<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Sztanyi | Adatlap | 490548 | 2009. május 21. 23:54 | ||
Ezt elég jól sikerült összehoznia:) Előzmény: (490536) JazzZ 2009. május 20. 20:04 | |||||
Marci | Adatlap | 490547 | 2009. május 21. 16:03 | ||
Ok köszi a segítséget! Már csak venni kell.Akkor 1/20-ban kezdem :))! Melyik gyártótól érdemes venni? Nem akarok elsőre drágát. Főleg a festéstől félek még nem festettem fényes felületet. Ha van valakinek olcsón eladó az írjon nekem. Köszi : Marci | |||||
doky3 | Adatlap | 490546 | 2009. május 21. 15:39 | ||
Sziasztok! Ki tud valaki segíteni F-1 övekről készült fotóval (csatok, hogy, hol fűzik stb)? Konkrétan BMW-Sauber-ről van szó. Doky | |||||
GUGEE | Adatlap | 490545 | 2009. május 21. 11:56 | ||
Mindegy melyiket választod! Egy idő után mind a két méretben drága lesz a gyarapodás! Én 1:24 párti vagyok,de osztom Shumi véleményét,hogy 1:20 a szerencsésebb választás! Habár igen drága,de most úgy látszik a komoly gyártók 1:20-ra álltak rá! Azért 1:24-ben is van 1-2 érdekesség amit 1:20-ban nem találsz meg! G | |||||
GUGEE | Adatlap | 490544 | 2009. május 21. 11:50 | ||
Schumi7vb | Adatlap | 490543 | 2009. május 21. 11:45 | ||
1/20 az a tuti! | |||||
JazzZ | Adatlap | 490542 | 2009. május 21. 08:21 | ||
Várjál, a B190ről nehéz képet szerezni...:) Nem hasonlít amúgy.. | |||||
Marci | Adatlap | 490541 | 2009. május 21. 08:02 | ||
Akkor mit ajálnsz, mivel kezdjem? Szeretném ha a gyűjteményem egy méret lenne. | |||||
matton | Adatlap | 490540 | 2009. május 20. 21:32 | ||
Ábel! Ne kapkodd el nem éri meg! Én is újj autóval készültem Berénybe de nem leszek kész vele. Kb 5 óra munkával "összecsaphatnám" de azt nem akarom. Szépen haladsz de ne kapkodd el! | |||||
GUGEE | Adatlap | 490539 | 2009. május 20. 21:06 | ||
Örök dilema a méretarány! 1:20 vagy 1:24! 1:20-ban naprakészebb a kinálat,de drága! ':24-ben a Revelleken lehet tanulni.Ha túljutsz rajtuk,már megmaradsz makettezőnek,ha elvérzel rajtuk ,könnyen feladhatod! A komolyabb kit-ek 1:24-ben is drágák! Ha keverni akarod a méretarányt,nem lesz homogén a gyüjteményed! Ez csak az én véleményem,halgass meg másokat is! Az 1:12 látszólag nagy,könnyűnek tűnik,de igazából szerintem a legnehezebb! G | |||||
GUGEE | Adatlap | 490538 | 2009. május 20. 20:58 | ||
jabel | Adatlap | 490537 | 2009. május 20. 20:04 | ||
Már majdnem kész... lett volna igaz nem lett tökéletes, a végén nagyon összeadódott a makett és a kiegészítő pontatlansága, de a középső szárnytartó(vmik) felső és alsó része épphogy egymáshoz ér, pedig legalább félig takarniuk kéne egymást. a kerekeket is mulatságos felrakni ezzel a pattintós módszerrel(nincs fent-nincs fent-törik-fent van) persze a szárnyak oldalsó tartóit is letörtem a végén, pedig már össze volt csiszolva, és fényezve is volt. visszaragasztottam, de gyönyörűen látszik a körvonala. lehet h hnap még felteszem rá az apróságokat, és mehet berénybe, de nem tudom h össze tudom e hozni normálisan. pedig már majdnem... | |||||
JazzZ | Adatlap | 490536 | 2009. május 20. 20:04 | ||
Marci | Adatlap | 490535 | 2009. május 20. 19:52 | ||
Méretarány 1/24. Azt hiszem ez alegelterjedtebb. Rengeteg tetszik nem tudok választani, majd a kínálatból kiderül. | |||||
JazzZ | Adatlap | 490534 | 2009. május 20. 14:22 | ||
gyártmány, típus, méretarány, márka? Vagy mindegy? 5-6 ezer alatt nem fogsz kapni.. | |||||
Marci | Adatlap | 490533 | 2009. május 20. 13:35 | ||
Forma 1-es versenygépet vennék. Marci kazinczyzoltan@zelkanet.hu Most először próbálkozom majd autókkal. Ezért elsőre nem akarok drága modelt | |||||
NGPETI | Adatlap | 490532 | 2009. május 20. 12:04 | ||
az a szép,hogy volt szó az "üdítőről",Palik beszélt sokat az F1-ről (meg persze magáról),most végre előkerült a Nascar autó híre is a köztudatba,de még mindig semmi hír a Skodáról,ami a háttérben volt végig (igaz,egy vágóképen látszott)... | |||||
NHZsolt | Adatlap | 490531 | 2009. május 20. 09:26 | ||
JazzZ | Adatlap | 490530 | 2009. május 20. 08:09 | ||
A B188nak Cosworth DFR motorja van, a B190nek Ford HB...Külsőre a szelepfedél és a gyújtás nagyon más..A váltó 'ránézésre' tökugyanaz! Hétvégén nyomok fel róla képeket! A Gunze B188-nak akarsz motort?:) | |||||
GUGEE | Adatlap | 490529 | 2009. május 19. 18:27 | ||
JazzZ! Talán tudsz segíteni! A B188 és a B190-es motor-váltó hasonlított egymásra? G | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 490528 | 2009. május 19. 16:59 | ||
nem,nyomtatni kéne házilag. | |||||
NGPETI | Adatlap | 490527 | 2009. május 19. 16:55 | ||
vagy másik Lotus volt? | |||||
NGPETI | Adatlap | 490526 | 2009. május 19. 16:52 | ||
de ugye a makettben nem volt "magyar reklám"? | |||||
JazzZ | Adatlap | 490525 | 2009. május 19. 16:04 | ||
NGPETI | Adatlap | 490524 | 2009. május 19. 15:50 | ||
akkor talán így... :o( www.worldseriesbyrenault.com/hungaroring/hu/home.html | |||||
NGPETI | Adatlap | 490523 | 2009. május 19. 15:49 | ||
Renault nap (már működik a magyar rész) https://www.worldseriesbyrenault.com/hungaroring/hu/free-invitations.html | |||||
JazzZ | Adatlap | 490522 | 2009. május 19. 15:26 | ||
Segítsetek légyszi! ! Árult valaki 1/20as Pirelli fújósablont! Ki volt az, nem tudjátok véletlenül?... G-Funk talán..? Köszi JZ | |||||
NGPETI | Adatlap | 490521 | 2009. május 19. 10:48 | ||
akkor most "jól megdícsérik" majd... :o) így nem csoda,hogy a BMW-s főnök "kicsit" ideges volt | |||||
vlevi | Adatlap | 490520 | 2009. május 19. 10:36 | ||
Safety car saga folytatódik : fiawtcc.com/Read_News.asp Ezek szerint semmi keresnivalója nem volt még akkor a SC-nak a pályán! Angolul nem tudóknak : A cikk szerint SC lett volna mindenképpen, de csak éppen elkezdék a SC kiküldésének folyamatát, azaz intézkedtek a sárga zászló lóbálásról, és a SC felirat kirakásáról. A SC vezetője ekkor még nem kapott utasítást arra, hogy kimenjen a pályára. | |||||
vlevi | Adatlap | 490519 | 2009. május 19. 02:08 | ||
De azt azért nem tudom észrevettétek-e, hogy jóhénány pályabíró elég bénán lóbálta a zászlókat. Vízszintesen lengették jónéhány helyen, amiből viszont a kocsiból szinte semmi sem látszik. A SC-ra nem vonatkozik az, hogy a boxból kijövet nem lépjük át a záróvonalat? Szegény Engstlernek esélye sem volt, az a kanyar (Race07 játékban néztem) egy beláthatatlan padlógázas kanyar, korrigálási lehetőség nélkül. Szóval vagy beveszed padlógázon az ideális íven, vagypedig bármit korrigálni akarsz, akkor a falon kötsz ki. | |||||
Palesz | Adatlap | 490518 | 2009. május 18. 22:05 | ||
Itt egyértelműen a pályabírók és a SC vezetője hibázott! Engstler és Menu is azt mondta, hogy szimpla sárgazászlót lengettek nekik. Engstler hozzátette, hogy akkor tették ki a SAFETY CAR táblát, amikor a ronccsal elcsúszott a pályabírók előtt, és ez a videón is tisztán látszik! Állítólag szerencse, hogy a safety car utasai sérülésmentesen megúszták, szerintem inkább az a szerencse, hogy Engstler és csapat nem verte félholtra a vezetőt! Mert megérdemelte volna... | |||||
NHZsolt | Adatlap | 490517 | 2009. május 18. 21:40 | ||
Szabálykönyv, sárga zászló... "Veszély jelzésére szolgál, és kétféleképpen lehet a versenyzőknek bemutatni, a következő jelentéstartalommal: -Egy zászlót lengetve: Lassíts, ne előzz, és készülj fel irányváltoztatásra! Veszélyforrás van a versenypálya mellett, vagy részben a versenypályán. -Két zászlót lengetve: Lassíts, ne előzz, és készülj fel irányváltoztatásra, vagy megállásra! Egy veszélyforrás a pályát részben vagy teljesen eltorlaszolja." www.youtube.com/watch 0.31-nél úgy tűnik, na meg az elején is, hogy gyakorlatilag a boxutcából keresztbe kihajtott a biztonsági autó, nem maradt a jobb oldalon, míg felgyorsít legalább egy kicsit, ami egyértelművé teszi a hibát... A videót megnézve pont a legelején van a pályabíró, aki az utolsó pillanatban kezdi a SC táblát mutatni és egy zászlót lengetni a boxkijárat előtt a külső íven. Nos, az én véleményem az, hogy a sportbírók hibáztak, nem kicsit. Szerencse, hogy "csak" ekkora lett a baj. | |||||
Monox | Adatlap | 490516 | 2009. május 18. 21:00 | ||
Olvastam egy jó szöveget egy újágban. Így szólt a hír: A Forma1-es Ferrari csapat főnöke elzavarta a szerelőit, és magyar cigányokat fogadott fel helyettük, mert azok háromszor gyorsabban szerelik le a kerekeket. Később megbánta döntését. Igaz, hogy a szokásos 10 másodperc helyett három másodperc alatt cserélték a kerekeket, viszont a maradék hét másodperc alatt átfestették a karosszériát, átütötték a gyári számot, és eladták a kocsit a Hondának. | |||||
GUGEE | Adatlap | 490515 | 2009. május 18. 19:18 | ||
NGPETI | Adatlap | 490514 | 2009. május 18. 13:17 | ||
SC = reklámautó :o) a videó szerint (és az "események" is erre utalhatnak) szinte mindenhol sárga zászló volt... | |||||
NHZsolt | Adatlap | 490513 | 2009. május 18. 07:12 | ||
Gratuláció a safety car vezetőjének. :-( Egy ilyen betegággyal nem hiszem, hogy szabadna azonnal középre húzódni beláthatatlan helyen, ilyen tempóval, ráadásul az időzítés sem volt megfelelő... (Ám ha zászlóztak már előtte, és a SC tábla is kint volt, akkor a BMW-s sem okosan cselekedett...) A SC nem lehet olyan gyors, mint a mezőny, nem is az a célja, de hogy egy ilyet használjanak, az azért elgondolkodtató. | |||||
vlevi | Adatlap | 490512 | 2009. május 17. 22:25 | ||
Azért zárásként az utolsó kör is piros zászlós volt :) | |||||
NGPETI | Adatlap | 490511 | 2009. május 17. 21:15 | ||
emerson | Adatlap | 490510 | 2009. május 17. 21:07 | ||
láttam nagyon érdekes verseny volt! "sport történelmi"még senki nem rohant bele a safety car-ba.De nem csak ezt a két autót nullázták le a versenyen. | |||||
NGPETI | Adatlap | 490509 | 2009. május 17. 20:51 | ||
NHZsolt | Adatlap | 490508 | 2009. május 17. 19:46 | ||
Aki látta a tv-s beszámolókat, a TV2-ben csak elmondták, hogy a Red Bull két pilótája bemutatót tartott, míg az RTL Klub-on P.L. nyilatkozott... :-) www.delmagyar.hu/szeged_hirek/red_bull_parade_hangrobbanas_a_dom_teren/2099366/ www.formula.hu/f1/vettelek-paradeztak-szegeden-c26549.html | |||||
GUGEE | Adatlap | 490507 | 2009. május 17. 16:05 | ||
SzucsLaszlo67 | Adatlap | 490506 | 2009. május 17. 15:56 | ||
Schumi7vb | Adatlap | 490505 | 2009. május 17. 15:28 | ||
A WTCC 2.dik futamán az egyik BMW-s úgy 150-el belerongyolt a SC-ba!Nem gyenge! | |||||
NHZsolt | Adatlap | 490504 | 2009. május 17. 11:51 | ||
Majd az RTL Klub F1-es adásában lesz egy kicsi "öntömjénezés", mert nem hiszem, hogy kihagyja Palik a lehetőséget. Egyébként az utca emberének nagy élmény egy ilyen, aki közelebb van ehhez picit, annak az autók és a hangok azok, de a "közlekedés" silány lesz. (Budapest, Dózsa György út, pár éve, a hang és az autó megérte, de amit műveltek, az szenvedés volt a bemutatón, mondjuk ez az én véleményem) | |||||
JazzZ | Adatlap | 490503 | 2009. május 17. 09:36 | ||
Én biztosan megyek, el is cseréltem a szombati munkanapomat köv.hétre. Úgyhogy a Renó napon vagy délután megyek vagy vasárnap. Csalódást max a 102B-vel fogok okozni:)) | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 490502 | 2009. május 17. 08:58 | ||
Matton! tudom kérdeztem már,de milyen pirossal is fújtad a Ferrari 126 c2-őt? | |||||
rolye2 | Adatlap | 490501 | 2009. május 16. 22:41 | ||
Nem hiszem,hogy adja a TV.13:00-15:00-ig vannak kiírva a bemutatók. | |||||
Bebá | Adatlap | 490500 | 2009. május 16. 21:28 | ||
Ne okozzatok Mattonnak csalódást! | |||||
GUGEE | Adatlap | 490499 | 2009. május 16. 20:43 | ||
De jól vagy informálva! Véletlenül a barátom adta kölcsön az egyik Mclarenes szerelőnek az autóját arra az időre mig itt volt az F1! Érdekes, egészen mást mondott. De én neked hiszek!Csak nehogy a FIA tudomására jusson ez az információ! Azt ajánlom tartsd magadba! G |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |