2009. április 4. 22:05
Válasz erre
Köszi szépen!

Nekem meg az idei autók nem tetszenek...,de hát ezzel semmi probléma nincsen!

Nekem a tavalyi Mclaren MP4/23 az etalon F1-es autó,de az F2007 és F2008 is nagyon bejön!Megvan még a 88-as és a 98-as Mclaren is,majd valamikor megépítem őket és így meglesz egy 2évtizedet körbefoglaló korszak a Mclarentől!
Ez a sci-fi design a csúcs számomra,bár az tény,hogy a rengeteg szárnyat megépíteni,festeni utlra brutál volt!
szp 489829 2009. április 4. 21:01
Válasz erre
Sziasztok!Mivel a makettezés mellet sokszor esik szó magáról az F1-ről is ebben a topicban,tippelnék egyet:1.Button,2.Trulli,3.Glock,4.Vettel,5.Rubens...
szp 489828 2009. április 4. 20:40
Válasz erre
Szia! Hát én fikázok!(igaziból,miközben nézem a képeidet,annyira lekötöttek,hogy megfeledkeztem hol az ujjam:)Félretéve,olyan lett mint amilyet az ember várhat Tőled.Nagyon jó.Sajnos élőben nem láthatom,mert ahova viszed sajnos nem leszek ott:( Szóval nekem tetszik,mint makett,mint munka.Az elmúlt 2-3 év F1-es összeszárnyazott karácsonyfaautói nem igazán tetszenek.De ettől még elismerésem a Ferraridért.Sokan lehet megköveznének,de nekem tetszenek az idei autók(a Renault püffedtorrúja az azért nem). Üdv
Sztanyi 489827 2009. április 4. 20:05
Válasz erre
Köszi!

ebben tényleg nincsen motor,ezt az évjáratot csak ilyen verzióban adta ki a MFH.
Schumi7vb 489826 2009. április 4. 19:57
Válasz erre
mivel nincs hozzá motor,igy nincs miről lemaradnod:D
GUGEE 489825 2009. április 4. 19:27
Válasz erre
Bocsi,de valahogy lemaradtam a motorról!
Az milyen lett?
Külsőre szép a verda!Élőben még szebb lehet!
G
Sztanyi 489824 2009. április 4. 19:10
Válasz erre
a tervek szerint igen,sőt még Jászberényben is.Többször viszont már nem fog kiállításra eljutni.
PüsiLaci 489823 2009. április 4. 18:28
Válasz erre
PüsiLaci 489822 2009. április 4. 18:28
Válasz erre
Aces 489821 2009. április 4. 17:51
Válasz erre
Sztanyi 489820 2009. április 4. 17:41
Válasz erre
Köszi!

az egyik oldalon már meg is fordítottam,a másikon nehezebb lesz,mert a felnit rá kellett ragasztanom a fékre,de azt is megpróbálom majd,hátha sikerül...!

majd megpróbálok csinálok róla holnap képeket...
G-funk 489819 2009. április 4. 17:08
Válasz erre
Frankó. A gumifordítás után mégjobb lesz. Mosonon élőben is meg lehet majd tekinteni gondolom :)
Gabi 489818 2009. április 4. 16:49
Válasz erre
Szia Sztanyi!
Amennyire a képeken lejön nagyon szép, de csinálhatnál róla normális fényviszonyok mellett kinti képeket, mert biztos sokkal szebben mutatna.
Ami nekem furcsa, de ettől lehet így, az első gumikon a fordított bordázás, ez tényleg így volt? Így hogy vezeti ki a vizet?
Gabi
Sztanyi 489817 2009. április 4. 15:39
Válasz erre
F2007 138
F2007 138
F2007 136
F2007 136
F2007 135
F2007 135
F2007 133
F2007 133
F2007 131
F2007 131
F2007 129
F2007 129
F2007 126
F2007 126
F2007 120
F2007 120
F2007 119
F2007 119

Elkészült az F2007-es!

már csak pár apróbb korrekciót kell rajta megcsinálni!Pár kép a végeredményről,lehet fikázni...
NGPETI 489816 2009. április 4. 12:07
Válasz erre
"szemünkbe sütött a nap..."

a sokmilliós fejlesztések közben a sisakgyártók lassan "kitalálhatnák" a fényre sötétedő plexit,vagy a napszemüveget... :o)

ha a hőre világosodó festéket már megoldották,akkor talán ez is menne?
Aces 489815 2009. április 3. 20:05
Válasz erre
Valaki megtudja mondani nekem hogy honnan lehet letölteni az rfactor-hoz f1-es közvetítési felületet?
G-funk 489814 2009. április 3. 18:16
Válasz erre
aham. Csak ez sokszor elég bénán jön össze. Már többször volt így hogy rég tiszta volt minden aztán még ott körözgettek
Zoli 489813 2009. április 3. 17:45
Válasz erre
Srácok, a safety car csak a daruskocsi miatt jött be állítólag. Nem akarták beküldeni, csak amikor látták, hogy a pályán van a teherautó, akkor döntöttek így.
z
GUGEE 489812 2009. április 3. 16:36
Válasz erre
A hivatalos verzió az,hogy össze kellett gyüjteni a mezönyt maga mögött!
Ez néha tovább tart mint a romok eltakarítása!
Tehát nem maradhatott lekörözött versenyző ,ez tartott ennyi ideig!
G
GUGEE 489811 2009. április 3. 16:33
Válasz erre
Bocsi,de milyen másodperc tört részéről beszélsz?
Értem én,hogy véded a mundér becsületét,de most hiába!
Azért ne hasonlítsunk össze egy rallicross EB-t a forma 1-el!
Nézőként a KANGAROO-TV-én mindent látok pár ezer forintért,szerinted az öreg Charliék távcsövön nézik?
Van amikor 20 perc is eltelik az akció és a döntés között!
Én is utánanéztem hogyan lehetnék biró az F1-en!Hát nem kell hozzá doktori diploma!
Igaz csak a zászlót lengetném,nem a döntéseket hoznám!
Véleményem szerint akár egy karate bírónak ezerszer nehezebb dolga van,mint mondjuk Charlinak!
Ott tényleg a másodperc tört része alatt kell dönteni!(Én meg ehez értek)
Csak tudod Charliéknak azért remeg meg néha a kezük,mert félnek,hogy bizonyos érdekeket sértenek a döntéseik!Tehát nem pártatlanok!
G
Schumi7vb 489810 2009. április 3. 16:12
Válasz erre
Schumi7vb 489809 2009. április 3. 11:57
Válasz erre
Schumi7vb 489808 2009. április 3. 11:55
Válasz erre
Schumi7vb 489807 2009. április 3. 11:55
Válasz erre
gluer 489806 2009. április 3. 11:53
Válasz erre
Nem igazán értem a FIA-ra köpködést Hamilton ügyében
A pályán elért szabályos eredmény maradt volna , ha a meki nem óv és kezd el vádaskodni/hazudozni.
A meki és Hamilton bőven megérdemelte a büntetést amit a hazudozásért kapott.
G-funk 489805 2009. április 3. 11:11
Válasz erre
én inkább azt találtam furcsának hogy hány kör után ment ki? legalább 2 kört mentek már tiszta pályán.
NGPETI 489804 2009. április 3. 10:27
Válasz erre
NGPETI 489803 2009. április 3. 09:26
Válasz erre
"Ki tudja a szabályokat a FORMA-1-ben?"

még "Ők" sem! :o)
f2d 489802 2009. április 3. 08:48
Válasz erre
Ezt én is mondhatnám: "hátrább az agarakkal" Ezek az emberek nem kis pénzért végzik a munkájukat és állítólag a szakma krémjei. Ezek alapján joggal lehet a szurkolóknak legalább olyan minimális elvárása, hogy tisztességesen és precízen végezzék a feladatukat. Ráadásul ezen szurkolók miatt a Forma1 a magasan a legjövedelmezőbb technikai sport. Én teljes mértékben egyet értek azokkal akik a történteken fel vannak háborodva. Eddig egy verseny ment le és már botrány van a Technikai szabályok és a versenyszabályok körül.
Annyit tennék még hozzá, hogy aki felvállalja ezt a feladatot az készüljön fel tisztességesen és becsületesen járjon el a saját feladat/hatáskörében. Sajnos nem ez látszik egy ideje a FIA esetében.
(Ne haragudj, de aki utólag így védi a mundér becsületét az elég szánalmas: "Közületek kinek van gyorsasági versenybíró vizsgája? Ki tudja a szabályokat a FORMA-1-ben?")
JazzZ 489801 2009. április 3. 08:40
Válasz erre
Szia!

Amiről nem volt még szó..: a Nakajima-féle (menetrendszerű) balesetnél a biztonsági autó hány kör után is ment be? Kettő? Három? Óriási baki! ! Máskor bejön, ha kell, ha nem. Mindez Dzseszön-nek jött jól ugye.. De a versenybírák valóban csak bábuk, kár is őket szidni. A cél viszont minden évben ugyanaz: minél később jöjjön el a világbajnok avatás! Nem irigyelem a pilótákat, ezt lehet, azt nem, amazt múltkor még lehetett, most nem, vagy igen...stbstb..
Miben vagy érintett? !
JZ
MoMi 489800 2009. április 3. 07:49
Válasz erre
Sziasztok!

Érdekes volt az alábbi vitátok! Közületek kinek van gyorsasági versenybíró vizsgája? Ki tudja a szabályokat a FORMA-1-ben? Csak mert nagyon kikeltek a versenybírók ellen. Ki volt FORMA-1 vagy egyáltalán egy Rallycross EB vagy AUTOcross EB-n pálya szélén bíró, akiknek a másodperc tört része alatt DÖNTENI kell!
Na mára csak ennyit és hátrább az agarakkal. Természetesen nem mindennel értek egyet amit a FIA művel,de ez van. Azért jó makettezést mindenkinek és hajrá Forma 1. Ja mivel érintett vagyok én nem szurkolhatok senkinek sem.-:(
momi
Sztanyi 489799 2009. április 2. 23:59
Válasz erre
ezt most találtam:
www.f1hirek.hu/hir/Az_FIA_kitart_amellett__hogy_a_McLaren_nem_mondott_igazat_200904021644
ennek ellenére tartom a véleményem...,még ha hazudtak is,akkor túlzás már amit az FIA csinál.apropó:
szegény Vettel mirefel kapott 10 rajthelyes büntetést Malaysiaban?Hova kellett volna mennie a fűre?Miért nem várt a Kubica még a következő egyenesig?kicsit szigorú a büntetés,szerintem...
Sztanyi 489798 2009. április 2. 23:52
Válasz erre
én is ezt a verziót tartom a megoldásnak és nemrég olvastam is erről egy cikket,abban is báboknak nevezték a csárliékat!Nem véletlenül!

Nem hiszem,hogy a Withmarsh hazudozni akart volna,pláne,mivel az első versenye volt és a közlmúltban,mennyiszer büntették a Mclarent(nem minden esetben jogosan,pl.:tavaly belgium...)

Ráadásul kértek segítséget a rádión a versenybíróságtól,akik nem válaszoltak,hanem inkább a bizti autóval voltak elfoglalva...,vicc az egész.
Szerintem annak az 5 pontnak is örültek és nem hiszem,hogy mindenáron akarták volna a 6 pontot!
Schumi7vb 489797 2009. április 2. 21:02
Válasz erre
ők is csak bábuk,az igazi hunyó Mosley,őt kell elzavarni.
kbx 489796 2009. április 2. 20:45
Válasz erre
Biztos olyanok mint a közjegyzők, kihalás által lehet bejutni!
Azt tök mindegy hogy nem értenek hozzá, csak megtartsák a pozíciójukat!
GUGEE 489795 2009. április 2. 19:58
Válasz erre
Mi nem ezen vitatkoztunk!
Azt nem értem,hogy dollár milliárdok forognak a sportban és egy normális versenybíróságot nem tudnak felállítani!
Nevetséges amit csinálnak!Nem érdekel ki hogyan jutott a poziciójához,ha jól csinálja amit csinál!Öket mikor büntetik meg!Már a seggükben is kamera van,nem is tudom hány nézettből lehet megnézni,s mégis tévednek!
Csak az egyszerű TV közvetítést nézve is be lehetett volna küldeni a Biz.autót!
Minek ehez információt kérni!
Kifejezetten nehezményeztem volna,ha Kubika nem támadta volna meg Vettelt!Összeakadtak? Na bum,és akkor mi van!
El kéne az öreg Charlit zavarni és egy "LÁTÓ" embert kéne a helyére rakni!
G
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.