<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Killer | Adatlap | 493160 | 2010. február 6. 13:21 | ||||||||||||||||
Hello bb.. a régi Alfáról tudnál felrakni képet az elejéről és a felniről egy közelebitt mert ez a kit nekem is meg van jónak látszik csak a felni és hütörács próblémám van azt hogy lehet fel javitani. Kösz szépen Zsolt. Előzmény: (493157) bb... 2010. február 6. 12:44 | |||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 493159 | 2010. február 6. 13:21 | ||||||||||||||||
Ezeknél az F1-eseknél legalább nem kell azon gondolkodni, hogy milyen karbont rakjak rá :D | |||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 493158 | 2010. február 6. 13:20 | ||||||||||||||||
A Smert Alfája nekem is megvan, egyelőre a sorsa beteljesülését várja a dobozában :) | |||||||||||||||||||
bb... | Adatlap | 493157 | 2010. február 6. 12:44 | ||||||||||||||||
Sziasztok! Ezt a régi F1-est sikerült beszereznem tegnap. Egyszer már megépítettem jó pár évvel ezelőtt, de nagyon megörültem amikor láttam az üzletben és az ára miatt sem tudtam otthagyni 2'090'Ft. Ennyit mindenképpen megér, bár nagyon egyszerő makett a műanyag kerekeivel és egy átlátszó elemmel amire a küllők vannak karcolva. Viszont szerintem egyszerű módszerekkel rengeteget ki lehet belőle hozni még kezdőknek is. Én annak idején a köllőket 3 sorban beragasztott drótdarabokkal imitáltam, bár mostmár inkább berházok egy fotomaratott felnigarniturába. A kormányt varrócérnával bandázsoltam. a kipofogócső végét, a hővédő lemeztől egy tollbetét helettesíti. A hűtőrácsot papírdarabok egymás mellé ragasztásával oldottam meg, de most ez is másképp lesz:). Ebből lenne érdemes egy group build-et indítani. Érdekes lenne látni, hogy ki mit tud kihozni belőle. Nagyon olcsó, szerintem nagyon látványos is, és gyakorlatilag a kerekeken kívül semmilyen "gyári" kiegészítőt nem lehet hozzá kapni. A doboz hátoldalán látszik egy másik F1-es is, egy Talbot Lago 1949-ből. Mellékelek pár képet a közel 10 évvel ezelőtt elkészült Alfáról is. Üdv.: bb | |||||||||||||||||||
matton | Adatlap | 493156 | 2010. február 5. 12:16 | ||||||||||||||||
Szia maverick! Természetesen szívesen segítek de mivel útálok gépelni,így ha telefonon felhívsz minden kérdésedre szívesen válaszolok. 30/9837-039 | |||||||||||||||||||
Flyer | Adatlap | 493155 | 2010. február 5. 10:42 | ||||||||||||||||
maverick | Adatlap | 493154 | 2010. február 5. 10:38 | ||||||||||||||||
Szia! Nekem nagyon tettszik a járgányod! Tervezem a beszerzését, láttam a cserebere topikban egy példányt. Milyen festéket illetve lakkot használtál? Nem vagyok túl járatos az autók terén (pl karbonozás). Hol lehet ehhez a kithez karbon matricát beszerezni? Valamint mi módon kerül fel a felületre? Egy két hasznos tippet vagy információt szívesen fogadnék a témában jártasaktól :) üdv maverick | |||||||||||||||||||
Tibchi | Adatlap | 493153 | 2010. február 5. 00:18 | ||||||||||||||||
Sziasztok! Érdekelne, hogy van-e valakinek megkezdett, összerakott F2001-ese? Nem baj, ha törött, sérült, hiányos, csak a felnik és a gumik legyenek meg :) Ha megválna tőle, akkor kérem jelezze: ghostforme@gmail.com Köszi! T | |||||||||||||||||||
Matton | Adatlap | 493152 | 2010. február 4. 22:15 | ||||||||||||||||
Én speciel szerettem vele dolgozni, igaz sok helyen kellett eltüntetnem az illesztéseket,rengeteg munka volt a karbonozás, de alapjában véve kevés illesztési hiba,viszonlag kevés beszívódás és kilökőtüske nyom. Ráadásul az üzemanyagtöltő nyillás gyűrűjét fémmatricából adja ami nagyon szép. A legnagyobb kihívást a hátsó szárny összeépítése adta. Viszont a gyári matrica eléggé nehezen kezelhető. Nekem ezt sikerült kihozni belőle. | |||||||||||||||||||
