/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
Killer 493160 2010. február 6. 13:21
Válasz erre
Hello bb.. a régi Alfáról tudnál felrakni képet az elejéről és a felniről egy közelebitt mert ez a kit nekem is meg van jónak látszik csak a felni és hütörács próblémám van azt hogy lehet fel javitani. Kösz szépen Zsolt.
vlevi 493159 2010. február 6. 13:21
Válasz erre
Ezeknél az F1-eseknél legalább nem kell azon gondolkodni, hogy milyen karbont rakjak rá :D
vlevi 493158 2010. február 6. 13:20
Válasz erre
A Smert Alfája nekem is megvan, egyelőre a sorsa beteljesülését várja a dobozában :)
bb... 493157 2010. február 6. 12:44
Válasz erre
Alfa Romeo 159 "Alfetta" 1950 01
Alfa Romeo 159 "Alfetta" 1950 01
Alfa doboz hátulja
Alfa doboz hátulja
Alfa 158 01
Alfa 158 01
Alfa 158 02
Alfa 158 02
Alfa 158 03
Alfa 158 03
Alfa 158 04
Alfa 158 04
Alfa 158 05
Alfa 158 05

Sziasztok!

Ezt a régi F1-est sikerült beszereznem tegnap. Egyszer már megépítettem jó pár évvel ezelőtt, de nagyon megörültem amikor láttam az üzletben és az ára miatt sem tudtam otthagyni 2'090'Ft. Ennyit mindenképpen megér, bár nagyon egyszerő makett a műanyag kerekeivel és egy átlátszó elemmel amire a küllők vannak karcolva. Viszont szerintem egyszerű módszerekkel rengeteget ki lehet belőle hozni még kezdőknek is.
Én annak idején a köllőket 3 sorban beragasztott drótdarabokkal imitáltam, bár mostmár inkább berházok egy fotomaratott felnigarniturába. A kormányt varrócérnával bandázsoltam. a kipofogócső végét, a hővédő lemeztől egy tollbetét helettesíti. A hűtőrácsot papírdarabok egymás mellé ragasztásával oldottam meg, de most ez is másképp lesz:).
Ebből lenne érdemes egy group build-et indítani. Érdekes lenne látni, hogy ki mit tud kihozni belőle. Nagyon olcsó, szerintem nagyon látványos is, és gyakorlatilag a kerekeken kívül semmilyen "gyári" kiegészítőt nem lehet hozzá kapni.
A doboz hátoldalán látszik egy másik F1-es is, egy Talbot Lago 1949-ből.
Mellékelek pár képet a közel 10 évvel ezelőtt elkészült Alfáról is.

Üdv.:
bb
matton 493156 2010. február 5. 12:16
Válasz erre
Szia maverick! Természetesen szívesen segítek de mivel útálok gépelni,így ha telefonon felhívsz minden kérdésedre szívesen válaszolok.

30/9837-039
Flyer 493155 2010. február 5. 10:42
Válasz erre
Ajánlom:

automakett.hu/ - makett is, hozzá a kiegészítők is, minden egy helyen! :)
maverick 493154 2010. február 5. 10:38
Válasz erre
Szia!

Nekem nagyon tettszik a járgányod! Tervezem a beszerzését, láttam a cserebere topikban egy példányt. Milyen festéket illetve lakkot használtál?
Nem vagyok túl járatos az autók terén (pl karbonozás). Hol lehet ehhez a kithez karbon matricát beszerezni? Valamint mi módon kerül fel a felületre? Egy két hasznos tippet vagy információt szívesen fogadnék a témában jártasaktól :)

üdv maverick
Tibchi 493153 2010. február 5. 00:18
Válasz erre
Sziasztok!

Érdekelne, hogy van-e valakinek megkezdett, összerakott F2001-ese? Nem baj, ha törött, sérült, hiányos, csak a felnik és a gumik legyenek meg :)
Ha megválna tőle, akkor kérem jelezze:
ghostforme@gmail.com
Köszi!

T
Matton 493152 2010. február 4. 22:15
Válasz erre
CIMG0299
CIMG0299
CIMG0294
CIMG0294

Én speciel szerettem vele dolgozni, igaz sok helyen kellett eltüntetnem az illesztéseket,rengeteg munka volt a karbonozás, de alapjában véve kevés illesztési hiba,viszonlag kevés beszívódás és kilökőtüske nyom. Ráadásul az üzemanyagtöltő nyillás gyűrűjét fémmatricából adja ami nagyon szép. A legnagyobb kihívást a hátsó szárny összeépítése adta. Viszont a gyári matrica eléggé nehezen kezelhető. Nekem ezt sikerült kihozni belőle.
G-funk 493151 2010. február 4. 21:44
Válasz erre
az MFH műhelyről van fent video a HLJ-n. hogy hogy dolgoznak. Pl a ferrari CAD adatokat egyenesen a ferraritól kapják. Ez gondolom nem kis pénz.
A gyanta mint anyagktg meg elenyésző.
maverick 493150 2010. február 4. 21:19
Válasz erre
Sziasztok!
Tudtok az alábbi kitről valami információt mondani?
www.hlj.com/product/TAM20052

Előre is köszönöm!

Üdv maverick
vlevi 493149 2010. február 4. 16:52
Válasz erre
"messze nem egyenesen arányos az ár és a minőség a gyanta vagy fém kiteknél."
Sőt. A kisszériás kitek nem azért olyan eszement drágák, mert annyival jobbak lennének, hanem mert egy nagyon kis szérián kell behozni a tervezés, alkatrészgyártás, mesterdarab költségeit, és persze a műgyanta alapanyag is sokkal drágább, mint a sima műanyag.
Nem tudom, mekkora stáb dolgozik pl. az MFH-nál, de ha mondjuk 4-en terveznek 1 hónapig egy autót, akkor az máris millió forintokban mérhető a költség. (munkabérek, rezsi, pár kiló elhasznált nyersanyag, egyebek). Ha ebből 1000 darabot gyártasz, akkor ez ezer felé oszlik, ha 50ezret, akkor 50ezer felé.
G-funk 493148 2010. február 4. 10:27
Válasz erre
ez az alaptézis sok mindenre igaz hogy nem minden tuti franko ami drága. még sok MFH autón is vannak hibák. pl az Aston Martin DBR9 kaszniján is sok apró baki van és a bosszantó az hogy ezeket kis odafigyeléssel simán ki lehetett volna javítani a mesterdarabon
de több más drága gyártó kitjei is lehetnem sz*rok. szóval vigyázni kell és messze nem egyenesen arányos az ár és a minőség a gyanta vagy fém kiteknél.
Vorangee 493147 2010. február 4. 10:21
Válasz erre
A tükröket nekem ígérted :) jelentkezem
Vorangee 493146 2010. február 4. 10:20
Válasz erre
A tükröket nekem ígérted :) jelentkezem
krampli 493145 2010. február 3. 23:17
Válasz erre
GUGEE 493144 2010. február 3. 22:25
Válasz erre
Van egy totál fém 1:24-es Tameo 2001-es ferrarim.
A kiegészítő alkatrészek minősége maga a csúcs!
De tényleg nem tudok egy hibát sem mondani.
Na de maga a kaszni rémállom!Ez az első és utolsó fém kasznis kit-em.
Három részből áll a kaszni ,puha fém ,és nem tudom összeilleszteni.
Elővettem már vagy háromszor is,de mindig egy hét után félreraktam!
Agyrém!Ha elől megcsinállom,elmászik hátul.Kéne valamilyen hőkezelés,hogy keményebb legyen.
Egyébként a rendes ára valahol 40 000 ezer környékén van!
Ha annyit adtam volna érte,most a fejemet verném a falba!
G
vlevi 493143 2010. február 3. 22:14
Válasz erre
És még az sem biztos, hogy az a totál műgyanta készlet olyan hajdenagyonjó. Csak az szól mellete, ha az a típus nincs műanyagban.
GUGEE 493142 2010. február 3. 21:54
Válasz erre
!BkWekigCGk~$(KGrHqEOKjcEs4oEGqm0BL(LERQ,D!~~_35
!BkWekigCGk~$(KGrHqEOKjcEs4oEGqm0BL(LERQ,D!~~_35

Sziasztok!
Valaki kérdezte ezt a matricát!
Én 4500 Ft ért vettem meg az ebay-on.Néha lehet venni csak keresni kell!
Igértem valakinek tükröket 1:24 -ben,másvalakinek Mild seven-es matricát!
Kérlek keressetek meg magánban,előkerestem a cuccokat!
gugee66@freemail.hu
G
GUGEE 493141 2010. február 3. 21:46
Válasz erre
Nekem 6 ezer volt a Protár F88 1:24-ben!
Felhasználtam már hozzá majdnem egy Studio 27 F89-es maratás készletett.
Vettem hozzá övet,négy féle kábelt,fém fonott kábelt,anyákat,fém kerekeket,drótokat,.
Kb benne lesz 15-18 ezerbe,de még mindig nem 50 000.
G
vlevi 493140 2010. február 3. 20:52
Válasz erre
Ha olyan gyors lesz az SMS, vagy melyik, mint a Tamiya F60-al, akkor a Fujimi makettből szinte semmire sincs szükség, megépítheted fémből az egészet :D
kbx 493139 2010. február 3. 20:45
Válasz erre
Akkor már inkább az MFH, nem? ;)
Sztanyi 493138 2010. február 3. 20:10
Válasz erre
Én is pont ezen gondolkodtam...!Vagy megcsinálom teljesen készre az összes kasztnielemmel az autón és akkor semmi nem látszik ebből a gagyi vacakból,vagy várok-várok egy komplett átalakítos transkitre...!
Bebá 493137 2010. február 3. 20:08
Válasz erre
Hogy Neked mi nem jut eszedbe Gergő!
G-funk 493136 2010. február 3. 19:26
Válasz erre
na majd orvosoljuk a helyzetet :)

van esetleg képetek a részletekről. nem a gurneyflapos hanem valami más, mert azokat már lementettem
GUGEE 493135 2010. február 3. 19:02
Válasz erre
A Senna név már azt hiszik,hogy elég az eladáshoz!
Lenne mondjuk 4-5 ezerrel drágább,de lenne benne még egy plusz keret a kütyükkel.
G
GUGEE 493134 2010. február 3. 18:59
Válasz erre
Van nekem is 1-2 ilyen autóm!
Igazából nem tudok vele mit kezdeni.
Vagy hagyom a fenébe és leragasztom a motorburkolatot,vagy ledarálom az egészet a panelról és kireszelem egyenként az alkatrészeket!
Éppen ezt csinálom a Ferrari F88-al.
De legalább ott nem öntötték rá a vezetékeket és az elektromos kütyüket.
G
Matton 493133 2010. február 3. 18:36
Válasz erre
És ezért akarnak elkérni egy kisebb vagyont?
G-funk 493132 2010. február 3. 18:32
Válasz erre
nekem inkább a heller jut eszembe. Van egy Heller Xsarám az ilyen hogy minden egybe van öntve. Csak ugye az nem 5000 yen , a revell f1 autók is inkább 5000 Ft mintsem yen
vlevi 493131 2010. február 3. 17:17
Válasz erre
Ezzel az a gond, hogy egy halom alkatrészt egybeöntöttek. És szerintem pont ezért nem Revell minőség (legalábbis nem Revell utcai), mert a Revell amerikai utcai autóinál a futómű alkatrészek külön vannak. Itt pedig egy panel, ráöntve a rugó és az összes drót :(
vlevi 493130 2010. február 3. 17:15
Válasz erre
Akkor nem láttam még a Tamiya F60 összeállítási rajzát a motortér környékéről.
GUGEE 493129 2010. február 3. 17:10
Válasz erre
Gyakorlatilag Revell minőség 1:20-ban!
G
G-funk 493128 2010. február 3. 16:47
Válasz erre
P1000581
P1000581
P1000585
P1000585

egy-két kémfotó az új Fujimi FW16-ról. Hát hogy is mondjam nem valami bíztató.
Egy dolgora jó. ogy jó sok feljavítót lehessen hozzá csinálni
GUGEE 493127 2010. február 3. 13:18
Válasz erre
ha jól emlékszem 2006-os év végi tesztektől már látható
GUGEE 493126 2010. február 3. 13:15
Válasz erre
Szia!
Pontosan nem tudom,de szerintem pontosabb adatokat kapnak onnan fentről.
Az a kütyű az autók elején szokott lenni.
Versenyen meg van határozva a Max magasság,teszten viszont nincsen!
G
szucslaszlo67 493125 2010. február 3. 12:01
Válasz erre
Ferrari_2010
Ferrari_2010

