/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
Ete 490448 2009. május 12. 21:57
Válasz erre
Húha, ez nekem magas! Bocsi,ez mit jelent?
matton 490447 2009. május 12. 21:55
Válasz erre
Komplett trankittet készítek,hogy másolhaató legyen.Már egy-két barátom kért belőle másolatot.
Ete 490446 2009. május 12. 21:51
Válasz erre
Nekem is megvan a 99T a JPS matricákkal, de nem hiszem, hogy bele mernék vágni bármiféle átalakításba.
matton 490445 2009. május 12. 21:49
Válasz erre
Nehéz lenne kijavítani így,hogy össze van rakva. Szép eredmény elsőre így is. az mp4/4 nehezebb lesz de nem lehetetlen. Amúgy kis megszakításokkal én is a Senna vonalon vagyok. Lassan de biztosan készűl a 98t lotus átalakításom is.
Ete 490444 2009. május 12. 21:45
Válasz erre
Értem. Megpróbáljam kijavítani, vagy maradhat így? Szerinted?
matton 490443 2009. május 12. 21:38
Válasz erre
CIMG0228
CIMG0228

ez a baj vele. metálos rozsdabarnának kellene lennie. Sajna eredeti képem csak papírképen van(kb 20éve csináltam). de valami ilyesminek kellene lennie
Ete 490442 2009. május 12. 21:23
Válasz erre
Köszi! A Te szádból(igy ismeretlenül is) ezeket "hallani" nagyszerű érzés. A képek az igazi szineket nem annyira adják vissza. A váltó kicsit sötétebb szürke, a kipuff pedig valahogy téglásabb vörös.
matton 490441 2009. május 12. 21:03
Válasz erre
Nincs mit! Örülök,hogy bevált.
G-funk 490440 2009. május 12. 21:01
Válasz erre
matton,
köszi a szállítmányt, frankó a cucc :)
matton 490439 2009. május 12. 20:42
Válasz erre
Elsőre fantasztikus! Bár a kipuffantó és a váltó szine nem az igazi de amúgy sose azt nézd még egyszer grtula. Két éve én is megcsináltam ezt a gépet tudom milyen kihívást jelentett.
Ete 490438 2009. május 12. 18:54
Válasz erre
100_1705
100_1705
100_1706
100_1706

Az igért képek:
Ete 490437 2009. május 12. 18:29
Válasz erre
Köszönöm szépen(a maratást is és a dicséretet is). A kerekek még tényleg a maratásra várnak és a fújásra csak már nagyon szerettem volna "lábon" látni. Most vettem észre, hogy a jobbos tükör is csálé egy picit - na majd megigazítom. A motortérben van egy piszok nagy hiba(légbeömlő alját nem festettem le feketére), majd azt is javítom. Hát tényleg nagyon kezdő vagyok! Mindjárt teszek még képeket a motortérről.
Schumi7vb 490436 2009. május 12. 18:22
Válasz erre
ja,meg ha a turbó levegőbeszívójának a belsejét feketére festenéd az is sokat dobna rajta!
Schumi7vb 490435 2009. május 12. 17:40
Válasz erre
Jelentem feladtam a maratást,egyébként jó lesz,motortérről képeket,és azokat megcsinálod amit az elöttem szólók irtak,jó kis gép lesz!
Kferro 490434 2009. május 12. 14:18
Válasz erre
Ete!

Szerintem nagyon szép, tiszta munka! Két dolog van csupán:

1. A gumik futófelületét enyhén csiszold át, hogy a középen lévő öntési csík eltünjőn, s így kissé valódibbnak is hat a gumi.
2. A kerekek beállítására figyelj, mert pl. a 2. képen a jobb hátsó gumi kicsit csálén áll.

De ezeket leszámítva nagyon tetszik a munkád. Kiváncsi várom az MP4/4-ed.

Ja, még annyit, hogy az egyik barátom ugyanezt a Lotust készítette el papírból, a 4896 hsz-ben lehet róla fotókat látni.
JazzZ 490433 2009. május 12. 13:55
Válasz erre
Motortérről is képet, légyszii!
JazzZ 490432 2009. május 12. 13:55
Válasz erre
kbx 490431 2009. május 12. 13:50
Válasz erre
Én nem értek a Forma1-hez igazán de szerintem szép lett! A kerekek futófelületét érdemes átcsiszolni, hogy eltüntesd a sorját a közepéről, akkor sokkal élethűbb lesz, nekem ennyi szúrta a szemem! :)
Ete 490430 2009. május 12. 13:31
Válasz erre
100_1692
100_1692
100_1693
100_1693
100_1694
100_1694
100_1695
100_1695

Üdv. Kész lett életem második paripája, ime néhány kép. A hibákra hívjátok fel a figyelmem, mert a következő a világverő MP 4/4 lesz és azt nem szeretném elrontani! (Senna első vb címe, utolsó turbós Mclaren, stb..)
jos 490429 2009. május 12. 07:04
Válasz erre
innen tudtál vásárolni?
nekem anno nem is válaszoltak.
a bu*ik...
JazzZ 490428 2009. május 11. 08:44
Válasz erre
Verseny taktikai kérdés lesz, hogy krumplit vagy répát tankoljanak:)))
NGPETI 490427 2009. május 11. 00:17
Válasz erre
Sztanyi 490426 2009. május 10. 21:22
Válasz erre
Most olvastam,hogy állítólag a benzinadagoló romlott el és ezért kapott kevesebb benzint.Ja és Massa kiszállt a VB-ből.Szerinte már nincsen esélye.
NHZsolt 490425 2009. május 10. 21:11
Válasz erre
Egyszerűen elszámolták magukat...
Persze egy profi csapat nem tehetné meg, de volt már sok olyan jelenet, ami "piros" volt és Ők csinálták. Jó is, rossz is. Most azért nem lennék senki helyében sem a csapatnál, de Massa helyében a legkevésbé, az agyvérzés kerülgethette...
GUGEE 490424 2009. május 10. 20:10
Válasz erre
Régebben!Nem volt semmi probléma!
G
vlevi 490423 2009. május 10. 19:34
Válasz erre
Hát igen, most, hogy visszaolvastam. Csak mostmár méginkább igaz :)))
Kíváncsi vagyok, Monacora mit találnak ki. 7 rükverc és 1 előremenet lesz benne?
Schumi7vb 490422 2009. május 10. 19:00
Válasz erre
mintha ezt irtam volna én is tegnap...
Schumi7vb 490421 2009. május 10. 18:59
Válasz erre
vlevi 490420 2009. május 10. 17:09
Válasz erre
Egyre többet kell azt mondanom, hogy mit vártál, olaszok :)))
De tényleg, amióta nincs Ross Brawn, meg Jean Todt, azóta csak süllyednek. Tavaly még egy ideig ment lendületből a szekér, de mostmár saját kútfőből kellene dolgozni, és az mintha nem menne neki. Ráadásul az időmérős bénázásukat már másodszor játszották el.
Lassan ideje lenne visszakérni a 27-28 rajtszámokat, abban az időszakban voltak hasonlóan szerencsétlenek.
Schumi7vb 490419 2009. május 10. 16:09
Válasz erre
Ete 490418 2009. május 10. 16:02
Válasz erre
Mindig azt mondjuk, hogy nincs... aztán valahogy mindig rácáfolnak!
GUGEE 490417 2009. május 10. 15:57
Válasz erre
Srácok!
A FERRARI-nak van ennél lejjebb?
G
vlevi 490416 2009. május 10. 13:03
Válasz erre
A bejáratnál viszont már pénzes volt, én úgy tudom. A márkakereskedőknél viszont ingyen lehet belépőhöz jutni.
NHZsolt 490415 2009. május 10. 12:10
Válasz erre
Amikor voltunk kint a versenyen, akkor a bejáratoknál is voltak belépők, csak Nekik jobb, ha az emberek a márkakereskedőkhöz mennek be, hiszen akkor látják az autókat is, vagyis picit reklám... De nem mindenki jut el szervizek-kereskedések környékére. Viszont mindenkinek ingyenes, ha ott vagy, beengednek.
NHZsolt 490414 2009. május 10. 12:07
Válasz erre
rallyheart.hu/index.php/galeria/2009/material-kupa-2009-nh/start=1.html Még több kép...
A box-utca is teljesen átjárható, kivéve egy-egy majom csapatot, akik zárkóznak. De gyakorlatilag nincsen semmi, amit ne lehetne megnézni.
www.autosgyorsasagi.hu/ Az idei versenyek listája...
GUGEE 490413 2009. május 10. 11:42
Válasz erre
Akkor ugye nincs sírás a Revell miatt!
G
jabel 490412 2009. május 10. 11:32
Válasz erre
Audi R10-et? Igen, SMS-től, 30ért...
GUGEE 490411 2009. május 10. 11:26
Válasz erre
Lehet kapni más gyártótól is!
G
jabel 490410 2009. május 10. 10:58
Válasz erre
A karbon az még annyira nem is, de a német revell makettek...
GUGEE 490409 2009. május 10. 10:47
Válasz erre
http://www.f1specialties.com/main/conversions24.php
Itten-e he!
G
GUGEE 490408 2009. május 10. 10:46
Válasz erre
Sajna nekem is ismerős ez a történet!
Engem annyira bántott,hogy leszedtem volna,de az istenért nem jött le!
Néha azt hiszem, azért találták ki a carbon matricát,hogy szivassuk magunkat!
G
jabel 490407 2009. május 10. 09:22
Válasz erre
Konkrétan több helyen is eltüntettem, Viszont nem néztem át elég jól, és csak a matricázás után vettem észre, hogy itt vmi nem lesz jó...
Schumi7vb 490406 2009. május 10. 08:46
Válasz erre
GUGEE 490405 2009. május 10. 08:30
Válasz erre
Ha minden igaz ,nekem is megvan már!
Szép autó lesz belőle!Lehet kapni hozzá B&H matricát!
G
GUGEE 490404 2009. május 10. 08:26
Válasz erre
Ne haragudj ha megkérdezem!(én is jártam már igy)!
Ha ennyi energiát fektetsz bele,miért nem tünteted el a matricák alatt a kinyomótüskék helyeit?
G
vlevi 490403 2009. május 9. 22:39
Válasz erre
Aztarohadt...
Saleen S7-es. Mindjárt iderosálok :)

Azt viszont tudjátok-e, hogy idén is lesz World Series by Renault. Akkor ingyenes, ha előre szerzel jegyet a Renault-tól. Talán a renault.hu honlapon van róla valami.
jabel 490402 2009. május 9. 22:18
Válasz erre
Hali!
Szép gépek, kár hogy nem jutok ki. A boxba is ingyen be lehetett menni? WSR-en kívül nem tudod, hogy mikor lesz legközelebb?
köszi előre is a válaszokat
GUGEE 490401 2009. május 9. 21:32
Válasz erre
Kép 642
Kép 642

Végre!
Sikerült mind a két verziót felrakni a polcomra!
Nem a Malrborós volt a nehezebb,azt mondanom sem kell!
G
rrobbie 490400 2009. május 9. 21:16
Válasz erre
Szia Zsóti!
Annak a Skodának kicsit furán áll a teteje! Top Chop. Vicces.
Rönyó állat. Új porse meg kezd el959esedni... :)
Uff! R
Marci 490399 2009. május 9. 19:58
Válasz erre
Todt nem jó szájízzel ment el, mint ahogy Braun sem.Sumi utolsó éve is kínos volt. A második vonalbeli vezetés akart előrelépni egy bejáratott csapatnál. azt hitték majd minden megy tovább, hát tévedtek.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.