<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
jabel | Adatlap | 492123 | 2009. október 3. 09:37 | ||
GUGEE | Adatlap | 492122 | 2009. október 2. 21:17 | ||
Szia Zoli! Shumival mindig ellent mondunk egymásnak,de haverok vagyunk! Ha véletlenül nem mondana mást hívni kéne hozzá a mentőt! Kimi-ről meg Alonso-ról,vezetési stilusról sokat olvasgattam,nézegettem videokat elemzéseket! Eleinte nem láttam külömbséget a versenyzök között.Az egyik kanyarvétel olyan volt mint a másik!Aztán idővel egyszer csak, vazek ,hát tényleg más! Most Monzában (Mattonnal éppen beszéltük)már vagy 5 körrel Hami balesete elött sziszegtem a lesmo 1-nél!Csodáltam,hogy a pi...ba nem dobja el az autót! Aztán jött a műfű! Valahol megvannak a cikkek ahol taglalják a versenyzök kanyarvételi,visszaváltási szokásaikat.Tuti lusta leszek előkeresni,hogy hivatkozni tudjak rá! Pl Kubika sokkal magasabb fordulaton vált vissza ,mint Heid. Aszem ennek köszönhetöen jobban használta a motorféket.A pár század a végén összeadódik! Marciról meg nem nyitok vitát!Abban megingathatatlan vagyok! G | |||||
Sztanyi | Adatlap | 492099 | 2009. október 2. 00:23 | ||
Szia, Már hivatalosan is bejelentették Alonsot a ferrarihoz,de a Kimi visszatérése meg nem tuti,de valószínű... A ferrarinak van pénzze arra,hogy most vegy meg,akkor miért várnának! Sőt most olvastam,hogy állítólag az lesz,mint a Mclarennél,azaz azonos feltételek! Alonso=Massa Persze ezt majd az élet megrendezi,elsősorban talán a csapatvezetésen múlik,mi lesz velük,a két pilótát nem kell félteni.Ők jók lesznek! Szerintem ez a legvalószínűbb párosítás a nagycsapatoknál: Ferrari:Alonso-Massa Mclaren:Kimi(ha egyáltalán marad a F1-ben)-Hami Brawn:Button-Rosberg RedBull:Webber-Vettel Renault:Kubica-Grojean? de majd meglátjuk... | |||||
GUGEE | Adatlap | 492098 | 2009. október 1. 20:56 | ||
Rizmajer_Jozsef | Adatlap | 492097 | 2009. október 1. 19:35 | ||
Kferro! Ferrarinál nem kéne sietni. Kocsi nincs, Massa gyógyulása, legalábbis nem 100%.A csapat is valahogy sokat bénázik./ gumi választás,kiállások számának megválasztása/ Különben is rájuk fér egy pár szűkebb esztendő, mert a Sch. idejében még a szél is úgy fújt ahogy nekik kellett. Még a S.car is sűrűbben jött be, ha nem a piros volt az első helyen. Kimi leléptetése is olcsóbb lesz egy év múlva, vagy ő megy el ingyen, ha tényleg megveszik Alonsót. A csapat párszor megalázza, ért hozzá, és Kimi el. Én most nem venném meg a spanyolt, egy év múlva Ő is olcsóbb lesz. Na ebből elég, szia Rizmajer | |||||
GUGEE | Adatlap | 492096 | 2009. október 1. 16:54 | ||
Shumi! nem én írtam! Tuttosport: "Alonso végre. A jelen legjobb pilótája a Ferrarié. Olyan gyors, mint Räikkönen, Massa és Hamilton, de ha a győzelemről van szó, sokkal tapasztaltabb, mert két bajnoki címet nyert. Schumacher volt az elmúlt évtizedek legjobb versenyzője, de Alonso meg tudta verni. 2006-ban elnyerte a címet Schumachertől, és ez a vereség is szerepet játszott a német pilóta visszavonulásában. Most fordul a kocka a Ferrarinál. Véget ért a poszt-Schumacher korszak, Räikkönen visszatér a McLarenhez. Alonso nem lesz új Schumacher, de a Ferrari néhány győzelemhez segítheti." | |||||
Kferro | Adatlap | 492095 | 2009. október 1. 09:09 | ||
