/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
Schumi7vb 491772 2009. augusztus 29. 10:44
Válasz erre
állított 1 állati nagy baromságot,mi Mattonal meg szeretnénk megtudni mégis mikor történt,de ahogy látom csak a szája volt nagy.(ha állítok valamit akkor azt szokásos bizonyitékokkal is alátámasztani,nála valahogy ez mindig hiányzik)

Az állitás pedig a következő:J Alesi esőben másodpercekkel tudott jobb köridőket menni mint Schumi.Mi pedig megszeretnénk tudni mégis hol és mikor?
Zoli 491771 2009. augusztus 29. 10:19
Válasz erre
Valakivel meg lehet beszélni a dolgokat, valakivel nem. Utóbbiakkal szerintem nem kéne foglalkoznod, én sem teszem. Szóval nyugodtan írd le a véleményed, engem biztos érdekel.
Amúgy meg akármennyi idő után is emlékszünk ezekre a dolgokra (amiket leírtál).
z
Zoli 491770 2009. augusztus 29. 10:12
Válasz erre
Nem haragszom. Csak mintha úgy harangoztad volna be az összefoglalódat, hogy majd abból kiderül, hogy mennyire nem csaltak Benettonék, és azt hittem, minden eszközzel tiltakozni akarsz a csalás ellen. De már látom, nem így van. Szóval semmi gond, örülök, hogy nem kell meggyőznünk egymást.
z
Zoli 491769 2009. augusztus 29. 10:08
Válasz erre
Napot!
Nem tudom, emlékszel-e rá, hogy a közelmúltban mekkora botrány volt a McLaren körül, mert egy ferkás embertől kaptak párezer tervrajzot. Nem tudták bizonyítani, hogy használták volna azokat, de azért jókora bűntetést kaptak, sokak szerint így se elég nagyot. A Renault viszont egyértelműen felhasználta az angoloktól lopott terveket, mégsem lett belőle semmi, vajon miért?...
z
rod666 491768 2009. augusztus 29. 10:05
Válasz erre
Srácok, aki holnap megy ki a Hungaroringre, az mivel megy? A BKV honlapján nincs arról info, hogy a mogyoródi HÉV ott megállna... Ha valaki kocsival menne ki, és kivinne, igen hálás lennék...
trombi0001 491767 2009. augusztus 29. 08:48
Válasz erre
Harcoljon, aki akar, van arra itt önkéntes bőven. Nekem az egész nem ér annyit! De azért megvitatni csak lehet adott kérdést (már akivel lehet vitatkozni), ha már épülő makettet nem látunk a fórumon! :-)
G-funk 491766 2009. augusztus 29. 08:29
Válasz erre
egy idevágó idézet napjaink egyik reklámjából :
"Harcoljatok, harcoljatok , harcoljatok ... !"
:)
marci 491765 2009. augusztus 29. 08:05
Válasz erre
Ebben az időben Shumit még nem kérdezték, még nem volt világsztár. A ferrari kezte bevonni aktívan az autófejlesztésbe.
trombi0001 491764 2009. augusztus 28. 21:37
Válasz erre
Én meg azt nem hiszem, hogy Sch-rel és apjával, Willy Weberrel ezeket ne egyeztették volna. Hogy Verstappennek meg Lehtónak nem kötötték az orrára, az biztos, dehát azt ugye tudjuk, hogy Sch csapattársait mennyire vették emberszámba tetszőleges csapatvezetők tetszőleges évben.
trombi0001 491763 2009. augusztus 28. 21:33
Válasz erre