G-funk | Adatlap | 493151 | 2010. február 4. 21:44 | ||||||||||||||||
az MFH műhelyről van fent video a HLJ-n. hogy hogy dolgoznak. Pl a ferrari CAD adatokat egyenesen a ferraritól kapják. Ez gondolom nem kis pénz. A gyanta mint anyagktg meg elenyésző. | |||||||||||||||||||
maverick | Adatlap | 493150 | 2010. február 4. 21:19 | ||||||||||||||||
Sziasztok! Tudtok az alábbi kitről valami információt mondani? www.hlj.com/product/TAM20052 Előre is köszönöm! Üdv maverick | |||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 493149 | 2010. február 4. 16:52 | ||||||||||||||||
"messze nem egyenesen arányos az ár és a minőség a gyanta vagy fém kiteknél." Sőt. A kisszériás kitek nem azért olyan eszement drágák, mert annyival jobbak lennének, hanem mert egy nagyon kis szérián kell behozni a tervezés, alkatrészgyártás, mesterdarab költségeit, és persze a műgyanta alapanyag is sokkal drágább, mint a sima műanyag. Nem tudom, mekkora stáb dolgozik pl. az MFH-nál, de ha mondjuk 4-en terveznek 1 hónapig egy autót, akkor az máris millió forintokban mérhető a költség. (munkabérek, rezsi, pár kiló elhasznált nyersanyag, egyebek). Ha ebből 1000 darabot gyártasz, akkor ez ezer felé oszlik, ha 50ezret, akkor 50ezer felé. | |||||||||||||||||||
G-funk | Adatlap | 493148 | 2010. február 4. 10:27 | ||||||||||||||||
ez az alaptézis sok mindenre igaz hogy nem minden tuti franko ami drága. még sok MFH autón is vannak hibák. pl az Aston Martin DBR9 kaszniján is sok apró baki van és a bosszantó az hogy ezeket kis odafigyeléssel simán ki lehetett volna javítani a mesterdarabon de több más drága gyártó kitjei is lehetnem sz*rok. szóval vigyázni kell és messze nem egyenesen arányos az ár és a minőség a gyanta vagy fém kiteknél. | |||||||||||||||||||
Vorangee | Adatlap | 493147 | 2010. február 4. 10:21 | ||||||||||||||||
A tükröket nekem ígérted :) jelentkezem | |||||||||||||||||||
Vorangee | Adatlap | 493146 | 2010. február 4. 10:20 | ||||||||||||||||
A tükröket nekem ígérted :) jelentkezem | |||||||||||||||||||
krampli | Adatlap | 493145 | 2010. február 3. 23:17 | ||||||||||||||||
Köszi. Én már kereslek is. | |||||||||||||||||||
GUGEE | Adatlap | 493144 | 2010. február 3. 22:25 | ||||||||||||||||
Van egy totál fém 1:24-es Tameo 2001-es ferrarim. A kiegészítő alkatrészek minősége maga a csúcs! De tényleg nem tudok egy hibát sem mondani. Na de maga a kaszni rémállom!Ez az első és utolsó fém kasznis kit-em. Három részből áll a kaszni ,puha fém ,és nem tudom összeilleszteni. Elővettem már vagy háromszor is,de mindig egy hét után félreraktam! Agyrém!Ha elől megcsinállom,elmászik hátul.Kéne valamilyen hőkezelés,hogy keményebb legyen. Egyébként a rendes ára valahol 40 000 ezer környékén van! Ha annyit adtam volna érte,most a fejemet verném a falba! G | |||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 493143 | 2010. február 3. 22:14 | ||||||||||||||||
És még az sem biztos, hogy az a totál műgyanta készlet olyan hajdenagyonjó. Csak az szól mellete, ha az a típus nincs műanyagban. | |||||||||||||||||||
GUGEE | Adatlap | 493142 | 2010. február 3. 21:54 | ||||||||||||||||
