/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
Gabi 492396 2009. október 20. 20:45
Válasz erre
mIMG_2153
mIMG_2153
mIMG_2177
mIMG_2177
mIMG_2178
mIMG_2178
mIMG_2179
mIMG_2179
mIMG_2180
mIMG_2180
mIMG_2244
mIMG_2244
mIMG_2246
mIMG_2246
mIMG_2247
mIMG_2247
mIMG_2302
mIMG_2302
mIMG_2314
mIMG_2314
mIMG_2327
mIMG_2327
mIMG_2328
mIMG_2328
mIMG_2330
mIMG_2330
mIMG_2331
mIMG_2331
mIMG_2388
mIMG_2388
mIMG_2408
mIMG_2408
mIMG_2412
mIMG_2412
mIMG_2415
mIMG_2415

Sziasztok!
A Bolyait megelöző hétvégén az ausztriai Ried ImInnkreisben voltunk az Euro-Modell elnevezésű rendezvényen. Kiemelt téma volt a polgári jármű, így igen sok versenyautó is volt. Néhány kép a sok közül.
Gabi
Matton 492395 2009. október 20. 17:27
Válasz erre
A 80-as években használt kompozit anyagok kinézete merőben más mint a maiaké. Szinte nem is látszanak karbonnak. Példa: Nézd meg a gurneyflap.com oldalt rengeteg közeli képet láthatsz régi autókról és azok szénszálas anyagú alkatrészeiről! Namármost ha ezeket a képeket elkezded kicsinyíteni kb akkorára mint egy 1:20-as méretarányú makett,hát bizony azokat a részeket mindennek fogod látni csak nem karbonnak. Célszerű tehát a látott szint kikeverni és azt festeni. És csak azokat a részeket karbonozni ahol a kép zsugorítása után egyértelműen látható a karbon szine illetve szövésmintája.
Ete 492394 2009. október 20. 16:54
Válasz erre
Köszi a moderálást! Nem tudom ebben mi a NEM makett? Na mégegyszer!
Szóval azt kédeztem, hogy a 80-90-es évek autóinál milyen karbonokat és hol kell használni? Gondolok itt elsősorban a Senna féle gépekre. Még soha nem csináltam, ezért kérnék segítséget.
Gugee erre válaszolt, amit ezúton szeretnék megköszönni! Szóval bújom a NET-et, illetve a régi dokumentációkat.
GUGEE 492387 2009. október 20. 11:59
Válasz erre
Nagyon nehéz erre válaszolni!
Shumi még az abroncsok felületét is lekarbonozná!
Azt ajánlom neked,hogy csak magadra hallgass!
Mi is rengeteget nézegetünk képeket a NET-en!
Az is számít,hogy milyen méretben készíted a gépeket!Pl ha a képen nem látszik totálisan,hogy karbon,én nem szoktam lekarbonozni 1:24-ben!
Ha 1:20-ban dolgozol,a karbon választékod is sokkal nagyobb!
Én(ez kizárólag az én véleményem)ha nem találok megfelelő karbont arra a bizonyos helyre,inkább nem rakom fel!Bután néz ki egy nem jól megválasztott szövés szerkezet!
Csak egy tanácsom maradt a végére!(mi sem csinálunk mást)
NÉZEGETNI A NETEN A KÉPEKET!
G
szucslaszlo67 492371 2009. október 20. 08:57
Válasz erre
GUGEE 492360 2009. október 18. 12:28
Válasz erre
williamssim1_ynVaE_12
williamssim1_ynVaE_12

Ezt kértem karácsonyra!
G
Jaeroke 492359 2009. október 15. 10:01
Válasz erre
Sziasztok ha valakit érdekelnek F1 Modellautók (Minichamps, Solido, Onyx) 1985-2000 között, akkor írjatok a gpshop@freemail.hu címre

alábbi linkeken megtalálod a modelleket

ha valami kérdésed van,csak rajta :)

Prostot megvették de lesz újra

Fernando Alonso 08, 1:43:
http://www.vatera.hu/minichamps_forma_1_auto_alonso_2008_uj_1_43_154668557.html

Fernando Alonso 07, 1:43
http://www.vatera.hu/minichamps_forma_1_auto_mclaren_mp4_22_2007_154712384.html

Damon Hill 95, 1:18
http://www.vatera.hu/damon_hill_1_18_williams_renault_fw17_1_18_154832304.html

Lewis Hamilton 07, 1:43
http://www.vatera.hu/minichamps_mclaren_2007_elso_gyozelem_1_43_lewis_154716261.html

Terry Boutsen Williams 89, 1:43
http://www.vatera.hu/williams_renault_fw12_t_boutsen_1_43_154842267.html

M.Gugelmin Leyton House 91, 1:43
http://www.vatera.hu/leyton_hous_judd_gc_891_m_gugelmin_1991_154843464.html

Takuma Sato Super Aguri 07, 1:43
http://www.vatera.hu/minichamps_super_aguri_1_43_2007_154716799.html

Frentzen Williams, 97, 1:43
http://www.vatera.hu/williams_renault_fw19_frentzen_1997_1_43_154841961.html

2db Williams Supertec 99, 1:43
http://www.vatera.hu/2_db_williams_supertec_fw21_1_43_1999_154841389.html

Lewis Hamilton 07, 1:18
http://www.vatera.hu/minichamps_mclaren_2007_elso_gyozelem_1_18_lewis_154843647.html

M.Gugelmin Jordan Yamaha, 92 1:43
http://www.vatera.hu/jordan_yamaha_ej192_m_gugelmin_1992_154843252.html

Verstappen Benetton Ford 94, 1:43
http://www.vatera.hu/benetton_ford_b194_1994_jos_verstappen_1_43_154832485.html

Fernando Alonso 06, 1:43
http://www.vatera.hu/minichamps_fernando_alonso_renault_r26_1_43_154843903.html

J. Villeneuve 96, 1:43
http://www.vatera.hu/williams_renault_fw18_villeneuve_1996_1_43_154845492.html

Alain Prost 85 Mclaren, 1:18
http://www.vatera.hu/alain_prost_1_18_vilagbajnok_modellauto_1985_154669871.html
GUGEE 492358 2009. október 14. 20:27
Válasz erre
F300 98-ban ment!Mi az a két nulla?
G
Schumi7vb 492357 2009. október 14. 19:58
Válasz erre
310=3000köbcm,10henger
300=3000-II-,00 abban nem vagyok biztos
399=3000-II-,1999-ben használták
JazzZ 492356 2009. október 14. 19:39
Válasz erre
GUGEE 492355 2009. október 14. 18:59
Válasz erre
Most,hogy ezt így megbeszéltük,regéljél valamit a F310-300-elnevezésről!
G
Schumi7vb 492354 2009. október 14. 18:39
Válasz erre
GUGEE 492353 2009. október 14. 18:21
Válasz erre
Shumi rájöttem valamire!
Vagy a-yon-aszlak egy féltéglával,vagy rádhagyom!
Más lehetőség nincs!
Én az utóbbit választom!
G
Schumi7vb 492352 2009. október 14. 18:07
Válasz erre
attól még,hogy páran F60-asnak akarják hívni,attól még nem az,szó volt róla,hogy az lesz,de végülis Enzo lett,ez a lényeg!
GUGEE 492351 2009. október 14. 18:04
Válasz erre
jabel 492350 2009. október 14. 17:57
Válasz erre
vaillant935_105
vaillant935_105
vaillant935_106
vaillant935_106
vaillant935_112
vaillant935_112
vaillant935_107
vaillant935_107
vaillant935_104
vaillant935_104
vaillant935_101
vaillant935_101
vaillant935_110
vaillant935_110
vaillant935_111
vaillant935_111

Sziasztok!
Bár mire hazaértem, a természetes fény az elfogyott (vagy nem is volt), de csináltam pár jobb képet a Porschéról.
Aces 492349 2009. október 14. 17:22
Válasz erre
Though officially known as the Enzo Ferrari,the car is sometimes referred to colloquially as the "Ferrari Enzo", or simply as "Enzo" with no marque or other words attached. It can also be referred to by its original name the F60.

Pedig F60!
Schumi7vb 492348 2009. október 14. 17:11
Válasz erre
beütöttem,F1-est dobja ki!Pár tudatlant leszámitva!
GUGEE 492347 2009. október 14. 16:55
Válasz erre
Üsd be google-ba F60,oszt nézd meg mit dob ki!
G
Schumi7vb 492346 2009. október 14. 16:49
Válasz erre
Schumi7vb 492345 2009. október 14. 16:48
Válasz erre
Sztanyi 492344 2009. október 13. 23:51
Válasz erre
Igen jó a tipped az évfordulóval kapcsolatban.Ha jól emlékszem azért,mert a Ferrari 60éve van jelen a Forma1-ben,vagyis a kezdetektől.
De nézz utána,nem biztos,hogy jól emlékszem...
GUGEE 492343 2009. október 13. 22:11
Válasz erre
Az Enzo viseli a megtisztelő F60-as kódot az utcai autók között!
G
Matton 492342 2009. október 13. 22:10
Válasz erre
Akkor vasárnap tüzetesen megnézem!
jabel 492341 2009. október 13. 22:06
Válasz erre
Szia!
Sajnos azért akad rajta hiba, de köszönöm.
Igen, kint lesz hétvégén.
Matton 492340 2009. október 13. 22:03
Válasz erre
Ábel! Így első ránézésre szép munkát végeztél gratulálok! hétvégén láthatjuk élőben?
vlevi 492339 2009. október 13. 21:59
Válasz erre
"Azt valamikor tudtam,hogy miért lett F60 pedig eredetileg F2009-es lett volna!"
Főleg, hogy az F50-es egy utcai autót takar :)
De igazad van a BGP01 valahogy egyszerűbb :)
jabel 492338 2009. október 13. 21:44
Válasz erre
vaillant935_87
vaillant935_87
vaillant935_88
vaillant935_88
vaillant935_91
vaillant935_91
vaillant935_92
vaillant935_92

Sziasztok!
Sikerült elkészülni a kicsikével, és bár volt 1-2 buktató, de közel sem akkora mait egy 70es évek beli makettől várunk(néhány saját alkatrésszel). Érdekes volt vele dolgozni, mivel egy nagyon szép autó néhány érdekes megoldással, de mindenképp majdnem 2x annyi idős maga a makett, mint én.
Holnap körbefotózom rendesen természetes fénynél is(már ha lesz)
GUGEE 492337 2009. október 13. 21:15
Válasz erre
Miért nevetitek ki szegény Püsilacit?
Azt valamikor tudtam,hogy miért lett F60 pedig eredetileg F2009-es lett volna!
Aszem jubileum miatt,de nem biztos!
Azt azomban még elképzelni sem tudom,hogy 96-ban F310,97-ben F310b,98-ban F300 és 99-ben F399-es!
Na ebben mi a ráció?Tudja valaki?
G
vlevi 492336 2009. október 13. 21:05
Válasz erre
És az idei szabályok miatt még az is meglátja a különbséget, aki csak kétszer látott F1-es autót. Hótoló elöl, magas, keskeny szárny hátul, és persze újra slick gumi.
Püsilaci 492335 2009. október 13. 18:33
Válasz erre
Sztanyi 492334 2009. október 13. 18:18
Válasz erre
Ahogy Ádám is írta,az F60 az idei F1 gép,az F2007-es meg a 2007-es évi F1-es!
Atesz76 492333 2009. október 13. 17:56
Válasz erre
F1 2001
F1 2001

Eladó!
Új:
Tamiya 1/20 Ferrari F1 2001: 4500Ft
Mail: kingpython@freemail.hu
Püsilaci 492332 2009. október 13. 17:49
Válasz erre
kbx 492331 2009. október 13. 17:44
Válasz erre
F60 az idei autó, azt hiszem ez már elég nagy különbség:)
Püsilaci 492330 2009. október 13. 17:42
Válasz erre
Fiuk,
Elnézést a tudatlanságomért, de mi külömbség van a Ferrari F60 (F1) és a Ferrari 2007 (F1) között?
Schumi7vb 492329 2009. október 13. 11:54
Válasz erre
fw14b
fw14b

jön a Fw14B
JazzZ 492328 2009. október 13. 10:14
Válasz erre
Cserebere rovatban találtam, hátha nem látta aki 1/24est gyűjt!

1./24
hasegaw. cf-12 f3000 plus lola t90-50 3900 ft.
csiteibela@gmail.com
Sztanyi 492327 2009. október 12. 23:28
Válasz erre
Ja és ezért írtam,hogy a Ferrari F60-hoz sem a Tamiya TS85-ösét fogom megvenni,hanem inkább megvárom,míg a ZERO kikeveri...,szeritem meg fogja érni.
Sztanyi 492326 2009. október 12. 23:07
Válasz erre
Tényleg durva a különbség...

és ha belegondolunk,hogy kb egyforma az áruk...,ja és 1db TS-ből mennyit tudsz festeni és mennyit 60ml ZERO-ból...!komoly...!:)
szucslaszlo67 492325 2009. október 12. 20:48
Válasz erre
vlevi 492324 2009. október 12. 18:48
Válasz erre
IMG_0467
IMG_0467
IMG_0469
IMG_0469

Szerintem a Modelmaster Italian Red is egész jó közelítés.
Ezt a Lancia-t azzal festettem
Ete 492323 2009. október 12. 17:52
Válasz erre
Mp 4/6 építők figyelmébe ajánlom!www.youtube.com/watch
GUGEE 492318 2009. október 12. 15:56
Válasz erre
Tényleg rettentő jól néz ki a Zero!
A lila színkódja kellene,az is nagyon tuti!
G
matton 492317 2009. október 12. 15:50
Válasz erre
tn_800x600_cimg0672
tn_800x600_cimg0672
tn_800x600_322676_67763_CIMG0170
tn_800x600_322676_67763_CIMG0170

Szia Lucky! A 2 kép mutatja a különbséget Az mp4/4 tamiya az mp4/7 zeroval lett festve
LuckyT. 492316 2009. október 12. 14:08
Válasz erre
Üdv Urak!
1 gyors kérdés; a Zero fluorescent red és a Tamiya fluo. red között van szín eltérés, vagy azonos marlboro piros mindkettő? (mert Zero-t nem tudok keríteni:( )
Köszi, ciao!
zsolt 492315 2009. október 12. 13:12
Válasz erre
Sziasztok,

Felteszem ide is,hátha érdekel valakit!

1/20 Reji Ferrari F1-2000 MARLBORO matrica 1.000,-

Rimár Zsolt
20/329-8393
rimar.zsolt@chello.hu
trombi0001 492314 2009. október 12. 08:32
Válasz erre
De szép! Jó lenne, ha az enyém is legalább megköz. így sikerülne!
Csak már fejezném be a Jäger 635-öst, lassan fél éve faragom...
G-funk 492311 2009. október 11. 22:09
Válasz erre
Dede kémkedni :)
és visszavonulót is fújtam a csapataimnak a látottak után :)
Sztanyi 492309 2009. október 11. 21:57
Válasz erre
Pedig ott voltak a polcon:)
Bár még felmatricázva nem volt a kasztni,azt éjszaka csináltam meg,de a többi alkatrészeken már majdnem minden le van festve,meg karbonozva.Így akár már építhetném is,de még erőt gyűjtök hozzá!

De hát nem kémkedni jöttél át,vagy igen...?:)
Ez csak a szolnoki válogatottba fog meghívót kapni.Bolyaira már teljes a keret és ez nem is lenne kész 1 hét alatt...
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.