<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Gabi | Adatlap | 492396 | 2009. október 20. 20:45 | ||
Matton | Adatlap | 492395 | 2009. október 20. 17:27 | ||
A 80-as években használt kompozit anyagok kinézete merőben más mint a maiaké. Szinte nem is látszanak karbonnak. Példa: Nézd meg a gurneyflap.com oldalt rengeteg közeli képet láthatsz régi autókról és azok szénszálas anyagú alkatrészeiről! Namármost ha ezeket a képeket elkezded kicsinyíteni kb akkorára mint egy 1:20-as méretarányú makett,hát bizony azokat a részeket mindennek fogod látni csak nem karbonnak. Célszerű tehát a látott szint kikeverni és azt festeni. És csak azokat a részeket karbonozni ahol a kép zsugorítása után egyértelműen látható a karbon szine illetve szövésmintája. | |||||
Ete | Adatlap | 492394 | 2009. október 20. 16:54 | ||
Köszi a moderálást! Nem tudom ebben mi a NEM makett? Na mégegyszer! Szóval azt kédeztem, hogy a 80-90-es évek autóinál milyen karbonokat és hol kell használni? Gondolok itt elsősorban a Senna féle gépekre. Még soha nem csináltam, ezért kérnék segítséget. Gugee erre válaszolt, amit ezúton szeretnék megköszönni! Szóval bújom a NET-et, illetve a régi dokumentációkat. | |||||
GUGEE | Adatlap | 492387 | 2009. október 20. 11:59 | ||
Nagyon nehéz erre válaszolni! Shumi még az abroncsok felületét is lekarbonozná! Azt ajánlom neked,hogy csak magadra hallgass! Mi is rengeteget nézegetünk képeket a NET-en! Az is számít,hogy milyen méretben készíted a gépeket!Pl ha a képen nem látszik totálisan,hogy karbon,én nem szoktam lekarbonozni 1:24-ben! Ha 1:20-ban dolgozol,a karbon választékod is sokkal nagyobb! Én(ez kizárólag az én véleményem)ha nem találok megfelelő karbont arra a bizonyos helyre,inkább nem rakom fel!Bután néz ki egy nem jól megválasztott szövés szerkezet! Csak egy tanácsom maradt a végére!(mi sem csinálunk mást) NÉZEGETNI A NETEN A KÉPEKET! G | |||||
szucslaszlo67 | Adatlap | 492371 | 2009. október 20. 08:57 | ||
GUGEE | Adatlap | 492360 | 2009. október 18. 12:28 | ||
Jaeroke | Adatlap | 492359 | 2009. október 15. 10:01 | ||
Sziasztok ha valakit érdekelnek F1 Modellautók (Minichamps, Solido, Onyx) 1985-2000 között, akkor írjatok a gpshop@freemail.hu címre alábbi linkeken megtalálod a modelleket ha valami kérdésed van,csak rajta :) Prostot megvették de lesz újra Fernando Alonso 08, 1:43: http://www.vatera.hu/minichamps_forma_1_auto_alonso_2008_uj_1_43_154668557.html Fernando Alonso 07, 1:43 http://www.vatera.hu/minichamps_forma_1_auto_mclaren_mp4_22_2007_154712384.html Damon Hill 95, 1:18 http://www.vatera.hu/damon_hill_1_18_williams_renault_fw17_1_18_154832304.html Lewis Hamilton 07, 1:43 http://www.vatera.hu/minichamps_mclaren_2007_elso_gyozelem_1_43_lewis_154716261.html Terry Boutsen Williams 89, 1:43 http://www.vatera.hu/williams_renault_fw12_t_boutsen_1_43_154842267.html M.Gugelmin Leyton House 91, 1:43 http://www.vatera.hu/leyton_hous_judd_gc_891_m_gugelmin_1991_154843464.html Takuma Sato Super Aguri 07, 1:43 http://www.vatera.hu/minichamps_super_aguri_1_43_2007_154716799.html Frentzen Williams, 97, 1:43 http://www.vatera.hu/williams_renault_fw19_frentzen_1997_1_43_154841961.html 2db Williams Supertec 99, 1:43 http://www.vatera.hu/2_db_williams_supertec_fw21_1_43_1999_154841389.html Lewis Hamilton 07, 1:18 http://www.vatera.hu/minichamps_mclaren_2007_elso_gyozelem_1_18_lewis_154843647.html M.Gugelmin Jordan Yamaha, 92 1:43 http://www.vatera.hu/jordan_yamaha_ej192_m_gugelmin_1992_154843252.html Verstappen Benetton Ford 94, 1:43 http://www.vatera.hu/benetton_ford_b194_1994_jos_verstappen_1_43_154832485.html Fernando Alonso 06, 1:43 http://www.vatera.hu/minichamps_fernando_alonso_renault_r26_1_43_154843903.html J. Villeneuve 96, 1:43 http://www.vatera.hu/williams_renault_fw18_villeneuve_1996_1_43_154845492.html Alain Prost 85 Mclaren, 1:18 http://www.vatera.hu/alain_prost_1_18_vilagbajnok_modellauto_1985_154669871.html | |||||
GUGEE | Adatlap | 492358 | 2009. október 14. 20:27 | ||
Schumi7vb | Adatlap | 492357 | 2009. október 14. 19:58 | ||
310=3000köbcm,10henger 300=3000-II-,00 abban nem vagyok biztos 399=3000-II-,1999-ben használták | |||||
JazzZ | Adatlap | 492356 | 2009. október 14. 19:39 | ||
Nekem tetszik! ! | |||||
GUGEE | Adatlap | 492355 | 2009. október 14. 18:59 | ||
Most,hogy ezt így megbeszéltük,regéljél valamit a F310-300-elnevezésről! G | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 492354 | 2009. október 14. 18:39 | ||
GUGEE | Adatlap | 492353 | 2009. október 14. 18:21 | ||
Shumi rájöttem valamire! Vagy a-yon-aszlak egy féltéglával,vagy rádhagyom! Más lehetőség nincs! Én az utóbbit választom! G | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 492352 | 2009. október 14. 18:07 | ||
attól még,hogy páran F60-asnak akarják hívni,attól még nem az,szó volt róla,hogy az lesz,de végülis Enzo lett,ez a lényeg! | |||||
GUGEE | Adatlap | 492351 | 2009. október 14. 18:04 | ||
jabel | Adatlap | 492350 | 2009. október 14. 17:57 | ||
Aces | Adatlap | 492349 | 2009. október 14. 17:22 | ||
Though officially known as the Enzo Ferrari,the car is sometimes referred to colloquially as the "Ferrari Enzo", or simply as "Enzo" with no marque or other words attached. It can also be referred to by its original name the F60. Pedig F60! | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 492348 | 2009. október 14. 17:11 | ||
beütöttem,F1-est dobja ki!Pár tudatlant leszámitva! | |||||
GUGEE | Adatlap | 492347 | 2009. október 14. 16:55 | ||
Üsd be google-ba F60,oszt nézd meg mit dob ki! G | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 492346 | 2009. október 14. 16:49 | ||
Az Enzo az Enzo,nem F60! | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 492345 | 2009. október 14. 16:48 | ||
én tudom,de nem mondom el... | |||||
Sztanyi | Adatlap | 492344 | 2009. október 13. 23:51 | ||
Igen jó a tipped az évfordulóval kapcsolatban.Ha jól emlékszem azért,mert a Ferrari 60éve van jelen a Forma1-ben,vagyis a kezdetektől. De nézz utána,nem biztos,hogy jól emlékszem... | |||||
GUGEE | Adatlap | 492343 | 2009. október 13. 22:11 | ||
Az Enzo viseli a megtisztelő F60-as kódot az utcai autók között! G | |||||
Matton | Adatlap | 492342 | 2009. október 13. 22:10 | ||
Akkor vasárnap tüzetesen megnézem! | |||||
jabel | Adatlap | 492341 | 2009. október 13. 22:06 | ||
Szia! Sajnos azért akad rajta hiba, de köszönöm. Igen, kint lesz hétvégén. | |||||
Matton | Adatlap | 492340 | 2009. október 13. 22:03 | ||
Ábel! Így első ránézésre szép munkát végeztél gratulálok! hétvégén láthatjuk élőben? | |||||
vlevi | Adatlap | 492339 | 2009. október 13. 21:59 | ||
"Azt valamikor tudtam,hogy miért lett F60 pedig eredetileg F2009-es lett volna!" Főleg, hogy az F50-es egy utcai autót takar :) De igazad van a BGP01 valahogy egyszerűbb :) | |||||
jabel | Adatlap | 492338 | 2009. október 13. 21:44 | ||
Sziasztok! Sikerült elkészülni a kicsikével, és bár volt 1-2 buktató, de közel sem akkora mait egy 70es évek beli makettől várunk(néhány saját alkatrésszel). Érdekes volt vele dolgozni, mivel egy nagyon szép autó néhány érdekes megoldással, de mindenképp majdnem 2x annyi idős maga a makett, mint én. Holnap körbefotózom rendesen természetes fénynél is(már ha lesz) | |||||
GUGEE | Adatlap | 492337 | 2009. október 13. 21:15 | ||
Miért nevetitek ki szegény Püsilacit? Azt valamikor tudtam,hogy miért lett F60 pedig eredetileg F2009-es lett volna! Aszem jubileum miatt,de nem biztos! Azt azomban még elképzelni sem tudom,hogy 96-ban F310,97-ben F310b,98-ban F300 és 99-ben F399-es! Na ebben mi a ráció?Tudja valaki? G | |||||
vlevi | Adatlap | 492336 | 2009. október 13. 21:05 | ||
És az idei szabályok miatt még az is meglátja a különbséget, aki csak kétszer látott F1-es autót. Hótoló elöl, magas, keskeny szárny hátul, és persze újra slick gumi. | |||||
Püsilaci | Adatlap | 492335 | 2009. október 13. 18:33 | ||
Köszi neked is! | |||||
Sztanyi | Adatlap | 492334 | 2009. október 13. 18:18 | ||
Ahogy Ádám is írta,az F60 az idei F1 gép,az F2007-es meg a 2007-es évi F1-es! | |||||
Atesz76 | Adatlap | 492333 | 2009. október 13. 17:56 | ||
Püsilaci | Adatlap | 492332 | 2009. október 13. 17:49 | ||
kbx | Adatlap | 492331 | 2009. október 13. 17:44 | ||
F60 az idei autó, azt hiszem ez már elég nagy különbség:) | |||||
Püsilaci | Adatlap | 492330 | 2009. október 13. 17:42 | ||
Fiuk, Elnézést a tudatlanságomért, de mi külömbség van a Ferrari F60 (F1) és a Ferrari 2007 (F1) között? | |||||
Schumi7vb | Adatlap | 492329 | 2009. október 13. 11:54 | ||
JazzZ | Adatlap | 492328 | 2009. október 13. 10:14 | ||
Cserebere rovatban találtam, hátha nem látta aki 1/24est gyűjt! 1./24 hasegaw. cf-12 f3000 plus lola t90-50 3900 ft. csiteibela@gmail.com | |||||
Sztanyi | Adatlap | 492327 | 2009. október 12. 23:28 | ||
Ja és ezért írtam,hogy a Ferrari F60-hoz sem a Tamiya TS85-ösét fogom megvenni,hanem inkább megvárom,míg a ZERO kikeveri...,szeritem meg fogja érni. | |||||
Sztanyi | Adatlap | 492326 | 2009. október 12. 23:07 | ||
Tényleg durva a különbség... és ha belegondolunk,hogy kb egyforma az áruk...,ja és 1db TS-ből mennyit tudsz festeni és mennyit 60ml ZERO-ból...!komoly...!:) | |||||
szucslaszlo67 | Adatlap | 492325 | 2009. október 12. 20:48 | ||
Miért nem tudsz keríteni? automakett.hu/termek/zero_paint_zp-1066_mp4_red_similar_to_mclaren_f1_cars.html Ennyire egyszerű ! | |||||
vlevi | Adatlap | 492324 | 2009. október 12. 18:48 | ||
Szerintem a Modelmaster Italian Red is egész jó közelítés. Ezt a Lancia-t azzal festettem | |||||
Ete | Adatlap | 492323 | 2009. október 12. 17:52 | ||
Mp 4/6 építők figyelmébe ajánlom!www.youtube.com/watch | |||||
GUGEE | Adatlap | 492318 | 2009. október 12. 15:56 | ||
Tényleg rettentő jól néz ki a Zero! A lila színkódja kellene,az is nagyon tuti! G | |||||
matton | Adatlap | 492317 | 2009. október 12. 15:50 | ||
Szia Lucky! A 2 kép mutatja a különbséget Az mp4/4 tamiya az mp4/7 zeroval lett festve | |||||
LuckyT. | Adatlap | 492316 | 2009. október 12. 14:08 | ||
Üdv Urak! 1 gyors kérdés; a Zero fluorescent red és a Tamiya fluo. red között van szín eltérés, vagy azonos marlboro piros mindkettő? (mert Zero-t nem tudok keríteni:( ) Köszi, ciao! | |||||
zsolt | Adatlap | 492315 | 2009. október 12. 13:12 | ||
Sziasztok, Felteszem ide is,hátha érdekel valakit! 1/20 Reji Ferrari F1-2000 MARLBORO matrica 1.000,- Rimár Zsolt 20/329-8393 rimar.zsolt@chello.hu | |||||
trombi0001 | Adatlap | 492314 | 2009. október 12. 08:32 | ||
De szép! Jó lenne, ha az enyém is legalább megköz. így sikerülne! Csak már fejezném be a Jäger 635-öst, lassan fél éve faragom... | |||||
G-funk | Adatlap | 492311 | 2009. október 11. 22:09 | ||
Dede kémkedni :) és visszavonulót is fújtam a csapataimnak a látottak után :) | |||||
Sztanyi | Adatlap | 492309 | 2009. október 11. 21:57 | ||
Pedig ott voltak a polcon:) Bár még felmatricázva nem volt a kasztni,azt éjszaka csináltam meg,de a többi alkatrészeken már majdnem minden le van festve,meg karbonozva.Így akár már építhetném is,de még erőt gyűjtök hozzá! De hát nem kémkedni jöttél át,vagy igen...?:) Ez csak a szolnoki válogatottba fog meghívót kapni.Bolyaira már teljes a keret és ez nem is lenne kész 1 hét alatt... |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Sziasztok!
A Bolyait megelöző hétvégén az ausztriai Ried ImInnkreisben voltunk az Euro-Modell elnevezésű rendezvényen. Kiemelt téma volt a polgári jármű, így igen sok versenyautó is volt. Néhány kép a sok közül.
Gabi