Az új Ferrari árammal megy?
Van neki áramszedője :-)
Dodgem verzió?
Mi a franc az a hatlamas "áramszedő" a tetején?
Valaki mondja már meg!
Kranko1 493124 2010. február 2. 16:11
Válasz erre
Hub
Hub

Hello!

Köszönöm Bebá és JazzZ! Akkor a megamakettes felni jó lenne hozzá? Meg lehetne csinálni kerekek nélkül is, csak akkor valamilyen szerelőállványra kellene rakni. Csak egy képet találtam a fékről. Ez alapján kellene akkor megcsinálnom a féket.

Kranko
Bebá 493123 2010. február 2. 10:44
Válasz erre
Helló!
Ez csak egy Reji maratás amivel egy BBS felnit átépíthetsz.
JazzZ 493122 2010. február 2. 08:24
Válasz erre
Szia!

Rajtszámom biztosan lesz, szombaton lefotózom mik vannak, és felrakom ide.

JZ
Kranko1 493121 2010. február 1. 22:06
Válasz erre
p46255n
p46255n

Vagy ez a felni?
Kranko1 493120 2010. február 1. 21:51
Válasz erre
Köszi!

Ezek már megvannak! :)

A Revell BMW 320 gr. 5 Jagermester makettet 650 Ft-ért vettem. A kerekek és a matrica hiányzik hozzá. Ez a felni jó lenne hozzá?

www.megamakett.hu/product_info.php

Egy saját festésű autót akarok építeni belőle. Van néhány rajtszámom + 1-2 reklám felirat. Ha valakinek lenne feleslegben rajtszám + reklámfelirat akkor szívesen átvenném vagy megvenném őket!

Köszi a segítséget!

Üdv, Kranko!
judge 493119 2010. február 1. 21:37
Válasz erre
www.modellversium.de, írd be a keresőbe, ki fogja adni.

www. racingsportscars.com, de ezek csak külsők, viszont rengeteg kép, szívós, turbós, gyári, privát, minden.

A csomagtartó tetején tudtommal 2 nyílás van, azok a tankolónyílások.
G-funk 493118 2010. február 1. 13:11
Válasz erre
Gyuri, ezt találtam neked. Ha gondolod tudok rendelni mert most rendelek japóból
www.hlj.com/product/FNMAE-06
A méretét ne kérdezd :)
Kranko1 493117 2010. február 1. 11:49
Válasz erre
Hello!

Valakinek nincsenek véletlenül BMW 320 gr. 5-ről ref képei? Keresgéltem a neten. Részletfotók érdekelnének igazából. Még egy kérdés! A csomagtartó tetején milyen célt szolgál az a kb. 3-4 kör alakú mélyedés?

Köszi!

Üdv, Kranko!
Schumi7vb 493116 2010. január 31. 20:16
Válasz erre
vlevi 493115 2010. január 31. 20:01
Válasz erre
Nem is kell rá annyi szponzor, nekem sokkal jobban tetszik, ha nincs telerakva ezer darab 1centis fecnivel.
vlevi 493114 2010. január 31. 19:59
Válasz erre
Állítólag még mindíg Sauber BMW-nek hívják, pedig a BMW már sehol nincs.
maverick 493113 2010. január 31. 19:45
Válasz erre
Tény és való, de most ha felhoznám példának a tavalyi Brawn-t? :) Bár ahhoz kellett egy Ross Brawn is.
Schumi7vb 493112 2010. január 31. 19:35
Válasz erre
sauber
sauber

Sauberen meg jó sok szponzor van,bár a Renault sem dicsekedhet...
Schumi7vb 493111 2010. január 31. 19:25
Válasz erre
Olyan mint a 2009-es gép,apróbb változtatásokkal,festésben meg visszatértek a gyökerekhez.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.