Hát ez mondjuk igaz. Tűzoltókészülék hab nélkül, ólomgolyók a benzintankba, stb.
jos 491762 2009. augusztus 28. 20:44
Válasz erre
JazzZ 491761 2009. augusztus 28. 19:53
Válasz erre
Nem tudom, hogy ki csalt előbb vagy csalt e egyáltalán:) NEkem az a fura szitu, hogy az ellenőrök találnak valamit, amiről nem tudja senki megmondani, hogy micsoda? Vagy ha ők nem is tudják , nem tudják rákényszeríteni a Benetton-t hogy mondja meg? Ha nem mondja meg, akkor KIZÁRVA egész évre, 'osztcsá'. Mégsem lett senki megbüntetve, aminek nyilván komoly oka van...Lehet, hogy félreértesz Te is, én nem védem a Benetton 94es tevékenységét, nem megengedett eszközökkel próbálkoztak, egyértelmű csalás.
Egyébként az egyik könyvben pont az van leírva, hogy csapaton belül milyen példátlan széthúzás volt: Ford szerelők-ELF mérnökök-Briatore-Schumacher-Benetton family. A Verstappen eset: én biztosan nem ültem volna bele abba az autóba, ha TUDOM, hogy ilyesmi előfordulhat...szerintem ő sem. Schumacher kockáztatott volna egy rakás pontot, ha TUDJA, hogy az autó alja nem megfelelő méretű? Amit úgyis ellenőriznek verseny után..Hátt, valószínűtlen...
Ne feledjük, hogy 94ben a forma1 majdnem a B-csoport sorsára jutott, a 'rendezőknek' is aktívan kellett tevékenykedni, hogy egyrészt eladható legyen a komoly baleset-hegyek ellenére is, másrészt ne zárjon be a cirkusz!
Schumi7vb 491760 2009. augusztus 28. 18:55
Válasz erre
Soha nem kapunk már választ a kérdésünkre?,amilyen okos vagy,ez neked hamar megy:)kicsit sem elfogultan...
Schumi7vb 491759 2009. augusztus 28. 18:52
Válasz erre
nagyon eccerű a megoldás:Fujimi Ferrari 641/2 felnistől,gumistól,szinte tök ugyan az mint,a tamiya,igy nem kell átalakítgatni a felnit sem.
Sztanyi 491758 2009. augusztus 28. 18:27
Válasz erre
OKÉ!
semmi gond,de nekem azért nem volt fontos a kódszáma,mert csak részletességre és megépítési szisztémát akartam összevetni a két makett között.Tamiya 2002 vs Fujimi 2009 között!
marci 491757 2009. augusztus 28. 18:19
Válasz erre
A forma1-ben mindenki bűvészkedik, nem kell Sch-ra utalni. Emlékezzetek a liftező autóra vagy amelyik menet közben leengedte a vizet, hogy könnyű legyen vagy a porszívó autóra stb. Milliárdok vannak ebben a sportban ezért megy a trükközés, lopás, a másik szerelőjének lefizetése. Ezek tények.
trombi0001 491756 2009. augusztus 28. 17:51
Válasz erre
Komolyan mondtam, hogy a RR-ben oldalakon keresztül tárgyalták a Benetton csalásait. Tényleg volt egy olyan doboz a gépben, aminek a kódjához az FIA ellenőrei nem fértek hozzá. Abban volt az ABS meg a kipörgésgátló programja. A versenyhelyszíneken tök egyértelműen hallani lehetett, ahogy kattogtak a Benettonok. Az pedig önmagában nem igaz, hogy a többiek ugyanúgy csaltak volna. Azután kezdtek el ők is bűvészkedni, miután látták, hogy Sch-éknak is szabad.
GUGEE 491755 2009. augusztus 28. 15:32
