<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
NGPETI | Adatlap | 489996 | 2009. április 12. 17:54 | ||
NGPETI | Adatlap | 489995 | 2009. április 12. 17:50 | ||
G-funk | Adatlap | 489994 | 2009. április 12. 17:26 | ||
igen akkor egyedül győtött F1 pilóta az elmúlt 5 évben. | |||||
NGPETI | Adatlap | 489993 | 2009. április 12. 16:55 | ||
"2004 Paris roc winner Heikki Kovalainen" és kit győzőtt le akkor? milyen autóval is? :o) | |||||
f2d | Adatlap | 489992 | 2009. április 12. 14:03 | ||
Sajnos az öreg matrica ilyen. Nem rég én is megszívtam, pedig az csak kb 8-9 éves volt. Csinálj valamit a széleivel, amúgy szerintem nem vészes. Feketéből sárgát? | |||||
G-funk | Adatlap | 489991 | 2009. április 12. 13:21 | ||
Jó lett. Ez SMS matrica? | |||||
JazzZ | Adatlap | 489990 | 2009. április 12. 13:09 | ||
A festés jó lett, ez már nem ecsetes:)) A feketének a matricáitól tartottam, és sajnos a lágyítótól tényleg törnek-zúznak..Esci gyártmány, kb 25 éves marticák:( Ha nagyon randa lesz, csinálok belőle citromsárga, Fruit of the Loom verziót:) | |||||
JazzZ | Adatlap | 489989 | 2009. április 12. 13:00 | ||
G-funk | Adatlap | 489988 | 2009. április 12. 12:36 | ||
2008 Wembley Stadium roc winner Sebastien Loeb roc finalist David Coulthard 2007 Wembley Stadium roc winner Mattias Ekstrom roc finalist Michael Schumacher 2006 Paris roc winner Mattias Ekstrom roc finalist Sebastien Loeb 2005 Paris roc winner Sebastien Loeb roc finalist Tom Kristensen 2004 Paris roc winner Heikki Kovalainen roc finalist Sebastien Loeb 2003 Canary Islands roc winner Sebastien Loeb roc finalist Marcus Grönholm most akkor mégsem olyan jó az F1 pilóta? ;) | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 489987 | 2009. április 12. 11:01 | ||
Gyantából kiönteni 1 motort kb mennyi pénzből jönne ki,úgy,hogy mindent venni kell? | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 489986 | 2009. április 12. 07:22 | ||
tudod,pozitiv gondolkozás,és a lényeg,hogy magadnak tetszen amit csinálsz,magad szórakoztatására makettolsz. | |||||
NHZsolt | Adatlap | 489985 | 2009. április 11. 22:58 | ||
Legalább magadban bízz! Mert anélkül szerintem teljesen felesleges bármihez is hozzá kezdeni és bármit is csinálni... | |||||
matton | Adatlap | 489984 | 2009. április 11. 20:06 | ||
Nem értem mi a bajod? Elsőre a kasztni fényezése tök jó | |||||
matton | Adatlap | 489983 | 2009. április 11. 20:04 | ||
szp | Adatlap | 489982 | 2009. április 11. 19:58 | ||
Sziasztok! Még három-négy nap a diffúzor-ügyig.Szerintem az előző futamok eredményeit nem változtatják meg,mert a jelenlegi szabályok szerint a mostani diffik szabályosak.Már Melbourne-ben sem indulhattak volna el,ha nem lennének azok.Az FIA technikai bizottsága többszöri vizsgálatok után sem minősítette azokat a megoldásokat szabálytalannak.Ha a szabályokat megváltoztatják(egyértelműsítik),akkor sem lesznek lassabbak azok akik az elmés megoldásokat használják.Ha ilyet kitaláltak,szerintem újra valami nagyszerűt alkotnak majd(ha nem készültek már el vele) mégha a meglévőt nem is használhatják.De én merem kijelenteni azt is,hogy marad minden úgy ahogy van. | |||||
JazzZ | Adatlap | 489981 | 2009. április 11. 18:33 | ||
Kösziköszi! Nem lesznek, mert úgyis elsz@rom... De igyekszem nem:) | |||||
f2d | Adatlap | 489980 | 2009. április 11. 15:04 | ||
