<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
vlevi | Adatlap | 492887 | 2010. január 7. 16:58 | ||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 492886 | 2010. január 7. 16:56 | ||||||||||||||||||
Jó lenne tudni, kiféle, miféle maratás, karbon satöbbi kell hozzá kiegészítőnek. | |||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 492885 | 2010. január 7. 16:52 | ||||||||||||||||||
Pont most akartam belinkelni. Kéne kattintani a "buy now" gombra, és itthon szétosztani. Nekem egyelőre egy MP4/7 és egy 99T figyel a polcon, egyelőre dobozban. Jó lenne ezt a dobozt is melléjük rakni, természetesen Senna miatt. Csak ez az 5000 jen :( Régebben még 2000 körül voltak a Tamiya F1-es gépek :( | |||||||||||||||||||||
Schumi7vb | Adatlap | 492884 | 2010. január 7. 16:22 | ||||||||||||||||||
kivételesen egyet kell,hogy értsek veled,hajrá Fujimi! | |||||||||||||||||||||
JazzZ | Adatlap | 492883 | 2010. január 7. 12:28 | ||||||||||||||||||
Remélhetőleg lesz rajta bal oldalon kamera;) Én is várom a készletet, nagyon szép autó! És a kor legjobbja;) | |||||||||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 492882 | 2010. január 7. 12:11 | ||||||||||||||||||
Ja és az is,hogy pont a San Marino verziót adják ki! www.1999.co.jp/eng/10106718 Az építéshez támpontnak meg lehet használni a MFH-ét,sok segítséget ad! www.1999.co.jp/eng/10046844 | |||||||||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 492881 | 2010. január 7. 12:09 | ||||||||||||||||||
Nagyon örülök én is ennek a Williamsnek,sőt most néztem,hogy febr végére írják a kiadását,de ez már 5000yen lesz! Senna autói közül ez volt a 2. kedvencem az MP4/6 után! | |||||||||||||||||||||
G-funk | Adatlap | 492880 | 2010. január 7. 11:59 | ||||||||||||||||||
én is, bár megvenni biztos nem fogom. De legalább látszik a Fujimin hogy dolgoznak és új dolgokat csinálnak, nem úgy mint Tamiyáék. | |||||||||||||||||||||
Ete | Adatlap | 492879 | 2010. január 7. 11:20 | ||||||||||||||||||
Pontosan! Ez nagyszerű hír, én legalább is személy szerint nagyon örülök neki!:)) | |||||||||||||||||||||
G-funk | Adatlap | 492878 | 2010. január 7. 10:53 | ||||||||||||||||||
ha értesüléseim nem csalnak ez volt Senna utolsó autója. Szóval biztos kapós lesz :) | |||||||||||||||||||||
Ete | Adatlap | 492877 | 2010. január 7. 10:11 | ||||||||||||||||||
G-funk | Adatlap | 492876 | 2010. január 7. 09:51 | ||||||||||||||||||
Ete | Adatlap | 492875 | 2010. január 7. 09:32 | ||||||||||||||||||
Ete | Adatlap | 492874 | 2010. január 7. 09:31 | ||||||||||||||||||
Csak nem az FW16! Ugy jól látom, hogy az? | |||||||||||||||||||||
JazzZ | Adatlap | 492873 | 2010. január 7. 09:16 | ||||||||||||||||||
azannya! ! ! Na erre lesz pár jelentkező! Köszi az infót;) | |||||||||||||||||||||
G-funk | Adatlap | 492872 | 2010. január 7. 08:24 | ||||||||||||||||||
Ete | Adatlap | 492871 | 2010. január 6. 20:39 | ||||||||||||||||||
Teljesen jogos, ez nagyon logikus amit írsz. Elfogadom és megpróbálok mégjobban figyelni:) | |||||||||||||||||||||
szucs.laszlo | Adatlap | 492870 | 2010. január 6. 20:31 | ||||||||||||||||||
JazzZ | Adatlap | 492869 | 2010. január 6. 20:16 | ||||||||||||||||||
85-86-87 körül jellemző volt, hogy a lassabb pályákon nem volt 'kémény' és egyszerűbb, kisebb leszorítóerőt előállító hátsó szárnyakat, míg a gyors pályákon volt kémény és a jóval nagyobb méretű hátsó szárny került fel:) Pl. 87ben a Hungaroringen a Williams FW11B, kémények nélkül ment! | |||||||||||||||||||||
Ete | Adatlap | 492868 | 2010. január 6. 19:46 | ||||||||||||||||||
Igen igazad lehet, de az első képen lévő nagyon a 98T stílusjegyeit viseli magán. Talán már a szezon vége feléről lehet. Ennyire még tanulmányoztam részletesen a '85-ös autót. Andretti pedig jóval hamarabb versenyzett JPS-es autóval, mint '85. Én is szeretném ezt az autót megépíteni 1/20-ban, de még abban sem lesz egyszerű. Illetve van rá megoldás, csak piszok drága... Bízok egyenlőre a Tamiyában, a Fujimiben és esetleg a Hasegawában hátha kiadja valamelyik. | |||||||||||||||||||||
GUGEE | Adatlap | 492867 | 2010. január 6. 19:21 | ||||||||||||||||||
Csak egy kérdés! Ha már regisztráltam,miért tünt el az adatlapom,miért írja ki,hogy nem regisztráltam? G | |||||||||||||||||||||
GUGEE | Adatlap | 492866 | 2010. január 6. 19:08 | ||||||||||||||||||
Ezeket a matricákat találtam! Laci vett már tőlük a megbízásomból! Személy szerint nekem csak az a kérdésem,hogy mire akarod felrakni? Mert ha tudsz valami okosságot engem is érdekelne! 1:24-ben a Wave gyártja a legjobb minőségben a 78-ast.Gyanta,maratás,alu cuccok,szóval minden ami kell! 1:25 ben az Entex és a Doyusha gyárt JPS !A 72-est és a 78-9 (nem vagyok tuti biztos benne melyiket). Meglepően részletes,viszont nem mindig valósághű.Nekem a Doyusha 72-es van meg. Keveréke a kit a 72-es Gold-leaf lotus-nak meg a JPS 72-nek! A képen egy Western Model szerepel ,álltalában 70-100 dolcsi körül lehet megvenni! Viszont nagyon tartja az árát! Én most vettem egy Gunze 99T,ebből csinálnék JPS-t én is! Van valahol egy kinyomtatott listám az összes kiadott 1:24-es kit-ről(f1),ha megtalálom okosabb leszek! G | |||||||||||||||||||||
JazzZ | Adatlap | 492865 | 2010. január 6. 19:00 | ||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 492864 | 2010. január 6. 18:28 | ||||||||||||||||||
De van létezett valaha nagyobban is :) www.1999.co.jp/eng/10069652 | |||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 492863 | 2010. január 6. 18:26 | ||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 492862 | 2010. január 6. 18:22 | ||||||||||||||||||
Csak szólok, hogy ebayen és hasonló helyeken láttam Mario Andrettis JPS Lotust :) | |||||||||||||||||||||
GUGEE | Adatlap | 492861 | 2010. január 6. 18:05 | ||||||||||||||||||
Szia! Nehéz fába vágtad a fejszédet! Kérek rá egy kis időt,összeszedem mik vannak 1:24-ben JPS festéssel! G | |||||||||||||||||||||
Ete | Adatlap | 492860 | 2010. január 6. 17:43 | ||||||||||||||||||
Persze tudom, hogy eltér. Csak az összehasonlítás miatt írtam. Én megépítettem a 98T-t a 99T kittből JPS matricával, annyira nem rossz. A műszerfalat (többek között) én sem faragtam át, az nekem se menne... De egyébként nekem is jobban tetszik a fekete-arany Lotus a sárgánál. | |||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 492859 | 2010. január 6. 17:21 | ||||||||||||||||||
A Lotus 99T nem ér, mert az már nem Renault, hanem Honda, természetes, hogy eltér. Ha nem így lenne, már szereztem volna hozzá JPS matricát, mert azzal szerintem sokkal-de-sokkal jobban néz ki. Bár igaz, láttam Tamiya 99T-hez JPS matricát, de ahhoz azért más is át kellene faragni, az viszont nekem már nem megy. De, hogy 1/24-es Lotus? Létezik ilyen? | |||||||||||||||||||||
szucslaszlo67 | Adatlap | 492858 | 2010. január 6. 13:57 | ||||||||||||||||||
Jelenleg sehol nem kapható 1/24-es méretarányban semmilyen LOTUS F1-es matrica készlet. Szerintem nem is volt soha. | |||||||||||||||||||||
Ete | Adatlap | 492857 | 2010. január 6. 13:36 | ||||||||||||||||||
Szia! A legszembetűnőbb különbség a motor fölötti burkolaton látszik. A 1986-oson (98T) a turbo légbeömlője kiemelkedik a burkolatból, mint az 1987-esen (99T), az 1985-ösön (97T) viszont a hátsó kerék előtti rész más kialakítású. Küllemben: az 1985-ösön a JPS mellett az Olympus a fő szponzor, az 1986-oson pedig a Delonghi. Matrica ügyben szerintem keresd Szűcs Lacit, Ő valszeg tud segíteni. Illetve még Gugee kolléga is fog tudni hasznos információt szerintem, Ő az 1/24 nagy ismerője. Üdv | |||||||||||||||||||||
Vorangee | Adatlap | 492856 | 2010. január 6. 13:09 | ||||||||||||||||||
1/24-ben sorry | |||||||||||||||||||||
Vorangee | Adatlap | 492855 | 2010. január 6. 13:08 | ||||||||||||||||||
Sziasztok! Lehet valahol 1985-ös vagy 1986-os Lotushoz matricát szerezni? Van valami gyártó vagy kereskedő? Amúgy ezt a két autót mi alapján lehet megkülönböztetni? Elég egyformák. | |||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 492854 | 2010. január 5. 20:38 | ||||||||||||||||||
Pár év(tized) múlva vehetsz egyet :) | |||||||||||||||||||||
doky3 | Adatlap | 492852 | 2010. január 4. 00:18 | ||||||||||||||||||
Annak Én is, de 1:1-ben:))) | |||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 492851 | 2010. január 3. 22:17 | ||||||||||||||||||
Egy új (e90-s) bömbinek örülnék! | |||||||||||||||||||||
GUGEE | Adatlap | 492850 | 2010. január 3. 19:22 | ||||||||||||||||||
Schumi7vb | Adatlap | 492849 | 2010. január 1. 18:40 | ||||||||||||||||||
Nekem Alboretós lesz,megérdemli,főleg úgy,hogy már nincs köztünk... | |||||||||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 492848 | 2010. január 1. 17:56 | ||||||||||||||||||
Ez tényleg jó hír! | |||||||||||||||||||||
jabel | Adatlap | 492846 | 2010. január 1. 12:15 | ||||||||||||||||||
Hát sajnos igen. De én szerettem volna, hogy az új DTM-es gépeket kiadják, lehet, hogy a WTCC gépeknél is bejön ez a módszer :P | |||||||||||||||||||||
rrobbie | Adatlap | 492845 | 2010. január 1. 12:12 | ||||||||||||||||||
Szerintem már az is nagy szó, hogy kb. 10-15 év után végre ez a kategória is eszébe jutott valakinek... ;) | |||||||||||||||||||||
jabel | Adatlap | 492844 | 2010. január 1. 12:11 | ||||||||||||||||||
BUÉK! IIIGGGeeenn! Már csak a wtcc-re kéne ráfeküdnie vkinek. | |||||||||||||||||||||
rrobbie | Adatlap | 492843 | 2010. január 1. 12:03 | ||||||||||||||||||
BUÉK Mindenkinek! Az év legnagyobb híre: 1:24-es, 2009-es DTM Audi és C Merci a Revelltől! Juhéj! Üdv: Robi | |||||||||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 492842 | 2010. január 1. 00:58 | ||||||||||||||||||
OK,megcsinálom holnap. | |||||||||||||||||||||
GUGEE | Adatlap | 492841 | 2010. január 1. 00:50 | ||||||||||||||||||
GUGEE | Adatlap | 492840 | 2010. január 1. 00:47 | ||||||||||||||||||
Szia! 1:24-es!A következő kittekhez jó: Rosso ferrari 643,revell/protar ferrari 412T1-T2,Revell F310B,F2000,Benetton 194,Williams FW 19,Jordan 197,Jordan ej10,mclaren MP4/12,Hasegawa Williams Fw14B, Wave Benetton B192,Wave benetton B193B. Ezek a kit-ek,és jó még a Hot wheels mclaren mp4/13-ra! Lacival vedd fel a kapcsolatot!Az ár válltozó ,hogy hol veszi és mennyi a valuta ára! Kb 6000-forint!Régebben autónként vettem 2000-ért! G | |||||||||||||||||||||
thomas353 | Adatlap | 492839 | 2009. december 31. 22:56 | ||||||||||||||||||
Szia Gugee! A matrica amit betettél az 1/24 vagy 1/20-as méretű? Sssszűcs László automakett oldalán nem találtam ilyet, te hogy rendelted és mennyi volt? Előre is kösz az infót. | |||||||||||||||||||||
GUGEE | Adatlap | 492838 | 2009. december 31. 21:54 | ||||||||||||||||||
Tehetnél nekem egy apró szívességet! Kellene nekem az F60-as makett hossza ,szél,magassága!(a magasság a padlótól kéne a kamera tetejéig! Ha nem fárasztalak vele kéne a el. hát. szárny szélessége is! Csak ellenörizni szeretném az enyémen a föbb méreteket! Köszi előre is! G | |||||||||||||||||||||
GUGEE | Adatlap | 492837 | 2009. december 31. 21:46 | ||||||||||||||||||
Én a 88-as ferrarit Berger miatt építem meg! Nyert vele Monzában,s az autó volt a honoráriuma! Mellesleg ez utolsó turbó ferrari! Nekem 1:24-ben a Protár-tól van meg!Szépen kidolgozott motortérrel + minden ami kell! Nagyon szép autó! G | |||||||||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 492836 | 2009. december 31. 21:45 | ||||||||||||||||||
Ez is egy szempont!Az összehasonlításom a Fujimi Mclarennel,pont erre utalt. De az F60 megépítésétől nem tartok,viszont a Fujimi Mclarenétől igen!Már minden le van festve rajta,de építeni még nem tudtam,viszont az a pár dolog,amit eddig építettem benne nem nyűgözött le. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
www.hwjapan.com/sh/FUJ10010701.aspx