<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
GUGEE | Adatlap | 492200 | 2009. október 5. 13:44 | ||||||||||||||
JazzZ | Adatlap | 492199 | 2009. október 5. 13:44 | ||||||||||||||
Most nézem, hogy ELF matrica is van rajta! Akkor kapott egy kis 193as feelinget is:) | |||||||||||||||||
GUGEE | Adatlap | 492198 | 2009. október 5. 13:40 | ||||||||||||||
Most lebuktam! Mindjárt küldök egy képet a kit-ről! G | |||||||||||||||||
JazzZ | Adatlap | 492196 | 2009. október 5. 13:38 | ||||||||||||||
Ez egy 191es kasztni, 192es festéssel. Bemutatókon szokott gurulni. | |||||||||||||||||
GUGEE | Adatlap | 492194 | 2009. október 5. 13:32 | ||||||||||||||
Beteg vagyok!Lassan jár az agyam!Bocsi mindenkitől! A válaszom:NEM a király(mármint ALONSO) nem ment vele! G | |||||||||||||||||
GUGEE | Adatlap | 492193 | 2009. október 5. 13:29 | ||||||||||||||
matton | Adatlap | 492192 | 2009. október 5. 13:29 | ||||||||||||||
Esetleg Debica | |||||||||||||||||
JazzZ | Adatlap | 492191 | 2009. október 5. 13:27 | ||||||||||||||
matton | Adatlap | 492190 | 2009. október 5. 13:27 | ||||||||||||||
GuGEE! Félreértetted szerintem mert a McLarenről beszélgettek és arra mondta Szanyi,hogy a király is ment vele! Robi szerint Meg Schumacher a király! (bár szerintem is) Ezért kérdezte,hogy ment vele Shumacher? | |||||||||||||||||
JazzZ | Adatlap | 492189 | 2009. október 5. 13:26 | ||||||||||||||
Akkó' úgy mondom, hogy leszorító erő igen csekély részét adta az a 2-3-4db levegőterelő elem. Helyettük inkább a böhöm nagy hátsó szárny, és a nagyon alacsony "hasmagasság". Aminek a méretét ugye azért kezdték fel-lefaragni a szabályalkotók, hogy az autók veszítsenek a leszorítóerő hatásaiból, azaz lassuljanak. Na ekkor került egyre jobban előtérbe a "diffúzió-elve";) Ha megnézed pl a 4/6nál, hogy a padlólemez és a leghátsó rész közötti szögkülönbséget, igen nagy. Ekkora "terület" nem képes leszívni az autó popóját;) Amúgy igazad van, VAN rajta diffúzor! Bocs Peti! | |||||||||||||||||
JazzZ | Adatlap | 492188 | 2009. október 5. 13:15 | ||||||||||||||
A B190B egy B190 sárga színben..98%ban ugyanaz a két autó. Egyikre sem hasonlít, legalábbis a padlólemezt, és a kasztnit a B191 esetében már az újabb HB motorokhoz igazították, azoknak pl a hűtő csőcsonjai egészen máshol vannak, az irányuk sem egyezik meg. Mit faragsz amúgy? ! JZ | |||||||||||||||||
trombi0001 | Adatlap | 492187 | 2009. október 5. 12:55 | ||||||||||||||
Uraim, egy kis segítséget kérnék. Az épülő 635-ösöm első spoilerét újra kellett festenem, ennek következtében a már felragasztott fehér "Dunlop" feliratot le kellett róla kaparnom. Akinek esetleg van ilyen maradék matricája (kb. 2-2,5 cm-es, sima fehér dőlt betűs felirat, nem a kockás zászlós), és már nincs rá szüksége, attól szívesen átvenném. trombi0001@vipmail.hu Köszi előre is! | |||||||||||||||||
trombi0001 | Adatlap | 492186 | 2009. október 5. 12:50 | ||||||||||||||
Hátmá hogyne lett volna, ott van a képen is. Már a turbókon is volt diffúzor. | |||||||||||||||||
trombi0001 | Adatlap | 492185 | 2009. október 5. 12:49 | ||||||||||||||
Ráteszed a gyári gumit? Nem faragsz rá inkább valami maradék Tamiyát? | |||||||||||||||||
GUGEE | Adatlap | 492184 | 2009. október 5. 12:43 | ||||||||||||||
Ez igazán egy kemény kérdés volt! Mivel Shumi 2001-ben világbajnok volt,s a Ferrarinál versenyzett,feltételezem,hogy ment vele! Persze nem ezzel,hanem egy sokkal nagyobbal! G | |||||||||||||||||
GUGEE | Adatlap | 492183 | 2009. október 5. 12:40 | ||||||||||||||