Gokartot már vezetet pár napja 6 kör erejéig. Azt egyelőre nem lehet teljes bizonyossággal tudni, hogy egy F1-es autó vezetése mennyire lesz megterhelő számára, hisz ezt csak a gyakorlat dönti el. Viszont van egy olyan érzésem, hogy a Ferrari érzelmi alapon döntött Massa mellett. Nem baj. Ahogy egy kedves ismerősöm mondta viccesen: így legalább lesz indok ismét utálni a Ferrarit. :) | |||||
Ete | Adatlap | 492094 | 2009. október 1. 09:01 | ||
Hello Emberek! Érdeklődnék, hogy nincs-e valakinek egy TAM Lotus 99T-je bontva? Kellene belőle egy-két alkatrész! Kérem segítsetek!:( | |||||
Rizmajer_Jozsef | Adatlap | 492093 | 2009. szeptember 30. 17:45 | ||
Kferro! Massa már jól van, és vezethet még? Rizmajer | |||||
Kferro | Adatlap | 492089 | 2009. szeptember 30. 16:41 | ||
Most már hivatalos, amiről hónapok óta csacsognak: Alonsó a Ferrarié... Csapattársa Felipe Massa. Így gyakorlatilag (szerintem) biztos, hogy Kimi a Mclarenhez, Kubica a Renaul-hoz megy. | |||||
Bachi | Adatlap | 492088 | 2009. szeptember 30. 13:30 | ||
szucslaszlo67 | Adatlap | 492087 | 2009. szeptember 30. 10:21 | ||
GUGEE | Adatlap | 492081 | 2009. szeptember 29. 19:36 | ||
SHUMI! Most akkor megtörténik a szentségtörés? Jövőre egy csapatnak drukkolunk? Most mi lesz? G | |||||
vlevi | Adatlap | 492076 | 2009. szeptember 27. 20:01 | ||
jabel | Adatlap | 492075 | 2009. szeptember 27. 18:18 | ||
legalábbis szombaton nem. még jó, hogy pénteken iskola... | |||||
vlevi | Adatlap | 492074 | 2009. szeptember 27. 16:19 | ||
"és hogy szüljenek sünt, pénteken lesz a historic mezőny" Egyetértek. Később már gondolom nyomukat sem lehet majd megtalálni :( | |||||
jabel | Adatlap | 492073 | 2009. szeptember 27. 15:52 | ||
Sziasztok! Hátha valakinek felkeltem az érdeklődését, a 10.ei autólista www.24hungaroring.com/default.asp és hogy szüljenek sünt, pénteken lesz a historic mezőny Valaki nem tud vmi nézői infót, mert azt viszont nem láttam a lapjukon. | |||||
vlevi | Adatlap | 492072 | 2009. szeptember 27. 11:45 | ||
A legrosszabb a kevergetésben, hogy utána a javítás nagyon nehéz, mert újra kikeverni 100%-osan ugyanazt a színt nagyon nehéz. Főleg olyan kis mennyiségekben, amikkel mi dolgozunk, mert könnyű összeönteni 5liter zöldet 3liter kékkel, de csinálja ezt meg valaki 2ml mennyiségben... | |||||
jabel | Adatlap | 492071 | 2009. szeptember 27. 10:53 | ||
Szia! Nem titok, de élőben nem adja vissza azt a szint csak fotókon, ami az eredetiről készült fotókon van, szóval úgy voltam vele hogy kevergessen az akinek 7 anyja van. sima mezei Gunze 46. azt meg hogy jól néz ki e azt én sem tudom. :):) | |||||
GUGEE | Adatlap | 492070 | 2009. szeptember 27. 10:27 | ||
Szia! Tudnál nekem nyomtatni pár feliratot? A 2008-as Renaulthoz kellene! G | |||||
GUGEE | Adatlap | 492069 | 2009. szeptember 27. 10:26 | ||
JazzZ | Adatlap | 492068 | 2009. szeptember 27. 10:11 | ||
Nagyon csípem ezeket a Porsche-kat;) Ja és tökjól néz ki a maketted? Ha nem titok, milyen a zöld szín? | |||||
NGPETI | Adatlap | 492067 | 2009. szeptember 27. 08:52 | ||
vlevi | Adatlap | 492066 | 2009. szeptember 26. 19:00 | ||
Barichello is gyakorolt :) Lehet, hogy jövőre a Renaulthoz akar szerződni? :D :D :D :D | |||||