Válasz erre
Tényleg nem szemétkedni akartam!
Régebben letöltöttem adatbázist az 1:24-es és az 1:20-as valaha kiadott F1-es autókról.
Azt hittem van ilyen gép!
Engem nem érdekel az 1:20-as méretarány,csak érdekesség képpen kérdeztem!
Egyébként a Williams FW 22 vagy 24 fontos külömbség!Érdemes odafigyelni ,ha valamire hivatkozok!
G
JazzZ 491754 2009. augusztus 28. 14:57
Válasz erre
A szerény véleményem az, hogy a diffi-nek lehetett valamiféle elektronikus zár-vezérlője, ami hát nem túl szabályos, mert a többieknek nem volt...
Mert a motor gyenge volt, és kasztni átlagos, a futómű elavult. De ez csak tipp:)
JazzZ 491753 2009. augusztus 28. 14:45
Válasz erre
Ne haragudj, nem értem!
Én semmiről sem akarok senkit meggyőzni:)
Egyértelműen csaltak, nyílt titok.
Mint ahogy a többi csapat, és ahogyan a FIA is;)
A botrányos részekről a Benettonos könyvekben meg nem nagyon írnak, az autóról magáról meg ezt kell tudni:)
trombi0001 491752 2009. augusztus 28. 14:20
Válasz erre
Ne! Ne beszéljetek róla, mert Ti is kaptok a fejetekre, mint én! Amúgy sem volt igaz belőle semmi, sem a fekete dobozban kódolt ABS, kipörgésgátló és rajtautomatika, amit az ellenőrök hónapokig vizsgáltak, de a Benetton informatikusai ügyesebbek voltak náluk, így végül azt sem tudták megállapítani, milyen célt szolgál az autóban a kis doboz és milyen program fut benne, sem az elvékonyított falemez a kocsi alján, sem az eltávolított szűrő a tankolóberendezésből (Verstappen kolléga tudna erről mesélni, emlékszünk rá), sem a szándékosan elnézett fekete zászló, sem az utolsófutamon kiprovokált ütközés, semmi! A versenyek helyszínén az összes néző és újságíró is tévedett, amikor azt vélték látni és hallani, hogy a kanyarok apexétől kezdve, hogy, hogy nem, csak a Benettonok tudtak teljes gázon kigyorsítani, miközben hangosan azt mondták, hogy "ratatatata" (ezt az előző évben még az összes top autó mondta, csak biztos a télen elfelejtették). A Rally Racing teljes stábja (khm, németek az istenadták...) hozzám hasonló irigy zsírhülyékből állt, amikor '94 júliusában 4 oldalas cikkben elemezték az általam fent leírtakat, tanúkat megnevezve, fotókkal dokumentálva, lexikálisan. Dehát ugye, az idő sok mindent elfed, megszépít...
Zoli 491751 2009. augusztus 28. 11:58
Válasz erre
Kösz az összefoglalást! Sajnos engem épp a csalásos rész érdekelt volna, akárhol találtad is a leírást, nyilván senki nem tud biztos információt adni róla (sose fogják bevallani), illetve nem is foglalkoznak a témával. Nem a gyenge motorra voltam kíváncsi, hanem arra, miért mondta akkoriban minden ellenfél, hogy úgy megy a két Benetton a kanyarban is, mintha sínen mennének. De mindegy, nem fogjuk meggyőzni egymást, szóval tényleg nincs értelme ezzel foglalkozni.
z
JazzZ 491750 2009. augusztus 28. 11:42
Válasz erre
Dióhéjban:

Benetton B194...A F1 egyik legsötétebb évében próbálkozott vele több pilóta is, Schumacher, Lehto,Verstappen, Herbert..
Az autó karosszériája a korábbi B192 közvetlen továbbfejlesztése,
módosítva természetesen az adott év szabályaihoz. Sok újdonságot
nem takart a két évvel korábbi autóhoz képest. A legfeltűnőbb
különbség a hátsó szárny "hullámos" kiképzése, a törzs mellé
oldal-szélterelők kerültek fel (bár ezek a 93 év végén bemutatott
autón nem voltak fent...), az első szárny nagyobb oldalterelőket
kapott. Ezzel ki is merült az 'újdonságok' felsorolása.
Benettonék már egy új kasztniban látták a kiutat, Ford feliratok
nélkül..

Az, hogy az autó ennyire 'régi' volt, az oka szintén 92 környékén
keresendő. Történt ugyanis, hogy a Benetton csapatvezetése úgy
döntött, elég volt az "erős középcsapat" státuszból, szeretnének
futamokat nyerni, még távolabbi célként egyéni és konstruktőri vb
címet. A nagyszerű terv megvalósításához elsőként új
motorszállító partnert kerestek. A korábbi éveket végigtekintve
az erős, és megbízható Renault motorok mellett döntöttek.
Fordék csak pislogtak nagyokat, hogy akkor most mi is lesz? Mert
ők már javában fejlesztették tovább a HB motorokat
(VIII.generációs), és elkészült közben már a bivalyerős V12es
Cosworth! Valószínűleg ütős szerkezet lett volna, de a Benetton
cégvezetés ragaszkodott hozzá, hogy 94től Renault motorok hajtsák
az autóikat. Végül 1995 lett belőle...
(Zárójelben jegyzem meg,
hogy a Ford felirat kizárólag marketing okokból van rajta ezeken
a motorokon, vajmi kevés közük van a tényleges gyártáshoz,
fejlesztéshez..).
Ezek után 93ban a Ford gyakorlatilag ugyanazt a motort adta, mint
ami a B192ben volt, 94ben pedig a 'csodamotor', ZETEC-R került a
Benettonokban. Ez a motor valójában csak új motorvezérlő
elektronikát, és 'intelligens' szelepvezérlést kapott, semmi
egyebet.. A váltó ellenben már teljesen szekvenciális volt, tehát
tartotta a korabeli követelményeket. 93tól eltűnt a Ford gyári
olaja, a MOBIL felirat az autó oldaláról, helyette megjelent az
ELF! Árulkodó jel lehetett a külvilágnak..;)

Senna 'legenda': állítólag amikor Brazíliában kiesett a második
helyről, a pálya mellett ücsörögve hallgatta Schumacher
váltásait, és azt mondta: ezt így nem lehet, biztosan
csalás..Hogy igaz-e, vagy hogy mire gondolt..?
A botrányokra és a csalásokra nem térnék ki, csak vita lenne
belőle:))) Ami biztos, akkoriban az ÖSSZES csapat próbálkozott
valamivel...;)
Összeségében a B194 elavult szerkezet volt a mezőnyben,
Schumacher csapattársai nem is nagyon értek el vele komolyabb
eredményeket.
Sztanyi 491749 2009. augusztus 27. 23:29
Válasz erre
Na NEEE!Hogy Ti mindig ilyeneken akadtok fent...

akkor nézd meg,hogy mi pontosan a tipusszáma,annak,amit a Tamiya a 2002-es szezonból kiadott!A Montoya és a Ralf Sumi ment vele.
Én megnéztem:FW24 a száma,de teljesen mindegy,mert a makett nivója volt a lényeg!
Itt vannak a linkek,hasonlítsd össze őket és dönts belátásod szerint,hogy melyik a jobb.De tudod van egy találó mondás: "a kevesebb néha több"

www.1999.co.jp/eng/10088550 www.1999.co.jp/eng/10031148

Szerintem építsd meg mind a kettőt és írd meg a kritikáidat.Abból tanulhat mindenki.

üdv
Sztanyi 491748 2009. augusztus 27. 23:21
Válasz erre
Felniösszehasonlítás 001
Felniösszehasonlítás 001
Felniösszehasonlítás 002
Felniösszehasonlítás 002

Na hogy lezárjuk a vitát!

Lefotóztam a két felnit.Egyértelműen lehet látni a difiket!
-a tamiyan keskenyebbek a küllők és nincsenek rajta a csavar körüli lyukimitációk.
-a fujimi 1mm-rel keskenyebb(ez a valóságban 2cm lenne)
-az átmérőt nem mértem le,de talán itt van valamennyi eltérés.

összességében:
-mivel selyemfeketére kell festeni,így szinte semmi nem fog látszani a végeredményen ha fennt lesz a kész autón a komplett kerék
-azt nem tudom,hogy menyik mérete a valósághűbb,de talán a tamiya a pontosabb
-a kész maketten meg legyen ez a hiba a legnagyobb,akkor megnyugszom,hogy jó makettet építettem...
-ha meg ezt valaki fikázza,akkor az vegye meg hozzá az utánrendelt felnit 2000ft-ért és csinálja meg azzal,vagy adja nekem és rárakom azt.
ennyi...

Amúgy meg,mint írtam én inkább ráteszem az ingyen tamiya kerekeket,mint az utánrendelt 4/5B verziót,az amúgy sem olcsó makettre.
GUGEE 491747 2009. augusztus 27. 23:08
Válasz erre
Szia!
Csak hitetlenkedem mert nem láttam Tamiyában Williams FW 22-est!
De lehet,hogy én nem tudok róla,ezért kértem képeket!
G
Schumi7vb 491746 2009. augusztus 27. 20:00
Válasz erre
ha már ennyire okos lettél,akkor válaszolhatnál a kérdésünkre amit Mattonnal feltettünk,még mindig epekedve várjuk,Tudod LEXIKÁLISAN.
trombi0001 491745 2009. augusztus 27. 19:58
Válasz erre
Amúgy én a Braun Tyrrell gumiját mentettem félre a nagy cél érdekében, pedig az elvileg Pirelli, de makettben rohadtul ugyanaz a gumi, mint amit például a Tamiya a Lotus 99-hez ad. Mondjuk én még várok a vétellel, szerintem ősszel ki fogják akciózni ezeket az elsősorozatos Fujimi MP4/6-osokat, mert azért nem csak a gumit szúrták el rajtuk...
trombi0001 491744 2009. augusztus 27. 19:54
Válasz erre
"White label" Goodyear papucsok '84-től '92-ig. Akkor még ment a Pirelli és a Michelin is.
"Yellow label" Goodyear papucsok '93-tól. Az utóbbiak voltak keskenyebbek.
Az MP4/7 ugyanazokon a gumikon ment, mint a /6. A /8 ment keskenyebb gumikon.
Szóval Sztanyinál a pont LEXIKÁLISAN.
Csá!
Sztanyi 491743 2009. augusztus 27. 18:28
Válasz erre
Igen az évszámokat elírtam!

NEM 92-től volt keskenyebb!1993-tól jöttek be a 2méter széles autók és ezeken voltak elősször a keskenyebb gumik!De mindegy ne vitatkozzunk.

A felfogatást meg megoldom(10 éve makettozom és ennél komolyabb átalakításokat is sikerült már megoldanom),ráadásul csavaros lesz,mert a Tamiya csavarok is megvannak a felnikhez!
Schumi7vb 491742 2009. augusztus 27. 18:00
Válasz erre
1:a 2003,az 1993.
2:2002 az 1992

92-től volt keskenyebb,ebben biztos vagyok.ha rárakod a keskenyebb gumikat akkor semmi köze nem lesz a valósághoz,de mindenki azt csinál amit akar,de akkor ennyi erővel azt is rárakhatnád amit adtak hozzá.
Már csak azt mond meg,hogy a tamiya felnit,hogy rakod fel a fujimi foglalatra?
Sztanyi 491741 2009. augusztus 27. 17:49
Válasz erre
most gondoltam bele,hogy mit írtál!
szerintem tévedsz!
2003-tól voltak csak keskenyebbek a hátsó gumik,tehát az MP4/8 Mclaren Ford-tól kezdve!Ez a 2002-es MP4/7-es Honda még a széles hátsó gumikkal ment!

Lehet,hogy a felni kérdésben jobb lenne a Tamiya 5/B felnie,de mint írtam az minimum 2000ft lenne utánrendelve,az MP4/7-é meg ingyen volt!Nincsen 2000ft-os differencia a két verzió között,de hagyjuk ezt nincsen értelme beszélni róla!

Gondolom,ha Te megveszed,akkor majd pontosan korrigálod a problémát!

üdv
Sztanyi 491740 2009. augusztus 27. 17:43
Válasz erre
szia,

miről szeretnél képet?

az én elkészült Williams-em nincsen lefotózva.2003-ban építettem meg,ezért írtam amit írtam!Tehát van összehasonlítási alapom.

de szerintem a 1999-en össze tudod hasonlítani az összerakási rajzokat,abból kiderül a lényeg!
A Fujimi részletesebb,de semmivel sem jobb és a lényeges részeket a Tamiya már akkor ebben az összeépítési rendszerben adta.