Már most nagyon agresszívak. Mi lesz, ha kész lesznek?:-))) | |||||
jabel | Adatlap | 489979 | 2009. április 11. 14:10 | ||
JazzZ | Adatlap | 489978 | 2009. április 11. 13:09 | ||
NHZsolt | Adatlap | 489977 | 2009. április 10. 21:09 | ||
Igen, szerintem sem gondolta volna, hogy elszabadul a ménes, és az ilyen gyors reakciót kíván. Ráadásul nem tekergetni kell a kormányt, csak néhány fokot lehet mozdítani. De most már tudja. | |||||
GUGEE | Adatlap | 489976 | 2009. április 10. 20:30 | ||
Tudtam,hogy borul a bili! Az én olvasatomban egy kicsit korán tolta a ful gázt a delikvens! Meglepödött,hogy milyen jól kapaszkodik a másik autó,s azt hitte hogy belefér ! Alulbecsülte az f1-es erejét! Egyébként a többiben igazad van! Ralliban folyamatosan 80-90% körül kell autózni,az f1 két óra szuper koncentráció! G | |||||
JazzZ | Adatlap | 489975 | 2009. április 10. 19:12 | ||
Ő 'csak' ÁTtervezte, hogy a Honda motor passzoljon a kasztnihoz! A 019 Harvey Postlethwaite és Jean Claude Migeot munkája. | |||||
NGPETI | Adatlap | 489974 | 2009. április 10. 18:26 | ||
ja,még egy nagy különbség... az F1-ben néhány km-t és mondjuk 15 kanyart kell tudni,de azt nagyon,a raliban pedig akár 40 km-ről is beszélhetünk... azt nem lehet megtanulni | |||||
NGPETI | Adatlap | 489973 | 2009. április 10. 18:24 | ||
B. Zsolti jó F1-es pilóta? van ilyen is,olyan is,mindkét szakágban :o) még Shumit is láthattuk álló kerékkel gumifalnak ütközni,pedig Ő tényleg jó versenyző továbbra sem teljesen reális az összehasonlítás,hogy jó-nem jó,mert másra vannak "kiképezve"... az F1-es emberke megy akár 100 kört tizeden belül,mert megtanulja a pályát "centiről-centire",a ralis pedig folyamatosan improvizál a változó körülményeknek megfelelően 1-2 edzéskör alapján (ezért is esnek el többször) | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 489972 | 2009. április 10. 17:12 | ||
Tudtátok,hogy a Tyrrell 020-at az a Mike Coughlan tervezte aki 2007-ben a Ferraritól lopott adatokból épitette a Mclarent? | |||||
NHZsolt | Adatlap | 489971 | 2009. április 10. 17:02 | ||
Csak az nem hibázik, aki nem csinál semmit... | |||||
GUGEE | Adatlap | 489970 | 2009. április 10. 16:04 | ||
De most akkor a ralli pilóta mégse olyan jó pilóta? G | |||||
NGPETI | Adatlap | 489969 | 2009. április 10. 11:57 | ||
lesz mit magyarázni...,bár szerintem zsebből kifizetik az autót :o) | |||||
Zoli | Adatlap | 489968 | 2009. április 10. 08:49 | ||
JazzZ | Adatlap | 489967 | 2009. április 10. 08:26 | ||
Jó ízlésed van;) | |||||
Raybrig_89 | Adatlap | 489966 | 2009. április 9. 21:09 | ||
Video felvétel nincs az esetről?kiváncsi lennék,hogyan nézett ki a dolog | |||||
NHZsolt | Adatlap | 489965 | 2009. április 9. 20:55 | ||
Egy másik érdekes kép... Mohamed bin Szulajem a kormánynál. www.vezess.hu/forma1/csunya_baleset_renault_show/18283/ | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 489964 | 2009. április 9. 20:28 | ||
atis76 | Adatlap | 489963 | 2009. április 9. 20:16 | ||
Színe és a márkája oké!:) | |||||
GUGEE | Adatlap | 489962 | 2009. április 9. 17:13 | ||
1973-as test gép!312b3-as! Nem is olyan csúnya! G | |||||
atis76 | Adatlap | 489961 | 2009. április 9. 16:57 | ||
Ez annyira csúnya, hogy már szép!:))) | |||||
GUGEE | Adatlap | 489960 | 2009. április 9. 16:53 | ||
Itt az igazi hótoló! Spazzaneve volt már akkor is a neve! A kedvencem! G | |||||
matton | Adatlap | 489959 | 2009. április 9. 16:24 | ||
Tyrrell p34 volt a neve és 76-77-ben versenyzett | |||||
atis76 | Adatlap | 489958 | 2009. április 9. 16:06 | ||
Emlékszem valamikor még dupla első kerekek is voltak (mármint egymás mögött). Igaz egy futamot bírtak azt is betiltották. Na az a kocsi még ezeknél is rondább volt. A mostaniak meg inkább egy kombájn meg hótoló hibridjei.:) | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 489957 | 2009. április 9. 16:03 | ||
Rengeteg ilyen példát tudnék mondani,hogy egyik nap még lehetett használni,másnap már tiltott dolog volt,nem lenne meglepő ha most is ez lenne. Mindenki jó versenyeket akar látni,nem ezt ami most megy a háttérben,mondom a fő akadályozó Mosley. | |||||
Sztanyi | Adatlap | 489956 | 2009. április 9. 13:36 | ||
Hello, a múltkor kérdezte vki,hogy az idei förmedvényeket nyártja-e vki... itt a válasz: MFH ez valószínűleg a RedBull lesz! www.modelfactoryhiro.com/shop/model/car/R-S.html | |||||
f2d | Adatlap | 489955 | 2009. április 9. 12:23 | ||
NGPETI | Adatlap | 489954 | 2009. április 9. 12:03 | ||
"ettől kezdve nem lehet használni" ...és az eddigi eredményekkel mi lesz? :o) eddig akkor csaltak,vagy nem? szerintem zárjunk ki mindenkit,és ültessük be Massát és Barichello egy-egy piros autóba,így még talán lehet "brazil-ferrari" világbajnoka az FIA-nak :o) én is (meg még itt sokan) jó versenyeket szeretnénk látni,nem hetekig húzódó döntésekre várni,hogy kit-hogy büntessenek meg utólag azért,hogy "valakinek" jó legyen... | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 489953 | 2009. április 9. 11:20 | ||
A csaló Mclarent zárják csak ki nyugodtan,a diffuzoros ügyben meg szerintem annyi lesz,hogy megmondják,hogy ettől kezdve nem lehet használni.Ez nekünk csak jó,még szorosabb lesz a mezőny,több izgalom remélhetőleg. | |||||
f2d | Adatlap | 489952 | 2009. április 9. 10:00 | ||
Engem ugyan nem haragítottál meg.:-) Én a BMW-nek drukkolok, már a Brabham BMW-k óta. Sajnos tisztában vagyok vele, hogy a világbajnoki cím megszerzése számukra is csak egy hiú ábránd mint a Mclaren-nek.:-) | |||||
Zoli | Adatlap | 489951 | 2009. április 9. 09:41 | ||
Szasz Főnök! Egy valamit nefelejcs el! Cííípééész Míííki a legnagyobbcsaló, a legnagyobbcsaló, a legnagyobbcsaló! Sálálá... Sajna Móvárra se tudok menni, de azért már suvickolhatod a boxkesztyűt, majd a műhelyben lerendezzük! Ja és Matyit meg egyéb tiltott eszközt nem éri bevetni, mert óvok! Jut eszembe, az olajpumpa projekt lefújva, a kiscsaj megoldotta egy másik motorral. De azért kösszépen a fáradozást és utánjárást! z | |||||
NHZsolt | Adatlap | 489950 | 2009. április 9. 09:29 | ||
Egy érdekes kérdés vetődött fel bennem... A McLarent kizárják a hazugság miatt. Néhány csapattól meg elveszik az eredményt a hátsó megoldás miatt, és újat kell tervezniük. Kinek volna érdeke ez? Mennyiben segítene ez a Forma 1 jövőjén és milyen hatása volna szerintetek? | |||||
Xaba | Adatlap | 489949 | 2009. április 9. 09:23 | ||
f2d, ha félreértettelek, elnézésedet kérem - nem állt szándékomban megharagitani téged :-) | |||||
gyurmakoma | Adatlap | 489948 | 2009. április 9. 07:00 | ||
Hi Nem pont az,de van piros | |||||
f2d | Adatlap | 489947 | 2009. április 8. 22:55 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
egy jobb kép