Sziasztok! Valaki kérdezte ezt a matricát! Én 4500 Ft ért vettem meg az ebay-on.Néha lehet venni csak keresni kell! Igértem valakinek tükröket 1:24 -ben,másvalakinek Mild seven-es matricát! Kérlek keressetek meg magánban,előkerestem a cuccokat! gugee66@freemail.hu G | |||||||||||||||||||
GUGEE | Adatlap | 493141 | 2010. február 3. 21:46 | ||||||||||||||||
Nekem 6 ezer volt a Protár F88 1:24-ben! Felhasználtam már hozzá majdnem egy Studio 27 F89-es maratás készletett. Vettem hozzá övet,négy féle kábelt,fém fonott kábelt,anyákat,fém kerekeket,drótokat,. Kb benne lesz 15-18 ezerbe,de még mindig nem 50 000. G | |||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 493140 | 2010. február 3. 20:52 | ||||||||||||||||
Ha olyan gyors lesz az SMS, vagy melyik, mint a Tamiya F60-al, akkor a Fujimi makettből szinte semmire sincs szükség, megépítheted fémből az egészet :D | |||||||||||||||||||
kbx | Adatlap | 493139 | 2010. február 3. 20:45 | ||||||||||||||||
Akkor már inkább az MFH, nem? ;) | |||||||||||||||||||
Sztanyi | Adatlap | 493138 | 2010. február 3. 20:10 | ||||||||||||||||
Én is pont ezen gondolkodtam...!Vagy megcsinálom teljesen készre az összes kasztnielemmel az autón és akkor semmi nem látszik ebből a gagyi vacakból,vagy várok-várok egy komplett átalakítos transkitre...! | |||||||||||||||||||
Bebá | Adatlap | 493137 | 2010. február 3. 20:08 | ||||||||||||||||
Hogy Neked mi nem jut eszedbe Gergő! | |||||||||||||||||||
G-funk | Adatlap | 493136 | 2010. február 3. 19:26 | ||||||||||||||||
na majd orvosoljuk a helyzetet :) van esetleg képetek a részletekről. nem a gurneyflapos hanem valami más, mert azokat már lementettem | |||||||||||||||||||
GUGEE | Adatlap | 493135 | 2010. február 3. 19:02 | ||||||||||||||||
A Senna név már azt hiszik,hogy elég az eladáshoz! Lenne mondjuk 4-5 ezerrel drágább,de lenne benne még egy plusz keret a kütyükkel. G | |||||||||||||||||||
GUGEE | Adatlap | 493134 | 2010. február 3. 18:59 | ||||||||||||||||
Van nekem is 1-2 ilyen autóm! Igazából nem tudok vele mit kezdeni. Vagy hagyom a fenébe és leragasztom a motorburkolatot,vagy ledarálom az egészet a panelról és kireszelem egyenként az alkatrészeket! Éppen ezt csinálom a Ferrari F88-al. De legalább ott nem öntötték rá a vezetékeket és az elektromos kütyüket. G | |||||||||||||||||||
Matton | Adatlap | 493133 | 2010. február 3. 18:36 | ||||||||||||||||
És ezért akarnak elkérni egy kisebb vagyont? | |||||||||||||||||||
G-funk | Adatlap | 493132 | 2010. február 3. 18:32 | ||||||||||||||||
nekem inkább a heller jut eszembe. Van egy Heller Xsarám az ilyen hogy minden egybe van öntve. Csak ugye az nem 5000 yen , a revell f1 autók is inkább 5000 Ft mintsem yen | |||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 493131 | 2010. február 3. 17:17 | ||||||||||||||||
Ezzel az a gond, hogy egy halom alkatrészt egybeöntöttek. És szerintem pont ezért nem Revell minőség (legalábbis nem Revell utcai), mert a Revell amerikai utcai autóinál a futómű alkatrészek külön vannak. Itt pedig egy panel, ráöntve a rugó és az összes drót :( | |||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 493130 | 2010. február 3. 17:15 | ||||||||||||||||
Akkor nem láttam még a Tamiya F60 összeállítási rajzát a motortér környékéről. | |||||||||||||||||||
GUGEE | Adatlap | 493129 | 2010. február 3. 17:10 | ||||||||||||||||
G-funk | Adatlap | 493128 | 2010. február 3. 16:47 | ||||||||||||||||
GUGEE | Adatlap | 493127 | 2010. február 3. 13:18 | ||||||||||||||||
ha jól emlékszem 2006-os év végi tesztektől már látható | |||||||||||||||||||
GUGEE | Adatlap | 493126 | 2010. február 3. 13:15 | ||||||||||||||||