Majd írok a ProModell-ben a Fujimi Mclarenről egy Fórum cikket,abban részletesebben leírom a szitut.
Sztanyi 491739 2009. augusztus 27. 17:38
Válasz erre
biztosan igazad van...

nekem jó lesz így is!
GUGEE 491738 2009. augusztus 27. 15:41
Válasz erre
Nem akarok kötekedni,de szivesen megnézném a Tamiya Williams FW 22-esét!
Még nem láttam!Tudnál képet küldeni róla?
G
going 491737 2009. augusztus 27. 13:45
Válasz erre
NGPETI 491736 2009. augusztus 27. 13:41
Válasz erre
RTL vándorcirkusz és vidámpark? :o)

a nő viszont nem hasonlít egy "űrbéli" nőre...
Schumi7vb 491735 2009. augusztus 27. 10:42
Válasz erre
az mp4/7 kerekei nem jók,annak már keskenyebb volt a hátsó gumija,a tuti az mp4/5b.
Zoli 491734 2009. augusztus 27. 10:08
Válasz erre
NHZsolt 491733 2009. augusztus 27. 10:05
Válasz erre
20090809(001)
20090809(001)

Sokak "kedvencét" örökítettem meg a Balatonnál.
Mondhatjuk, hogy a festmény nem az igazi, de az "eredeti" sem túl jó... :-)
Sztanyi 491732 2009. augusztus 27. 00:09
Válasz erre
KossuthLajos 491731 2009. augusztus 26. 23:53
Válasz erre
Én is úgy értettem, én sem dobok el semmit. Sőt. Ha halászó vadászót nem is, de gyűjtögető életmódot azt folytatok.
Köszönöm az infókat.
Sztanyi 491730 2009. augusztus 26. 22:56
Válasz erre
Én csak arra utaltam,hogy a régen kidobott makettek is jók lehetnek még valamire!:)

Amúgy utánrendeléssel is megoldható a probléma.Szerintem a cél érdekében bármelyik újra kiadott Tamiya Mclaren felnie és gumi használható,de ez min 2000ft lenne!

Ja a minőségről még annyit,hogy ezt a szinvonalat a Tamiya már 2003-ban képviselni tudta a Willimas FW22-essel!Ha azt a készletet ismered,akkor jó,annál ne goldolj komolyabbra,mert arra azért még nem képes a Fujimi,de legalább jó úton járnak!
KossuthLajos 491729 2009. augusztus 26. 22:46
Válasz erre
Köszi Sztanyi!
Majd meggondolom, mert sajna nem mindenkinek van a padlásán autóbontó. :):):)
Sztanyi 491728 2009. augusztus 26. 22:36
Válasz erre
Szia,

nekem is megvan.a kidolgozása szerintem szupi,de ahogy Matton is írta a kerekeket ki kell dobni a gumikkal együtt,mindkettő használhatatlan.A gumi egy régiebbi Ferrarié,a felnik meg keskenyebbek a valódi mérettől.Én már találtam is a bontómban rá valót!A Tamiya MP4/7-esé megfelelő rá,még ha nem is pont olyan,mint az MP4/6-é!
Egyébként összehasonlítottam a google-ban talált képeken az autókat és nincs szükség ennél komolyabb beruházásra.(csak átmentem a padlásra a bontóba és kerestem gimikat és felniket)

üdv
KossuthLajos 491727 2009. augusztus 26. 21:48
Válasz erre
Csá Mester! :):):)

Ma beszéltem Szűcs Lacival. Kettővel is. :) Mint kiderült egy héttel elszámoltam magam, hogy mikor érkezel. Azért köszi az infót. Majd érkezel. Jó nyaralást még.
jabel 491726 2009. augusztus 26. 20:46
Válasz erre
matton 491725 2009. augusztus 26. 17:21
Válasz erre
Szia Attila! Láttam ,hogy kerestél de külföldön vagyok nem tudsz hívni. Ha hazaérek keresni foglak. A készlet kidolgozása nagyon jó,csak a kerekeket kell kidobni mert azok nem a McLarenhez valók
KossuthLajos 491724 2009. augusztus 26. 17:16
Válasz erre
Volt már ilyen valakinek a kezében? Milyen a kidolgozása?

www.hiroboy.com/catalog/product_info.php
vlevi 491723 2009. augusztus 25. 21:40
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.