jabel | Adatlap | 492065 | 2009. szeptember 26. 17:36 | ||
NGPETI | Adatlap | 492064 | 2009. szeptember 25. 21:18 | ||
JazzZ | Adatlap | 492063 | 2009. szeptember 25. 08:11 | ||
Oké, jövő hétre felhozom Pestre a cuccost! | |||||
GUGEE | Adatlap | 492062 | 2009. szeptember 24. 21:05 | ||
Alonso ezt mondta,és ez a lényeg! G Én továbbra is győzelemként tartom számon. Piquet balesete elég korán történt, sok volt még hátra. Az autó jól ment, nyomtam végig és nem hibáztam" - mondta | |||||
GUGEE | Adatlap | 492061 | 2009. szeptember 24. 19:10 | ||
O.K Keressük egymást telefonon!A 6000-t választom! Köszi előre is! Guszti | |||||
JazzZ | Adatlap | 492060 | 2009. szeptember 24. 19:07 | ||
inkább bűnbak kellett, pontosabban kettő... | |||||
JazzZ | Adatlap | 492059 | 2009. szeptember 24. 19:06 | ||
6e vagy csere:) | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 492058 | 2009. szeptember 24. 18:22 | ||
10en valahány évvel ezelötti ügyek miatt senkit nem fognak most eltiltani,innentől kezdve a elmélet is baromság. | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 492057 | 2009. szeptember 24. 18:19 | ||
vidi jó volt! | |||||
GUGEE | Adatlap | 492056 | 2009. szeptember 24. 18:11 | ||
A Benetton és a Renault egy és ugyan az a csapat? G | |||||
GUGEE | Adatlap | 492055 | 2009. szeptember 24. 18:10 | ||
Vakon hiszek neked! Bocsi,csak jót akartam! G | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 492054 | 2009. szeptember 24. 17:06 | ||
nembaj,hogy ez F2004-es,és Fioranoban készült? | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 492053 | 2009. szeptember 24. 17:05 | ||
ez 1 nagy baromság... | |||||
Marci | Adatlap | 492052 | 2009. szeptember 24. 16:25 | ||
Szándékos balesetokozásért Sumit 4-szer tilthatták volna el örökre, és még vannak egy páran.Csak ezért soha nem tiltották volna el Briattorét. Piké gyerek sokkal többet tud mint ami a nyilvánosságra került. Ez egy vezéráldozat volt a csapat érdekében, hogy a régebbi csalásokat ne firtassák. | |||||
GUGEE | Adatlap | 492051 | 2009. szeptember 24. 15:28 | ||
GUGEE | Adatlap | 492050 | 2009. szeptember 24. 15:27 | ||
JazzZ | Adatlap | 492049 | 2009. szeptember 24. 14:52 | ||
Marci | Adatlap | 492048 | 2009. szeptember 24. 13:25 | ||
Akkor más is volt a szinfalak mögött. Briattore lefizette a merci motorszerelőjét, azért füstölt el állandóan kimi alatt. Az lett a gyanus, hogy a teszteken bírták és csak a versenyeken szált el. Mikor kiderült a dolog a szerelő véletlenül kiesett a tizedikről. Onnan egyszer sem romlott el de a vb-címet elbukták. Így lett Alonso világbajnok. Briattore eltávolításához a piké malőr kevés lett volna! Kizárták volna a renaultot és visszamenőleg megbüntették volna. Ezért ment Briattore. | |||||
JazzZ | Adatlap | 492047 | 2009. szeptember 24. 08:59 | ||
Gugee! Meg lett az ebay-es B190B! Úgyhogy van egy felesleges B190esem, érdekel? JZ | |||||
trombi0001 | Adatlap | 492046 | 2009. szeptember 24. 07:55 | ||