Szia! Pontosan nem tudom,de szerintem pontosabb adatokat kapnak onnan fentről. Az a kütyű az autók elején szokott lenni. Versenyen meg van határozva a Max magasság,teszten viszont nincsen! G | |||||||||||||||||||
szucslaszlo67 | Adatlap | 493125 | 2010. február 3. 12:01 | ||||||||||||||||
Kranko1 | Adatlap | 493124 | 2010. február 2. 16:11 | ||||||||||||||||
Hello! Köszönöm Bebá és JazzZ! Akkor a megamakettes felni jó lenne hozzá? Meg lehetne csinálni kerekek nélkül is, csak akkor valamilyen szerelőállványra kellene rakni. Csak egy képet találtam a fékről. Ez alapján kellene akkor megcsinálnom a féket. Kranko | |||||||||||||||||||
Bebá | Adatlap | 493123 | 2010. február 2. 10:44 | ||||||||||||||||
Helló! Ez csak egy Reji maratás amivel egy BBS felnit átépíthetsz. | |||||||||||||||||||
JazzZ | Adatlap | 493122 | 2010. február 2. 08:24 | ||||||||||||||||
Szia! Rajtszámom biztosan lesz, szombaton lefotózom mik vannak, és felrakom ide. JZ | |||||||||||||||||||
Kranko1 | Adatlap | 493121 | 2010. február 1. 22:06 | ||||||||||||||||
Kranko1 | Adatlap | 493120 | 2010. február 1. 21:51 | ||||||||||||||||
Köszi! Ezek már megvannak! :) A Revell BMW 320 gr. 5 Jagermester makettet 650 Ft-ért vettem. A kerekek és a matrica hiányzik hozzá. Ez a felni jó lenne hozzá? www.megamakett.hu/product_info.php Egy saját festésű autót akarok építeni belőle. Van néhány rajtszámom + 1-2 reklám felirat. Ha valakinek lenne feleslegben rajtszám + reklámfelirat akkor szívesen átvenném vagy megvenném őket! Köszi a segítséget! Üdv, Kranko! | |||||||||||||||||||
judge | Adatlap | 493119 | 2010. február 1. 21:37 | ||||||||||||||||
www.modellversium.de, írd be a keresőbe, ki fogja adni. www. racingsportscars.com, de ezek csak külsők, viszont rengeteg kép, szívós, turbós, gyári, privát, minden. A csomagtartó tetején tudtommal 2 nyílás van, azok a tankolónyílások. | |||||||||||||||||||
G-funk | Adatlap | 493118 | 2010. február 1. 13:11 | ||||||||||||||||
Gyuri, ezt találtam neked. Ha gondolod tudok rendelni mert most rendelek japóból www.hlj.com/product/FNMAE-06 A méretét ne kérdezd :) | |||||||||||||||||||
Kranko1 | Adatlap | 493117 | 2010. február 1. 11:49 | ||||||||||||||||
Hello! Valakinek nincsenek véletlenül BMW 320 gr. 5-ről ref képei? Keresgéltem a neten. Részletfotók érdekelnének igazából. Még egy kérdés! A csomagtartó tetején milyen célt szolgál az a kb. 3-4 kör alakú mélyedés? Köszi! Üdv, Kranko! | |||||||||||||||||||
Schumi7vb | Adatlap | 493116 | 2010. január 31. 20:16 | ||||||||||||||||
ja,Ferrari motoros BMW:) | |||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 493115 | 2010. január 31. 20:01 | ||||||||||||||||
Nem is kell rá annyi szponzor, nekem sokkal jobban tetszik, ha nincs telerakva ezer darab 1centis fecnivel. | |||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 493114 | 2010. január 31. 19:59 | ||||||||||||||||
Állítólag még mindíg Sauber BMW-nek hívják, pedig a BMW már sehol nincs. | |||||||||||||||||||
maverick | Adatlap | 493113 | 2010. január 31. 19:45 | ||||||||||||||||
Tény és való, de most ha felhoznám példának a tavalyi Brawn-t? :) Bár ahhoz kellett egy Ross Brawn is. | |||||||||||||||||||
Schumi7vb | Adatlap | 493112 | 2010. január 31. 19:35 | ||||||||||||||||
Schumi7vb | Adatlap | 493111 | 2010. január 31. 19:25 | ||||||||||||||||
Olyan mint a 2009-es gép,apróbb változtatásokkal,festésben meg visszatértek a gyökerekhez. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |