|
|
P1020311
|
|
P1020312
|
|
P1020313
|
|
P1020314
|
haladgatok a 126 Ck-val |
sajnálnám rá,nem azé van! |
azzal a sajtot szoktam szeletelni! ajánlom!
:)) |
Nem kell a kieső rész, másmilyet kell gyártani helyette..!
Kösssz!
JZ |
attól függ hogy kell-e a a kivágandó rész utána vagy sem. Ha nem akkor simán mehet a körfűrész. Kicsit a vonal mellett és aztán szikével meg smirglivel lehet szépíteni az éleket. nem tudom a kolléga milyen megakadásról meg mindent szétvágásról beszél. De sima ügy vele, csak szépen óvatosan kell és nem rányomni. Ha kell a kieső rész akkor meg vannak mindenféle formájú maratott fűrész lapok. Azzal rövid idő alatt ki lehet vágni.
Én kérek elnézést hogy megint erre a fórumra tévedtem ;) |
|
nem örültek volna neki páran... |
10:54 és 14:34 között lett volna időd reszelgetni :) |
Köszi! ! Akkor láncfűrésszel ne nagyon, értem!
Milyen válaszokra?:) |
Nem gyors, de ha szikével elég sokszor végigmész rajta, akkor előbbutóbb elvágod.
Mindenesetre a kis fúróba befogható körfűrész lapot meg nem próbáld, mert ha megakad (márpedig megakad, mert vékony lemez, és hajlik), akkor kirántja a kezedből a fúrót, és jobb esetben csak a makettet vagy az asztalt darabolod szét vele, rosszabb esetben a kezedet.
De természetesen lombfűrésszel is lehet. De az sem a kapkodó idegbetegeknek való.
Viszont amíg itt vársz a válaszokra, addíg elkészül :) |
Nem karika, és nem is én vagyok a képen...a többi stimmel...
:))) |
|
03
|
Srácok!
A bekarikázott részt kéne kivágnom! Milyen szerszámot ajánlotok, ami gyors, fájdalom-, és roncsolásmentes?
Kösziii!
JZ |
|
|
|
1
|
|
2
|
jó kis készlet:) |
remélem nekem is összejön! |
Csak így tovább remélem sokszor kiesik még a Román pálya. :D:D:D |
korbácsold csak magad,megint lemaradtál! |
|
Ugyan nem F1, de Hungaroring : sportgeza.hu/sport/hirek/2009/06/16/fia_gt-futam_lesz_a_hungaroringen/
Szóval, Saleen, Corvette, Aston, Nissan, Ferka, Porsche, Ford GT fanok, lehet készülődni!
Az fiagt.com-on lehet bogarászni, kikről is van szó. |
|
2009.április 195
|
vígasztalásképp..:) |
na szép..
akkor mégjobban utálok, mint eddig..
:) |
|
Én szombaton voltam korán reggel, és nem sokáig.
Gugee: szoktam menni 90el is! ! |
|
DSCF0204
|
|
DSCF0205
|
|
DSCF0207
|
|
DSCF0208
|
|
DSCF0209
|
|
DSCF0210
|
|
DSCF0211
|
|
DSCF0212
|
|
DSCF0213
|
|
DSCF0214
|
|
DSCF0215
|
|
DSCF0216
|
|
DSCF0217
|
|
DSCF0218
|
|
DSCF0219
|
|
DSCF0220
|
|
DSCF0221
|
|
DSCF0222
|
|
DSCF0226
|
|
DSCF0227
|
|
DSCF0228
|
|
DSCF0229
|
|
DSCF0230
|
|
DSCF0231
|
|
DSCF0232
|
|
DSCF0233
|
|
DSCF0234
|
|
DSCF0235
|
|
DSCF0245
|
|
DSCF0246
|
|
DSCF0247
|
|
DSCF0249
|
|
DSCF0250
|
|
DSCF0253
|
|
DSCF0255
|
|
DSCF0256
|
|
DSCF0257
|
|
DSCF0258
|
|
DSCF0259
|
|
DSCF0260
|
|
DSCF0261
|
|
DSCF0262
|
|
DSCF0263
|
|
DSCF0264
|
|
DSCF0265
|
|
DSCF0266
|
|
DSCF0268
|
|
DSCF0269
|
|
DSCF0275
|
|
DSCF0276
|
|
DSCF0285
|
|
DSCF0287
|
|
DSCF0288
|
|
DSCF0289
|
|
DSCF0290
|
|
DSCF0295
|
|
DSCF0296
|
|
DSCF0297
|
|
DSCF0299
|
|
DSCF0306
|
|
DSCF0308
|
|
DSCF0309
|
Hozok én is néhány képet. |
Nem, mert tudtommal van egy edzéslimit, és ha nem futja meg, akkor már a versenyen nem láthatjuk. Addig viszont az edzéseken igen sokszor, mert egy körben többször is elmegy mellette a mezőny, tehát többet lesz a tv-ben, mint a nagyok. A fehér zászlók meg a pályabírók kezében rongyosra lesznek lengetve... :-) |
mé nem jöttél oda hozzánk? |
Ha 70 és 80 között fogsz menni,nem fogsz lemaradni?
G |
|
2009.április 087
|
Webber helyett az új pilóta a köv.futamtól! |
|
2009.április 135
|
"Há téssakkó a zauvtó, amivel jöttem.." |
Azért volt Le Mans is a hétvégén,pár roncs... |
|
Donzsooo,Jómagam,V.Sandor,Gugee,Schumi7vb
|
|
Ragnottival
|
|
Elektroékkal
|
A "nagy találkozások" hétvégéje volt. |
Ma az Eurosporton néztem a versenyt, volt folytatás, igaz, most hátul a pályán.
Viszont a Le Mans 24 órája érdekesen alakult, nem volt eseménytelen futam, gondolom többen néztétek... |
|
Ez annak a nyoma, ami tegnap volt a WSR formaautós futamnál? Az Eurosport mutatta, nem egyszerűen felkenődött a rajtnál az autó, de szerencsés volt az eset. |
|
Kép 676
|
Festmény a falon!
G |
|
|
|
DSCF4877
|
|
DSCF4950
|
|
DSCF4951
|
|
DSCF4770
|
az "öreg" tavaly is lenyúgözött minden autósport kedvelőt :o)
nekem még a Clio-s korszakból a kedvencem...
(a képek 2008-asok!) |
Sziasztok!
Aki volt WSR-en,azoktól kérdezném,hogy a tavalyihoz képest milyen autókat hoztak "bemutatóba"?
Főleg a régi versenyautókra gondolok.
Köszi! |
nagyon király volt Jean Ragnotti,nagyon tud az öreg:) |
talán mégsem lesz ez így,legyünk optimisták...
az autósportban állandó az új ötlet és a sok szabálymódosítás
a raliban is sok ilyen volt már!
mindig "el is temették" a ralit,aztán rövid időn belül "újjáéledt" egy kicsit más formában,új autókkal,stb.
(B csoport - szinte "utcai" autók - N és A csoport - kit car - wrc - s2000 és ki tudja,mi lesz még...) |
Srácok!
Szerintem itt van az F1-nek a vége!
Szomorú de ,ha maradnak a csapatok ,akkor lassulási verseny lesz!
Ha rivális széria lesz,az már nem F1!
Max elintézte!
G |
ezért volt "idézőjelben" az utcai szó :o) |
|
F310B
|
4000Ft-ért ha valakit érdekel ez a Ferrari F310B 1:20-as Tamiya makett (20045), írjon emailt a kutyaeb@netscape.hu címre... |
nem teljesen utcai,be van csövezve stb... |
|
|
h12
|
|
h10
|
|
DuEn_CastrolRallye_DFessl127
|
|
DuEn_CastrolRallye_DFessl128
|
hogyan használjuk "utcai" Ferrarinkat... |
|
www.f1hirek.hu/hir/A_csapatoknak_eleguk_lett__bejelentettek_a_kilepest_200906190859