/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
NGPETI 489996 2009. április 12. 17:54
Válasz erre
1da5487f6e7b8596b167bbdad1191d05
1da5487f6e7b8596b167bbdad1191d05

egy jobb kép
NGPETI 489995 2009. április 12. 17:50
Válasz erre
G-funk 489994 2009. április 12. 17:26
Válasz erre
igen akkor egyedül győtött F1 pilóta az elmúlt 5 évben.
NGPETI 489993 2009. április 12. 16:55
Válasz erre
"2004 Paris roc winner Heikki Kovalainen"

és kit győzőtt le akkor?
milyen autóval is? :o)
f2d 489992 2009. április 12. 14:03
Válasz erre
Sajnos az öreg matrica ilyen. Nem rég én is megszívtam, pedig az csak kb 8-9 éves volt. Csinálj valamit a széleivel, amúgy szerintem nem vészes.
Feketéből sárgát?
G-funk 489991 2009. április 12. 13:21
Válasz erre
JazzZ 489990 2009. április 12. 13:09
Válasz erre
A festés jó lett, ez már nem ecsetes:)) A feketének a matricáitól tartottam, és sajnos a lágyítótól tényleg törnek-zúznak..Esci gyártmány, kb 25 éves marticák:(
Ha nagyon randa lesz, csinálok belőle citromsárga, Fruit of the Loom verziót:)
JazzZ 489989 2009. április 12. 13:00
Válasz erre
DSCF0011
DSCF0011
DSCF0012
DSCF0012

Folytattam a 'vadítást':)
G-funk 489988 2009. április 12. 12:36
Válasz erre
2008 Wembley Stadium
roc winner Sebastien Loeb
roc finalist David Coulthard

2007 Wembley Stadium
roc winner Mattias Ekstrom
roc finalist Michael Schumacher

2006 Paris
roc winner Mattias Ekstrom
roc finalist Sebastien Loeb

2005 Paris
roc winner Sebastien Loeb
roc finalist Tom Kristensen

2004 Paris
roc winner Heikki Kovalainen
roc finalist Sebastien Loeb

2003 Canary Islands
roc winner Sebastien Loeb
roc finalist Marcus Grönholm

most akkor mégsem olyan jó az F1 pilóta? ;)
Schumi7vb 489987 2009. április 12. 11:01
Válasz erre
Gyantából kiönteni 1 motort kb mennyi pénzből jönne ki,úgy,hogy mindent venni kell?
Schumi7vb 489986 2009. április 12. 07:22
Válasz erre
tudod,pozitiv gondolkozás,és a lényeg,hogy magadnak tetszen amit csinálsz,magad szórakoztatására makettolsz.
NHZsolt 489985 2009. április 11. 22:58
Válasz erre
Legalább magadban bízz! Mert anélkül szerintem teljesen felesleges bármihez is hozzá kezdeni és bármit is csinálni...
matton 489984 2009. április 11. 20:06
Válasz erre
Nem értem mi a bajod? Elsőre a kasztni fényezése tök jó
matton 489983 2009. április 11. 20:04
Válasz erre
CIMG1171
CIMG1171
CIMG1175
CIMG1175
CIMG1176
CIMG1176
CIMG1174
CIMG1174

ma haladgadtam a lotussal a lakozzásra holnap kerül sor
szp 489982 2009. április 11. 19:58
Válasz erre
Sziasztok! Még három-négy nap a diffúzor-ügyig.Szerintem az előző futamok eredményeit nem változtatják meg,mert a jelenlegi szabályok szerint a mostani diffik szabályosak.Már Melbourne-ben sem indulhattak volna el,ha nem lennének azok.Az FIA technikai bizottsága többszöri vizsgálatok után sem minősítette azokat a megoldásokat szabálytalannak.Ha a szabályokat megváltoztatják(egyértelműsítik),akkor sem lesznek lassabbak azok akik az elmés megoldásokat használják.Ha ilyet kitaláltak,szerintem újra valami nagyszerűt alkotnak majd(ha nem készültek már el vele) mégha a meglévőt nem is használhatják.De én merem kijelenteni azt is,hogy marad minden úgy ahogy van.
JazzZ 489981 2009. április 11. 18:33
Válasz erre
Kösziköszi!
Nem lesznek, mert úgyis elsz@rom...
De igyekszem nem:)
f2d 489980 2009. április 11. 15:04
Válasz erre
Már most nagyon agresszívak. Mi lesz, ha kész lesznek?:-)))
jabel 489979 2009. április 11. 14:10
Válasz erre
JazzZ 489978 2009. április 11. 13:09
Válasz erre
DSCF0001
DSCF0001
DSCF0002
DSCF0002

Szoktam makettolni is néha..Épp Bömbiket faragok, szimultánban:)
NHZsolt 489977 2009. április 10. 21:09
Válasz erre
Igen, szerintem sem gondolta volna, hogy elszabadul a ménes, és az ilyen gyors reakciót kíván. Ráadásul nem tekergetni kell a kormányt, csak néhány fokot lehet mozdítani. De most már tudja.
GUGEE 489976 2009. április 10. 20:30
Válasz erre
Tudtam,hogy borul a bili!
Az én olvasatomban egy kicsit korán tolta a ful gázt a delikvens!
Meglepödött,hogy milyen jól kapaszkodik a másik autó,s azt hitte hogy belefér !
Alulbecsülte az f1-es erejét!
Egyébként a többiben igazad van!
Ralliban folyamatosan 80-90% körül kell autózni,az f1 két óra szuper koncentráció!
G
JazzZ 489975 2009. április 10. 19:12
Válasz erre
Ő 'csak' ÁTtervezte, hogy a Honda motor passzoljon a kasztnihoz! A 019 Harvey Postlethwaite és Jean Claude Migeot munkája.
NGPETI 489974 2009. április 10. 18:26
Válasz erre
ja,még egy nagy különbség...

az F1-ben néhány km-t és mondjuk 15 kanyart kell tudni,de azt nagyon,a raliban pedig akár 40 km-ről is beszélhetünk...
azt nem lehet megtanulni
NGPETI 489973 2009. április 10. 18:24
Válasz erre
B. Zsolti jó F1-es pilóta?
van ilyen is,olyan is,mindkét szakágban :o)
még Shumit is láthattuk álló kerékkel gumifalnak ütközni,pedig Ő tényleg jó versenyző

továbbra sem teljesen reális az összehasonlítás,hogy jó-nem jó,mert másra vannak "kiképezve"...
az F1-es emberke megy akár 100 kört tizeden belül,mert megtanulja a pályát "centiről-centire",a ralis pedig folyamatosan improvizál a változó körülményeknek megfelelően 1-2 edzéskör alapján (ezért is esnek el többször)
Schumi7vb 489972 2009. április 10. 17:12
Válasz erre
Tudtátok,hogy a Tyrrell 020-at az a Mike Coughlan tervezte aki 2007-ben a Ferraritól lopott adatokból épitette a Mclarent?
NHZsolt 489971 2009. április 10. 17:02
Válasz erre
Csak az nem hibázik, aki nem csinál semmit...
GUGEE 489970 2009. április 10. 16:04
Válasz erre
De most akkor a ralli pilóta mégse olyan jó pilóta?
G
NGPETI 489969 2009. április 10. 11:57
Válasz erre
lesz mit magyarázni...,bár szerintem zsebből kifizetik az autót :o)
Zoli 489968 2009. április 10. 08:49
Válasz erre
JazzZ 489967 2009. április 10. 08:26
Válasz erre
Raybrig_89 489966 2009. április 9. 21:09
Válasz erre
Video felvétel nincs az esetről?kiváncsi lennék,hogyan nézett ki a dolog
NHZsolt 489965 2009. április 9. 20:55
Válasz erre
mohamed
mohamed

Egy másik érdekes kép... Mohamed bin Szulajem a kormánynál.
www.vezess.hu/forma1/csunya_baleset_renault_show/18283/
Schumi7vb 489964 2009. április 9. 20:28
Válasz erre
023
023

érdekes kép:)
atis76 489963 2009. április 9. 20:16
Válasz erre
GUGEE 489962 2009. április 9. 17:13
Válasz erre
2922-1
2922-1
2922-6
2922-6
2922-4
2922-4

1973-as test gép!312b3-as!
Nem is olyan csúnya!
G
atis76 489961 2009. április 9. 16:57
Válasz erre
Ez annyira csúnya, hogy már szép!:)))
GUGEE 489960 2009. április 9. 16:53
Válasz erre
123
123

Itt az igazi hótoló!
Spazzaneve volt már akkor is a neve!
A kedvencem!
G
matton 489959 2009. április 9. 16:24
Válasz erre
Tyrrell p34 volt a neve és 76-77-ben versenyzett
atis76 489958 2009. április 9. 16:06
Válasz erre
Emlékszem valamikor még dupla első kerekek is voltak (mármint egymás mögött). Igaz egy futamot bírtak azt is betiltották. Na az a kocsi még ezeknél is rondább volt. A mostaniak meg inkább egy kombájn meg hótoló hibridjei.:)
Schumi7vb 489957 2009. április 9. 16:03
Válasz erre
Rengeteg ilyen példát tudnék mondani,hogy egyik nap még lehetett használni,másnap már tiltott dolog volt,nem lenne meglepő ha most is ez lenne.
Mindenki jó versenyeket akar látni,nem ezt ami most megy a háttérben,mondom a fő akadályozó Mosley.
Sztanyi 489956 2009. április 9. 13:36
Válasz erre
Hello,

a múltkor kérdezte vki,hogy az idei förmedvényeket nyártja-e vki...

itt a válasz: MFH ez valószínűleg a RedBull lesz!
www.modelfactoryhiro.com/shop/model/car/R-S.html
f2d 489955 2009. április 9. 12:23
Válasz erre
Brabham BT52
Brabham BT52

Itt egy gyönyörűség 1983-ból.
NGPETI 489954 2009. április 9. 12:03
Válasz erre
"ettől kezdve nem lehet használni"
...és az eddigi eredményekkel mi lesz? :o) eddig akkor csaltak,vagy nem?

szerintem zárjunk ki mindenkit,és ültessük be Massát és Barichello egy-egy piros autóba,így még talán lehet "brazil-ferrari" világbajnoka az FIA-nak :o)

én is (meg még itt sokan) jó versenyeket szeretnénk látni,nem hetekig húzódó döntésekre várni,hogy kit-hogy büntessenek meg utólag azért,hogy "valakinek" jó legyen...
Schumi7vb 489953 2009. április 9. 11:20
Válasz erre
A csaló Mclarent zárják csak ki nyugodtan,a diffuzoros ügyben meg szerintem annyi lesz,hogy megmondják,hogy ettől kezdve nem lehet használni.Ez nekünk csak jó,még szorosabb lesz a mezőny,több izgalom remélhetőleg.
f2d 489952 2009. április 9. 10:00
Válasz erre
Engem ugyan nem haragítottál meg.:-) Én a BMW-nek drukkolok, már a Brabham BMW-k óta. Sajnos tisztában vagyok vele, hogy a világbajnoki cím megszerzése számukra is csak egy hiú ábránd mint a Mclaren-nek.:-)
Zoli 489951 2009. április 9. 09:41
Válasz erre
Szasz Főnök!
Egy valamit nefelejcs el! Cííípééész Míííki a legnagyobbcsaló, a legnagyobbcsaló, a legnagyobbcsaló! Sálálá... Sajna Móvárra se tudok menni, de azért már suvickolhatod a boxkesztyűt, majd a műhelyben lerendezzük! Ja és Matyit meg egyéb tiltott eszközt nem éri bevetni, mert óvok!
Jut eszembe, az olajpumpa projekt lefújva, a kiscsaj megoldotta egy másik motorral. De azért kösszépen a fáradozást és utánjárást!
z
NHZsolt 489950 2009. április 9. 09:29
Válasz erre
Egy érdekes kérdés vetődött fel bennem...
A McLarent kizárják a hazugság miatt. Néhány csapattól meg elveszik az eredményt a hátsó megoldás miatt, és újat kell tervezniük. Kinek volna érdeke ez? Mennyiben segítene ez a Forma 1 jövőjén és milyen hatása volna szerintetek?
Xaba 489949 2009. április 9. 09:23
Válasz erre
f2d, ha félreértettelek, elnézésedet kérem - nem állt szándékomban megharagitani téged :-)
gyurmakoma 489948 2009. április 9. 07:00
Válasz erre
2351130543_ba444b68f0
2351130543_ba444b68f0
2357039659_630b630d7d
2357039659_630b630d7d

Hi
Nem pont az,de van piros
f2d 489947 2009. április 8. 22:55
Válasz erre
Nem is kcsg ez a Hamilton Lajos. Makettet reklámoz.:-)))

www.youtube.com/watch
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.