JazzZ igény van rád! Most például nekem! Benettonból is egy kicsit megerősődtem! Láttam egy Benetton B191b-t!Az a kérdésem,hogy ez már majdnem úgy néz ki mint a B192,vagy még a B191-re hasonlít! Sajna rossz a kép és nem tudom eldönteni! köszi előre is! G | |||||||||||||||||
rrobbie | Adatlap | 492180 | 2009. október 5. 10:39 | ||||||||||||||
Scumacher is ment ezzel az autóval? :P | |||||||||||||||||
Atesz76 | Adatlap | 492179 | 2009. október 5. 10:30 | ||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 492178 | 2009. október 5. 09:52 | ||||||||||||||
Szia! Sajnos nem tudom elfogadni az érvelésed, lásd Kferro véleményét, amit viszont teljes mértékben támogatok. Ha már ennyi időd van, vagy csak szeretsz törölgetni, akkor légyszíves légy következetes! Szinte minden rovatban vannak nem a makettezésről, az adott témáról szóló hozzászólások, tessék akkor azokat is eltűntetni! Egyébként mostanában inkább az a jellemző a fórumhoz újonnan csatlakozó fiatalokról, hogy bizony az ő hozzáállásuk, stílusuk hagy némi kívánnivalót maga után. (Nem általánosítás, de gyakran előfordult már.) Természetesen a személyeskedés tényleg nem tartozik a témához, az olyan hozzászólásokat ki is kell törölni. Egyébként részemről teljesen mindegy, hogy törlitek-e vagy sem az én írásaimat. z | |||||||||||||||||
Kferro | Adatlap | 492177 | 2009. október 5. 08:59 | ||||||||||||||
Vlevi! Öröm volt látni újra ezt a Smer makettet! Valamikor gyerekkoromban megvolt, s meg is építettem. Köszönöm ezt az élményt! | |||||||||||||||||
Kferro | Adatlap | 492176 | 2009. október 5. 08:58 | ||||||||||||||
Nem értek egyet ezzel a "nem ide tartozó hsz" dologgal. Elég sok fórumon vagyok járatos, ez köszönhető az immár 7-8 éves internetezős múltamnak, s bizony azt tapasztalom, hogy az idő előrehaladtával, midőn is az oda írók egyre jobban megismerik egymást, óhatatlanul is tágul az adott topic témaköre. Természetesen a központi téma marad a fő vonal, de érintőlegesen más témák is szóba kerülhetnek, mint ahogyan kerülnek is. Tudomásul kell venni, hogy a Formula-1 sok embert érdekel, sok embernek szenvedélye, s mint ilyen, bizony sok véleményt, és természetszerüleg sok ellenvéleményt szül. Van aki ezt kultúrált formában el tudja fogadni, s van aki nem. De pusztán a konkrét "Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése" témára leszűkíteni eme topic témáját, szerintem rossz elképzelés, s majdhogynem lehetetlen. Az építéshez bizony hozzátartozik a témáról való beszélgetés, s néha a szenvedély elragadadtathatja az embert, de ez nem baj. A baj az, ha valaki nem épp szalonképes formában akarja ráeröltetni a saját véleményét a másikra. De ettől megregulázni a topicot, hogy irgumburgum csak makettépítésről lehet szó, szerintem téves dolog. Egy gyerek, ha vesz egy makettet és rátalál erre a topicra, valóban láthat piszkálódást, ez tény. Ez vagy az ide íróktól követel nagyobb felelősségtudatot, vagy a moderátornak azt a jogát, hogy az ilyen, nem szalonképes hozzászólásokat törölje. De. Ha idetéved egy gyerek, és azt látja, hogy az ide írók értenek a témához, mint pl. Gugee, akkor nagyobb bizalommal fog tanácsért fordulni hozzánk/hozzájuk, mert tudja, hogy nem fognak hülyeséget mondani. Szerintem ezt sem szabad figyelmen kivül hagyni. Egyébként magamról tudom, hogy ha valamilyen segítségért fordulok egy adott topichoz, nem az htározza meg kérdésfeltevési szándékomat, hogy mennyire anyázzák egymást a tagok, hanem az, hogy mennyire segítőkészek a korábbi hozzászólások alapján, s hogy mennyire értenek a témához... Én a magam részéről nem javaslom a topic ilyen mérvű megszigorítását. A topic mindennapi élete had döntse el, hogy mit fogad el, s mit nem... | |||||||||||||||||
JazzZ | Adatlap | 492175 | 2009. október 5. 08:10 | ||||||||||||||
Naon szép lesz, élőben tuti még ütősebb! ! Ezeken az autókon még nem volt diffúzor. | |||||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 492174 | 2009. október 5. 00:00 | ||||||||||||||
Ray,Matton köszi,azon leszek,hogy jó legyen.Nagyon tetszik ez az autó éskülön motiváció,hogy a "királyé" volt! Az alváz (a képeken nem lehet rendesen látni) oldala Modelers Carbon 2,a diffozor rész az felül szintén az a tipus,de alulról félfényes feketére fújtam.Az alja ahol sötétebb,ott szintén ez a Modelers Carbon 2,ahol meg sárgás-barna,ott a Modelers Kevlar-t használtam,amit átfújtam Tamiya akril x19 füst és mattító keverékével.Pár helyen bőven megpakoltam,így foltos is lett,az eredmény élőben nagyon bejön.Talán még egy picit megpiszkálom még valami koptatással is. | |||||||||||||||||
Raybrig_89 | Adatlap | 492173 | 2009. október 4. 22:09 | ||||||||||||||
Kevlárt akartam írni,nem karbon.. | |||||||||||||||||
Matton | Adatlap | 492172 | 2009. október 4. 22:04 | ||||||||||||||
Remek! Csak így tovább Péter! | |||||||||||||||||
Raybrig_89 | Adatlap | 492171 | 2009. október 4. 22:00 | ||||||||||||||
Fú,az a padlólemez nagyon durván néz ki,valami spéci karbont használtál?Vagy csak matt lakkot kapott? Így tovább:) | |||||||||||||||||
exec | Adatlap | 492170 | 2009. október 4. 21:25 | ||||||||||||||
Sziasztok, valamit hozzá tennék Gabi hozzászólásához. Ez egy Makettező fórum. Itt nincs és nem is lesz anyázás topic, semmilyen témával kapcsolatban sem. Aki olyat akar, regisztráljon az RTL honlapjára, vagy ahova akar, de ahogy a cím is mutatja, ez a topic, és az oldal maga a makettezésről szól. Üdv. exec | |||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 492167 | 2009. október 4. 17:11 | ||||||||||||||
Szia! Azon leszek, hogy megoldjuk természetesen. Gabi | |||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 492166 | 2009. október 4. 17:10 | ||||||||||||||
meg tudod/tudjátok oldani? akkor nem lennének "átfedések",akit csak a makettek érdekelnének,tudna hova fordulni | |||||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 492165 | 2009. október 4. 17:09 | ||||||||||||||
Sziasztok! Biztosan megvan másnak is a Fujimi Mclaren MP4/6-osa.Én nemrég belekezdtem és mára lefújtam és lefestettem a 200db alkatrész kb 80-át.Remélhetőleg nemsokára hozzákezdhetek az építéséhez is.4 cipősdobozt csürig megtültettek az alkatrészek és a kasztni motorborító eleme külön szárad a vitrinben.Most már biztos az a dolog számomra,hogy kicsit túlzásba vitték a részletességet,viszont rengeteg a sorjás alkatrész,aminek egy részére csak a festés után derült fény.Ahhoz képest,hogy ez egy 91-es autó elég sokat kellett karbonozni rajta és csak a lényeges alkatrészeket matricáztam be.Pl az alvázon a diffuzór résznek csak a felső részét,alulról nem,de így a 70% be van... Pár kép az eddigi fejleményekről... | |||||||||||||||||
GUGEE | Adatlap | 492164 | 2009. október 4. 17:08 | ||||||||||||||
GUGEE | Adatlap | 492163 | 2009. október 4. 17:07 | ||||||||||||||
Hello,elveszett ember! Megjött a Fw 14-es!Majd köldök képeket! Nagyon baró!Szerintem te is benevezel egyre ha meglátod! Megnéztem az oldalt,s ha tudsz ,szerezhetnél nekem is egy alfettát!2400ft akkor is megér,ha soha nem építem meg! Sikerült küllős kerekeket szerezni hozzá! G | |||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 492159 | 2009. október 4. 16:48 | ||||||||||||||
én is így gondolom, legyen egy Forma 1-es makettek és egy Forma 1-es anyázás topic. mindig benézek, mert tetszik egyesek munkája, de mostanában nem a kezek járnak. | |||||||||||||||||
Matton | Adatlap | 492158 | 2009. október 4. 16:10 | ||||||||||||||
Sziasztok! Most érkeztem haza Hajdúszoboszlóról és az alant említett makett magyarországi forgalmazóival elég sokat beszélgettem. Elérhetőségüket és minden infót a ww.smer.hu-n megtalálhattok. | |||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 492157 | 2009. október 4. 16:08 | ||||||||||||||
Szia! Akkor leírom részletesen, hogy teljes képed legyen róla. Van egy fiatal srác aki szereti a Froma 1-et, és meglát egy makettes dobozt, melyből meg tud építeni egy autót. Természetesen megveszi, mert tetszik neki, de amint kibontja a dobozt, rájön, hogy ez nem is olyan egyszerű, ezért keres valami oldalt, fórumot, ahol ilyennel foglalkoznak. A Google kidobja neki a Makettinfot, rákattint, majd örömmel tapasztalja, hogy itt van egy Forma 1-el foglalkozó topik. Beleolvas, de legnagyobb megdöbbenésére azt tapasztalja, hogy itt a makettezésről van szó legkevésbé, sokkal inkább egymás piszkálása, és olyan pletykák, teóriák a Forma 1-el kapcsolatban, melyet még kb 20 másik oldalon olvashat a neten. Ezt látva elszomorodik, és vagy úgy építi meg ahogy tudja, vagy visszateszi a dobozba, és megint elveszítettünk egy lehetséges makettezőt. Ez csak egy példa arra, hogy mi is lenne a Makettinfo oldal célja. Gabi | |||||||||||||||||
GUGEE | Adatlap | 492156 | 2009. október 4. 15:53 | ||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 492155 | 2009. október 4. 15:46 | ||||||||||||||
Szia Gábor! Teljesen egyetértek az általad leírtakkal, az ilyen topik megfelelően szétválasztaná a két témakört. Gabi | |||||||||||||||||
NGPETI | Adatlap | 492153 | 2009. október 4. 15:23 | ||||||||||||||
Szia Gabi! Szerintem a moderálás elveivel sok baj nincs... Általában akkor firtatják,ha valaki egyébként is "törölhető" módon szól hozzá valamihez,vagy valakit nem megfelelően "oktat" ki. Mivel ez egy nyílt fórum,és egy témakör "szerelmesei" vannak itt,így elkerülhetetlen lesz,hogy a makettezésen kívül szóba kerüljön az 1:1-es méretarány is :o) Ezt ki lehetne váltani egy "AUTÓSPORT HÍREK,PLETYKÁK" topik létrehozásával,és akkor itt tényleg csak F1 autókról lenne szó,bár,akkor néhány "halódó" topikhoz kezdene hasonlítani,mert sajnos kevés az F1-es makett,és ezért kevesebben is építenek ilyeneket. :o( Sajnos ez a "polgári szekció" legszűkebb köre és ez tényleg kár! Üdv: Németh Gábor | |||||||||||||||||
Ete | Adatlap | 492152 | 2009. október 4. 14:07 | ||||||||||||||
Én sem igazán értem, hogy a MAKETT alkatrészkeresésemet miért kellett moderálni? Na mindegy. Még mindig keresek Tamiya Lotus 99T-t bontva. | |||||||||||||||||
jabel | Adatlap | 492149 | 2009. október 4. 13:53 | ||||||||||||||
Szia! Ide az infóra is asszem írt Stefan egy jó cikket küllős kerék készítéséről. | |||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 492148 | 2009. október 4. 13:05 | ||||||||||||||
Sziasztok! Elöszőr és utoljára válaszolok a moderációt firtató kérdésekre. A moderátorok nem név nélküliek, a makettinfo topikban elolvasható, hogy kik ezek, de ezt a topikot leginkább én moderálom. A topik témája az alábbi: Forma 1-es autók, pályaautók, versenyautók építése Tehát nem sportpletykák, ki kivel, mikor, hol volt, ki miben csalt és hasonlóak. Ez egy makettező fórum, itt a makettezés a fő szempont, ha ilyen témában kívántok társalogni, arra ott van az index fórum. Sajnálatos módon magáról a makettezésről esik a legkevesebb szó, és gondolom sokan úgy vannak, hogy nem is írnak be, mert mások "teli szemetelik" az oldalt teljes más témával. Ami nem makettezés, de Forma-1, a technikai rész, eredeti képek, könyvek és hasonlóak, melyek az építést segíthetik. Érdekes, hogy mikor Marosi Gergő írt be valamit makettezés témában sokan lehurrogták rögtön, pedig nagyon sokan örülhetnének neki, ha kb feleannyira tudnának makettezni, mint ő. Tehát a lényeg, ide kérném, hogy a topikhoz kapcsolódóan a maettezésről, és azzal kapcsolatos tecnikai dolgokról írjatok, erről tegyetek fel képeket. A pletykák, szidalmazások, és hasonló témájú hozzászólások továbbra is törölve lesznek. Jelzem, hogy ez nem egy vitaindító beírás, a nem megfelelő reakciókat törölni fogom, és nem érdekel, hogy valaki ezt diktatórikusnak nevezni, akkor ne látogassa az oldalt, nem ejtünk érte könnyeket. Személyesen nincs senkivel sem problémám, de a nem megfelelő bejegyzéseket továbbra is törlöm-töröljük függetlenűl attól, hogy ki írta be. Kérem a fentebb leírtak tudomásul vételét! Köszönöm! Gabi | |||||||||||||||||
Püsilaci | Adatlap | 492147 | 2009. október 4. 12:03 | ||||||||||||||
Püsilaci | Adatlap | 492146 | 2009. október 4. 12:01 | ||||||||||||||
Igen, én is láttam a neten egy összeépítést. Ott a srác fotómaratottra cserélte a kerekekküllőit. | |||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 492145 | 2009. október 4. 11:12 | ||||||||||||||
Én is remélem! Dobozból építve ilyen : modelingmadness.com/reviews/cars/hiottalfa.htm Csak a küllők vannak maratásból. | |||||||||||||||||
GUGEE | Adatlap | 492142 | 2009. október 4. 10:35 | ||||||||||||||
Ha szétnézel a NET-en,hihetetlen módon meg lehet építeni a gépet! G | |||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 492141 | 2009. október 4. 10:27 | ||||||||||||||
Hajdúszoboszlói makettversenyen akadtam rá. 2000Ft körül volt. Hihetetlen módon még motor is van hozzá. Ahogy nézem, az öntőkeret elsőre nagyon vastagnak tűnik, de az alkatrészek ránézésre rendben vannak. A küllőket kell majd valahogy megoldani, pl. húzott szálból, ugyanis azt egy átlátszó alkatrészen adják. | |||||||||||||||||
Püsilaci | Adatlap | 492138 | 2009. október 4. 09:02 | ||||||||||||||
Egy kis dobozbontás? Hól sikerült beszerezni? | |||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 492135 | 2009. október 3. 19:29 | ||||||||||||||
JazzZ | Adatlap | 492125 | 2009. október 3. 12:43 | ||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 492124 | 2009. október 3. 09:55 | ||||||||||||||
Szia! Nemcsak Kimi és Alonso, hanem a többi pilóta stílusa is különbözik. És persze nagyban függ a kocsitól is a kanyarvétel. Pl azért szurkoltam Coulthardnak, mert ő is agresszívebben hajtott, asszem akkoriban ő fékezett a legkésőbb. Hakkinen lágy stílusa eredményesebb volt, de nem volt látványos. Kiminek meg szerintem csak a ferka alulkormányozott, beállítás kérdése is. És az ő stílusát se nevezném lágynak, amíg a McLaren pilótája volt, egyfolytában szidták, hogy széthajtja a kocsit. Amióta elment, azóta nem nagyon volt motorgondja. Szerintem a magasabb fordulaton történő visszaváltás annyit nem számít. Egyszerűen csak az utolsó pillanatban kell fékezni, és közben váltani, majd a leghamarabb gyorsítani, ennyi. Nagyobb ívű kanyarokban persze lehet magasabb fordulaton tartani a motort a kigyorsításig. Nemcsak Marciról, hanem más személyről se ilyen stílusban nyilatkozz, magadnak többet ártasz vele! A véleményedtől függetlenül írtam ezt tegnap. z |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Na mostmár nincs turpisság benne!
Ez a makett!
Hogy tetszik?
G