Hát azért nem egészen értek egyet, max. abban, hogy dízel nem való versenypályára. (Egyébként szerintem személyautóba se, azt hiszem, hogy nem ismerjük még fel eléggé, hogy a korom mennyire veszélyes anyag a levegőben, és ha már a Daewoo, bocs, Chevrolet Matizok, meg az indiai 1000 dolláros autók is dízellel fognak menni, az milyen tömegű kormot jelent.) Az olyan pályákon, mint most a h.végén a szerencsésen tönkretett Imola a megállós-kigyorsítós kanyarjaival, a benzinesek egyszerűen nem tudnak a dízelekkel menni, azoknak a nyomaték miatt olyan előnye van kigyorsításkor. Most nem beszélve Le Mens-ról, ahol a 3-4 ilyen állóra fékezős kanyar (Arnage, Mulsanne, stb.) utáni kilométeres egyenesekben ugyanez a helyzet, csak ott még hozzájön, hogy tankolniuk is kevesebbszer kell a kormosoknak. Nézd meg, Pescarolo éveken át lobbizott, hogy tiltsák meg, a dízelt, aztán amikor belátta, hogy ő egyedül kevés a PSA meg az Audi érdekérvényesítő képességével szemben, inkább beállt a sorba és ő is vett egy 908-ast. | |||||
Sztanyi | Adatlap | 492045 | 2009. szeptember 23. 23:23 | ||
Én is így vélekedek!Kimi is elbukott 2 VB címet a merci motorok miatt...!Érdekes a Mclaren és a Mercedes nem sírt,hanem addig javítgattak,mire csináltak egy tutit!Ja és nem csak az idei szezontól volt jó!2007-től kezdve a 6 autó nem túl sok esetben esett ki motorhiba miatt! A Toyota,Renault nem jók,a BMW sem olyan már mint pár évvel ezelőtt,aFerrari most is jó,csak úgy néz ki,hogy a merci jobb. Eleve nem értem,hogy évek óta "befagyasztották a fejlesztéseket" mégis évről-évre hozzá lehet nyulni a mocikhoz,sőt évről-évre butítják őket. Akkor most meg mit akarnak? | |||||
vlevi | Adatlap | 492044 | 2009. szeptember 23. 22:03 | ||
Tisztára ugyanez megy a WTCC-ben is, bár ott kicsit árnyaltabb a dolog a TDI miatt. Egyik versenyen a BMW nyávog, hogy az olajkályha seatok túl erősek, akkor visszaveszik a turbónyomásukat, akkor meg a legvégén kullognak és ők sírnak. Az ebből a szempontból csak részletkérdés, hogy olajkályha nem való versenypályára :D Bakker, a Mercedes 20 év után tudott csinálni egy normális motort (Hakkinen alatt állandóan elfüstölt), most meg az a baj? Akkor menjen mindenki azzal a motorral jövőre, a BMW, Toyota, Ferrari is, és akkor nincs sírás :D Az a motor egyébként nem most, a szezon vége felé lett jó, az ugye nektek is feltűnt, hogy az évad első felében valami fehér autó nyerte sorba a futamokat, szintén ezzel a motorral? | |||||
Marci | Adatlap | 492043 | 2009. szeptember 23. 18:19 | ||
Züllik szét a forma-1. Nem kerültek valahogy magyarok álnéven a vezetőségbe? | |||||
KossuthLajos | Adatlap | 492042 | 2009. szeptember 23. 16:28 | ||
Az is hülye aki azt a felvetést kitalálta, de az is, aki érdemben foglalkozik vele. | |||||
NHZsolt | Adatlap | 492041 | 2009. szeptember 23. 16:20 | ||
Nem az a lényege a fejlesztésnek, hogy a meglévő szabályok, tervek, ötletek és anyagok legjobb kihasználásával a lehető legkomolyabb eredményt érje el egy csapat, a mérnökök? Vagyis ha ez a baromság zöld utat kap, attól kezdve egyenautók lesznek, mert ha valaki valami jót csinál, a többi nem fejleszt, hanem elkezd sírni, hogy az Övé miért lett jobb? Mint az óvodában... | |||||
NGPETI | Adatlap | 492040 | 2009. szeptember 23. 12:50 | ||
a többieket kellene "kötelezni" erősebb motor gyártására... :o) majd a végén tényleg "egyenmotor" lesz,ha az az érdek... |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Sziasztok!
Kapott egy kis lakkot a Porsche.